Tékozló Homár

Miért nem akarnak cseretelefont adni?

2013.08.26. 14:43 | jackyll | 393 komment

MZ/X azt szeretné megtudni a T-Mobile/Telekom ügyfélszolgálatától, hogy miért kellell rongyosra beszélni a száját és vásárlók könyvével fenyegetőznie ahhoz, hogy adjanak egy legalább smsezni/telefonálni képes cserekészüléket?

Tisztelt T-Mobile Ugyfelszolgalat! Eloszor is elnezest kerek az ekezetek hianyaert,de nem magyar nyelvu billentyuzettel irok. A gyorsabb ugyintezes erdekeben leirom az azonositasomhoz szukseges adatokat. 2 telefonszam is van az en nevemen,egyiket a parom hasznalja amikor nem kulfoldon tartozkodik,a masikat en. A mai napon elromlottt az Alcatel OT 995 keszulekem, es igy bementem a hozzam kozelebb eso Telekom uzletbe.(Ami a Blaha Lujza teri plazaban talalhato.) A telefonom a helyszinen is produkalta a hibat,es ezt szo nelkul be is vettek. Szoban tajekoztatott Istvan nevu kollegajuk, hogy 15 nap a csere ideje, SMSt fognak kuldeni a szamomra,mehetek is. Jeleztem, hogy irasos dokumentaciot a szervizbe kuldesrol szeretnek kapni es erdeklodtem,hogy cseretelefont kerhetek-e a szerviz idotartama alatt? Mondta,hogy irasos dokumentaciot nem tud adni, es cseretelefont sem,mert mindet kiadtak, meg amugy is a T-Mobile akcioja a cseretelefon biztositasa.

Mondtam neki,hogy ez nem igy van a jogszabalyok alapjan, meg 2 darab telefonszamom is van amire osszesen havonta 15-20 ezer forint kozott fizetek, mind a szervizbe kuldes tenyerol akarok papirt,es cseretelefont is. Amennyiben erre nem hajlando,hivatalos dokumentaciot szeretnek arrol,hogy nem hajlandok se cseretelefont adni,sem a papirt kiadni. Mondta hogy probaljam meg mashol akkor szervizbe kuldeni a telefonom, es TALAN kapok cseretelefont is.

Mivel bolcsessegfog huzas utan voltam a boltban, illetve a napoban munkainterjum lesz (ezt jeleztem kollegajuknak is), nem akartam mas boltba menni, meg nevetsegesnek tartom,hogy egy ilyen forgalmas helyen nincs eleg cseretelefon(ezt is elmondtam a kollegajanak),akkor legyen olyan kedves odaadni a vasarlok konyvet,mert leirnam a tortenetet.

Verbalisan eleg csunyan tamadni kezdett,es nem ertette hogy miert akarom a vasarlok konyvet. Igy ismetelni tudtam a jogszabalyos tortenetet. Mondtam neki,hogy nekem minden telefon jo,a legkisebb tudasu is,a lenyeg hogy tudjam az elofizetesem legalabb reszlegesen hasznalni. Ha nem ad cserekeszuleket,akkor kerem azonnal a vasarlok konyvet. De o nem tud adni cserekeszuleket meg irasos elismervenyt a szervizbe kuldesrol. Igy megismeteltem hogy vasarlok konyvet kerek. Hatraszaladt,es csoda tortent: megkaptam a papirt arrol amirol szerettem volna, meg egy kis tudasu (csak SMSezesre es hivasra alkalmas) keszuleket is kaptam,igy tudom hasznalni reszlegesen az elofizetesem,es problema eseten a szervizbe kuldesrol is van papirom.

Legyenek kedvesek felvilagositani arrol,hogy a jogszabalyok alapjan kotelesek-e cserekeszuleket biztositani? Amennyben nem, milyen jogszabalyok alapjan jarnak el? Es mi lenne akkor,ha cserekeszulekem nem lenne? Addig felfuggeszthetem a szolgaltatasuk fizeteset? Tovabba ha alapertelmezettkent a +36-30/***-**-**-es telefonszamra akarnak SMS ertesitest kuldeni (es meg sem kerdezik hogy hova kerek ertesitest), de ha nincs mobilom,mi a teendo? (nyilvan erre is rakerdeztem hogy hova kuldik az eresitest,de aki nem pattog az nem is fogja megtudni,mikor kell bemenni a kesz telefonert?)

Tovabba kerdesem az,hogy miert kell kieroszakolni papirt a szervizbe kuldes tenyerol? Erre milyen kotelezettsegeik vannak?

Tajekoztatom Onoket,hogy levelem elkuldese utan el fogom kuldeni ugyanezt a levelet a Tekozlo Homar blognak is az azonositasi adataim nelkul.

Kerem,most az egyszer probaljanak meg 1-2 napon belul valaszolni, ne pedig 30 napon belul.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.27. 07:37:27

Na, most tessék szives ezt nekem megmagyarázni:
"Egyre kevesebb magyar támogatja az eutanáziát, az orvosok pedig állítják, a betegek nem szokták megbánni, hogy végigélték utolsó napjaikat. Menni vagy maradni?"

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 07:38:55

@batgirl: azt tudod, hogy az itt kommentelők 100 %-a díjmentesen és könynedén használhassa a gúgli ferdítő mókás szolgáltatásait?

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 07:40:29

@batgirl: jaj de szép, ez honnan van?

Ez üti Zsuzsika meg Britney okosságait.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.27. 07:43:40

@Rosszindulatú Vászka: origon találtam.

Aha..szóval fordítsam le???? Na jó, de csak azért mert szivemcsücs vagy.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.27. 07:45:50

@Rosszindulatú Vászka: na meg vót. érdekes.

A CIA egy verseny, a megüresedett gyilkos utolsó feladat
volt, menj be a szobába, egy pisztolyt és megöli a saját feleségét.
Először jelöltek, akiknek azonnal.
A második jött fél óra után ki a verejték:
- Nem tudok megölni egy szeretett ...
A harmadik eset az, hallott sikolyok, összeomlik ki 5 perc után:
- Mi vagy te gazemberek, üres lőszer volt, hogy áztassa a széklet!

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 07:46:14

@batgirl: annyira nem fontos, csak bosszantásiból kopiztam be :)

AtiSnatch 2013.08.27. 07:48:57

@hagyma: minden hónapban elköszönsz? csakérdem...

@Rosszindulatú Vászka: legközelebb magyarul! dolgoztatod itt korán reggel szegény Arankát a Googli székházban... :D

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 07:51:57

@Ati Snatch: a jenkiknél már többhejütt dologidő van, meg külömbe el lett nekünk magyarázva soxor, hogy jenkik dolgos derék népek, nem ojan tohonya, igénytelen férgek, mint mink.

Atörökk 2013.08.27. 07:55:50

@hagyma:
Ha nem írunk, ne válaszolj.

dani27bpbp 2013.08.27. 07:55:51

A posztoló T-Partner üzletbe ment. A múltkori kártyacserére lehúzós posztot nem olvasta?? Vadász,vadász..

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 07:57:09

@atörökk: romolik a világ. Mer azokba a régi jó komemntokba még volt anyag.

Mi lesz velünk ezentúl? Az albán hírek után a jenkiket is nélkülöznünk kell? Hát élet ez így?

Atörökk 2013.08.27. 07:58:45

@Rosszindulatú Vászka:
Haladéktalanság nélkül új nemzetközi kapcsolatokat kell kiépíteni mer külömbe végletesen beszűkülünk.

Hartmy 2013.08.27. 07:59:50

Korán reggeli angol oktatásnál nincs is jobb... legalább tuti nem fog az ember agya :D
Jó reggelt evribádi.

AtiSnatch 2013.08.27. 08:02:21

@atörökk: @Rosszindulatú Vászka: ha gondoljátok, amikor otthon vagyok KeletMagyarországon, küldhetek haditudósítást :D :(

helianthus 2013.08.27. 08:10:26

@ColT: mi az a hipster? ???

@Rosszindulatú Vászka: szabadítsátok ki Bénit!

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 08:11:01

@atörökk: én mán érzékelem is, hogy butulok és megy össze a zagyam.

@Ati Snatch: valójába inkább a jenki lájf érdekel minket, isszuk a sok bölcsességt, hogy műxik egy rendes motel, vagy közért, meg a jogsi, meg ijenek. Ezekben az infókban szűkölködünk. No meg Albániát illetően is alulinformáltak vagyunk mostanság.

helianthus 2013.08.27. 08:14:33

@atörökk: én preferálom a dél-koreai férfiakat, építhetek velük nemzetközi kapcsolatot? Hagy legyenek ők az enyémek, léci-léci-léci! :)

@Ati Snatch: küldjél, de csak képeket!
Sajnos nem tudok olvasni. :(

helianthus 2013.08.27. 08:17:20

@Hartmy: Angolt tanulsz? Az jó. :)
Megszegtem egy újabb igéretemet, elaludtam, nem keltem 4-kor, mást se csináltam.
:)

Manyecska 2013.08.27. 08:18:17

@hagyma: rulez. Bis lát ahogy a fiam mondta kicsinek! /zsebkendővel integető ikonok/..
MELLesleg nemtom a boltok mér alkalmaznak fész-kontrollt kora reggel nem akarták odaadni a kókuszlikőrömet!!:)
Mint a régi időkben tisztára.

Atörökk 2013.08.27. 08:19:06

@Ati Snatch:
Például segílyosztásról?

@Rosszindulatú Vászka:
Hát ez semmiképpen nem állapot így merhová vezet meg milesz a nemzeti jobbantejjesítéssel a kiművelt emberfők híján?

@helianthus:
Ezen egész biztosan nem fogunk összeveszeni :)

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 08:23:12

@atörökk: én csak aztat mondok, eb ura fakó, eddig ne tovább!

AtiSnatch 2013.08.27. 08:29:06

@atörökk: baszhassák mingyá mennek Szíriába "békét"tartani fent! hiszen már ámerikai állampolgárok :D

England win The Ashes! 2013.08.27. 08:29:33

@Rosszindulatú Vászka: Nocsak, megkezdődött a "Damaszkuszi acél"-hadművelet?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.27. 08:39:09

@Ati Snatch: csak azt nemtom, hogy miután jól békétcsinálnak majd (mer az úgymegy...) hogy az istenbe fogják meggyőzni azt a sok szírijait, hogy legyenek ők is ámerikai állatpolgárok, mert egyéb esetben szar lészen a palacsintájukban.

Rosszindulatú Vászka 2013.08.27. 08:48:19

@England win The Ashes!: nemnemnemnem.

Az csak almarágás. Valójába a Vigyük el a Szaabdságot, Demokráciát és a Gyorsételeket azoknak a buta törcsifejű tahóknak hadművelet, ami kisvártatva átcsap a tukmájjuk rá a lúzerekre a betiltott jenki ipari hulladákokat és Britney Spears logisztikai és kereskedelmi háűborúvá fajul.

Aki meg nem hajlandó amgát konzumálni, az tenorista lesz megy a böribe afrikába, vagy kubába.

AtiSnatch 2013.08.27. 08:49:26

elzavartátok őket... szemetek!

helianthus 2013.08.27. 08:55:04

@Rosszindulatú Vászka: "törcsifejű tahóknak "
Törcsifejű, sírok b+!

Atörökk 2013.08.27. 08:56:31

@Rosszindulatú Vászka:
Ebbe' lehet valami.

@Ati Snatch:
Egen. Ottan is van olaj, amire a béke fenntartása érdekében vigyázni kell ;)

@zsiráfffff:
Hát majd felajánlanak nekik zöldkártyát, meg egyéb apró üveggyöngyöket. Ha nem jó, lebombázzzák az egészet a gecibe mer' békének lenni meg kell.

helianthus 2013.08.27. 08:56:36

@Hartmy: találtam 3 éket, ezek szaporodnak mint a nyulak. :) De eldobtam, mind a hármat!
Délután megkeresem őket megint.
Tök jó ez a játék.
:)

gabors 2013.08.27. 08:58:20

@Rosszindulatú Vászka: mi ez atvaltott a billentyuzet vagy a vodka ???

helianthus 2013.08.27. 08:58:28

@atörökk: most mi bajod van? Az üveggyöngyök tökre fantipompik, én is szeretem őket! Simán odaadnék bármit értük. A zöldkártyáért meg egyenesen ölni tudnék, ha lenne fegyverem, de nincs zöld kártyám és fegyverem se. :(

AtiSnatch 2013.08.27. 09:00:45

Bréking!!! van haas angol mustár a Interspáhba!!! virslit zabálunk ma este :D

Atörökk 2013.08.27. 09:01:01

@helianthus:
Mijaza bármi? Éppen lehet tárgyalási alap is ;)

Manyecska 2013.08.27. 09:03:56

@Ati Snatch: na, én meg ettem egy hamburgert, kis étcsokit, kávés joghurtot-most kajakómába estem..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.27. 09:04:28

@atörökk: szép új világ. majd ha mindenki meghajol a nagy dagadt istenség előtt, akkor leszen béke és örök boldogság valamint ócsó kóla és féldolláros hamburgerhusi mindenkinek.

Manyecska 2013.08.27. 09:05:14

Asszongya a tankönyvek 99%-a már az iskolákban van! :DDD és padlólapoznak vele vagy mi???

Manyecska 2013.08.27. 09:06:59

@zsiráfffff: mondtam már hogy kettős állampolgár is lettem időközben?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.27. 09:11:46

@Élő Fa: Úgy láccik, a mi iskolánk az 1%-ba' van.

Manyecska 2013.08.27. 09:16:16

@agresszív kismalac: én nem látom, ma megyek szemészetre, várhatóan elküldenek a Halálfa szárára mért nem jelentem meg már két éve kontrollon:P aztmondták mindegy milyen lencsét írnak mer úgyse látok a ballal. hát most verjem a seggem a földhöz vagy hógy?? :D Pályát kell váltanom megin, lehet, megyek rúdtáncosnak:P

AtiSnatch 2013.08.27. 09:17:16

@agresszív kismalac: aztat nem mondták,hogy csak magyarországra vonatkozik a 99% :D

Manyecska 2013.08.27. 09:23:53

@zsiráfffff: hánem, hátde:D! megy a Life-on egy sorozat, egy Glamour-modell csaj asszongya a lányának nem mehetsz bulizni /16 éves.../, de hívd meg a barátaid...tartunk egy Stricik és kurvák..partit. És lőn! :O:O:DD

Manyecska 2013.08.27. 09:25:15

@agresszív kismalac: tegnap valószínűség-számítást is tanultam a gyerekkel, sztem kb nem lehet valószínű hogy ekkkora véletlenek legyenek:( ergó hülyére veszik a zembert.

helianthus 2013.08.27. 10:09:39

@atörökk: na jó. Akkor tárgyaljunk. Mi kell?
Nincs túl sok mindenem, gyakorlatilag csak a ruháimat adhatom a testemről.

Manyecska 2013.08.27. 10:19:06

@helianthus: nemtom te hogy vagy vele.., nekem egyre több rózsaszínes árnyalatú cuccom van:O:D

helianthus 2013.08.27. 11:04:52

@Élő Fa: dulva, de pár éve én is megrózsaszínesedtem. Előtte sosenem vettem volna magamra. Már van pirosam és narancssárgám is.
Ha lossz a kedvem reggel (ami szinte mindig, mert utálok koránkelni), akkor direkt színesbe öltözöm és attól vidámabb leszek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 18:59:24

@helianthus: elkoszontem, mert annyira unalmas volt, hogy inkabb lefekudtem
@Ati Snatch: ez csak egy joejt volt
ha vegleg lelepek nem koszonok el, megigerem, majd csak a hianyomat /nem/ latod
@Rosszindulatú Vászka: hat ja, a homar haldoklik@Élő Fa: en csak abigelesen elkoszontem lefekves elott es kozoltem , hogy kurva szar volt a blog, de ugy latom rengetegen boldogok, ha vegleg lelepek ezert meg kell gondolnom:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:02:13

@Rosszindulatú Vászka: fog meg europa romankodni amerikanak megint, hogy segiccsen, mert jonnek az arabok
mondjuk magyarorszag hadsereget a zold fok szigetek is agyon verne
ez van

CID 2013.08.27. 19:21:15

Te @hagyma: , miért feszegeted a pofonosládát? USA egyedül mikornyert háborút? ;)

CID 2013.08.27. 19:22:52

Na persze, nem mintha nem rötyögnék a vitáitokon:D

England win The Ashes! 2013.08.27. 19:41:18

@hagyma: Izé... mikor indított utoljára inváziót valamelyik arab ország a nyugat* felé?

Jó, persze megértem a félelmedet, a ti fővárosotok légvonalban alig 150 km-re van a szír határtól.

* Értsd: Európa, USA, Kanada, esetleg (bár nem arra van) Ausztrália.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:42:32

@CID: kapasbol
Kuwait?
Irakot is 2 het alatt...
de visszakerdezek
mikor veszitett?
az mas hogy nem nyert Vietnamban egyedul de nem is veszitett
a II VH-ban is inkabb nyertesebb volt mint szulohazam:)
/igen, nem egyedul/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:44:33

@England win The Ashes!: hat katonait nem, az teny
a polgari bevandorlasi invazio es a terrorizmus folyamatos
nem csak itt
europaban is
most egymassal vannak elfoglalva, egymast olik sziriaban, meg tuneziaban
nagyon remelem Obama nem akar sziriaba menni
intezzek el maguk kozt

Atörökk 2013.08.27. 19:45:55

Kezdődik!
Várjatok, hozom a mogyit meg a bort :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:47:23

@atörökk: most yuengliget bontottam
mondtam mar, hogy megjott az amerikai utlevelem?:)
igy ketto van, csak a magyar mar lejart
jovore meghosszabitom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:49:51

@CID: mondjuk Japant is helyre tettuk
a hideghaborut is megnyertuk:)
es ha nem lenne ez a fene nagy humanizmus barkit barmikor lerendeznenk
csak nem ez a cel
a cel a vilag rendjenek fenntartasa
a kommunizmus es a terrorizmus terjedesenek korlatozasa
ennek megfelelunk

Atörökk 2013.08.27. 19:51:05

@hagyma:
Jézusom... Téged orvos mikor mikor látott utoljára?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:53:44

@atörökk: tavaly
atnezettem a fogaimat
/amugy hidd el a terrorizmus es a kommunizmus elleni harc itt alap/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 19:55:41

a vietnami haboru is erre ment
eszak koreat is azert probaljak felugyelni
ez van
a diktatorikus kommunista rendszereket es az arab terroristakat figyelni kell

Atörökk 2013.08.27. 19:56:16

@hagyma:
Elhiszem, hogy neked a 60-as iq-dal le tudják nyomni a torkodon ezt a lózungot, én kurvára nem vagyok rá vevő. Szóval ugorgyunk.

England win The Ashes! 2013.08.27. 20:01:42

@hagyma: Beszarás, te beszélsz bevándorlásról? Lementem hídba! XD

"nagyon remelem Obama nem akar sziriaba menni"

Ezzel egyetértek, és ugyanezt remélem a britek részéről is. Hagyják csak, öldököljék egymást, ha nekik úgy jó. Majd lenyugszanak és mindenki hazamegy vízipipázni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 20:01:56

@atörökk: en hajlando vagyok kiallni veled barmilyen IQ parbajra, vagy muveltsegi vetelkedore
add meg a helyet es az idot
emlekezz Jugoszlaviara
oda is amerika kellett
56?
maig felhanytorgatjak, hogy amerika nem segitett
most sziria
rengeteg penz es emberanyag a hadseregben
persze jobb lenne lefegyverezni az egesz Foldet
de nem megy
es akkor kell egy fonok, ami amugy a NATO,de
annak legerosebb tagja az USA
lozung nem lozung, ha holnap megtamadjak magyarorszagot / nem fogjak, mert eleg begyalogolni/ akkor a NATO segitene, a NATO meg amerika es anglia leginkabb
csaxolok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 20:04:13

@England win The Ashes!: miert ne beszelhetnek?
en ide vandoroltam be
amerikai lettem
nem akarok mecsetet magamnak, dolgozok
sosem kaptam 1 cent segelyt sem
amerikai a felesegem, a csaladom
azert ez mas keplet, mint a brit, vagy francia "bevandorlok" zome

England win The Ashes! 2013.08.27. 20:07:11

@hagyma: Csaxólok, hogy nálunk van egy templom (durva, de nincs egy éve, hogy "felfedeztem"), ami a lengyeleké. Őket is meg kéne támadni? Na jó, néha olyan érzésem van, hogy azt még támogatnám is. :)

legpestibb 2013.08.27. 20:11:57

Tudom bosszantó, de 2003 óta nem kötelesek cseretelefont adni a szolgáltatók. Nekem eddig szerencsére csak egyszer kellett szervizeltetnem telefont és ráadásul kaptam helyette másikat is. Viszont köszönő viszonyban sem volt a két telefon tudása egymással. De legalább kaptam. (T-mobile)

England win The Ashes! 2013.08.27. 20:15:28

@hagyma: Ácsiácsiácsi!

Azon még nem gondolkodtál el, hogy mennyi helyen dúl polgárháború Afrikában, aztán a zusa abba nem avatkozik bele? Ott van Ruanda és Burundi. Egy kisebb szerb szabadcsapat rendet tudna ott tenni.

De vegyünk komolyabbakat, mint Uganda, Elefántcsontpart, Szenegál, vagy a közelmúltból Szudán, Angola, Libéria, illetve más kontinensekről Sri Lanka, Jemen. Ott miért nem keménykedik az USA?

Szóval erre még nem kerestél választ?

Atörökk 2013.08.27. 20:18:01

@hagyma:
Szánalmas az okoskodásod.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.27. 20:22:13

@England win The Ashes!: naugye, meg a lengyeleket is nehez elviselni
foleg anyelvuket
nekem inkabb a z ortodoxan mas vallasuakkal van bajom
iszlam ilyesmi
nem kerestem valaszt, sokunknak az a velemenye, hogy hagyni kene a faszba az egeszet es csak arra koncentralni, hogy az USA vedve legyen
/ezt osamerikaiak kozul is sokan valljak es mondjak egyre gyakrabban/
de ha arra gondolsz, hogy amerika mindig az olajra hajt akkor az nem igazan sziria vagy afganisztan
sajnos a kibaszott politika
@atörökk: ne haragudj, en nem okoskodok, leirom amit gondolok es lehet nem is szanalmas amit gondolok, vagyis van akinek szanalmas, van akinek nem es lehet, akinek szanalmas az a szanalmas
cuelho 3/14

England win The Ashes! 2013.08.27. 20:25:32

@hagyma: A lengyel nyelvvel semmi bajom. A lengyelekkel mint néppel sem. Az ITTENI lengyelek egy jelentős részével igen, mert alap, hogy olyan hangerővel mennek az utcán, ami civilizált helyen még a kocsmákban is ritka.

Ami a másik részt illeti, nem konkrétan az olajra gondoltam (arra is persze, de csak részben), hanem inkább másra. Másokra.

CID 2013.08.27. 20:39:34

@hagyma: Hagyjad már, még most is bevizeltek a ruszkiktól:) Majd, ha a saját súlycsoportotokkal hadakoztok sikeresen, saját területeteken és nyertek akkor büszkélkedj. Szerencsétlen vietnámiak is leszivattak benneteket:)

A Japánokat meg hagyjuk...

Ádám 2013.08.27. 21:08:39

Barom! Ha nem csinálnátok állandóan háborúkat a II.vh.-óta, már réges régen éhen döglött volna az a söpredék, ami lakja azt a fostengert.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 00:42:32

@England win The Ashes!: tudom, hogy most eppen a zsidokra gondolsz, de most egymast olik a ...
es a NATO /nem amerika a NATO kozbelepesre keszul
az mas kerdes, ez meghint nekunk kerul penzbe
@CID: barkit lenyomunk, ha a szukseg ugy hozza
@vén szivar: mi nem haborut csinalunk hanem vedjuk a vilagbeket, meg a cigoknak is, amit nem erdemelnek meg, de igy alakult
amerika nelkul mar kaosz lenne a Foldon
armageddon
sok cigoval, arabbal, terroristaval, de szemunk a palyan!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 00:45:08

@CID: vietnamot el tudtuk volna intezni kb 4 bombaval, denem a nepirtas volt a cel, mi szeretjuk a vietnamiakat, hanem a kommunizmus megallitasa es segitseg delvietnamnak
hat sajnos emmellett Nixon nem volt egy nagy elnok
ez van
annyit azert ert mint Bajnai Gordon, vagy gyurcsanyi

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 00:53:17

@hagyma: "vietnamot el tudtuk volna intezni kb 4 bombaval, denem a nepirtas volt a cel, mi szeretjuk a vietnamiakat"

Hát ez csúcs! Ekkora baromságot! Nem az a baj, hogy nem tusz semmiről, hanem hogy még azt se tudod, hogy nem tudsz semmiről. De én vagyok a hülye, hogy megint beleolvasok.

A többesszám első személy viszont mindentvisz. :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:00:35

@atpijkamo: hat atobbes szam elsoszemely, az elterjedt a magyar nyelveben sot mas nyelvekben is
mi emberek
mi magyarok
mi amerikaiak
mi ferfiak
mi fradistak
stb stb stb
az emlitett otben nyugodtan hasznalhatom a mi-t megha a vietnami haboru idejen magyar kisgyerek voltam is:)
es a magyarok pokrocra gyujtottek vietnamnak
hat a vilag mar csak ilyen
mi amerikaiak sokat teszunk a vilagbekeert es sokat koltunk ra a dolgozo emberek adojabol
en jobban szeretnem, ha kevesebbet kolteenenk erre, de nekem nincs beleszolasom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:04:48

@atpijkamo: amugy sziriaban eddig kb 100 ezren haltak meg
magyarorszag fogja megoldani a konfliktust?
vagy Te qrwara leszarod, hogy valahol messze nepirtas zajlik?
le
hat amerika, anglia es a franciak nem
ugy tunik
meg 4 gripen nem is igen lenne eleg
max repulonapra

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 01:07:00

@hagyma: NEKÜNK európaiaknak kurvasok harcirepülőnk van. :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:07:03

@atpijkamo: rohoghetsz
mas a leptek
ezt sosem ertheted meg
itt nem arrol van szo, hogy bajnai vagy mesterhazi
muhhaha:)
meg a miller
MI a vilagpolitikat iranyitjuk nem sajobabonyt

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:07:56

@hagyma: "mi fradistak"

Iskolában a tanító néni kérdi a gyerekeket, hogy ki hogy tudja jellemezni édesapja foglalkozását.

- Jancsika, a te apukád mivel foglalkozik?
- Az én apukám rajzol. Házakat tervez, hogy az embereknek legyen otthonuk.
- És a te apukád, Évike?
- Az enyém betegeket gyógyít egy kórházban.
- És a tiéd, Piskike?
- Az én apukám egy olyan bárban táncol ruha nélkül a színpadon, ahová csak férfiak járnak. Időnként haza is kíséri valamelyik bácsit, hogy szórakoztassa.

A tanító néni ledöbben, Pistikét kihívja a folyosóra, és szörnyűlködve megkérdi:

- Mondd, a te apukád tényleg egy melegbárban táncol?
- Nem, valójában a fradiban rugdossa a labdát, de nem akartam égetni magam az osztály előtt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:08:29

@atpijkamo: kevesebb mint nekunk, de remelem , ha sziriat rendbe kell tenni, jonnek az europaiak is
ugy tunik a franciak es az angolok igen
a magyar hadseregrol azt hiszem nem kell vitat nyitnunk
luxemburg erosebb

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 01:08:49

@hagyma: "MI a vilagpolitikat iranyitjuk"

:))

Hagyd abba, nem bírom tovább!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:11:14

@England win The Ashes!: ismerem
regi
az en ifjukorom hetvegei fradi meccsen teltek el
/ott voltam mikor kiutottuk a liverpoolt / 1-1, 0-0// 14 eves voltam es az ulloin a palya negyedet lattam, annyian voltunk
persze szerencses voltam mert az en idomben meg fradistak labdarugtak a fradiban

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:13:22

@hagyma: Ugyan nem engem kérdeztél, de én pl. leszarom. De mint mondtam, érdekes, hogy Obama főnökei pl. szintén leszarják a hutu-tuszi konfliktust. Talán azért, mert az messze van tőlük, míg Szíria csak egy ugrásra, mint a Sugár.

Amúgy nem az összes tuggyukkire gondoltam, csak arra a párra (pár százra), akik keverik a barnát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:13:25

@atpijkamo: tudom Te azt hiszed magyarorszag iranyitja, foleg az LMP, meg a MIEP
hat nem
a nagyhatalmak
USA-britek- nemetek -franciak / utobbi soso/
ez gondolom neked uj, te azt hitted Szanyi Tibor a fonok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:15:48

@England win The Ashes!: nem szarnak le semmit
de vannak prioritasok az teny
a hutu-tuszi konfliktusban segithetne magyarorszag is
jo pont lenne
/azon meg kar lenne csodalkozni ha egy orszag elsosorban a sajat katonai es gazdasagi erdekeit nezi, joreggelt/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:17:44

ja es egy tuti
amerika mindig kepes lesz megvedeni magat, ha szukseges
europa is valoszinuleg, de csak amerikai segitseggel
ez van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:20:25

bocs
eszek meg egy hamburgert
nagyon eltalaltam es ez a jalapenos angusbol nagyon bejon
ha lehet kapni europaban probaljatok ki
10 perc es kesz es isteni

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:22:02

Az az 1-1 & 0-0 elég megalázó lehetett a Pudliéknak, azóta nem heverték ki. :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 01:22:56

Na, most komolyra fordítva a szót, az amerikaiak kurva szarul "irányítják" a világpolitikát.

Pl. a CIA 1953-ban résztvett az iráni miniszterelnök elleni puccsban. Reza Pahlavi kormányzása vezetett a forradalomhoz. Most meg atombombát csinálnak. Kurvajól van ez irányítva.

Megmondom, a nyúdíl, a második világháború gazdasági megnyerése, és a Marshall-terv. Ez a három dolog, amit amerika az utóbbi 100 évben nagyon jól csinált. Különben érdekes, hogy mind a három gazdasági, nem politikai vagy katonai teljesítmény.

A második vilgháborús katonai érdemeiket nem akarom lekicsinyleni, a szövetségesek normandiai partraszállása például kiváló katonai, tervezési és műszaki teljesítmény volt.

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:27:23

@hagyma: Milyen gazdasági érdekeltség, te szegény? Szíriában. Van, persze, olajvezeték kérdése stb., de nehogy már azt hidd, hogy az a legfontosabb! Az fontosabb, hogy Jeruzsálem alig 150 km-re van a szír határtól, aztán nem tudni, mennyire lenne barátságos velük az új kormányzat.

A briteket meg a franciákat meg kár emlegetni, azok ugranak, ha buli van. Sajnos. Azt hittem, Cameron óvatosabb lesz, de úgy látszik, lófaszt.

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:32:29

@atpijkamo: "... a szövetségesek normandiai partraszállása például kiváló katonai, tervezési és műszaki teljesítmény volt."

Azért volt ám ott pár baklövés, ami sajnos hatalmas emberáldozatot követelt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 01:38:29

@England win The Ashes!: Fika. Az első nap 100% emberáldozatot is elfogadtak volna.

Sok hiba volt, de azok csak nüanszok. Az alapkoncepció nagyon jó volt, és hát látjuk, hogy bevált. (Egyébként a németek sokkal több, és nagyobb hibát vétettek. Azonnal támadni kellett volna a páncélosokkal.)

Nagy baj volt, hogy csak a partraszállásra képezték ki őket. A sövények közt nem tudták hogy kell harcolni, ott kellett saját kárukon megtanulniuk.

Az jó húzás volt, hogy csupa tapasztalatlan újoncot küldtek. Öreg rókák nehezebben mentek volna a vágóhídra.

England win The Ashes! 2013.08.28. 01:47:07

@atpijkamo: Ja, kissé oroszos módszert választottak. Úgy értem az ő szokásuk volt, hogy megindulnak, aztán hullanak, mint a legyek, de az utolsó célba ér.

"Nagy baj volt, hogy csak a partraszállásra képezték ki őket. A sövények közt nem tudták hogy kell harcolni, ott kellett saját kárukon megtanulniuk."

Pontosan erre értettem.

"Egyébként a németek sokkal több, és nagyobb hibát vétettek."

Tény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 01:54:55

@England win The Ashes!: egyaltalan nem vagyok szegeny / bar gazdag sem/ altalanpssagban mondtam, hogy egy normalis orszag sajat gazdasagi ES POLITIKAI /katonai/ erdekeit nezi
sziria egy gocpont
igen az is fontos, hogy milyen lesz az uj kormanyzat
ha lesz
most eppen asszadot az oroszok tamogatnak inkabb
a nyugatiak nem tudjak szerintem...
nehez ugy
de ne feledjuk a NATO-n kivuk vastagon benne van kina es az oroszok
es persze izrael
Asszad vagy mas?
de kozben folyik a nepirtas is, amit ugy kopnnyu a forgoszekbol kezlegyintessel elintezni
na bumm 100 ezer embert kinyirtak

/hat megneznem mikor verne ki maa /mar nem letezo KEK negyeddontoben egy teljesen sajat nevelesu magyar csapat legiosok nelkuli egy barmilyen angolt, nem a liverpoolt!
nagy tett volt az
meg egy KEK donto
meg a vidinek jott ossze utana egy UEFA donto
azutan nemhogy donto
eloselejtezobeli bukta
kupadonto magyaroknak:):):))))))))
muhhaha
es ha ki is kaptunk 3-0-ra a kievbtol
ott voltunk:)
most meg eppen elkezdodott a nemzetkozi szezon es a legjobbjaink maximum a szabadfold kupaban erdekeltek
a vidi amugy a MU-t verte ki emlekeim szerint
legios nelkul

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.28. 01:59:34

@England win The Ashes!: Igen. De a Normandia Erőd ellen nem volt más lehetőség. Annyit bombáztak, ágyúztak, amennyit lehetett, aztán a bunkereket csak a gyalogosok tudják kifüstölni. Ha napokig lövik őket, az jobb lett volna, de akkor odaérnek a Tigrisek, és vége a babazsúrnak.

Pl. egy érdekes részlet: Nem volt tűzveztés a partról, mert egyik rádió sem működött. Egy sörmen lőtt egyet a német bunkerre, meglátták ezt a hajóról, és odapörköltek egyet. A tank parancsnoka kihajolt a tankból, és megköszönte. Ezután a tank lövésekkel megmutatta, hova kell a hajóágyúkat irányozni, és rommá lőtték az ellenséges bunkereket.

A tekszász cirkáló egészen kiment a partra, a megfeneklést kockáztatta, és lőtt, mint állat, míg majdnem ki nem fogyott a lőszerből. (Pedig csak 50% volt engedélyezve.) Ez hatalmas segítség volt a parton tartózkodóknak.

Az is zseniális húzás volt a tervezők részéről, hogy nem foglalták el a kikötőt, hanem építettek maguknak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.28. 02:16:00

amugy erdekel a magyar allaspont is
most hallgatom Nogradit az inforadion
erdemes meghallgatni

England win The Ashes! 2013.08.28. 08:23:08

@hagyma:

egy) kurvára semmi köze a zusának ahhoz, hogy máshol a világban mi folyik

kettő) megnéznélek, mit szólnál ahhoz, ha mondjuk egy kínai-orosz koalíció beugrana díszíbe, hogy lenyomják a Sárga Házat, mert gazdasági érdekük úgy kívánja.
süti beállítások módosítása