Olvasónk levele szerint nagyjából semmire. Legalább is a jólhangzó ígéretek igencsak szűk korlátokat kaptak a valóságban.
Kedves Tékozló Homár!
2014.02.20.-án vásároltam 2 éves hűségnyilatkozattal egy HTC Desire 500 telefont. Kötöttem hozzá 1090Ft havidíjért biztosítást, ami ennyit jelent, hogy ha pl leesik és összetörik akkor 10eFt önrész fejében kicserélik egy új készülékre +/-10% vételáron belül. Úgy gondoltam ennyit megér ez a szolgáltatás. Havi 7080Ft-ot fizetek mindennel együtt a Vodafone-nak, ezen kívül a családban van még 2 db előfizetés ugyanennél a szolgáltatónál.
Lényeg: tegnap kicsúszott a kezemből a telefon és olyan szerencsétlenül esett, hogy betört a kijelzője.
Soha nem történt még ilyen velem, minden tárgyamra nagyon vigyázok. Na de sebaj, ezért van a biztosítás, milyen szerencse, hogy kötöttem. Ma be is lett jelentve a megadott számon a kár, kaptam egy kárszámot, amivel be kellett menni a szolgáltatóhoz (Nyíregyháza, Korzó bevásárlóközpont). Kárszám: 5492131.Az ügyintéző hölgy végtelenül kedves volt, közölte, hogy minden rendben, befizetem a 10eFt önrészt és azonnal kapok egy új telefont, de nem HTC Desire 500-ast mert az már kifutott. Meg is lepődtem, hogy ennyire gördülékenyen megy a dolog. A hölgy elkezdett átnyálazni egy 3-4 oldalas készüléklistát, keresve, hogy mely telefonok férnek bele a +/-10%-ba. Végül talált összesen 1 db telefont ami belefér a megadott árba, egy HUAWEI Ascend G510 (ha jól emlékszek).
Talán érthető módon én nem szeretnék HTC telefonról -amit egyébként nagyon szeretek- egy HUAWEI készülékre váltani.
Itt kezdődik a bonyodalom. Lehetne pl HTC Desire 610 is de az nem fér bele a 10%-ba, pár ezer forinttal drágább. Az senkit nem érdekel, hogy kifizetném a különbözet. De nekem bármi megfelelne, Sony, Samsung, LG, tényleg bármi, csakhogy egyik sem fér bele a +/-10%-ba. Az ügyéntéző hölgy azt ajánlotta, hogy ír a biztosítónak hátha engedélyezik a dolgot de volt már ilyen eset és eddig még nem engedélyezték, pedig volt olyan, hogy 1000Ft volt csak az eltérés. Na ekkor megkértem, hogy hívja ki az üzletvezetőt. Nagyjából ugyanezt elmondtam neki is, és nagyjából Ő is ugyanazt elmondta amit előtte az ügyintéző hölgy.
Ekkor már mondtam, hogy rendben, akkor az egész család viszi a Vodafone-tól az összes előfizetést a T csoporthoz, mire az üzletvezető előadta, hogy nyugodtan, de akkor majd jól kiszámláznak mindenfélét és egyébként is ha nem lett volna biztosításom akkor 50-60eFt-ba kerülne a kijelző cseréje. Mondjuk számomra érthetetlen ez hogyan kapcsolódik a tárgyhoz, mivel ezért kötötöttem a biztosítást. A lényeg, hogy senkit nem érdekel a 3db előfizetés amit ezek után garantáltan elviszek másik szolgáltatóhoz. És igen, majd jól kifizetem a kötbért, na ehhez mit szól a kedves Üzletvezető Úr?
Végül kaptam egy ígéretet arra, hogy körbenéznek hátha van valamelyik üzletben egy beragadt Desire 500-as de ennek kb 10% esélye van az üzletvezető szerint is.
Rettentő jó reklám ez a Vodafone-nak és a biztosítónak is, biztos megérte. Ez a levél megy a Vodafone-nak, a biztosítónak és a Tékozló Homárnak. Bízok benne, hogy sikere lesz.
További szép napot!
Péter JózsefnéUPDATE 10:15 16:43
Olvasónk múlt héten küldte a levelét, rákérdeztünk, hogy azóta történt-e esetleg valami, és bizony, felpörögtek az események.
Kedves Homár!Ami azóta történt:A panaszos levelet amit a Homárnak is írtam, továbbítottam Schay Dánielnek aki a Vodafone Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettes. Nem tudom ennek volt-e valami jelentősége, gyanítom, hogy igen.
Zárójelben: közben felhívtam a biztosítót ahol is az ügyintéző elmondta, hogy a kárszám amit kaptam 1 évig érvényes, vagyis van 365 napom arra, hogy bármikor ha bekerül egy megfelelő árú készülék a szolgáltatóm kínálatába akkor én mehetek és rögtön cserélik is. Na erről nekem a Vodafone semmit nem mondott.Tehát ami történt: kaptam a Vodafone-tól az emailes panaszomra egy sablon választ, miszerint nincs mit tenni, nem lehetséges a csere mert alig 2eFt-al drágább a HTC Desire 610 amit szerettem volna mint ami a biztosítási ára az összetört készülékemnek. Még aznap amikor a Vodafone üzletben jártam, felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot ahol teljesen más mentalitással találkoztam, az ügyintéző megértette a problémám és azt javasolta, hogy akkor ő is felvesz egy panaszt, amire van 30 napja a szolgáltatónak válaszolni. Ma délelőtt hívtak az ügyfélszolgálatról azzal a hírrel, hogy engedélyezték a cserét, már itt is van a készülék Nyíregyházán, csak van még némi papírmunka de amint mehetek érte hívnak. 1-2 óra múlva szóltak, hogy mehetek. Ugyanahhoz az ügyintézőhöz kerültem mint a múltkor, de teljesen másképp viselkedett, még némi mosolyt is erőltetett az arcára. Megkaptam a készüléket, minden szép és jó. Azért szerintem elvárható lett volna a 10eFt önrészelengedése egy elnézést kérés társaságában, hát egyik se történt meg.
Az utolsó 100 komment: