Telefont szervizelni mindig fájdalmas, főleg ha a kijavított problémák helyére újak érkeznek. Volt, aki ki tudta cseréltetni emberi időben? Naiv ügyfél 2 hónapnál jár, és lassan azért szeretné használni az előfizetését.
Tisztelt Ügyfélszolgálat! 2013. január 8-án vásároltam Önöknél egy készüléket. A vásárlás helye: 3485 - Allee Megastore T-Pont - 1117 Budapest, Október Huszonharmadika utca 8-10. Készülék típusa: Nokia Lumina 820/SL BLACK. A készüléket a kijelző hibája miatt 2013. február 2-án visszavittem a Westendben található üzletükbe (Integra Connect Kft.). Itt átvételre került javításra (érdeklődtem csere lehetőségéről is, azonban ezt elutasították). A javítás elkészültéről telefonos érdeklődésemre kaptam visszajelzést. A telefonért 2013. február 13-án mentem el, azonban a hiba, amellyel a készülék eredetileg leadásra került, továbbra is fennállt, sőt két darab karcolás is keletkezett a kijelzőn, mely átadáskor még nem volt rajta. Ez a munkalapra felvezetésre is került. Ekkor kértem a készülék cseréjét, mivel a hiba nem került javításra. A kolléga átirányított a Westendben található másik üzletükbe: Westend T-Pont.
Itt a készülék cseréjét elutasították, és ismét a javítás lehetőségét ajánlották fel. Tehát a telefon ismét a szervízbe indult. Innen 2013. február 23-án érkezett meg. Az eredeti hiba a második alkalommal már kijavításra került, így átvettem a készüléket. A jótállási jegyen, a Garanciális javítások bekezdésben egy bejegyzés került feltüntetésre, annak ellenére, hogy a telefon már két alkalommal járt szervízben.
Azonban a használat megkezdésekor azt tapasztaltam, hogy egy másik típusú hiba jelentkezett, az eddigiektől függetlenül. Ezt a 1430-as számon rögzítette is kolléganőjük és azt tanácsolta, hogy a tegnapi napon (2013. február 23.) fáradjak be az ügyfélszolgálatukra ez ügyben. Fel is kerestem azt az ügyfélszolgálatot, ahol előző nap a készüléket átvettem. Kértem a készülék cseréjét, melyet ismét elutasítottak. Javaslatuk egy újabb szervízciklus elindítása volt. A készülék vételára 107990 forint volt, munkámhoz szükséges eszköz. Nem tudom egy újabb szervizelés idejére továbbra is nélkülözni a készüléket, hisz már így is hosszú heteket töltött ott. Így ezúton szeretném kérni a készülék cseréjét.
A jótállási jegy, Jótállási feltételek 5-ös pontja alapján erre van lehetőségem. Úgy érzem az eddigi felajánlott javítások tekintetében parter voltam Önökkel, azonban a további javítások értelmét a hibás készüléken nem látom, illetve a készülék további nélkülözése nagymértékű "kényelmetlenséget" jelent számomra.
Hosszú évek óta vagyok rendszeres és pontos számlafizetőjük, így kérném szépen mielőbbi visszajelzésüket ez ügyben, és bízom abban, hogy az eddigiekben megszokott magas szolgáltatási színvonalukat ez ügyben is élvezhetem.
Az utolsó 100 komment: