Tékozló Homár

Gyalázatos fényképkidolgozás a Sooterstől karácsonyra

2014.01.03. 10:16 | jackyll | 27 komment

Soma két hét késéssel kapta meg a karácsonyra rendelt fényképeit, de 12 ezer forintért a 182 darabból csak 10-et sikerült kiküldeniük. A többit valószínűleg még szárítgatják az előhívószobában:

December 12-én adtunk le rendelést a Sootersnél online fotókidolgozásra: jó sok kép az esküvőnkről, amiből anyáinknak készítettünk volna albumot meg a nagyszülőknek egy-egy bekeretezett képet karácsonyra. Kártyával ki is fizettük egyből. Tényleg nem siettük el, de jött az automatikus visszaigazolás, hogy 72 órán belül ki is szállítják. December 18-án küldtek egy emailt, hogy „a rendelés feldolgozása folyamatban van”, de a „hirtelen megnövekedett rendelésszám miatt a termék átvétele várhatóan 1-2 napot csúszik”. 18-án ez még nem lett volna baj, ha igazat írtak volna.  A 72 óra plusz egy-két napos csúszás azt jelentette volna, hogy másnapra (19-ére) el is készül. Azért baljósan hangzott, hogy hozzátették: „biztosítunk arról, hogy karácsonyig a terméket kiszállítjuk!”

Hát ez sem jött össze, és nem csak azért, mert a karácsonyozás nálunk már december 21-én elkezdődött. Minden napra jutott egy-egy rokonság, és mindenhova béna pótajándékokkal kellett mennünk, mert hiába hívogattuk a Sooterst (nem vették fel), és a Pick Pack pontot, nem érkezett meg az ajándék. Reménykedtünk, hogy ha már az 1-2 napos csúszás sem jött össze, legalább a karácsonyi ígéretüket betartják, de nem sikerült az sem. 24-én jó hangulatban küldtünk egy panaszlevelet, amiben bemásoltuk a korábbi ígéreteiket, és ekkor már kedvezményt is kértünk az okozott kár miatt. Még aznap válaszoltak, betűhíven a levelük:


Kedves Sima! Elnézését kérem próbáljuk felvenni a kapcsolatot az logisztikával de sajnos egyenlőre nem kaptunk választ. A rendelés elkészült erről biztosíthatom. Amennyiben rendelése visszaékezik és igényt tart rá, egy jelentős kedvezménnyel újra küldjük a terméket. Köszönettel.

Az egy dolog, hogy a nevemet elírták, és egy másik dolog, hogy tele van helyesírási hibával a levél, de még az arcomba is hazudnak. Biztosítanak, hogy a rendelés elkészült, miközben a saját felületükön látom, hogy nem. Ha valóban kiküldték volna a csomagot, és csak a logisztikával lett volna a baj, akkor a rendelés állapota nem „folyamatban” lett volna. December 27-én újabb levelet írtam, amiben leírtam, hogy nem jelezték, hogy elkészült volna a csomag, és rákérdeztem, hogy akkor a kedvezményt milyen formában várhatjuk. Nem válaszoltak.

A rendelés elkészültéről december 31-én küldtek értesítést. Ekkor felhívtam őket, ők ismét a logisztikára hivatkoztak, majd nagy kegyesen felajánlottak 20 százalék kedvezményt a következő vásárlásból. Visszatérítést nem, mivel kártyával már előre kifizettük a megrendelést. Mivel soha többet nem vásárolok tőlük semmit, ezért lemondtam a lehetőségről.

Azt gondoltuk, hogy ezzel vége, de a Pick Pack ponton meg nem akarták átadni a csomagot, mert náluk az volt a rendszerben, hogy még nem fizettük ki. December 12. óta ülnek a pénzünkön úgy, hogy nem készült el határidőre a rendelés. Először hitegettek, aztán belehazudtak az arcunkba, aztán még duplán is akartak fizettetni. Soha nem volt még online rendeléssel problémánk, köszönjük, Sooters, hogy ezt is megismerhettük!

Üdv, Soma

INSTANT UPDATE: azóta átvettük a csomagot, és a megrendelt 182 darab képből kb 10 darab volt benne. 12 000 forintért egy kicsit kevés.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SarahConnor 2014.01.03. 10:19:24

"azóta átvettük a csomagot, és a megrendelt 182 darab képből kb 10 darab volt benne. 12 000 forintért egy kicsit kevés."

Mert kizökkentetted őket a megszokott tempójukból, ami egy kép/ hónap körül lehet.

230e 2014.01.03. 10:20:49

CEWE ugyanez. Négy rendelésből kettő hibás, majd egyszer készen lesz.

herk 2014.01.03. 10:21:26

"és mindenhova béna pótajándékokkal kellett mennünk"
A kötelező ajándékvásárlás miatt utálom a karácsonyt. Miért nem elég egy baráti kézfogás?

SarahConnor 2014.01.03. 10:28:03

@herk: jah, a béna pótajándéknál amúgy is jobb megmondani, hogy ne haragudjatok, később érkezik a tervezett ajándék. Az ilyen sebtiben megvett izék csak még hülyébbé teszik a dolgot.

movhu 2014.01.03. 10:28:36

Sooterstől 15 éve nem érdemes fotót rendelni.
Ha mennyiségi fotó kell és nincs semmi egyedi igény, akkor szerintem a legjobb a Fotomarket. Személyesen is át lehet venni, amit éjszaka feltöltesz másnap napközben el is hozhatod. Akkor fizetsz, mikor átveszed a képet, ezerféle módon tölthetsz fel és még árban is jók.

movhu 2014.01.03. 10:33:31

Egyébként elég vastagnak tűnik ez a 12 ezres ár, még annak figyelembevételével is, hogy voltak esetleg nagyobb képek.
Konkrétan 10*15-ös képből ez normális áron több, mint 400 darab, persze normális helyen.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.03. 10:51:09

hát ez szopacs. legalább a lagzi jól sikerült?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.03. 11:02:00

" próbáljuk felvenni a kapcsolatot az logisztikával "
Ennyire nehéz átmenni a másik szobába? :D

Amúgy 12000Ft-ért 182 kép is kevés lenne, esetleg A/3 -ból már elfogadható :D
Bemész egy nyomtatós céghez és simán lehúzzák neked a képeket, nem sokkal rosszabb minőségben, mint a laboros előhívás.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.03. 11:10:45

Az ilyenek miatt SEM fizetek ki előre semmit.

Mellesleg gondolom az esküvő nem Dec 11-én volt.

Mellesleg karácsonyra esküvői képet ajándékozni szintén béna ajándék. Az ötlettelenség netovábbja.

Csigorin 2014.01.03. 11:16:54

december 21 az Sztalin elvtars szuletesnapja. Akiet Karacsonykor unnepeljuk, az harom nappal kesobb szuletett :)

Supreme* 2014.01.03. 11:21:25

@movhu: Fotomarket? A3 méretben nyomtattam fotót. Első körben elhagyták a pendrive-omat, aztán amikor vittem újat és megcsinálták a képet, az olyan sötét volt, hogy az arcokat alig lehetett kivenni (fehér emberekről van szó :D).

De hozzátartozik, hogy kaptam egy dupla akkora új pendrive-ot, és újranyomtatták a képet.

Manyecska 2014.01.03. 11:45:39

@zsiráfffff: mink a nászéjszakát elháltuk félkómásan-részegen stb.erre hajnalban megszólalt a tűzriadó, futkároztak a zemberek a hotelben:D /nem miattunk/

Atörökk 2014.01.03. 12:05:46

Jó munkához idő kell.

movhu 2014.01.03. 12:21:06

@Supreme*: Nem tudom, én online töltöm fe a képeket, azt ha elhagyják van másik :)
De még nem volt velük semmi bajom, pedig elég sokat hívattam elő velük, igaz csak A4-es méretig. Addig meg még mindig levilágítással csinálják, mindig jó lett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.03. 12:39:09

@Manyecska az erdei kismama /archív felvétel/: hozzánk anyós jött be, aszongya hol talál fogkrémet meg törölközőt. a kamrában, b+ :D

Manyecska 2014.01.03. 12:55:34

@zsiráfffff: :D na még egyet: unokatesómékhoz /lány/ az apja nyitott be -srác "bábozott" már bocsánat, jobbat nem tudok most-..apósa meg szervusz Attilám felkiáltással nyújtotta a kezét:D.húhh:D

kacaj hangosan 2014.01.03. 14:54:11

mi az a sooters?

En Mullerben, meg dmben, meg rossmannban hivattatok elo kepet, es mooondmeeeg, mindig ott van!

Amugy mar nem tom melyiknel volt, h az internetes oldalon a nagyobbik kep az alap, ami sehova nem fer be, en meg nem meridzsgeltem, es kaptam a nagyobbik kepet, ugyhogy vagdostam.
Bele a mappaba. De asszem pont akkor vettunk sarokragacsot hozzta, meg gyurus mappat XD

sish 2014.01.03. 15:43:46

Azt hittem ezek már rég kihaltak.

bowhunter 2014.01.03. 15:52:10

Nekem is volt kellemetlen élményem velük!
A következő történt röviden:
- Első fizetős esküvőfotózás
- kellettek a képek, Ők meg ajánlották online, hogy ha nem tetszik, vagy gond van visszaadják az árát (mivel kalibrált monitorom nem volt még akkor, jól jött) gondoltam, ha nem tetszik mert nem fehér a menyasszonyi ruha akkor pénz vissza otthon fehéregyensúly beállít, majd újabb előhívás.
- megrendeltem a képeket, extra papír, extra minőség, mindenből a legjobbat amit ajánlottak...online feltöltés.
- megyek a BP.-i központjukba, hogy átvegyem a képeket, nézem őket, és majdnem kiejtettem a kezemből mindet...a szörnyű és az űber sz.r közt voltak!
- Mondom az ügyfélszolgálatosnak, hogy képeket vissza adom, Önök meg a pénzem.
-Erre nem átallotta azt mondani, hogy nem úgy van az...mert csak minőségi kifogás esetén jár vissza a pénz, és egyébként is ha mindenből a minőségibb anyagot választom akkor ilyen lesz a kép(mutatva egy menyasszonyi képet "prémium" minőségben előhívva)
- Nos ekkor őszintén belenevettem a szemébe, mivel a képen a részletek eltűntek, a fehér ruha meg világoskék volt, kicsit kötekedtünk de megkaptam a pénzem :)

Végül is jól sült el a dolog. Én meg, rátettem egy lapáttal, 2 óra múlva visszamentem és megmutattam ugyanazon képeket a Pálvölgyi fotó laborjából...Nem volt őszinte a mosolyuk , főleg, hogy a mellettem álló két vásárló azonnal hátat fordított!

Ennyi a "rövid sztori"

Konklúzió: rossmann sooters, 220volt, ugyan azt a csapnivaló minőséget hozza... (és még legalább 4 helyről ugyanazok a képek előhívva...ég és föld)

Sterbinszky Tivald 2014.01.03. 21:03:22

mit vartok egy didi bartol?;)

schmittpál 2014.01.03. 23:50:57

digilabor.net – évek óta megbízhatóan használom, gyors, jó minőség, jó ár. menjetek ide.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.04. 07:41:15

Online hogy lehet arcba hazudni? S jó hangulatban panaszlevelet írni?:D

Lengyel 2014.01.04. 15:06:41

A módszert a NAV-tól tanulták. A vásárolt lakás után azonnal befizetett illetéket újból kivetették egy fél év múlva, késedelmi kamattal!!!
Nnnnaggyyon gusztustalan...
De hát hol van ez az 1700 milliárdhoz képest?

nandras01 2014.01.04. 17:39:03

@atörökk:
"Jó munkához idő kell."

a rosszhoz is.
csak több :)

dailyvicodin 2014.01.07. 11:14:22

mérnemlehet' normális helyen csináltatni...
igen, lehet, hogy 10 forinttal drágább képenként, de színhelyes, és nem tünik el 3 év alatt.

Gabor Attila 2014.01.09. 17:07:17

Én is Decemberben jártam bent! Nekem minden rendben volt a képeimmel a kiszolgálás is nagyon kedves volt, segítséget is kaptam kérdéseimre. Egy negatívum volt a 100 méteres sor. Ezen kívül mindennel elégedett voltam.
süti beállítások módosítása