Ordy Samsung Galaxy Ace telefonja minduntalan bontja a hívásokat, de ezt a szervizben 5 alkalommal sem sikerült javítaniuk, bár állítólag szoftvert mindig frissítettek rajta:
2013.január közepén vettem egy Samsung Galaxy Ace DUOS/GT-S6802 „okos” telefont, 1 év garanciával a MédiaMárkban. Külföldi utazás előtt voltam, és azt gondoltam, hogy a repülőtereken, és a kinti helyeken lesz Wifi. Tévedtem. Mikor hazajöttem, 2 hónap múlva elkezdtem használni a telefont. Sajnos a vonal mindig megszakadt, akár én telefonáltam, akár engem hívtak. Volt amikor a fiam 3x hívott vissza emiatt pl.
Elvittem a szervizbe, szoftvert frissítettek, semmi nem változott. Ezt még 4x „eljátszottam”, majd visszavittem ahol vettem. Mondták, hogy elküldik Budaörsre, és ott egy illetékes mérnök megvizsgálja, de e-mailt is írjak egy megadott címre. A telefont elküldték, e-mailben megírtam a problémát. A válasz hamar megérkezett, közölték, hogy menjek a fogyasztóvédelemhez, meg a Békéltető testülethez, ha gondom van. ??????
Ez már furcsa volt, hiszen még meg sem érkezett a felülvizsgálat eredménye. Aztán 2 hét múlva visszakaptam a telefont azzal, hogy semmi baja nincs. Az egész környezetem tapasztalta a sorozatos vonal-megszakadást, vagy én, vagy más többször kellett a hívást megismételni. És ez most is így van. Ennyi a garancia!!!!!
Aztán valaki mondta, hogy forduljak a szolgáltatóhoz, hiszen ők visszanézhetik a hívásokat, és ha 1 percen belül ugyanarról a számról telefonál valaki, és ez minduntalan megismétlődik, biztos nem jókedvében teszi. Ott azt mondták, ezt online kell kezdeményeznem panasztétel formájában. Ezt is megtettem, lassan 2 hete, választ még nem kaptam, a garancia pedig lassan lejár.
Így kell garancián belül, hivatalos helyen történő vásárlással 48000.-Ft-ot bukni.Megjegyzés: Fogyasztóvédelem kb. 2 év alatt vizsgál ki egy ügyet (tapasztalat), és egyáltalán garanciában nekem kellene pereskedni? Csak azért írom le mindezt, hogy ha valaki tudná, hogyan lehetett volna kivédeni ezt a „buktát”.
Az utolsó 100 komment: