Naiv ügyfél későn vette észre, hogy 10 ezer forint hiányzik a borítékjából, amiben elvileg 100 ezer forintnak kellett volna lennie. Az ügyintéző még a panasz felvételét is rutinosan hárította. Érthetetlen, hogy nem próbálták meg másnap újra elérni a vezetőséget:
Nekünk is rossz tapasztalatunk van az OTP-ről. Az OTP arra tanítja, biztatja az Ügyintézőket, hogy hogyan gyűjtsenek maguknak borravalót. Feleségem felvett 100.000 Ft-ot. Az Ügyintéző beletette egy borítékba, le nem számolta és leragasztotta. Később vette észre, hogy kevesebbet adott 10.000 Ft-tal. Visszament a feleségem az adott hölgyhöz és mondta, hogy nem jól adott neki. Erre azt közölte az Ügyintéző, hogy már lezárt. Kérte, hogy szóljon valamilyen vezetőnek azt mondta, hogy nincs már bent vezető. Kérte, hogy írjanak reklamációt azt mondta nem tud ilyet mert már lezárta a pénztárat.
Bármikor ha arra jár és meglátja azt az Ügyintézőt, aki átverte máshoz megy ügyet intézni. Elmesélte a feleségem ezt másik ügyintézőknek, azt mondták nem tudnak mit csinálni vele, mivel a főnök kedvence. Már mások is panaszkodtak rá, de mint egyszerű ügyintézők nem tudnak mit tenni.
Az utolsó 100 komment: