Tékozló Homár

Lehetetlen Citi hitelkáryát igényelni

2013.07.10. 09:19 | jackyll | 88 komment

Múltkori citis történetünkben el akarták hajtani naiv ügyfelet, mert számlát akart megszüntetni. A jelek szerint viszont nem ez volt a baj, az agysérülés általános az ügyintézőik körében. Naiv ügyfél online igényelt hitelkártyájáról 2 hónap alatt derítették ki az okosok, hogy rossz nyomtatványt töltött ki a Citi ügyintézője, amikor n.ü. megunta a várakozást és bement személyesen újra igényelni.

Április   11-én   online igényeltem hitelkártyát, még aznap felhívtak, elmondták    milyen    papírokra    van    szükség,   és  ígértek  egy visszahívást,  hogy  egy  megbeszélt  időpontban  az üzletkötő eljönne  szerződést megkötni. A  papírokat  beszereztem,  a  kért lepecsételt bankszámlakivonatokért elmentem a bankfiókba (számlavezető bank,nem citi). Ezután hiába vártam a hívást nem történt meg.

10.nap: Telefonáltam, továbbra is csak ígéretet kaptam, de visszahívást nem.

14.nap:  Elmentem  az  Örs  vezért  téri  Sugár  üzletközpontban lévő Citibe  szerződést kötni, mert nem volt kedvem tovább várni. Leadtam a    hiteligénylést    a    Citilife   kártyára.  Az  ügyintéző  hölgy kitöltötte a papírokat, én átnéztem, aláírtam, és vártam a kártyát.

kb.30.nap:  Papírt  kaptam  a  KHR-es  lekérdezésről,  minden rendben, gondoltam.

55.nap:  Kapatam  egy  telefonhívást,  hogy  valami  probléma  van  a nyomtatvánnyal, valamit elszúrtak, menjek be a fiókba javítani.

62.nap:   Bementem   a   Sugárban   lévő   fiókba,  mire  közölte  az ügyintéző  hölgy,  hogy  ROSSZ  NYOMTATVÁNY  lett  kitöltve  újat kell kitöltetni.   Odaadja,  hogy én töltsem ki (legutóbb ki tudták tölteni, nekem csak aláírni kellett). El kezdem kitölteni, mikor is mondja az ügyintéző,  hogy  kéne újra szerezni bankszámlakivonatot, mert friss 3 hónapos kell.

Na  itt  lett  elegem.  Nem  elég,  hogy  nem volt képes az üzletkötő felhívni  engem, de  rossz  nyomtatványt  tölt  ki  az ügyintéző, amit MÁSFÉL    HÓNAP   alatt  sikerült  csak  észrevenni.  Ezek  után  újra behívnak a  bankfiókba,  újra  kitölteni  a  szerződést,  de még azt is elvárnák,   hogy   újra   menjek   el   a  folyószámla-vezető  bankomba bankszámlakivonatot  kérni (mondhatták  volna  telefonban, és akkor nem potyára  megyek),  és  harmadjára is zarándokoljak el a citibe, hogy újra  igényelhessek  a hitelkártyát, amit az alkalmazottak hanyagsága  miatt nem kaphattam meg és várok már rá több mint KÉT HÓNAPJA?

 A  sztorit  megírtam  a  Citinek  is,  kértem  oldják már meg a dolgot valahogy,   de  a  vicces,  hogy  válaszra se méltattak. Úgy látszik a Citinél  minden  poszton  munkájukat  elvégezni képtelen alkalmazottak ülnek. Komolytalan banda.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.07.10. 09:23:39

Azt javaslom, hagyd a fenébe. Nem kell hitel kártya. Higgy nekem.

elwood 2013.07.10. 09:28:35

most amikor a brüsszeli tankok itt állnak a határon, a poszter multikat etetné.

elwood 2013.07.10. 09:31:05

amúgy nekem nincs bajom a citivel eddig ez volt a legjobb,
sajnos nemsoká ott is adózni kell a kártyás vásárlások után.

England win The Ashes! 2013.07.10. 09:33:03

Minek a kártya, ha majd nem tudja lemondani?

AtiSnatch 2013.07.10. 09:36:09

sok smucig, nem szól,hogy van nyúposzt! :P

England win The Ashes! 2013.07.10. 09:36:45

Amugy mi az a hitelkárya? :D

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.07.10. 09:40:30

nem kell hitel, sem kártya, lapozzunk :)

Manyecska 2013.07.10. 09:57:33

@A.Snatch: hádde dolgozom:)
Különben meg makk-ászra töltötte ki a nyomtatványt?? Anyám!:(

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.07.10. 10:02:40

A postoló kimehetett volna a Liszt Ferenc reptérre. Már korán reggel ott tobzódtak a citibankosok, hogy ránk sózzanak valami ostoba hitelkártyát.
Aztán mikor azt mondon nekik, hogy:
- Nem kell!
Akkor visszaválaszol:
- De miért nem kell?!

... no comment

Atörökk 2013.07.10. 10:02:53

Hogy egyeseknek semmi nem jó. Múltkor megszüntetni nem lehet, az volt a baj, Most az, hogy nem lesz majd mit megszüntetni. Csak a baj van. Sok nagy baj van.

Majdénmegmondom 2013.07.10. 10:07:07

A hitelkártya az évszázad átb***ása, SENKI ne igényelje, sehol, semelyik banknál!

Manyecska 2013.07.10. 10:07:27

@csabapayne: ..azt kell mondani: /Segíííthetek?/: +igen,..egy kis pénzzel.."! Én szoktam amikor az eladók odafolynak és zaklatnak.. :D eddig 10-ből 8 elröhögte magát, 1 nem értette, 1 meg nagyon rondán nézett. Ki érti ezt?:)

duddva 2013.07.10. 10:10:10

@csabapayne:
Erre a helyes válasz: anyádért!
Biztos meglepődnének :)

anarch 2013.07.10. 10:17:05

@csabapayne: Segítünk. Válaszolj vissza valamilyen külföldinek hangzó halandzsával. Ha azt dekódolják hogy nincs helyi lakcímed, nem zargatnak.

Egyébként reptéren valamiért mindig olyan helyen sikerül felállítani a standjukat ahol (még) mindenki siet, nem pedig ott ahol mélabúsan mered maga elé és várja hogy valami történjen már végre valahára.

Manyecska 2013.07.10. 10:17:45

@duddva: ..az uram megkérdezné: "mit fizetsz érte?" :) múltkor közölte az átverős dínóshow-nál /cirka 13 éve/a pasival: "hát ennyiért a faszom menjen be...!" :DDD aztán gyerekáron bemehetett:DD

Manyecska 2013.07.10. 10:18:58

@anarch: ezt a zokniárus cigányasszonyoknál lehet alkalmazni:DD nem mintha érdekelné őket a válasz:)! ON

anarch 2013.07.10. 10:25:44

@Manyecska: Naja, de a zokniárus cigányasszony nem fogja a hitelkártyájával lenyúzni rólad a lakásod, a fizetésed és Nike poló heggesztésre kényszeríteni a gyerekeid hogy ki tudd fizetni ha veszel tőle svájci frank alapú hitelzoknit.

A bankosok viszont nem tudnak veled szerződést kötni lakcím nélkül :).

Manyecska 2013.07.10. 10:30:52

@anarch: akkor mondd azt: "utcán nem ismerkedek!!":))

England win The Ashes! 2013.07.10. 10:33:26

@Manyecska: Aha! Itteni történet.

Egyszer egy ismerős mesélte (szóval kicsit fenntartásokkal kell kezelni a sztorit), hogy odalépett hozzá egy cigányasszony, aprót koldulni. A csávó elkezdte magyarázni, hogy külföldi, alig beszél angolul (ez igaz is). A nő visszakérdezett, hogy honnan van. A srác attól tartott, hogy esélyes, hogy a nő esetleg beszél magyarul (mondom, cigó volt), benyögte, hogy Panyolország.
Namost ezt nem kellett volna. :)

(Ha igaz a sztori, ha nem, az biztos, hogy szétröhögtem magam, mikor mesélte.)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 10:34:28

@Manyecska: Ha jön szembe egy pasi, olyan arccal, mintha segítséget kérne, már tudom mi jön. Azt mondom ilyenkor, hogy "nem adok semmit, nem veszek semmit". Ha tényleg segítség kell, mert nem tudja melyik irány az észak, akkor segítek természetesen. De ha kéregetni akar, nem adok, ha eladni akar valamit, nem veszek.

Manyecska 2013.07.10. 10:38:12

@atpijkamo: :) tegnap jött szembe egy felékszerezett fekete madonna, illetve telefonált de mutogatott hogy álljak meg:DDD, :P mondom ez érdekes!.. már kezdtem hárítani hogy nincs apróm:P kiderült hogy spanyol úrinő:P és csak egy árva buszjegyet szeretett volna vásárolni. Meg asszonta most b..ott el 25ezret orvosra nem mer bliccelni.. Már nem így mondta:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 10:40:01

@Manyecska: :))

Mondom, nem hajolok el a segítséget kérők elől, de nagyon zavaró, hogy aki megszólít, 99% lejmolni akar.

Manyecska 2013.07.10. 10:43:37

@atpijkamo: én egyszer jósoltattam egy cigány kislánnyal vakmerőségből kéccázért megmondta hogy fiam lesz!:PD meg sok mindent még ami telitalálat volt. Hihetetlen jó emberismerők, egyenes út a szélhámosság felé később:(..
Utcán nem ismerkedünk vagy KUSS /by Igi/

igi1 2013.07.10. 10:45:08

Még Allah is a posztert védi, ez igen.

Ha nem, hát nem, ennyi. Nem erőszak a disznótor, ugyi?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 10:48:35

@igi1: "Még Allah is a posztert védi, ez igen."

:)) Na, ma tiéd a díjnyertes komment. Már sokan mondták, de ilyen szépen senki.

elwood 2013.07.10. 10:48:57

@Majdénmegmondom: "A hitelkártya az évszázad átb***ása"

nekem van és tök jó. de ha nem érted, hogy működik akkor neked nem kell.

anarch 2013.07.10. 10:50:35

@Manyecska: Basszus, el ne mond a Citinek. Ha elkezdik sales-ként alkalmazni őket a bankokban rád jelzálogozzák még a székházat is. :)

Manyecska 2013.07.10. 10:53:06

@anarch: a hitelkártya azoknak való akiknek nem lenne szükségük hitelre..,:D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 10:54:18

@Manyecska: Telefonos jósda. Kliens nem elégedett a jóssal...

- Hát bazmeg, ilyet én is tudok! Ránézek magára és simán kielemzem!!!!

-Tessék uram, elemezzen ki!

-Maga 62 éves, 25 évig volt rajz tanár a Fő utcai általános iskolában, van 3 gyereke, egyik nagyobb köcsög, mint a másik, a férjét 30 éve csalja, hála a jó Istennek a férje is csalja magát, akinek egy 1980-as Ford Fiestája van és kedvenc csapata a Ferencváros.

-Maga...maga tisztánlátó?

-NEM TE KIÉGETT BOSZORKÁNY, ÉN A FÉRJED AUTÓSZERELŐJE VAGYOK BAZMEG!!!!!!!

tekasztorik.blog.hu/2013/01/07/fater_odabasz_ezoterikusan

England win The Ashes! 2013.07.10. 10:54:19

@igi1: Ezzel akarod a törököt kiengesztelni? :)

elwood 2013.07.10. 11:03:18

@Manyecska: pontosan. azoknak viszont nagyon jó.

Manyecska 2013.07.10. 11:03:35

@atpijkamo: telefonon? ránéz??? Hülye ez??:P Most mi van??

Manyecska 2013.07.10. 11:06:01

@elwood: de tényleg. a hálótársam már félmilliónál tart. Tök jó. :DD

Manyecska 2013.07.10. 11:07:08

@Manyecska: ill tartott. mondtam ezt már ki kell váltani mert csak pörög,pörög a kamat...

vg123 2013.07.10. 11:12:44

Én már rég otthagytam a citibankot... Én szerencsésen megkaptam a hitelkártyát, de csak megalázás árán: amikor nem akartam akkora hitelkeretet mint ők, közölték hogy menjek haza, majd a feleségem megmondja, hogy akarok e annyit vagy mégis többet. A szép az, hogy nőtlen vagyok. Felmondani nem lehetett fiókban, csak telefonos tortúra útján. Soha többé Citibank!

Manyecska 2013.07.10. 11:25:02

@elwood: hát ő ámokfutást rendezett ilyen téren:P, sokkal hasznosabb egy hitelkeret..sztem kb.

Majdénmegmondom 2013.07.10. 11:29:16

@elwood: Banki alkalmazott vagyok (és nem takarítónő, mielőtt rákérdeznél). Pontosan tudom, hogy működik a hitelkártya. Ezért nincs nekem, nincs az igazgatónknak, és nincs az osztrák anyacég igazgatójának sem. Ha te képes vagy intelligensen, józanul használni, gratulálok, a 10%-os kisebbség tagja vagy.

hunsly 2013.07.10. 11:40:37

Citinél is 1000 kérdéses, pénzügyi tanácsadókat tartanak? XD

elwood 2013.07.10. 11:53:05

@Majdénmegmondom: nem semmi, a bank igazgatónak sincs ..., ő sem bízik magában.

én minden hónapban fillérre visszafizettem a költött pénzt és nem is használnám máshogyan.

a vásárlási visszatérítések bőségesen fedezik a kártya költségeit.

Mária 2013.07.10. 12:00:32

Ha ELEVE nincs pénze a posztolónak, miért akar még hitelkártyával jól el is adósodni?

ghammond 2013.07.10. 12:02:07

Én kb. 15 éve vagyok Citi ügyfél, ez idő alatt történtek a fentihez hasonló bénázások, de mindegyiket meg lehetett oldani, igaz, én már ügyfél voltam és amikor belengettem, hogy jó, akkor lemondom ezt, vagy azt a kártyát, rögtön megoldották a problémát. A dolgozókkal meg tudatosítani kellene, hogy kitolhatnak egy-két ügyféllel következmény nélkül, de ha a Citi az ügyfélszám csökkenése és az üzlet zsugorodása miatt visszaveszi jelenlétét, vagy kivonul, az alkalmazottak nézhetnek új állás után és nem biztos, hogy a mai helyzetben találnak még egy ilyet, úgyhogy embereljék meg magukat. A Citilife hitelkártya azért jó, mert minden vásárlás után 1-2-3% visszatérítést ad és 600 000 HUF éves költés fölött díjmentes, nyilván a posztoló is ezért akarta kiváltani. A többi kártyánál ez még azután is jobb lesz, ha erre is bevezetik a 3 ezrelékes adót. (marad 0,7%)

ekat 2013.07.10. 12:49:32

Nekem évekig volt TOP-számlám (kötelező havi 150.000 forintos utalással) a Citibanknál az OTP-s számlám mellett, és aztán gondoltam, otthagyom az OTP-t, és igényeltem Citi hitelkártyát. Minden indoklás nélkül megtagadták, hozzátenném, az OTP-nél 1.000.000 forintos keretűm van, meg hogy az ismeretségi körömben boldog-boldogtalannak adtak rajtam kívül, a munkanélküli alkoholista férjjel rendelkező kolléganőmnek is. Úgyhogy aztán a Citi-t hagytam ott. :-)

ekat 2013.07.10. 12:59:10

@elwood: Én is így használom az enyémet, csak így van értelme. Most viszont azt hiszem, távozom az AXA-hoz, ahol nincsen hitelkártya, furcsa lesz ennyi év után...

elwood 2013.07.10. 13:10:02

@ekat: miben lesz jobb az axa ? itt csak rosszakat írtak róluk. nagyon régen egyszer érdeklődtem, de addig jutottunk, hogy sms értesítőjük nem volt.

polly graph 2013.07.10. 13:16:04

Citi hitelkártya?

Nekünk volt! Neked ne legyen!

Csak akkor menj tovább az üggyel,
ha az a típus vagy, aki kizárólag a saját kárán hajlandó tanulni.

Peetee 2013.07.10. 13:29:36

Ha pénz meg hitel kell drágám, az nincs ingyen.
Csodálom, hogy a mai világban valaki még akar ilyet.
Esetleg kimaradt a story-ból, hogy a halott nagypapa nevére akarták igényelni?!

polly graph 2013.07.10. 13:34:52

@elwood: leginkább az ügyintézés szürreális jellege, de nem kívánok itt időt vesztegetni a részletekre, már így is túl sokat fecséreltem rájuk. Az ő jelszavuk "Citi never sleeps" volt, az enyém "Time is money".

Aki nem hiszi, járjon utána.

ekat 2013.07.10. 13:58:22

@elwood: Egy ideig volt VIP, aztán most egy ideje Kamathozó számlám náluk (utóbbihoz jár internetbank és dombornyomott betéti kártya), igazából eredetileg a látra szóló normális kamatok miatt mentem, de most már inkább euróban spórolok, na meg az alapkamat is jól lecsökkent. Ami az SMS-t illeti, szerintem van fizetős, de nekem nem kell, az OTP-nél is csak a hitelkártyámnál van, abba lehet durván belekölteni. :-) Az AXA-nál egyszerűen jobban jövök ki, mint az OTP-nél, bosszant, hogy az utóbbi minden szarra terhel, meg a százalékokon felül minimumösszegeket határoz meg. Ez nem volt baj, míg OTP-klubtagként havonta igényelhettem valamilyen kedvezményt, de most már azt is ritkították. Nem maga a pénzösszeg zavar, belefér(ne), de valahogy b****a a csőrömet, hogy folyton fizessek a saját pénzem használata után, miközben adni nem adnak semmit...
A netbank viszont az AXA-nál a legvacakabb, még a Citinél is rosszabb, el bírod képzelni? :-)

Szarazinda 2013.07.10. 14:05:15

Magyar cég+magyar alkalmazott+magyar struktúra=retardáció

Külföldi cég+külföldi alkalmazott+külföldi struktúra=általában működik.

Külföldi cég+külföldi struktúra+magyar alkalmazott= retardáció

Most keressük meg a mintázatot a dologban. Ja, mindez személyes tapasztalat. Ennyi.

elwood 2013.07.10. 14:15:52

@ekat: sztem a citilife elég jó visszatérítést ad, az otp szóba sem jön, szóval nem tudom miben jobb az axa mint a citi, de majd megnézem.

pl. a citi euró alszámlát is fenn tud tartani ahova ingyen fizetsz be és veszel ki a pénztárban eurót, ha külföldre mész akkor rákapcsolod a kártyát, és az eurót költöd plusz költség nélkül.

(persze mindez a legújabb reformkommunista intézkedések előtt volt. augusztustól minden borulhat.)

@polly graph: én ott vagyok és nekem nem volt komoly gondom vele, azért kérdeztem mi volt ott a baj.

Roltii 2013.07.10. 14:33:04

Nekem van TOP díjcsomag és CitiLife hitelkártya, jó párosítás. Lifeot ha még tavaly kötöttél, akkor nincs tranzakciós adó, úgyhogy itt még lehet ingyen vásárolni, sőt van az 1-2-3%-os visszatérítés. Ami azért évente egész szép összeg lesz...

TOP folyószámlához bevezetik szeptemberben a tranzakciós adót a vásárlásnál is, de mivel van hitelkártya, így nem érdekel. Betéti kártyával veszek ki pénzt, arról utalom a számlákat, és amit csak lehet a hitelkártyával fizetek (számlát is pl díjneten).
Ha valaki tud jobbat, szóljon:)

Roltii 2013.07.10. 14:34:30

@Roltii: jah, Citis kártyákkal csak forintot költsetek, az átváltási ráta nagyon szar... viszont a TOPhoz van ingyen 5 db devizaszámla, amivel elkerülhető a váltás...

A netbank tényleg nem egy élmény, de azért használható...

ekat 2013.07.10. 14:41:34

@elwood: Nem is a Citire írtam, hogy jobb nála az AXA, hanem az OTP-re. A Citit jópár hónapja otthagytam. (Akkor három számlám volt, az OTP meg a Citi a mindennapi ügyekhez, az AXA meg spórolásra. Az OTP-t a hitelkártya meg a PayPass-kártya miatt nem tudtam/akartam otthagyni, de mostanra úgy döntöttem, hogy tudok hitelkártya nélkül élni, ill. az AXA-kártya is PayPass-os. Mondjuk a webkártya hasznos jószág volt az OTP-nél.)
Az AXA másik kártyája viszont szintén visszatérítős, de az ilyesmi nem izgat, meg jóval drágább is. (Kibocsátási+használati díja is van.) Normálisan egyébként mindenképpen az AXA-nak illene kedvezőbbnek lennie, hiszen ő egy onlinebank, nincs bankfiókja.

ekat 2013.07.10. 14:48:37

@elwood: Ja és egyelőre nem láttam az AXA-nál, hogy bármit változtatna szeptembertől.... remélem, nem csak nem vettem észre. :-)

elwood 2013.07.10. 15:00:51

@ekat: a citilife is paypass-os, az én költési szokásaimnak ez jön be.

ekat 2013.07.10. 15:22:48

Lehet, hogy nekem is megfelelt volna, ha adtak volna...:-) De a mostani kondícióik már eleve nem tetszenek, akkor a számlán ingyenes volt minden, meg a hozzá kapott kártya is.

biododírium 2013.07.10. 15:24:08

Adtak neki időt, hogy magától rájöjjön, mekkora lúzer, ha hitelkártyát szeretne, de ez sem volt elég. Azért nem válaszoltak, mert jót akarnak neki.
:)

XocoLatte 2013.07.10. 15:39:51

@Roltii: Megerősítem, hogy a TOP + Life kombóval okosan lehetséges volt eddig minimalizálni a tranzakciós sáp által okozott veszteségeket. Augusztustól persze már nehezebben megy majd...

Az én történetem kb. ugyanaz, mint a posztolóé, annyival szebb, hogy én még Karácsony előtti utolsó banki munkanapon, személyesen adtam le a netről letöltött igénylőlapot, amiről nagyon lassan, saját vehemens érdeklődésemre sikerült kideríteni, hogy már nem volt érvényben (haha!), és uszkve 2 hónappal később, újabb igénylőlap kitöltés, beküldés, stb. után lett jóváhagyva az igénylésem, de minden rávonatkozó szabályt úgy tekintettek, mintha december 22-én igényeltem volna és még tavaly hagyták volna jóvá is. A befuccsolt MALÉV miatt egyre kínosabbá váló MALÉV-Citi arany hitelkártyámat cseréltem amúgy a Life-ra, és minden ismérvét hozhattam vele. Szóval, a Citi saját dupla-tripla baromságát, némi telefonálgatós kitartásommal és a nekem legyen jobb típusú határozottságommal végül is sikerült heppiendesre alakítani.

Benoke2 2013.07.10. 16:49:28

Szerintem jobb is hogy nem lesz hitelkartyaja.

bigmac 2013.07.10. 20:32:46

Posternek eszébe ne jusson cicilife kártyát igényelni....átbaszás lehuzás sokba kerül....yót akarok:(

bigmac 2013.07.10. 20:38:31

@elwood: aztán mi a yó a hkba? Havi 10 20 ezer lehúzás sztem nézz utána

bigmac 2013.07.10. 20:47:03

@elwood: ahhoz hogy a vásárlásási visszatéritések fedezzék a kártyahasználatot neked havi több száz ezret kellene vásárolnod vele...ha viszont ennyi pénzed van akkor minek neked hk? Ember:)...

Roltii 2013.07.10. 21:36:45

@bigmac: azért, mert nem akar tranz.adót fizetni? Vagy mert amíg hitelkártyát használ, addig kamatozhat a pénze máshol? Hitelkártya != hitel... Nekem évek óta van és egy fillér kamatot se fizettem eddig... Citilife meg évi 600k vásárlás felett ingyen van, amit nem olyan nehéz összehozni, (pl dijneten ezzel kell fizetni a rezsi jó részét...)
És akkor a visszatérítrésről nem is szóltam, ami tényleg működik, még nem találtam meg az átbaszás részét...

bigmac 2013.07.10. 21:56:38

@Roltii: majd lépjél be 24én netbankba és nézdm meg hogy mennyivel végtak le...tranz. Történet..kamatlevonás....a 0 százalék csak a partnerüzletes vásárlásra vonatkozik....járjál lidlbe tálcás romlott húsért meg rohadt spanyol zöldségért;)

bigmac 2013.07.10. 21:59:30

Rohadtul el vannak tájolva kommentelök osszák itten közbe annyira tele vannak hogy észre sem veszik hogy vámolják öket...böff

bigmac 2013.07.10. 22:01:26

Kamatozik a hitelkerete? Ezmirölbeszél? Jesus...

bigmac 2013.07.10. 22:04:17

Jah féreértettem...igen kamatozhatna máshol is...mondjuk belizben vagy kajmánéknál

Roltii 2013.07.10. 22:06:12

@bigmac: citilife-nál ha jan 1 előtt kötötted nincs tranzakciós adó...
Kamatlevonás sincs, mert MINDIG időben visszafizetek mindent (hetente szoktam). A partnerüzletet meg nem is értem, mindenért jár legalább 1% visszatérítés, sok helyen még több is...
De igazából nem akarlak meggyőzni, miattam fizess csak a bankodnak sokat, ha úgy neked jobb... Bár lehet, hogy kis utánaolvasás neked sem ártana...
(Hogy jön ide a lidl?!)

bigmac 2013.07.11. 01:07:47

"citilife-nál ha jan 1 előtt kötötted nincs tranzakciós adó..."
Kit érdekel a tranzakciós adó, ezrelékes nagyságrendű lehúzás, köccse gyogyóra az orsós meg a matolcsicskája, nem ezért lehúzás az egész...egyébként ez is csak azt bizonyítja, hogy hiába 2013, még mindig a szajré meg a kápé a tuti ;)
"Kamatlevonás sincs, mert MINDIG időben visszafizetek mindent (hetente szoktam). A partnerüzletet meg nem is értem, mindenért jár legalább 1% visszatérítés, sok helyen még több is..."
Ez az, hogy nem érted, de azért hirdeted az igét a csalánról meg a más faszárol(én sem vágom annyira, de legalább tudok olvasni).
"(Hogy jön ide a lidl?!) "
Tisztába teszlek:
Citilife hitelkártyánál akkor van 0%THM, ha partnerüzletben lövődözgetsz és asszem 51 napon belül köhögöd.
Viszont a partnerüzletek 99 százaléka vagy kurva drága, vagy olcsó de szar.
Itt említettem meg a lidlit a gagyi de legalább olcsó szajréjával, ha az asszony leküld boltba prézliért.
Ott van az éronics, ha az asszony új mosógépet akar, minden ár egy 5-10%al átlag főlött...
Ott van a trumf, amikor az asszony elhagy me gyík vagy és kifordítottad az úccsó szaros alsódat is, az új mosógépet meg nem tudod kezelni, illetve amikor rájössz hogy 0 az életed nélküle, és kiengesztelésként néznél neki egy új baby dollt. Drága, de legalább elmegy.
Van még aqvavőőd, ha az kicsit nyaralnátok (no comment)
Van még dokkjárd, inteeeespooot, stb ha úgy gondolod hogy most már azért te is öltözködnél, bringáznál, tököm nézegeti megint), horrorár az összes szerintem, van még dáglesz(asszonynak fújkodós meg akkor már neked is...extra áron)

Almabolt.....azt hiszem erről sem kell élménybeszemámolót tartanom, rulez de genyo drága,
Sorolhatnám még az életetek apró szösszeneteit extra profitért bankoknak meg partnereiknek (hülyülők ám ne vedd magadra), az érzés megfizethetelen, a többire ott a mesterszopás....
Minden más esetben amikor úgy gondolod, hogy a faszod a mesterbe, és mennél máshova is de nincs pénz csak keret meg plastik, akkor bizony NINCS 0 százalék úgyhogy bukó...az egy ft száz forintonként meg a három ha csicskulsz egy beetetés, valójában neked tőbbe van ez a party (én pl másra is el tudnám költeni de hát nem vagyunk egyformák).
Osztottam szoroztam régebben amikor még volt verda, talán tankolni éri meg a legjobban kagylóéknál, olcsóbbnál, ((asszony dzsipóját;)) azzal még keresni is lehet egy csöppet ..azt itt a vége, a többi ráfizetés..
És amikor rájössz hogy neked azé a sőr meg a meccs mellé járna egy geci nagy képernyő, és újra beballagsz az redstone legdrágább projectjébe, hogy beruházz a 120cmre, és utána kérsz rá egy kamatnullázást, mehogy mekkoaokosságxhaviegyenlőrészlet-ésnincsrákamat, akkor ha levonogatják a keretedből az x havi egyenlő részletet, csak akkor dőbbensz rá, hogy tulajdonképpen 2szer fizetted ki azt a bszást, akkor dőbbensz rá, hogy ez is egy átbaszás....

bigmac 2013.07.11. 01:09:04

.........Hitelfedezeti bizti a fogyaszott kereted x százaléka (200knál havi 1500)
Ki lehet hagyni de magyaráztak valamit(nemtom lehet hogy aláírtam én is benéztem), hogyha rám esik a meteor akkor majd a rokonságnak kell kifizetni (modjuk azért most jobban belegondolva nem hiszem hogy ez így van), mindenesetre én csapattam ...nehogymámégezisazénlelkemenszáradjon

Mondom az érzés megfizethetetlen, pláne ha másra is el lehetne költeni azt a sastojást...

Én másfél éve igényeltem, kelettnaonapénz, már akkor tudtam hogy bukó lesz de a kényszer nagyúr, kártyanepper intézte, utcasarkon töltöttük ki adatlapot második nekifutásra, semmit nem kértek (semmi számlakivonat, igi, na nem ő;) csak bemondás beirás.... mitszámitúgyisbeszopjaaparaszt

Azóta már yó párszor megtapostam volna ezer darabra vagdostam volna szívem szerint azt kiköhögtem volna azt annyi, de aszony nem engedi:):):):), nekem kábé 6-8 ezer a havi sarc, ez változik attól hogy mennyi a szabad gyököd, de általában hamar ellővi az ember, ha nem fizetsz időben túlléped a kereted havi ezresek...van egy minimum fizetendő összeg úgyhogy ha ki akarsz lépni a mókuskerékből akkor is köhögni kell különben vámvámvám, kápéfelvétel extra vám.És ha úgy gondolod hogy yó magyar módra nem fizeted akkor levonják a fizudból nem kell hozzá semmi meghagyás végrehajtás mivel aládesinájnoltatnak veled egy nyilatkozatot hogyha netán nem fizeted me nem bííírod akkor levonják a fizudból...
Mindemellett folyamatosan zaklatnak telefonon hacsak egy kicsit is csúszol vagy akármi...reggel 7től este 10ig, még akkor is amikor már megvan nekik a papír az eseti tiltásról....nekem egy év után szoktak le róla, most kezdik el sejteni hogy ha eddig fizetgettem és nem pattantam az első adag kerettel (mert úgy van értelme;)) akkor talán ezután is fizetgetni fogom, ha techinkailag módomban ál...de mondom csúszok mindig azt kábé most van egy 2-3 hónapja hogy elfeljettek, elment úgy egy hónap hogy nem zaklattak, komolyan mondom néha má hiányzik, aggódok értük, talán nem győzik vagy mi?
Ennyien csúzliznak?
Volt hogy felvettem a telefont azt még én tartottam félpercig (egyszerre kábé 20 számot tárcsáz az operátor napi 8ba,néha valamelyik felveszi;))
Na mindegy kábé kiirtam magamból mindent
tudnék még de má ugat a robot..én szopok vele más netegye:(

Benoke2 2013.07.11. 09:32:51

@bigmac: "ogyha rám esik a meteor akkor majd a rokonságnak kell kifizetni "

A rokonságnak 2 lehetősége van, vagy mindent örökölnek vagy semmit, ebben a hitel visszafizetése is benne van. Olyan opció nincs, hogy lakás, autó oké hitel nem.

Reptéren is minden utazni vágyót, megkörnyékeznek, és ahogy látom jó sokat be is paliznak. :( Mikor nekünk nem tetszett a nyomulás, még a neppereknek állt feljebb...

A lényege a Hitelkártyának hogy megússzon az ember kicsit pénzügyileg, ha megtörténik, akkor egy halom pénzt kap ajándékba a bank. Van hitelkeretnek egy díja, és ha nem úszol meg mert figyelsz akkor szépen csöndben emelgetik a hitel keretet, hogy az alap díj növekedjen. Így lehet átlag fizura kapni néhány év után milliós hitelkeretet aminek csinos kis összeg az éves díja... Ők szolgáltatók, ezáltal a szerződés bizonyos pontjait (gyakorlatilag bármelyiket) egyoldalúan tetszőlegesen módosíthatják és fogják is. Ha nem teljesíted pontosan a szabályokat (amikről elvileg tudni kéne, gyakorlatilag a hitel keret emelésről elfeledkeznek értesíteni, ha észreveszed szólhatsz), akkor a vásárlás napjától ketyeg a csinos kis 40% -os kamat, na meg persze van fix összegű bünti is adott esetekben.

Minden hónapban odafigyelve talán pluszban lehet az ember, de elég egy kis figyelmetlenség és ágyő teljes évi pluszból lesz egy szép nagy mínusz. Ja igen arról nem beszélve, ha az ember piacon akar vásárolni, mert nem szívleli a külföldi szemetet hanem ehető élelmiszert akar, abból biza nincs visszatérítés sem... KP felvételre pedig azonnal ketyeg a kamat.

Roltii 2013.07.11. 10:34:13

@bigmac: "Citilife hitelkártyánál akkor van 0%THM, ha partnerüzletben lövődözgetsz és asszem 51 napon belül köhögöd."
igen, vissza kell fizetni hamar, nem hitelt kell felvenni, csak használni a kártyát (egyébként max 51, min 28 asszem, és hónapfordulótól változik).

Pénzvisszatérítés viszont nem csak partnerüzletben van, hanem mindenhol, kicsit kevered a szezont a faszommal...

Hitelfedezeti biztosítás meg minek? sose költs többet, mint amennyid van. Nem arra van a hitelkártya, hogy elköltsd amid nincs...

Említéd a kp felvételt is, azt meg lassan egy óvodás is tudja, hogy nem hitelkártyával veszünk ki, ahogyan a kedves citis üzletkötőt is lerázzuk, mikor bármi extrát ránk akar sózni (pl biztosítás, vagy kedvezményes hitel stb...)

@Benoke2:
"...Minden hónapban odafigyelve..."
ez a lényeg. Pénzről beszélünk, még szép hogy oda kell figyelni. Cirka 5-6 éve van hitelkártyám, nekem eddig sikerült, ráadásul 4 éve egészen pontosan 0 forintba kerül a fenntartása, viszont több mint egy éve még hoz is pénzt (akkor váltottam citilife-ra).

Részemről bejefeztem, sziasztok!

Benoke2 2013.07.11. 11:29:00

@Roltii: Hát nem tudom hány embernek van ehhez türelme, energiája... stb de biztos lehetsz benne, hogy az elenyésző kisebbségbe tartozol. Nekem sem kedvem, sem energiám, havonta ezeket monitorozni, ráadásul elég csak egy hónapban megbillenni és oda az egész éves plusz, szóval nem lehetetlen, de sokan nem fogják tudni kihasználni.

bigmac 2013.07.11. 12:16:31

@Roltii:
" Pénzvisszatérítés viszont nem csak partnerüzletben van, hanem mindenhol, kicsit kevered a szezont a faszommal...

Te szerencsétlen, te kevered a pénzvissszatérítést a 0% thmmel.

Jobb is ha befejezed, hülyeségeket írogatsz, tele vagy mint a délibusz azt azt se tudod mi van...

Vagy valami habiszti citibankos bérkommentelő vagy

Persze nem veszünk le kápét, ovodás is tudja, csak amikor kell a pénz akkor kénytelen vagy.

vprof 2013.07.12. 08:14:46

@ekat: Talán éppen a meglévő egymillás kártya miatt nem adták meg. Ismerős, mert én is hasonló cipőben jártam.

vprof 2013.07.12. 08:18:43

@ghammond: Sajnos most már nincs ilyen díjmentesség. A díjakat folyamatosan emelik. Előbb lett havi fix 490, később 690/kártya, aztán most már a tranzakciós illetéket is vonják. Persze még így is megéri, ha valaki masszívan használja, de tény, a legjobb a tiéd. Fel ne mondd! :-)

ekat 2013.07.12. 09:54:55

@vprof: Na erre nem is gondoltam, de ha annak utána tudtak járni, akkor annak is, hogy addig még sosem mentem 300e tartozás fölé (most éppen nyaralás okán majdnem 400 volt, de már megint 0).... úgyhogy nem azért kellett volna, mert nem elég az 1M. :-)

vprof 2013.07.12. 10:38:37

@ekat: Én a Budapest Banknál igényeltem úgy GO! kártyát, hogy már volt náluk egy másik hitelkártyám. Hiába jeleztem a fiókban, hogy kártya-csere miatt adom be az igénylést, elutasítottak. Futottunk még egy kört, a fióki ügyintéző telefonált az érdekemben, jelezve, hogy az új kártya kiadása előtt leadom a régit. Így rögtön pozitív elbírálásban részesültem. Igaz, a leadom-felveszem csere még így sem jött össze, addig ugyanis nem adták gyártásra a kártyát, amíg az előzőt le nem adtam. Érdekesség, hogy azóta az új kártya hitelkeretét már sokadszor emelik, és talán már meg is haladja a régi kártyám és az akkor igényelt GO! kártya együttes keretét, de ez van. A Citinél nyilván ugyanilyen okból adtak először egy nevetségesen alacsony keretet, amit csak később (miután már használtam), tudtam megemeltetni, miután látták, hogy egy ponton leállítom a kártya használatát. A hitelkeret ugyanis túl alacsony volt ahhoz, hogy a háztartás havi kiadásait két hónapra (vásárlási időszak + kamatmentes visszafizetés időszaka) lefedje. Soron kívül meg nem akarok rá utalgatni, és ennek is megvan az oka.

ekat 2013.07.12. 10:57:19

Hát ez nekem furcsa, tudtommal nem egy embernek van több hitelkártyája, mondjuk az jogos, hogy akkor óvatosabban kell megállapítani az egyes kereteket. Meg az emelgetés is furcsa, nem emlékszem, honnan indultam anno a kilencvenes években az OTP-nél, de az utóbbi években 700e, majd 900e, majd 1M volt, miközben sosem kértem, és mint írtam, nem is mentem addig soha 300e fölé?....

rekszem 2013.07.15. 14:35:14

@Benoke2:

pár éve az alianz bank ellen pert nyertünk a bíróságon, mert édesanyám hitelkártya tartozását ők a hitelkártya szerződés szerint tartották nyilván, de a bíróság szerint édesanyám halálával a hitelkártya szerződés megszűnt és a tőketartozás csak az elhúzódó hagyatéki tárgyalásig csak sima jegybanki alapkamaton ketyegett

rekszem 2013.07.15. 14:37:30

a hitelkártya amúgy elég balek dolog, aki meg a szaros pontokra van rágerjedve, annak elmondom, hogy általában 30%-al többet költ, aki kizárólag kártyával fizet készpénz helyett

de tessék csak tessék :)
süti beállítások módosítása