MZ/X azt szeretné megtudni a T-Mobile/Telekom ügyfélszolgálatától, hogy miért kellell rongyosra beszélni a száját és vásárlók könyvével fenyegetőznie ahhoz, hogy adjanak egy legalább smsezni/telefonálni képes cserekészüléket?
Tisztelt T-Mobile Ugyfelszolgalat! Eloszor is elnezest kerek az ekezetek hianyaert,de nem magyar nyelvu billentyuzettel irok. A gyorsabb ugyintezes erdekeben leirom az azonositasomhoz szukseges adatokat. 2 telefonszam is van az en nevemen,egyiket a parom hasznalja amikor nem kulfoldon tartozkodik,a masikat en. A mai napon elromlottt az Alcatel OT 995 keszulekem, es igy bementem a hozzam kozelebb eso Telekom uzletbe.(Ami a Blaha Lujza teri plazaban talalhato.) A telefonom a helyszinen is produkalta a hibat,es ezt szo nelkul be is vettek. Szoban tajekoztatott Istvan nevu kollegajuk, hogy 15 nap a csere ideje, SMSt fognak kuldeni a szamomra,mehetek is. Jeleztem, hogy irasos dokumentaciot a szervizbe kuldesrol szeretnek kapni es erdeklodtem,hogy cseretelefont kerhetek-e a szerviz idotartama alatt? Mondta,hogy irasos dokumentaciot nem tud adni, es cseretelefont sem,mert mindet kiadtak, meg amugy is a T-Mobile akcioja a cseretelefon biztositasa.
Mondtam neki,hogy ez nem igy van a jogszabalyok alapjan, meg 2 darab telefonszamom is van amire osszesen havonta 15-20 ezer forint kozott fizetek, mind a szervizbe kuldes tenyerol akarok papirt,es cseretelefont is. Amennyiben erre nem hajlando,hivatalos dokumentaciot szeretnek arrol,hogy nem hajlandok se cseretelefont adni,sem a papirt kiadni. Mondta hogy probaljam meg mashol akkor szervizbe kuldeni a telefonom, es TALAN kapok cseretelefont is.
Mivel bolcsessegfog huzas utan voltam a boltban, illetve a napoban munkainterjum lesz (ezt jeleztem kollegajuknak is), nem akartam mas boltba menni, meg nevetsegesnek tartom,hogy egy ilyen forgalmas helyen nincs eleg cseretelefon(ezt is elmondtam a kollegajanak),akkor legyen olyan kedves odaadni a vasarlok konyvet,mert leirnam a tortenetet.
Verbalisan eleg csunyan tamadni kezdett,es nem ertette hogy miert akarom a vasarlok konyvet. Igy ismetelni tudtam a jogszabalyos tortenetet. Mondtam neki,hogy nekem minden telefon jo,a legkisebb tudasu is,a lenyeg hogy tudjam az elofizetesem legalabb reszlegesen hasznalni. Ha nem ad cserekeszuleket,akkor kerem azonnal a vasarlok konyvet. De o nem tud adni cserekeszuleket meg irasos elismervenyt a szervizbe kuldesrol. Igy megismeteltem hogy vasarlok konyvet kerek. Hatraszaladt,es csoda tortent: megkaptam a papirt arrol amirol szerettem volna, meg egy kis tudasu (csak SMSezesre es hivasra alkalmas) keszuleket is kaptam,igy tudom hasznalni reszlegesen az elofizetesem,es problema eseten a szervizbe kuldesrol is van papirom.
Legyenek kedvesek felvilagositani arrol,hogy a jogszabalyok alapjan kotelesek-e cserekeszuleket biztositani? Amennyben nem, milyen jogszabalyok alapjan jarnak el? Es mi lenne akkor,ha cserekeszulekem nem lenne? Addig felfuggeszthetem a szolgaltatasuk fizeteset? Tovabba ha alapertelmezettkent a +36-30/***-**-**-es telefonszamra akarnak SMS ertesitest kuldeni (es meg sem kerdezik hogy hova kerek ertesitest), de ha nincs mobilom,mi a teendo? (nyilvan erre is rakerdeztem hogy hova kuldik az eresitest,de aki nem pattog az nem is fogja megtudni,mikor kell bemenni a kesz telefonert?)
Tovabba kerdesem az,hogy miert kell kieroszakolni papirt a szervizbe kuldes tenyerol? Erre milyen kotelezettsegeik vannak?
Tajekoztatom Onoket,hogy levelem elkuldese utan el fogom kuldeni ugyanezt a levelet a Tekozlo Homar blognak is az azonositasi adataim nelkul.
Kerem,most az egyszer probaljanak meg 1-2 napon belul valaszolni, ne pedig 30 napon belul.
Az utolsó 100 komment: