Mihálynak az FHB telefonos ügyfélszolgálatával egy hónap alatt nem sikerült kiderítenie, hova tűnnek a tranzakciói után küldött smsek:
Sajnos hiába próbálom számlavezető bankomnál elérni, hogy sms szolgáltatás, amelyet annak ellenére is kiszámláz, hogy az sms megérkezne a telefonomra. Május 13-a óta hiába várom a megoldást. Ügyintézők tucatjaival beszéltem, mindhiába. Mindannyian azzal zárták le: Problémáját jelzem informatikusaink felé. Azok nyilván mással vannak elfoglalva, mert nem sikerül megoldaniuk a problémát.
Tisztelt FHB Bank!
Panaszomat szeretném ismertetni Önökkel: Sajnos a telefonos ügyintézés lassan 1 hónap alatt sem vezetett eredményre. Május 13. kezdődött, de csak május 21. vettem igazán észre és az óta tart a kálváriám.
A problémám az, hogy nem kapok sms-t ha kártyát használok, pénzt veszek fel vagy fizetek vele. Akkor sem ha az internetes bankba bejelentkezek, nem kapom meg az ellenőrző kódot tartalmazó sms-t sem, ami boríték továbbításához elengedhetetlen. Május 21-én jeleztem ezt először, akkor azt ígérte az ügyintéző, hogy utánanéz. Ezt hiába vártam és azt követően is többször fordult elő, hogy csak ígérték, de nem hívtak vissza- többnyire én kerestem meg telefonon az ügyfélszolgálatukat. Többször kaptam ígéretet, hogy jelzik a problémát az informatikai osztályuk felé, arra is kaptam ígéretet, hogy mostantól már működnie kell. Minden alkalommal elmaradt azonban az ígért megoldás. Már ellenőriztem azt is, hogy az én szolgáltatóm okozná e a problémát. A telenor szerint arról a két telefonszámról, amit kollégáik adtak meg nekem, nem érkezett olyan tartalom, ami az én számomat célozta volna meg.
Minden alkalommal más ügyintézővel beszélek, miden alkalommal előröl kell kezdenem a történetem, mindenki megígérte a fentieket. Azonban egy ügyintéző sem vette a fáradtságot, hogy ténylegesen végig kisérve megoldást találjon. Végül oda jutottam, hogy nem érdekel a továbbiakban.
Levelet írtam az internetes oldalukon található „írjon nekünk”, címre. Jeleztem, hogy ha június 5. éjfélig, nem oldódik meg a problémám, akkor megszüntetem a számlámat. Arra a levélre nem hívtak fel, harmadnap mikor telefonos ügyintézővel beszéltem, akkor jeleztem ezt is! Így ennek következményeként tudom be, hogy ma annyit sikerült válaszolniuk, hogy kivizsgálásra továbbküldik az illetékes osztálynak, aki majd 30 napon belül válaszol.
Ez nevetséges!
Lassan egy hónapja nem tudják megtalálni a hibát, legalább 50 hívást indítottam ez ügyben, egyetlen ügyintéző sem tudott érdemben segíteni- a levél szerint egy hónap szükséges még a válaszra. Nem fogok addig várni, szerencsére van más banknál is számlám. Igaz az FHB volt a fő számlavezető bank számomra, de semmi gond. Megtakarításaimat átviszem az MKB banknál vezetett számlámra és amint sikerül ott is beállítanom az utalások és csoportos beszedési megbízásaimat, akkor megszüntetem a számlámat az FHB banknál!
Tisztelt XY!
Sajnos 30 napot nem fogok várni, amennyiben olvasta levelemet akkor ma már nem érdekel! Tegnap beszéltem utoljára ügyfélszolgálatukkal, ahol most is csak azt az ígéretet tudták tenni (immár legalább huszadszor!), hogy továbbítják az illetékes osztály részére. Pont, mint Ön! A problémám május 13 óta nem került megoldásra! Ez egyszerűen elfogadhatatlan. Mint jeleztem, nem várok tovább.
Amennyiben nem tudom ma megfelelően utalásaimat az internet bankon elindítani, akkor minden megtakarításomat átviszem más banknál vezetett számlámra és megszüntetem a számlámat az FHb banknál. Azt azonban előre jelzem, hogy minden fórumon megosztom tehetetlenségüket.
Amennyiben pedig a meg nem kapott sms miatt egy forint is lesz terhelve, akkor perelni fogom Önöket!
-----Original Message-----
Sent: Thursday, June 06, 2013 11:21 AM
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük levelét, amelyet kivizsgálás céljából továbbítottunk az illetékes szakterület felé és Bankunk 30 napon belül válaszlevelet küld az Ön részére.
Szíves türelmét és megértését köszönöm.
Tisztelettel,
XY
Call Center Főosztály
-----Original Message-----
Sent: Monday, June 03, 2013 7:17 PM
Tisztelt FHB Bank!
Prémium számlát vezetnek számomra, azonban lassan azt érzem, hogy ez minden csak nem prémium! Oly mértékben megrendült a szolgáltatás minőségével kapcsolatban a bizalmam, hogy elhatároztam, ha két napon belül nem oldódik meg a problémám, akkor megszüntetem a számlámat. Május 13. az utolsó nap, amikor sms-t kaptam kártyás fizetésem során, nem kapok sms-t akkor sem, ha a netbankon szeretnék utalni, mivel az ellenőrző sms sem érkezik meg. Május 21-én jeleztem első alkalommal Önök felé a telefonos ügyfélszolgálatuk felé. Akkor (sajnos a kolléga nevét nem írtam fel) ígérték, hogy azonnal hívnak, ha megoldódik. Ezt már el is felejtettem volna, de pénzt vettem föl május 30.! Ajkán. Akkor tűnt föl, hogy nem kapok sms-t- Akkor felhívtam újra az ügyfélszolgálatukat. Akkor sokadik hívásomra aznap ígértet kaptam, hogy ha letesszük a telefont, akkor már minden rendben lesz. Megálltam az autópályán és vásároltam a kártyámmal, persze üres ígéret volt csupán. Aznap további (20-25) hívást kezdeményeztem, utoljára WX kollégájukkal beszéltem. Rettentően bosszantó, minden alkalommal elmondani előröl. Kollégájuk az állította, hogy Önöktől elment az sms- a hiba nyilván az én készülékemben vagy a Telenor szolgáltatómnál van, beszéltem a telefon céggel, oda május 13 óta egyetlen sms sem jött az én telefonszámomat megcélozva. Kollégájuk mára ígérte, hogy újra (sokadszor) megadja az informatikai osztályuknak és MA felhív a válasszal Nyilván még nincs vége a napnak, van még öt óra, azonban biztosra veszem, hogy most is csak ígéret volt. Érdemben (lassan 1 hónapja!) nem történt semmi, ezt tényleg unom. Amennyiben nem oldódik meg június 5. 24.00 óráig és nem tudom úgy használni az internet bankot, mint korábban. Akkor megkeresem a legközelebbi FHB fiókot és befejezem a kapcsolatot Önökkel.
Az utolsó 100 komment: