Tékozló Homár

Mire jó a telefonbiztosítás? FRISSÜLT

2014.10.15. 13:45 | Homár Hilda | komment

htc-desire-500.jpg

Olvasónk levele szerint nagyjából semmire. Legalább is a jólhangzó ígéretek igencsak szűk korlátokat kaptak a valóságban. 

Kedves Tékozló Homár!

2014.02.20.-án vásároltam 2 éves hűségnyilatkozattal egy HTC Desire 500 telefont. Kötöttem hozzá 1090Ft havidíjért biztosítást, ami ennyit jelent, hogy ha pl leesik és összetörik akkor 10eFt önrész fejében kicserélik egy új készülékre +/-10% vételáron belül. Úgy gondoltam ennyit megér ez a szolgáltatás. Havi 7080Ft-ot fizetek mindennel együtt a Vodafone-nak, ezen kívül a családban van még 2 db előfizetés ugyanennél a szolgáltatónál.

Lényeg: tegnap kicsúszott a kezemből a telefon és olyan szerencsétlenül esett, hogy betört a kijelzője.
Soha nem történt még ilyen velem, minden tárgyamra nagyon vigyázok. Na de sebaj, ezért van a biztosítás, milyen szerencse, hogy kötöttem. Ma be is lett jelentve a megadott számon a kár, kaptam egy kárszámot, amivel be kellett menni a szolgáltatóhoz (Nyíregyháza, Korzó bevásárlóközpont). Kárszám: 5492131.

Az ügyintéző hölgy végtelenül kedves volt, közölte, hogy minden rendben, befizetem a 10eFt önrészt és azonnal kapok egy új telefont, de nem HTC Desire 500-ast mert az már kifutott. Meg is lepődtem, hogy ennyire gördülékenyen megy a dolog. A hölgy elkezdett átnyálazni egy 3-4 oldalas készüléklistát, keresve, hogy mely telefonok férnek bele a +/-10%-ba. Végül talált összesen 1 db telefont ami belefér a megadott árba, egy HUAWEI Ascend G510 (ha jól emlékszek).

Talán érthető módon én nem szeretnék HTC telefonról -amit egyébként nagyon szeretek- egy HUAWEI készülékre váltani. 

Itt kezdődik a bonyodalom. Lehetne pl HTC Desire 610 is de az nem fér bele a 10%-ba, pár ezer forinttal drágább. Az senkit nem érdekel, hogy kifizetném a különbözet. De nekem bármi megfelelne, Sony, Samsung, LG, tényleg bármi, csakhogy egyik sem fér bele a +/-10%-ba. Az ügyéntéző hölgy azt ajánlotta, hogy ír a biztosítónak hátha engedélyezik a dolgot de volt már ilyen eset és eddig még nem engedélyezték, pedig volt olyan, hogy 1000Ft volt csak az eltérés. Na ekkor megkértem, hogy hívja ki az üzletvezetőt. Nagyjából ugyanezt elmondtam neki is, és nagyjából Ő is ugyanazt elmondta amit előtte az ügyintéző hölgy.

Ekkor már mondtam, hogy rendben, akkor az egész család viszi a Vodafone-tól az összes előfizetést a T csoporthoz, mire az üzletvezető előadta, hogy nyugodtan, de akkor majd jól kiszámláznak mindenfélét és egyébként is ha nem lett volna biztosításom akkor 50-60eFt-ba kerülne a kijelző cseréje. Mondjuk számomra érthetetlen ez hogyan kapcsolódik a tárgyhoz, mivel ezért kötötöttem a biztosítást. A lényeg, hogy senkit nem érdekel a 3db előfizetés amit ezek után garantáltan elviszek másik szolgáltatóhoz. És igen, majd jól kifizetem a kötbért, na ehhez mit szól a kedves Üzletvezető Úr?

Végül kaptam egy ígéretet arra, hogy körbenéznek hátha van valamelyik üzletben egy beragadt Desire 500-as de ennek kb 10% esélye van az üzletvezető szerint is. 

Rettentő jó reklám ez a Vodafone-nak és a biztosítónak is, biztos megérte. Ez a levél megy a Vodafone-nak, a biztosítónak és a Tékozló Homárnak. Bízok benne, hogy sikere lesz.

További szép napot!
Péter Józsefné

UPDATE 10:15 16:43

Olvasónk múlt héten küldte a levelét, rákérdeztünk, hogy azóta történt-e esetleg valami, és bizony, felpörögtek az események.

Kedves Homár!
Ami azóta történt:
A panaszos levelet amit a Homárnak is írtam, továbbítottam Schay Dánielnek aki a Vodafone Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettes. Nem tudom ennek volt-e valami jelentősége, gyanítom, hogy igen.

Zárójelben: közben felhívtam a biztosítót ahol is az ügyintéző elmondta, hogy a kárszám amit kaptam 1 évig érvényes, vagyis van 365 napom arra, hogy bármikor ha bekerül egy megfelelő árú készülék a szolgáltatóm kínálatába akkor én mehetek és rögtön cserélik is. Na erről nekem a Vodafone semmit nem mondott.
Tehát ami történt: kaptam a Vodafone-tól az emailes panaszomra egy sablon választ, miszerint nincs mit tenni, nem lehetséges a csere mert alig 2eFt-al drágább a HTC Desire 610 amit szerettem volna mint ami a biztosítási ára az összetört készülékemnek. Még aznap amikor a Vodafone üzletben jártam, felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot ahol teljesen más mentalitással találkoztam, az ügyintéző megértette a problémám és azt javasolta, hogy akkor ő is felvesz egy panaszt, amire van 30 napja a szolgáltatónak válaszolni. Ma délelőtt hívtak az ügyfélszolgálatról azzal a hírrel, hogy engedélyezték a cserét, már itt is van a készülék Nyíregyházán, csak van még némi papírmunka de amint mehetek érte hívnak. 1-2 óra múlva szóltak, hogy mehetek. Ugyanahhoz az ügyintézőhöz kerültem mint a múltkor, de teljesen másképp viselkedett, még némi mosolyt is erőltetett az arcára. Megkaptam a készüléket, minden szép és jó. Azért szerintem elvárható lett volna a 10eFt önrész 
elengedése egy elnézést kérés társaságában, hát egyik se történt meg.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.10.15. 14:01:54

kitörő siker fogadta a síndarabot.

kakukk11 2014.10.15. 14:03:54

"Kötöttem hozzá 1090Ft havidíjért biztosítást, ami ennyit jelent, hogy ha pl leesik és összetörik akkor 10eFt önrész fejében kicserélik egy új készülékre +/-10% vételáron belül. Úgy gondoltam ennyit megér ez a szolgáltatás."

Na itt még úgy tűnt, hogy megértette a posztoló, hogy mit ír alá.
Nem értem, megértette, aláírta, nincs semmi apró betűs rész, utólag mégse akarja elfogadni amit aláírt. Devizahiteles vagy?

FDToth 2014.10.15. 14:17:15

függetlenül attól h mi van leírva: miért nincs semmiféle rugalmasság senki részéről itthon? miből állna azt mondani, hogy ige, fizessen rá nyugodtan, semmi probléma! mindenki jól járna!
Az h átszerződsz más szolgáltatóhoz, az sajnos nem érdekel senki, szarnak bele. nincs itthon hűség, csak hűségnyilatkozat---

herk 2014.10.15. 14:23:02

Nézzük az én fikciómat!
Legyen a raktáron egy halom Huawei, amit a kutya sem visz. Innentől elég úgy árazni a telefonokat, hogy 11% legyen a telefonok között, vagy csak azokra a telefonokra lehet kötni biztositást, ami 11% távolságra van a többitől.
A telefonokat rendelésre hozzák, raktáron csak huawei van. Persze a huawei telefonok mindig beleférnek a +/- 10 %-ba.
Hát igy kell kipörgetni a beragadt huawei készletet

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.15. 14:24:40

Biztosító rugalmatlansága. Ezért nem a voda a hibás.
Mint mondták is, kérvényezik a biztosítót, hogy engedélyezze a ráfizetést.

töpörtő 2014.10.15. 14:25:26

ha amàsik kettö kàrtyàra is van hűség és othadja a vodkàt akkor lesz min.150ezer a lelépési dij,és semmivel sem lesz jobb egyik T-sem.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.15. 14:26:02

@herk: Elég hamar bezárná a butikot az a bolt ahol csak rendelésre hozzák oda a telefont. Vettem már párszor telefont, de soha nem kellet megrendelni. Bementem előhozták a raktárból, kifizettem és hazamentem.

herk 2014.10.15. 14:28:30

@amsz: De, a voda a hibás. Ő választotta ezt a biztositót, ő kötött ilyen szerződést.
Simán mondhatná, hogy vagy oldja meg a biztositó vagy keresek másik biztositót.
Szerintem nem véletlenül nem mondja, mert neki is igy jó.
Meg ugye a vodának könnyebb másra mutogatnia, hogy ő bizony segitene, dehát a biztositó nem engedi.
Fogadnék nem kevés pénzbe, hogy a valóságban engedi, csak a vodának jó igy.

herk 2014.10.15. 14:29:27

@amsz: látom, a lényeget sikerült megragadnod :-) Nyelvtani elirást nem találtál véletlenül?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.15. 14:34:45

@herk: Miért is jó a vodának, hogy a biztosító nem engedi hogy az user elköltsön náluk több pénzt?? Ezt magyarázd meg pls.

j311 2014.10.15. 14:37:16

Biztosítást telefonra?
Nooormális?
Az ilyen ember mindenre képes.
Biztos van providentes devizahitele meg nem is a FIDESZ-re szavazott.

Martinicske 2014.10.15. 14:43:11

Azt a részét én megértem, hogy az üzletvezető nem tud belenyúlni a rendszerbe, ha az csak +-10% -os áru készüléket enged és mást nem a biztosítás terhére akkor a feje tetejére állhat, de akkor is legfeljebb a saját zsebéből tudna másik készüléket adni.

Megértő az lehet, meg segítőkész is, valamennyire azok is voltak mert merültek fel lehetőségek, hogy életben mit érzett az ügyfél csak ő tudhatja.

Végül is hogy valaki üzletvezető az nem jelenti, hogy élet halál ura. Egy saját üzletben persze igen, én pl. nálunk bármiben tudok dönteni, akkor is ha pénzbe kerül, de a multiknál, vagy frachise üzletekben nagyon meg vannak szabva a játékszabályok.

Rosszindulatú Vászka 2014.10.15. 14:57:25

Tipikus Csekonits báróné eset. A cziffra nyomorúság hazai rögvalójának égbe kiáltó állatorvosi példája. Nem fossa, de kell.

Na ezér tart itt ez a Órszág. No meg a Pató Pálok és Kuczugh Balázsok miatt.

nem mindegy??? 2014.10.15. 16:10:57

Ha ráfizethetnél, akkor a csalók az önrészért és különbözetért cserébe upgradel-nék a régi készüléküket, ami lássuk be idővel csak veszít értékéből (még bontatlan új állapotában is) és "tudásából". A biztosítási szerződésen ki a másik fél? Ha a Vodafone, akkor velük tudsz "izmozni" ha midenáron akarsz. Ha a biztosító, akkor a szolgáltatót hagyd ki. Amúgy tudomásom szerint mind a T-nél, mind a Vodánál ugyanazon biztosító áll a háttérben. Ez alapján meg csak gratulálni tudok a posztolónak.
És ahogy előttem is páran mondták, ne akarj többet mint amit aláírtál. A biztosítók nem jótékonysági intézmények, hanem max jóindulat mellett is csak kárt enyhítenek. Itt a Te károd, hogy önrészt fizetsz és kevésbbé tetsző készüléket kapsz.

igi1 2014.10.15. 16:12:24

Sajnos próbálkozni kell több megyében, poszter, hátha Nógrádban pl. tudnak szerezni, de ezt nem nézhetik meg mondjuk Pest megyében.

Az ilyen kifutott darabokra nagyon sokat kell várni, talán fél év is, mire akad egy, valamelyik raktárban.

HA NINCS, AKKOR NINCS, sose értem az ilyen rinyálást, b+, senki nem fog szülni neked olyan telefont, akkor nézd meg, mit ajánlanak helyette, és később fogadd el, ha jobb.

A vodafone is sokat megengedett magának, ilyenért én simán kirúgnám azt, aki olyat mond, hogy nyugodtan vigye a más szolgáltatójához az előfizetést, majd fizeti a kötbért. És!? Ha pénzes, és kifizeti!?

Aki így végzi a munkáját, az valami csicskás nyaller lehet, akit apuci rakatott be oda.

igi1 2014.10.15. 16:15:34

Na én ezér nem fizetek telefonra biztosítást. Ha eltörik, úgy használom, ha még működik, nem érdekel, hogy törött a kijelző, ha minden működik rajta.

Mondjuk egy iPhone 6 -ra már meggondolnám a biztosítást, de minek, úgyis van rá 1 év garancia.

Egyébként nem a legmodernebb telefon lehet az, ami majd' fél év alatt kifutó modell, és nem lehet már kapni.

igi1 2014.10.15. 16:19:01

@Martinicske: jó, de ez kb. olyan volt, mintha egy üzletvezető ezt mondaná egy ügyfélnek:

dögöljé meg, nem kell a pénzed, húzzál el a francba

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.15. 16:19:18

@igi1: Leejtettem a simgatós telót. A fél képernyője elsötétült. Párom javasolta, hogy használjam úgy, úgyis tudom fejből, hogy mi hol van.
Elcsodálkoztam.
Szemberöhögtem.
Kidobtam.

samcro 2014.10.15. 16:20:48

@igi1: így van. Amúgy a legtöbb telefon javítható törés esetén, de persze a márkaszerviz mond egy irreális árat, sőt a maszek mobilboltosok sem nagyon foglalkoznak vele.

Ismerős is leejtette a Samsung telefonját, csak az üveg pókhálósodott be, adtak neki egy 40.000 körüli árat, de mondták, hogy vegyen inkább újat.

Az üveg kétezerből kijön, elég jól szerelhető is a készülék, biztos kézzel és gyakorlattal simán cserélhető.

igi1 2014.10.15. 16:25:55

@atpijkamo: hát mondjuk ez is a telefontól függ, hogy mekkora az értéke, és mibe kerülne neked javíttatni.

Mondjuk leejtenél 1 iPhone 4-est, és a fél kijelzője elrepedne, akkor inkább úgy használnád, minthogy elvidd a szervizbe kicseréltetni, ahol kb. kilopkodnak belőle mindent, amit tudnak, és összeragasztva kapod vissza úgy, hogy évente kell vinni vissza ragasztani a kijelzőt.

Mert ha leejtenél egy iPhone 6-ost, azt azonnal viszed kicseréltetni, nem javíttatni.

igi1 2014.10.15. 16:28:24

@samcro: egy kifutó modellt meg olcsóbb lehet pont ezért javíttatni.

A poszter feladata tehát ez lenne:

- biztosítást megszüntetni

- átmenni olcsóbb csomagba

- amint lejár a szerződés azonnal lelépni

- megkérdezni más szerviznél, mibe kerülne a telefon javítása

szerintem nem lehet drága egy ilyen telefon kijelzőjét kicserélni, ugye, nem a legmodernebb darab

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.15. 16:32:14

@igi1: Negyven dollár egy ilyen képernyő, de a készülék kis korai széria volt, nem lehet hozzávalót kapni.

igi1 2014.10.15. 16:37:24

@atpijkamo: pont ezért, mindenki maga dönti el, hogy kidobja, vagy használja úgy

Tehát ezért vitatkozni is felesleges, hiszen ez egyéntől függ, kinek éri meg, illetve ki kevésbé igényes ilyen téren, és ki mennyire szereti az adott telefont, ha nem lehet újat kapni belőle.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 16:51:26

@atpijkamo: Azt írta "ha még minden működik rajta"
Fóliát rá, amíg lesz pénz másikra :) Vagy érintőcsere.

Manyecska 2014.10.15. 16:51:53

Ezek annyira csodálatos dolgok hogy szóhoz sem jutok..!! Abba ne haggyátok!:D:P

heidt 2014.10.15. 16:57:13

Ez a +/- 10% azért lett kitalálva, mert rengetegen törték össze a telefonjukat a biztosítási idő vége felé. Addigra általában megjelent az új típus, amit szerettek volna.
Pl.: Vett egy iPhone 4S-t 185 eFt-ért. Használta két évig, majd leejtette és ráugrált. Befizetett volna 10 eFt-ot plusz 22 eFt-ot és kért volna egy iPhone 6S-t. Így 32 ezerért megkapta volna a legújabb típust.

Még egy apróság, mielőtt valaki biztosítást köt telefonra.
A két év alatt befizet 26.160,- forintot + 10.000,- = 36.160,- Ft. Jelenleg egy KÁRTYAFÜGGETLEN, ÚJ, HTC Desire 500, 56.000,- forintba kerül. Használtan jelenleg 30-36 ezerért lehet venni hivatalos GSM boltokban (egy éves készülékek). Tehát, nem igazán éri meg a biztosítás.
Más kérdés a 100-200 eFt-os telefon. Azoknál már meggondolandó, de mielőtt 23 hónapos kora körül "leejted", ellenőrizd, hogy milyen cseredarabot kaphatsz! :)

Bluemotion 2014.10.15. 17:01:22

@FDToth: Én is szeretnék ilyen rugalmasságot, de ötletnek se rossz. Három havonta leejtem az aktuális telefont és mindig egy jobb modellt kérek ráfizetéssel. :)

heidt 2014.10.15. 17:03:08

Látom, UPDATE is van.
Nem lett volna egyszerűbb első körben megkeresni a Vodafon ügyfélszolgálatot és a Biztosítót? Ha akkor sem történik semmi, csak akkor írni a Homárra?

Rosszindulatú Vászka 2014.10.15. 17:03:41

@atpijkamo: sztem egy teló miatt kár elválni, de hát a te dolgod.

Rosszindulatú Vászka 2014.10.15. 17:06:46

ON

Minden biztosítás szerződésében benne van, hogy nem vezethet "meggazdagodáshoz", nem kaphatsz újabbat, jobbat, szebbet, okosabbat, csak azt és abban az értékben, ami a biztosításkori állapotban fennált. Örüljön a posuzter, hogy amortizációt nem számolnak fel, mint a kocsiknál.

OFF (és elnézést kérek a dagonyabarátoktól).

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.15. 17:12:52

@Rosszindulatú Vászka: :)) Hülye! A telót dobtam ki, nem az Életem Párját.

@ColT: Ha nem látom, nem tudom használni. Alkatrész meg nincs hozzá. Az nekem csak játék, tudom nélkülözni, a valódi telóm egy ezresbe kerül, és soxor leejtettem már szegényt.

Rosszindulatú Vászka 2014.10.15. 17:14:06

@atpijkamo: Én hüje? Te nem fogalmazol világosan?

:D

igi1 2014.10.15. 17:35:50

Poszter!

HOGY MI ELVÁRHATÓ MAGA SZERINT,
a lőtéri kutyát se érdekli ott, ahol kőkemények a feltételek.

Ez jár, és kész.

Kaptál telefont. Kaptál.

Azért ugyanahhoz az ügyintézőhöz elmenni, aki ilyet mondott neked, ahhoz kellett arc. :)

Még mondtam volna neki, hogy így is úgy is lelépek hamarost. :D

Manyecska 2014.10.15. 17:43:54

@igi1: ők meg mondták volna, hálisten, egy hülyével kevesebb..:DDDDD:DD

Manyecska 2014.10.15. 17:48:18

@igi1: már nem te:)! na lépek melózni tovább..főztem-felmostam haccáz nm2-t, mosok, most kivasalok párszáz cuccot. Istenem még egy gyerekkel megvadulok majd:D:D :P az én koromban ugye.:P:DDD na pá, édeseim.:D

Manyecska 2014.10.15. 18:04:15

@atpijkamo: elolvastam a posztot- mer épp habos kávét iszom-fahéjjal-.-és rájöttem hogy nem "ügyintéző hölgy" hanem ügyintéző tölgy lehetett.:D /Hahota 97/ Honnan ez a merevség a szolgáltatóknál??? Hmm.

Csimpi csumpi 2014.10.15. 18:21:20

A Poszt toló inkább vett volna ájfont epülkerrel.

igi1 2014.10.15. 18:21:22

@Manyecska: én meg erre:

OKÉ, DE PÉNZES HÜLYÉVEL!!! :)

amúgy nem vót netem egy hétig, már majdnem az ereimet vagdostam fel

igazságos 2014.10.15. 18:44:05

Naszóval újra itt, a régi pompával, új posztokkal, levelezéssel, ez a netmegvonás egyenesen szörnyen hat az emberre.

Amúgy meg telefont csak az Aldiból vagy őstermelőtől.

venszivar 2014.10.15. 18:44:06

@igi1: basszus! hogy nem tartott 10-14 napig...:)

igazságos 2014.10.15. 18:46:08

@venszivar: azér csak tudnám, ha elveszíteném a szüzességem, na

nagyon hiányoltatok biztos

amúgy meg, most akkor boldogügyfél poszt!?

és évekig tovább sz@patja magát a vodafonnal!?

amúgy megvót neki az üzletvezető úr, mármint a poszternak!?

Manyecska 2014.10.15. 18:51:25

@igi1: ááá, asszongyák jobb helyeken dugja fel magának, nem páJa!! volt nagyfőnök exem évekig tudom mi a biznic..:P ne akard..:) amikor úgy bassza be már reggel nyolckor a zajtót hogy tokostul esik ki az kifejezetten unharmonikus.:P:D

igazságos 2014.10.15. 18:51:36

na ezér kűdöm én a törökköt reklamálni, meg ügyintézni

erre tartjuk a pasikat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 18:51:37

@atpijkamo: Nem arról beszéltem, hogy nm látod. A repedt érintőn keresztüllátsz. Ha nem látni a felét, akkor nyilván kuka, csak mos kivételesen neked nem esett le, amit az igi mondott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 18:53:14

@heidt: Ennyi.

@igazságos: Persze, amíg találtok olyan balekot, aki hajlandó helyettetek szívni.

Csimpi csumpi 2014.10.15. 18:56:27

@dr. phil. Sün‼ ツ: applecare+

Kicserelik kerszer a telefont barmi kerdes nelkul. (Ha kocsi ala dobod es kilapitodik akkor is)

$79 az onresz, de mondjuk egy $800-$1200 telefonnal azert az elegge megeri. ;)

Manyecska 2014.10.15. 18:56:49

@venszivar: nehari, bunkó leszek, bármit csinálok a paprikával amit tőled kaptam, hervad:((( belepisiltél? vagy mi?:D

igazságos 2014.10.15. 18:59:16

@Manyecska: pedig ilyenkor annak kell örülni, hogy a főnök nem b@ssza KI az ajtót, hanem BE. :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.10.15. 19:01:38

az volt már, hogy évente maximum 1 eset történhet, mert többet nem fizet a biztosító...

Manyecska 2014.10.15. 19:02:05

@igazságos: jó, de kétméteres szárnyasajtó volt..:D ON

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.15. 19:06:24

@Csimpi csumpi:
Vau!4!!
Bisztos jó lehet!
Monnyuk nekem nincs szükségem ájfónra, de jó azé tudni...

igazságos 2014.10.15. 19:08:33

@dr. phil. Sün‼ ツ: ne kiabáld el, sose tudhatod, mit hoz a jövő

aszontad, feleséged se lesz soha

venszivar 2014.10.15. 19:08:55

@Manyecska: A nejemé GYÖNYÖRŰ! mondja

rossz lehet a légkör...

igazságos 2014.10.15. 19:12:20

@Manyecska: @venszivar: vagy a körülmények

mindig ezen bukik minden

Manyecska 2014.10.15. 19:14:05

@venszivar: @igazságos: oké, fáradjunk át a Bájolgóba izé cseverésző topikba teszek fel képet!!:)

igazságos 2014.10.15. 19:45:26

@ColT: az okos nők tudják a siker zálogát.

kérdezd a posztert

igazságos 2014.10.15. 20:00:04

@dr. phil. Sün‼ ツ: én azt nem mondtam, hogy MOST, hanem azt, hogy majd 20-30 év múlva. :D

mikor mindegyikőtök bedilizik, akkor csapunk le rátok

Ja, a poszter akkor sikeres ember, végül is!?

Aureliano Buendía 2014.10.15. 20:07:10

@atpijkamo: vagy maga is biztosítási csaló.

Vagy meglátta az új telefont, és arra jobban vágyakozott:)

gabors 2014.10.15. 20:14:01

@igi1: "úgyis van rá 1 év garancia. "

ha leejted es betorik a most mar nem karcmentes kvarc uveg akkor az nem garancialis hiba csak szolok ...

so ha leejted es valami mas torik ossze benne nem a kijelzo akkor sem garancialis...

Aureliano Buendía 2014.10.15. 20:14:07

Magyarul József néni vett egy akciós, kifutó telefont, és csodálkozik, hogy olyat már nem kapni, annyiért meg nincs ugyanolyan?

gabors 2014.10.15. 20:15:40

@atpijkamo: melyiket a parod vagy a telot ???

nem mindegy!!!! a parodnak ....

Manyecska 2014.10.15. 20:47:43

@Aureliano Buendía: ahogy Coelho is mondaná: A bitorolt plazmatévék bátor alázata felhőkönnyű szenvedésekkel van tele. / Forrás: #instantcoelho/ avagy
"A csillámfaszláma gyötrelmes lelke sudár lelkeket szólít meg." :D ON

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 20:52:07

@igazságos: Nem, idióta lusta picsák csinálják ezt. Okos nő nem függ senkitől, mert az szívás.

igazságos 2014.10.15. 20:53:05

@Aureliano Buendía: de akkor MINEK KÖTÖTT RÁ BIZTOSÍTÁST, ha kifutó modell volt!?

ilyet csak azok tesznek akik öngyilkosok, vagy hülyék érted

mer én rohadtul nem vágom, hogy minek sz@r telefonra biztosítást

Manyecska 2014.10.15. 20:57:47

@ColT: A csillámpóni kontár szépsége merengő félelmeket rejt..! :D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 20:58:55

@gabors: A gohilla glassz is faszán tud törni, ha megfelelő irányú terhelés éri. Karcot jól bírja, de más erőhatásokat nem annyira.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 20:59:50

@igazságos: Miért ne köthetne? Lehetett kötni, kötött.
Hogy semmire nem való az ilyesmi, az oké, de hogy mire köti, az nem volt szabályozva.

Manyecska 2014.10.15. 21:01:23

@igazságos: A kiválasztott hibátlan boldogsága kiszeltündei szívremegésbe torkollik!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.15. 21:17:47

"de teljesen másképp viselkedett, még némi mosolyt is erőltetett az arcára. "
Mit csinált volna, amikor ki van adva, hogy nem lehet eltérni az ukáztól, erre valaki bepanaszolja, és érvényt szerez az akaratának...
Lehet, hogy az üzletvezetőcske mondta hogy nem lehet drágábbat, az üfsz. igazgató meg küldött egy letolást, hogy ne legyenek ilyen hülyék.

gabors 2014.10.15. 21:21:59

@ColT: nem ertek hozza mert apple inc tolem meg egy centet sem kapott semillyen termekre ami van azt az asszony kapta ajandekba DE NEM TOLEM ....

de nem ez volt a lenyeg hanem hogy a le-ejtes az nem grancialis hiba (azt hogy az almaek cserelnek a torott telot azt nem tudom ... ha igen ezert kerul kb 2x annyiba mint amennyit az a szar er)

Black Hole 2014.10.15. 21:23:14

Érdekes dolog ez. Mondták nekem is itt, hogy kössek ilyen biztosítást a telefonra, kb €10/hó. De mivel vigyázok rá, minek? Ha meg elromlik, úgyis cserélik. Egy év alatt meg nem fizetek ki €120-at, mert 150-ért veszek egy újat hűség nélkül. Ennyi körül van egy normális középkategóriás teló, ami bőven megfelel nekem. Asszem a desire kb ennyi, vagy olcsóbb.

Black Hole 2014.10.15. 21:27:26

Megnéztem kíváncsiságból, € 129 az új desire, hűség nélkül.

Manyecska 2014.10.15. 21:31:17

@Black Hole: mindenre..kutyára is..csak épp nem fedezi azt amire szántam volna /oltások, stb./:)) a hülyének megéri mondjuk!! Ez is az a kategória...)
OFF : Az igazi tragédia az hogy az itteni örmény étteremben magyaroschan főznek, kifejezetten:D, eskü lecsónak jó lett volna na mindegy.:DD Hétvégén próbálkozom újra. viszont a baklava szenzációs. A celofán örményül celofán, hittétek volna..?:D:P ON!

További magyar hang 2014.10.15. 21:33:07

A +-10%-hoz képest párezer forinttal eltérő telefont, azt az egy példányt, amit elvinne örömmel az ügyfél, árazzák le annyival, mondjuk a csomagolás "sérülése" miatt, hogy pont beleférjen. Ennyi, rugalmasságnak hívják.

Black Hole 2014.10.15. 21:44:23

@Manyecska: egy örmény étteremben miért főznek magyarosan? Atomot nekik! Hát ha magyarost akarsz enni, akkor nem örmény étterembe mész! Hát nooormális? Ennyi erővel elmegyek a sushi bárba, és kapok lecsós sushit nokedlivel?

Kutyára milyen biztosítás van, és mennyiért? Pl ha tartósan, munkaképtelen, vagy üzemibaleset éri, akkor fizet?

Manyecska 2014.10.15. 21:51:27

@Black Hole: rosszat választottam. Fiam is jó hagyományörző módon betámolygott a KFC-be..ő már echte ungarise gyerek:):DD
Kutyára biztosítás: műtét, stb. táppénz..:D nalóéjt.

Black Hole 2014.10.15. 21:56:54

@Manyecska: egészséges bigmeket köll enni, sok kólával!44!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.15. 22:07:45

Vegyen mindenki tárcsázós telefonyt!
Az bakelitbű van, bírja a gyűrődést!44!

Black Hole 2014.10.15. 23:31:26

Azt mondom, hogy fejlődés ide, vagy oda, jobb volt amíg nem voltak ezek a szarok. Kíváncsi voltam a haveromra, akkor elmentem hozzá, oszt' ha nem volt otthon, akkor elmentem a másikhoz. Valaki csak otthon volt. Azért jobb volt valami vendéglátóipari egységben szocializálódni, mint a neten. Nem a seggünk nőtt, hanem a májunk.

ptspts 2014.10.16. 02:01:45

Én is csak olyan számítást tudok végezni, amiből az jön ki, hogy a telefonbiztosítás a vevőnek nem éri meg.

Azt is érdemes beleszámolni, hogy mennyi papírmunka, időkiesés, idegeskedés, levélírás, telefonálgatás, utazgatás szükséges a vevő részéről, hogy végül egy olyan készüléket kapjon, amelynek típusával nem teljesen elégedett.

Én olyan olcsó telefont szoktam venni, hogy ne okozzon gondot évente venni egy újat, ha szükséges. És akkor olyat veszek és annyiért, amilyen kedvem tartja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.16. 07:01:50

@Black Hole: Telefonon leszervezed hogy hol isztok... Mi a gond :)

@ptspts: "Én is csak olyan számítást tudok végezni, amiből az jön ki, hogy a telefonbiztosítás a vevőnek nem éri meg."
Természetesen, ezért lehet kötni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.16. 07:03:24

@gabors: Bászod. Gorilla kb. mindenen van manapság, jobb telókon 1000%. Kategóriának használtam, a karcálló, strapabíró üvegre.

Hogy az Apple mit cserél : olvass Homárt ;)
De amúgy ja, ha care szolgáltatást rendelsz, akkor lehet cserélik, kb. erről szólna a dolog.

Manyecska 2014.10.16. 08:24:20

OFF @igazságos: igényes ember amúgy f@szcibálka húszévest választ!:P még az én uram is úgy hívta ezeket a szukákat pedig ő kandúrbandi /még most is/:D na mexűnök offolni mostmár egy időre.

Martinicske 2014.10.16. 08:38:30

@igi1: igazad van, egészen pontosan úgy van ahogy írod. Egy partner üzlet vezetőjét aztán nem fogja érdekelni egyel több vagy kevesebb ügyfele van a vodafonnak. Főleg, hogy tenni se nagyon tud az uniformizált rendszerben ellene, vagy érte. Mindenkinek könnyebb, ha ezt az ügyfél is belátja, átlátja. Nem kell félteni az anyavállalatot, csinálnak majd giga reklám kampányt, meghozza majd nekik az elvárt ügyfél számot.

Hiába gondoljuk, egy-két 10.000 Ft -os előfizetés ide-oda cipelésével nem fogjuk agyonvágni egyik telefontársaságot se. Érezzük a bosszú édes ízét, de bele is keseredünk amire átszerződünk, attól függően mennyi szívással jár. Na meg hogy a másik jobb lesz-e egyáltalán.

Manyecska 2014.10.16. 08:45:33

@Martinicske: kartellezni kell, nincs mese.:D

joska61 2014.10.16. 09:00:06

Én az első bekezdés második mondatánál felnyerítettem, aztán nem is tudtam tovább olvasni, mert potyogtak a könnyeim.

2014.10.16. 11:35:43

@herk: elég életszerű az elképzelésed, simán így csinálhatják.

Black Hole 2014.10.16. 12:00:26

@ColT: hát de mennyivel egészségesebb gyalog lejárni a kört. Közben szoktunk találkozni lányokkal is, és ez plusz pont! Elkényelmesedett a világ:-)

Black Bride 2014.10.17. 02:55:45

@igi1: Szakértő vagy a témában. 1-3 hónap megjelenéstől, amíg egy normálisabb szolgáltató behelyezi a kínálatába az adott készüléket. És most nem a Vodáról beszélek, mert ő mindig olyanokat árul, amik már máshol 10 éve kimentek a divatból. amúgy mi lenne, ha minden készüléket évekig forgalmaznának? 100 oldalas készüléklista és legalább ilyen várólista amíg az 5000m2-es raktárukból,ahol ezt a sok elavulttá vált csodamasinát tárolják,előkotornak neked egyet,amit megvettél. Micsoda világkép,Istenem.

szita szita péntek 2014.10.17. 11:51:32

Biztosan végtelenül looser vagyok és nagyon nem kapom el a fonalat, biztosan, de nem értem ezt a telefon fetisizmust. A telefon leginkább arra van, hogy telefonáljak vele - ezt bármelyik tudja. Ha dolgozni/szórakozni akarok, akkor meg egyszerűen kicsi, arra valami számítógép az alkalmas eszköz. A telefon csak kényszermegoldásként jöhet szóba addig, amíg nem jutok egy tisztességes számítógéphez. Úgy gondolom, hogy a fenti okokból a telefon "okos tudása" minimális időkeretben van kihasználva. Nem tudom ki hogy van vele - nyilván az ingázók esetében ezt több idő, de nekem ez a gyakorlatban kb. _havonta_ 10 prc. Azaz ha egy 100k-s készülékem van, amit évente cserélek, mer' úgy trendi, akkor minden egyes perc, amíg használtam cirka 800 Ft-omba kerülne(!). Hogy is fogalmazzak finoman... ennél olcsóbban kapni nőt... Ám ha naponta használom 10 percet az is közel 30 Ft/perc.. Ehhez képest az emberek rengeteg időt foglalkoznak a telefonjukkal és sokat költenek rá. Fura.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.10.18. 09:41:40

"Azért szerintem elvárható lett volna a 10eFt önrész
elengedése egy elnézést kérés társaságában, hát egyik se történt meg."

Persze, meg a fűszoknyás szőke svéd lányok által elkövetett ingyen erotikus masszázs, nem?

LOL

szmoker (Homo Trollicus) 2014.10.18. 09:47:35

@szita szita péntek: hűséggel (úgyis 8 éve a szolgáltatónál van a cég) ingyen utánunk dobták ezeket az alapkategóriás okosszarokat.
Olyanok is. Inkább egy felsőkategóriás butatelefon, amivel csak telefonálni tudok, de legalább nem fagy le rajta a tárcsázó app, meg sms app, meg főképernyő app :)

A W880i-m még mindig működik, és még mindig ugyanolyan profi, igényes, rozsdamentes csoda mint 7-8 éve volt. Bár lehetne még ilyeneket kapni...

peter3374 2014.10.20. 20:29:33

Havi 1090Ft-ért biztosítást egy telefonra?
Nagy az isten álllatkertje és sok benne a hülye...
egy ilyen telefonnak kb. 5000Ft a kijelzője kinából postaköltséggel együtt...

De van olyan laksásbiztosítás amihez évi(!) 2000Ft körül lehet kötni ilyen kiegészítő biztosítást ami a háztartásban lévő összes 4 évnél fiatalabb készülékre érvényes...

bolhásb 2014.12.16. 12:16:07

Szia! Schay Dánielnek milyen címre írtál? Köszönöm
süti beállítások módosítása