Vittore nem egészen érti, hogy minek reklámozzák tobábbra is ezt az akciót, amikor már kiderítették, hogy nem tudják, mikor teljesítik a megrendeléseket, mert "nem számítottak ekkora érdeklődésre":
Az Ulpus-ház február 1-én kijött egy olyan akcióval, hogy 10 könyvet lehet tőlük rendelni, és csak 1 árát kell kifizetni, a legdrágábbat. Bár eddig nem az Ulpius-ház könyveit vettük, de úgy gondoltuk, hogy 10 könyvet megéri 3000-4000 forintért megvenni, így meg is rendeltünk 2x10 könyvet február 2-án, este 7 órakor.
Már a megrendelés is vicces volt, ugyanis nem ám egy űrlap volt beillesztve a honlapjukon, neadjisten egy bevásárlókosár, mint más webshopokban, hanem a joljartam@ulpiushaz.hu címre kellett egy levelet küldeni, melyben leírtuk a könyvek címét és a szállítási címet.Ma, február 18-án még nem érkeztek meg a könyvek, a Facebookon panaszkodnak az emberek, a kiadó meg csak annyit tud mondani, hogy nem számítottak ekkora érdeklődésre és csak akkor igazolják vissza a rendelést, ha már a futárnak átadták a könyvet.
Extra vásárlóbarát hozzáállás az is, hogy a központi ügyfélszolgálati számuk egyfolytában foglalt, talán félretették, végül is nem azért van ügyfélszolgálat, hogy elérhető legyen.
Engem a "leszarjuk a vásárlót" hozzáállás mellett az zavar a leginkább, hogy az egyik legnagyobb magyar kiadóról van szó, ők jönnek elő ilyen elbaltázott marketing akcióval, illetve emailes rendelésfeldolgozással.
Ja és a végére egy extra csattanó: azért ezt az 1-10 akciójukat továbbra is nagy elánnal reklámozzák és a gyökerek 2 hét saját maguk szopatása után, továbbra is emailben várják a rendeléseket.
A Facebookos reakciók alapján úgy tűnik, a héten érkeztek/nek meg a február 1.-jén leadott rendelések, a többiek pedig talán majd valamikor utána.
Az utolsó 100 komment: