Ezúttal a Hasznos Holmi Webáruházat szeretnénk pellengérre állítani. Az hagyján, hogy hibás a termék, amit küldtek, ez előfordul. De az milyen ügykezelés már, hogy minden héten új kimenő üzenetben állítják, hogy épp szabadságon vannak! Remélem, egyszer elnyerik méltó büntetésüket. A karmára esetleg rá lehet segíteni a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatósággal.
Tisztelt Tékozló Homár!
Az alábbi esetet szeretném megosztani Önökkel, és ha tudnak tanácsot adni megköszönném.
TAVALY májusban vásároltam egy 3db-os bőrönd készletet a Vedvelemen keresztül a Hasznosholmi Web áruháztól. Nyáron, a használat során több problémát is észleltem mindhárom terméken. A termékek hibásak voltak. A középső bőröndben a belső elválasztó cipzár olyan ferdén volt bevarrva, hogy akadályozza az összehúzást. Ezen kívül mindhárom bőröndben az egyik rögzítő műanyag kapocs bezárás után nem nyílik ki és a védőfólia egyikről sem távolítható el maradéktalanul. Jeleztem a Web áruháznak augusztusban, akik arra kértek, hogy az eredeti számlával küldjem vissza a 12kg-os szettet. (utólag láttam, hogy 10kg felett ezt nekik kellett volna megoldani)
Ezek után októbertől februárig intézték a beszállítóval a cserét, majd többszöri telefonos és e-mailes érdeklődésemre azt a választ kaptam, hogy „Köszönjük érdeklődését. Ezúton tájékoztatjuk, minőségi kifogásának beszállító (garanciális) partnerünk nem tudott helyt adni, ugyanis az Ön által megjelölt okok nem esnek garanciális elbírálás alá. A termék cseréjét jóváhagyták, így a szezonnyitó beérkező kontingessel egy garnitúrát az Ön által korábban megvásárolt modellből küldeni fognak részünkre, melyet előzetes egyeztetést követően kiszállítunk Önnek. A beérkezés várható ideje február utolsó hete.”
Mondanom sem kell, hogy ez is eltelt. Telefonon, ha sikerült néha elérnem az áruházat azt mondták, hogy úton van, rajta van a szállító levélen stb.
Májusban, miután 7 hónapja semmit nem intéztek, egy hölgy megígérte, hogy visszaküldik a teremékek árát, csak küldjek erről e-mailt. Ez meg is történt 05/20-án.
1 hét múlva telefonon azt mondták, hogy elindították az utalást, de 8-9 munkanap mire a rózsaszín csekk elér hozzám. Ez az idő is eltelt, közben utána néztem a rózsaszín csekknek és a postával is beszéltem, a posta honlapján a belföldi postautalvány 1 órán belüli, T+1 és T+2 napi küldések vannak, 9 napos nincs is! Kértem, hogy küldjék el részemre a belföldi postautalvány 13 számjegyű azonosítóját és az indítási időpontot, hogy meg tudjam kerestetni. Semmi válasz.
Telefonon továbbra sem lehet a céget elérni („a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható, kérjük……stb,) az e-mailre sem válaszolnak. Automatikus üzenetként a következőt küldik: Tájékoztatjuk, június 23-30 között – szabadság miatt – nem leszünk elérhetőek. Ha az időpont lejárt, ez a következő: Tájékoztatjuk, július 1-15. között – szabadság miatt – nem leszünk elérhetőek. Ez is lejárt már. Kíváncsi lennék, ha valakinek most van gondja valamivel azt hogy intézi, sem telefonon sem e-mailen nem lehet őket elérni.
A terméket visszaküldtem az eredeti számla is náluk van, se csere se pénz, a levelekre ritkán válaszolnak. Kihez fordulhatok, aki tényleg tud segíteni, nem hinném, hogy egy reklamációt ennyi ideig el lehet húzni.
Válaszukat előre köszönöm,
Üdvözlettel,
M. Piroska
Az utolsó 100 komment: