Naiv ügyfél 9 hétig várta egyre kevésbé türelmesen összeomlós kókuszmatracuk cseréjét, amire kiderítette a forgalmazó, hogy fogalmuk sincs, mikor lesz legközelebb:
A győri Retz, új nevén Ideaa Bútornál (pont most váltottak nevet, nem meglepő, az Interspar mögött található) vőlegényemmel vettünk 2012.05.11-én egy Coco Hygienic matracot 140*200-as méretben. 4-8 hét szállítási időt ígértek a matracra, amit a legeslegutolsó pillanatban éppen határidőre teljesítettek. Magánjellegű okokból a matracot csak szeptembertől tudtuk használni, amit jeleztünk a vásárlás alkalmával az üzletnek is. Szeptembertől januárig elég idő telt el ahhoz, hogy a matrac használhatatlanná váljon, erős hát-, nyak- és derékfájdalmakat okoz, nem pihentető, hanem szenvedés benne az alvás. Itt fontosnak érzem hozzátenni, hogy a kettőnk súlya nem több 140kg-nál, tehát a súlyunk nem indokolhatja a problémát.
Februárban már annyira borzalmas volt a matrac állapota, hogy nem halogathattuk tovább a garancia igénylést, így 02.08.-án felvetettük a jegyzőkönyvet az üzletben. Akkor azt a választ kaptuk, hogy az általunk készített fényképek alapján elfogadják a reklamációt, mert jogos és néhány héten belül megoldják.
Három hét után úgy döntöttem, hogy telefonon érdeklődni fogok, hol tart az ügy, mert túl nagy a csend. Közölték, hogy a gyártó a fényképet elfogadta, nem jönnek ki a helyszínre felmérni a matracot, hanem egyből küldik az új matracot.
Egy hét múlva megint telefonáltam, amikor közölték, hogy az illetékes szabadságon van, a főnök pedig elérhetetlen, így nem tudnak választ adni a kérdéseimre, megígérték, hogy visszahívnak. Nem meglepő, hogy nem hívtak vissza, napok múlva sem.
Megint telefonáltam akkor közölték, hogy érkezik a matrac, de vele együtt jön egy úr ellenőrizni, hogy valóban kritikán aluli-e a matracunk állapota. Kérdésemre, hogy nekem kell-e fizetni a matrac ide szállításáért és a régi elszállításáért, mert nincs autónk, közölték, hogy fogalmuk sincs, majd később valaki tájékoztat. Később azt mondták, hogy kiszállítják, de "majd csak lesz maguknál valaki, aki felviszi".
Minősíthetetlen válasz. Kárpótlásul a pocsék matracért, és döbbenetes ügyintézésért a legkevesebb, amit elvárok, hogy a cég küldjön embereket a matraccal együtt és hozzák fel a 7. emeletre, gyalog, mivel a liftbe nem fér bele. Ők sem gondolhatják komolyan, hogy az egész család vigyáz állásban fog várni, hogy mikor méltóztatnak kifáradni, és még egyszer felszenvedni a matracot a 7.-re, az ő hibájuk miatt.
A 8. hét is eltelt eredmény nélkül (ez már az eredeti 4-8 hét szállítást is meghaladta) talán most álltak neki újra gyártani?! Természetesen újra próbáltam őket telefonon elérni, ahol ismételten visszahívást ígértek, mert "sajnos most nem áll módomban tájékoztatni", ez sem történt meg. És mielőtt a gyártóra fognák a probléma java részét, ne felejtse el az Ideaa Bútor, hogy "A vállalkozást minősíti, a beszállítója is."
A 9. hét is eltelt, most arról tájékoztattak, hogy fogalmuk sincs mikor várható a matrac megérkezése, de legyek türelmes és várjam a hívásukat. Jeleztem, hogy már nem érdekel a matracuk, kérem vissza a pénzemet, és felejtsük el egymást. Nem akarom ezt tovább húzni, főleg, hogy nagy az esélye, hogy megint egy hasonlóan csapnivaló minőségű matracot fogunk kapni, amivel kezdhetjük az egészet elölről.
Kérésemre annyi volt a választ, hogy „ Az nem áll módunkban fizetni, kötelessége megvárni az első cserét, addig nem juthat a pénzéhez.” Jó trükk, ha 5 évig nem ér ide a matrac, akkor 5 évig nem történik semmi, és csak várjak türelemmel? A történethez a matracról készített februári képeket is csatolom.
Az utolsó 100 komment: