Tékozló Homár

A fényképező kiszállítása helyett előleget kértek

2013.02.28. 11:34 | jackyll | 96 komment

Gábortól váratlanul előleget kért a Plazamarket.hu, miután feldolgozta fényképezőgépe rendelését. Addig oké, hogy webáruházakban nincs termék, de hogy kápé se?

A www.plazamarket.hu oldalon rendeltem egy fényképezőgépet. Most vásároltam náluk először, de mivel többségében pozitív értékeléseket olvastam róluk, Homár posztot meg egyet sem :-), gondoltam, belevágok. Két érv is szólt mellettük: egyrészt ők 2 év garanciát adnak, míg a legtöbb forgalmazó csak 1 évet (mondjuk ez is megérne egy külön posztot, amikor az EU-ban már elég régóta 2 év a norma…), és nem elhanyagolható módon náluk volt a legolcsóbb a gép. A termékoldalon azt írták, hogy péntektől várhatom a futárt. Két nap múlva kaptam egy értesítést e-mailben, hogy a megrendelésem feldolgozásra került. Remek.

Gondoltam, jó lenne tudni, hogy mégis mikor jön a csomag, úgyhogy tegnap felhívtam a cég ügyfélszolgálatát. A jóember közölte, hogy nem tudja megnézni a rendelésem státuszát, mert nem működik a számítógépe(!!!), de elkérte a nevem és a fényképezőgép típusát (nem értem, hogy miért nem a rendelési számot…) és visszahívást ígért. Ekkor már kicsit megingott a bizalmam a cégben…

Természetesen órák múlva sem hívott vissza, így újra hívtam őket. A hölgy közölte, hogy a fényképezőgép olyan nagy értékű termék, hogy csak akkor rendelik meg beszállítótól, ha átutalok 30% előleget. Felvetettem, hogy nem ezt írták sem a termékoldalon, sem az üzletszabályzatban, erre azt mondta, hogy általában nincs is így, de ilyen nagy értékűeknél igen. Rutinos Homár-olvasó lévén természetesen nem voltam hajlandó előleget fizetni, inkább töröltettem a megrendelést.

A kérdéseim a következők.

1. Mióta szokás elektronikai cikkek rendelésénél előleget kérni? Eddig csak olyan esetekben találkoztam ilyennel, ha pl. valaki legyártatott egy egyedi bútort. Az ilyen ügyfelek általában jól meg is szívták, futhattak a pénzük után, ha nem jött meg időre a megrendelt cucc. Ilyet nyilván nem fogok bevállalni.

2. Mi a garancia, hogy meg is hozzák a terméket, és mit tehetek, ha mégsem? Erre vonatkozóan egy szó nincs az üzletszabályzatukban.

3. Ha már előleget kérnek, ezt miért nem tüntetik fel a termékoldalon vagy az üzletszabályzatban?

4. Ha már ott nem szerepel az előleg, miért nem értesítettek, hogy ez az előírás? Ha én nem hívom őket, várhattam volna a csomagot ítéletnapig. Vajon ha nem szólnak, akkor miből gondolják, hogy hirtelen gondolatolvasóvá válva majd magamtól átutalom az előleget?

5. Egy ilyen cégnél, amelyik már a rendelésnél átvágja a vevőt, vajon mire számíthatnék egy garanciális reklamáció esetén?

UI: Az árösszehasonlító oldalra, ahol rátaláltam erre a csodálatos áruházra, épp most került fel egy új hozzászólás. Talán nem sértődik meg a szerzője, ha idemásolom: „Nem voltak korrektek 15 nap után sem kaptam meg a csomagomat... Megigérték, de mégsem küldték... NO válasz a levelemre”

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.02.28. 11:39:17

Még jó, hogy bele nem lépett!

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 11:39:21

Úgy tűnik, hogy szélhámos banda.
Nagy értékű elektronikát meg nem veszünk virtuális boltból, csak ha nem érdekel minket a garancia.

2013.02.28. 11:42:30

Előleget csak utánvéttel!

2013.02.28. 11:44:03

Egy ilyen cégnél, amelyik már a rendelésnél átvágja a vevőt, vajon mire számíthatnék egy garanciális reklamáció esetén?

ÁÁÁ! Nem lesz semmi baj! rendeld csak meg!

England win The Ashes! 2013.02.28. 11:46:01

Ez egy kis sufni cég lesz, akik a cuccost a mall.hu-típusú oldalakról szerzikbe, majd kis felárral továbbadják. Csakhogy te meg olyan drága terméket kértél, amire nekik nem volt elég pénzük a malacperselyben.

Vagy olyan terméket választottál, amiről ők azt gondolják, hogy ha te meggondolod magad, és nem kéred, akkor soha a büdös életben nem tudják másnak elpasszolni.

Mindkét esetben keress egy másik boltot.

England win The Ashes! 2013.02.28. 11:48:01

@Rosszindulatú Vászka: "Nagy értékű elektronikát meg nem veszünk virtuális boltból, csak ha nem érdekel minket a garancia."

Badarság.

Sokorai_Atala 2013.02.28. 11:48:57

Én már kértem egyedi bútort, két fotelt, kértek előleget és a jelzettnél két héttel hamarabb meg is érkezett és telefonáltak is. Szóval nem mindenki csaló ebben a szakmában.
De ez ugyanúgy nem tartozik ide, mint az 1. pont:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 11:49:58

@Dr Jozef Vengloš: Most Madzsarisztánról van szó, nem Ejrópáról.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 11:51:38

Ha nem jön meg időre az tényleg gáz...

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 11:51:59

@Dr Jozef Vengloš: hát úgy életszerűen a hun vebsopok többször tünnek el nyomtalanul, mint prosperálnak éveken át. No persze, ha a garanciát a gyártó adja, akkor vissza az egész, de akkor meg nem jelentősen olcsóbb. Asszem.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.28. 11:52:32

A bolti 1éves garanciát nem szabad összekeverni a gyártói két évessel. Nem mindegy! Az egyikért a gyártó vállal felelősséget a másikért a hely,ahol vetted. Külföldiában se adnak minden kisboltban két éves gyártóit.
Amúgy meg a posztolóba kivételesen nem tudok belekötni. Így kell ezt csinálni!

2013.02.28. 11:55:10

Vödrös fényképezőgépet kell venni! A csomagküldősnél fenn áll a veszély, hogy az egyik egy számmal nagyobb (vagy kisebb)!

2013.02.28. 11:58:32

@Sokorai_Atala: Én már kértem egyedi bútort, két fotelt,

Hehe! A két fotel hasonlított egymásra, vagy annyira egyediek voltak hogy nem?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 11:58:54

Szerintem épp a csőd szélén táncol a cég.

Bútorosnál meg természetes az előleg egyedi bútorra, mert bukná az anyagot is (amit nem tud felhasználni már másra, mert összefúrta-faragta). De elektronikai terméknél, meg egy csomó más egyébnél, ha nem veszed át, visszacserélheti a szállítójától más termékre.

ámbátor 2013.02.28. 11:59:54

@Nemszereteknicknevengondolkodni: Hát az arukereso.hu-n, ahol a poster találta a boltot 30% az 1-2 csillagos eredmény. Ez tipikusan az "egy patront megér, hátha pont az én megrendelésem sikerül nekik, de ha nem, azonnal otthagyom őket a francba" kategória.

Kenderice 2013.02.28. 12:00:31

@Dr Jozef Vengloš:
A termékek adatlapját is google fordítóval magyarosították...
"Header elem. - Együtt a mátrixot használják vágás és darabolás hullámlemezek és hullámos. - Kés készült gyorsacélból bevonatú"
"köszönhetően a jó egyensúlyt és retrográd cross-country."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:00:38

Hát, akkor onnan nem kell rendelni.

Különben ha már mindent te fizetsz, akkor simán ki lehetne hagyni a webboltot, és helyből a nagykerből rendelni. Nem mindegy, hova viszi a kamion? :D

@Jani haverja: Hátennyi

@Sekaiii: Sigma 200-500-zal, az nagyobb, mint egy átlagos vödör :D Belefér egy csomó nara... sör.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.28. 12:08:39

Nagy értékű rendelésnél azért kérnek előleget kedves poszter, hogy a játékos kedvű gyerekektől elvegyél az örömet. Gondolj bele, 4-5 gyerek berendel fejenként 2-300E ft körüli eszközt majd nem veszik át és a cég nyakán marad. Ezzel kb be is zárhatja a kapuit.

Tőlem már évi milliárdos forgalmú számtech nagyker is előre elkérte a 200E ft-os scanner árát. Csak utána rendelték meg.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.28. 12:10:23

@ámbátor:
Hát így már én nem jártam utána a telenoros garantált 0megabites mobilinternetemmel,ami be van lassítva.

Na majd remélem az én mobilom javítása nem fog ide kerülni. Előre félek a péntektől maximum két hetes garanciális javítástól...

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 12:10:44

Azért ez eléggé talányos:

"Európai garancia: Egyes általunk forgalmazott termékekre Európai garancia érvényes. A garanciális feltételek minden tekintetben megegyeznek a Magyarországon érvényes jótállási feltételekkel (gyártónként eltérő)."

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 12:12:40

"Régi készülékét díjmentesen elszállítjuk lakásáról saját telephelyünkre, abban az esetben ha nem kell emeletről leszállítani, ha lépcsőn kell emeletről leszállítani akkor azt anyagmozgatási díj ellenében tudjuk vállalni."

szepi79 2013.02.28. 12:14:34

@amsz: jól van, válaszoltál az 1es kérdésre. maradt még 4, azokat is meg tudod esetleg indokolni?

Dave_bloghu 2013.02.28. 12:15:10

teljesen korrekt dolog előleget kérni, egy nagyobb értékű, esetleg speciális termékre. Mert ellenben max nem veszed át, nekik meg ott áll benne a pénzük, feleslegesen. Ezt komolyabb kiskerek megoldják olyan szerződéssel, hogy a beszállítónak vissza tudják vinni. De még akkor is szívás.

Nekünk volt már olyan, hogy egyedi árajánlatot kaptak, elfogadták, elkészítettük az egyedi (nyomdai) terméket, majd közölték, hogy meggondolták magukat, és kész.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:15:46

@Rosszindulatú Vászka: Ez azt jelenti, hogy normális helyeken garis a cucc, itthon kidobnak vele.

2013.02.28. 12:16:36

@Sokorai_Atala: iker fotel:

Na az enyémek egyediek! Az egyik szét van karmolva, a másik tiszta macskaszőr!

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 12:22:20

@Dave_bloghu: nem rendelték meg ti meg legyártottátok?

2013.02.28. 12:23:26

@szepi79, első ezen a néven: jól van, válaszoltál az 1es kérdésre. maradt még 4, azokat is meg tudod esetleg indokolni?

A többi négy kérdés fennáll az összes csomagküldős vásárlás esetében. Vagy bevállalod a rizikót, vagy nem.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.28. 12:25:20

@szepi79, első ezen a néven:
2. Nincs garancia. Vagy megbízol bennük, vagy elmész olyan helyre vásárolni, ahol kifizeteted, és egyből hazaviheted. Sanszosz, hogy ott drágább. Ez a kockázati "felár"

3. Ez nagy hiba. Simán ki kéne írni. Nincs benne semmi vállalhatatlan.

4. Ez is a cég hibája.

5. Jobb gyártók erre külön supportot működtetnek Magyarországon. Kedvenc mondásom saját DELL laptop-om. Igaz nem egy 70 ezres fostalicska, de ha baja van, akkor felhívom a DELL-t, és a szerelő kijön a lakásomra / irodámba, és ott a helyszínen megjavítja.

Dave_bloghu 2013.02.28. 12:25:40

@Rosszindulatú Vászka: megrendeték, elküldték a nyomdai anyagokat hozzá meg mindent, mikor szóltunk, hogy kész, leráztak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:25:41

@Dave_bloghu: Ha a kereskedő nem tudja megoldani a termék kifizetését, eladását, akkor ne mondja azt, hogy van nála.
Részemről inkább olyan helyről veszem, ahol nem kérnek előleget.

Ofélia . 2013.02.28. 12:26:28

@Sokorai_Atala:

Na ja de kétpetéjüek piros meg zold:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:27:28

@amsz: Ezt hívják next biznisz déj garinak. Nem óccó.

Az előlegékérés meg ilyen tételnél szarrágás.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 12:28:28

@Dave_bloghu: akkor ez másik ügy, ha szélhámoskodni akarnak, megteszik előleg kifizetése után is. Nomeg ez behajtható követelés akkor.

Sokorai_Atala 2013.02.28. 12:28:36

@Ofélia .: nálam gyerek, fotel egypetéjű:)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.28. 12:29:16

@ColT: Nem tudom menyibe kerül. Nekem benne volt a laptop árába.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:30:04

@amsz: Azért drága a lapos :)
Meg me' jó.

@Rosszindulatú Vászka: Meg mondjuk hogy vegyek komolyan egy boltot, amelyik előleget kér olyan termékért, ami az árlistáján van? Mert még ha egyedi igény :)

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 12:31:39

@ColT: hát ja. meg ojat árul, ami nincs is neki?

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:33:43

Inkább vigyétek a csöcsök felé a témát, a tegnapin könnyesre röhögtem magam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:34:16

@Rosszindulatú Vászka: Olyat én is tudok.

BMW valakinek nem kell olcsón? Mittomén, mondjuk öccázé. Méltányos áron adom.

2013.02.28. 12:34:26

@Sokorai_Atala: nálam gyerek, fotel egypetéjű:)

-Gyerekek?
-Két fiú.
-Állatok?
-Nem, egész normálisak!

:))))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 12:38:41

@stillmátyás: Na rólad is meg van a váleményem. A tudományos diszkusszió a vödörbe tehető narancsok súlyáról nem érdekel, csak a csöcsök.

Na szóval, szerinted hány egyforma méretű csöcsöt lehet egy vödörbe beletenni?

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:40:18

@atpijkamo: attól függ, igiéből egyet sem, manyiéből (tenyérbemászó ugye) nyócat-tízet.

2013.02.28. 12:40:45

@atpijkamo: Ha már a csöcsöknél tartunk, a kurvák is előre kérik a pénzt!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 12:41:07

@stillmátyás: drága géppel nagyobb csöcsöket is lehet fotózni.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:44:18

@zebraság fél cicaság: ki akarja fotózni őket?
van más felhasználási mód is! :D

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:45:28

Ja, ilyen nepperoldalakról nem mernék rendelni, megnéztem a raktárkészletüket, hááát, elég karcsú.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 12:47:27

@atpijkamo: megjegyeznám, sokkal egészségesebb dolognak tartom a csöcsök iránti érdeklődést, mint a vödör űrtartamának számolgatása utáni kielégülést.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:49:56

@zebraság fél cicaság: naugye.

A vödör is jó valamire:rá lehet húzni a fejére, ha randa. Na akkor fontos lehet a zűrméret.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 12:50:07

@zebraság fél cicaság: Állítólag van, aki meg a paradicsomos szardinellára gerjed.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:50:54

@agresszív kismalac: Áh, manapság már elég kompakt méretű kamerákat szoktak gyártani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:54:15

@stillmátyás: Mondjuk a pornófotós. Át kéne nyergelnem olyanra. Valamiből élni is kell...

@agresszív kismalac: Az perverzió

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 12:56:58

@ColT: előnye, hogy nem kell hajzselére költened

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 13:00:26

@stillmátyás: ha annyira ronda, akkor nem piszkájjuk, hé. ne legyé mán igénytelen.

@agresszív kismalac: akut szardinellózis, sajnos gyógyíthatatlan.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 13:05:13

@zebraság fél cicaság: léteznek jótestű, randa arcú nők, csakszólok.
és az esélyegyenlőség? :D

England win The Ashes! 2013.02.28. 13:07:53

@ColT: Mert ha a Canon Ezerszázdé helyett Nikon Háromezerszázat vettél volna...

Annak van olyan funkciója, hogy valamiféle apró rezgésekkel eltávolítja a gép belsejéből a szennyeződést. Por? No!

:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 13:11:39

@stillmátyás: legjobbak mégis a fölfújhatósok. elöl-hátul szép, nem pofázik, nem eszik, nem szórja a pézt. összehajtva kis helyet foglal, tutujgatásra nincs igényre :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.28. 13:14:59

@stillmátyás: az átlátszó sparos vödörrel nem sokra mennél. inkább zacskót szoktak ajánlani azok az elvetemült pasasok, akinek a nők lelke nem kell, pedig szép van nekije.

ghck 2013.02.28. 13:25:10

1: Nekem volt egy fotós webáruházam. Legálisan, adózva árultam a termékeket, a legolcsóbban a piacon. Ha olyan terméket rendeltek tőlem, ami egy kicsit is különleges volt, tehát amire nem jött mondjuk évente legalább egy rendelés, és 50eFt feletti volt az ára, azt nem rendeltem meg én sem előleg nélkül. Ha valakinek komoly a szándéka, bevállalta. Ha nem, elbúcsúztunk. Senkit nem vertem át, de rengetegszer előfordult, hogy valaki meggondolta magát, és mégsem kellett neki a megrendelt termék. Én mi a rákért vállaljam a kockázatot? Extra profitért talán, de mondom, a legolcsóbb voltam, ilyenre nem volt tartalék. Te is a legolcsóbb helyen próbálkoztál, ők sem engedhetik meg maguknak, hogy a vevő balf@szsága miatt bukjanak.

2: A garancia a szerződésetek. Egy webáruházat, céget tipikusan nem azért hoznak létre, hogy üzletszerűen lenyúlják a pénzedet. Azt az apróhirdetéses oldalakon szokták.

3,4,5: Igazad van, erre nem tudok magyarázatot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:34:29

fejlettebb orszagban, ha rendelek valamit, megnezem honnan rendelem
de abban a pillanatban hogy rendelem megadom a kartyaszamom es leveszik a lovet
persze nem vasarolok ilyen tinedzserek altal osszevarialt sufniboltokbol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:39:00

@ghck: es az ilyen cegektol kell ovakodni:)
sorry de igy van

Komojtalan 2013.02.28. 13:46:52

Lol, lehet a homáron nincs Plazamarketes írás, de gondolom az árukeresőről találtál oda. Ott kb. 70% -os az elégedettség, ami már inkább elégedetlenséget jelent nálam. Persze az olcsó ár miatt rengeteg a megrendelésük, de ezekből jó néhányat nem képesek szállítani. Nyáron rendeltem tőlük 16GB Pendrivet 1 hét határidővel, 1/2-3/4 áron volt mint máshol, nem sürgős. 1 hét múlva semmi, érdeklődöm: jövő héten. Hívnak is, mehetek az áruért. Kiautózom a világ végére: Nagykőrösi út. Jó, a közelben lakom, tehát nem zavart, nekem tökéletes a hely, ezért is vettem (volna) itt nem egy másik helyen. Odamegyek: Semmi. A telefonon történt visszaigazolás ellenére 2 hét alatt nem tudták leszállítani ... Tovább nem vártam, inkább megvettem máshol, pedig kíváncsi lettem volna mikor kapom meg, ha egyáltalán. A pendrive ugye nem egy 2-300k -s évente 1x eladott termék, elvárható volna hogy legyen raktáron, mert ha a cégnek nincs 10-20k forintja pár darabra, akkor miért lenne egy komolyabb gépre a sokszorosa?

vénszivar 2013.02.28. 15:14:01

@stillmátyás: Tegnap este láttam egy K-s nagyságút! igié meg csak D-s! :)))

Darth Revan 2013.02.28. 15:17:53

Rendelj az amazonról. Csak akkor terhelnek, amikor postázzák az árut.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 16:14:52

@vénszivar: kétszer körbeérte az asztalt?:D

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 16:15:53

@zebraság fél cicaság: pizzát nem tud sütni a gumizsazsa, és a rendelések ugye bizonytalanok, ha van apród az abaj, ha nincs, akkor meg az.

amúgy igazad van.:P

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 16:16:57

@batgirl: Csúnyább részre kell forgatni a spar feliratot, és kész. A zacskó átláccó, jobb a fekete hullazsák, hamár...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:01:20

@zebraság fél cicaság: Ha mindenki így gondolkodna, még mindig kőeszközöket használnánk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:04:58

@Sekaiii: Erről nincsenek részletes ismereteim.

Tormas Torontal 2013.02.28. 20:43:59

Rendelj külföldről, garantáltan megkapod.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 21:14:31

@Tormas Torontal: Nem rokonod-e véletlenül az off-shore Toronthal Simon a Sándor Mátyásból? Jules Verne-től kaptam az infót.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 21:19:33

@hagyma: Van egy olyan megérzésem, hogy egy nagyon fejlett országnak ideje visszafejlődnie. Természetesen a hagymák tovább érnek ebben a korszakban, de szerénységet tanácsol Bástya elvtárs.

Megdobbent 2013.02.28. 23:56:18

"A termékoldalon azt írták, hogy péntektől várhatom a futárt."

Es hazudtak? Varhatod, amig csak akarod, sot most mar hetfotol is.

Az a baj, hogy nem kuponnal rendeltel, azt kriszta tud neked szerezni, de ez olyan kupon, hogy penzt kell erte adni. Erted mar?

Megdobbent 2013.02.28. 23:59:26

@ghck: ehehe, azert egy kicsit meg szocializalodj, ilyen fos strategiaval johogy belebuktal, nagyon remelem, hogy kozmunkas vagy, ott nem tudod legalabb rombolni a piacgazdasagot, csak lopod az adomat.

Tormas Torontal 2013.03.01. 08:43:04

De különben mi közöd hozzá?

cosmicblue 2013.03.01. 10:36:45

Magyarországon elvárja az ügyfél, hogy a termék majdnem ingyen legyen, sőt a webáruház bízzon meg 10.000.000 magyar állampolgárban. Ha a kedves ügyfél közben meggondolja magát és mégsem tart igényt a a termékre, akkor ezt mosolyogva vegye tudomásul. Pontosan ezért mennek tönkre az apró webáruházak.
PayPal megoldást jelentene, ha lenne pénzügyi kultúra hazánkban. A vevőtől levonják a termék árát előre, majd ezt az összeget eladó csak akkor kapja meg ha teljesítette a megállapodást.

Semper Fidelis 2013.03.01. 17:20:04

Én egyszer fizettem előleget weben, 3 hónapot várhattam a termékre, mire kihozták. SOHA többet előleget! Aki nem tudja megfinanszírozni a cuccomat, az ne áruljon semmit.

Pema 2013.03.01. 17:42:27

Örülj neki hogy csak 30%-t kértek. Én biza kifizettettettem volna veled az egészet :)

wazzu 2013.03.04. 06:26:39

Az emberek általában elkövetik azt a tévedést, hogy ár összehasonlító oldalon a legelsőre böknek. (Persze jó dolog az árösszehasonlító oldal, de csak mert megtaláljuk rajta amit kell..) Alap, és olvasni a neten erről bőven, az olykor alig párszáz, esetleg 1-2000 Ft-os diferencia (mely szinte a teljes árrés egyébként) szinte mindíg a szolgáltatás rovására megy. Ha a szerző talán egy másik áruházból rendelt volna mondjuk 1000 Ft-al drágábban, lehet, hogy már rég megkapta volna az árút, és nem született volna ez a poszt. Tudom, webáruházat üzemeltetek, az "idióta" árversennyel nemcsak magukat csinálják ki a kereskedők, hanem nem lesz pénz a korrekt és megfelelő logisztikára, ügyintézésre és egyáltalán.

wazzu 2013.03.04. 06:29:02

@wazzu: annyit tennék még hozzá, hogy persze az alacsony ár és jó logisztika csak megawebáruházaknál működik, ott viszont működik, mert sok kicsi sokra megy alapon a profit is magasabb. Más kérdés, hogy Pista bácsi nyit egy webáruházat, és beírja a legolcsóbb árakat, aztán majd belejön alapon..

cosmicblue 2013.03.04. 11:23:11

@Semper Fidelis: Ha a kedves vevő viszont meggondolja magát akkor a webáruház bukja az oda-vissza postaköltséget?

cosmicblue 2013.03.04. 11:24:47

@cosmicblue: A termék áráról nem beszélve...

zolee0010 2013.03.04. 18:13:24

Nem értem,lassan 10 éve EU tagja az ország,aki itt vásárol még mindig az meg is érdemli pláne ha neten teszi mindezt.

epeficam 2013.03.06. 02:30:31

Azt kellene csinálni, hogy megrendelni és meg bontatlanul visszaküldeni az elállási jogra hivatkozva, aztán rohadjanak meg:)

ghck 2013.04.01. 22:47:11

@hagyma: Óvakodni minden cégtől kell. Így van.

@Megdobbent: Igen, azóta meg sem próbálok legolcsóbb lenni. Téged meg letagadna apád, ha látná, milyen rosszindulatú a fattya. A közmunkás amúgy nem lopja az adódat, ő dolgozik érte.

@Pema: Jóhogy, én sem 30%-ot kértem. Elkértem az egész összeget. És nem előlegként, mert az visszajárna, ugye... És (@epeficam) nem kiszállítással kapta meg, be kellett jönnie érte, és akkor nincs elállási jog.
süti beállítások módosítása