Gábor szerint a BTel elfelejtette jóváírni az illegális felszólítási díjaikat, azóta meg már fél éve felmondták a szerződésüket:
Volt egy cég, úgy hívták, hogy Drávanet. Ennél a cégnél volt az ADSL internet előfizetésünk. A céget megvette a BTel nevű szolgáltató. Az átállás problémamentes volt és boldogan használtuk az internetünket az előfizetésünk lejártáig. Múlt évben volt két hónap, amikor pár napot csúsztunk a befizetéssel, ekkor a cég felszólítási díjat számlázott ki. A felszólításokat is megkaptuk, e-mailben.
Volt egy kis időm és elővettem az akkori, hatályos ÁSZF-et és megkerestem benne, hogy a szolgáltató jogosult-e ezt kiszámlázni és mennyi késés esetén. Nos megtaláltam és ez lehetséges volt a részükről, de a kiszámlázott összeg a mi szerződésünk és hatályos ÁSZF-ünk alapján nem stimmelt. Ezt megreklamáltuk, sőt kértük, hogy igazolják az összeg nagyságrendjét, de erre nem kaptunk választ. Annyit sikerült elérnünk, hogy a kiszámlázott és általunk befizetett felszólítási díjakat (elméletben) jóváírták.Ezek után ez évben e-mailben felmondtuk az előfizetésünket időben, 2013. áprilisában és kértük, hogy a jóváírt felszólítási díjakat és az igénybe nem vett szolgáltatás díját utalják vissza részünkre. Természetesen a levélben minden szükséges adatunkat elküldtük. Aznap a biztonság kedvéért egyeztettem a kolleganővel telefonon, aki visszajelezte, hogy minden adatot megkaptak és minden rendben van.
Azóta eltelt fél év. Minden hónapban felhívom őket, egyeztetünk és megígérik, hogy „megsürgetik az ügyet”, de ezen kívül nem történik semmi. A válasz mindig az, hogy azonnal nem tudnak utalni, de elküldik a pénzügyi osztály felé az igényünket.
Mit tegyünk egy ilyen szolgáltatóval? Hova fordulhatunk?
Úgy látom, az esetünk nem egyedi. Ha van időtök, nézzétek meg a szolgáltató Facebook oldalát.
Az utolsó 100 komment: