István megerősítette múltkori információnkat, azazhogy minden eddiginél arcátlanabb pótdíjfizetési rendszer nem a véletlen következménye a Wizzairnél:
Évente 6-8 alkalommal utaztam a Wizzairrel, decemberben volt az utolsó utazásom a velük. A reptéren kedves földi személyzetük úgy döntött, hogy leméri a macska méretű berendezésével kézipoggyászomat. A hátizsák amivel mentem majdnem üres volt, csak mivel gurulós van egy kihúzható nyele. A legnagyobb nyugalommal behelyeztem a csomagot mérő műszerükbe, simán belefért, azonban a füle kilógott kb. 4 centire. A rendkívül rugalmas személyzet ezt főbenjáró bűnnek értékelte, így a helyszínen lehúztak minden tiltakozásom ellenére 40 euróval. Megjegyzem a visszafelé úton Rómában simán átment a csomagom, semmi probléma nem volt.
Hazatérve írtam nekik egy levelet, amiben elismertem vétkemet és kértem könyörületüket, mivel sokat utazom velük, talán számíthatok méltányosságra, és a kifizetett 40 eurót talán visszaadhatnák, legalább úgy, hogy jegyvásárlásra felhasználhassam. Megjött a várva várt válasz, ismerték a szabályzatukat, és azt hogy, hol tájékozódhatok róla, és nagyon sajnálták...
Összegezve ennek a társaságnak 3-4 cm és 40 euro elég ahhoz, hogy egy "törzsutasukat" elveszítsék. A következő jegyemet ma megvettem az Alitalia-nál, az ár egyébként ugyan annyi volt, mint a Wizzair-nél, itt azonban vihetek normálisan poggyászt, adnak enni és talán a menetrendet is tartják a Wizzair-rel ellentétben.
Az utolsó 100 komment: