Szívhez szólóan pozitív történet, ami egy elfurcsult sertéscombbal indult és egy csokor virágban ért véget.
"az áruház megnyitása óta vásárlójuk vagyok, még egy szál rózsát is kaptam mert a nyitás napján vásároltam:)) március 24-én csont nélküli családi sertéscombot vásároltam mint eddig sok alkalommal és tettem ezt azért mert megbízható minőségű a húsárú. eddig! az 1. 865kg áru otthoni kicsomagolásakor már nem tudtam nagy szeretettel gondolni arra a munkatársukra aki ezt elkövette. röviden 42deka teljesen használhatatlan és megfogalmazhatatlan "valamit" kellett eltávolitani ami a tálca aljára volt simítva, számomra láthatatlanul. emberi fogyasztásra alkalmatlan de árnövelésre alkalmas hús árban elszámolt borzalom volt a kellemetlen meglepetés Önöktöl. nagyon zokon vettem azt amikor a jóhiszemű vevővel ilyen történik. kissé megingott az eddig töretlen bizalmam, és egy rossz érzés miatt nem nagyon szándékozom csomagolt terméket vásárolni, mert nem kellemes a meglepetés hanem rendkivül kellemetlen. üdvözlettel"
igy kezdődött az auchan budaörssel egy "hosszú barátság" aminek a következő stációit megosztanám nem másért csupán azért, hogy bárkinek lehetősége legyen abban hinni, hogy a multi szó az nem minden esetben anyázás és szitokszó.
amikor megirtam ezt a levelet a cégnek akkor is hezitáltam mert elég az ideg ami belém állt akkor amikor ez történt -az is elég volt hogy magamban káromkodtam de aztán eléggé felszivtam magam ahhoz, hogy mégis megirjam nekik a fent olvasható sorokat. még azzal akartam befejezni a reklamációmat, hogy . . természetesen a semmitmondó válaszukra nem tartok igényt blablabla. . . de erről lemondtam. első meglepetés akkor ért amikor válaszként a következő landolt a postaládámban:
Engedje meg, hogy elnézését kérjük a kellemetlenség miatt, ami a megvásárolt hús minőségével kapcsolatosan érte Önt. A hentes osztály vezetőjének és dolgozóinak figyelmét a leírtakra felhívtuk, bízunk benne, hogy következő vásárlása alkalmával ismét a megszokott minőségű húsáruval találkozik. A kellemetlenség kompenzálásaként felajánljuk Önnek, hogy a megvásárolt hússal azonos súlyú és fajtájú húst ajándékozunk Önnek. Vevőszolgálatunk a megvásárolt hús ellenértékét visszafizeti Önnek.
ezzel részemről elintézettnek tekintettem az ügyet-és megelégedéssel nyugtáztam az elegáns megoldást.
pár nap mulva érkezett egy felsőbb szintű megkeresés ahol érdeklődtek, ha nem veszem tolakodásnak akkor hajlandó lennék-e részt venni egy vállalati ünnepségen amit a 15éves fennállásuk alkalmával rendeznek és féjjel együtt szivesen látnának. röviden válaszoltam, hogy amennyiben a férj és a kis vagy nagy-estélyi nem tartozéka a megjelenésnek-mert egyikkel sem rendelkezem-akkor szivesen elmegyek. szerdán este létrejött a nagy találkozás és egy profi módon nagyon szinvonalasan megrendezett nem tülekedős lökdösődős büféasztalos vacsora sikeredett, de előtte ami nekem is meglepetés volt mert erre még halvány utalás sem történt-egyszer csak felhivtak név szerint a szinpadra és egy nagy csokor virággal valamint egy 50ezer forintos utalvánnyal köszönték meg szerény vevőségemet kritikáimat észrevételeimet.
másnap pedig az elkészült eseményről a fotokat is megküldték néhány kedves szó kiséretében.
nem megszokott nem általános de mindenképpen elegáns dolgo volt, és azt gondoltam tán a homár is "felhígitja" a sok negativ történetet amiben mindig a vevő sziv és nyeli a mérgét.
Az utolsó 100 komment: