Egészen bizarr történetet küldött MR, akinek állítólag a Generali visszamondta a biztosítását és visszafizette az utolsó negyedévet, amikor bejelentették, hogy pinceüzletüket elpusztította az esőzések után beömlött víz.
Most megtörtént eset: érvényes szerződéssel rendelkeztünk és volt egy elég húzós vihar 2012. 07. 29-én sajnos az üzletünk amely alagsorban helyezkedik el (félszuterén) bokáig álló vízzel fogadott a hétfői nyitáskor. Sajnos szivattyúzni nem lehetett így kézzel törölközővel vödrökkel felszerelve próbáltuk enyhíteni a kárt. Mint kiderült egy forgalmas budapesti utca csapadékvíz mennyiségének jó része az üzletben landolt. Szökőkútként áramlott az összes csap lefolyójából a WC-ből stb. egy meghibásodott visszacsapó szelep miatt... Mivel ez egy üzlethelyiség (szolgáltató) komoly milliós berendezések is voltak, amelyek sérültek vagy megsemmisültek. De mi gondoltuk azért kötöttünk mindenre kiterjedő elég komoly havi költségű biztosítást a helyiségre, berendezésekre (és ez ritka példa Magyarországon) a vállalkozás még személyi felelősségre is kötött biztosítást, de mind hiába.
A kár bejelentést követően a biztosító azt állította nincs érvényes szerződésünk és kitalálta azt, hogy az utolsó negyedéves díjat utólag visszafizeti így kibújva a kár megfizetése alól. Ez Magyarország a Generali Biztosító 2012-ben! Ez nem csalás, nem ámítás? Így kössön mindenki komoly biztosítást, ugyanis Magyarországon ez ennyit ér. Azaz SEMMIT.
Köszönjük Generali Biztosító soha többet nem leszünk az ügyfeled semmilyen téren, sőt! Mivel ezt valószínűleg más biztosító is eljátssza. Ezentúl magyar módra (sajnos) nem is fogunk a jövőben biztosítást kötni, mert az lószart sem ér, akkor amikor a biztosítónak fizetnie kell.
Ezt mindenki jól vésse az eszébe: biztosítás kapcsán csak egy aktuális nyugalmat és biztonságérzetet vásárol az ember, ugyanis amikor káresemény történik számos apró betű és kitétel áll a biztosítók rendelkezésére, hogy kibújjanak a felelősség alól. Egyszóval sajnos itt ebben az országban nem lehet felelősségteljesen gondolkozni, akkor amikor egy olyan magát komolynak mondó biztosító is átveri az ügyfeleit és elcsalja a biztosítási összegeket, mint a Generali.
Köszönjük!
Az utolsó 100 komment: