Naiv ügyfélnek sosem sikerült mátrai borzaskát rendelnie a Poló Pizzériából, mert időközben megszűnt az étel. Talán jobb is így, mert még a 444 junkfoodspecialistái sem tudtak megállapítani, miből készülhet, honnan jött, hová tart.
Olvastam a Komjádi Polo pizzériával kapcsolatos cikküket. Gondoltam én is megosztom önökkel tapasztalataimat a szolgáltatóval kapcsolatban. Sajnos a cikküket akkor nem sikerült elolvasnom amikor rendeltem tőlük. Két esetben volt hozzájuk szerencsém:
1. esetben kinéztem az étlapról egy mátrai borzaskát amit meg is rendeltem. Körülbelül 10 - 15 perccel később értesítettek, hogy az étlapon lévő ételt nem tudják elkészíteni. Szóval lemondtam a rendelést.2. esetben gondoltam adok még egy esélyt a helynek mivel nagyon éhes voltam és nincs messze a munkahelyemtől (biztos gyorsan kihozzák. Lajos utcába) Gondoltam megint megpróbálkozom a borzaskával, de közben lekerült már az étlapról. Sebaj viszont másik nagy kedvencem a pásztor tarhonya felkeltette érdeklődésemet. Megrendeltem. Szintén kb. 10 perccel később hívnak, hogy olyan sok fogyott az ételből, hogy újra főzetnek jó ha 50 perc múlva érkezik?
(Gondoltam egy jó pásztortarhonyáért még képes leszek ennyit kibírni) No a rendelés 1 óra 58 perc múlva érkezett meg a portára. Ahol is már a portás fel szólt, hogy váltassam fel a tízezresemet mivel nem tudnak vissza adni. (itt megjegyzem, hogy a neten jeleztem, hogy tízezressel fogok fizetni) A futár nagyon zavartan próbálta magyarázni miért nem tud vissza adni és miért ért ide két óra alatt.
Az utolsó 100 komment: