Tékozló Homár

Kérés nélkül aktivált mobilnet-csomag a T-nél HELYREIGAZÍTÁSSAL FRISSÜLT!

2014.09.08. 13:44 | Homár Hilda | komment

sim-cards-communications-mobile.jpg

Nem tudom, mennyire jogos kívánság, hogy ingyen mentsenek le telefonszámokat a régi SIM-kártyáról az újra, de az biztos, hogy nem kóser, ha kérdés nélkül aktiválnak fieztős szolgáltatásokat. Mondjuk Robi észnél volt mindkét esetben, mégha az első megoldásával egy csomó mindenkinek eszébe sem jutott volna próbálkozni. Pedig nekem is van olyan idősebb nőrokonom, aki mindenhol alkuszik. Ezt úgy kell érteni, hogy MINDENHOL. Nemcsak piacon meg a kínainál, hanem plázás ruhásboltokban meg bútorboltokban is simán rákérdez, hogy esetleg kaphat-e valamilyen kedvezményt. És tudjátok mit?  Általában kaphat!

Sziasztok!

A régi telefonom tönkrement, és szükségem volt egy másikra. Bementem az egy T-pontba, előadtam, mit szeretnék. Új telefon, készpénzért, 2 éves hűséggel. Sima ügy.

Viszont az én díjcsomagom már nem rendelhető, választanom kellett újat. Rendben, hasonló havidíj, hasonló percdíjak. Fontos a mobilnet, eddig kihúztam havi 200 megabájt adatforgalommal, most is elég lesz. Új SIM-kártya szükséges, mert az új telefonba már csak micro-SIM passzol. Ügyfélszolgálatos csaj elintézte ezt is. Kifizettem a telefont, kártya a helyén. Kértem, hogy amíg elugrom reggelizni, töltse fel kicsit, ne merüljön le nap közben. Persze, semmi gond.

Reggeli után visszamentem a telefonért, a csaj mosolyogva átadta. Leültem egy várakozóhelyre, bedugtam a hálózati töltőt, és babráltam vele, amíg töltött. 10 perc után jött a döbbenet, hogy egy darab telefonszám sincs az új kártyán, minden a régin volt, amit már nem tudok berakni a telefonba. Hogy oldjam meg most azonnal?

Kértem sorszámot az egyik szervizes kollégához, biztos megoldható 2 perc alatt. Kis várakozás után én következtem. Előadtam, mit szeretnék:
-Új telefonom van, amiért fél órája raktam le 60 ezer ft. készpénzt, minden telszámom a régi kártyán, az újon meg egy sem, oldja meg nekem legyen szíves.
-Rendben, 3 ezer forint lesz az adatmásolás.
-Tessék? Akkor megismétlem: Most vettem egy új telefont, 60 ezer forintért, készpénzért. 13 éve ügyfél vagyok, tegye meg nekem, legyen szíves. Ingyen. Férjen bele.
-Nem lehet, számlát kell kiállítanom minden munkáról.
-Uram, régi ügyfél vagyok, nem akarok ezért az apróságért 3 ezret fizetni. Értse meg.
-Értse meg, számlát kell adnom.
-Rendben, hívja ide az üzletvezetőt, hátha ő belátóbb lesz, és értékel egy hűséges ügyfelet.

Erre nem volt válasza, elvitte a telefont a színfalak mögé, és kb. 3 perc múlva visszatért. Lerakta az asztalra, és ennyit mondott:
-Viszontlátásra.
Akkor ezt megoldottam ingyen… Úgy gondolom, van olyan ügyfél, aki megérdemel ennyit, külön kérés nélkül.

Másnap reggel beléptem a netes ügyfélszolgálatra, meglepődve láttam, hogy az ügyfélszolgálatos csaj külön kérés nélkül beállított nekem egy 1200 forint havidíjas mobilinternet-csomagot. Kikapcsoltam, elég a csomaghoz adott 200 megabájt.

Fél óra múlva azt tapasztaltam, hogy a mobilnet nem megy a telefonon. Hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy egyrészt olyan szolgáltatást kapcsoltak be, amit nem kértem, másrészt ami jár, és benne van a csomagban, azt most azonnal kapcsolják vissza. Elnézést, perszepersze, máris kapcsolom.

Bosszant, hogy évente-két évente tévedek be hozzájuk személyesen, és egyből le akarnak húzni. Úgyhogy figyelni, kérdezni, és nem meghátrálni.

Rudi

UPDATE 09.09. 10:17

Ezúttal sajnos egy helyesbítéssel frissül a poszt. Olvasónk rájött, hogy tévedett a mobilnet előfizetéssel kapcsolatban, az egy régebb óta élő szolgáltatás volt, nem a megkérdezése nélkül aktiválták.  A valótlan állítást tartalmazó levél miatt mi is elnézést kérünk.

Sziasztok!

Én vagyok a poszt írója, és ezúton kérek elnézést, ugyanis a történet fele nem igaz. Nem próbáltak meg átverni, lehúzni, nem igényelt szolgáltatást rám sózni. 

Most, hogy kikerült a poszt, utánanéztem a korábbi számláimon, és a mobilinternet-csomag egy régebben aktivált dolog, csak mivel egy hónapra kértem valamikor egy éve, de ezek szerint ez egy automatikusan megújuló szolgáltatás, továbbra is élt, én meg totál elfeledkeztem róla. Úgyhogy visszavonok minden "rágalmat", én voltam figyelmetlen, és nem ellenőriztem a korábbi számlákat a poszt beküldése előtt.

Úgyhogy ha megoldható, töröljétek a posztot, nehogy rágalmazási hercehurca legyen belőle. A simkártyás adatmásolás meg nem olyan érdekes sztori, hogy csak ezért szerkesszétek, és kint maradjon az oldalon.

Köszi:

Rudi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aureliano Buendía 2014.09.08. 17:12:25

@atpijkamo: láttam már éjjeliőrt nappal meghalni:)

venszivar 2014.09.08. 17:15:40

szerintem a praktikus "csak" irigykedett a dugás miatt

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.08. 17:15:53

@Aureliano Buendía: :))

@dailyvicodin: Már Lagrange észrevette, hogy a Homár tagjai permutálásának egymás utáni elvégzése ismét a tagok egy permutációját eredményezi, sőt vannak az összes permutáción belül olyan még kisebb csoportok, melyek „együtt maradnak”, azaz a csoport tagjainak permutálása csoportbeli taggal nem ad a csoporton kívüli tagot.

dailyvicodin 2014.09.08. 17:17:47

@AtiSnatch: hozzáattalak barátnak.

B.B.

@atpijkamo: ehhez nekem este van. megyek is haza :D

Rosszindulatú Vászka 2014.09.08. 17:34:01

Namost akkor Én mindenkit kiszűrök és enyim itt a tér!

CsakMintTe 2014.09.08. 17:34:30

@CID: Jó, hát ezt meg tudom érteni... :)

AtiSnatch 2014.09.08. 17:34:52

@Rosszindulatú Vászka: erobikozni akarsz vagy hastáncolni?

Rosszindulatú Vászka 2014.09.08. 17:42:45

@AtiSnatch: nem látlak, ki vagy szűrve.

Külömbe meg releválnák már egy jó alapos segítőkészet, csak ehhez konkrétan nincs mit.

Ja, de!

RUDI!

Kemény voltál, csak így tovább! Ha pékségbe száraz kakóscsigát kapsz, ottan is híjjad a főnököt, de elébb mindenképpen arcoskoggyál kicsit a szeméjzettel!

Több tisztelet a tudatos fogyasztónak!

AtiSnatch 2014.09.08. 17:43:45

@Aureliano Buendía: nincs hozzá közöm :D

egyébként úgy is működik, hogy nem vagy belépve és az oldal tetején a kommentszűrés feliratra kattintva vissza is lehet állítani. :)

Aureliano Buendía 2014.09.08. 17:45:22

@Rosszindulatú Vászka: tudod mióta jár abba a pékségbe? Hisz ott mindig 5-10 forinttal olcsóbb. Igaz, hogy négy metrómegállónyit túl kell miatta menni, de a hülyének is megéri.

AtiSnatch 2014.09.08. 17:47:49

@Rosszindulatú Vászka: hogy mi? nem látlak, mert tiltottalak.

Rosszindulatú Vászka 2014.09.08. 17:48:35

@Aureliano Buendía: nem beszélve arról, mennyire zsenánt hatvan rugós, hűséges telóval felvágni ijen igényes társaságban. Szánalmas.

Aureliano Buendía 2014.09.08. 17:50:36

@Rosszindulatú Vászka: ha személyes ismerősöm lenne (szerencsére nem az), akkor megkérdezném tőle, hogy most dicsekszik, vagy panaszkodik?

Rosszindulatú Vászka 2014.09.08. 17:55:21

@Aureliano Buendía: nebazz... tök ciki a csávó. Én például direkt vettem a swarovszki kristájos ájfónomra egy zamzung tokot a kínaiba, mer én cociálisan érzékeny vagyok, meg nem szeretek felvágni. A bentlimmel is direkt mindég a legvégibe állok a parkolókba.

Amúgy senem értem ezt a okostelefon dolgot. Nálam például minden telcsi okosabb, ha meggebedek, se tudok annyi számot megjegyezni, meg fejben tetriszezni se.

Aureliano Buendía 2014.09.08. 17:58:37

@Rosszindulatú Vászka: ez most egy ilyen divat báttya. Nem érthessük mi esztet. Nekem pl. olyan telefonom van, hogy tud sms-t, mms-t, hívást küldeni, fogadni, oszt ennyi. Biztos lehet rajta netezni, de szórakozzon vele, akinek kettő anyukája volt.
Ebbe még van anyag.

Rosszindulatú Vászka 2014.09.08. 18:00:47

@Aureliano Buendía: azok a hárombetűsek azok mik azok? Ojan nekem is van?

Atörökk 2014.09.08. 18:03:29

@Aureliano Buendía: és ott ingyen mentenek adatot a kakaóscsigából.

megamenn 2014.09.08. 19:22:12

kedves poszter, ez szép volt! kérjük a következőt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.08. 19:30:27

"Másnap reggel beléptem a netes ügyfélszolgálatra, meglepődve láttam, hogy az ügyfélszolgálatos csaj külön kérés nélkül beállított nekem egy 1200 forint havidíjas mobilinternet-csomagot"
Kötelező mindenféle szart eladniuk. De ha az ügyfél nem kéri, akkor igaza van ha veri az asztalt!

CID 2014.09.08. 19:48:06

És @ColT: megmondta a tuttit. Adatmásolás munka, pénz. Háromezer párszáz forintos számlájával meg ugye a posztoló azért nem a szolgáltatok vágyainak netovábbja. Mondjuk, azt sem értem egy felső középkategóriás telefonnal mit kezd 200 Mb-al.

AtiSnatch 2014.09.08. 20:15:49

@CID: nekem felső kategóriás telefon van 200mb-val. ha vidéken vagyok akkor fogy el. minden másra ott a maste... izé wifi.

Atörökk 2014.09.08. 20:17:36

@CID: elolvassa az itteni kommenteket.

CID 2014.09.08. 20:38:07

@AtiSnatch: A Z-d már nagyon régen nem felsőkategóriás.
@atörökk: Gondoltam valami értelmesre használja.

Manyecska 2014.09.08. 20:49:46

írjon már egy gyökér, szűrni akarok. most. Szülés gomb mérnincs??

AtiSnatch 2014.09.08. 21:21:46

@atpijkamo: ne emlegesd, mert olyan mint Beetlejuice. kimondod háromszor, hogy hagyma és megjelenik :D

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 21:28:59

Felelősen, de felajzva közeledek.

AtiSnatch 2014.09.08. 21:37:16

@Nattramn: mondtam már vazze, hogy csinálj egy kib@szott fészbukót és keresd Ati Snaccsot. na. még finom vagyok és nőies.

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 21:38:35

@atpijkamo: Én? Dehát itt vagyok. De hol van helimeli? Most, hogy már van szűrés gomb, lehet offolni? Csak néhány kínzó kérdés a sok közül.

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 21:42:29

@AtiSnatch: Van tarcsiba meghívód? Nem küldött senki :8((

háromlábúbogár (törölt) 2014.09.08. 21:42:30

Szűrhetünk mindenkit a gecibe?? :-)
Mér másfajta a bötű???

lomposfarkas 2014.09.08. 21:43:37

Nade azért a T pont is szophatna elefántot. 3000 Ft a másolás??
"elvitte a telefont a színfalak mögé, és kb. 3 perc múlva visszatért "
Gondolom bedugja a simet valami usb-s baszásba, két kattintás és átkúszik a lista az új simre. Kurvaannyukat.

AtiSnatch 2014.09.08. 21:44:58

@Nattramn: van fészbukod? jelölj be: Ati Snaccs.

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 21:51:43

@atpijkamo: @AtiSnatch: Nincsen még cukorhegyem. Én azért szeretek alaposan felkészülni, mielőtt távoli, idegen helyekre utazok!

CID 2014.09.08. 21:51:49

@Manyecska: Szerintem legtöbb pasi megdugna (korod ide vagyoda), aztán meg jön a baba :)
@AtiSnatch: ehh, benéztem,mlemaradt az 1...

igi1 2014.09.08. 21:53:08

Nem fogok többet a homárra írni, amíg ez a paprikajancsi kommentszűréssel akarja mindenki tudtára adni, hogy itt biza ő a zúr a háznál.

Az a törökk, és úgyse adom senkinek se.

AtiSnatch 2014.09.08. 22:10:44

@CID: z 1 c. :) most még csúcs.

no.nick.today 2014.09.08. 22:29:53

Díjcsomagot váltania miért kellet?

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 22:44:31

@atpijkamo: Kikérem magamnak a feltételezést is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.08. 22:47:15

@Nattramn:
Mosmá tényleg érdekelne, hogy mijé nem gyüssz?
Itt nem biztos, hogy érdekes élet lesz.
Egy esélyt adj magadnak, ember!
Vagy izé, nemtommi!44!

Atörökk 2014.09.08. 22:49:07

Posztolót felajzottàk az ügyfélszolgálaton.

FDToth 2014.09.08. 22:57:43

Vegre egy tudatos, normalis posztolo! Igy kell ezt! Lassan a huseges ugyfelet tobbre kene tartani kint az ujat... Asszem pont t, valllati net: van olyan akcio, hogy 24 honap huseg eseten 12 honap felaron, de caak uj elofizetiknek! Aki mar 15-20 eve ott van az micsoda? Most ha akarom ezt a cuccot, akkor szuntessem meg, majd kossem ujra? Mas szolgaltato meg meg ennel is gyatrabb...

Anomalocaris (törölt) 2014.09.08. 23:02:39

@dr. phil. Sün‼ ツ: Reménykedtem, hogy csak pár napos fellángolás lesz, és aztán mindenki visszaszivárog.

"helimelit hová rejtetted?"

Lehet véletlenül kiszűrtem a blogról! :8/

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.08. 23:05:01

@Nattramn:
Nem bisztos.
Ezér lenne jobb, ha átjönnél.
Aztán majd eldöntöd...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.08. 23:21:09

@Nattramn:
Hát tipróggyá!
Közülünk elfogadott mindenki a saját hülyeségeddel.
Mindenki hülye valamilyen szinten...
De akkor egésségedre!44!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.08. 23:47:11

@Nattramn:
Nein!
Ich hab' nicht's gesagt!
Gyere oda, oszt jóvan!4!44

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.08. 23:59:40

Mostan olyan kérdések foglalkoztatnak, hogy vajon mijafaszé pofázik valaki, akivel megbeszéltük, hogy nem pofázik?
Asszem, becsukok.
Egy sün, az sün.
Ámen!
Izé, Ómen!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.09. 06:17:39

SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2014/09/09/bogarelet_204

@lomposfarkas: "-Új telefonom van, amiért fél órája raktam le 60 ezer ft. készpénzt, minden telszámom a régi kártyán, az újon meg egy sem, oldja meg nekem legyen szíves.
-Rendben, 3 ezer forint lesz az adatmásolás."
Vaószínű pontosan így történik.
De tudod mit?
Ha olyan hülye valaki, hogy nem néz utána, hogyan kell két telefon között adatot menteni (esetlegesen egyáltalán nem backupolja a telefon tartalmát, amin fontos telefonszámok, sms-ek vannak, esetleg feljegyzések, képek), az fizesse ki a 3000Ft-ot egy adatmásolásÉrt.

AtiSnatch 2014.09.09. 07:15:16

@igi1: neked meg írtam privátot. olvassad meg.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.09.09. 08:00:10

"A régi telefonom tönkrement, és szükségem volt egy másikra. Bementem az egy T-pontba, előadtam, mit szeretnék. Új telefon, készpénzért, 2 éves hűséggel. Sima ügy."

Ahelyett hogy vettél volna egy függetlent, jó eséllyel olcsóbban, hűség és sorbanállás nélkül. Meg is érdemelted. Vannak beszűkültek, akik még magentában látják a világot....

Ha olcsóbb volt, azért "cserébe kaptad" a kötelező csomagváltást, a simcserét, az újabb két év rabságot, a szívatást, a Homár poszt megírására az okot. Megérte?

samcro 2014.09.09. 08:07:31

@atpijkamo: minden előfordulhat persze. backup több egymástól független helyre, ez nem is kérdés.

De most telszámokról beszélünk. Beírok egy számot, net közelben vagyok, azonnal szinkronizál. Aztán amikor épp eszembe jut, rákattintok a címtárra, exportálás (vcf-et és csv-t tud), aztán lementem valahova. Így megvan három helyen, ha eltűnik/tönkremegy a telóm, nem a T-k és a V ügyfélszolgálatán fogok hisztizni, hogy hozzák vissza a számaimat.

fölé mellé 2014.09.09. 08:19:36

Én vagyok a poszt írója, és ezúton kérek elnézést, ugyanis a történet fele nem igaz. Nem próbáltak meg átverni, lehúzni, nem igényelt szolgáltatást rám sózni.
A mobilinternet-csomag egy régebben aktivált dolog (utánanéztem a korábbi számlákon), csak mivel egy hónapra kértem valamikor egy éve, de ezek szerint ez egy automatikusan megújuló szolgáltatás, továbbra is élt, én meg totál elfeledkeztem róla.
Úgyhogy visszavonok minden "rágalmat", én voltam figyelmetlen, és nem ellenőriztem a korábbi számlákat a poszt beküldése előtt.

dailyvicodin 2014.09.09. 08:25:28

szürés gombra tehettek volna a nagyokosok egy cursor: pointer; -t

segítek is:

.commentText a
{
cursor: pointer;
}

2014.09.09. 08:32:29

Beviszed a kártyát egy sarki mobilos boltba és ingyen kivágják a sima SIM kártyádból a nano vagy micro méretet. Nem is kellett volna kártyát cserélni.

CID 2014.09.09. 08:33:00

@AtiSnatch: 28000 forinttal több mint a posterünk Xifon 4s-e ;)

dailyvicodin 2014.09.09. 08:34:54

@kowee: nem minden esetben jó megoldás, sok régi simkártya valamivel más, sokuk több mások kevesebb áramot igényelnek.

az új sim-ek egyébként is takarékosabbak a telefon számára. jóltette amit tett.

CID 2014.09.09. 08:35:08

@kowee: Azért a nanora nyesés nagyon kétesélyes.

AtiSnatch 2014.09.09. 08:39:05

@Kitalátor (másként) gondolkodó: hány éves vagy, hogy nem jött még meg? meg azt hittem fiú vagy. :D (a blogprofilos emil címedre ment, ott keresd)

AtiSnatch 2014.09.09. 08:40:51

@CID: jó, akkor nem csúcs. :)

AtiSnatch 2014.09.09. 08:52:01

@fölé mellé: bátor vagy, hogy felvállalod a hibádat (főleg itt) :) +1

AtiSnatch 2014.09.09. 08:54:09

@atörökk: eggyel feletted írtam neki. (elfelejtetted a fészbúk jelszód?)

fölé mellé 2014.09.09. 08:56:55

@AtiSnatch: Feljebb névvel-arccal is megtettem (FB-kommentek), így korrekt a dolog. Figyelmetlen voltam. Az első reakcióm az volt, amikor lekapcsolták a mobilnetet, hogy megnézem a korábbi számlákat, de mire hazaértem, csak a bosszankodás maradt, meg a "rám sóztak valamit, amit nem kértem" - gondolat.
Az, hogy itt mit kommentelnek majd erre, nagyon nem izgat. Én (egyelőre) megtettem mindent, a szerkesztőknek is írtam, hogy töröljék, vagy tegyék ki a helyesbítést.
Ha névtelenül nagy volt a pofám, és rágalmaztam, akkor a bocsánatkérést is vállalnom kell arccal-névvel.

AtiSnatch 2014.09.09. 09:04:36

@atörökk: mer mér?

@fölé mellé: itt a poszterek nagy többsége köpködni szokott. :D

fölé mellé 2014.09.09. 09:10:02

@AtiSnatch: Kibírom a kommentek olvasgatása nélkül... =)
Ha meg köpködni akarnak, köpködjenek. Jobban érzem magam így, hogy javítottam magam, és vállaltam, hogy hülye voltam, mintha lapítanék.

Manyecska 2014.09.09. 09:55:33

@CID: mondtam egy tízest letagadhatnék; lehet többet is mer a húszéves eladólányok is letegeznek mostmár:( :O genetika, egész család ilyen :) 90-et simán megélik..

joska61 2014.09.09. 10:01:38

Egy ideje sokféle szolgáltatóra jellemző ez, hogy fordítva ülnek a lovon. Kapsz valamit, amiért fizetned kellene, de lemondhatod. Undorító szokás ilyenkor is, "hírlevél" formában is, meg állami szinten is.

Manyecska 2014.09.09. 10:01:47

@CID: nekem nem kell legtöbbpasi, kevés pasim volt, meglepődnél. inkább egyedül mint egy bárommal:P

2014.09.09. 13:19:07

@CID:
Akkor bejött. Egy vodás kártyám microra lett nyesve (padfone-hoz) a céges t-mobile pedig nanora (iphone) Ja mindkettő 3 éves kártya.
www.youtube.com/watch?v=pqZKiskIBjA

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2014.09.12. 13:48:10

A telefonszámok átmásolását azért ingyen meg szokás csinálni egy ilyen esetben. Lehet az értékesítést végző munkatárs elfelejtett rákérdezni, hogy átmásolják-e.

Jegkoko 2014.09.13. 22:45:40

Érdeke de a jelenlegi telefonomon nincsen egy darab telefonszám se de még csak a sim kártyán.A windows live fiókomban van az összes telefonszám és miegymás amibe ha elsőre belépek hopp már ott is van minden, és nem kell ilyen hülyeségekkel szarkodni.

Maci25 2014.09.14. 09:27:20

Nekem ugyan nem aktiváltak plusz nett csomagot, de kaptam cserébe 1,5 év szervizbejárást. Ha ez még nem volna elég, kaptam ajándékba , hogy bármikor szétkapcsolhat hívás közben a telefon vagy tudtomon kívül nem vagyok elérhető másoknak.
A szétkapcsolás akár egy percen belül többször is megeshet. EZ JÁR AKI A T- MOBILNÁL VÁSÁROL TELEFONT?
forum.sonymobil.hu/tema-xperia-p-lt22i?page=11
Itt már panaszkodtam sokat de megoldás nem született.
Mit tehetnék?
Nem lehet igaz, hogy az ügyféllel bármit meg lehet csinálni!
Ha van ötlet kérem segitsetek
Maus Róbert Péter Pici'Ogre nincs véletlen ötleted, hogyan tudnák fogást találni ezen a díszes társaságon?
süti beállítások módosítása