Egészen elképesztő sztori tegnapról. Ami csak a levélíróval való levelezésből derült ki: a Keletiben szállt fel, a jegye Kelenföldtől szólt, mert van BKK-bérlete (csatolta is, érvényes). Egyből jött a kalauz, aki inkább hitt a kütyüjének, mint bármi másnak, többek közt a szemének. Rákérdezünk azért az ő verziójukra is.
Kedves Homár!
Egy egészen friss élményt szeretnék megosztani veled a MÁV-ról.
Történt, hogy ma reggel felszálltam a 9292-es Keleti pu. - Szombathely között közlekedő gyorsvonatra.
1 perc késéssel de elindult a szerelvény, a gondok a jegykezelésnél kezdődtek.Elektronikusan bemutatott jegyem a jegykezelő szerint nem tartalmazta a gyorsvonati pótjegyet, és megkért, hogy váltsak pótdíjjal megfejelt gyorsvonati pótjegyet Néztem rá bután, hogy mi a baja hiszen a jegyemen szerepel a gyorsvonati pótdíj, fizettem érte, számlát kaptam róla és a számlamról levonták a jegy és pótdíj összegét. Ezeket mind bemutattam részére és az idő közben megérkező kolléganője részére.
Nem tágított a jegykezelő, elkérte a személyimet, átadtam, csak, hogy más EU-s állam állampolgára vagyok, így rendőrt kell hívnia, fenyegetett. Csak nyugodtan, részemről rendben hiszen érvényes jeggyel rendelkezem.
És rendőrt is hívott.
Kelenföldről felhívtam a MÁV-start ügyfélszolgálatát, e-mailcím és járatszám alapján megkeresték a jegyemet és mindent rendben találtak. Megkértem Őket vegyék fel a kapcsolatot a vonattal, jegykezelővel. A jegykezelő elmondása szerinte ez megtörtént, de szerinte nincs gyorsvonati pótjegyem, tehát vagy pótdíjjal veszek pótjegyet vagy leszálok.
A rendőrség két fővel kiszállt a helyszínre laza 20-30 perc alatt (szerencsére nem a TEK jött). Elmondta a jegykezelő a bánatát, én megmutattam az érvényes jegyemet és gyorsvonati pótjegyemet. Leszálltunk a vonatról, ismételten elejétől a végéig a történet, ismételt jegybemutatás, jegyellenőr közben bedobta, hogy lehet vettem közben még egy jegyet, hogy befeketítsem, leellenőrizte ismét a jegyemet és a kis készüléke szerint továbbra sincs gyorsvonati pótjegyem.
A rendőr megkapta a központból az utasítást, és mivel a jegykezelő szerint nincs érvényes jegyem, kizárt az utazásból. Nem érdekelte Őket a bemutatott jegyem. A vonat 47 perc veszteglés után tovább indult.
Magam részéről felháborítónak tartom, hogy az érvényes jegyem ellenére leszállítottak a vonatról, a racionalitás és az emberségesség fikarcnyi jelenlétét sem tapasztaltam a MÁV jelen lévő munkatársai részéről. Ezúton elnézését kérek a járat utasaitól, de ha fizetek vagy önszántamból leszállok akkor újra és újra megteszik, én azonban nem hagyom annyiban folytatom az ügyet.
Robi
UPDATE 12.12. 07:08
A MÁV válasza még nem jött meg, de Robitól kaptunk egy kiegészítést.
Kedves Hilda!
Nem tudom, hogy van-e értelme de leírom mert lehet, hogy nem fogalmaztam világosan, legalább is a kommentekből ez derül ki.
A jegykezelőnek nem a Keleti pu. - Kelenföld utazás jogosságával volt problémája, nem is a Keleti pu. - Kelenföld gyorsvonati pótjegy hiányával. Ha ezt elmondja hibáztam, fizetek tiszta sor.
Az Ő leolvasó készüléke szerint egyáltalán nem volt gyorsvonati pótjegyem, nekem viszont volt jegyem és gyorsvonati pótjegyem és erről számlám, ezt abszolút nem vette figyelmbe.
Üdv,: Robi
Kedves Hilda!Még Dec. 22-én jelentkezett nálam a MÁV és felajánlották a jegy árának visszatérítést, az ügyvéd akivel kapcsolatba léptem az üggyel azt javasolta fogadjam el és felejtsem el az egészet. Kivizsgálják az ügyet .... Ezúton is üdvözlöm a MÁV-os antiszemita kommentelőket.
Szép napot!Robi
Az utolsó 100 komment: