Naiv ügyfél napi több tucat biztosítási ajánlatot és biztosítási feltételek kap valamilyen misztikus félreértésből adódóan a Generalitól:
A Generali Ügyfélszolgálat feladóval napi 30-100 emailt kapok az email címemre, nagyrészt csak olyanokat, amikben biztosítási feltételek vannak csatolva bő 1 MB méretben, de újabban olyanokat küldenek, mint a csatolmány, ami már keményen személyes adatokat tartalmaz. A Generali ennyire veszi figyelembe a személyes adatokhoz fűződő jogokat.
A Generalinak november 21-én 17:12-kor küldtem levelet, amiben jeleztem, hogy a címem nem nem arra való, hogy oda random leveleket küldözgessenek, hanem olvasom, erre elnézést kértek, de a levelek küldése azóta sem állt le...
Pár napja újra írtam nekik, hogy ha a továbbiakban is kapok személyes adatokat tartalmazó leveleket, akkor azokat elküldöm a Homárnak.
Most ezt megteszem. :-)
---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Generali Ügyfélszolgálat <ugyfelszolgalat@ugyfelszolgalat.generali.hu>
Dátum: 2012. november 28. 12:13
Tárgy: Generali - kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződés megkötésére tett ajánlat. Forgalmi rendszám:
Tisztelt Ügyfelünk!Csatoltan küldjük Önnek a forgalmi rendszámú gépjárműre vonatkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződés megkötésére tett ajánlatát.Tájékoztatjuk, hogy ezt a levelet másolatban az Ön biztosításközvetítőjének is elküldtük.
Kérjük, hogy erre az e-mailre ne válaszoljon! Amennyiben kérdése merülne fel, azt a generali@generali.hu e-mail címre küldje, hívja a 06 40 200 250-as telefonszámot, vagy keresse fel üzletkötőjét, biztosításközvetítőjét. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy levelében a szerződésszámra vagy rendszámra hivatkozzon vagy készítse elő szerződésszámát és rendszámát telefonhívása előtt.
Üdvözlettel,
Generali - Providencia Biztosító Zrt.
Az utolsó 100 komment: