Tékozló Homár

Használhatatlan a Volánbusz jegyrendelése

2014.02.04. 15:04 | jackyll | 256 komment

Gábor megpróbálta kideríteni, miért nem használható emberi logika szerint a Volánbusz internetes jegyrendelése, de nem sok sikerrel járt:

Szóval most én voltam a Naiv ügyfél, aki a Volánbusz online jegyvásárlási rendszeréből
a) szerettem volna megtudni, honnan is megy busz Veresegyházra,
b) szerettem volna megtudni mibe kerül,
c) szerettem volna jegyet vásárolni, ha lehet.

A rendszer ezek egyikére sem alkalmas.

Írtam tehát a Volánbusznak, ők meg válaszoltak. Különösebb ecsetelésre nem szorul a dolog, csatolom a leveleket, ha közérdeklődésre számot tartó a dolog, akkor a személyes adataim (mármint nevem, címem) kihagyásával közölhető. Természetesen, amennyiben érkezik valaha reakció a Volánbusznak ma elküldött viszontválaszomra, azt is továbbítom majd.


---------- Forwarded message ----------
Tisztelt Hölgyem! / Tisztelt Uram!

Tisztában vagyok vele, hogy Magyarországon élek. Magyarország nem mintaország, hanem MINTHA ország. Úgy tűnik, MINTHA léteznének azok a dolgok, amelyek megkönnyítik az életet a fejlett nyugati társadalmakban, de ha megkapargatjuk a felszínt, kiderül, hogy valójában nem működnek, ezáltal nem megkönnyítik, hanem inkább megnehezítik mindennapjainkat. Ilyen az Önök online jegyvásárlási rendszere is.

A hibát ott követtem el, hogy miután Budapestről Veresegyházra szerettem volna utazni, ehhez az Önök online jegyvásárlási rendszerében kívántam jegyet venni.

Normális ország normális vállalatának normális rendszerében ez úgy működik, hogy beírom a várost, ahonnan indulok, és beírom a célállomást, nyomok egy entert vagy rányomok a keresőgombra és a rendszer kidobja, hogy melyik budapesti állomásról hogyan jutok el Veresegyházra (normális országokban, ha közvetlenül az adott közlekedési eszközzel nem érhető el egy adott célállomás, még ahhoz is ad javaslatokat a rendszer, milyen átszállásal kell / lehet más közlekedési eszköz igénybevételével eljutni a célomhoz).

Viszont az Önök rendszerében nekem már eleve pontosan tudnom kéne, hogy melyik budapesti Volánbusz pályaudvarról indul Veresegyházra busz. Sebaj, megnéztem a menetrendben, Újpest Városkapu IV. ker. a megfelelő kiindulópont. Ezután a kiindulási pontnál meg is találtam Újpest Városkaput, de mint XIII. kerület. Sebaj, minthogy IV. kerületi Újpest Városkapu nincs a listában, nyilván ugyanarról van szó. Ám a dolog nem működik, hiszen a célállomáshoz beírva nem találja Veresegyházat, a leginkább egyező találatként Váchartyán, Veres Pálné u. jön ki.

Engedjék meg, hogy megkíméljem Önöket a fárasztó gondolkodástól, levonom a következtetést én magam. Előre is elnézést kérek a lényegretörő és kissé profán fogalmazásért:

Az Önök online jegyvásárlási rendszere egy kalap sz..t nem ér.

Jegyet nem tudtam venni, viszont ehelyett a drága időmet levélírással töltöm. Itt jelzem, hogy egy hét türelmi időt adok Önöknek a rendszer kijavítására. Egy hét múlva le fogom ismét ellenőrizni ugyanezekkel a paraméterekkel, hogy tudnék-e jegyet vásárolni Budapestről Veresegyházra. Amennyiben nem, úgy ezen levelemet és az ismételt próba eredményét megküldöm a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak, és a nyilvánosság fog Önök felett ítélkezni.


Társaságunkhoz érkezett bejelentését köszönjük. Tájékoztatjuk, hogy a társaságunk által üzemeltetett internetes értékesítési rendszerében csak ülőhelyet is biztosító országos járatokra vásárolható menetjegy. Ennek tényre a nyitó oldalon fel is hívjuk a vásárolni szándékozók figyelmét.

volanbusz.jpg

Budapest-Veresegyház viszonylaton közlekedő járataink elővárosi besorolásúak, amelyekre pénztárainkban is csak helybiztosítás nélküli menetjegyet adunk ki. Mindezen okokból kifolyólag sajnos áll módunkban rendszerünkön módosítani. Megértését köszönjük.

Üdvözlettel:
VOLÁNBUSZ Zrt.




---------- Forwarded message ----------
Drága Volánbusz Zrt.!

Sajnos előző levelem minden prekoncepcióját beteljesítő levelük megválaszolására csak most tudtam sort keríteni.

Először is szeretném Önöket tájékoztatni, hogy a logika szabályai szerint a honlapjukon közzétett mondat, miszerint
" Tájékoztatjuk, hogy az interneten menetjegyét megvásárolhatja a VOLÁNBUSZ Zrt valamennyi közvetlen országos járatára, valamint azon VOLÁN társaságok egyes közvetlen országos járataira, melyek csatlakoztak a VOLÁNBUSZ Zrt által üzemeltetett internetes menetjegy vásárlási rendszerhez, melyről bővebb információt a VOLÁNBUSZ honlapján a Gyakori kérdések menüpont alatt találhat. "
nem zárja ki azt, hogy Veresegyházra lehessen az online rendszerben jegyet venni.

Honnan tudnám, hogy Veresegyházra milyen járat megy (országos vagy elővárosi)? Önök elvárnák, hogy minden utazó az Önök által ismert minden információnak a birtokában kell legyen. HÁT NEM! Önöknek kellene úgy kialakítani egy ilyen jegyvásárlási rendszert, hogy a nulla információval rendelkező utas is tudja használni. Ezt hívják úgy manapság, hogy user friendly / felhasználóbarát. Viszont sejtem, hogy Önök számára a legzavaróbb tényező a rendszerben az utas.

Egyébként nem kéne messzire menniük jó példáért, csak megnézni a MÁV ELVIRA rendszerét. Nem kell tudnom, hogy milyen pályaudvarról megy vonat a célállomásra, csak beütöm, hogy Budapest - Veresegyház és érdekes módon kidob minden lehetőséget, árral együtt. Nincs olyan, hogy az elővárosi vonatot nem mutatja, meg hogy az helybiztosítás nélküli, így arra nem is vásárolhatok jegyet. Hol élnek maguk?

Válaszukon penetránsan érezni, úgy gondolják hogy az ügyfél a hülye, az ügyfél a felelős, hogy nem tudja, amit tudnia kéne. Normális országokban a vendéglátásban, kereskedelemben, szolgáltatóiparban van egy szabály, ami rendkívül egyszerű: mindig a vendégnek / vevőnek / ügyfélnek van igaza. Nem véletlenül. Ugyanis, ahogy fentebb említettem, nulla előzetes információ birtokában is használható rendszert kell csinálni. Ha valakinek problémája van a rendszerrel, akkor azt kell megvizsgálni, hogy hogyan lehet úgy javítani a rendszert, hogy a jövőben senkivel ne forduljon elő hasonló. És miért mindez? Mert normális szolgáltatóknál tudják, hogy ők vannak az ügyfélért és nem fordítva. Önök idáig még nem jutottak el.

De hogy konstruktív javaslatot tegyek kérdésekbe bújtatva:
Nem lehetne megcsinálni, hogy csak a kiindulási várost kelljen beadni, a pályaudvart nem, és a rendszer így is minden az adott kiindulási helyről a céltelepülésig közlekedő járatot megmutasson? Azt is nehéz lenne megcsinálni, hogy ha már valamely okból kihagyják a jegyvétel lehetőségéből az elővárosi vonalakat, akkor mutassa ezeket is, a menetjegy árával együtt, de egy olyan tájékoztatással, hogy erre a viszonylatra csak a buszon váltható jegy?

Természetesen elmúlt már az a kor, amikor még hittem a mesékben. Most sincsenek illúzióim. Valószínűleg Önök úgy fogják ezt az "alulról" jövő, az utastól származó kezdeményezést lerázni magukról, mint a kutya úszás után a vizet. Ugyanis ezzel dolgozni kéne. Meg egyébként is, mit képzel ez a valaki, mi majd megmutatjuk, hogy mi jobban tudjuk, nőjön fel ő a rendszerhez. Hát ezért tart itt ez az ország.

Ígéretemhez híven levelezésünket a Tékozló Homárnak továbbítom, hogy anonim módon tegyék közzé, ha arra érdemesnek találják.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.02.04. 21:41:11

@Nattramn:
Az a gyanús, ami nem gyanús!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 21:43:39

@atörökk: Hmmmm... kuponos akció kupon nélkül... ilyen durva átbaszásra nem gondoltam.

Rosszindulatú Vászka 2014.02.04. 21:44:50

@atörökk: @atpijkamo: lavasz... nagyon lavasz... jól átveljük a sok bitangot...

Atörökk 2014.02.04. 21:45:31

@atpijkamo:
Egysuerűen rühellem a félmunkát, meg a kóklereket. Ha már csinálunk valamit, csináljuk rendesen!

Black Hole 2014.02.04. 21:46:38

@Nattramn: hát a palacsinta sütés nem jó szórakozás.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 21:46:42

@atörökk: :))

@Rosszindulatú Vászka: Aki meg panaszkodni mer, azt dulván lelökjük a földle.

Anomalocaris (törölt) 2014.02.04. 21:50:53

@atpijkamo: Vaj se nagyon szokott lenni valóban, mert nem használok. De kenyér mindig van.

"Bezzeg pisztácia és olajoshal"

Nincs pisztácia. És csak paradicsomos hal. Az viszont most tényleg hegyekben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.04. 21:52:41

@ColT: soha semmit nem csinalunk ingyen
ez alap
/kiveve szulo, hazastars,gyerek/

Anomalocaris (törölt) 2014.02.04. 21:52:43

@Black Hole: Sütni már nem probléma. Csak mire eljutsz odáig!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.04. 21:54:03

@Szőkenő Szarvas: a kutya nem ehet csokit, nem is nagyon szereti, mert beledogolhet

Black Hole 2014.02.04. 21:54:12

@atörökk: szerintem vegyetek be. Nekem egyszer 1 pincér elmesélte, hogy miként kell átvágni szakszerűen a vendégeket. Szóval nagyon hasznos lennék. Persze titeket nem vágnálak át, pedig a pincér azt is elmesélte, hogy a főnököt hogyan kell lehúzni. Ráadásul egy régi szakszervezeti üdülőből lett retro stílusú szállodában dolgozott.

Black Hole 2014.02.04. 21:58:58

@Nattramn: amikor már sikerül meggyőzni magam, hogy tényleg palacsintát akarok enni, onnantól már hamar megvan. De sört inni jobb.

Atörökk 2014.02.04. 22:10:35

@Black Hole:
Mink nem vágunk át senkit, mer' az nem korrekt!

Black Hole 2014.02.04. 22:16:10

@atörökk: viszont jól jövedelmez. Lehet az a baj, hogy én sem vagyok olyan, azért nincs százezermilliós autóm.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.04. 22:16:28

@hagyma: Barátok? Vagy neked olyan nincs?
Vagy fjlettebb országban nincs? :D

@Black Hole: :D

Ádám 2014.02.04. 22:29:41

baromnak barátja? kurvát is lengyelből importálta....:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.02.04. 22:37:44

@Black Hole: Ebbe' a témába' Bujtor Pista könyvét ajá'lnám.

nagy_balint 2014.02.04. 22:41:06

Kedves Posztoló!
volanbusz.hu->mentendek->országos menetrend->buszmenetrend-> kiinduló és érkező állomás megadása majd keresés. Lám, még ki is van írva hogy elővárosi és még térképet is razol neked ha ügyesen kattintasz.... Azta...
Az "Online jegyvásárlás" menüpont pedig jegyvásárlásra van, mint azt neve is mutatja, nem pedig menetrendnek.

Black Hole 2014.02.04. 22:41:27

@agresszív kismalac: majd megnézem, hogy megvan-e elektromos formátumban.

helianthus 2014.02.04. 22:42:44

@Black Hole: az elektromossal vigyázzkodj, mert delej van benne!

Black Hole 2014.02.04. 22:46:04

@helianthus: még nem dzsúdózott meg:)

helianthus 2014.02.04. 22:46:36

200 évre szóló üdülési jogomat 100 évig érvényes kuponra cserélném.
Jelige: mert hülye azért nem vagyok vagy ...?

C_s_a_b_a 2014.02.04. 22:53:22

@atörökk:
Szia Török!
Nyugi, laza vagyok mint a rigalánc. :-)
És tudom, hol kell felszállni a buszra.

Újpesten a Balzsam utcánál van a nagy Volánbusz pályaudvar, de a veresi és a mogyoródi járat megállója a Temesvári utcánál van (a tér másik oldalán).
Ez a metró peronon ki van ragasztva, de sem a volán honlapon, sem a menetrendek.hu oldalon nincs fent.

Tök triviális, ugye?

helianthus 2014.02.04. 22:53:52

@Black Hole: jól van, de csak műanyag könyvjelzőt használj!

gabors 2014.02.04. 22:54:30

@Lesből Támadó Szárítókötél: NEM ezt hivjak "client orinted service"-nek ilyen magyarul meg nincs (sajnos)

van ahol (sokhelyen) a szolgaltatast ingenybe kivano valakit aka vasarlot nem lehuzni akarjak

Mo meg nem tart itt (sajnos)

Black Hole 2014.02.04. 22:54:53

@helianthus: szerintem jobban jársz, ha ahoz a 200-hoz veszel még százat, és 300-al már lehet valamit kezdeni.

gabors 2014.02.04. 22:57:37

@hagyma: csak a te kutyad neveben beszelj ha lehet mert nem egy kutyam volt mar ami szerette a csokoladet az epret meg sok egyebet is (az igaz hogy nem jo nekik)

de a palinka vagy sor sem jo az emibiknek ettol meg sokan szeretik :-)

Black Hole 2014.02.04. 22:58:44

@helianthus: a könyvjelző is villanyból van. Meg a betűk is. Én is villanyból vagyok. Sőt, villanyzenét hallgatok :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:02:00

@Black Hole: "nincs százezermilliós autóm"

Lúúúúzer. És még csak nem is élsz az Univerzum leges leges leges leges leges legfejlettebb országában. Bár az minden vágyad, de egyszerűen nem vagy olyan sikeres, hogy távoli esélyed lehetne rá.

Atörökk 2014.02.04. 23:04:09

@Black Hole:
Látod. Még ahhoz se értel, hogy másokat átvágjál ;)

Valamokka 2014.02.04. 23:05:52

@ptspts: Svájc ebből a szempontból példás, az biztos. Csak ámultam, amikor családi vonatozást szerveztem itthonról :)

Először utánanéztem, kitaláltam milyen jegy és milyen helyjegy kell (azon a speckó panorámatetős vonaton akartunk utazni). A terv az volt, hogy vonattal járjuk végig az országot, ezért ilyen tourist pass-ot is kinéztem, de azt csak zemélyesen lehetett megvenni. Ez érvényes volt pár napig minden helyközi buszra, vonatra, libegőre, stb 2. osztályon, két libegővonal volt kivétel az egész országban.
Szóval elküldtem a foglalást az említett jegyekre, 10 perc múlva (!) jött az e-mail, hogy minden oké, küldték a foglalási számot.
Közben észrevettem, hogy ezzel a bérlettel ki lehet váltani a speckó vonat menetjegyét. Na mondom lesz ami lesz, megkérdezem lehet-e változtatni, itthon ugye ezt vagy nem engedik, vagy fizetni kell érte. Újabb 10 perc után jött a válasz, hogy a foglalási szám maradt, semmi probléma, módosították a jegyeket.
Ennyi volt.Itt vajon mennyit kell szenvedni, mire ezt megcsinálod?

Volt még ilyen törénet. Mentünk nem emlékszem már hová, át kellett szállni, talán Luzern-ben. Kb úgy volt, hogy 1 perc lett volna átszállni, amiről lélekben már lemondtunk, hiszen 1 perc alatt egy tök ismeretlen baromi nagy állomáson esélyünk sincs megtalálni és odaérni a megfelelő vágányra. Valahonnan megsejthette ezt a kalauz is, hogy sokan így járnának, ezért IQ-ból 3 nyelven szépen bemondta a vonaton, önszorgalomból, hogy az ide és ide tartó vonat a 6-os vágányról fog indulni. Aki arra tartott, annak nem kellett ugye megnézni külön, lehetett sprintelni az aluljárókban a 6-os vágány felé, ami persze teljesen jól ki volt táblázva, merre kell menni.

Komolyan mondom, ott élmény volt a vonatozás.

Black Hole 2014.02.04. 23:06:22

@atpijkamo: egyenlőre nem is vágyok oda, jól elvagyok itt is:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:08:11

@Black Hole: Nem vagy elég kalandvágyó. Pedig bárkit, aki szembejön az utcán fejbelőhetnél. És viszont. Uanlmas életed van.

Black Hole 2014.02.04. 23:12:37

@atörökk: de, az asszonyt át szoktam vágni, ahoz értek. Mer azt mondom, hogy csak 1 jamesont ittam, oszt' mikor mutatja az üres üveget, akkor ártatlanul nézek. Meg azt hazudom, hogy ő nem húzta rá a kupakot, és attól száradt ki.

Atörökk 2014.02.04. 23:13:37

@Black Hole:
Nem van az asszony átvágva. Hát kérdezte ő, mi az az egy?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:17:16

@Valamokka: "3 nyelven szépen bemondta"

Sveitz 4 nyelvű. Igazán bemondhatta volna rétorománul is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:18:25

@Black Hole: "mikor mutatja az üres üveget, akkor ártatlanul nézek"

:))

Black Hole 2014.02.04. 23:18:26

@atpijkamo: hát, ha nagyon akarnék, el tudnék költözni izgalmas helyre. Van egy városrész Dublinban, ahova a buszsofőrök nem voltak hajlandóak bemenni egy időben. Gyerekek azzal szórakoztak, hogy felgyújtották a buszokat. De én egy nagyon csendes kis faluban lakom.

Black Hole 2014.02.04. 23:20:06

@atörökk: végül is igaz, mert az 1 pohár is 1, meg az 1 üveg is 1:)

Atörökk 2014.02.04. 23:20:06

Szerintem Svejcban még a pina is büdösebb.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:24:31

@Black Hole: "Gyerekek azzal szórakoztak, hogy felgyújtották a buszokat."

Szegény írek, még köveik sincsenek, hogy megdobálják a buszokat. Bezzeg a palesztinok sivatagja telis-de-teli van megfelelő alapanyaggal.

Black Hole 2014.02.04. 23:26:23

@atpijkamo: egyszer az első feleségem elment a barátnőjével macska kiállításra. Mire haza jött, megittam egy 7 decis hubertuszt. Az üveget meg felöntöttem teával. Aztán mikor haza ért mondtam neki, hogy "megittam az üveg hubit, de az életben nem jössz rá, mert az üveget felöntöttem teával". Mikor sokat iszok, akkor furcsán gondolkozom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.04. 23:27:39

@Black Hole: :))

Ezt engedelmeddel ellopom a decikibe.

Atörökk 2014.02.04. 23:28:39

@Black Hole:
Még többet kell inni, akkor már sehogy nem gondolkozik az ember :)

Black Hole 2014.02.04. 23:29:05

@atpijkamo: szokták dobálni is :) de az egy nagyon rossz hely. Valamiért a lecsúszott emberek ott gyűltek össze.

Black Hole 2014.02.04. 23:32:54

@atörökk: már régen reseteltem az agyam, lassan meg kell tenni.

helianthus 2014.02.04. 23:47:20

Megint vacakol a levelezőm.
Félike ládikája üres marad.
Ó jajj!
Bebújok bánatomban a szekrénybe.
Jóccakát!

Black Hole 2014.02.05. 00:10:18

@helianthus: állva alszol a szekrényben? Az nem lehet vidám :( vagy talán valami fiókban fekszel? Az meg nagyon szűk lehet. Nem irigyellek :(

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 00:34:47

A "jó pap holtig tanul" közmondást minden betűvel (betűrímmel) el lehet mondani, kivéve a z-t és zs-t. Pl. e: Elmés esperes elhunytáig elmélkedik.

Várom a megfejtéseket. Weben nincs fenn, felesleges erőlködni.

ptspts 2014.02.05. 02:35:28

@Valamokka: A leggyakoribb vonatos átszállásokat úgy oldják meg, hogy a vonatok egymás melletti vágányokról indulnak, így aluljárózni se kell, 10 másodperc alatt át lehet szállni. Luzernben ezt nehéz megoldani, mert bizonyos vonatok csak bizonyos vágányokról tudnak indulni, mert nagyon zsúfolt a pályaudvar.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 05:52:01

@ColT: baratoktol elvarunk azert nemi szendot, sort, esetleg palyinkat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 05:53:30

@Ádám: nem meg nem jott meg anyad, igy nem tudom piacra dobni
lehet a havazas miatt
a bronxi nyugdijas ferfiklubb pedig nagyon varja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 05:56:15

@gabors: en nem az en kutyam neveben beszelek
a kutyanak a csoki mereg
sajnos bele is dogolhet
/google a jo baratod, ha nekem nem hiszel/

Ádám 2014.02.05. 06:07:49

állandóan anyázol, barom! hiszen te egy fosadék szar alak vagy, ki ribancból esett ki ezért vonzódik hozzájuk.....

neked SENKI NEM HISZ, SEMMIBEN, max. a lengyel kurva nyel le mindent!:):D

Ádám 2014.02.05. 06:14:49

akkor kukázz mást, barom! sikerült kaját lopni?:)

kézműves étcsokimikulás 2014.02.05. 06:21:31

@Black Hole: cead mile failte sha bhaile romhat...
:))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.05. 06:47:03

@hagyma: Akkor az nincs ingyen. Mondjuk jellemző

@kézműves étcsokinyuszi: Fúúezjöhet

@C_s_a_b_a: Hogy nincs kint, az tök triviális, mivel itthon vagyunk :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 07:04:54

@ColT: hat, fesuld at az allaspontodat
egyszer ideges vagy hogy ingyen kell meloznod
utana a havernak miert ne
de ha ad sort is az attol meg ingyen van
nehez kovetni
a sor penzbe kerul

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 07:36:24

@hagyma: "egyszer ideges vagy hogy ingyen kell meloznod
utana a havernak miert ne"

Hát igen, akinek nincsenek barátai, az ezt nehezen érti meg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.05. 07:38:27

@hagyma: Nem az a bajom hogy ingyen kell melóznom, hanem hogy a hülyeségét kell rendbetennem. Nem igazi hiba, csak baromságot csinált.
Hogy ingyen, az már csak hab a tortán. Mondjuk az a legkisebb baj.

Szívességért szívességgel is lehet ám "fizetni2 nem csak anyagiakban. Ellenben én pl. nem nagyon szoktam ilyesmiket kérni.

kézműves étcsokimikulás 2014.02.05. 07:48:03

@atpijkamo: lajk...
:D

@ColT: nyiss ablakt,megy fenypostan,kapcs ford...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 07:48:44

@atpijkamo: ja Te tudod nekem baratom senki
muhahaha
@ColT: en tartom az uzletben nincs baratsag / ittmost jonne macskamo vicce a hahotabol, hogu bemegy ket rendor a kozertbe es az egyik pofan bassza a masikat, erre kerdi a masik, ezt most miert ?
-mert uzletben nincs baratsag, hahota 1976/

de ha a lenyeget is akarod erteni a tudasodert es a munkadert mindig kerd el a penzt!
OK jovairom a szuk csaladi koron kivul par barat meg szobajohet, de nem fial jot
joccak mindenkinek

kézműves étcsokimikulás 2014.02.05. 07:50:21

@ColT: ez igy helyes...a legdragabb dolgok a "zingyenes szivessegek"...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 07:52:38

ez nagyon fontos
ha ingyen dolgozol degralalod a tudasod
na tenyleg byez
majdnem 2 ora

AtiSnatch 2014.02.05. 07:57:33

na végre! jó reggelt :)

Manyecska 2014.02.05. 08:14:20

"ÓhhhhmáááÁÁÁj lÁÁÁve...készítsünk köcsögöket.. :P

Manyecska 2014.02.05. 08:16:03

@hagyma: éjjel kettőkor fennmaradni ősi román szokás! Kutyám ezekxerint már döglött lehet ki kéne tömetnem??:D

Atörökk 2014.02.05. 08:38:58

Jó reggelt, félnótások! Ma elő-kispéntek van! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.05. 08:45:34

@kézműves étcsokinyuszi: OK, a céges ablak törhet :D

Én nem azért nem kérek, mert vissza kell adni, hanem mert előbb megpróbálom megoldani a problémáimat...

@hagyma: Ez abba a párba tartozik.
Amúgy ez nem üzlet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.05. 08:49:24

@atörökk: hívhatod ezt akárhogy, akkor is csak egy nyomorult kis szerda marad. ráadásul a legrosszabb a fajtájából.

Atörökk 2014.02.05. 08:54:31

@sugargiraffusplumps.:
Dehogy rossz, eddig tök jó. Sikerült behozni és meginni a kávémat úgy, hogy nem estem vele hasra és nem öntöttem az ölembe :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.05. 08:56:20

@atörökk: Ez már valami! :D
Ettől még vesszen a szerda.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.05. 08:58:43

@atörökk: kávét csakis álmosankócosan, pongyolában, konyhapultnál hajnal hatkor állva illik inni. szerdánként :D

Atörökk 2014.02.05. 09:00:42

@sugargiraffusplumps.:
Nincs pongyolám. Most mennyek a Dunának? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.05. 09:09:29

@kézműves étcsokinyuszi: igen, kíváncsiságból. valaki adott neki egy csillagot a homáron való szereplése miatt :)

mondjuk töröltem is azonnal, sokféle appom van, de főzős az nem kell.

@atörökk: csak ha schirilla megihletett, de nem ajánlom.

Atörökk 2014.02.05. 09:29:06

@AtiSnatch:
Nem, a múlt heti elő-kispéntek óta nagyon fáj a teniszkönyököm.

Manyecska 2014.02.05. 09:49:57

@sugargiraffusplumps.: te belátsz??:DD:O..mondjuk néha visszafexem. Bögrével a kezemben:P:D garantált gyors felébred ha magamra öntöm:D

Manyecska 2014.02.05. 09:51:04

Én azt hittem ma csüt.van. mondom a kukákat se vitték el basszus.., meg kellett néznem a telómon mivan ma??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.05. 09:53:24

@sugargiraffusplumps.: Lehetőleg a főzőből

@atörökk: Szerezz, fényképezd le magad benne, tedd fel ide, vidám lenne a nap :D

Atörökk 2014.02.05. 09:54:38

@sztahanovista Szőkenő Szarvas:
Felesleges luxus magadra önteni a KV-t. Erre a célra a hagyományos foró víz is kiváló. Olcsóbb, tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés :)

Manyecska 2014.02.05. 10:00:39

@atörökk: igen. Hófehér pongyolám van:D ráadásul..

Manyecska 2014.02.05. 10:07:49

@atörökk: igen. és aztán magamra szórom a neszkávét:DDDD...

helianthus 2014.02.05. 10:22:29

Jó reggelt! Mit hülyéskedtek itt korán reggel?
Halkabban.
Nekem fürdőköpenyem semnincs.
Hol a Duna? Megyek neki.

igazságos 2014.02.05. 10:29:22

@hagyma: nem feltétlen
Az ingyenmunka is azért van, hogy VALAMIT NYERJÉL VELE.
pl. az önkéntesek kapcsolatokat, jó pontokat, hírnevet, vagy csak emberekkel való bánásmódban gyakorlatot.
Néha kell egy-egy szívességet tenni, a további, későbbi előnyökre gondolva.
De egy szűklátókörű nyilván ezt soha nem értheti meg.

Manyecska 2014.02.05. 10:58:27

@igazságos: mondtam már hogy apám örmény családbó származik:D! Akartam a nosaltyn örmény recepteket keresni de nincs. Szerintem rászólok a fejlesztőre:D!

Black Hole 2014.02.05. 12:02:51

@kézműves étcsokinyuszi: látom jártas vagy az ír nyelvben:) "an capall dubh". Én csak ennyit tudok, mert ez a kedvenc ír kocsmám. De már messze lakom tőle, és nem járok oda.

jusztsemmondommeg 2014.02.05. 13:39:40

@C_s_a_b_a: nem ismerem a környéket, de mintha a volánbusz járatkifejtős térképén
ujmenetrend.cdata.hu/uj_menetrend/volan/talalat_kifejtes_sm.php
a Temesvárira tennék az indulás helyét és nem látok ott Balzsam utcát (amúgy meg mintha kissé távol lenne a vasútállomástól :o )
Helyes ez a térkép?

jusztsemmondommeg 2014.02.05. 13:51:34

@jusztsemmondommeg: :/
ujmenetrend.cdata.hu/uj_menetrend/volan/talalat_kifejtes.php?run_id=104778&domain_type=1&sls_id=24657&els_id=17604
direkte úgy van darabolva az oldal, hogy nem tudom az indulási pont képét linkelni, de ehhez a járathoz néztem a térképet

dany82 2014.02.05. 16:08:44

a volánbusz internetes jegyrendszere tökéletesen ellátja feladatát. eddig mindig fennakadás és reklamáció nélkül tudtam jegyet venni minden olyan járatra, amelyre az interneten lehet jegyet venni.

a grafomán levélíronak pedig (aki viszont olvasni látszólag nem tud) üzenem, hogy ha van egy szolgáltatás, azt próbálja meg arra használni, amire készítették. Nem pedig felháborodni azon, hogy nem tudja azt, amit soha nem is állított.

Én sem háborgok, hogy az esti mozira nem tudom megvenni a jegyet a volánbusz oldalán.

labi 2014.02.06. 09:12:29

Kocsit lenyúlta az asszony így ma pont busszal jöttem, nem messze lakom a postolótól.

Felszáltam a buszra és asszontam: "Bp bérlettel kérek egy jegyet Újpest központig" - "Tessék, 370 Ft lesz".

Mindjárt így első nekifutásra sikerült.

De nem ajánlom, mert tömeg van és iszonyat meleg, így jól jár ha nem tud jegyet venni.
süti beállítások módosítása