Tékozló Homár

Ilyen egy túl akciós jegy a Wizzairnél

2012.10.05. 10:46 | jackyll | 234 komment

Messidor még a Malév-csőd idején vásárolt 3 szuperakciós repülőjegyet a Wizzairtől 8400 forintért. Pár héten belül kiderült, hogy nem létező járatra foglaltak, de máshova is mehetnek ugyanannyiért. Így csak most, indulás előtt, a beszállókártya kinyomtatásakor derült ki, hogy egyáltalán nincs kifizetve a jegyük, ami további 45 ezer forint lesz:

Előrebocsájtom: Többször repültem már a Wizzair-rel, eddig még semmi problémám nem volt velük. De most... A történet februárban kezdődött, amikor a Malév csődje után a Wizzair egy rakás új útvonalra vett fel foglalásokat nagyon kedvező, "promóciós" összegekért. Két barátommal egyetemben rögtön le is foglaltunk-majd másnap kifizettünk- egy kolozsvári oda-vissza utat, fejenként 2800 Ft-ért, adókkal, foglalási díjjal együtt. Örültünk, mint majom a farkának, hogy ilyen "ócsón"repülhetünk Erdélybe. 2-3 hét múlva kaptam egy e-mail-t, majd fel is hívtak, hogy a kolozsvári járatot törölték, de lehetőségem van ugyanennyiért Bukarestbe vagy Marosvásárhelyre becserélni a jegyet, illetve visszautalják a pénzt, ha egyik uticél sem jó. Bárcsak a visszautalást választottam volna! De akkor úgy döntöttünk, megyünk Vásárhelyre, végül is Erdély-Erdély. Egy erre a célra megadott NEM EMELTDÍJAS telefonon ezt le is egyeztettem velük, másnap meg is jött az értesítés róla, minden rendben, gondoltam. Rosszul gondoltam! Most, szeptember végén indultunk volna, de amikor előtte egy héttel ki akartam nyomtatni a beszállókártyát, a rendszer nem engedte, helyette egy közel 45ezer forintos befizetendő összeget nyomott a képembe. MICSODA?!

Azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot(emelt díjas hívás, 225 FT/perc), ahol előadtam az esetet. A kiscsaj türelmet kért-utánanéz, majd kb 5 perc múlva közli, hogy nem lehet semmit tenni, ezen nem tudnak változtatni! (Ez azért is érdekes, mert én még indulás előtt 3 órával is tudnék változtatni a foglaláson, persze jó pénzért.)Sőt, már ezt a 45ezret sem tudom befizetni, ha utazni akarunk, vegyek az aktuális áron (kb 25ezer/fő) jegyeket,  és kérjem újabb emelt díjas hívással az eredetileg befizetett 8400 Ft-ot, amit esetleg majd visszautalnak. -Írásban lehet kérni? NEM!

Kb fél órás tanácskozás után újra felhívtam őket, gyorsan elhadartam a sztorit, bemondtam a foglalási kódomat, kértem vissza a pénzt. Azért még elkértek egy-két adatot-amit a kód alapján ők egyből látnak a monitoron-, sőt, még ezt is nekem kellett elmagyarázzam, miért csak 8400 Ft volt az eredetileg befizetett összeg. Miután tájékoztattam a tudatlan ügyfélszolgálatost, közölte, hogy másnap hívjam vissza őket, mert este már nincs, aki  foglalkozzon ezzel. Megpendítettem, hogy miután már több mint 3000 Ft-ot eltelefonáltam az ő hibájuk miatt, visszahívhatnának. "Erre nincs lehetőség" Anyátok!-lecsaptam a kagylót.

Másnap nem hívtam fel őket, mert láttam, ha vissza is utalják a pénzt, le is telefonáltatják velem előtte. Próbáltam az oldalukon található "kapcsolat-panasz" rovatban írni nekik, mivel e-mail címük nincs. A foglalási kódon kívül ott is mindenféle adatot meg kell adni. És itt jött egy nagyon jó trükk!-részükről. A hatjegyű "járat száma"rovatot egyszerűen nem engedte kitölteni a gép, 3 karakternél többet nem tudtam beírni! Anélkül meg elküldeni sem tudtam az irományomat. Ügyes! Végül valami "poggyász" címszó alatt mégiscsak elküldtem, ott nem kért járatszámot...

Teljesen egyértelmű, hogy valamit a Wizzair rontott el az átfoglalásnál, ugyanis olyan tétel is szerepelt az új foglaláson, amit én eredetileg nem kértem-ez az eredeti befizetésemen is látszik. A erdélyi hosszú hétvége meghíusult, de ha netán valamit válaszolnak-ne adj isten, kárpótolnának, -megírom azt is nektek. Mindenesetre a fogyasztóvédelemmel is megosztom a történetet.

Messidor

Mellékletként küldöm a kiprintelt eredeti foglalást és a módosítottat.

wizzair_akcio1.jpg

wizzair_akcio2.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2012.10.05. 19:26:04

@Kelpo: aki erdélybe repülővel megy, az tényleg hülye, és megérdemli! Igazad vagyon.

Ez olyan, mintha Budapestről Bécsbe, vagy Pozsonyba repülővel mennél. :D

Ha már úgyis Erdély - Erdély.

igi1 2012.10.05. 19:27:20

@Manyecska: a kurva csak akkor sír, ha elfelejti előre kérni a lóvét. De akkor nagyon.

karosszékely 2012.10.05. 19:27:46

@apanna: Na, ez az igazi proli vircsaft.

jet set 2012.10.05. 19:28:48

@szájhúzó kutya: Gondolom nem zavar, hogy az easyjet sohasem repült fokkerrel.

Col.Maybourne 2012.10.05. 19:30:03

@Manyecska: Persze, hogy csak papiron letezik. A 49, 99, de akar a 9999Ft-os jegyekbol meg az uzemanyag sem jon ossze (meg akkor sem ha az osszes helyet 9999-ert adjak el, akkor sem!), nemhogy a profit. A fedelzeti ertekesitesbol befolyt osszeg meg hulyeseg, mert aki annyira spuur, hogy fapadekkal utazik, az nem vesz 4€-s kolat. Egyszer utaztam egy ilyen jaraton (mert muszaj volt) es kb 2 utas vett egy-egy vizet. A gep meg kb 70%-os FF-ral repult. Egy nagy penzmoso az egesz...

kela-bá 2012.10.05. 19:34:43

@TrueY: Holló ! Képzelje el a MÉRCE blogban hozzászóltam az Ön bejegyzéséhez, teljesen egyetértve Önnel.
Aztán megemlítettem az a hírt , miszerint Demszky Gábor kerékbilincset kapott. Ha a hír igaz én annak nagyon örülök mert autósként nem helyeslem a bilincset, Szerintem az AUTÓ a "szabadság szimbóluma" nem kellene bilincsbe verni.Ezt annak idején elmondtam és írtam a főpolgármesternek, meg mondom most is. Meg arról is akartam tájékoztatni Önt, hogy érdekes sajtótájékoztató volt az Eu központban:
Youtube : Európai Krízis-Kimozgatja a madzagokat ? Tudja mit írtak ki ? Azt, hogy "jelenleg ebben a blogban nem kommentezhetsz" ! Csak nem ide is elér O.V. keze ? Jó egészséget mindenkinek !

Mylady 2012.10.05. 19:35:14

@apanna: "Majd ha fiókigazgató leszek az egyik bankban, akkor belefér akár két hét luxus is."
Nem fér. A fiókigazgatók többnyire nem keresnek valami sokat. Konkrétan a legalsó fokán állnak a ranglétrának. És persze nem igazgatók, hanem simán fiókvezetők. Többnyire.

Pitta2 2012.10.05. 19:52:01

@Col.Maybourne: Ó istenem. Hányszor kell még elmagyarázni, hogy egy gépen nem minden jegy 49 Ft. Abból csak néhány van, ha az elfogyott, jönnek a drágábbak. A végén már 40-60 eFt is lehet a jegy.

Col.Maybourne 2012.10.05. 19:56:23

@Pitta2: Nem kell elmagyarazni.
60ezerert mar barki elvisz Europan belul, akkor minek mennyek fapadossal? Valahol nagyon santit ez az "uzleti modell".

Pitta2 2012.10.05. 20:10:24

@Col.Maybourne: Sántítson nyugodtan. Én repülök továbbra is fillérekért.

jjoey 2012.10.05. 20:14:48

minek a felhajtás? hamár elküldték a malévtól, akkor tönreteszi, mint a nyeretlen kétéves, utána átcseszi az embereket, akik persze "óccón repülők" bedölnek.
remélhetőleg ezek után csak rendes céggel repülsz rendes helyre.

ohmyFgod 2012.10.05. 20:18:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de hülye vagy te, istenem! A Wizzairnél rendszeresen vannak 2-3 ezer forintért repülőjegyek. Csak idén voltam Brüsszelbe oda-vissza 2500-ért, Stockholmban 3000 ft-ért, hadd ne soroljam. És te csak folyamatoson lököd a hülyeségedet kommenteken keresztül. Tipikus együgyű hozzáállás. Te még nem hallottál róla, ezért nem is létezhet. Konkrétan olyat is kifoghatsz, ha pl csak odafele mész 0 ft-ba kerül.

ohmyFgod 2012.10.05. 20:19:20

@ohmyFgod: olyankor max foglalási díj van, ami ilyen 1-2000 ft körüli összeg.

ohmyFgod 2012.10.05. 20:26:53

@Versenycsiga: okos vagy. Magad még meg sem tapasztaltad, de ismerőseidet is lebeszéled a cégről. :D Nincs is ehhez hozzáfűznivaló. Persze az megint más kérdés, hogy az elégedett utazók (mint pl. én) nem fognak ezernyi posztot írogatni. De sebaj, talán jobb is, ha így marad. ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 20:35:34

@ohmyFgod: na mán megen itt van egy. elmondom mégeccer. ha te baszod a fillért, az a te dógod, áldásom rád, graulálok hozzá, éjjél boldogan, legyél rá büszke, akaszd ki a falra, kürtöld világgá, tedógod.

mindezér cserébe nekem meg engedtessék már meg hogy ne tegyem. köszönöm a kitüntető figyelmet.

Pitta2 2012.10.05. 20:39:12

@sYg: Ó, azok a makacs tények! :)))

Píter 2012.10.05. 20:39:38

@KopaszMercis: Ebben tévedsz. Vehetsz fix ülőhelyet. Ha a foglalás során nem is, check in során fel kell/fogja ajánlani a rendszer, hogy 10€/£ áron vehetsz ,,nagylábteres'' ülőhelyet, melyek ára tartalmazza az ,,elsőbbségi beszállást'' is.

Amidazophen 2012.10.05. 20:54:32

@larma: őszinte érdeklődéssel olvastam minden szavadat, s ájulásomból ocsúdva a legmélyebb hódolattal kell meghajoljak kimagasló elméd betűkbe kódolt nagyszerű szüleményeitől. Azt hiszem, nem járok messze az igazságtól - ha nem igy van, kérlek, sziveskedj kijavitani -, hogy neked sikerült az isteni tökély magasságába emelkedned.

Engedd meg, hogy ezek után végtelenül bölcs és varázserejű tanácsodat kérjem: mi módon tudnék a legkisebb költséggel ezen év december havának 14. napján elrepülni San Franciscoba, s onnan megtérni január 8-án egykori szittya őseim vére áztatta hazánkba?

Válaszodat lihegve várom!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:08:10

@Amidazophen: esztet lihegtem én is, denem sikerült átütő sikereket elérnem. kíváncsacsiságból megnéztem, mi pézér tudnék kiccsaládommal jövő augusztusban (3-10, mer akkor van szabim példul)egy hétre párizsba reppenni. a legolcsóbb opcijó eddig 124 ajró volt fejenként, nem fapadossal.

larma 2012.10.05. 21:13:45

@Amidazophen: ha esetleg, ellentétben a tenyérbemászó és aljas stílusoddal, tényleg érdekel mindez, akkor itt próbálj szerencsét (persze, emberi stílusban és ne így):

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9205863&la=121653974

ha pedig csak a pofázás volt értékes kommented tárgya: a fapadosok európán belül mozognak, így kommented csak arra volt jó, hogy kiderüljön: olyanba szólsz bele amihez egyáltalán és alapjaiban sem értesz...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:13:46

@Amidazophen: megnéztem, AA-val 683 ajrópéz. nemtom a link behozza-e neked.

http://web25.checkfelix.com/flugsuche/de/fluege.html?what=results&params=BUD-SFO-20121214-0|SFO-BUD-20130108-0|1-e

ohmyFgod 2012.10.05. 21:16:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Jajj, ugyan már! Hagyjuk a mellébeszélést! Szimplán hülyeségeket írtál, azért szóltam be. Az alábbi szövegeidre reagáltam:

"persze ma már csak a háromévesek hiszik, hogy 2800-ér odavissza fog röpködni akárhova is, adóval mindennel együtt. jóhogynemmán még a vizzair fizessen azér, hogy a zutas felcsücsül a reppentyűre. "
"590? annyiért mán egy kápuccsinót nem adnak krojásszannal seholse. dehát kell a népnek a tündérmese meg a reményhalmegutójjára. "

A kommentek átfutása közben világossá vált, hogy elég sokan vannak azon az állásponton, hogy ennyiért nem lehet repülni. Ezzel kapcsolatban ráadásul röpködtek itt az okoskodások. A hozzászólásom erre reflektált, csakis emiatt írtam. Tehát: igenis lehet döbbenetesen olcsón, BKV vagy Érd-Budapest vonatjegy áráért repülni. Vagyis ostoba irányba viszi el a beszélgetést, ha valaki már azzal kezdi, hogy ezt az egyszerű tényt valótlanságként kezeli, mint ahogyan TE tetted azt első kommentjeidben. A többi mondanivalód nem érdekelt, szóval ne gyere nekem a kürtöljük világgá a fillérbaszást baromságoddal.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:16:58

@larma: akkó nekem keress már jegyet párizsba augusztus 3-10-ig, az ajrópa. két gyerek két felnőtt. de egy ezresnél több ne legyen, ha szabad kérnem, mer nem marad pézem xanaxra.

ohmyFgod 2012.10.05. 21:19:20

@Col.Maybourne: na, ez már egy másik, jogos kérdés, hogy miért éri meg nekik ilyen olcsón reptetni :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:21:39

@ohmyFgod: nédda, csak fesztiválozik :D van ám itten találós kérdés neked is, nézdcsak: GiraffaCamelopardalis Phd.:

larma 2012.10.05. 21:25:09

@ohmyFgod: de aztán érvrendszert váltott a srác.:D már elhitte, h van ennyiért jegy, viszont aki ennyiért utazik, az retkes pórnép, valamint ha esetleg még sem az, akkor egy héten hét napot dolgozik ezért nem tudja azt kihasználni, vagyis mocskos fapadosok...:D

azért ilyen logikával nem lehet neki egyszerű...:D

larma 2012.10.05. 21:28:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: neked? eszembe sincs... aki ennyire nagyokos, majd megoldja magának.
nem képzeled, hogy a sértegető, kivagyi, viszont elképesztően buta, üresfejű okfejtéseid után majd neked fogok jóárusított jegyeket keresgélni...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:30:42

@larma: cseles, nagyon cseles. akkor megállapíthattyuk, hogy ócsón repkedni nem lehet akárhova, akármikor, egy ezresér? köszöntem a figyelmet ismételten.

ohmyFgod 2012.10.05. 21:32:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de nem érdekel különösebben a sületlenséged. Csak sima hatás-ellenhatás. Ha hülyeséget írsz, vagy egyértelmű dolgokat vonsz kétségbe, egyesek lehet reagálnak rá úgy, ahogyan neked nem tetszik. Persze lehet, hogy te csak játszod itt Rortyt vagy éppen az ellenkezőjét gondolod annak amit leírtál. Roppant cseles.

ohmyFgod 2012.10.05. 21:33:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "hogy ócsón repkedni nem lehet akárhova, akármikor, egy ezresér?" Milyen kár, hogy ilyet senki nem mondott. De nagyon cseles, hogy mégis erre hegyezed ki a beszélgetést.

geod01 2012.10.05. 21:36:37

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mondjuk ezt az előző válaszomból nem lehet levezetni, mert egészen kizárt az az állapot, h neked segítsek, viszont az így van amit írsz. igaz, ennek ellenkezőjét senki, egyszer sem és sehol sem állította. sőt! többen is ezt magyarázták itt, hogy pl. nem az összes jegy 50-100-200 Ft, hanem vannak ennyiért is, és szépen sávosan felfelé, és e jóárusított jegyeket pedig nem nagy truváj és bonyolultság megszerezni.

Miközben ugye, ne felejtsd el, te azt állítottad, h ilyen áron repülni nem lehetséges.

vagyis tényleg nagyon nagy okosságra jöttél rá egy tökre nem erről szóló kommentből. viszont, értékeljük, hogy legalább magadtól: oké, volt 25-30 bejegyzés, mely ezzel foglalkozott és ezt támasztotta alá, neked az sajnos nem mutatkozott elégnek, de sebaj, a végeredmény a lényeg: felfogtad.:D

ohmyFgod 2012.10.05. 21:36:49

@larma: Persze. Nyilván mindenki aki olcsón vásárolt jegyet az pórnép. Még csak el sem lehetne képzelni olyat, hogy két napot arrébb tudja valaki rakni az utazás időpontját, mert meglátja, hogy ezáltal 20 ezret spórolna. Persze ilyet tényleg rendes ember nem tesz, különben proli lesz. Meg sem fordulna a fejében, hogy azért mert az ő munkahelyén rugalmatlanul kezelik a szabikat, máshol könnyedén el lehet intézni. Vannak ilyen emberek. Elég sokan sajnos. Ezek soha semmit nem hisznek el, mindig mindent megkérdőjeleznek, mindig mindenért panaszkodnak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:39:53

@ohmyFgod: nos, a reagálás általában bizonyos határok között szokott történni, hallottam már olyanokról , akik, ha nem értettek valamit( pl. szándékot, mondanivalót, esetlegesen megbúvó humori vicces elemeket, stb) akkor kérdeztek értelmesen. javaslom az ilyen emberek felkutatását és esetleges obszervációjukat, sose lehet tudni, lehet ragadna rád valami.
de tudod mit, eszembe jutott egy jobb ötlet:

......................................…
....................................,.…
.............................,.-”.....…
.........................,/...........…
.....................,?...............…
.................../..................…
................./....................…
.............../......................…
..............?.....__................…
............./__.(.....“~-,_..........…
.........../(_....”~,_........“~,_....…
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_…
...........((.....*~_.......”=-._.....…
...,,,___.\`~,......“~.,..............…
............(....`=-,,.......`........…
............/.`~,......`-.............…
.............\`~.*-,..................…
,,_..........}.>-._\..................…
.....`=~-,_\_......`\,................…
...................`=~-,,.\,..........…
................................`:,,..…
.....................................`…
......................................…
...................................,<`…

larma 2012.10.05. 21:40:02

@ohmyFgod: úgy egyébként sajnos, h ilyenek az emberek, de mondjuk konkrétan ez esetben nem az.:) minél többen ilyenek és veszik a drága jegyet annál több olcsó marad nekünk.. ;)

Amidazophen 2012.10.05. 21:40:15

@larma: Jaj kedves Lárma: lehet, hogy Te a kurva anyázáshoz meg a lófaszozáshoz vagy szokva a neked cimzett válaszokban, én sajnos még nem értem fel ilyen magasságokba. Kérlek, bocsássad ezt meg nekem.

Ami pedig a "pofázásomat" illeti - neveltetésem folytán nem is egészen értem ezt a kifejezést, de talán majd Te leszel szives elmagyarázni nekem -, én most épp munkanélküli vagyok. Munkahelyem február 3-án reggel 6-kor egyik pillanatról a másikra megszűnt.

Korábban első tiszt voltam a malévnél.

madandcrazybird (törölt) 2012.10.05. 21:43:11

@Чебурашка:
"Mi az az Erdély? "
Olyan nincs.

Romaniara gondolt.

larma 2012.10.05. 21:45:32

@Amidazophen: rossz hírem van: de, felértél azokba a magasságokba...

és sajnálom ha így van, viszont nem tudom hogyan jön ez ide. itt ugyanis nem a wizz air, mint cég milyensége a kérdés (főleg, hogy nem csak a wizz fapados, ugye), hanem csak arról van szó: lehetséges-e a fent jelzett árakon repülőjegyekhez jutni, azt le is repülni és így bejárni európát gyorsan és biztonságosan.

a válasz: igen, lehet.

egyébként, ha észrevetted volna: én, gusztustalan stílusod ellenére, segíteni próbáltam és válaszoltam a kérdésedre... így nem tudom, miért és mivégre támadsz, de hajrá barátom.

ohmyFgod 2012.10.05. 21:50:10

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nos, tekintve, hogy sajnálatos módon általános reakció a kommentelők részéről az éppen aktuális posztban szereplő információk csípőből tagadása, hovatovább az olvasók hozzá vannak szokva, hogy a posztok után menetrendszerűen megjelenik egy jelentős réteg, a kommentelők kb 30%-a (csak úgy, hasraütésszerűen) akik biztosan tagadják az adott történetet vagy abban elhangzott tényeket/adatokat/stb, ráadásul te az első 2-3 kommentedben ugyanezt a szokványos hozzáállást tükrözted, miért is kellett volna valami másra gondolnom? Bocs, nem jött át a mesteri irodalmi fogás. Ilyen egyszerű vagyok, hogy nem fogtam fel. Ez van.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.05. 21:55:11

@ohmyFgod: ha netán visszaolvasol, láthatod a mottómat: nem járok olyan kocsmába, ahol szar a társaság. javaslom neked is negfontolásra ezt a régi, ókori bölcsességet.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.05. 21:58:30

@Mylady: Meg amúgy is, hát ki az a hülye, aki a fiókot igazgatja?! Hát nem? Hát de!
Betolom, oszt kész!
Maaaaargit! Nooooormális???

adrfst 2012.10.05. 22:10:46

Úgy tűnik komoly ellentét van a hivatásos olcsó repjegy-vadászok, és az olcsón utazni vágyók között. Szerintem nem olyan bonyolult ez. Ha elég időd van 49 forintos repjegyjegyre vadászni, és végülis mindegy, hogy hova és mikor, csak repüljön ötvenesért, akkor valószínűleg pár nap alatt bárki talál ilyen olcsó jegyet. Ha valaki tényleg utazni szeretne valahová egy adott időpontban, akkor nagyjából arra számíthat, hogy a fapados fele annyiba fog kerülni, mint a normál. Cserébe el kell viselni apróbb szivatásokat a csomaggal, ülőhellyel, késéssel... De ennek ez az ára.
Meg arra is számítani kell, ha valami gáz van, akkor a fapados nagyívben tojni fog a fejedre, a normál légitársaságtól meg remélhető valamiféle segítség. Persze vannak kivételek is.

Manyecska 2012.10.05. 22:35:58

@sYg: hát komolyan, sosem hittem volna hogy nem örülök ha valamit occsóér látok:D :(( Kösz. Komolyan a pofám leszakad.

hazank fia 2012.10.05. 22:36:05

Lehet mar irta valaki, de a jarat szamahoz altalaban csak az utolso 3 szamot kell megadni. Ezert engedett csak harmat. Az eleje inkabb akkor lenyeges, ha nem vilagos a legitarsasag sem, pl ha bamulod a repteri monitort:)

Amidazophen 2012.10.05. 22:42:15

@larma: igen, igen, észrevettem, hogy önzetlenül segiteni akarsz. És azért is hálás vagyok, hogy a stilusomat nem valami ocsmány, fröcsögő és végtelenül obszcén jelzőkkel illetted, hidd el: sok ilyenben volt már részem. Mértéktartó voltál és lángoló szellemedhez hűen felettébb tárgyszerű. Azt gondolom, hogy ha a sors egymás felé sodorna bennünket, valahol a lenyugvó nap sugarai mellett mi ketten megihatnánk egy ásványvizet, ami akár egy reményteljes barátság kezdetét is jelenthetné számomra. Mert el kell ismernem: tőled nagyon sok mindent tanulhatnék még az életben!

balkon-úr 2012.10.05. 22:57:13

Miután, az eddigi normál kabinméretet túl méretessé degradálták, plusz pénzes opcióba tették, mindezt úgy kommunikálva, hogy az utasok kívánságára, megelégedettségére hivatkozva, szerintem, csak szarjanak sünt. Ha nincs kint is egy háztartásom, némi dolgot magammal kéne vinni. Ennyi. Majd Eu-n belül megyek kocsival, gyorsabb, ha ha be és ki chekkolást is számítom.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.05. 23:33:42

Aha. Szal lehet repülni 50 Ft-ért, csak nem akkor és nem oda, ahová szeretnék. Ellenbe, ha nagyon ráérek és mindegy mikor meg hová, akkor ez igazán nagyon akciós és megéri. Értem már. Ez aztán a jó hír.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.05. 23:50:28

@agresszív kismalac: nu, ez mán erőst vallási kérdés akkor úgy már. Vagy drogos.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.05. 23:56:15

@Rosszindulatú Vászka: Mondjuk ezt Vitézy úr helyébe fontolóra venném. Ha nem arra a villanyosra szállsz, amelyikre akartál, akkor csak felét kell fizetni a jegyért.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.05. 23:57:00

@agresszív kismalac: meg még lesz itt Dirk Gently Hollisztikus menetrendje, mi?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.05. 23:57:48

Sőt, ha egyáltalán nem utazol, akkor szinte alig kell fizetni valamit.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.06. 00:01:26

Meg büntetés jogosulatlan űlőhejfoglalásért, meg csomagfelár, meg a ki- és beszállás lassításáért. Meg utólagos büntetés, ha nem a legrövidebb úton mész dolgodra.

airzound 2012.10.06. 00:34:38

Szeretem a wizzairt is meg a ryanairt is, mert rengeteg szép helyre juthattam el általuk fillérekért. Szidjátok csak nyugodtan, addig mi meg repülünk továbbra is az olcsóbbnál olcsóbb jegyekkel. Ma pl. ryanairnél volt 129 Ft-os jegyár dömping.

England win The Ashes! 2012.10.06. 01:08:21

@apanna: "Egy nap alatt bejárhatod egész Brüsszelt.. Vagy Párizst."

A Nemzeti Galériát öt óra alatt sikerült bejárnom, a legfelső emeletet (kortárs alkotások) már kihagytam. Ezek után örömmel olvasom, hogy Párizs is bejárható ennyi idő alatt. ;)

England win The Ashes! 2012.10.06. 01:34:11

@Rosszindulatú Vászka: Ez valami olyasmi, mikor a nyugdíjas nénike Óbudáról elbékávézik a Fogarasi útra, mert akciós a tizenkettes kiszerelésű koton.

apanna 2012.10.06. 09:16:56

@Dr Jozef Vengloš: kb 4500 ft/2fő össz a repjegy. Ennyiből Budapest-Miskolcot nem járod meg.
Felkészülten az ember azt nézi meg, ami érdekli.Nem biztos, hogy 5 órát nézelődnék azon az emeleten. De ha érdekelne, többször is megvenném a jegyet, és még akkor is megérné.
Műkedveljél,csak ne ebből indulj ki.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 09:28:52

@apanna: De ha Miskolcon lakik a nagymamád, akkor baszhatod az olcsó párizsi jegyedet.
Menjél, váltsd meg többször, és gondold azt, hogy neked aztán bejött az élet.

larma 2012.10.06. 09:30:11

azert egeszen hihetetlenek vagytok..:D nem kell fapadosokkal bejarni europat, senki nem kerte ezt toletek. azt meg vegkepp nem, h azt muszaj olcson. utazzatok dragan, ki banja?
egyszeruen sorozatban irtatok, h nem lehet ennyiert, erre irtuk paran, h de, lehet. most mindezek utan mit kell meg ezen rugozni, h na de akkor ez igy szar, nevetseges aki hasznalja a low-cost-okat? irigykedtek, h ti nem tudtatok eddig? :D
azt meg ertelmezni se tudom, h nem oda repulok ahova szeretnek. hat hova? es te mert repulhetnel mashova? te is csak oda tudsz ami a menetrendben benne van. ahogy en is. csal jo esellyel en olcsobban.:D
es ha nektek elhuzza az orrotok az alabbi lista:
barcelona, madrid, london, roma, napoly, milano, thessaloniki, stockholm, krakko, varso, belgium es hollandia, turku, kijev, genf es
meg sorolni lehetne, ha ezekre a helyekre nektek duzzogas eljutni, akkor maradjatok itthon es erositsetek tovabb egymast, h ti vagytok az okosok es akik ugyeseb csinaljak.:D
mi meg majd megnezzuk fenti varosok es orszagok minel tobb csodajat.igy, tanulatlan bunkon..:D

larma 2012.10.06. 09:37:15

@agresszív kismalac: a neved egyebkent telitalalat. ritkan lehet ennyire osszeolvadni latni a nicknevet es tulajdonosat.:D

ahogy ritkan lehet kommenteken ennyit felhotlenul nevetni is. :D egyszeruen nem ertem, honnan ez a duh ebben a temaban.:o hiszen ha nem tudtad eddig, h lehetseges olcson utazni de most mar tudod akkor orulni kene, h ezt megtudtad.
ha nem akarsz ezekkel a lehetoseggel elni akkor meg mert zavar ha mas meg igen? mi taplalja a haragotokat? komolyan nem jut mas az eszembe, mint, h megesz az irigyseg :D

apanna 2012.10.06. 09:40:06

@agresszív kismalac: BAszhatod, mert nem lakik rokonom Miskolcon. CSupán érzékeltettem, hogy olcsóbb a repjegy, mintha Miskolcra mentem volna retur egymagam....

Amúgy, igaza van annak, aki azt írta, hogy szidjátok nyugodtan, az olcsó lemondott jegyeket, mi ettől még kurva jól érezzük magunkat, akkor is, ha csak oda vissza repülünk...

larma 2012.10.06. 09:45:44

@apanna: csak azt ertenem, h ez a fene nagy duh ami arad itt par kommentelobol az mibol eredhet.. hiszen ha nekik nem eri meg ezekre a helyekre 1-2-3 napra fillerekert eljutni azzal sincs semmi gond. mindenki ugy szervezi az eletet ahogy az neki jo. na, de ha mi meg ugy gondoljuk, h tok siraly dolog bejarni europat igy es ezekkel a 'feltetelekkel' miert ne tegyuk? mi ezzel a bajuk, miert kell ilyen alpari, aljas (es ugyan ez nem celjuk de azert modfelett vicces :D) modon kifejezni a nemtetszesuket?...

apanna 2012.10.06. 10:08:00

@larma: a külvilágnak kommunikálnak, és most mindennek szarnak kell lenni, még akkor is, ha jelen témának semmi köze a közmorálhoz.
Minden blogban fórumon ölik egymást, ez megy évek óta. Ettől a stílustól szenved a netes világ idehaza.

England win The Ashes! 2012.10.06. 12:11:36

@apanna: Jó. Más példa:

Mikor először jártam Londonban, előtte én is azt hittem, hogy csomó mindenre elég lesz egy nap. Reggel az első vonattal mentem, nyolc körül már ott is voltam. Aztán azt vettem észre, hogy hipp-hopp dél van, pedig még csak a Highburyt (illetve annak megmaradt keleti falát) és az Ashburton Grove-t láttam, kívülről. Visszamentem a belvárosba, megnéztem egy-két helyet (tényleg csak néhányat: Trafalgar Sq, Parlament, Westminster A.), hoppá, máris négy óra, mehettem a Wembleybe műkedvelni.

Párizsban nem jártam még, lehet, hogy azt gyorsabban át lehet nézni. ;)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 12:12:22

@larma: Milyen düh? Milyen irigység? Tőlem oda utaztok, ahova akartok.
Lazítsál!
Csupán megpróbáltam rávilágítani, hogy nem vagyunk egyformák- nem mindenkinek elsőrangú szempont, hogy gombokért röpködjön.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 12:17:55

@Dr Jozef Vengloš: Picinyem, ha a meccs szünetében vissza kell utaznod, akkor a második félidőt majd megnézed legközelebb.
Hát nem? Hát de.
Meg a Szajna-parton is faszé' kell ücsörögni annyit, mikor a többiek már csekkolnak befelé?
Nyomás, lesz még zsuga olcsóé'

larma 2012.10.06. 12:21:46

@agresszív kismalac: te nem vilagitottal ra semmire. egyszeruen nevetsegesse akartad tenni azokat akik nem olyanok, mint te. es nem ertem, h ebben mi a jo.
mas kerdes, h kinevetettni csak onmagad sikerult. viszont azt teljes gozzel. :D ezzel persze mast nem is lehet elerni.

larma 2012.10.06. 12:32:45

@agresszív kismalac: elkepeszto mennyire nem erted. :o
ez nem olyan, h kotelezo elmenni akarhova baszod. ha van oda, akkor, es olyan aron ami okes megyek. ha nincs akkor nem. ennyi. nem kell semmit felebe-harmadaba. csak, ellentetben az ilyen nagyarcu okosurakkal szemben az utazasi kts-re forditottakat elkolthetem a helyszinen josagokra, vagy, uannyiert tobbszor es tobbhelyre utazhatok.
tovabbra se tudom felfogni ebben mi lehet annyira rossz es problemas nektek, h ennyire le kelljen menni kutyaba stilusban es nevetsegessegben. oke, nem az irigyseg. de akkor mi a vihar?...

larma 2012.10.06. 12:37:00

@agresszív kismalac: na meg ennyit ertesz hozza de nagy az arcod: becsekkolas 2012-ben, gratulalok. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 12:43:52

@larma: Továbbra sem értem, miért kell hosszú kommenteken keresztül promózni, miként éled az életedet. Csináld.
Én megyek, kiülök valahova.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 12:47:39

@larma: Ja, hát mink csak szeretjük a bolondját járatni az ide betérőkkel. De azért elég ritkán van, aki ennyire rátekeredik a cuccra, mint te.:-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 12:52:52

Lásd még "igazi Trebitsch" címszó alatt is.

larma 2012.10.06. 12:54:53

@agresszív kismalac: :D vagyis belatod, h nincs igazad sem tartalomban sem stilusban. jo,annyira nem vagy egyenes, h ezt gerincesen ird meg, csak igy, kihatralsz de azert ez is vmi, orulok neki. ;)

mondjuk beloled a blogod alapjan tobbet neztem ki, de ez van. azert kellemes pihenest. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.06. 13:44:48

@larma: Senki nem akart megbántani (ezt Zsiráf kollegina nevében is mondhatom). Az élet nagy kérdéseit nem a Homáron fogjuk megoldani (valószínűleg nem is az én blogomon- köszönöm, hogy megtiszteltél vele, hogy ránéztél, legyen máskor is szerencsénk).
Próbálj mosolyogni.

apanna 2012.10.06. 14:50:56

@Dr Jozef Vengloš: Igazán itt arról van szó, hogy fillérekért eljuthatsz olyan városokba, helyekre, ahova egyébként lehetőséged sem lenne. És már az is öröm, ha egy kicsit sétálsz, vagy jut időd egy két szép múzeumra.
Biztos, ha több pénzed lenne, megtennéd, hogy 2 hetet is nézelődj, vagy 5 órát eltöltsd egy múzeum felső emeletén, de ez nem is erről szól..

England win The Ashes! 2012.10.06. 15:52:32

@apanna: Pár dolog:

Egy: NEM a Galéria legfelső emeletén töltöttem öt órát, hanem az összes többin, a legfelsőre nem jutott idő.

Kettő: egyáltalán nem mondtam, hogy nem engedhetem meg magamnak a két hetet Párizsban. :) Csak azon röhögök, hogy azt bizonygatod, hogy elég rá az egy nap is. Nekem* Birminghamre sem volt elég sohasem, pedig aztán itt nincs igazán sok látnivaló (mármint London vagy Párizs léptékével). Fentebb említttem, hogy első londoni kuruccanásommal is így jártam (azóta voltam még vagy húsz alkalommal, még mindig nem láttam mindent, pedig az általam fontosabbnak tartott objektumokba a Wembley kivételével még csak be sem mentem).
No persze arra tényleg elég lehet a nap, hogy lefotóztatod magad a Champs de Mars-on, háttérben az Eiffel-toronnyal, aztán este meg fellököd a fejszbúkra.

* persze oké, tudom, mindenkinek mások az igényei.
Nekem kevés az egy nap, kérlek, nézd el nekem, hogy ennyire igénytelen vagyok.

larma 2012.10.06. 16:10:59

@Dr Jozef Vengloš: az az egy bibi van, h nem errol van szo amirol te irsz.

hanem csak arrol, h lehet-e, erdemes-e olcson repkedni. eleinte azt allitottak itt sokan, h neem, nem lehet. aztan azt, h lehet de aki ilyet tesz az bunko. :D most te azt, h nem lehet egy varost egy nap alatt megnezni.
na de erted...nem is kell. akkor mesz egy hetre, egy honapra. de akkor is sokkal jobb 3ezerbol meguszni a repjegyet, mint fizetni erte a 30x-at..:D

es sztem apanna se azt bizonygatta, h jobb egy napra menni, mint 12-re. hanem csak azt, h ha van kedved akar erre is van lehetoseg.

England win The Ashes! 2012.10.06. 16:33:44

@larma: Idézem: "Szombat reggel 7 körül indul a gép, és este jön vissza. 1 napos út. Egy nap alatt bejárhatod egész Brüsszelt.. Vagy Párizst." Itt láthatod: @apanna:

Erre reagáltam azt, amit.

vénszivar 2012.10.06. 17:48:08

@agresszív kismalac: Már megint taj paraszt voltál ! :):D
Menj sírj a "Anyád a ribanc" MI?lédi-nek, és játssz neki a pöcsöddel, de ne itt baszogasd a Kőrösi Csomákat.:))) Ejnye-bejnye.

Globetrotter2014 2012.10.06. 17:55:05

@Dr Jozef Vengloš: Párizs turisztikai részét kb 1.5 2 nap alatt lehet bejárni, anélkül hogy az ember hosszabb időt szánna bármelyikre.

Egy Repülőút, busz be a városba, szállás valami olcsóbb Etapban, plus esetleg egy kaja a latin negyedben, egy kis bevásárlás a közértben a többire, nem a világvége anyagilag.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.06. 18:29:13

@ZF2: A Louvre-t megnéztük egy nap alatt, alig hagytunk ki valamit, de nagyon szoros volt. Olyan egy hetet szántunk Párizsra, tulajdonképpen mindent megnéztünk. Persze bármikor vissza tudok menni, és heteket eltölteni unalom nélkül. Piac, Szajna part, Notre Dame, La Défense, Champs Elise, amit akarsz. Egyedül a Bastille-t nem találtam sehol.

Gyalog fel az Eiffel toronyba, hogy megspórold a liftet...

Egyszer pont akkor voltam Párizsban, mikor rossz idő volt. Persze fel kellett menni az Eiffel toronyba. Az alsó szintről még láttuk a folyó túlpartját. A a felsőről már csak az alsót.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.06. 18:37:31

Az Eiffel toronyba mindig lifttel mentem, de a Vezúvot 25 éve gyalog másztam meg!

Globetrotter2014 2012.10.06. 18:47:18

@atpijkamo: ma másodjára egy egész napos szinte megállás néküli sétűval jártuk be Párizst. Az Eiffel torony liftjénél ilyesztő sor volt, a lépcsőhöz pedig nem voltunk eléggé pihentek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.06. 18:48:55

@ZF2: :)) Mennyél ködbe, akkor rövid a sor.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.06. 19:16:24

@ZF2: ? 1,5-2 nap?
Minket jól átb..tak, amikor 2 héten át rángattak Mustsee helytől Monumentig.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.06. 19:22:21

@atpijkamo: Hát ott van a téren, nem láttad?
Kicsit hasonlít az 1980-as évekbeli Regnum Marianumra.

England win The Ashes! 2012.10.06. 20:18:00

@ZF2: Szuper. Van ilyen városnéző panorámabusz is arrafelé? Mert akkor elég lehet egy óra is rá, akkor pedig máris foglalok egy jegyet az Eurostarra. :)
(Megj.: az anyagiakról egy kurva szót nem szóltam, csupán az egynapos városnézésen akadtam fenn.)

@vénszivar: "ne itt baszogasd a Kőrösi Csomákat" Ikszdé.

Globetrotter2014 2012.10.06. 21:35:37

@Dr Jozef Vengloš: meg kell kérni a pilótát hogy tegyen egy kitérőt Párizs fölé. Kicsit lejjebb kell ereszkedni, pár fotó a gép ablakából, és igazából el sem kell hagyni Beauvais-t, csak felszállni a követlező géppel.
:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.06. 23:42:02

@kela-bá: "Képzelje el a MÉRCE blogban hozzászóltam az Ön bejegyzéséhez, teljesen egyetértve Önnel."

Ennek örülök, de már nem emlékszem, hogy mi volt a téma...

"Aztán megemlítettem az a hírt , miszerint Demszky Gábor kerékbilincset kapott."

Én örülök. Kicsit jobban örülnék, ha a hír főszereplője Lézerjános lett volna és hasonló kulturáltsággal kezelte volna az ügyet, mint Demszky. De hát neki nem 10 éves a Skodája. :)

"Szerintem az AUTÓ a "szabadság szimbóluma" nem kellene bilincsbe verni."

Én az autót közlekedési tárgynak gondolom. Nem használom szimbólum gyanánt. Túl sok a szimbólum kis hazánkban a való cselekvés helyett:)

"Azt, hogy "jelenleg ebben a blogban nem kommentezhetsz" ! Csak nem ide is elér O.V. keze ?"

Kárpátok Új Géniusza mindenről tud! ;)

"Jó egészséget mindenkinek !"

Viszont!

KopaszMercis 2012.10.07. 20:25:36

@kelet-europa:
Ne zavarjon hogy egy hettel elotte vettem meg Hawaii-ra a business class repjegyemet :))) Komolyan, mennyire erezheti magat valaki fasznak ilyenkor...? Uuu 590 forintert repul, biztos olcso janos...Ha kicsi rutinnal is rendelkeznel repulesben akkor tudnad hogy mas legitarsasag nem szolgalja ki azt a repteret. Nem is VOLT mas lehetosegem. Vagy 590 forint vagy itthon maradok.
Kicsit melle lottel Rezső..

A lenyeg meg nem ez, hanem az hogy ostoba otromba modon mukodik a ceg. Csak nem ugy ahogy azt te es a plebs tobbi resze hiszi... Van for real 590 HUF-ert repjegy. Mondok valamit: a hiper szuper biztositassal egyutt zakk un pakk fizetek 25.000-eta negy repulojegyert (ket oda vissza ut bud - crl es crl - per) ez picsa olcso.. Mindegy, magyarazhatom a pontnak hogy mi a gomb ;)

KopaszMercis 2012.10.07. 20:27:02

@Píter:
Foglalas soran tudsz es a checkin soran is tudsz es telefonon is tudsz.. Csak epp utolag, amikor vehetsz mindenfele premium cuccott (pl speedy boarindg, tobb becsekkolt borond stb) akkor nem. Mert primitiv degeneraltak gyulekezete

Manyecska 2012.10.08. 09:20:52

Jah, meg amikor fizetni kell a klotyóér, mi?? valamelyik fápádosnál volt.XDXD!

invalid username 2012.10.08. 11:46:42

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Kedves Prof,

Nem tudom. Mi olcsón találtunk repjegyet és szállást (mármint a római kirándulásra), így az étkezéssel és rómapassokkal együtt is épp csak túlléptük a 100 ezret. A szuvenírvásárlást mindenki zsebpénzből intézte, így azt nem számoltam.

Ausztriában a szállás drágább szokott lenni, tehát a 80 ezer nem tűnik rossznak, de ha autóztok, adj hozzá kilométerenként 30-40 forintot (benzin, autópályamatricák, benzinkutaknál kávézás, stb).

Vállalkozz · http://szallashelyek-utazas.info 2012.10.19. 19:17:24

A Ryanair teljesen ok volt most októberben, egy ezresért kaptunk másfél deci narancslevet és egy Twix csokit, ez is belefért. Két főre oda-vissza Barcelona 16640 Ft így Budapestről.

A kézipoggyászok éppen felfértek, és teljesen tele volt a gép.
süti beállítások módosítása