Tékozló Homár

Utolsó felszólítás sosemvolt Vodafone-ügyfélnek

2013.04.03. 11:08 | jackyll | 168 komment

László értetlenül áll a Vodafone 43 ezer forintos követelése előtt, minthogy a Telenor ügyfele:

Megdöbbenéssel vegyes értetlenkedéssel olvastam a 2004-ben megszűnt lakcímemre, amely édesanyám címe kézbesített "perlés előtti utolsó felszólítás" tárgyú levelüket. Ami igazán érdekes volt számomra, az az, hogy én soha nem kötöttem Önökkel előfizetői szerződést azaz nem vagyok cégük ügyfele. A díjtartozásom állításuk szerint a 2012/46748 számú számla alapján keletkezett, amelynek esedékessége 2012.december hó 4.napja. A tőke 5432 Ft, ehhez jön még 762 Ft pótdíj és fizetési felszólítás költségeként 461 Ft - valamint 201 Ft késedelmi kamat. Mindösszesen 7156 Ft a vélelmezett saram. Persze ezen felül 5000 Ft +ÁFA ügyvédi díj, 7607.32 Ft pótdíj, 13307 Ft+ÁFA kötbér, 5990Ft+ÁFA szerződés felmondási díj, valamint 5000 Ft közjegyzői díj. Állításuk szerint ennek minimális összege 43 465 Ft és ha el akarom kerülni a behajtási procedúrát, akkor tartsam be a 2013.április hó 5.napjár megjelölt póthatáridőt.

Először úgy gondoltam begyújtok a levéllel, de végül mégiscsak úgy döntöttem válaszolok. Tudomásom szerint Önök a Vodafone rendszerét használják, azaz nekem rendelkeznem kellene egy modemmel és néminemű adatforgalmat is magam mögött kellene, hogy tudjak. Csakhogy én egy Telenor hipernet modemet használok, amelyet egyenesen tőlük szereztem be havidíjas előfizetőként tavaly novemberben. Azaz sanszos, hogy Önöknek azért nem fizetek számlát  abból a prózai okból, hogy nem kötöttem Önökkel szerződést - a Nord Telekom részemre nem szolgáltat.

A lakcímem a fővárosban van - a felszólító levél kézbesítésre pedig édesanyám vidéki lakcímén került sor.

A Pp. 314. § (1) bek szerint ugyanis kizárólag fizetési meghagyásos eljárás útján  érvényesíthető a kizárólag pénz fizetésére irányuló olyan lejárt követelés, amelynek  összege az egymillió forintot nem haladja meg. Az 2009. évi L. törvény 1.§ (1) bek-ben foglaltak szerint a fizetési meghagyásos eljárás a közjegyző hatáskörébe tartozó, a pénzkövetelések érvényesítésére szolgáló egyszerűsített polgári nemperes eljárás.

Figyelemmel a hivatkozott jogszabályhelyekre - a Pp.127.§-ban foglaltak kivételével - az Önök által követelt összeg polgári peres eljárás keretein belül nem érvényesíthető!

Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét!

Tisztelettel
László

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2013.04.03. 11:19:24

Drága jó Vodafone talán legyen szíves egy előfizetői szerződést is mellékelni az ilyen felszólításhoz, hogy mégis mire alapozza a követelését, merthogy azt úgy szokják. Ha ilyen nem van, elmehetnek halál fasza alá csaposnak. Tényleg kéne már egy brutális pert indítani ellenük, hogy leszokjanak erről a gusztustalankodásról.

Supreme* 2013.04.03. 11:25:14

Ejj, kemény poszttolóba botlott a VF. Jogszabályi helyek meg miegymás. Csak nehogy aztán a poszttolóé legyen a szopóálarc. Azért én nem vagdalkoznék a homáron mielőtt kiderül, hogy én vagyok a pénisz a történetben.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.03. 11:28:47

Be dönörű levél, hajrá László!

elwood 2013.04.03. 11:29:15

"Csakhogy én egy Telenor hipernet modemet használok, ... - a Nord Telekom részemre nem szolgáltat."

ezt nem értettem, most szolgátat neki a mord telenor vagy nem, vagy mi ...

bekbórd! 2013.04.03. 11:29:32

@elwood: Az! Akkor majd a NAV behajtja, nem lesz apelláta. Ha van szerződés, ha nincs.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.04.03. 11:29:36

még1x elolvasva, nekem az jön le h a levél nem a vodafontól jött, hanem a nord telekom-tól

Manyecska 2013.04.03. 11:30:23

Először úgy gondoltam begyújtok a levéllel
:))))))..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.03. 11:32:15

Ha sosem volt ügyfelük, akkor jogosulatlan adatkezelés is megáll.
Bár nem világos, honnan vették az adatokat.

Igényes 2013.04.03. 11:34:43

Valahogy egyre több cég nyúl aljas eszközökhöz... ha valaki nem figyel oda, befizeti, akkor dőlalé. Ha odafigyelnek és szóvá teszik, legfeljebb majd elnézést kérnek. Vagy megsértődnek, de felelős, az biztos nem lesz.

Igényes 2013.04.03. 11:37:00

@agresszív kismalac: Én ezen akkor gondolkodtam el először, amikor költözés után még nem voltam bejelentkezve az új címemre, de gond nélkül megkaptam a Miniszterelnöki Hivatal nem tudom milyen papírspamjét. Nagyon kedvesek voltak egyébként, csak nem értettem, hogy ezt most hogy.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 11:42:06

ha a júzer neve szabó lászló, vagy kovács jános vagy tóth péter, akkor eléggé valószínű, hogy nem tudták kiválogatni a sokezer másik közül. szerintem nyugottan begyújthat a levéllel.

elwood 2013.04.03. 11:43:37

@fghjk: sztem is, jackyll másnapos

a fószernak a mord telekom írt, aki a telenornak is a tulaja, úgyhogy kezdhet kuporgatni,
(ami a jogászi fizetéséből könnyen fog menni)

2013.04.03. 11:47:20

"Önök által követelt összeg polgári peres eljárás keretein belül nem érvényesíthető!"

Ez részben igaz. Első körben ugyanis közjegyző általi fizetési meghagyást kell valóban kiküldeniük. Ha erre nem reagálsz határidőn belül, vagy ellenvetéssel élsz a közjegyző felé, ő automatikusan peresíti a tartozást. Ebben az esetben bizony polgári peres eljárásba fordul a dolog.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 12:03:55

@agresszív kismalac: közbe megnéztem, ez 2010-es cikk. azóta már lehet, hogy a telenor is egy kalap alatt van velük, ki tudja.

helianthus 2013.04.03. 12:07:31

Ezt én sem értem, de azzal a kifogással, hogy a régi lakcímemre jött a levél, nem hiszem, hogy túl sokat elérne a posztoló (gondolom csak be volt valaha jelentkezve a vidéki címre).
Meg az is fura, hogy november óta használja a modemet, decemberi számláról beszélünk, és már peresítős levelet kap.
Hol van a decemberi számla? Valahogy elő kéne keríteni, és megnézni pontosan, lehet, azzal is begyújtott, pedig nem kellett volna?
Nem akarok egy céget sem védeni persze, de az kevésbé hihető, hogy hasraütés szerűen küldözgetnek fizetési felszólítást bárkinek is, hátha kifizeti alapon.

Atörökk 2013.04.03. 12:10:07

@zebraság fél cicaság:
A zügy szempontyából ez tejjesen irreleváncs. Ha én, mint user a Vodafonnal NEM kötöttem szerződést, akkor nekem semmi közöm ahhoz, hogy ő kinek alvállalkoz, jelen esetben akár az én szolgáltatómnak. Ha nem fizetek, maximum az baszogathat, akivel szerződést kötöttem, aki felé vállaltam, ha ő ad netet, én fizetek érte.
Ugyanez megfordítva, ha én fizetek, de nincs net, a Mordtelekom, vagy mijafaszom nem hivatkozhat arra, hogy azér' nincs net, mert a Vodafone neki nem szolgáltat. Ahhoz nekem semmi közöm, ő a szerződésben azt vállalta felém, lesz net, úgyhogy olgya meg. (Egyébként Ptk.-ban benne is van, ha vállalkozóként alvállalkozót veszel igénybe, érte úgy felelsz, mint saját magadért, szóval az megrendelő felé rá nem hivatkozhatsz, ha nem tudsz teljesíteni)

Atörökk 2013.04.03. 12:15:15

@helianthus:
Pedig de, küldenek, hidd el. Ahogy az önkormányzat is a kb. 12 éve eladott autóm után súlyadót, pedig anno bejelentettem az eladást.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.03. 12:18:19

Nekem is küldhetne a posztoló egy kis pénzt. Ha kéri, én is küldök neki egy ilyen felszólítást. De nehogy begyújtson vele :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 12:19:38

@atörökk: ez igaz. de láttunk már ezektől nagyobb disznóságot is.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.03. 12:19:56

"A NordTelekom a
Budapesti Értéktőzsdén
jegyzett távközlési
szolgáltató cég, korábban
Telenor, még előtte Nextra
néven működött már 1995
óta. "

igi1 2013.04.03. 12:20:39

ehhez még én se tudok mit hozzászólni

ejha

hát valahonnan csak kiűberelték azt a címet, meg az előfizetés számot???

igi1 2013.04.03. 12:21:44

én soha nem kötöttem Önökkel előfizetői szerződést azaz nem vagyok cégük ügyfele

MEGHATALMAZÁS útján, ha aláírtál ilyen papírt, bizony a rokonod visszaélhetett ezzel

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 12:22:14

A Vodából behajtócég lett?
De hát nyugodtan pereljenek, aztán fizethetnek kártérítést... Csak a zügyfélnek nem lesz jobb kedve attól, hogy ki kell vennie egy szabit, meg utazgatni.

helianthus 2013.04.03. 12:23:13

@atörökk: "a kb. 12 éve eladott autóm után súlyadót" az teljesen más. Be volt jelentve, igaz, hogy 12 éve, de akkor is volt közöd hozzájuk. Itt a posztoló azt írja, hogy sose volt köze hozzájuk.
Na ez a nem hihető nekem.

igi1 2013.04.03. 12:23:25

@elwood: mordor már nincs többé

@atörökk: attól még VALAKI MÁS KÖTHET A NEVÉBE SZERZŐDÉST A VODÁVAL, ha aláírt meghatalmazást

szerintem itt lesz a bukta

Atörökk 2013.04.03. 12:23:39

@zebraság fél cicaság:
Igen. Sajnos még mindig úgy lehet csak itten a dolgok 90%-át elintézni (hasonló esetben) hogy bemész, és szó szerint a jókurvaanyjába küldöd el ordítva az ügyintézőt és/vagy a főnökét. Én sem szeretem, de hát ez van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 12:24:22

@Igényes: Aztán utána jön a NAV hogy írasd át a címed. Mondjuk én levélben kaptam az új címemre, amit utána megkérdeztem, hogy ha már tudják, akkor miért írassam át? Ők is át tudják

igi1 2013.04.03. 12:24:32

@helianthus: valahol mindig ott van a bibi az ügyfél részéről

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 12:25:38

@igi1: De akkor sem ő kötötte, és a vodának be kell mutatnia a kérdéses dokumentumot.

helianthus 2013.04.03. 12:26:46

Nem akarok rossz hír hozója lenni, de itt az ügyféllel lesz valami gubanc, attól tartok. Lehet, hogy mégis lett valamilyen szerződés kötve valakivel valahol, csak úgy járt, mint Juliska és Jancsi és elveszett az erdőben.
Én a helyében mindenféleképpen felvenném a kapcsolatot valakivel, hogy tisztázódjon a helyzet, mert az a hozzáállás, hogy begyújtok a számlával és amúgyse indíthattok ellenem polgári pert nem tűnik túl célravezetőnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 12:28:33

@helianthus: "de az kevésbé hihető, hogy hasraütés szerűen küldözgetnek fizetési felszólítást bárkinek is, hátha kifizeti alapon."

Háááááát, én simán el tudom hinni... Meg azt is, hogy összekeverték valakivel.

igi1 2013.04.03. 12:30:01

@ColT: ez így van, ok, hogy nem ő kötötte, de onnantól kezdve, hogy a kedves ügyfél nem fizet, VALAKIN BE KELL HAJTANI a számlát

Itt egy hónapról van szó, azóta fizette márciusit, februárit, januárit, tehát én arra gyanakszok, hogy egy közeli családtag elfeledkezett valamiről.

Ők tudják ezt ugyanis, lefénymásolni a személyit, meghatalmazást írni, olyankor a poszter sem kell ahhoz, hogy aláírjon, az ő nevére lesz minden, de az ügyfél jár el a nevében, az ügyfél fizet, az ügyfél ír alá, csak annyi, hogy nem az ő nevén van.

Aki viszont szándékosan visszaélne ezzel az egésszel, az nem egy hónapig nem fizet, hanem ingyen telefonál, él a vakvilágba, három hónapig (utána letiltják a kártyát, telefont).

Arra gyanakszok én is, hogy egy családtag vásárolt a poszter nevére előfizetést.

A vodának meg valóban, előbb felszólítás, minimum kétszer, utána végrehajtásra kerül át a dolog, előfizetéses papírt megkeresni, küldeni.

Ezért is mondom, egy családtag eldughatta a papírokat, ezért nem tudott a poszter róla.

igi1 2013.04.03. 12:31:58

@ColT: itt leggyakrabban a testvéreket keverhetik össze

akkor is, honnan tudják a címet?

azt biza csak személyi, lakcímkártyából

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 12:33:11

@igi1: kicsi paranórikás vagyol :D milyen rokonaid vannak neked basszus??? :D

igi1 2013.04.03. 12:35:04

@zebraság fél cicaság: jobb félni, mint megijedni! Hát nem? Érted, a zember mindig csak akkor eszmél fel, amikor már nyakig benne van a szarban, és sose tud belőle már kimászni.

de fogadok veled, hogy itt nem kerek a sztori, és egy családtag keveri a szart

aki gyakran piás is, olyan sumákolós fajta :)

Azé 5000 forint nem arányos a 45 ezerrel. Nem semmi.

helianthus 2013.04.03. 12:35:29

@ColT: "én simán el tudom hinni" Hidd el pedig, hogy ez nem így van. Honnan szedték a posztoló nevét, címét? Ha az anyukája címére ment a felszólítás, az is kizárt, hogy összekeverték valakivel.
Azért ennyire nem egyszerű a dolog, arról nem is beszélve, hogy a behajtásnak is van ám díja, azért nem csinálnák, ha nem remélnének pénzt belőle, márpedig, ha perre viszik a dolgot, ott azért bizonyítani kell majd a szolgáltatónak is. Lehet, naiv vagyok, de azért én még mindig ebben hiszek, vagy lett szerződés kötve, vagy olyasmi lehet, amit @igi1: ír, de valami kapocsnak kell lenni a posztoló és cég között. Ezt kell kideríteni sürgősen, micsoda.

igi1 2013.04.03. 12:38:42

Ja, és esetleg azért nem kapott papírokat, mert a voda már elküldte, csak nem a poszternak, ő csak azt állítja, sose látta az előfizetést, tehát azt nem mondhatja, hogy nincs is

ismétlem, a poszteren azért követelik a lóvét, mert az eredeti előfizetőn nem tudják már behajtani

ilyenkor jön a második megoldás

lenni kell előfizetésnek, az tuti

mert, ha sose volt előfizető, és egy családtag se volt vodás, akkor valahonnan ellopták az adatokat, innentől kezdve meg bűncselekményt követtek el

igi1 2013.04.03. 12:41:44

@helianthus: viszont a behajtást már elvileg a végrehajtó cégnek kéne intézni, nem a vodának

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 12:45:01

@igi1: Sajnos ez nem derül ki, hogy ki lehetett...de ha meghatalmazott volna valakit a poster, az csak eszébe jut. Elég értelmesnek tűnik a levél.

@helianthus: Nem vagy naív, nekem is furcsa. De hány ilyen felszólítást olvastunk már nagyobb cégektől itt? Elég sokat.
Simán lehetett adminisztrációs hiba, aztán per esetén meg majd szembesül vele a Voda, hogy ez bizony bukó. Mármint ha nem tudják megmutatni, mi alapján szólít fel.
Ha meg tudják, és tényleg van a poszternek köze hozzá, akkor nyilván jogos.

igi1 2013.04.03. 12:46:50

@ColT: nem feltétlen, érted, aláír valami meghatalmazást, azt mondják neki, másra kell, a személyi megvan a gépben lefénymásolva, csak ki kell nyomtatni

ohhó

itt ezt mutatja, hogy nem akartak igazán visszaélni, mert csak egy hónapról van szó

tudnék mesélni ilyen történeteket

igi1 2013.04.03. 12:49:50

egyébként meg érted, ha ilyen levelet kapsz, hát csak megkérdezed, becapplatsz a vodafonhoz, hogy mi van, nem-e csalás a levél

ez is előfordulhat

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.04.03. 12:50:20

Kurva modoros a levél. Ha jogász, akkor írjon rendes, tissztességtelen, érthetetlen jogász nyelven. Ha nem jogász, írjon magyarul. De ez a modortibiskedés elég szar.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 12:51:25

na, akkor összefoglalnám a poszternek, hogy mire jutottnk:

lehethogy igaza van, de az is hogy nincs
rokonokat kirúgni.

Manyecska 2013.04.03. 12:51:42

Tökön lövöm magam ha még egy vodás/telenoros/stb. poszt lesz.

igi1 2013.04.03. 12:51:59

@Csokis: mordoroskodni kell, és kész

akinek nem tetszik, egyéni probléma

szóval két eset van, mint kiderült

1. csalás a levél
2. valamelyik családtag sumákol, lapít otthon

igi1 2013.04.03. 12:53:20

@Manyecska: szcientológus cikket akarok, meg pucér pasikat a blikkbe!!! :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.04.03. 12:53:51

@igi1: Jó, akkor bejegyzem a Bárányfelhőmodorító nicket, és ilyeneket fogok írni szakmányban.

Manyecska 2013.04.03. 12:57:52

@igi1: mér pont szcientológust??
Különben lehet a kutya ette meg a levelet! Nem kell kombinélni rögtön:D

elwood 2013.04.03. 12:58:36

van már valami bizonyíték, hogy tényleg a voda írt neki és nem a nord telekom ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:01:07

@igi1: "ismétlem, a poszteren azért követelik a lóvét, mert az eredeti előfizetőn nem tudják már behajtani"

Azért néha nem próbálkoznak sokat. Elköltözött az előfizető -> nyomás a meghatalmazóhoz. Nem keressük.

igi1 2013.04.03. 13:01:17

@Manyecska: mer azok állnak mindig mindennek a hàtterébe... :)

szóval akkor a pucér pasikkal nincs gond :)

Atörökk 2013.04.03. 13:02:10

@igi1:
Olyan, hogy végrehajtó cég, nem létezik. Van olyan, hogy behajtó, oppardon, követeléskezelő, akinek kb. annyi törvényi lehetősége van, hogy nagyon szépen megkér, és fizess, és van a bírósági végrehajtó, aki foglalhat, árverezhet, stb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:02:44

@igi1: Igen, de az már eléggé visszaélés, és rendőrségi ügy.

"szóval két eset van, mint kiderült"
Bonyolultabb lehetőségek fel sem merülhetnek, mer' a igi azt mondta.

igi1 2013.04.03. 13:04:14

@ColT: csalás, mem csalás

minek túlbonyolítani

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.03. 13:05:09

"Tudomásom szerint Önök a Vodafone rendszerét használják"

Ki az az "Önök"?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:05:18

@atörökk: Jóvan, értsd rá, sok a meló, sietek :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:06:28

@atpijkamo: Ezt én sem értettem :D

@igi1: Ennyiből igen, de a "nem csalás" lehet a szolgáltató részéről elkövetett adminisztrációs hiba is.

igi1 2013.04.03. 13:06:29

@atörökk: jóvan, nem volt még hitelem, csak távoli rokonnak

de köcce a pontoSch leïràst

Manyecska 2013.04.03. 13:06:55

@atpijkamo: a szcientológusok, bizonnyal.

igi1 2013.04.03. 13:07:55

@ColT: hiba esetén nem csalás,,mert ott van előfizetés

haa meg csalás, adatokkal val visszaélés, netan a voda nevében elkövetett csalas

bűncselekmény

Atörökk 2013.04.03. 13:07:57

@ColT:
Te, meg a sok meló? Höhö :D

Manyecska 2013.04.03. 13:09:02

E.T. keze/ujja lehet a dologban. Most ez nem volt vicces de gondoltam ideírom.

igi1 2013.04.03. 13:09:14

@Manyecska: te, lehet, itt a tlenorosok állnak a háttérbe? azok azok :)

Atörökk 2013.04.03. 13:10:20

@igi1:
;-)
"nagyon szépen megkér, és fizess," helyett ...megkér, HOGY fizess.

Ki vót az a marha, aki ilyen hülyeséget írt? :D

igi1 2013.04.03. 13:10:31

akkor is nekem van igazam, és pont

egy dolog biztos, a poszzter mindkét esetben szív

igi1 2013.04.03. 13:11:51

olyan szép meghatalmazásos sztorikat tudnek nektek regélni!

könnybe is lábadt a szemem a gondolatokra

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:12:31

@atörökk: Most éppen. Szerintem most az egész múlt heti egyszerre jöt,, ebédidőben. :D

@igi1: Van, csak nem a postolóé pl. :D
Nem elképzelhetetlen, hogy egyszer valaki elírta a nevet, aztán amikor kimaradt pár csekk, akkor meg a hibás névhez keresték a címet.

Meg különben 1 számla kimaradásáért meg nem pereskednek.

Manyecska 2013.04.03. 13:12:36

@igi1: na, ha majd pucér pasik állnak a háttérben azért szólj, lerendezzük..:P

igi1 2013.04.03. 13:15:20

@ColT: sehogyse érthető a sztori

affene

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:18:28

@igi1: Kicsit tényleg zavaros, az igaz.

@Manyecska: :D Nőket nem lehet?

Manyecska 2013.04.03. 13:23:55

@ColT: azokat csak a Blikkbe. A való életben olyan nők nincsenek is..aki frissházas meg duguljon el:D..

England win The Ashes! 2013.04.03. 13:38:05

@igi1: "Azé 5000 forint nem arányos a 45 ezerrel."

Dehogyisnem! 1:9

:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:40:05

@Manyecska: Én nem vagyok friss házas :P

@Dr Jozef Vengloš: Figy, Igi megmondta, az úgy van. A poszter alkesz rokona tesz keresztet!

England win The Ashes! 2013.04.03. 13:41:18

@atpijkamo: pontosan errol van szo. Kurvara nem tuti, hogy itt a Vodafone-rol van szo, csak ugye mar berogzult, hogy ha telekommunikacio a tema, akkor a vodat szidjuk.

helianthus 2013.04.03. 13:42:06

Ritkán vágyok ilyesmire, de nem lehetne most az egyszer, hogy jön a ZIlletékes és elmondja, mi történt valójában? Léci, léci, léci, annyira kíváncsi vagyok, a rossz idő teszi, tökre kívánóóóó...őőőő...csiiii leszek tőle.

Atörökk 2013.04.03. 13:49:40

@helianthus:
Mi lenne veled jó kis egyenlítői időjárásban? :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:51:52

@helianthus: Én is kíváncsi lennék

@atörökk: Ott az eső mellé legalább meleg van

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 13:54:21

@Dr Jozef Vengloš: Oda van írva a post elejére, hogy a vodkától kapta a levélt. Csak így is kérdés, kik azok az "Önök".

England win The Ashes! 2013.04.03. 13:55:19

@ColT: kicsit? Szerintem inkabb nagyon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.03. 14:07:37

@Dr Jozef Vengloš: " Csakhogy én egy Telenor hipernet modemet használok, amelyet egyenesen tőlük szereztem be havidíjas előfizetőként tavaly novemberben."

Ezt meg a postoló írta

Elsőőőőő!!! 2013.04.03. 14:19:14

@igi1: Öregem, ha te tapasztalatból beszélsz, akkor olyan csodálatos családod van, hogy ihajj.

Viszont: a szabályos meghatalmazás nem bianko szokott lenni. Kb úgy néz ki, hogy
Alulírott Gipsz Jakab (azonosító adatok) meghatalmazom Tank Arankát (azaonosító adatok), hogy x ügyben helyettem és nevemben eljárjon/képviseljen stb.

Precízebb és paranoiásabb júzereknél az ügy kimenetele szempontjából fontos képviselendő álláspont is pontosan rögzítésre kerül. Pl ezt és ezt megszavazza stb.

A szolgáltató cégek pedig sokszor előregyártott meghatalmazó formanyomtatványt adnak, hogy a lényegi pontok nehogy kifelejtődjenek a júzer rutintalansága miatt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.03. 14:23:24

nekem, egyszeruen az a furcsa, hogy nem irja le, en soha semmilyen telefontarsasagnak nem maradtam adosa
azon lovagol,, hogy a Vodaval nem kotott szerzodest, de nem tudjuk mi van a hatterben
az fmh-t meg majd meg is fogja valoszinu kapni
de azzal nem javaslom a begyujtast, mert ha nem tamadja meg, meg akkor is vegrehajthatova valik, ha az osszeg nem jogos
az viszont kopasznak is hajmereszto, hogy 5000 forintbol 4 honap alatt 44 ezer lesz

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.03. 14:32:49

Vodafone, Telenor, egyik zsidóbb a másiknál.

Üregi nyúl (törölt) 2013.04.03. 14:35:28

Remélem kap egy levelet most már tényleg a Vodafone-tól, amiben hírnévrontásért kérnek némi pénzt.

dr Smittpálelnökúr 2013.04.03. 14:36:20

@hagyma: Te pedig a fogalmazáson lovagolsz. Poszter simán leírta, nem szerződott az adott társasággal, ergo nincs decemberben lejárt számlája.

Mit szeretnél, lektorált, közjegyző által ellenjegyzett nyilatkozatot, amiben nyilatkozik arról, hogy soha nem tartozott senkinek, enm szerződött senkivel, nem adta el az igazolványát senkinek, és nem kokettált az Al Kaidával?

toodark 2013.04.03. 14:47:08

Egyáltalán nem biztos, hogy a Vodafone a hunyó.

Feleségem táskáját pár éve ellopták, majd a "megtalálók" a személyigazolványát felhasználva elkezdtek szerződéseket kötni a különböző szolgáltatóknál. Ők mondjuk nem voltak ilyen visszafogottak: végigjárták az összes szolgáltatót, alkalmanként legalább három szerződést kötöttek, és a legnyagyobb csomagokat választották, így rendre huzzájutottak a 150 ezer feletti telefonokhoz 10-20 ezerért.

Mi meg kaptuk a számlákat, meg a felszólító leveleket. Könnyebség volt, hogy az ellopott személyiről volt másolatunk és feljelentésünk is, így a követeléseket egyszerűen le tudtuk pattintani.

A posztolónak azt javaslom, hogy a levél mellett vegye fel a kapcsolatot a Vodával, és ha úgy tűnik, hogy visszaéltek az adataival, akkor tegyen feljelentést. Ha pedig biztos, hogy visszaélés volt, akkor hívja fel a többi szolgáltatót is, és kérje meg őket, hogy tegyék tiltólistára a régi igazolvány számát.

Patrick Bateman 2013.04.03. 14:55:29

Ez így, ebben a formában némiképp zavaros. Hogy kerül a képbe a Nord Telekom? Hogy a fenébe ne lenne érvényesíthető peres úton a követelés? Ha ezt a levelet is áttételesen kapta meg a poszter, akkor minden további nélkül az is előfordulhat, hogy már sor került fizetési meghagyásra, csak épp ki tudja, milyen címre lett kiküldve. A poszter nem élt ellentmondással, a kézbesítési vélelem viszont megáll. Egyszóval, én utánanéznék, simán lehet, hogy egyszer, egy gyenge pillanatában mégiscsak kötött egy szerződést, pl. vett egy támogatott készüléket a Vodától, függetlenítette, az előfizetői szerződést meg elnyelte a sifonér...

ikke i drift 2013.04.03. 14:59:35

Kizárt dolog szerintem, hogy a Vodafone a hunyó, szerintem egy honfitársunk volt igen ügyes, amikor úgy gondolta, hogy vesz valamit valaki másnak a nevében, hogy neki ne kelljen fizetnie (más kérdés, hogy a Vodafone-t akkor megetette, de a jövőben már nem fogja). Szóval a Vodafone helyett inkább annak a nagyonkurv@nnyát, aki ilyet csinál, és mi fizetjük meg ezeket helyette a díjakba burkolva (minden szolgáltatónál).

1kutya 2013.04.03. 15:00:49

ezt most csak én nem értem? a Vodkától vagy Mordorból jött a levél?

elwood 2013.04.03. 15:08:26

@omlósz: mindenki az ha valaki sikertelen. ha nem éri el a buszt akkor a buszsofőr volt az.

elwood 2013.04.03. 15:09:41

szóval jackyll még mindig részeg és a levelet vodától jövőnek olvasta,
pedig nord telekom lesz az

valerio 2013.04.03. 15:12:09

100 szónak is egy a vége.

igi1 2013.04.03. 15:13:11

@Elsőőőőő!!!: értetlenekkel és vakokkal nem vitatkozom

nem vagyok az öreged

igi1 2013.04.03. 15:18:31

@toodark: 3 honapig, ha nem fizetsz, a telefont letiltják, akkor pedig az Isten se tudja használni, kikódolás nem lehet

ilyenkor szerintem megbasszák az ügyintézőket is, hiszen ok, hogy eladás, de kárt csinàltak

ezt mondom en is, aki tényleg vissza akar élni, nem 1 hónapon múlik

ja, és az alkeszok nem telefonra, hanem, cigire, piára költenek, én azt mondtam, SUMÁKOLOS ROKON volt, ismerjükna típust, nem kell bemutatnom

EMP 2013.04.03. 15:27:04

lol, ugyfel kapott egy felszolito levelet Nord Telekomtol. Fogalma sincs kik ezek, rakeresett:

(www.nordtelekom.hu/company.php)
"A Nordtelekom a magyar internet piac egyik fontos szereplője, a mobilinternet mellett bérelt vonali és ADSL internet szolgáltatással, telefonszolgáltatással, szerver elhelyezéssel is foglalkozik, a T-com és Invitel hálózata mellett a Vodafone hálózatán is teljes körű internet szolgáltatást tud nyújtani"

es itt abba is hagyta az olvasast. Vodafone. Aha!

Ket sorral lejjebb:

"A Nordtelekom elődjét 1995-ben alapították fiatal amerikai szakemberek. A céget 1999-ben felvásárolta a Telenor, ..."

Szoval a ceg intezi valszeg a Telenor netes bizniszet.
Ennyi.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.03. 15:28:14

@omlósz:

Annyira brit a Vodafone, mint a Tesco. Vagy mint amennyire magyar a Beck György.

alfax 2013.04.03. 15:30:08

@elwood: Megmonta, hogy a Tele Mordor nem szolgáltat.

Mitnemértel?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.03. 15:31:44

@dr Kangörény: nezd en lehet hogy hulye vagyo, sot biztos, de gondolod mancika ul az irodaban es azt mondja
itt ez a laci, kuldunkk az annya cimere egy szamlat 44 ezer forintrol, nehogy jo erezze magat
a tortenetbol valami hianyzik
de ha igy tortent, akkor dobja a szemetbe, gyujtsa fel, de ha az fmh megy akkor azt tamadja meg, mert rakur

alfax 2013.04.03. 15:34:37

Mordor Volánnal nem szórakoznék, mert az egy szovjet cég.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.03. 15:38:41

@igi1: "a telefont letiltják, akkor pedig az Isten se tudja használni, kikódolás nem lehet"
Miért is nem? És akkor mikor igen? Olyan területre érkeztél, ifjú amazonpadavan, melyhez nem értöl. De azért jó hallgatni a lotyogásodat. Remélem fejhangon nyomod és hangosan, visszhangos környeztben. :x

igi1 2013.04.03. 15:41:07

@Kellemes Zérókomponista: te is hülye vagy máma?

ha nem tusz érvelni, cáfolni TE LOCSOGSZ

most tulajdonképp magadat égetted

room_101 2013.04.03. 15:41:25

Valóban legcélszerűbb lett volna - bár még most sem késő - begyújtani a levéllel. Ilyen levelet ugyanis akárki írhat, nyit egy bankszámlát, és ha csak minden 100-ik levélre jön befizetés, már bejött a buli.

igi1 2013.04.03. 15:42:44

ezek a mordoros szcientológusok

a végén még kiderül, telemodoros cikk

hat ezt még én se vettem figyelembe

room_101 2013.04.03. 15:43:32

Ja, bocsi, nem vesztett el korábban véletlenül igazolványt/lakcímkártyát a posztoló?

igi1 2013.04.03. 15:45:34

hogy utàlom az olyan faszokat, akik úgy kötnek bele másba, hogy sehogy

legalább írná le, ezer meg ezér hülyeséget beszélsz, mer úgy van, ahogy pont és pont

ok, hogy nem értek hozza, de én így tudom, és ennyi

vénszivar 2013.04.03. 15:45:50

@room_101: és valszeg neked van igazad!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.03. 15:47:44

@igi1: valójában hülyeséget írtál, erre kívántam felhívni a figyelmed. De mivel nő vagy, meg nagyhangú, nagymellű, meg a mikróelektrónika is oly jól megy és persze a lelkibékéd érdekében, hát légyen igazad! Mindennemű ki- és bekódolás úgyan vagy, ahogyan mondád! Puszy.

Ugyandehogy (törölt) 2013.04.03. 15:47:56

nord telekom számlázási rendszere hogyismondjamfinoman...hm...nem túl szofisztikált.
ha csak azóta nem javították.

anno kaptam tőlük éves elszámolást, miután megvették a beltávot, de sem a nyitó egyenleg, sem a göngyölítés nem stimmelt, a matematikát elegánsan figyelmen kívül hagyták....
miután írtam a fogyasztóvédelemnek, akkor hagytak békén.

helianthus 2013.04.03. 15:48:02

@atörökk: Kíváncsi vagy? Kipróbálhatjuk. :K

igi1 2013.04.03. 15:48:51

@room_101: akkor nem 1 hónapot követelnenek rajta

hanem 3-at

mer akkor már RENDESEN VISSZAÈLNÉNEK vele

hja, régen még ezt is profibban csináltàk

igi1 2013.04.03. 15:50:14

@Kellemes Zérókomponista:

remélem kiverted örömödbe
a ki a hülye jàtékba nem megyek bele

:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.03. 15:51:47

@igi1: jól van. Ne menstruáljál. Nem akartalak én bántani.

VIC20 2013.04.03. 15:59:48

Mielőtt a kedves levélíró nagyon belemerülne a jogászkodásba, sürgősen küldjön a fizetési meghagyásra egy ellentmondást a közjegyzőnek!

Megismétlem, lassan, tagoltan: NE A JOGOSULTNAK, HANEM A KÖZ-JEGY-ZŐ-NEK.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.04.03. 16:14:05

A Nordtelekom a magyar internet piac egyik fontos szereplője, a mobilinternet mellett bérelt vonali és ADSL internet szolgáltatással, telefonszolgáltatással, szerver elhelyezéssel is foglalkozik, a T-com és Invitel hálózata mellett a Vodafone hálózatán is teljes körű internet szolgáltatást tud nyújtani. A magyar tulajdonú NordTelekom Nyrt. 2009-ben vezette be részvényeit a Budapesti Értéktőzsdére.
A Nordtelekom elődjét 1995-ben alapították fiatal amerikai szakemberek. A céget 1999-ben felvásárolta a Telenor, és Nextra néven nyújtott szolgáltatásokat. A jelenlegi magyar befektetőcsoport 2006-tól irányítja a vállalatot. A Nordtelekom elkötelezett ügyfelei telekommunikációs igényeinek maradéktalan kiszogálása iránt.

A vállalat többször is elnyerte az "Év legjobb internet szolgáltatója" díjat. Magyarország egyik legjobban szervezett, legfelkészültebb ügyfélszolgálatával a nap 24 órájában szolgáljuk ügyfeleinket.
________________________________________
@Negyvenértelmiségi:
@omlósz:
CÍMVÁLTOZÁS!
2011 november 7.-től az új cím:
1074 Budapest Dohány u. 12-14.

(Tréfli céget is beengednének oda?)

toodark 2013.04.03. 16:17:51

@igi1: esetünkben a készülékre hajtottak, egy percet sem telefonáltak velük. Nyilván egyenesen ment valamilyen használt telóshoz. IMEI alapján a tiltás csak országon belül történik meg, így ha kikódolják, és eladják mondjuk Ukrajnába, akkor szépen kereshetnek vele.

Amúgy az összeg alapján én is valamilyen kedves rokonra gondolnék, mint "hivatásos" bűnözőre.

De én is azt javaslom a posztolónak, hogy gondolja át, hogyan juthatott a voda az adatai birtokába (hol hagyta el azokat), mert maguktól nem tudnak ilyet kitalálni. pro Írja le határozottan, hogy a szerződést nem ő kötötte. Kérje meg, hogy mutassák meg a szerződést amit állítólag ő aláírt, és ha nem egyezik bármelyik adat, már akkor érvénytelen.

A vodának mondjuk elég béna az ügyfélszolgálata, mert nem lehet eljutni egyenesen a visszaéléssel foglalkozókhoz, de azért csak erősködjön, hogy olyannal akar beszélni, aki ilyesmivel foglalkozik, mert úgy könnyebb, mint amikor a frontvonali ügyintézőkkel kell beszélni.

Nem kell izgulni, de fizetni sem kell semmit.

Atörökk 2013.04.03. 16:19:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
"(Tréfli céget is beengednének oda?)"

Van az a pénz...

toodark 2013.04.03. 16:20:55

@igi1: amúgy esetünkben a rendőrség meg is gyanusította az ügyintézőt, mert hogy, hogynem mindig ugyanő ült ott, amikor megkötötték a szerződéseket. Mostanra viszont bizonyítottság hiányában ezt is elvetették. Hát így megy ez.

Atörökk 2013.04.03. 16:25:23

@toodark:
Ha a delikvens VALÓBAN NEM írt alá szerződést, akkor rém egyszerű: ezt a tényt közölni, közjegyzőnél ellentmondani (ha már oda került a dolog) és felhívni a Vodát, hogy mutassák be a követelésük alapját alátámasztó szerződést, vagy bármilyen más okiratot.

Elsőőőőő!!! 2013.04.03. 16:32:24

@igi1:
hogy utàlom az olyan faszokat, akik úgy kötnek bele másba, hogy sehogy

legalább írná le, ezer meg ezér hülyeséget beszélsz, mer úgy van, ahogy pont és pont

monyon le 2013.04.03. 16:35:18

Posztoló sürgősen kérje be a vélt elf. szerződésről másolatot, számla másolatot és nagyon gyorsan írjon egy a fizetési meghagyásra vonatkozó ellentmondást az illetékes közjegyzőnek!

bulista 2013.04.03. 16:35:25

@Manyecska: Akkor gyaníthatóan nem lesz többé gondod a Valentin-napra...:xD

Atörökk 2013.04.03. 16:39:05

@monyon le:
Elég, ha ellentmond. Nem neki kell bizonyítani első körben azt, hogy nem tartozik.

haggyadaszt 2013.04.03. 16:40:46

A MEGOLDÁS:

"Tudomásom szerint Önök a Vodafone rendszerét használják,"
... "Csakhogy én egy Telenor hipernet modemet használok,"... " a Nord Telekom részemre nem szolgáltat."

DE.

Tudomása szerint --> hát rosszul tudja, a Nord Telekom a TELENOR partnere. A levélből az derül ki számomra, hogy a számlát a Nord Telekom küldte, NEM a Vodafone, így az ügyfél összekeverte a dolgokat.

rezsoatya (törölt) 2013.04.03. 16:41:25

szerintem meg úgy volt, hogy a posztoló kötött az elműnél egy tigáz szerződést, és a vízmű adott neki egy hipernet modemet, de a számlázással a vodafone-t bízták meg, mert az közismerten többet számláz nemügyfeleknek.

így volt!

a posztoló meg sűrgősen hagyja el a személyijét és az országot!

Dr.Betépett felhasználó 2013.04.03. 17:03:47

@igi1: affrancokat....a kofidiszesek.azok

fzs.1933 2013.04.03. 17:24:06

Csak csendben jegyzem meg, hogy az egyik mobilszolgáltatónál a feleségem simán a nevére tudta íratni az én nevemen lévő előfizetést mindenféle meghatalmazás nélkül...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.03. 17:52:23

@fzs.1933: hát írd be/ki/le/meg, add közzé melyik volt az!

kotyomfitty 2013.04.03. 18:01:50

Nem vedeni akarom, de a vodafonnak ehhez semmi koze.

igi1 2013.04.03. 18:23:29

@Elsőőőőő!!!: nalad célzás arra, hogy OLVASS VISSZA

erre jöttél ezzel?

dr. saint555 2013.04.03. 18:39:38

A poszter arra nem képes, hogy 3 összefüggő mondatot, ellentmondás nélkül leírjon. Akkor miért vár segítséget? És főleg mire?

dr. saint555 2013.04.03. 19:00:33

"Önök a Vodafone rendszerét használják..."
Kiét használnák, ha ők a Vodafone? Ez szerintem valamelyik másodlagos szolgáltató lehet. Nem tudom melyik használja a voda rendszerét. Blue mobile? Tesco mobile? VAgy simán a poszter nem tud érthetően fogalmazni.

fzs.1933 2013.04.03. 19:04:00

@Kellemes Zérókomponista:
ugyan minek? Így legalább már nem én fizetem a hívásaimat! :)

England win The Ashes! 2013.04.03. 19:11:40

Hû, mi volt itt!

Mindjárt jövök offolni. :)

igi1 2013.04.03. 19:19:02

@Dr Jozef Vengloš: csak a szokásos, már megint két vállra fektettek :)

England win The Ashes! 2013.04.03. 19:46:51

@igi1: Ó, te szegény, pedig én még csak most kezdem. :)

England win The Ashes! 2013.04.03. 19:52:51

@ColT: A posztoló azt viszont nem írta, hogy a Vodafone-tól jött a levél, azt már csak jackyll fantáziálja hozzá. Belőle (mármint jackyllből) ezek után azt is kinézem, hogy a spárban vett vödrös narancs miatt az OTP-nél reklamál, mert ők telepítették a kasszához a kártyaterminált.

@igi1: Ilyen emberekre, "akik úgy kötnek bele másba, hogy sehogy", én is tudnék példát említeni. De mivel jó a humorom, nem teszem. ;)

@dr. saint555: A posztoló leveléből az világlik ki, hogy valami Nord Telekom nevű cégtől kapott levelet, ezt ő valahogy hozzákapcsolta a Vodafone-hoz.

England win The Ashes! 2013.04.03. 19:59:06

@igi1: Ja, erről jut eszembe: tegnap egy hatalmas ziccert hagytál kihasználatlanul. :)

Mákony Béla 2013.04.03. 20:00:19

Több sebből vérzi ka történet.

Most akkor Mordor Telkotor vagy Vodafone? Vagy most akkor miért vodafone van a bejegyzés címében? Ennyire nyomatni akarják a voda-lehúzós posztokat vagy mivan?

Másrészt ha meg VF lenne, akkor

1. a VF számlái nem is ilyen számozásúak. Ilyen konkrétan a kis pöcsfiszfütty szolgáltatóknál van, meg a diginél. a Voda számlák sorszáma ily: 0889646464454

2. Nekem ez a peres sztori nagyon nem kerek. Egyik telkó sem ezt a gyakorlatot folytatja. Először is küldözgetik a levelet, aztán megbíznak egy behajtót, hogy szedje be. ha nem jár sikerrel, akkor visszavonják a megbízást, küldözgetnek még egypár levelet, majd azután - de legalább fél év elteltével - eladják a tartozást egy behajtómaffiának. Ekkor ön a perelősdi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 20:03:47

@Dr Jozef Vengloš: ne báncsátok jackyllt, ő adja a napi betevő homárfarkat, hé.

meg köll becsülni az ilyen jófajta bloggereket akikn csendbe kidobják a posztokat oszt utána nem sok vizet zavarnak.

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:05:06

@zebraság fél cicaság: Semmi bajom nem lenne vele, de azért ilyen dolgokat ne nézzen már be! Vagy javítsa, ha már egyszer tévedett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 20:08:50

@Dr Jozef Vengloš: nem tudhatjuk, tévedett-e. se a posztoló nem mond semmit, se Vodafon Viktória, se senki.

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:23:26

@zebraság fél cicaság: Figyu már! A poszter NEM említi, hogy a Vodafone küldte a levelet. Ellenben azt mondja, hogy a Nord Telekom. Csak mivel fél mondattal utalt arra, hogy a Voda rendszerét használják, jackyll ebből egy másik történetet fabrikált. Nem?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.03. 20:27:14

@Dr Jozef Vengloš: hát lehetséges, de az is lehetséges, hogy nem. máááár megint mindenkinek igaza van, ez szörnyű!! :D

igi1 2013.04.03. 20:40:51

@zebraság fél cicaság: nem is, csak NEKEM! +

@Dr Jozef Vengloš: nem jött meg a cuccosod.

de majd VISSZAOLVASOK! :)

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:42:04

@zebraság fél cicaság:

"Azaz sanszos, hogy Önöknek azért nem fizetek számlát abból a prózai okból, hogy nem kötöttem Önökkel szerződést - a Nord Telekom részemre nem szolgáltat."

Ha a Vodafone küldte, akkor miért emlegeti a Nord Telekomot? Vagy mindkét cég küldött volna neki számlát?

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:44:48

@igi1: Pedig kellett volna, mert tíz különböző nick bevonásával teszteltem a rendszer, minden üzenet célba ért kisebb késéssel.

A ziccert amúgy arra értettem, hogy ugye gyakran azzal piszkállak, hogy nem olvasod el a posztot, úgy osztod ki a posztert. Erre tegnap ugyanebbe a hibába estem én is, te viszont nem csaptad le a labdát. :)

Ma már késő, a pénztártól való távozás után nem fogadunk el reklmációt. :DDD :P

igi1 2013.04.03. 20:46:10

@Dr Jozef Vengloš: szóval, mi vagyunk értelmi fogyatékosok?

akkor ez a harmadik opció

1. csalás, bűncselekmény, voda a hülye
2. nem csalás, az ügyfél a hülye
3. nem a vodafone küldte a levelet, hanem a nord telekom, vagy telenor, szintén az ügyfél a hülye
4. senki nem tud semmit, hogy most miva, MIND FELTÉTELEZÜNK, mi vagyunk a hülyék.

igi1 2013.04.03. 20:47:45

@Dr Jozef Vengloš: tudod, én nem veszem magamra a célozgatásokat

pedig páran kekeckednek, de engem igazából csak Zérókomponista tud ütni :)

igi1 2013.04.03. 20:48:48

5. opció: az egész poszt csak azért lenne, hogy mindenkit itt megvezessenek?

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:53:30

@igi1:

Hatodik opció: jackyll szövegértésből kihívásokkal küszködik.

England win The Ashes! 2013.04.03. 20:54:59

@igi1: "tudod, én nem veszem magamra a célozgatásokat"

A tegnapi célozgatás nem is rád vonatkozott. :)

Mellesleg szoktam én veled kapcsolatban célozgatni? Ugyehogy. Natessék! :D

igi1 2013.04.03. 21:13:37

@Dr Jozef Vengloš: jóvan, meg ne sértődj itt a végén

:D

hát biza, mi magyarok nem vagyunk jók szövegértés meg olvasas terén

ez tény

England win The Ashes! 2013.04.03. 21:21:23

@igi1: "jóvan, meg ne sértődj itt a végén"

Rád? Soha! :)

England win The Ashes! 2013.04.03. 21:23:47

Asszem ellépek futni, hátha én is találok ilyen amex-kártyát. :)

Mákony Béla 2013.04.04. 09:23:41

Ja és természetesen:

Bezzeg a román vodafon!!4!!!!!
Havi 15 kopejkáért ingyen ájfon 7, 3 millió perc és 4000 giga adatforgalom minden irányba, a marsara is!!!44!

és ajándék pónit is adnak!!!!

Panelproli 2013.04.11. 15:43:05

Az nem derül ki világosan a postból, hogy Nord Telekom vagy Vodafone Aranka, azt viszont biztosan tudom, ha egy ismerősöm tartozna nekem 5.432 ungarise forinttal és megjelennék nála követelve 43.465 Ft.-ot, akkor a TEK felcsapna a motorháztetőmre, elkennék a számat majd egy diplomataüveges ablak előtt ülve egy széparcú azt kérdezné tőlem: -Mi vaaan?!
Erős a sejtésem, hogy ezek után jóideig egyik szolgáltató adatforgalmát sem generálnám. Így van, vagy így van?
süti beállítások módosítása