Kisebb unszolásra sikerült értelmes választ adnia a Diginek naiv ügyfél kérdésére. Lehet, hogy csak egy beállítást kell megpiszkálni a tévéjében:
Bejelentését rögzítettük és továbbítottuk illetékes munkatársaink felé. Amennyiben azonban a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint a hiba nem a Szolgáltató által használatba adott műszaki berendezésből adódott, úgy az átvizsgálással és a kiszállással kapcsolatos, jelen ÁSZF A.-D. Mellékleteiben meghatározott költségeket a Szolgáltató által kiadott számla alapján az Előfizető köteles a Szolgáltató számára megfizetni. Különösen vonatkozik ezen rendelkezés az analóg kábeltelevíziós szolgáltatást igénybe vevő előfizetőkre; esetükben ugyanis a Szolgáltató digitális szolgáltatással összefüggő hibaelhárítást kizárólag az A mellékletben meghatározott kiszállási díj megfizetése esetén vállal.
Kiszállási díj - 2.500 Ft Abban az esetben ha a hibajelenség szolgáltató felőli rendellenességből adódik úgy a kiszállás és javítás természetesen díjmentes.
Amennyiben a digitális adásokat DVB-C típusú tunerrel ellátott televíziókészülékkel szeretné nézni, kérjük, a készülék beállításai között a szimbólum sebességet 6900-ról 6000-re legyen szíves módosítani.
Digitális valamint prémium szolgáltatásunk kapcsán központi hibajelenség nem tapasztalható, a csatornák megfelelően működnek.
Az általunk biztosított digitális kábeltelevíziós boxokkal kapcsolatos tájékoztatásunk az alábbi címen érhető el.Tisztelt !
Köszönöm a kimerítő információt és a korrekt hozzáállást. Ezt szerettem volna elsőre is kérni. Ha kiderül, hogy a tévém DVB-C tunerje kevés az önök szolgáltatásához, akkor bérelni fogok önöktől egy settopboxot és kifizetem a 2500 Ft-os kiszállási díjat.Jelenleg - két napja - nincs gond az adással. Lehet, hogy a leendő plusz csatornák miatt állították 12-én és előtte pár napig a digitális adás csatornáit és azért tűntek el rendszeres időközönként csatornacsoportok?
Köszönettel:
Zoltán
Az utolsó 100 komment: