Gyakorlatilag az üzembe helyezés pillanatától hibás mosógéppel lepte meg gazdaságosan karácsonyozó ügyfél feleségét a Háztartási Gép Outletből. Az első instant javítás után három hónapig húzta a cucc, de most hogy végleg elpusztult, a szerelők vissza sem hívják és ki sem mennek:
Óva intek mindenkit, hogy féláron “enyhén sérült”, vagy “áruházi bemutató darab” háztartási eszközt ill. bármit vegyen a XI. Eszék u.3-ban található Háztartási Gép Outletben (Valmart Kft). Jómagam 2013 karácsonyán leptem meg feleségem egy Indesit mosógéppel, mely már az első üzembehelyezés ellen is erősen tiltakozott, de ekkor még 1 hét folyamatos telefonálgatás, adatszolgáltatások (kódok, gyári számok…), újabb és újabb időpont egyeztetések után kijött valaki a cégtől és meghúzott néhány csavart. Ezután a gép 3 hónapon keresztül egyre hangosabban, de végezte a dolgát.
Ekkor valami eltörött a gépben és használhatatlanná vált. Két hétig ment a huzavona (1 év teljeskörű garanciát vállaltak szerződés szerint), sok telefonszámuk van, de nagyon ritkán veszik fel, általában kinyomkodnak, esetleg készségesen megígérik, hogy 15 perc múlva visszahívnak (SOHA NEM HíVNAK VISSZA), időpontokat ígérnek, (az ember otthoni “ügyeletet” tart fennt fölöslegesen napokig, mert reménykedik, hogy végre talán mégis jön a szerelő), de SOHA NEM JÖNNEK. “Mindjárt ott vagyok Uram, most fordulok be a sarkon”….,de a megérkezés valahogy mindig elmarad.
Szinte már komikus a helyzet, a szennyes közben tornyosul és ott lebeg a 20 Eft-os saját szervezésben történő javíttatás kényszerűsége, a hercehurca a Fogyasztóvédelemmel, futás a pénz után… hiszen az ember rájön, hogy más lehetőség nincs és bármilyen hihetetlen, de léteznek, sőt virágoznak ilyen vállálkozások. Később megtudtam, hogy bontott alkatrészekből dobálnak össze ipari hulladékokat, gyanús az olcsó ár, de megnyugtató a szerződésbe foglalt bőkezű “GARANCIA”.
UPDATE 04/28: Mások is megszívták a Háztastási Gép Outlettel. Ha még van, akibe beleragadt a fájdalom, írjon!
Hasonlóan Én is beleszaladtam egy ilyen "ipari hulladékba" az Eszék u. 3. sz. alatt található boltban. Az ügyintézés menete hasonló nálam is (még folyamatban van). Kérnélek benneteket, hogy az e-mail címemet adjátok már meg a kollégának, mert együtt talán többre lennénk képesek. Illetve közzétehetnétek egy felhívást, hogy "károsultak" jelenkezzenek.
Üdv, Robi
Az utolsó 100 komment: