Naiv ügyfelet hetek óta szívatja az egri Euronics, hogy majd elszállítják szervizbe a horrorhangokat adó hűtőjét, de ez sohasem következik be. Néha még cserekészüléket is beígérnek, hogy jobban fájjon. Amikor már nem bírta tovább, elment a Fogyasztóvédelemhez, ahol azt javasolták neki, hogy addig üvöltsön velük, amíg nem történik valami:
Az egri EURONICS áruházban vásároltam nyár végén egy hűtőt. Vásárláskor ajánlották, hogy ha 10.000 ft.-ot ráfizetek a vételárra akkor a 2 éves garanciát 10 évre meghosszabbítják. Szerencsére nem éltem a lehetőséggel. Hazavittem, beüzemeltem, remekül működött. Kb. 2 hét múlva éjszaka arra ébredtünk, hogy a hűtő olyan hangokat ad ki, mint amikor egy Simpson motor kért százkilós emberrel a hátán, egyesben próbál felmenni a hegytetőre.
Ezek a hangok állandósodtak és napi 24 órából 15-ben a hűtő így zenélt. Semmi gond, gondoltam, garancia van, felhívtam a szakszerviz központi számát, amelyen nem vették fel a telefont. Ezt 1 héten keresztül mindennap, megpróbáltam de továbbra sem jártam sikerrel, így bementen a EURONICS-be és jeleztem a problémát.Ott nagyon kedvesek voltak, megadták az egri szakszerviz számát (mondjuk ezt más vásárláskor is megtehették volna). Felhívtam az egri szervizt, honnan néhány nap múlva ki is jöttek, (szeptember elején) felvettek egy munkalapot, elmondták, hogy ismerik a problémát, sajnos várhatóan hosszabb idő lesz a javítás, cserehűtőjük pedig nincs. Mindegy, gondoltam, valamit kitalálok addig. Megbeszéltük, hogy 1 hét múlva elviszik a hűtőt.
3 hétig vártam, ezalatt minden éjjel felkeltünk (feleségem, lányom stb) a hűtő zörgésére. Mivel nem történt semmi bementem az EURONICS-be ahol közölték, hogy vesznek fel egy jegyzőkönyvet de mást tenni nem tudnak. Oké mondom ezt is megpróbáltam, hazamentem, másnap hívtak is a szervizből, hogy csütörtökön jönnek a hűtőért és cserehűtőt is adnak. Vártunk, természetesen nem jöttek, következő hét hétfő reggel 8-kor hívtam a szervizt, ahol egy unott hölgy közölte, hogy a főnöke illetékes de sajnos ő még nincs bent de majd szól neki ha látja.
Mivel eddigre elfogyott a cérnám 10-kor újra telefonáltam, természetesen a főnők most sem volt bent, mérgemben mondtam a csajnak, hogy ha a mai napon nem viszik el a hűtőt javításra megyek a fogyasztóvédelemhez. Erre mégis találhatott egy illetékest mert fél órán belül hívtak, hogy ma nem de másnap viszik a hűtőt. Mivel a bizalmam feléjük nem teljesen töretlen elmentem az egri fogyasztóvédelemhez.
Nem jártam még efféle helyen, mivel a telefont nem vették fel megnéztem a honlapjukon a címet – Eger Kossuth u.9 – ezúton jelezném, hogy a fodrászomnál ill,. a város összes üzlethelységében is ez a cím van megadva – tévesen mert a Kossuth u. 11 szám alatt van székhelyük. Ott egy 70 év körüli úriember fogadott aki kedvesen meghallgatott, majd közölte, hogy nincs mit tenni, mert nem tudom bizonyítani, hogy mikor jeleztem a problémát, hiszen a szerviz papírt nem adott, a telefonom híváslistája meg nem igazol semmit. Ha pedig igazolni is tudnám, a szervizt nem kötelezi semmilyen határidő a javítás elvégzésére.Hanem ha el akarok érni valamit próbáljak meg „óberkedni” a szervizzel.
Én megkérdeztem, hogy ezt hogyan gondolja? Menjek ki a szervizbe a családommal/bézbólütővel/ügyvédemmel/síró kisdeddel/haverjaimmal, fenyegetőzni? Erre nem tudott válaszolni.
Igazából most már nem érdekel a hűtő sem hiszen egy magyar közhivatal megmondta mit kell tegyek: ordítsak mint állat és majd csak beijednek.
Az utolsó 100 komment: