Tamás egy ilyen semmitmondó elutasítást kapott a T-Home-tól, amikor internetet rendelt. Aztán kiderült, hogy az előző tulajdonos számlatartozása miatt hajtották el, amit az összes létező papírjának bemutatásával tulajdonképpen orvosolhat. Legalább nem bekötés után kapcsolták ki a címen maradt tartozás miatt, bár ez még bekövetkezhet.
Nemrég szerettem volna a T-Home-tól Internet szolgáltatást rendelni. Kitöltöttem a megrendeléshez szükséges adatokat az on-line felületükön, hátradőltem és vártam, hogy csörögjön a telefon, hogy jönnek bekötni. Pár nap múlva fel is hívott az egyik munkatársuk, igaz, csak annyit kérdezett, hogy én rendeltem-e a szolgáltatást és korábban volt-e már a házban telefon, mert a bekötést külső vállalkozó végzi (volt telefon, az előző lakónak, legalábbis a padláson a vezeték erről tanúskodik, amikor megvettük kb. 5 éve készülék nem volt már sehol).
Meglepett, amikor a megrendelés után mintegy másfél héttel levélben arról tájékoztattak, hogy Társaságuk az igényemet sajnos nem teljesítheti, hivatkozva az ÁSZF 2.1.2.4. pontjára (ami 5 alpontot foglal magában és gyakorlatilag felölel mindent a díjtartozástól az okirat-hamisításig, tehát nem igazán segítség).
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megtudjam mi az oka a megrendelés elutasításának. Miután a regisztráció során kapott azonosító alapján nem sikerült kideríteni az okot, megkérdezték a létesítési hely címét. Ekkor derült ki a, hogy az előző lakónak számlatartozása volt (mivel telefonra nem volt szükségünk, fel sem merült, hogy átíratnánk mint a víz/áram/gázszolgáltatást, tehát ki sem derült).Megoldható lenne a vonal létesítése, ha bemegyek egy T-Pont üzletbe, bemutatom az ingatlan adásvételi szerződést, közüzemi számlákat 3 hónapra visszamenőleg, viszek jövedelemigazolást illetve lakcímkártyát amivel igazolom, hogy ott lakom. A cégcsoporttól van egyébként egy mobiltelefon-előfizetésem, amit 10+ éve rendesen fizetek.
A kérdés az, hogy miért a jelenlegi tulajdonost bünteti a szolgáltató, akinek semmi köze az előző lakó Magyar Telekomhoz fűződő kapcsolatához? Sőt, mennyire normális dolog az, hogy egy ilyen előfizetés nem az előfizető személyéhez, hanem egy ingatlan címéhez van kötve? Ezek szerint, ha a tarozást felhalmozó korábbi lakó más címen igényel szolgáltatást, akkor minden további nélkül köthet új szerződést, tartozás letudva?
Sajnos kis városunkban nem lehet nagyon válogatni a szolgáltatók között, összesen van kettő és sajnos technikailag a T-Home a jobb.
Tölgyasztal 2013.04.05. 15:07:37
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.04.05. 15:14:07
Csipkebokorvessző!
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 15:14:17
vénszivar 2013.04.05. 15:17:32
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 15:21:53
Azon kívül, hogy kötsög té, meg szegény Tamás, most de rossz neki, mit lehet még hozzátenni?
sakkosfx 2013.04.05. 15:25:14
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2013.04.05. 15:30:10
2013.04.05. 15:37:26
Atörökk 2013.04.05. 15:38:00
2013.04.05. 15:39:13
Aki meg így gépel és ebben is a fidesz kezét látja az hülyébb mint egy albán pásztor!
2013.04.05. 15:40:15
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 15:41:56
Khm, annál jobb lett volna, ha szimplán egyszercsak elkezdik követelni (bár majd Igi megmondja, hogy ilyen úgysenemnincs).
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 15:47:27
www.facebook.com/photo.php?fbid=568903993142603&set=a.252840271415645.69152.138994429466897&type=1&theater
elwood 2013.04.05. 15:52:55
szegény poszter meg igazolhatja, hogy semmi köze hozzájuk.
én megértem minkét felet, és az egészet is.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 15:56:33
elwood 2013.04.05. 15:59:00
nandika68 2013.04.05. 16:00:27
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 16:02:20
:))
A halak még a gecit is beleverik.
rez 2013.04.05. 16:02:34
szerencsére volt egy ismerősöm, aki valami vezető beosztásban dolgozott ott akkoriban, elintézte, hogy egy üzletkötőjük visszahívjon... ezzel a kerülőutas megoldással egy hét alatt megvolt minden :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:07:03
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:11:22
elwood 2013.04.05. 16:13:25
ht628 2013.04.05. 16:20:31
CID 2013.04.05. 16:28:55
Tartozás mellett meg nem lehet átírni a szolgáltatást.
TaKy99 2013.04.05. 16:32:41
Nekem sem a Digi, sem a UPC nem volt hajlandó TV előfizetést adni.
A Digi azt mondta, hogy az előző tulajdonosnak tartozása van, ezért nem kötik be. A UPC-nél meg azt mondták, hogy a szomszédomnak!!! van tartozása, azért nem kötik be. (társasház)
Így maradt a T. Ők bekötötték.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:43:37
comment.blog.hu/2013/04/05/a_frigid_lany_nem_tudja_merre_van_del#comment-form
Lángharcos 2013.04.05. 16:43:55
Tipikus mintája az eseményeknek, hogy megrendeli a lakó a telefont. Majd nem fizeti, 2 hónap múlva kikapcsolják. Majd megrendeli a lakó a férje nevére a telefont. 2 hónap múlva megint kikapcsolják. Ezután jön a gyermekei nevére, egyenként, mindegyik ad neki 2 hónap haladékot. Majd jönnek az unokatestvérek, unokák, nagymamák, nagypapák, nagynénik, nagybácsik.
A szolgáltatók az ilyen lakásokat feketelistára teszik. Ők sajnos - de értjető módon - nem tudják, hogy te azt újonnan vetted, ők azt tudják, hogy előtte ott egy nemfizető család kellemetlenkedett nekik. És nem fogják a megrendelésedre ránézésre megmondani, hogy te nem valami félrokon vagy, beújított csaj/pasi, aki bevállalod az újabb telefonmegrendelést.
Az az eljárás részükről viszont hibás, hogy nem kértek közüzemi számlákat/szerződést/anyámkínját már az elején, ahelyett, hogy egyből elutasítanak.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:45:30
Erre amúgy egy adásvételi sem bizonyíték.
Keressék meg, ha tartozása van.
Lakcímnyilvántartóból pl. le lehet kérni, hol lakik. Persze megfelelő jogosításokkal (pl. ügyvéd).
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:46:41
Mondtam :)
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 16:49:50
Tán csak nem szpemmelni, trollkodni, meg állatos pornót nézni? Lehet, hogy a Té csak Minket véd ezzel ígyül?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 16:51:42
elwood 2013.04.05. 16:52:11
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 16:53:38
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:06:28
borso 2013.04.05. 17:12:11
na ilyenkor szoktam megkérdezni tőlük: MEG A KISFASZOM NEMKÉNE?
Mi köze egy szutykos szaros telefonszolgáltatónak ezekhez a személyes adatokhoz??????????
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:17:33
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:19:05
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:27:05
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:28:39
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:32:34
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:36:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 17:36:09
@zebraság fél cicaság.: Hasonlóképp.
Ja, mondjuk én be is szoktam fizetni a díját. És akkor nincs gáz.
Mondjuk a T-nél, amikor még olyanom volt, a saját számláit befizetve, túlfizetésem volt...
@Rosszindulatú Vászka: A világ más lett, de a T nem :D
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:39:32
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:44:15
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:44:45
@ColT: mondjuk nemis tudom miafenének nekünk vezetékes, mer van mobil es. annyi előnye van, hogy ha neaggyisten pont akkor gyulladna ki a ház amikor az összes mobil le van merülve, akkor fel lehetne hívni a tűzoltókat.
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 17:46:18
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 17:55:45
Mille38 2013.04.05. 17:58:26
Mi csak azt nem értettük, hogyan tudott valaki 12 havi számlatartozást összehozni. Mit csinált eközben a szolgáltató? Mert nem kapcsolta le a szolgáltatást, az tutifix.
Az összeg behajthatatlan, az előző lakónak nincs pillanatnyilag lakóhelye Mo-on. Persze ezt is azok fizetik meg, akik rendesen fizetnek :((((((((((( ez az igazán bosszantó, nem az, hogy be kellett menni az irodába!!!!!!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:00:39
@zebraság fél cicaság.: Hát látod. Nekem ezért nincs.
Amíg ingyen volt, volt, amikor a Digaj pénzt kezdett érte kérni, akkor lemondtam :D
England win The Ashes! 2013.04.05. 18:01:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:09:17
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 18:11:18
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 18:13:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:13:55
Manyecska 2013.04.05. 18:15:15
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:16:30
Engem itten fenyegetTEK!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.05. 18:17:22
@Manyecska: oszt akkor most van egy bűzmirigyed 14000-ér? :D
Atörökk 2013.04.05. 18:25:33
De legalább garantáltan nem veszett :D
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:26:00
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 18:26:21
Manyecska 2013.04.05. 18:26:36
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:27:40
A szolgáltatónak az sem üzlet, ha nem fizet nekik egy lehetséges ügyfél.
@Rosszindulatú Vászka: Sértődjenek csak...
Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.04.05. 18:29:00
translate.google.com/?q=j%C3%B3kedv%C5%B1&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&sa=N&tab=wT#hu/de/j%C3%B3kedv%C5%B1
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:29:02
vénszivar 2013.04.05. 18:30:01
Én ingyé adom: 90 21 355 999
Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 18:30:25
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:33:13
A parkolóbírságokat egyébként valamennyire könnyebb behajtani, mert az kap csak parkolóbírságot, akinek autója van, azt meg pl. lehet árverezni. Tudom, hogy a kocsit is gyorsan el lehet adni papíron, de az azért mégis más.
Ilyen Tréhómos szolgáltatásra meg előfizethet szinte bárki a hajléktalanon kívül, de tulajdonképpen az is előfizethet, ha bejelentik kamuból albérlőnek.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:34:41
Adásvételi magában miért nem jó nekik?
@Rosszindulatú Vászka: Jó ötlet :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 18:36:03
Meg azért a régi lakót is utol lehet érni, ha akarják.
Mondom, egyszerűbb nekik így, fogyasztó le van szarva.
Manyecska 2013.04.05. 18:41:12
Manyecska 2013.04.05. 18:42:24
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:44:25
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 18:46:32
Hülye. Az a mikrocsip.
vénszivar 2013.04.05. 18:50:07
Jóképű volt a doki? Vagy "csak úgy" még több pénzel akarod támogatni?! :)
vénszivar 2013.04.05. 18:52:22
Manyecska 2013.04.05. 18:53:53
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 18:59:51
vénszivar 2013.04.05. 19:13:39
Mit szerzel? zsidónak nézel? :)))
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 19:14:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 19:18:04
Atörökk 2013.04.05. 19:18:10
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 19:18:29
mondjuk a rendszam is
uj nev
uj szamla
trukkozni persze elvileg lehet, de ha egy nevnek van tartozasa annak pl sosem lesz ujra aramszamlaja, netje- telefonja ugyanattol a szolgaltatotol
a szolgaltatok szama pedig veges
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 19:20:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 19:22:09
vénszivar 2013.04.05. 19:23:39
Manyecska 2013.04.05. 19:32:06
Mikor más rakja a nejedbe.."
Manyecska 2013.04.05. 19:33:12
www.youtube.com/watch?v=OvaYgi1Ri6Y
England win The Ashes! 2013.04.05. 19:33:26
England win The Ashes! 2013.04.05. 19:35:03
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 19:38:17
"Oroszországban semmi nem tiltja a kannibalizmust."
velvet.hu/sztori/2013/04/05/perel_az_ozvegy_akinek_ferjet_megettek_sziberiaban/
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 19:41:27
Manyecska 2013.04.05. 19:41:27
igi1 2013.04.05. 19:42:03
EZT MÉGIS HOGY????
Tudjátok mit, menjetek a francba.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 19:45:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 19:45:49
Manyecska 2013.04.05. 19:47:58
igi1 2013.04.05. 19:52:22
igi1 2013.04.05. 19:54:43
És még nekik áll feljebb, szánt szándékkal nem íratnak át semmit.
Menjetek a jó büdös francba, lúzerek, ott lehet reklamálni, ha így szarnak a szolgáltatók a szátokba.
Ez mind amiatt van, hogy egy családba, egy lakcímre, egy előfizetést mind az öt ember nevére átíratták, és a tartozásokat senki nem fizette ki.
asdf 2013.04.05. 19:56:36
"Csak halkan kérdezem, hogy mivel a posztba ott a megoldás, a vetített sérelemfaktor életszerűen nem okoz különösebb hátrányt a poszternak, akkor mégis mi az elvárás releva terén?"
Ja, aztan ha frissen koltozik oda az ember egy lakasba, akkor honnan a faszbol vesz sajatneves 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat? (tudom, tudom, a poster 5 eve ott lakik, o nem sziv, de mas attol meg igen)
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 19:57:22
www.expressz.hu/polisztirol-gyongy-babzsakfotelba-szuper-aron-33399185/
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:01:50
@Uttar Pradesh: Ezt most mé?
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 20:02:19
igi1 2013.04.05. 20:02:56
a nem fizető emberkék miatt szív, és jogosan, mert ő is nem fizető akar lenni (átíratások hiánya)
az meg egyenesen veszélyes, ki volt az a hülye barom állat, aki a gázt és a villanyt sem íratta át az új lakóra
itt csalást szimatolok
Az, hogy SEMMI KÖZÖD nincs az előző fizetőhöz, HAZUGSÁG, hiszen SEMMIT NEM ÍRATTATOK ÁT A SAJÁT NEVETEKRE, vagyis mindent a régi tulaj nevére küldenek, ÖVÉ A FELELŐSSÉG IS, ha TI NEM FIZETTEK.
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:03:28
Az a csapat sosem volt unalmas. Én legalábbis mindkét (illetve mind a három, mert az FA kupában ismétlés volt) kupadöntőjét élveztem. Továbbá sosem kellett parázni, ha a labda a tizenhatosunk környékére került, mert tudtad, hogy úgysem lesz belőle gól.
Nem úgy, mint manapság.
igi1 2013.04.05. 20:04:24
A régi beidegződések miatt már más rendszer van.
Ha a poszter nem akar becsületes lenni, miért zavarja, ha más sem az?
Habár, lehet, hogy az átíratást mégiscsak meg lehetett volna tenni, HA AKARJÁK, de mivel nem, addig csak szívjanak, nem sajnálom őket.
Tessenek nem íratni át semmit, és szívni, mint a torkosborz.
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:05:03
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 20:07:05
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:08:28
@Uttar Pradesh: Ja...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:16:34
masreszt, ha a tobbi igy van es a nevemre akarok nyitni egy szamlat, teszem azt internetet akkor ugye indifferens hol a lakasom
ezek szerint ez sincs igy, mert nem nyitnak neki a lakcim miatt
akkor hogy?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:18:59
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:20:08
www.google.hu/#hl=hu&safe=off&q=tekefon&nfpr=1&sa=X&ei=LRVfUfjzK8HJPaHRgfAF&ved=0CCoQvgUoAQ&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&fp=5b8a680cae1ea211&biw=1366&bih=638
igi1 2013.04.05. 20:20:57
és az a szép, hogy a régi ügyfél szív tovább, tehát pénzt kaphatott ezért, hogy nem íratta át senki az órákat
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:22:40
mit irassak at rajta?
en nem akarom atiratni, es sajat NET-et tv-t, telefont villanyt akarok
es meg is kotom a szerzodeseket
ha a regi alkonak van sara, akkor hajtsa be rajta a szolgaltato
semmi kozom hozza
vetel eseten, tehat ha nem berles, akkor az elado altalaban kijelenti, a haz tehermentes stb.
alairjuk
stb.
onnantol nem erdekel
esetleg meg a mobilszamlajat is irassam at, meg a kocsmaba a feliratott kisfroccsoket?
sza2 2013.04.05. 20:23:24
Tamás vagyok. Nem akartam beleszólni a saját posztomba, de ennyire nem lehetsz ÉRTELMETLEN, hogy a Te stílusodban is írjak...
_MINDEN_ át van íratva _KIVÉVE_ a telefon, amiről nem is tudtam hogy volt neki!!! Ki a pOcsOm akar ezzel csalni???
Ha nem tudod értelmezni az olvasottakat, akkor minek szólsz bele???
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:23:46
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:24:12
parkolasi birsag, gyorshajtas megy a regi tulajnak meg honapokig
itt meg eladom kocsit, lecsavarom a ket csavart, leveszem a rendszamot es jo utat kivanok az uj tulajnak
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:25:34
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:25:47
igi1 2013.04.05. 20:29:34
1. Itt BÉRLÉS van, tehát a tulajdonos felelőssége, ha nemfizetés van
Ha nem fizet a tulaj, arra van a 60 ezer forintos, vagy 2-3 hónapnyi kaució.
Ha a tulajdonos nem fizet, és a bérlő beköltözik, attól még a tulaj ugyanaz maradt.
Itt NEM BÉRLÉS VAN, HANEM NEM ÁTÍRATÁS, vagyis vásárlás után költöztek be.
igi1 2013.04.05. 20:30:38
Ekkor derült ki a, hogy az előző lakónak számlatartozása volt (mivel telefonra nem volt szükségünk, fel sem merült, hogy átíratnánk mint a víz/áram/gázszolgáltatást, tehát ki sem derült).
a telefon hogy jön a gázszolgáltatáshoz, az áramot értem
ennyi
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 20:31:41
sza2 2013.04.05. 20:32:16
2008 adásvétel,
1. telefon a lakásban sehol
2. nincs szükseg vonalas telefonra / netre
200x dolog a paslason - vezeték észrevesz - nini, volt telefonja
2013 vonalas net szükséglet - elutasítva
Hol a hiba bennem?
Manyecska 2013.04.05. 20:32:17
igi1 2013.04.05. 20:32:41
@sza2: BOCSÁNAT!
Már nem vagyok formába!
De lényeg a lényeg, hogy itt az előző lakó TARTOZÁSA miatt nem tudod beköttetni a telefont, sem a netet.
Mint tudjuk, telefon, net ua
És az a szép, hogy a T ossza ki a szolgáltatást, tehát, ha ők nem hajlandóak bekötni a vonalat, senki más sem fogja, az engedélyeket ők adják ki.
igi1 2013.04.05. 20:33:37
ez egy ilyen nap
verjetek csak, máma megérdemlem! :)
sza2 2013.04.05. 20:35:48
Akkor, hogy ne értsd félre:
mivel telefonra nem volt szükségünk, fel sem merült, hogy átíratnánk mint +ahogy+ a víz/áram/gázszolgáltatást +eseten a telefonnal ellentétben megtettük+, tehát ki sem derült
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:36:41
valoszinu megnezem, megnezetem az ingatlankozvetitovel, ugyveddel tokom tudja kivel, van -e rajta teher
mindjuk pl villanyszamla tuti nem lehet, mert egy honap elamaradasnal kikapcsoljak a szarba
de hogy vegigjarjam a netszolgaltatokat es kabelteveseket, hogy fizetett-e?
hat neman!!
ezeknek az a dolguk, hogy ha megrendelem a szolgaltatasukat, akkor bekossek
ha a regi tulajnak van?
keressek meg!
hajtsak be
en leszarom
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:38:16
Sehol. MOST szépen, érthetően írtad. A posztban viszont nem volt egyértelmű (bár én azt olvasva is olyasmire tippeltem, amit most mondasz).
Nade inkább azt mondd, hogy most mi lesz a következő lépés. Bevállalod a papirok/számlák bemutatása című produkciót?
Ja, várj, van még egy kérdésem:
ha az előző tulaj tartozott, nem a ti címetekre érkeztek a felszólítások? Mert ha nem, akkor mivel a Té valahová csak küldte a fenyegető leveleket, tudnia kell, hol lakik most a fickó.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:39:07
de tudd hogy szeretunk
a kezdeti baromsagaid utan az egyik legszerethetobb homaros lettel
pont azert mert rengeteg hulyeseget is beszelsz:)
igi1 2013.04.05. 20:39:48
Mondom, fognak tovább szívni, itt a T ossza a vonalakat, ők adják az engedélyeket, a többi szolgáltató addig vár, amíg ki nem adják az engedélyt a vonalbekötésre.
Mi is ezzel szívunk már három hónapja, a UPC képtelen beköttetni a vonalat a T miatt, egyszerűen nem küldik az engedélyeket, papírokat.
Övék a hálózat.
Ha veszel egy házat, csak megnézed, hogy van-e tartozás az előző tulaj nevén.
Lehet, hogy a tulajdonosváltás csak családon belül, más nevére van, ezért nem hajlandóak erre, erre a poszter nem tért ki.
Manyecska 2013.04.05. 20:40:31
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:41:26
Beindult a fantáziám. :)
igi1 2013.04.05. 20:41:27
ezt elszúrtam, na
elő a korbáccsal, várom! :)
Most akkor én se tudom eldönteni, ki a hülye, már nem vagyok pártatlan, úgyhogy magamra vállalom a dolgot.
Manyecska 2013.04.05. 20:42:22
Esküszöm megrepedt:DD
igi1 2013.04.05. 20:43:31
egyébként ez a jó dög! nem hagyja magát
és még a szomszédnak is :)
Manyecska 2013.04.05. 20:43:54
sza2 2013.04.05. 20:43:58
Nem csaladon belul. Egy vadidegentol vettunk egy hazat.
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:44:01
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:45:40
eljutunk oda, hogy mindenki igit akarja magaeva tenni:)
@igi1: senki sem hulye
egy netszolgaltato nevre szolgaltasson ne cimre
az igaz, ismerem, hogy nem fizetnek es vegigmegy a csaladon azuj es uj szerzodes
de hajtsak be
minden szart atadnak vegrehajtoknak, pont ezt nem tudjak?
sza2 2013.04.05. 20:46:34
Nem remlik, hogy jottek volna felszolitasok, de igy ot evre visszamenoleg lehet, hogy tevedek.
Hogy mi lesz? Szerintem pihentetem a temat. Marad a meglevo 8Mbit a masik szolgaltatotol, ami neha akadozik, meg nem 20Mbit, mint a T-Home lett volna.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 20:46:47
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 20:46:50
tekasztorik.blog.hu/2013/02/10/bullshit_overload
Mi, magyarok, olyan topikokat, hogy időjárás, kivégzünk átlagosan 5 mondattal.
"-Esik?
-Esik ez a rohadék tetű már megint, hogy pusztulna meg, ez is a komcsik miatt van!
-Ablakot becsuktad?
-Persze hogy becsuktam minek nézel te engem?
-Jóvan csak kérdeztem."
És kész.
Nincs tovább!!!!!!
Ugyanez Angliában, topikok és altopikok:
-Esik.
-Már megint esik, jé, milyen érdekes.
-Nyáron is esett.
-Hideg nyarunk volt, sok esővel. Jót tett a gazdaságnak.
-A közelben lehet kapni akciós gumicsizmát.
-Nagyon szép esernyőket láttam az egyik üzletben.
-Nekem is van esernyőm még nagyanyámé volt.
-Nagyanyám idejében valahogy máshogy esett.
-Ez most nagyon esik és nagyon "heavy rain".
-Csak szitál, biztos eláll fél órán belül.
-Tegnap csak reggel esett.
-Érdekes, hogy megint esik, tegnap volt a szőnyeg tisztító és most sáros lesz a faltól falig szőnyegem.
-Milyen hangosan esik!
-Nyáron máshogy esik, akkor valahogy lágyabb, de lehűti az időt.
-Szeretem az esőt, megnyugtat a hangja.
-Jó is hogy esik, lesz repce és szőlő rendesen.
-Cudar idő van, de néha ilyen is kell!
-Egész érdekes szögben esik, biztos a szélirány miatt.
-Éjjel állítólag nem esett, reggel mégis nedves volt a fű a kertemben.
-Volt, hogy 2 napig nem esett!
-Nyáron is jó, ha esik, nem jó az az izzasztó 16-17 Celsius fok.
-Szeretek esőben sétálni, utána sáros lesz a cipőm de hamar megszárad, jó a fűtés.
-Gyakran esik, de mindig másképp.
-Hétvégén esett pedig bárbekjú partit terveztünk.
-Az esküvőnkön pont esett! (véletlenül).
-Kapucni vs esernyő.
-Azt szeretem ha nem szeles az időjárás, hanem csak szemerkél az eső.
-Magyarországon milyen az időjárás? Nyáron 40 fok van? Uramisten! Mit is mondtál, hol van Budapest, Afrikában?
-Mi megszoktuk, hogy esik, a kelet-európaiak és a pakisztániak mindig panaszkodnak, nem értjük miért. Biztos irigykednek.
-Láttad tegnap hogy esett? Eldugult az utca végén a kanális.
-John mondta, hogy tegnap mikor futni ment, vagy 15 percig esett megállás nélkül...
...ez egy sima, laza, 5-6 órás párbeszéd és most nem túloztam.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:48:19
igi1 2013.04.05. 20:49:34
egyébként ilyen esetben NMHH-hoz érdemes fordulni, van bizonyos díj, de szerintem ezzel oda lehet tenni a T-nek, lehet, várni kell, meg macerás, de ezt mindenképpen lépjétek meg
esetleg ajánlott levélben felszólítás arra, hogy jogod van új tulajdonosként netet, tv-t beköttetni
de hátha a Homár ereje hat
ha biza nem lett átíratva a cucc, tartozás miatt, akkor a régi tulajt személyesen lebaszni, végrehajtást indítani ellene
neki is van sara az ügyben, ha a szerződésben vállalta, hogy nincs tartozása
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:51:03
Miért íratta volna, ha nincs rá szüksége? Átíratja, hogy lemondhassa? Mi köze neki más telefonelőfizetéséhez?
Nem-nem, a hunyó max. a régi tulaj, de annak van a szolgáltatóval ügye, nem az újnak.
Gondol, Igi! Gondol!! :D
@hagyma: Jaja, az tényleg jobb úgy. Sok helyen névre van a rendszám. Egyszerűbb, direktebb.
A lopott verdát viszont nehezebb kiszúrni. Tehát nem árt nyilvántartani, az adott rendszámhoz milyen autók tartoznak.
igi1 2013.04.05. 20:52:21
:D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 20:53:33
sza2 2013.04.05. 20:56:34
Mar azt is macerasnak erzem, hogy osszeszedem a papirokat es f0ssak egy napot azzal, hogy bemegyek az ugyfelszolgalatra, szoval ehhez kepest az NMHH es a regi tulaj keresgetese egy nagysagrenddel nagyobb feladatnak tunik.
Viszont hezitalok, mert szamomra ez elvi kerdes - ha bemegyek a T-hez, a papirokkal, akkor ok nyertek. Ha nem, akkor kitudja mikor lenne majd gyors netem - ergo en veszitek.
England win The Ashes! 2013.04.05. 20:57:37
Tavaly viszont, és ez nem vicc, az olimpia idején egyetlen nap esett csak. A tenisz műsora csúszott is miatta. Egyébként lényegében az egész nyár frankó volt, általában éjszaka szemerkélt.
Nade az előző két év, höhö! Szó szerint ahogy írtad. :D
@hagyma: Ne legyél már ennyire közönséges! :) Én nem vagyok a "hajrábeleaközepébe" arc, én szeretem a körítést is.
Manyecska 2013.04.05. 20:59:21
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 21:00:25
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:00:35
itt is van forgalmi, egyszeru papir, de van es at kell iratnod
@Dr Jozef Vengloš: oreg vagyok en mar az udvarlashoz
A régi trollod 2013.04.05. 21:00:37
q.gs/3w0Do
igi1 2013.04.05. 21:01:10
megkeresném a régi tulajt is, hogy mennyi a tartozása, ha nem sok, akkor megállapodnátok a kifizetésben
lehet, hogy már a tartozása a végrehajtásban van, de a vonal még mindig az ő nevén van, tényleg csak erre tudok gondolni
esetleg tőle egy nyilatkozat, hogy már eladta a lakást, tulajdoni lap, másolatok, ajánlott levélben megkeresés, mind személyesen
szomorú, de neked kell ennek utánajárni, ők ha azt mondják, nem, és nem, sokat nem tehetsz, addig jársz a nyakukra, míg nem lépnek valamit.
NMHH-t mindenképpen lépd meg, a későbbi kártérítésért is megéri.
Ha a T nem hajlandó engedélyezni a vonalat, szerintem nem fogja más szolgáltató sem.
Manyecska 2013.04.05. 21:02:16
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:03:02
O meg annyit kerdezett, hogy a magyarok verik-e a noket
mondtam neki
persze hogy verik
aznap ejjel mar nalam aludt
6-ik eve elunk boldogsagban:)
sza2 2013.04.05. 21:07:55
A masik szolgaltato kabel TV-s, oket a T-Home-os dolgok semmilyen szempontbol nem erdeklik - nem a T-s infrastrukturat hasznaljak.
A regi tulajt biztos nem keresem meg annyi idom/energiam azert nincs. Es ha megtalaltam, meg mindig nem biztos, hogy meg is oldodoik a problema. Meg ha igy tennek, akkor is a T nyerne, ennyi erovel bevihetnem a papirokat is...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 21:11:50
@Uttar Pradesh: Zacsit öccázé?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:12:32
igazságos 2013.04.05. 21:14:07
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:14:40
Manyecska 2013.04.05. 21:15:11
igazságos 2013.04.05. 21:16:52
sajnos, rá kell szánnod az energiát, hiszen NEKED KELL A NET, nem a szolgáltatónak
az megengedhet magának -1 ügyfelet
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:17:49
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:18:33
ne keverjuk ossze a fogalmakat
ma mar persze nem csomagolgatom se ki se be
vetkozzon magatol
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:18:55
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:20:03
Valahogy sejtettem, hogy magyarázkodnom kell...
igazságos 2013.04.05. 21:20:47
most lebuktál! :D
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:21:33
fogunk kispalt is hallgatni ma?
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:22:37
Manyecska 2013.04.05. 21:23:42
Na, léc mindenkinek @igazságos: ezt a fészbúkkon is láttam nemrég, de milyen igaz! Jobban is járnának mint a sok impotens milliomossal:DD!
Megyek fürödni, helyettetek is:P jobb éjt, szebb jövőt, stb.:DD
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 21:24:57
Ezerévvel ezelőtt mikor voltam angliában, a hájdparkban sárgára ki volt égve a fű. Monták, ilyen emberemlékezet óta nem volt.
Atörökk 2013.04.05. 21:25:29
Anomalocaris (törölt) 2013.04.05. 21:25:33
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:25:49
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:25:57
kifekszem a hora, meg ilyenek
ez a noi kicsomagolas a Kispalt es foleg a borzt juttata eszembe
es mar hallgatom is
igazságos 2013.04.05. 21:26:31
Atörökk 2013.04.05. 21:26:56
Feloszlott.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:27:04
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 21:27:06
Osztották szegény posztert rendesen.
Manyecska 2013.04.05. 21:27:14
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:27:19
igazságos 2013.04.05. 21:27:32
érted, én letöltök, munkámhoz kell, havi 25 Gb-ot is, most gondold el, mennyi lenne mobilnetbe.
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:28:29
Állítólag a Zalatnay Cini viszont megint összeáll.
Manyecska 2013.04.05. 21:29:57
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:30:25
Atörökk 2013.04.05. 21:30:53
Sok. Amúgy van ismerősöm, akik azt csinálta, megdumálta a szomszéddal, beüzemelt egy routert, a szomszéd is azt használja és szétdobják a díjat.
@Dr Jozef Vengloš:
Dolgoznak rajta? Legutolsó információm róla, hogy még mindig tud tölcsért csinálni a kezéből.
Manyecska 2013.04.05. 21:32:52
igazságos 2013.04.05. 21:33:52
nem merném bevállalni, ha már másoktól függök, ott utólag mindig van probléma, egy idő után
hiszen, ha fele -fele arányba osztoznak, akkor még mindig egyik fél jobban járhat
Manyecska 2013.04.05. 21:34:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:35:23
lehet kettot
elfogyott as jointom, ma nem leszek humoros
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:36:44
Atörökk 2013.04.05. 21:37:15
Mivel korlátlan az adatforgalom, mindenki ájulásig netezhet.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 21:39:49
en a bufeben leszek
igazságos 2013.04.05. 21:40:54
mert az ő nevén van minden, és ő dönthet, hogy járjon jól, a szomszéd meg ki van szolgáltatva neki
egyébként tényleg jó terv, márha belemegy
miért ne menne bele, hiszen fele rezsiköltség :)
te, ez mégiscsak zseniális húzás, hol van ehhez képest Orbánék rezsicsökkentése?
viszont a szomszédnak rosszabb lesz a sebessége is, nem? távolság
sza2 2013.04.05. 21:43:44
Raadasul amellett, hogy draga, meg lassu is.
Atörökk 2013.04.05. 21:43:47
Nem. Ismerősöm nevén van. Egyébként meg egy normális kapcsolat és router kérdése, és semmivel nem lassabb, mintha direktben lennél rákötve. Nekem is van itthon asztali gép meg laptop is, laptop wifiről megy és teljesen jó.
England win The Ashes! 2013.04.05. 21:45:23
Nem számmottevően.
"éppen azért jár jól a szomszéd
mert az ő nevén van minden, és ő dönthet, hogy járjon jól, a szomszéd meg ki van szolgáltatva neki"
Elvileg egyiknek sem érdeke átverni a másikat. Aki nevén van, az azért nem kekeckedik, mert ha lelép a partner, akkor ő fizeti a teljes árat, a másik meg örül, hogy féláron netezhet.
Gyakorlatilag viszont bármi megtörténhet, meg az ellenkezője is.
Atörökk 2013.04.05. 21:46:10
De, kell. Csak ha drótosból csak a Tré van, attól mobilneted bármilyen lehet.
Manyecska 2013.04.05. 21:47:33
Manyecska 2013.04.05. 21:51:39
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 21:53:41
Drótosból sose csak tré van. Csomó más ADSL szolgáltató is van ugyanazon a dróton. A trétől bérlik, de az téged nem érdekel.
Atörökk 2013.04.05. 22:00:14
Egyebekben oly mindegy, melyiket választod, mind egy anyától származnak.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.05. 22:02:04
@hagyma: Nyilván nem csak úgy mászkálsz vele :D
@Ferihegyi újságos: Csak az a baj, hogy rosszabbul jársz velük. Ha olcsóbb, akkor a T keresztbetesz nekik, ahol tud. Ha drágább, akkor inkább T.
@atörökk: Ez jó megódás.
igazságos 2013.04.05. 22:04:47
ez is egy jótanács, és a legokosabb tanács itt
azért a Média hatóságot is, hátha csurran-cseppen kártérítés ezért
esetleg egyenlő bánásmód hatóság? :D
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 22:14:12
amugy van itthon floridai, kentucky, abbo ketto, carolinai
es kansasi
es van ket carolinai a kocsikon
England win The Ashes! 2013.04.05. 22:24:06
Jó, rendben, nem lett átíratva, hiba. De papírral tudja igazolni, mióta lakik ott, a dátumot pedig a Té összevetheti azzal, hogy ki hogyan és mikor tartozott neki arról a címről. Szóval a Té ha nem lenne ennyire rugalmatlan, most lenne egy elégedett ügyfele.
Továbbá azt sem akarom elhinni, hogy nem tudja behajtani az előző tulajdonoson a tartozást. Nem olyan nagy az ország, hogy ne találhassa meg.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 22:28:34
Éppenhogy nem.
@ColT: "a T keresztbetesz nekik"
Nem.
igazságos 2013.04.05. 22:30:07
állítólag figyelik, most az ügyfélnek nincs vesztenivalója, nem ő tartozik, miért ő szív, jogos a dörgésed
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 22:38:39
veszek vagy kiveszek agy lakast/hazat/
es akkor onnantol megkotom a szerzodesimet
itt jellemzoen villanyra, vizre,tv-re, esetleg gazra /olyan meg nem volt/ internetre
felirjuk az oraallast pl a villanyra
startolt a net-em
a vezetekes telefonom
mit banom en mi volt elottem?
ha van 100 ezer forintos net szamlaja erdekel engem?
az O tartozasa
azt belatom esetleg ha van valami tartozas es azt bejegyzik a tulajdonilapra
tehat ha terhelt az ingatlan azt kell tudni
de ha nem jegyzeztek be, mit banom en?
Atörökk 2013.04.05. 22:46:13
De, tisztelet a nagyon ritka kivételnek, igen. Volt szerencsém jó pár szolgáltatóhoz mindenféle téren magánszemélyként és cégként is, és kb. az esetek 98%-ában addig voltak mézesmázosak, és addig voltam fontos amíg a szerződést alá nem írtam.
England win The Ashes! 2013.04.05. 22:47:59
A fickó, aki itt lakott, webes felületen elküldte a két szolgáltatónak (víz, villany), hogy X dátumtól nem lakik itt, majd megadta az új lakó (én) nevét. Jött egy mél neki, benne a számla, egy nekem, amiben üdvözölnek (plusz felhívás, hogy ha nem igaz, hogy én lakom ott, akkor jelezzem feléjük). Onnantól nekem pörög az óra.
A netet felmondták, mert én egy másik céggel akartam szerződni, azzal még annyi gond sem volt.
A művelet percek kérdése volt.
Nomost azt megértem, hogy két különböző ország. De ha igazolni tudom, hogy én X dátumtól lakom ott, akkor nem az enyém a tartozás, ami X dátum előtt keletkezett. Aki meg a tartozást felhalmozta, nyilván rendelkezik valamiféle bejelentett lakcímmel. Keressék ott. Ha még mindig a régi címe a hivatalos, mert nem jelentette az önkormányzatnál, akkor meg jelentsék a rendőrségnek, mert (ebben nem vagyok biztos, mert nem vagyok jogász) szerintem ez akár valamiféle kihágás vagy bűncselekmény gyanánt is értelmezhető.
igazságos 2013.04.05. 22:52:24
próbálkozni lehet máshol
England win The Ashes! 2013.04.05. 22:59:04
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 23:30:51
kispalrol atmentem a republicra
hat Isten mentsen hogy Cipo emleket megsertsem de ezek a szamok mai szemmel egy pszchologiai szakdolgozat
minden szama a szakitasrol szol
3 feleseg, nem tudom hany baratno
nyugodjon bekeben, de sosem gondoltam, hogy minden szama egy szakitas eredmenye
igazságos 2013.04.05. 23:39:36
ok, szakítós, egyéni probléma, kinek, mennyire tetszik a téma
de nekem a dallamok jönnek be nagyon, tény az, hogy mindegyik együttes, Cipő is, megtalálta a Zemberek szívéhez a kulcsot
ma meg mit látunk?
ilyen x-faktoros tehetségek, szupertehetségek, világsztárok, szuperlatívuszok, nyomassák őket, nagyobb a füstjük, mint a lánguk, közbe hülyének nézik a Zembereket
akik ezt levágják, és utálják őket ezért, meg lehet nézni, mit tükröz a valódi vélemény ott, ahol nincs emelt díjas sms
jön ez az Oláh Gergő, meg volt az első x-faktoros koncert, senki nem ment el, alig lézengtek
összejön egy csomó megasztáros, Cserháti Zsuzsa emlékére, egy stadiont még negyedig se töltöttek meg
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 23:44:06
de nekem most ugytuni a maganeleteben Cipo egy csodtenger volt
de semmi kozom hozza
muveszek
meg en muvesz sem vagyok es megis masodik felesegem
igazságos 2013.04.05. 23:45:20
@hagyma: hát lehet, de mégis alkotott valamit, letett az asztalra, szerették a Zemberek
talán kicsit hasonlít is rám :)
England win The Ashes! 2013.04.06. 00:36:51
@igazságos: plusz egy.
Ja, ha már itt tartunk, hogy zene:
www.youtube.com/watch?v=A2MbqSkGAmg
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 00:52:59
most is szeretem
eppen most hogy ennyit irnak a maganeleterol es meghallgattam ma egy koncertjet jottem ra, hogy a maganelete nem volt renben sosem
hogy az O hibaja vagy nem nem tudhatom, a felesegeit kellene megkerdezni
majdnem 4 feleseg 40-esen...
hat nem tudom
@Dr Jozef Vengloš: a bikini mas az pozitiv erzelem, Cipo negativ
ma jottem ra
Manyecska 2013.04.06. 01:04:35
England win The Ashes! 2013.04.06. 01:10:01
Manyecska 2013.04.06. 01:10:13
"A zemberek unalmasak, és nagyon büdösek.
Egyfolytában zabálnak, mindent megesznek,
Azt hiszik hogy mindent tudnak, ezért ostobák.
Assziszik hogy holnaptól majd máslesz a világ" :DD like:D!
www.youtube.com/watch?v=lpTyVm9ygOM ezt nem Furaszem írta??? :)
Manyecska 2013.04.06. 01:16:55
www.youtube.com/watch?v=VtkhQsXwUBI :P
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:17:12
ezek mind bucsuzasok
Manyecska 2013.04.06. 01:18:53
England win The Ashes! 2013.04.06. 01:21:49
Manyecska 2013.04.06. 01:25:40
England win The Ashes! 2013.04.06. 01:25:50
A Mielőtt elmegyek vagy az Álomból ébredve az nem a nyavalygásról szól?
England win The Ashes! 2013.04.06. 01:27:32
Ez az egyik legjobb szövegük: www.youtube.com/watch?v=zGDbljJUgfM
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:27:48
amikor mentunk tuntetni
a MUK
marciusban ujra kezdjuk
korulbrlul ilyen szamok miatt nem lehetett a bikini nagy zenekar
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:28:57
Manyecska 2013.04.06. 01:33:14
www.youtube.com/watch?v=FuDb0C2Nsw0
Manyecska 2013.04.06. 01:36:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:36:39
www.youtube.com/watch?v=fY6cvUhK7AE&feature=player_detailpage
England win The Ashes! 2013.04.06. 01:37:29
Manyecska 2013.04.06. 01:41:03
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 08:43:44
2013.04.06. 08:48:56
Kurvákból jól állunk az biztos!
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 09:11:35
lazarjozsef75 2013.04.06. 09:50:31
Manyecska 2013.04.06. 10:07:47
vénszivar 2013.04.06. 10:13:11
igi1 2013.04.06. 10:15:24
vénszivar 2013.04.06. 10:16:27
igi1 2013.04.06. 10:16:49
Ideje rendbetenni magam, hogy megálljanak az út szélén nekem is.
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:03:48
Delhuszadzsón koncerten voltunk a tiranai Hiltonba és az afterpartin amikor a Művész Úrral pezsegtünk, azok a büdös bunkó pincérek fémkanállal szervírozták a beluga kaviárot és pálinkáspohárba az úzót, rántott rigócomb meg egyáltalába nem volt.
Még szerencse, hogy tudom, hogy ijesmi alávalóság ottan nem történhet meg, csak monnyuk valami ótvarabb tré országba.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 11:08:58
@Ferihegyi újságos: Á. Hibabejelentésre a T szarik, hetekig.
Bekötés igénylésre a T szarik hetekig.
És hasonló finomságok.
Azért volt egy ideig T-s DSL-ünk, mert amikor egy ilyen független szolgáltatóhoz mentünk, akkor mondta az ügyintéző, hogy ja, 2 hét múlvára kéne? Akkor felejtsük el, mert a T nem csinálja meg nekik ennyi idő alatt, inkább 1 hónap-6 hét.
Havernak most is ilyesmi van (nem T-s DSL szolgáltatás T-s vonalon), nála is eléggé akadoznak a dolgok. A vonal meg szakadozik, elég sűrűn.
@Manyecska: Aha.
@Dr Jozef Vengloš: Á ez fotosop. Hogyan is működhetnek ezek a cégek :D:D:D
Egy itthoni cégvezető biztos nem hinné el :)
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:09:04
Ezt láttátok?
szeged.hir24.hu/bulvar/2013/04/06/szerb-alban-es-afgan-hatarsertoket-fogtak-el-kelebianal/~~fokusz
És akkor ezt most így hogy?
Itt valami zsíros titok lapapng, az nem lehet, hogy egy akármijen albán menekülne vagy szökne abból a valóságos Kánaánbúl!
Nem is értem az egészet.
England win The Ashes! 2013.04.06. 11:13:26
England win The Ashes! 2013.04.06. 11:16:16
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:29:45
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 11:30:01
Te asszem nem Magyarországon laksz, vagy mi :)
@Rosszindulatú Vászka: :D Neki nem jött be a jó éghajlat, ami miatt olcsó a fűtés.
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:30:17
Nahát! Nem hiszem el, ez inkább valami görög provokátor lehet! Vagy koszovár!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 11:31:48
Na ez nem koldulás vót. Jól tette.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:32:23
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:33:34
@Egyéves Önkéntes: ez a legvalószínűbb, igazad lehet. Tuttam és, hogy valami ármányság van benne. vagy inkább ormányság.
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:36:03
Én ezt olvastam:
"Egy szerb, két koszovói és öt afgán határsértőt fogtak el a járőrök Kelebia közelében.... Az eljárás során kiderült, hogy az egyik koszovói állampolgárt korábban kiutasították Magyarország területéről..."
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:42:15
Albánia sem csodálatos kánaán, de jobb, és onnan nem nagyon menekülnek. Miért is tennék, mikor vízum nélkül legálisan bármikor mehetnek bárhova az EU-ba.
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:46:42
2011-ben 15000 albán menekültet tartott számon az ENSZ
Hogy elébe menjünk a dolgoknak, ez a magyar menekültek számának tízszerese.
Kánaán, az bazmeg...
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:48:27
Ennek a 15.000-nek MINIMUM A 95%-a koszovói, ha nem több!!!
Csak szólok.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:50:56
Biztos azért, mert Albániából rengeteg menekült szökött az EU-ba előzőleg, és az EU olyan rendes, hogy megkönnyítette a vízummentességgel a szökevények dolgát, és már legálisan is lehet az EU-ba menni, és ott illegálisan dolgozni ugye? :)
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:51:10
Eddig aszittem, hogy az albán is ojan, mint a magyar, hogy bárhol stabilan tugyga és teszi és akarja, hogy maygar.
Ezexerint mégiscsak vannak jobb és alávalóbb albánok.
Értem :D
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:52:24
Tudtam, hogy ezzel fogsz jönni, ezért nem másoltam be koszovót.
Serbia (and Kosovo) : 183289
Na akkor most várom a magyarázatot, hogyan csak az ENSZ.
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:53:40
Mondom én, hazudik az ENSZ.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.06. 11:54:52
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:55:55
Egyébként nem csak a sajtó védelmében: Nagyon sok koszovói menekült Koszovó függetlensége előtt albánnak vallotta magát, mert számára sértő volt, hogy szerb állampolgárnak hívták.
England win The Ashes! 2013.04.06. 12:00:08
Továbbá nem igaz, hogy hasonló módon nem menne a dolog Magyarországon. Oké, ne legyen webes felület, mert a júzer akkor már el lenne kényeztetve, és a végén még elkanászodik, de telefonon vagy mélben igazán működhetne.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 12:04:07
@agresszív kismalac: :)
@Dr Jozef Vengloš: Menne, de leszarják.
A német cég mindenhol úgy bánna a userekkel, mint itthon, csak a helyi törvények nem mindenhol hagyják.
England win The Ashes! 2013.04.06. 12:08:21
Bocs, hogy közbebrekegek, de felénk ez nem így van? Szombaton a pasas hőbörög a tüntetésen, hogy szegény magyarokat bántják a tótok, az oláhok meg a rácok a saját földjükön, aztán hétfőn lerománozza (szerbezi, szlovákozza) a villamoson a két külhoni egyetemistát.
(Ez meg már csak zárójelbe: izraeli témájú cikkek kommentjeiben "szegény palesztin", bevándorlókról szóló cikkek alatt már "mocskos arab". Természeten tisztelet a kivételnek.)
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 12:08:40
Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 12:09:46
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:14:24
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:20:18
Szerinted nincsenek albán menekültek.
Az ensz szerint vannak.
Szerinted azok koszovóiak.
Az ensz szerint pedig lófaszt koszovóiak.
Mit nem értesz????
Belinkelem, de ha azzal támadsz vissza, hogy a szudániak farka nagyobb, mint a magyaroké és emiatt nincs albán menekült, akkor a dunának megyek.
www.guardian.co.uk/news/datablog/2011/jun/20/refugee-statistics-unhcr-data
Atörökk 2013.04.06. 12:22:25
Atörökk 2013.04.06. 12:24:35
Márpedig a szudániak farka nagyobb, mint a magyaroké, de nem akkora, mint az amerikaiaké.
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:26:16
Az érvelés ugyanaz....
:)
Üdv, szudáni haverod
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:36:59
Kérdésem van, mert csak felületesen olvastam:
Az addig ok, hogy ez a táblázat 2011-es adatokat tartalmaz, csak az nincsen leírva benne, hogy ezek a menekültek MIKOR menekültek el a saját országukból!!! Csak az, hogy 2011-ben menekültként vannak számon tartva!
És ez egy nagyon lényeges kérdés!!!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 12:42:07
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:42:32
És arra is, hogy a többi ország (magyar, ausztrál, stb.) menekültjei mind egy szálig albániában szeretnének letelepedni.
Ez teljesen nyilvanvaló!!!
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:44:27
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:45:39
Egyébként Hoxha idejében nagyon nehéz volt innen menekülni, nagyon keveseknek is sikerült. Utána sokkal könnyebb volt.
Most meg kijutni az országból még könnyebb a helyieknek, mert vízum nélkül mehet bárki az EU-ba, akinek van útlevele. Persze ettől még kérhet a legális kiutazása után menekült státuszt, de ezen esetek száma az utóbbi években elenyésző.
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:48:30
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:49:16
2012-ben SOKKAL több volt azoknak az albánoknak a száma, akik külföldről hazatelepültek, mint azoknak a száma, akik akár legálisan, akár illegálisan letelepedési szándékkal külföldre távoztak!
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:51:22
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:51:49
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:54:23
Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:55:31
Na ezért vagy elvakult.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:58:00
Mert ha nem tudod a pontos számokat, vagy a %-ot, akkor én azt állítom, hogy nagyon sokan, és nekem lesz igazam.
CID 2013.04.06. 14:06:30
Egy biztos, vénszivar, de hazaküldték azok a rasszista, fasiszta kanadaiak.
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a szolgáltatóknak nem kötelességük veletek szerződést kötni. Ha viszont kötnek, vannak bizonyos kötelezettségeik. Ha tompika elvi kérdést csinál abból, hogy becaplasson egy T-Pontba a lakcímkártyájával( amit ugye, normális ember magánál hord) meg egy adásvételivel, akkor nem lessz 20 megás netje. Ennyi, a Telekom(április óta nincs T-Mobile, T-Home) minden bizonnyal sajnálni fogja, de azért nem lesz csoportos szepuku a felsővezetés köreiben.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 14:35:11
A hozzászólásod többi részénél pedig igazad van.
igi1 2013.04.06. 15:29:59
arra van a médiahatóság, ha ilyen történik
igi1 2013.04.06. 15:32:11
érted, valakinek fizetni kell a jegyet, lennie kell nálad kp-nak, meg oda-vissza utas jegynek is
az első menekülthullám is kint szervezésben érkezett, valami milliárdos fizette a jegyeket
de azóta nyilván lelőtték az ipsét, vagy rájött, ő a hülye
Tisztviselőtelep 2013.04.06. 15:50:43
CID 2013.04.06. 16:01:34
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 16:08:36
Legalábbis a hiradások erről szóltak.
igi1 2013.04.06. 17:32:16
nagyonköcsögduda 2013.04.06. 20:30:11
"Ja, aztan ha frissen koltozik oda az ember egy lakasba, akkor honnan a faszbol vesz sajatneves 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat?"
Hát kérlek alásan, kedves primitív barátom, szerinted mi a búbánatos brontos köszvényért kérik tőle az adás-vételi szerződést??? Sajnos, rengeteg hozzád hasonló hülye él kis országunkban, ezért is nehézkes az ilyen ügyek intézése. Semmi extrát nem kértek tőle, ezen iratok egy normál háztartásban elég gyorsan előkereshetők. Ha viszont nem, akkor lásd fentebb a posztot.
Egyéves Önkéntes 2013.04.08. 09:06:50
asdf 2013.04.09. 14:35:42
"Megoldható lenne a vonal létesítése, ha bemegyek egy T-Pont üzletbe, bemutatom az ingatlan adásvételi szerződést, közüzemi számlákat 3 hónapra visszamenőleg,"
Tehat ha odakoltozom, magamra iratom az osszes orat (ezzel elmegy mondjuk ket het), majd jelentkezem a T-nel szerzodeskotes celjabol, akik -a fenti leiras alapjan- kerik a lakas adasveteli szerzodest ES 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat. Na, ezt honnan a f*szombol villantok, te nagyokos? Varjak 4 honapot, mig beszalad 3 honapra visszamenoleg, amit bemutathatok, esetleg az elozo tulaj -akivel mar lepapiroltunk mindent es semmi kozunk egymashoz- lesz olyan jofej, hogy ad nekem 3 regi szamlat
b, verzio, a poster hulyeseget/nem egyertelmut ir (pl. a harom honapra visszamenolegesen kozuzemi szamla, az az o nevere szoljon, de jo a regi lakasabol is, eros tippem, hogy ez lesz a helyzet), de emiatt meg vele szajkaratezz, ne velem.
nagyonköcsögduda 2013.04.09. 16:26:36
Akkor lassabban írom, hátha így könnyebben megérted: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, hogy nem lakom még 3 hónapja ott.
Vagy ha így könnyebb: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, kevesebb, mint 3 hónapja lakom ott.
Tiszta?
sza2 2013.04.27. 16:02:58
Nem. ÉS. Mindkettő kell.
"Akkor lassabban írom, hátha így könnyebben megérted: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, hogy nem lakom még 3 hónapja ott."
Az adásvételivel azt bizonyítod, hogy nem a már nem Kolompár család lakja a kérót, amelynek egy újabb tagja szeretne szolgáltatást miután a valmelyik rokon már meghaladta a szolgáltató nemfizetéses ingerküszöbét.
A számlakivonatokkal meg azt, hogy nem vagy olyan mint ők, hanem rendesen fizetsz.
Persze értem én, hogy sokkal egyszerübb saját kútfőből hülyeséget mondani mint utánajarni...
CID 2013.04.27. 16:37:47
nagyonköcsögduda 2013.04.27. 18:34:34
Nem értesz te semmit, még utánajárással is hülyeséget írsz. Attól tartok, hasonló esetben te is a f@sz rossz oldalára kerülnél...
sza2 2013.05.14. 21:44:47
nagyonköcsögduda 2013.05.15. 07:10:16