Tékozló Homár

Bírság a Wizz Airnek, kártalanítás az utasoknak

2014.07.10. 08:15 | Homár Hilda | 118 komment

Levélírónk ritka kitartó, öntudatos fogyasztóvédelmi bozótharcos, aki nem vette be, hogy a 4 órás késés meg az többi kellemetlenség miatt csak 30 €  kártalanítás jár nekik. Gigaposzt, lehet ugrani benne, de érdemes végigolvasni is. A leíró rész elég plasztikus, a Wizz Air levelezés mókás elemeket is tartalmaz, de akár mintául is szolgálhat, a felügyeleti határozatot pedig nyilván minden valaha semmibevett Homár nagy kéjjel fogja olvassa. De az igazán fontos részek a felügyeleti levél indoklásában vannak olyan megdöbbentő részletekkel, minthogy a 187 utasból mindössze 5 tett panaszt, és ennek kapcsán 1 (azaz egy!) esetben fizettek ki 7130 Ft kártalanítást. 

Türelmetlenebbeknek a végét is elspoilerezem: majd egy évbe telt, de végül a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség 500 000 Ft bírságot szabott ki a Wizz Airre, és határidőn belüli, érdemi válaszadásra illetve a személyenként és utanként járó 250 eurós kártérítés megfizetésére kötelezte a légitársaságot. Tisztelettel szalutálunk Naiv Apukának, azért pedig külön köszönet, hogy a sorstársakra is gondol.

Kedves Homár

Az alábbi történettel tudnám színesíteni amúgy sem fekete-fehér blogotokat:

Első rész
A Késés / Budapest-London Luton

Naiv Család (két felnőtt és egy 3 éves kislány) május végén pihenni szeretett volna Londonban. Az utazáshoz a WizzAir menetrendszerinti járatát választották. Naiv Család először repült kisgyerekkel, így biztos, ami biztos alapon, 2 órával a kiírt indulás előtt tiszteletét tette a reptéren. Becsekkoláskor érte az első hideg zuhany őket: előreláthatóan 2 órát csúszik a gép indulása. Ugye ez önmagában nem nagy szó, de egy háromévessel már erősen kihívásos. Egy órával később jött a második hidegzuhany: még mindig 2 órát prognosztizál az utastájékoztató… majd egy órával később is. Szerencsére Naivka jól viselte a várakozást, bár 12 órája ébren volt már.

Majdnem 4 órával az eredeti indulási idő után végre eljött a boarding. Az alumínium konténerről - melybe az összes naiv utast beterelik indulás előtt, hangsúlyozottan kizárólag az indulás előtt – a nevezett Naiv család is sokat olvasott, így önmagában nem okozott nagy meglepetést nekik. Ám a nagy késés csökkentése érdekében azt találta ki a WizzAir, hogy a boardingot még a gép megérkezése _előtt_  megcsinálják az alumínium konténerben.

Aki még nem látta a csodakonténert:  lent a reptér betonján, a beérkező gépektől 100m-re áll (állt 2013 májusában), a fapadosok egy része használja csak. Ülőhely nincs, és mivel nem arra tervezték, hogy az összes utas hosszabb ideig itt várakozzon_a_még_le_se_szállt_gépre_ , mosdót se raktak bele. És mivel itt már elvégezték a boardingot, a reptéri mosdókba sem lehetett már visszamenni. Szóval 2 gépnyi utast várakoztattak több mint fél órán át mosdó és ülőhely nélkül a motorpróbát is végző, induló-érkező gépektől 100m-re. 

Végül indulás: 4 óra késéssel!!!!  Érkezés Londonba: 20:00 helyett 23:30 után. Leszállás előtt az Utaskísérők Naiv Család orra előtt beszélték meg egymás között, hogy inkább nem értesítik az utasokat arról, hogy az utolsó vonatot már nem érik el Lutonban a késés miatt. Naiv Család szerencséjére a szállásadók el tudtak értük menni a reptérre (2 órányi távolságból), így nem kellett 70+ angol fontot költeniük taxira.

Második rész
A Telefon / London Luton - Budapest

Gyorsan eltelt az egy hét. Naiv Család utolsó reggel: pakolás, Sokoban az autóban a bőröndökkel, könnyes búcsú...Naiv Apuka zsebe csipog, SMS: Ne induljon el a reptérre, járatát töröltük. Új járatra átfoglalás: http://wizzair.com/.../rebooking.html Naiv Család szerencsés volt, maradhatott a szálláson és volt wifi is…Ám ekkor érte az első meglepetés Naiv Apukát: a megadott weboldalon az SMS-ben foglaltak ellenére az újrakötést nem lehetett elintézni, mivel a járat az informatikai rendszerben nem szerepelt a törölt gépek listáján…

Sebaj, azért van Naivéknak telefonjuk, hogy beszéljenek rajta az ügyfélszolgálattal. Ekkor jött a még nagyobb meglepetés: roamingolt telefonról az ügyfélszolgálati telefonszámok elérhetetlenek voltak. A magyar azért mert külföldről jött a hívás, az angol pedig azért, mert nem angol telefonszámról. Naiv Apuka soha nem érezte még ennyire lúzernek magát: kezében egy okostelefon, wifivel, roaminggal, és sem a netes, sem a telefonos dolgokat nem tudta elérni. Naiv Apuka elkezdte magyarországi ismerőseit hívni.

Hosszas nyomozással és jelentős mennyiségű magyarországi (telefonos, baráti) segítséggel (a magyar ügyfélszolgálat magyar számról hívva ugye elérhető) sikerült az átfoglalást megoldani. Igaz, mivel Naiv Apuka csak 3 óra telefonálgatás után érte el az Ügyfélszolgálatot, már csak a másnapi járatra kaptak helyet.

Harmadik rész
Az Ügyfélszolgálat / 21. század, Magyarország

Naiv Apuka mindkét esetben tudatos fogyasztóként panasszal élt a WizzAir ügyfélszolgálatánál. A panaszok elsősorban nem a gép késéséről, hanem a kialakult helyzet kezeléséről (utastájékoztatás, ügyintézés) szóltak. (a szerk:a teljes levelezés elolvasható a csatolt anyagok közt lejjebb)

Hónapok teltek el, WizzAir a panaszok egyik részére egyáltalán nem válaszolt, a másik részére pedig ugyan válaszolt, de a válaszok az eredeti felvetésekkel kapcsolatban érdemi információkat nem
tartalmaztak. Naiv Apuka türelmes volt, megpróbálta mégegyszer és mégegyszer. Semmi. Naivékat a WizzAir nem tájékoztatta szinte semmiről, kártérítésként pedig 30 Eurót ajánlott fel (!)WizzAir(!) számlára. Arról, hogy az EU-s rendelkezések és jogi gyakorlat alapján ez nem egészen így van, mélyen hallgatnak még mindig.

Naiv Apuka bepukkant. Bejelentéssel élt a Fogyasztóvédelemnél. Megint hónapok teltek el, de persze a Fogyasztóvédelem semmit nem tud elérni.

És akkor Naiv Apuka elkezdett utánaolvasni: 

1500 km-nél rövidebb út esetén 3 órát meghaladó késés esetén 250 Euró/fő kártérítést köteles fizetni a repülőtársaság, ha a késés nem extrém eset miatt alakult ki. Tudják mennyi Budapest-Luton? http://www.airmilescalculator.com/distance/ltn-to-bud/Ez Naiv Család esetében összesen 1.500 Euró (3 ember, két utazás). http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/legi-utasok-jogai/jaratindulas-kesese.html

Naiv Család jogi útra terelte az ügyet, mivel a WizzAir nem hajlandó kártérítést fizetni, hiába ügyvédi felszólítás. Az már csak hab a tortán, hogy Naivék ügyvédjének postai levelére a WizzAir csupán Naiv Apukának címzett e-mailben válaszolt... (biztos spórolnak a papírral és a bitekkel).

Közben megjött a fogyasztóvédelem levele: (a szerk: szintén olvasható a csatolt anyagok közt) kötelezik a szolgáltatót a kártérítés és némi büntetés megfizetésére. Persze erre egyelőre a fülük botját sem mozdították.

…amennyiben valaki szintén Naivékkal együtt utazott (2013. május 24. és
június 1.) ezek alapján kártérítésre jogosult, csak győzze kivárni …

Naív Apuka

 

CSATOLT ANYAGOK 

1. Levelezés a Wizz Airrel a 4 órás késéssel történt odaútról

Utas neve: XXXXX
Visszaigazoló kód: R7295J 
Járat: 2013.05.24. BUD-LTN 2209
Panasz azonosító: 5d49329f

Tisztelt WizzAir! 
A fent jelzett gép egy korábbi műszaki hiba miatt körülbelül 4 órát késett az eredeti kiíráshoz képest. 
A késés minimalizálkása érdekében a boardingot már a földön előkészítették, így beterelték a teljes gép utasmennyiségét egy fém hangárba, ahol embertelen módon sem mosdó nem volt, sem leülni nem lehetett, ráadásul annyira kicsi volt a hely, hogy az utasok épphogy csak befértek. Ezt egy 3 éves kislánnyal végigcsinálni este 22:00 után, (5 óra várakozással) nagy kihívás. Tudom, hogy mindenki érdeke azt kívánta, hogy minél előbb végezzünk a beszállással, de azt gondolom, ehhez a megfelelő feltételek nem adottak ezekben a csarnokokban. 

Mivel a reális késést (indulásnál 4 óra) nem kommunikálták a reptéren, (a legkésőbbi kiírt prognosztizált indulási időpont 22:00 volt, úgy hogy a reptéri személyzet szerint 22:00-kor még nem volt a gép a földön), nem volt módunk átfoglalásra vagy lemondásra. Az ügyfélszolgálat a reptéren pedig arról tájékoztatott, hogy átfoglalásra csak a 4 órát meghaladó késés esetén van mód. 

A késői érkezés miatt az utolsó tömegközlekedési eszközök is elmentek már a reptérről, így jelentős többletköltséget jelentett számunkra a városba való bejutás. Az utazás időpontjában érvényes biztosításunk kiterjed a késedelmes érkezésre, így kérném Önöket, hogy felém és a biztosító felé (K H) a biztosítás igénybevételéhez igazolják a fenti gép 4 órás késését. 

XXXXXX

 ------- Original Message -------- 

Subject: 

Járat késés - 5d49329f - 05 - 0100

Date: 

3 Jun 2013 19:00:03 +0200

From: 

customerrelations@wizzair.com

Tisztelt Utasunk!
Köszönjük levelét, melyet Ügyfélkapcsolati Osztályunkra küldött, egyúttal elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Panaszát az Európai Parlament és a Tanács 261/2004/EK Rendeletének és Üzletszabályzatunk pontjainak megfelelően kezeljük, melyekről bővebben az alábbi linkeken tájékozódhat: http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=304R0261&lg=en
http://wizzair.com/static/downloads/GCC_WAH_HU.pdf#15

Amennyiben járatát Wizz Air Ukrajna üzemelteti, panaszát a Wizz Air Ukrajna Üzletszabályzata alapján kezeljük, melyről az alábbi oldalon tájékozódhat: http://wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage_WAU/ 

Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, jelentkezéséig szíves türelmét kérjük! Megértését köszönjük!

Wizz Air Ügyfélkapcsolati Osztály

Felhívjuk figyelmét, hogy ez egy automatikus válaszüzenet, ami nem azt igazolja, hogy kérelme már feldolgozásra került.

Ezen az automatikus válaszlevélen kívül az ügyfél a felügyelethez beadott panasz napjáig (2013.07.11.) semmilyen választ nem kapott.

2. A járattörléses hazaúttal kapcsolatos Wizz Air-levelezés

Utas neve: XXXXX 
Visszaigazoló kód: R7295J 
Járat: 2013.06.01. LTN-BUD 2206
Panasz azonosító: 4f09fc10

Tisztelt WizzAir! 

A fenti gépet törölték műszaki okokból. A Wizzair járattörlési információiban a törlés ténye mindmáig (2013.06.02 23:00) nem szerepel a wizzair weboldalán, így interneten nem volt lehetséges az újrabookolás annak ellenére, hogy az SMS-ben, amit küldtek ezt az instrukciót adták. 

Az ügyfélszolgálat Angliában magyar mobilról nem (volt) hívható - sem az angol,sem a magyar, mindkettőt többször próbáltam. Ezt felháborítónak tartom, hiszen ez volt az egyetlen módja, hogy a hazajutásunkat (3 éves kislányunk, feleségem, én) intézzük. Angol vezetékes ill. mobiltelefonról emelt áron volt csak hívható az angol ügyfélszolgálat., ráadásul az - angol ismerőseim szerint is - hihetetlen magas ár ellenére is túl van/volt terhelve, és folyamatosan várakoztattak. 

Végül a helyzetet Magyarországról az egyik ismerősünk oldotta meg. Ő hívta fel magyar számról, a megadott telefonszámot, elmondta a problémát és kapott egy új telefonszámot, melyet én sehol nem találtam meg az Önök weboldalán. Az újabb hívás eredményeként végül segítettek az átbookolásban. Az ügyfélszolgálatos segítőkész volt, azonban a telefonbeszélgetés során jogaimról és az esetlegesen igényelhető szállásról, meleg ételről nem tájékoztattak, a kártérítésről is csak annyit, hogy lehet ilyet igényelni. Azt, hogy a szállásdíj, utazási díj többletet is - az üzletszabályzat szerint - vissza lehet igényelni, de ezt CSAK a várakozási idő alatt lehet Önöknek jelezni, ennek fényében felháborítónak tartom. 

Kérném az Önök által okozott károm mihamarabbi megtérítését. és az eset részletes kivizsgálását. Minimálisan az alábbi kérdésekre várok választ: 

- Hogy lehet, hogy a törölt gépek listájában mindmáig nem szerepel az adott gép? 
- Hogy lehetséges, hogy a bajba jutott utas saját mobiltelefonjáról nem tudja az adott helyzetet kezelni? 
- Miért nem teszik hozzáférhetővé weboldalukon azt a telefonszámot, melyet vészhelyzet esetén lehet hívni? 
- Miért nem tájékoztattak az igénybe vehető szolgáltatásokról, költségtérítésről a telefonos beszélgetés során? 
- Mi indokolja, hogy a költségtérítési igényeket CSAK a várakozási idő alatt lehet Önök felé érvényesíteni?

WizzAir válaszlevél 1.

-------- Original Message -------- 

Subject: 

re: Járattörlés (R7295J)

Date: 

Wed, 5 Jun 2013 09:17:18 +0000

From: 

Wizz Air Customer Relations HU 2 <customerrelations.hu2@wizzair.com>

Tisztelt XXXXXX!

 Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal Járatunk törléséből fakadó kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. Üzletszabályzatunk, valamint az Európai Parlament és a Tanács vonatkozó 261/2004/EK Rendelete alapján a kövektező költségek megtérítésére jogosult: 

15.5.ELLÁTÁSHOZ VALÓ JOG
15.5.1. Ezen pontra való hivatkozáskor a Wizz Air az Utasoknak díjmentesen a következőket ajánlja fel:
a) a várakozási idővel ésszerű arányban étkezést és frissítőket a várakozás ideje alatt;
b) szállodai elhelyezést vagy a szállodai elhelyezés költségének megtérítését az alábbi esetekben:
- ha egy vagy több éjszakás ott tartózkodás szükséges vagy
- ha az utazónak a szándékaihoz képest tovább kell az Indulási Helyen tartózkodnia;
c) szállítást vagy a szállítás költségének megtérítését a repülőtér és a 15.5.1. b) pontban meghatározott szálláshely (hotel vagy egyéb) között.25

A 15.5.1 a) pontban meghatározott szolgáltatásokra vonatkozó igényét az Utas kizárólag a várakozási idő alatt érvényesítheti a Wizz Airrel szemben.
A 15.5.1 b) és c) pontjában meghatározott szolgáltatások ésszerű mértékű költségeit a Wizz Air a késéssel/törléssel érintett Utasnak téríti meg, számla ellenében.
15.5.2. Ezenkívül a Wizz Air az Utasoknak két telefonhívást, telex vagy faxüzenet, vagy email küldésének lehetőségét ajánlja fel, vagy megtéríti azok igazolt költségét.
15.5.3. A Wizz Air nem köteles a 15.5.1 pontban meghatározottakat felajánlani, ha az további késéshez vezetne.

Kérjük, hogy ügye hatékony elbírálásához valamit az esetleges kártérítés megállapításához legyen kedves a vonatkozó számlákat válaszleveléhez csatoltan elküldeni nekünk. Együttműködését megköszönve várjuk szíves visszajelzését. 

Üdvözlettel:

SZ.E. 
Customer Relations Department
Wizz Air Hungary Kft.
Member of Wizz Air Group
BUD International Airport Building 221
H-1185 Budapest
Fax:     +36 1 239 6280      
Email:  customerrelations.hu2@wizzair.com
Web:    wizzair.com

Viszontválasz:

-------- Original Message -------- 

Subject: 

Re: Járattörlés (R7295J)

Date: 

Wed, 05 Jun 2013 14:10:01 +0200

To: 

Wizz Air Customer Relations HU 2 <customerrelations.hu2@wizzair.com>

Tisztelt WizzAir!

Mivel - ahogy azt a panaszlevelemben írtam - az Ügyfélszolgálatukkal folytatott telefonbeszélgetés során nem tájékoztattak arról, hogy milyen kártérítési és ellátási lehetőségeim vannak, így az adódó többletköltségekről nem őriztünk meg semmilyen számlát. A szállást amúgy magán úton vettük igénybe, így számlát nem kaptunk. Többletköltségünk amúgy L 20 volt, és szerencsénk volt, mert az utánunk jövő váltás megbetegedett, így szabad maradt a szobánk. Amennyiben az Ügyfélszolgálat az igénybe vehető ellátási jogról tájékoztat, a szállásunkat szállodában oldottuk volna meg, így számlánk is lenne.

Az egyetlen, amit meg tudok oldani az, hogy a repülőtérre kiszállításról egy benzinszámlát kérek a szállítást végző Londoni ismerőseimtől. Ugyanakkor ennek a számlának a dátuma mai vagy holnapi lehet legkorábban. Az utazási többletköltségünk L 20 volt.

Viszonyítási árak:
A szállás legolcsóbban Londonban 3 főre L 70 / éj
Taxi legolcsóbban Londonból: L 70
Vonat Londonból 3 főre: L 30

Kérném ugyanakkor a panaszlevelemben feltett kérdések tételes megválaszolását, valamint további tájékoztatást a kártérítés módjáról és lehetséges mértékéről.

Köszönettel

XXXXXX

WizzAir válaszlevél 2.:

-------- Original Message -------- 

Subject: 

RE: Járattörlés (R7295J)

Date: 

Tue, 18 Jun 2013 14:43:52 +0000

From: 

Wizz Air Customer Relations HU 2 <customerrelations.hu2@wizzair.com>

Tisztelt XXXXXX!

Köszönjük válaszát! Kérem, engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassuk Önt:

Amennyiben a keletkezett extraköltségekről nem rendelkezik számlákkal, abban az esetben méltányossági kártérítés lehetséges. Ezúton szeretnénk Önöknek utasonként 30 Eurót felajánlani kreditben, mely összeget jóváírjuk az Önök Wizz Számlaszámán. A felhasználási feltételekről az alábbiakban olvashat: 

6.1. A WIZZ Számlán rendelkezésre álló összeg felhasználható az Utas , illetve még négy vele utazó személy (család, barátok stb) foglalásának kifizetésére . Az egyenleg felhasználató az Utas már létező foglalásainak módosítására is. A foglalás illetve a módosítás magában foglalhat kiegészítő szolgáltatásokat is a jegyen felül.
6.2. Foglalni és a foglalásokat megváltoztatni online a wizzair.com oldalon vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet.
6.3. WIZZ Számláról történő foglalás esetén az egyik utas a számlatulajdonos kell legyen.
6.4. Foglaláskor és foglalás módosításkor a WIZZ Számlához tartozó WIZZ Azonosítót online foglalás esetén meg kell adni, telefonos foglalás esetén közölni kell az operátorral.
6.5. Amennyiben a WIZZ Számlán rendelkezésre álló összeg nem elegendő a foglalás kifizetésére, a fennmaradó összeg hitelkártyával is kiegyenlíthető.
6.6. Amennyiben egy foglalás a WIZZ Számla alap pénznemétől eltérő pénznemben történik, a foglalás pénzemét átváltjuk a számla pénzemére és ezt az összeget vonjuk le a WIZZ Számláról. Online foglalás esetén egyenlegét csak olyan járatok foglalására használhatja fel, amelyek összege a számla alap pénznemében van feltüntetve. Minden egyéb járatra az ügyfélszolgálaton keresztül foglalhat.
6.7. A WIZZ Számlán lévő, WIZZ Számlafeltöltéssel jóváírt összeg határidő nélkül felhasználható. A WIZZ Számlán lévő, pontokkal jóváírt összeg a pontokkal kapcsolatos szabályzatban meghatározott ideig használható fel.
6.8. A WIZZ Számlára befizetett összeget vissza nem fizetjük, az át nem utalható.
6.9. Amennyiben a Wizz Air töröl egy járatot melynek foglalásáért WIZZ Számlával fizetett, az Utas a járatfoglalásért kifizetett összeget egyenlegként visszakapja WIZZ Számlájára.
6.10. A WIZZ Számláról csakis a Wizz Air Magyarország (W6) járataira szóló jegy vásárolható. Nem használható fel azonban ez jegyvásárláshoz a Wizz Air Ukrajna járataira.

Kérjük, válaszában adja meg WIZZ Számlaszámát! Ha még nem rendelkezik WIZZ Számlával, honlapunkon történő regisztráció után automatikusan nyitunk Önnek egyet. WIZZ Számlaszámát bejelentkezés után megtekintheti a profiljában.

Megértő együttműködését megköszönve várjuk visszajelzését.
Üdvözlettel:

SZ.E.
Customer Relations Department

Wizz Air Hungary Kft.
Member of Wizz Air Group
BUD International Airport Building 221
H-1185 Budapest
Fax:     +36 1 239 6280      
Email:  customerrelations.hu2@wizzair.com
Web:    wizzair.com

Viszontválasz:

-------- Original Message -------- 

Subject: 

Re: Járattörlés (R7295J)

Date: 

Thu, 20 Jun 2013 13:34:57 +0200

To: 

Wizz Air Customer Relations HU 2 <customerrelations.hu2@wizzair.com>

Tisztelt WizzAir!

A felajánlott 30 Eurót köszönjük. Jelenleg ügyvédemmel egyeztetek a kártérítés reális összegéről és a kártérítés módjának (Wizz Számla) elfogadhatóságáról. Néhány napon belül tájékoztatom Önöket a döntésünkről.

Mivel az átbookolást sem tudtam elintézni a járat törlésekor weboldalukon, a külön megvásárol WIZZ Flex (16 500,00 Ft) szolgáltatást sem lehetett felhasználni. Kérném emiatt a kártérítés mellett ezen szolgáltatás díjának visszatérítését is.

Nem válaszoltak ugyanakkor sem a panaszlevelemben feltett kérdésekre, sem az előző levelemben írt további kérdésekre.

...eredeti panaszlevél...

Kérném az Önök által okozott károm mihamarabbi megtérítését. és az eset részletes kivizsgálását. Minimálisan az alábbi kérdésekre várok választ: 
- Hogy lehet, hogy a törölt gépek listájában mindmáig nem szerepel az adott gép? 
- Hogy lehetséges, hogy a bajba jutott utas saját mobiltelefonjáról nem tudja az adott helyzetet kezelni? 
- Miért nem teszik hozzáférhetővé weboldalukon azt a telefonszámot, melyet vészhelyzet esetén lehet hívni? 
- Miért nem tájékoztattak az igénybe vehető szolgáltatásokról, költségtérítésről a telefonos beszélgetés során? 
- Mi indokolja, hogy a költségtérítési igényeket CSAK a várakozási idő alatt lehet Önök felé érvényesíteni?

...és az előző levél...

Kérném ugyanakkor a panaszlevelemben feltett kérdések tételes megválaszolását, valamint további tájékoztatást a kártérítés módjáról és lehetséges mértékéről.

Szeretném továbbá tudni, hogy az üzletszabályzatban vállalt tájékoztatási kötelezettségüknek miért nem tettek eleget sem kifele úton (4 óra késés), sem visszafelé (járattörlés):
15.10. TÁJÉKOZTATÁSHOZ VALÓ JOG
A beszállás visszautasítása, vagy egy járat törlése esetén a Wizz Air a repülőtéren minden érintett Utasnak átad egy írásbeli tájékoztatást, amely meghatározza a kártalanítás és segítségnyújtás szabályait. A Wizz Air ezen kívül hasonló tájékoztatást ad át minden, legalább két órás járatkéséssel érintett Utasnak. Az Utas Rendelet szerinti jogainak érvényesítésében illetékes kijelölt nemzeti szerv kapcsolattartási adatait az Utas szintén megkapja.

Kérem kérdéseim haladéktalan megválaszolását és teljes körű tájékoztatást a kártalanítás és segítségnyújtás szabályairól.

Köszönettel

XXXXX

3. A Fogyasztóvédelmi Felügyelőség határozata

 KMBT25020140528075402 (1)-page-001 (1).jpg

 KMBT25020140528075402 (1)-page-002 (1).jpg

 

KMBT25020140528075402-page-003.jpg

KMBT25020140528075402-page-004.jpg

KMBT25020140528075402-page-005.jpg

 KMBT25020140528075402 (1)-page-006 (1).jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.07.10. 08:38:12

Hilda más még ilyenkor alszik! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 08:40:00

nagyon helyes. monnyuk nem öccázezret kéne kiszabni rájuk hanem fejenként annyit kéne fizetniük minden utasnak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 08:42:08

Narancsúttal köll menni, oszt jónapot.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 08:42:57

13 milla jogtalan előny vs öccázezer bírság? a bíró esetleg nem-e vak-e?

2014.07.10. 08:52:02

Ennyi iromány ne legyen a posztban mert akik ide járnak azok amire a végére érnek az elejét elfelejtik!

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2014.07.10. 08:58:25

nem sajnálom a wizzair-t, de azért az vicc h a madárrajjal ütközés az nem minősül rendkívüli körülménynek. ok, nem vagyok a szakmában, lehet h ez tényleg gyakran fordul elő...

Manyecska 2014.07.10. 09:12:03

làtom edét élő közvetítés indul...xd jó sokan vannak màr:-) kiàlcsuk együtt hajrâ!!!

Manyecska 2014.07.10. 09:13:06

@Cicmen: rajtad kivül senkise olvassaxd

Manyecska 2014.07.10. 09:25:52

baszki marha gyorsan jönnek :-) mingyà itt lesz ede készitem az üvegasztalt xd

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 09:28:15

Én a Háború és békét is kiposztúnám mosmá!!!4

Manyecska 2014.07.10. 09:35:11

ezek több mint kéccàzan vannak:-) katamarân legelòl naigen.kózépen egy hajo szeli ketté a mezõnyt dulva!

Kifordított kacagány 2014.07.10. 09:36:23

@dr. phil. Sün‼ ツ: írd meg, küld be, hátha kiteszik. de kopipastézni, meg linkelni nem ér.

@Manyecska: nemtom milyen gyors egy marha a balatonban, de szerintem a sört még ne vedd ki a hűtőből, hátha megmelegszik.

Manyecska 2014.07.10. 09:39:11

vmi fehér vitorlàs a zelsõ!xd a többiek most vették fel a tempot.ez kva jò.lécek fényképezni

Atörökk 2014.07.10. 09:39:21

Háború és bírság.

Kifordított kacagány 2014.07.10. 09:40:19

azért jó annak, akinek londoni pihenésre fussa májusban és ezért még legombol egy fél misi kártérítést. másik embert meg csak a sarki pék veri át a sercli súlyával.

Manyecska 2014.07.10. 09:46:31

vezet a katamaran.edéèk szépen jönnek.én addig kàvé xd

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 09:46:56

@fghjk: Ezt honnan szedted ki? Tudsz valami konkrétumot? Madarak miatt késett a gép?

Kifordított kacagány 2014.07.10. 09:48:33

@Manyecska: ha vízben van, csak ijesztő lehet

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 09:55:36

@Kifordított kacagány: teccett vóna több diplomát összehozni, akkor neked is futná londoni útra.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 09:56:15

@Kifordított kacagány: A megítélt (de még ki sem fizetett) kártérítés ~ 232500 Ft, 6×250 €. A fél misi a bírság. Amit nem lesz könnyű adók módjára behajtani egy nálunk vsz. nem adózó cégen. Posz toló, ha nem kapja meg a fizetési határidőig a pénzt, kérje a NAV-tól a hatósági átutalás elrendelését.

Manyecska 2014.07.10. 09:56:18

na.reggeli megvot edèvel lol xd

háromlábúbogár (törölt) 2014.07.10. 09:58:35

@atörökk: ilyen hosszúra ki onol? max a címre..

Manyecska 2014.07.10. 09:59:05

@Kifordított kacagány: a kacsak ijesztoek belemàsznak itt a táskâmba.most eszik meg a kajamat gyerel dobalja a sajtos kiflit lol na pà.

Manyecska 2014.07.10. 10:05:20

na.felnézek es itt vannak hetven méterre...edenek megy hangosan a drukk xdddddd...most a bolyànâl vannak

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 10:09:01

@fghjk: Hellyel-közzel én is, de a minibetűs pdf-mellékletben így is alig találtam meg. Amúgy rendkívüli nyilván az lett volna, ha vakondokkal, esetleg vaddisznókondával, avagy tonhalrajjal ütközik a gép.

2014.07.10. 10:11:27

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Ez versenyképes a Lenin Összessel.

Abból az "Így gondozd Auróra cirkálódat" a kedvencem, meg a "Hogyan viseljük simlis sapkánkat".

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.10. 10:12:00

Nem olvastam el, de a posztoló a hülye mert wizzel ment. :D

uns97 2014.07.10. 10:15:48

@Kitalátor (másként) gondolkodó:

a 6x250 euro azaz 1500 nalad hogyan jott ki ~ 232500 Ft-ra ?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 10:15:50

@Manyecska:
Csak vityázz, hogy bele ne szédüjj a vízbe!4!!
Azé, mer a kacsáknak csak mellig ér, nem bisztos, hogy neked is addig fog érni!!!4

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 10:21:52

@uns97: Eccerű: 3-as helyett 6-ost írtam. Úgy vettem ki, hogy hárman utaztak, és a numerikus billentyűzeten egy sorral lejjebb kattintottam.(Bár az lehet, hogy a jövőbe látok, és egy év múlva már 155 Ft lesz 1 €?)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 10:25:44

@Manyecska: Kacsapecsenyét meg nem tudsz csinálni, mi?
@dr. phil. Sün‼ ツ:
"— Az én onokám mán a mellyemig ér!
— A nagyobbik nekem is. De ha leveszem a mellytartót, akkó a kisebbik is!"

uns97 2014.07.10. 10:32:37

@Kitalátor (másként) gondolkodó:

nem lenne ellenemre ha bejonne a jovobe latasod az euroval kapcsolatban... :)

A bevezeto ezt irja "de végül a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség 500 000 Ft bírságot szabott ki a Wizz Airre, és határidőn belüli, érdemi válaszadásra illetve a személyenként és utanként járó 250 eurós kártérítés megfizetésére kötelezte a légitársaságot."

Kerdes, az "utankent" itt mit jelent ? Mert ha ez ket kulon utnak minosul akkor az elirasod nem is eliras, hisz akkor valoban 2x3x250 euro lesz a vege... ha egy utnak minosul akkor 3x250 euro. Lassan az lesz a divat a fapados utazasnal, hogy azert imadkozik az utas hogy keses legyen, nem pedig azert, hogy pontosan induljon/erkezzen a gep. :D

Atörökk 2014.07.10. 10:51:18

Ezt kiveséztük, Maoooorgittyaim az úrban. Hilda drága, kérjük a következőt!

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2014.07.10. 11:03:52

OFF: Elrajtolt a Kékszalag! Hajrá, Ede!!!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 11:05:16

@atörökk:
Nem egésszen, mer a zasszonyég nem szagértett!4!!

Atörökk 2014.07.10. 11:08:36

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Attúl még jöhet a új poszt, mer' a medvének mindig igaza van!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.10. 11:08:51

Hejj de szépen megírta ezt a naívügyfél. Asszem jogosd volt, és a bírság is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 11:13:22

@atörökk:
Maj délután 3-lor!!
Addig hereverés van.
Lányoknak kéccer!4!!

Atörökk 2014.07.10. 11:20:34

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Addig gondókozzunk, Bélájim!4!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.10. 11:25:13

Azt mondtam már, hogy réges régen az első Wizzar géppel repültem Korfura. Kaptunk szendvicset és üdítőt.
Utána hallottam, hogy senki nem kapott.
:P

saks 2014.07.10. 11:27:18

EZ AZ!
Sokan istenítik a WizzAir-t, de alapjában egy tetű banda és még drága is, nem kicsit.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 11:48:46

@Kitalátor (másként) gondolkodó: "egy év múlva már 155 Ft lesz 1 €"

:)) Hát valamikor talán igen. Meg annektáljuk Angliát. Több lesz a magyar, mint az angol Angliában, és szavaznak a Magyarországhoz való csatlakozásról.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 11:51:02

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): @Manyecska: Üssétek a kis faszenest a nevemben is!
@saks: Viszonyítás kérdése. Pl. az OW-re jobban és többen busznak rá. Még a héten is volt olyan hülye magyar, aki Prágába velük akart menni Pestről. "Csak" 9 órát késett. Ahová busz is megy, meg repülő is, oda az utóbbival olcsóbb és sokkal gyorsabb, bár nem mindig kényelmesebb. A bohémek buszaival Budapest, Népliget - London Victoria Green Line Station a gyüttment 28.900, csúcsidőben (nyáron és karácsony körül) 45.500 Ft. Mondjuk nem olyan kényelmes 25 órát ülni hét megállással, egy átszállással, de nincs csomagköbözés, é nem kell kidobni a felszálláskor az üdítőt, mogyorókrémet, körömcsipeszt, sőt, pálinkát is lehet vinni.
Valamit valamiért.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.10. 11:57:54

@atpijkamo: Nem vagyunk versenyképesek a lengyelekkel, még az erdélyi magyarokkal együtt sem. Állítólag ott fizikai munkát végző 10 fehér emberből 5 lengyel, 2 magyar, 2 román (de abból az egyik magyar), egy meg baltikumi, bohém, vagy tót, de az is lehet, hogy valójában magyar. De hát "magyar-lengyel két jó barát", továbbá volt már precedensértékkel pár évszázadon át magyar-lengyel közös határ, úgyhogy az se rossz...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.10. 12:05:22

Megint posztra várunk. Hilda csúszik lefele. A tolerancia sávszélessége erősen szűkül, érthető okokból. Hilda, szedd össze magad, ne légy majom, mint az elődöd.

Minden világok legjobbika nem is a legjobbika: mióta lejátszik mindent a tévém, se VLC, se médialejácó, se DVD player nem kell, semmi. Semmi. Unalmas? Hát hogy lehet ezt bírni?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 12:43:25

hildadrága, mostmár reppenhetünk tovább a posztok kék egén!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 12:50:29

@sugargiraffusplumps.: Ez állítólag egy vicc: "Amit az élet elvett tőlem azzal, hogy elaludtam a belga-usán, most visszaadta: a tegnapi meccset is végigaludtam."

cink.hu/hallottad-a-viccet-a-tegnapi-szar-meccsrol-1602856544

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 12:55:00

@atpijkamo: puzsért? annyira nem súlyos a helyzetem, hogy puzsérra szoruljak rá. meg az orvosom is eltiltott az idiótákkal való kontaktusoktól :P

focis vicceket se értek, szőke vagyok! :D

de értékelem az igyekezeted.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 12:57:02

@sugargiraffusplumps.:

Bors Online: De azért Berki Krisztán meg az Édes élet téged sem hagy hidegen.

Puzsér: Az a műsor a társadalom uszítására szolgál. Az a célja, hogy felkeltse az emberek irigységét és gazdagok iránti gyűlöletét. Berkire bízták, hogy eljátssza azt a gazdag és nyegle playboyt, akit a néző szeret gyűlölni. Ez a fajta médiaszolgáltatás korábban is létezett, csakhogy Jockey Ewingról senki sem állította, hogy élő személy, és hogy tényleg az, akinek a képernyőn látjuk. Én mindenesetre nem hiszem, hogy Berki valójában ez lenne. Ez egy hazugság.

Stb.

Atörökk 2014.07.10. 12:59:16

Nomijaz, be vagytok buzdulva? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 13:03:46

@atpijkamo: csalódni fox bennem, de cseppet sem sajnálatos módon egyiket se ismerem, se a berkit, se a másik fenomént. a zindex címlapos megkerülhetetlen hírektől eltekintve nem vagyok hajlandó ilyeneket nézni. a becses kattintásaimmmal meg főképp nem vagyok hajlandó a megélhetési celebritások zsebeit tömni :) a puzsér meg egy ponnolyan megélhetési kurvoid stílust nyomat mint őszintétlen kritikája tárgyai, az én szememeben ő is ugyanazt a khhhm hát szóval ugyanazt a faszt szopja mint a többi csak apácaruhában csinálja. belőlem nem esznek ezek, az biztos.

Atörökk 2014.07.10. 13:07:43

@sugargiraffusplumps.:
"a puzsér meg egy ponnolyan megélhetési kurvoid stílust nyomat mint őszintétlen kritikája tárgyai, az én szememeben ő is ugyanazt a khhhm hát szóval ugyanazt a faszt szopja mint a többi csak apácaruhában csinálja. "
Gyönyörű megfogalmazás! :D Pontosan erről van szó. A személye, mondanivalója iránti érdeklődés fenntartása érdekében ugyanúgy az átlagember, oppardon, bulvármédiafogyasztó agyhalottak irigységére épít, mint az összes többi.

Lásd még a lószar ugyanaz, csak a legyek mások c. klasszikus közmondást.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 13:11:20

@atörökk: így-így. node nélkülük meg esetleg jobb lenne a világ, azt meg nem engedhetjük meg magunknak mégse!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 13:36:11

na, erre mindenki elszaladt puzsért olvasni, ölég kontraproduktív vót ez a komment. na mosmán mindegy.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.10. 13:39:11

dzsoki jujjing a dallasban volt ámerikái milliomos

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 13:41:38

@sugargiraffusplumps.: Puzsérnak minden egyes szavával egyetértek. Az lehet, hogy csak megjácca magát, de akkor nagyon jól csinálja.

Ha Puzsérral vitatkozol, velem vitatkozol.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.10. 13:43:38

@atpijkamo: tudjuk...ő is a védelmed alatt áll. Mi vagy te ? Védelmi miniszter?????????????

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 13:50:56

@atpijkamo: hadd gratuláljak, tökéletesen megértetted a mondanivalóm lényegét!! ( nemám, csak vicc volt) inkább hallgassál muzsikaszót:

www.youtube.com/watch?v=fUspLVStPbk

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 14:05:53

@batgirl: Larry Hagman az "I Dream of Jeannie"-ben szerepelt. Imádom.

en.wikipedia.org/wiki/I_Dream_of_Jeannie

S1 E17 A világ leggazdagabb űrhajósa
www.youtube.com/watch?v=b6CITMBgCTY

Az űrhajós egy szigeten összeszedett egy palackba zárt női dzsinnt, és minden epizódban különös kaladba kerülnek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.10. 14:06:56

@batgirl: :)) Milédy szerint a hoppmester vagyok.

Puzsér nem szorul a védelmemre.

Jozsef Budahazy 2014.07.10. 14:08:16

Kevesebb naivitast kivanok, miutan kimasoltam a szoveget a wordben kicsereltem az osszes naivot pocsre vegigrohogtem az egeszet. Mindemellett kiraly vagy.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.10. 14:08:17

@sugargiraffusplumps.: én csak remegek. Nem enged be a gmailem. Most sikíto va körbeszaladgálom a hásztömböt. Az majd megoldja.
@atpijkamo: engem 1x lepuzséroztak itt. Nem tudtam eldöntni, hogy szitok vagy elismervény.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 14:12:01

@Kellemes Zérókomponista: szerintem szitok :)

viszont nem világos hogy sikítva vagy síkosítóval lesz a futás.

Atörökk 2014.07.10. 14:13:31

@sugargiraffusplumps.:
Jó, lehet példának okádékáért könyvt is olvasni, csak az már olyan fene tuggya... szóval olyan anakronisztikus.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.10. 14:13:52

@Kellemes Zérókomponista: Olvasom Puzsért és sokszor én sem tudom eldönteni, hogy kedvelem, vagy le akarom köpni. Sok igazsága vagyon, de néha olyan érzésem van, hogy ő sem különb azoknál a celebeknél, akiket fikáz.
Tehát, még ne döntsd el.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.10. 14:17:43

@batgirl: el van döntve: nem mozgat. A nép - mint a politikára is - mozdul rá. Üres életet jelez. Ha szembejön belehallgatok/nézek, de magamtól nem keresem (tehát nincs szerelem).
@sugargiraffusplumps.: ó, síkosítóm nincs, adjak?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 14:18:35

@atörökk: meg az már nem is divatos. olyan mint a hagyományos szex :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.10. 14:21:33

@Kellemes Zérókomponista: na most melyik? mostanában nem nagyon vagy önmagad, minden rennbe van?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.10. 15:45:20

@atpijkamo: a stílusos mondanivaló maga az ember!:) Nem tudom, mindkettőre.
@sugargiraffusplumps.: nem tudom kiről beszélsz.:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 16:11:44

@atörökk: Nagyon jó meglátás! Magam is szívesebben olvasok Platónt ékes ógörög nyelven estelente, nem ezt a fasz... .... Puzsért, vagy kit. (Egyáltalán milyen idióta név ez már?) Mindazonáltal óvakodnék attól, hogy egy kalap alá vegyem a Hajdú-, ill. Trutykó-félékkel csupán azért, mert közérthető stílusban mondja meg a véleményét róluk. Azért hasít ő más témában is. (A filmes sorozata a Jazzyn pl. remek.)
nedudgi
P.S. Boldogat. Utólag. Némiképp. Ilyesmi.

Atörökk 2014.07.10. 16:51:17

@agresszív kismalac:
Akkor meg kéne maradni a filmes vonalnál. Ja, hogy az nem hoz elég lóvét.
Köszönöm a boldogat! ;)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 16:54:27

@atörökk: Ilyen világot élünk. Lásd még- értékválság. Puzsér pont emiatt veri a nyálát leginkább.

Atörökk 2014.07.10. 16:59:30

@agresszív kismalac:
Működésével az értékválság ellen kb. semmit nem tesz.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 17:07:56

@atörökk: Ebben nem értünk egyet. Szerinted mit kellene tennie?

Atörökk 2014.07.10. 17:10:46

@agresszív kismalac:
Ugyanazokra a dolgokra apellál, amiket más úgymond médiaszemélyisegknél elítél. Innentől számomra hiteltelen.

Maradjon meg a filmes vonalon.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 17:13:29

@atörökk: Akkor vegyünk egy másik csókát a példa kedvéért, aki számodra nem hiteltelen. Mitévő legyen értékválság-ügyben?

helianthus 2014.07.10. 17:41:53

Ma ilyen fitatkoszós nap van.

Aureliano Buendía 2014.07.10. 17:46:53

Remélem, a poszter azt a baszakodást is leírja majd, aminek a végén megkapja(?) a kártérítést.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 17:49:50

Az volt már, hogy a Fifty-Fifty nyerte a Kékszalagot rekordidővel?

Manyecska 2014.07.10. 18:00:30

@agresszív kismalac: óigen? konkrét videóim vannak most nézem.

Manyecska 2014.07.10. 18:02:04

@uraaam: nemtom melyikben volt de rohadt gyorsak voltak! Jó szelük van.

Atörökk 2014.07.10. 18:03:06

@agresszív kismalac:
Nehéz kérdés. Ugye illene valami alternatívát ajánlani a bulvármédián túl (ami nem nagyon létezik, mármint színvonalas, nem pártszócső tv-rádió-újság). Meg kb. úgy széllel szemben hugyozás az egész, ahogy van.

Benoke2 2014.07.10. 18:10:20

Remek. Par nappal a postplo elott mi os pont Londonba utaztunk pont lutonra es pont gyerekkel csak 2x annyi eves volt. Egeszen veletlenul mi is wizesekkel voltunk. Szerencsere alig kesett bar tajekoztatas ott sem volt csak bufe. Visszafele mar jet2 -vel jottunk az egy nagy fokkal korrektebb ceg. Ultra fapadossal legkozelebb csak akkor ha nagyon muszaj.

Manyecska 2014.07.10. 18:14:44

@dr. phil. Sün‼ ツ: baszki közben darázsba léptem sza volt egy kis közjáték. Most is szétreped a fejem. majd elájultam annyira fájt a csípése dúlva.lekközelebb megdöglöm valószín.

Manyecska 2014.07.10. 18:17:12

biztos nemileg frusztrált lehetek mer rögtön kihúzkodtam a fullánkját.xd

Aureliano Buendía 2014.07.10. 18:37:18

Vajon lesz olyan is a fapadosokon, hogy állóhelyeket adnak el?

Beaver100 2014.07.11. 05:16:10

@dr. phil. Sün‼ ツ: Mindig ennyi suket fasz gyul itt ossze ?? az elen veled

andand 2014.07.11. 09:48:06

Ma reggel a Lufthansa törölte a járatomat. Átfoglalták, így 5 ora késéssel fogok célba érni. Kiváncsi vagyok ők hogyan kezelik majd a helyzetet.

andand 2014.07.11. 09:50:50

Sajnos a táv az 1500km határán van. Úton 1800, levegőben 1494. Viszont átszállásos útvonal volt, akkor meg több. Ennek utána kell nézzek, hogy számolják.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.07.11. 21:15:10

ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON

Kedves Beküldő!

Nagyon köszönöm a kitartást és intézkedést, ez újabb lépés egy normálisabb világ létrehozásához.

Bár a magyar fogyasztóvédelemről elég rossz a véleményem, ez a határozat elég alapos lett. Leszámítva azt a tényt persze, hogy 14-15 millió Ft hátrány okozásáért (és a fogyasztók gyakorlattá tett teljes szájonfosásáért) 500.000 Ft büntit sikerült kiróni (ami azért felvet néhány kérdést).

@fghjk: Én ezt úgy értelmezem, hogy ha madárrajjal ütközik (nem tudom, csak sejtem), hogy a légügyi hatóságnak jelentést kell tenni róla. A légügyi hatóság meg megírta a fogyvédnek, hogy nem volt rendkívüli esemény jelentve, kb. annyi, hogy a wizz kamuzott.
Persze lehet, hogy csak hibásan olvasok a sorok között, mert nagyon sok sor volt :)

OFF

andand 2014.07.12. 08:45:04

A madarrajos utkozes arrol szolt, hogy a gep egy korabbi uton utkozott, ezert javitasra/ellenorzesre szorult. Ez rendben is lett volna, ha akkor utkozik amikor a posztolohoz repul. De itt az tortent, hogy mivel a wizznek nincs extra gepe amit be lehetett volna vetni, az egesz napos program felborult. Ez nem rendkivuli korulmeny, csak egyszeruen a hatulutoje a gepek allando kihasznalasanak. Vagyis az uzleti modell visszautott a Wizznel.

ahanem01 2014.09.01. 13:20:52

Na, a kedves pénzintézetek ugyanígy szarják le a törvényeket.
süti beállítások módosítása