Naiv ügyfélnek felárral kellett újrafoglalnia a repülőjegyét, mert hiába utalta át a pénzt, a Budavár Toursnak nem sikerült elsőre rögzítenie:
Remélem sikerül ezt is bele tenni, tanulságos, hogy sose vegyél repjegyet online a BUDAVAR TOURS-on keresztül mert majd 420 euród elveszik, ők mégcsak szólni is elfelejtenek róla, hogy hoppá nincs foglalásod, a pénzed pedig úszik. Pedig mindent úgy csináltam, ahogy azt kell.
A minap rendeltem (volna) meg a jegyemet a Kanári-szigetekre. Gondoltam megkeresem azt a szolgáltatót, ami kevésbé drága, de megbízható. BUDAVAR TOURS. A kedves, sokatmondó, de surmó szolgáltató, ahol nemcsak a cégen belüli kommunikáció nem megy, de a visszautaló pénzzel is még engem akarnak terhelni, hát köszi! Mint kiderült, rossz a szerverük, legalább is nem ugy működik ahogy kéne (észrevételek), a kártyával való fizetés kampó, és az átutalás is csak úgy, hogy 1000-szer írok online az ügyfélszolgálatosokkal talán sikerül.Aztán egyszercsak kiderül, hogy se foglalás se semmi. De a pénz ott van, valahol.
Amikor észrevettem a furcsaságot azonnal írtam is nekik. Semmitmondó szöveget kaptam, nulla utánanézés. Aztán a párom felhivta őket. Hosszas beszélgetés után, két lehetőséget ajánlottak:
1. megoldásként egy újabb foglalást ajánlottak, ami a hétvége eltelte miatt kb. 10 000 forinttal drágább volna. Csakhogy felháborodásom tiszta legyen, ezesetben ugyanazon szolgáltatásért felárat számítanának fel az ő hibájuk miatt.
2. megoldásként a pénz visszautalása jött szóba, ami az én és az én általam felkeresett ügyfélszolgálatos munkatárs leveléből kiderítve ugyancsak az ügyfelet terhelné.(az az engem)
Hát mit képzelnek ezek? Kizsákmányolás és a többi finomság. Még tart a herce-hurca, de nem tudom miben reménykedek. Az biztos, hogy nem hagyom annyiba és hogy ne feledjük : a BUDAVARi TOURS-nak megvan a maga 'szépsége' , leginkább az, hogyan tegye tönkre a majdnemnyaralást...
üdv. F
U.I. Már nem tart a herce hurca, de természetesen én jártam meg...Nekem kell még hozzáfizetnem ahhoz, hogy repülhessek, ha mégsem akkor visszautalással is kevesebb pénzt kapok. Hát ez aztán az utaztató cég! Lojalitás NULLA...
Az utolsó 100 komment: