Ágnesék négyen akartak beköltözni egy 2 fős szobába, ami elől határozottan elzárkózott a szálloda Silver Apartman Club Hotel, bár a gyereknek nem kértek pótágyat se. Mert amúgy az oldaluk szerint 3300 forint egy pótágy, 6 éves korú gyerekig meg csak a fele:
Egy üdülési jog tulajdonosától jó pénzért átvettünk egy 1 hetes (RCI típusú) üdülési jogot Mátraszentimrére. 2013. február 16-án este fél 8 körül meg is érkeztünk a Silver Apartman Klub Hotel *** elnevezésű üdülőszállóba. Férjem, 16 éves lányom, 5 éves unokám, és én. A bejelentkezésnél közölték velünk, hogy a számunkra átadott apartmanba max. 3 fő tartózkodhat éjszaka, 4 fő szállását nem engedélyezik. Amikor ez kiderült, a recepciós hölgy közölte, hogy nem tudja odaadni számunkra az apartmant. Kérdésemre, hogy most mit tegyünk este fél 8-kor, azt válaszolta, fogalma sincs, talán keressünk panziót! Kértem, hogy próbáljunk meg valamilyen megoldást találni, hiszen nem mászkálhatunk a kicsivel a sötét éjszakában! Erre nem tudott válaszolni, csak azt, hogy nem foglalhatjuk el a szállást 4 fővel, és kész!
Ekkor kértem, hogy hívja főnökét. A szálloda vezetője telefonon közölte, hogy tűzrendészeti okok miatt nem lehet 4 fő. (kb 35-40 nm-es az apartman) Kérdeztem, hogy milyen megoldás lehet, azt mondta, hogyha van szabad apartman, akkor a + 1 fő ott aludhat. A recepciós a kérdésünkre ekkor közölte, hogy van szabad apartman. Kérdeztem, hogy ez mennyibe fog kerülni, azt válaszolta, hogy nem tudja, majd megkérdezi. Reggel egy másik recepciós még mindig nem tudta, hogy mennyit kell fizetnem, viszont közölte, hogy ők azért vannak itt, hogy a szabályokat betartsák! Az, hogy netalán valaki a vendégnek segítsen, esetleg telefonáljon, megoldást keressen, az egyik recepciósnak sem volt feladata!
A délelőtti sétából visszaérve közölték, hogy 12.590 Ft-ot kell fizetnem azért, hogy az 5 éves gyereknek is volt fedél a feje felett! A lélegzetem is elállt, hiszen ennyi pénzért 2 főre félpanzióval, de legalább is reggelivel lehet ennél a színvonalnál 1000 x jobb minőségű szállást kapni a környéken is! Kértem az akkori recepcióst, beszéljen a főnökével, hogy legalább méltányosságból alacsonyabb összeget állapítsanak meg, akármekkora összeg is „talált” pénz, hiszen este 8 órakor ezt az apartmant úgysem tudták volna kiadni! Jeleztem, hogy a szállás.hu-n láttam, hogy szobaár már 3.875 Ft/fő-től elérhető, és kértem, legyen ez az összeg a kiindulási alap. A 12.590 Ft azonban pofátlanul magas összeg a színvonaltalan és barátságtalan helyért! Főleg úgy, hogy az előző esti recepciós direkte nem mondott árat, pedig kérdeztem! Erre sem voltak hajlandók, tehát a vendéghez való hozzáállásuk a nullával volt egyenlő!
A megérkezésünkkor, amikor egyértelműen kiderült, hogy még nem jártunk itt, a recepciós nem kérdezte meg, ismerjük-e a szokásokat, nem világosított fel, hogy mikrót, kávéfőzőt, hajszárítót bérelni lehet. (Ez sem jár automatikusan a szobához.) Ezért a vacsoránkat hidegen kellett megennünk, stb. Másnap vettem észre, hogy a TV mellett van egy pár papír, és akkor olvastam ezekről a lehetőségekről. Semmiről sem tájékoztattak, a szaunáról sem, és semmilyen egyéb bérlési lehetőségről. Másnap tehát a nagyobbik gyereket haza kellett küldenünk Budapestre, de 2 éjszakánál többet mi sem töltöttünk el itt, ezek után.
Botor módon azt gondolom, hogy egy „szálloda” recepciósa nem azért ül ott, hogy betartassa a szabályokat, hanem azért, hogy a legjobb tudása szerint kiszolgálja a vendégeket, a segítségükre legyen, tegyen legalább kísérletet a probléma megoldására, információkkal lássa el azért, hogy jól érezzék magukat, és hogy az intézmény jó hírét vigyék! Itt sem a recepciósok, sem a szálloda vezetője semmiféle hajlandóságot nem mutatott az ügyben, hogy nekünk, mint vendégeknek a legcsekélyebb mértékben is segítségünkre legyenek. Mivel mi meghatalmazással vettük át a tulajdonostól ezt a hetet, és a szövetkezei tag nem tájékoztatott arról, hogy ebbe a nagy légterű szobába egy 5 éves gyerek sem alhat + főként, akkor sem, - ha mint általában mindenhol-, nem kérünk neki ágyat, hiszen velünk alszik! Ez természetesen nem a szállodalánc hibája, bár információként ezt a szigorú szabályt (amit plusz pótágydíj fizetésével sem lehet megszegni) valamilyen formában egyértelműen kommunikálhatnák! A honlapukon pld. „felszerelt konyha” szöveg található, és nincs infó arról, hogy a szinte alapfelszereltségnek számító mikrót is külön kell bérelni!
A fenti panaszomat szóban – telefonon- elmondtam a szállodalánc ügyfélszolgálati vezetőjének, aki akkor készségesnek és megértőnek bizonyult. A vele történt megbeszélés értelmében panaszomat leírtam és számára elküldtem. Mivel 2 hét elteltével sem kaptam választ, újból felhívtam, XY-t, aki közölte, hogy hamarosan kapok válasz a panaszomra! Ennek idestova 3 hete! A türelmem, - ahogy a szállodának a legjobb indulattal sem nevezhető létesítményben a zuhanyfüggöny- elfogyott!
Most már úgy gondolom, tudja meg ország – világ, hogy igazából egy bürokratikus rendszer lepusztult, penészes fürdőjű, mindennemű vendéglátástól „mentes” színvonal alatti helye! A személyzet és a vezetés tanúbizonyságot tett arról, hogy a VENDÉG szó számukra csak PÉNZTÁRCÁT jelent!
Csodás a környék, és számtalan jó és olcsó szállás hely található, de EZ: pocsék hely, pocsék személyzet! Ezért az ajánlom, hogy ennyi pénz még véletlenül se áldozzon senki a Silver Apartman Club Hotel *** Mátraszentimre szállodájára!
Az utolsó 100 komment: