Szerencse, hogy teljesen fogalmatlan embereket vesznek fel a viszonteladói T-pontokba, így néha elég 5x bemenni, hogy megváltoztassanak egy adatot. Naiv ügyfél lassan fél éve küzd, hogy megkapja a számlákat a saján címén:
Szeretném a T-PONT tudtára adni kb.5hónapja az önök üzleteibe nem tudnak egy levelezési cím módosítást csinálni ahová érkezzenek a számláim, ezek a módosítások több helyen történtek utóbbi 2x Soroksári Tpont, 2x a Köki Termináli üzletben, 1hónappal ez előtt még egy mosolygós lány csinálta és a jelszó módosítást is ami szintén nem lett jó de legalább kedves volt.
2012.09.03-kor sms-t kaptam tartózásom be mentem a Köki T-Pontba ahol az ügyfélszolgálatos mint akin a világ fájdalma rajta van tudatta velem tartozásom van és ki fizethetem még a következő számlát is mert még az sem fog megérkezni az új számlázási címre, de miért?? azt mondta nem kötelező de akkor azt sem fogom megkapni és két helyen kellett volna módosítani az előző kollégái nem tették valószínű kezdők voltak és nagyvonalúan nyomott még 1-et a klaviatúrán. Már elnézést de ez milyen szolgáltatás? Azt tapasztalom nincsenek rendesen felkészítve a kollégák tisztelet a kivétel (Szentendrei úti T-Pont) de ezt tapasztaltam amikor a t-home is le mondtam 4helyen különböző dolgot mondtak és összeget, végül azt a boltot választottam ahol kevesebbet számoltak.
A lényeg én nem érek rá minden hónapban a T-Pontba üldögélni én is szolgáltató vagyok de nem ilyen hatékonyan dolgozom persze,vegyék tudomásul már több telefon szolgáltató van Magyarországon számhordozó vagyok de ha kell önöktől is el viszem számom egy másik telefon társasághoz.
Az utolsó 100 komment: