István környékét technikai hiba sújtotta, amikor el akarta hordozni a számát a Telenortól:
Meguntam a Telenor magas percdíját ezért gondoltam múlt héten egyet, hogy átviszem a számom a Lidlihez, a Bluemobilhoz. Az oldalukon találtam is elég egyszerű leírást, amit kitöltöttem és e-mailen be is küldtem. Másnap jött a válasz hogy köszönik és folyamatban. Ma viszont kaptam egy smst tőlük hogy a mostani szolgáltatóm elutasította a számhordozást egyeztessek velük. Ez érdekes mivel feltöltőkártyás a szolgáltatás amit használok tehát sok elmaradásom nem lehet hiszen használom is a telefont. Hát jó akkor ügyfélszolgálat.
A droid miután nagy sokára sorra kerültem el mondta hogy nem segít, mert nem mondhatja meg még azt sem, hogy miért utasították el. Meg különben is menjek csak szépen az ügyfélszolgálatra. Értem én hogy a telenor nem akarja hogy ott hagyjam őket, de ez szerintem akkor is csak időhúzás. Na, mindegy, akkor irány egy telenor, még jó hogy megyeszékhelyen lakom ezért akad pár értékesítőhely. Be is megyek és mondom mit szeretnék, csakhogy nem működik a rendszerük még az adatokat se tudják megnézni nem hogy mi volt a probléma. Azért felhívta a központot ahol végül megmondták hogy a lakcím nem jó.
- OK, akkor változtassunk lakcímet.
- De azt nem lehet csak személyesen.
- Itt vagyok személyesen.
- De akkor sem lehet, mert nem jó a rendszer és különben is a héten már úgyse lesz számhordozás.
????
- És holnap jó lesz a rendszer?
- Talán... ma egész nap nem volt jó, és a városban sehol, még a szomszéd városban sem.
- Hát a 48 órás számhordozás?
Szóval holnap próbálkozom hogy Isten és párt (helyett a telenor) is úgy akarja akkor sikerülhet.
Az utolsó 100 komment: