László csak a lényeget felejtette el megírni, hogy melyik jófajta kuponos szálloda jelentett csődöt épp, ami miatt bebukta a befizetett összeget. Merthogy a Napitipp Kft. szerint az összeget már átutalták, és reklamáljon a külföldi már nemlétező szállodánál:
A Napitipp Kft olykor úgy köti meg a szerződést a szolgáltatókkal, hogy a pénzt részükre egyből átutalja, tehát ha csődöt jelent a szolgáltató (szálloda,étterem, stb), akkor futhattok a pénzetek után. Sajnos ebbe én is belefutottam, amelyre ezt a választ küldték: „A szállás díját minden esetben maradéktalanul átutaltuk a “X” szolgáltató részére, így ezen összeget az “X” szolgáltatótól kell visszaigényelned! A pénzed náluk van teljes egészében!” Tehát ha szeretném visszakapni a befizetett kb 40e ft-omat, akkor egy külföldi szállodával nekem kellene valahogy behajtatnom a pénzt.
Minden megkeresésemre, vagy kompromisszumos megoldás-keresési javaslatomra csak a lenti levelet válaszolták. Sőt a 40e ft-ból saját jutalékukat is megtartották … tehát még azt sem említik, hogy saját jutalékukat átutalják, vagy esetleg, hogy egy mo-i 3 napos uttal kárpotolnak (kb 10-20e ft). Kategórikusan elzárkóznak minden elől.
Elviekben csak a szolgáltatás igénybevétele után kellene a kuponos cégeknek fizetni a szolgáltatóknak, de látva a nagy jutalék lehetőségét vevőiknek okoznak károkat.
Fogyasztóvédelmi hatósághoz biztos eljuttatom eme panaszt, ha továbbra se érkezik válasz, továbbá facebookon is ahol csak lehet kommunikálni fogom az esetet leírva. Célom nem a rosszhír keltése, viszont ez a hozzáállással kivívták maguknak, hogy az ügy ne maradjon ennyiben.
Kérem jelenítsék meg panaszomat, hogy más ne járjon hasonlóképpen. Mind a fogyasztóknak, mind az egyéb kuponos cégeknek hatalmas károkat okoz a hasonló magatartás, jelen esetemben a bosszúság, a 4 fő részére feleslegesen kivett szabadság, és a 40e ft minusz.
Üdvözlettel: László
UPDATE 16:50: Még az sem biztos, hogy csődbe mentek, de elérni nem lehet az osztrák szállodát:
Az említett szálloda az ausztriai bad mitterndorf-i Wander Hotel.Azt sem tudják megerősíteni, hogy a szálloda csődbe ment, mivel nekik sem sikerül elérniük, viszont a pénzt természetesen nem hajlandóak visszaadni.
Tehát a Napitipp Kft beszedte a pénzt, ellenszolgáltatást pedig nem adott. Az pedig, hogy a Napitipp Kft-nek átutaltam és ezért nem kaptam semmit az tény. Mivel nekem a szállodával semmilyen kapcsolatom sincs, németül se tudok, és egyáltalán, ezért úgy gondolom, hogy a közvetítőnek ebben az esetben felelőssége kell legyen.
A megannyi kommentelő között a témában felmerülő hozzászólás elég kevés, viszont akinek hasonló helyzete volt már, vagy tud javaslatot azt várom szeretettel.
Az utolsó 100 komment: