Csak a szokásos szürkeimport-baszakodás a Samsungnál, akik működésképtelenre frissítették naiv ügyfél Ace telefonját. Aztán kiderült, hogy nem is garanciális, úgyhogy most elég rosszul van.
Rám bízta, én ezekben jobban otthon vagyok, dolgoztam is már ilyen helyeken - éppen ezért tudtam, hogy a legolcsóbb helyről sosem szabad vásárolni, mert lehetnek garancia problémák. Ki is néztem egy webshopot, ami 2 éves Samsung garanciával hirdette meg a készüléket 10 ezer ft-tal drágábban, mint az olcsó webshopok. Mielőtt megvásároltam, megkértem, hogy bontsák ki, és megnéztem, ténylegesen Samsung garancialevél volt, gondoltam, nyert ügyem van. A telefont megvásároltam, karácsonyra odaadtam, és minden jó volt, egészen, míg maximalista édesapám nem kezdett egyre inkább hőbörögni a szoftverfrissítésen, hogy még mindig nem elérhető, még mindig nem tudja megcsinálni. Bezséltem pár hozzáértővel, mondták, hogy inkább nem próbáljuk meg otthon, vigyük szervizbe, ott majd pikk-pakk megcsinálják. Így is történt, elvittük a hivatalos Samsung szervizbe, ahol megkezdték a frissítést, de mondták, hogy a garanciával valami nem stimmel, vigyük be a számlát. Megtörtént. A telefont visszaadták, de konkrétan semmi nem történt rajta azon kívül, hogy törlődött minden - tehát nem kapta meg a frissített szoftvert, később kiderült, hogy bizonyos funkciók el is vesztek, tehát csak rontottak a helyzeten. Jelenleg a készülék használhatatlan.
Kiderült, hogy az nem stimmel a garanciával, hogy ez egy közel keleti (arab) származású készülék, amire itthon nem adnak garanciát (gondolom mert nem ment végig a vámon, stb). A bolt honlapján most már olvasható, hogy NE FRISSÍTSÉK a készülékeket... hát ez kész. Az ember megveszi direkt a drágábbat, hogy ne legyen gari-gond, és erre tessék. Nem hiszik? Itt a link, kicsit görgessenek lefelé, ott a nagy piros sor az e) pont alatt...
Persze ha bevisszük a boltba, 3hét (!!!) alatt azt mondták, megoldják. De senki nem szeret 3 hétig nélkülözni egy telefont, pláne, ha ELVILEG jó a garanciajegye. Úgyhogy most itt tartunk, a boltban panaszkönyveztünk, és erősen gondolkozunk egy fogyasztóvédelmi feljelentésen, mert erősen félre lettünk vezetve ezzel a gari dologgal.
Még mindig magyarországi és EU garanciával hirdetik a készüléket, de valójában egyik sem helytálló.
Csak bolti gari van, 3 hét átfutással... ha egyáltalán sikerül ennyi idő alatt megoldaniuk.
Nekem ez az első nagy csalódásom GSM boltokkal, ezen túl kétszer is meggondolom, ha telefont kell venni...
Az utolsó 100 komment: