Soma két hét késéssel kapta meg a karácsonyra rendelt fényképeit, de 12 ezer forintért a 182 darabból csak 10-et sikerült kiküldeniük. A többit valószínűleg még szárítgatják az előhívószobában:
December 12-én adtunk le rendelést a Sootersnél online fotókidolgozásra: jó sok kép az esküvőnkről, amiből anyáinknak készítettünk volna albumot meg a nagyszülőknek egy-egy bekeretezett képet karácsonyra. Kártyával ki is fizettük egyből. Tényleg nem siettük el, de jött az automatikus visszaigazolás, hogy 72 órán belül ki is szállítják. December 18-án küldtek egy emailt, hogy „a rendelés feldolgozása folyamatban van”, de a „hirtelen megnövekedett rendelésszám miatt a termék átvétele várhatóan 1-2 napot csúszik”. 18-án ez még nem lett volna baj, ha igazat írtak volna. A 72 óra plusz egy-két napos csúszás azt jelentette volna, hogy másnapra (19-ére) el is készül. Azért baljósan hangzott, hogy hozzátették: „biztosítunk arról, hogy karácsonyig a terméket kiszállítjuk!”
Hát ez sem jött össze, és nem csak azért, mert a karácsonyozás nálunk már december 21-én elkezdődött. Minden napra jutott egy-egy rokonság, és mindenhova béna pótajándékokkal kellett mennünk, mert hiába hívogattuk a Sooterst (nem vették fel), és a Pick Pack pontot, nem érkezett meg az ajándék. Reménykedtünk, hogy ha már az 1-2 napos csúszás sem jött össze, legalább a karácsonyi ígéretüket betartják, de nem sikerült az sem. 24-én jó hangulatban küldtünk egy panaszlevelet, amiben bemásoltuk a korábbi ígéreteiket, és ekkor már kedvezményt is kértünk az okozott kár miatt. Még aznap válaszoltak, betűhíven a levelük:
Kedves Sima! Elnézését kérem próbáljuk felvenni a kapcsolatot az logisztikával de sajnos egyenlőre nem kaptunk választ. A rendelés elkészült erről biztosíthatom. Amennyiben rendelése visszaékezik és igényt tart rá, egy jelentős kedvezménnyel újra küldjük a terméket. Köszönettel.
Az egy dolog, hogy a nevemet elírták, és egy másik dolog, hogy tele van helyesírási hibával a levél, de még az arcomba is hazudnak. Biztosítanak, hogy a rendelés elkészült, miközben a saját felületükön látom, hogy nem. Ha valóban kiküldték volna a csomagot, és csak a logisztikával lett volna a baj, akkor a rendelés állapota nem „folyamatban” lett volna. December 27-én újabb levelet írtam, amiben leírtam, hogy nem jelezték, hogy elkészült volna a csomag, és rákérdeztem, hogy akkor a kedvezményt milyen formában várhatjuk. Nem válaszoltak.
A rendelés elkészültéről december 31-én küldtek értesítést. Ekkor felhívtam őket, ők ismét a logisztikára hivatkoztak, majd nagy kegyesen felajánlottak 20 százalék kedvezményt a következő vásárlásból. Visszatérítést nem, mivel kártyával már előre kifizettük a megrendelést. Mivel soha többet nem vásárolok tőlük semmit, ezért lemondtam a lehetőségről.Azt gondoltuk, hogy ezzel vége, de a Pick Pack ponton meg nem akarták átadni a csomagot, mert náluk az volt a rendszerben, hogy még nem fizettük ki. December 12. óta ülnek a pénzünkön úgy, hogy nem készült el határidőre a rendelés. Először hitegettek, aztán belehazudtak az arcunkba, aztán még duplán is akartak fizettetni. Soha nem volt még online rendeléssel problémánk, köszönjük, Sooters, hogy ezt is megismerhettük!
Üdv, Soma
INSTANT UPDATE: azóta átvettük a csomagot, és a megrendelt 182 darab képből kb 10 darab volt benne. 12 000 forintért egy kicsit kevés.
SarahConnor 2014.01.03. 10:19:24
Mert kizökkentetted őket a megszokott tempójukból, ami egy kép/ hónap körül lehet.
230e 2014.01.03. 10:20:49
herk 2014.01.03. 10:21:26
A kötelező ajándékvásárlás miatt utálom a karácsonyt. Miért nem elég egy baráti kézfogás?
SarahConnor 2014.01.03. 10:28:03
movhu 2014.01.03. 10:28:36
Ha mennyiségi fotó kell és nincs semmi egyedi igény, akkor szerintem a legjobb a Fotomarket. Személyesen is át lehet venni, amit éjszaka feltöltesz másnap napközben el is hozhatod. Akkor fizetsz, mikor átveszed a képet, ezerféle módon tölthetsz fel és még árban is jók.
movhu 2014.01.03. 10:33:31
Konkrétan 10*15-ös képből ez normális áron több, mint 400 darab, persze normális helyen.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.03. 10:51:09
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.03. 11:02:00
Ennyire nehéz átmenni a másik szobába? :D
Amúgy 12000Ft-ért 182 kép is kevés lenne, esetleg A/3 -ból már elfogadható :D
Bemész egy nyomtatós céghez és simán lehúzzák neked a képeket, nem sokkal rosszabb minőségben, mint a laboros előhívás.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.03. 11:08:10
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.03. 11:10:45
Mellesleg gondolom az esküvő nem Dec 11-én volt.
Mellesleg karácsonyra esküvői képet ajándékozni szintén béna ajándék. Az ötlettelenség netovábbja.
Csigorin 2014.01.03. 11:16:54
Supreme* 2014.01.03. 11:21:25
De hozzátartozik, hogy kaptam egy dupla akkora új pendrive-ot, és újranyomtatták a képet.
Manyecska 2014.01.03. 11:45:39
Atörökk 2014.01.03. 12:05:46
movhu 2014.01.03. 12:21:06
De még nem volt velük semmi bajom, pedig elég sokat hívattam elő velük, igaz csak A4-es méretig. Addig meg még mindig levilágítással csinálják, mindig jó lett.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.03. 12:39:09
Manyecska 2014.01.03. 12:55:34
kacaj hangosan 2014.01.03. 14:54:11
En Mullerben, meg dmben, meg rossmannban hivattatok elo kepet, es mooondmeeeg, mindig ott van!
Amugy mar nem tom melyiknel volt, h az internetes oldalon a nagyobbik kep az alap, ami sehova nem fer be, en meg nem meridzsgeltem, es kaptam a nagyobbik kepet, ugyhogy vagdostam.
Bele a mappaba. De asszem pont akkor vettunk sarokragacsot hozzta, meg gyurus mappat XD
sish 2014.01.03. 15:43:46
bowhunter 2014.01.03. 15:52:10
A következő történt röviden:
- Első fizetős esküvőfotózás
- kellettek a képek, Ők meg ajánlották online, hogy ha nem tetszik, vagy gond van visszaadják az árát (mivel kalibrált monitorom nem volt még akkor, jól jött) gondoltam, ha nem tetszik mert nem fehér a menyasszonyi ruha akkor pénz vissza otthon fehéregyensúly beállít, majd újabb előhívás.
- megrendeltem a képeket, extra papír, extra minőség, mindenből a legjobbat amit ajánlottak...online feltöltés.
- megyek a BP.-i központjukba, hogy átvegyem a képeket, nézem őket, és majdnem kiejtettem a kezemből mindet...a szörnyű és az űber sz.r közt voltak!
- Mondom az ügyfélszolgálatosnak, hogy képeket vissza adom, Önök meg a pénzem.
-Erre nem átallotta azt mondani, hogy nem úgy van az...mert csak minőségi kifogás esetén jár vissza a pénz, és egyébként is ha mindenből a minőségibb anyagot választom akkor ilyen lesz a kép(mutatva egy menyasszonyi képet "prémium" minőségben előhívva)
- Nos ekkor őszintén belenevettem a szemébe, mivel a képen a részletek eltűntek, a fehér ruha meg világoskék volt, kicsit kötekedtünk de megkaptam a pénzem :)
Végül is jól sült el a dolog. Én meg, rátettem egy lapáttal, 2 óra múlva visszamentem és megmutattam ugyanazon képeket a Pálvölgyi fotó laborjából...Nem volt őszinte a mosolyuk , főleg, hogy a mellettem álló két vásárló azonnal hátat fordított!
Ennyi a "rövid sztori"
Konklúzió: rossmann sooters, 220volt, ugyan azt a csapnivaló minőséget hozza... (és még legalább 4 helyről ugyanazok a képek előhívva...ég és föld)
Sterbinszky Tivald 2014.01.03. 21:03:22
schmittpál 2014.01.03. 23:50:57
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.04. 07:41:15
Lengyel 2014.01.04. 15:06:41
Nnnnaggyyon gusztustalan...
De hát hol van ez az 1700 milliárdhoz képest?
nandras01 2014.01.04. 17:39:03
"Jó munkához idő kell."
a rosszhoz is.
csak több :)
dailyvicodin 2014.01.07. 11:14:22
igen, lehet, hogy 10 forinttal drágább képenként, de színhelyes, és nem tünik el 3 év alatt.
Gabor Attila 2014.01.09. 17:07:17