Tékozló Homár

Alakváltó rendelés az E-digitalnél

2014.12.15. 16:03 | Homár Hilda | 41 komment

download_20_.jpeg

A Black Friday napján az Extreme Digital rendszerének beletörött az agya egy rendelésbe, melynek szegény gazdája azóta is várja a hol egy, hol két, hol kifizetett, hol fizetésre váró, hol elküldött, hol még csomagolás alatt álló cuccát. Reméljük, este megírja, hogy megjött-e ma!

Szervusz Homár!

Nov 21-én edigitalos vásárlásra adtam a fejem, nagy kinlódással sikerült a kinézett akciós porszívót és nyomtatót megrendelni. Meggondolatlanul a bankkártyás fizetést választottam. A rendelésről a visszaigazolás megjött mondván rendelésem fizetésre vár. Jó, gondoltam este kifizetem amikor már nem lesz torlódás a webáruházban. Így is lett, aznap este a levélben található linken keresztül rendeztem a számlát. A meglepetés az edigital oldalára visszatérve ért. Az imént kifizetett rendelésem töröltként szerepelt. Volt mellette egy másik rendelés ugyanazzal az összeggel aktívként ami meg fizetésre várt.

22-én reggel azonnal írtam edigitalnak, hogy nézzenek utána majd később újra, meg újra. Válasz nem érkezett napok múlva sem. Ok, biztos millió dolguk van, türelem. Telefonos ügyfélszolgálat közben többszöri próbálkozásra is elérhetetlennek bizonyult. Sebaj, birka vásárló türelmes, hisz örül hogy akciósan vásárolt.

Végül dec 2-án és 3-án is sikerült az ügyfélszolgálattal beszélni, nulla információt kaptam: majd utánanéznek. 3-án automata levelet kaptam, hogy a duplikált fantomrendelés a kérésemre törlésre került. Ekkor az edigital szerint van 2 törölt rendelésem, miközben lassan két hete kifizettem. 2 nap múlva újabb telefon, mert továbbra sincs semmi változás, üfsz. sem reagál. Hölgy megnyugtat, rendezik a dolgot, sőt 8-án hétfőn átadják a csomagot a futárnak. Birka ügyfél örül.

Edigital oldalán előkerül újra a törölt rendelés, és mellette keletkezik egy újabb duplikált rendelés. Az eredeti, 2 hete fizetett rendelésről újfent jönnek a figyelmeztető levelek, hogy fizetésre várakozik.

Hétfő,kedd,szerda.csütörtök: csomag sehol. Pénteken telefon edigitalnak: üfsz mondja ők feladták, náluk "teljesítve" a státusz, érdeklődjek a Royal sprintnél az edigitalos rendelési számmal. Edigital oldalán az eredeti és a fantomrendelés is összekészítés alatt státusszal szerepel. Sebaj, gondolja a birka ügyfél, ha azt mondják fel van adva, akkor biztos úgy van.

Mai szombati munkanapon telefon a futárcégnek. Természetesen semmiféle csomagról nem tudnak, lakcím ill. Név szerint is utánanézett a hölgy, semmi. Telefon edigitalnak. Mondja a jóember, hogy ja az előző kolléga tévedett ,meg az azt megelőző is: nincs feladva. Na de majd hétfőn, akkor majd telefonáljak újra...

Van: 22 napja kifizetett összeg, 4 email, 5 telefon (sikertelenek nem számolva)- birka ügyfél részéről
Nincs: csomag, érdemi tájékoztatás edigital részéről.


Üdv,
Zsolt

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 16:16:49

MÁSODIKra, a kifizetésről van bizonylat a netbankodon. Azt elküldeni nekik, sünt szaratni a e-digitállal.

Esetleg panaszt tenni, fogyvéd.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.15. 16:56:51

Majd ezután, ha kiszállították, a törölt oldalt bemutatni kártyatársaságnak, hogy sztornózzák a kártyás fizetést.

Megérdemelnék...

megamenn 2014.12.15. 17:13:32

óóóóóóóóó! hogyakurvaannyukat!!

sarostehen 2014.12.15. 17:16:01

Én komolyan nem értem az embereket. Miért jó nekik, hogy hónapokig várnak valamire, amit kifizettek, ami talán megjön, talán nem. Aztán ha mégsem akkor megy a hercehurca, hogy adják vissza a pénzt, amit majd talán 1 hónap múlva visszautalnak...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 17:50:55

@sarostehen: Miért, mert néha így is olcsóbb mint boltban, és az esetek nagy részében nem kell rá hónapokat várni, mert 1-2 nap és ott van.
Én meg a hisztis türelmetlen hülyéket nem bírom :D

A hetekig várás az ebaynél van sokszor, de az meg általában durván olcsóbb. Ami azonnal kell, azt meg ne webshopból vedd.

gabors 2014.12.15. 17:54:32

Hajra Black Friday!!!!

Jegkoko 2014.12.15. 17:57:12

És nagyon sok esetben a kártyás fizetés plusz pénzbe kerül, vagyis a termék így jóval drágább mint kp vel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 18:10:11

Igi szerint miben hibázott postoló?

Der Sün!! 2014.12.15. 19:01:06

@megamen:
A pinára má nem is gondúsz?

Aureliano Buendía 2014.12.15. 19:24:35

Vajon hány forintot spórolt (?) így?

sarostehen 2014.12.15. 19:30:52

@ColT: Tényleg olcsóbb. Se pénz , se termék. Hát ez így kurvanagy biznisz.. remélem te is beleugrasz.

Der Sün!! 2014.12.15. 20:13:26

Szagértőnk nincs magánál!

igi1 2014.12.15. 20:32:34

@Der Sün!!: hát nincs b+

asszem, mentem berúgni

majd szóljatok, ha valaki valamit rendesen csinál ebben az országban b+

Manyecska 2014.12.15. 20:39:48

@igi1: xd a reményhal hal meg utoljâra!..

Manyecska 2014.12.15. 20:44:07

@igi1: van egy konstruktív ötletem..majd leírom.hulla vagyok.

igi1 2014.12.15. 20:47:52

@Manyecska /kűdtem levélt!/: há mondd meg az egyiknek, hogy gyúrjon meg, erre tartod őket vagy mi :)

megamenn 2014.12.15. 20:48:36

@Der Sün!!: de. de a pina nem releváncs. itt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 20:57:36

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Úgyis elmondja

@sarostehen: Honnan szeded azt, hogy minden egyes webshopos rendelés elveszik? :D
Troll-e vagy?
Ezerszer rendeltem már itthoni és külföldi webshopokból.

Ha fizikai boltban vásárolsz, akkor is lehet hogy gyári hibásat kapsz, gari meg mondjuk "valamiért" csak nem intéződik...

Manyecska 2014.12.15. 20:57:53

@igi1: bakker a dpd.s futàr udvarolgat..mân annyira behülyült hogy itthagyott ma egy harmincezres csomagot ingyé.xddd..még nem jött vissza gondolom holnap..xd szãmla korrekt utànvételes hmm.xdd

Manyecska 2014.12.15. 21:01:49

@ColT: én màr csak webszopnak hívom ezeket:-) a nyúlketrecem gyött utoljàra az mondjuk korrektül..:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 21:08:40

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Nekem az a kevesebb, amivel baj van. Az is általában ebayről, visszaadják a pénzt.
Itthonról még nem nagyon rendeltem olyasmit, amivel gond lett volna.

igi1 2014.12.15. 21:08:54

@Manyecska /kűdtem levélt!/: minket is szeretnek a futárfiúk

kapnak jó sok borravalót, mondjuk ezér direkt váratom is őket vagy 10 percet

de 500-ér anyjukat is XD

megamenn 2014.12.15. 21:16:09

@igi1: micsoda fergeteges móka.

Manyecska 2014.12.15. 21:20:05

@igi1: igen értem a cèlzàst de nàlam idősebb xd tudom erre kicsi az esély de tény.xd egy csomagom meg a posta jóvoltàból időutazàson vesz részt mert expressz..egy hete nyoma veszett xd....

igi1 2014.12.15. 21:23:24

@megamen: nektek a pinázás, nekünk a futárfiú

mi a gondod!?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.15. 22:15:23

SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2014/12/15/orfui_szurke

@igi1: Tőlünk nem kapnak semmit. kapnak fizetést a cégüktől... Nem hagytak el még semmitsenem.
Másnak a szarját hozták már hozzánk, de visszaküldtük :D

igi1 2014.12.15. 23:30:21

@ColT: itt fauhelen mindegy, hogy kiét hozzák, mert úgyis megkapja a címzett. :)

egyébként ha kifizetem kártyával, nem kapnak semmit sem, de ha sokat várnak rám, akkor jár nekik azér valami általában 200-300 ft, felkerekítek

500-ér azért tenni kell, fel kell cipelni a lépcsőn, meg az is attól függ, hogy nagyobb összegű-e a rendelés

például veszel gumiabroncsokat 123500-ér, oszt segít becuccolni a garázsba, esetleg megkapja a lóvét

de ennyi pénzt nagyon ritkán kapnak, tényleg csak akkor, ha jól megszívatom őket egy kicsit előtte :)

utána egy kicsit elcsodálkoznak, elhűlnek, hogy jé, ennyi pénze van a bolondnak, mégiscsak megérte neki ennyit b@szakodni. :D

a képükön akkor szoktam röhögni XD

egyébként rohadtul nem értem a borravalósdit, a szolgáltatásért fizetek, extráért meg számolják fel a lóvét, a kedvesség meg minimum

az eladók, a szakácsok, a takarítónénik sem kapnak borravalót, ők mégis jobban megérdemlik, mert nehéz fizikai munkát végeznek

igi1 2014.12.15. 23:39:57

Úgy tudom utálni a pclandot is ezért a b@szakodásért a rendelések állapotával

- megrendelem
- termék beérkezésére várakozás
termék nem érkezett meg 4-ből 1 esetében
akkor neked kell megint szórakozni, hogy mi legyen, kellenek-e így is a cuccok
- igen kell esetében megveszed a 3-at
ha nem, akkor törlik az egészet

- termék beérkezett
- futárnak átadva
- futár szállítja

Ja, amúgy úgy szoktam, hogy 10.000 forint körüli, vagy afeetti összegnél már utánvéttel fizetek, előre utalni csak kisebb értékű rendeléseknél szoktam.

Mondjuk ez még a posztert nem vigasztalja, ha nincs, akkor nincs, oszt kész, adják vissza a lóvét.

Mert így se újat rendeli nem tudsz, se a régi rendelésed nem jön, te vevőként szívsz, mert sürgősen kéne a cucc.

itt ez nem játszik, rohadtul ráér a poszter is

Csimpi csumpi 2014.12.16. 02:41:04

Nincs is annal jobb, mint porszivozgatas kozben nyomtatgatni!

Home office.

megamenn 2014.12.16. 07:00:22

@igi1: majd amikor anyadnak viszik az eletmento gyogyszert, de csak masnapra er oda mert nehany idiota direkt varatja oket vagy 10 percet, akkor talan megerted a lenyget. ostoba...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.16. 08:49:23

@Csimpi csumpi: :)) A poszívó-nyomtató komó mindent visz.

Mindig is utáltam a szkenner-fax-nyomtató-fénymásoló kombókat, mert ha egy beszar közülük, mehet az egész a szervizbe. És míg az egyik kiválóan működik, a másikat lecserélném, de nem lehet, mert össze vannak nőve.

igi1 2014.12.16. 10:22:26

@megamen:

Téged is kiszült valaki érted.

A futár meg nem a lakossági csomagküldéssel hozza az életmentő gyógyszert, mert az elsőbbséget élvez, mármint a gyógyszerkszállítás más lapra tartozik.

Amugy meg ne vegyél egy kalap alá magaddal, attol meg h magadhoz hasonlónak gondolsz mást, meg nem biztos, hogy az is.

egyébként meg a szépseg és az okosság ritkán jár eyütt :)

joska61 2014.12.16. 10:24:03

Az edigital rendszere aznap nem 1 rendelésbe roggyant bele, hanem ki tudja hány 10-100 ezerbe. Mindegyikről lesz poszt?

megamenn 2014.12.16. 13:03:03

@igi1: mondom, ostoba.
attól, hogy hülye vagy, még lehetsz ronda is.

PannonBoy 2014.12.16. 15:47:55

Nekem az Extreme Digital-lal sosem volt még gondom, ellenben a Royal Sprint futárszolgálattal igen.
Egyszer kiszállították a rendelt terméket, nem volt nálam pontosan meg az összeg, mondták nem tudnak visszaadni.
Erre mondtam jó, akkor felváltom.
Útközben mondták, hogy ők ezért nem kapnak semmit és tudnék-e adni borravalót.
Erre azt mondtam, hogy ezt a főnökükkel beszéljék meg, én az Extreme Digitallal vagyok kapcsolatban nekik fizettem ki a terméket és a szállítást.
Aztán az egyik kínainál történt váltást követően elváltak útjaink.

Ugyanez vonatkozik a Trans-o-flex-re is, ott a futár kioktató hangnemben beszélt.
A futár ne pofázzon vissza!

Meridian74 2014.12.16. 20:06:42

@ColT: Egyébként ez nem is volt igazi black friday. Ugyanis a Black Friday nem is "black-friday" egy igazi kis egymást taposós verekedés nélkül az utolsó darab rommá taposott maradványainak halmaza felett...

Ezt virtuálisan nem lehet megtenni, mert szóban, minta példa is mutatja, aktuálisan még az ügyfélszolgálatot sem lehetett felhívni és elküldeni a jóédesanyjába, ráadásul szóban verekedés az nem verés... a full contact az igazi.
(bár, ahogyan a kommenteket is olvasom, egyesek esetleg mutogathatnak majd egy másvalakire, akinek szavai felérnek egy-egy veréssel is akár...)

lwcolors 2014.12.17. 10:57:56

Én rengetegszer rendeltem az edigitaltól, eddig mindig pontosan, szépen teljesítették is. A futárokkal sem volt sosem gond, amelyik normális, az felhív 10 perccel érkezés előtt, így még azt a várakozást is megspórolja, amíg kiérek a kapuhoz.
Igaz sosem fizetek előre, mindig utánvéttel.

pankaaa 2015.01.10. 19:42:16

1 éves történetem az edigitalnál, sajnos nem teljesen pontos, mert szerencsére az emlékek halványulnak :D
2 ünnep között, talán dec. 27én rendeltem egy laptopot, ami nem volt raktáron, de beszerzik, sebaj, van időm, addig húzom az előző ócskasággal...
Majd január 6án írtam egy emailt, hogy miként áll a termék beszerzése. Amire hirtelen gyorsasággal 8án válaszoltak is, hogy 10.re szerzik be. Nah, emgnyugvás :) gondoltam én...
11én jött egy email, hogy beszerzés folyamatban. Illetve még 1 email, hogy mivel a beszerzés elhúzódik, felajánlottak helyette másik gépet. Köszönöm a lehetőséget, akkor cserélnék, kicsit drágábbra, de 5%(!!!) kedvezménnyel.
13án jött az email, hogy a megrendelésem törölték!!! (mivan?) De az online felületen látható volt, hogy megrendeltem... innen kezdve folyamatos telefonálgatások mentek az üfsz felé, mert ugye 2-t viszont nem akarok megrendelni, és hol elértem őket, hol nem, hol 10 percig várattak, hol fel se vették, aztán volt, hogy elveszett az emailem, meg nem tudják kivel beszéltem legutóbb stb stb stb. Végülis január 29(talán) hív a futár, hogy hozná a gépet, merre vagyok? Mondom neki, hogy most nem a megadott címen, mert éppen dolgozok, de kb 300 méterre a megadott címtől. Mondja oké. Bediktálom neki, közli, hogy én melyik városról beszélek? Miaf*szvan? konkrétan volt egy számlázási és egy szállítási címem. A futárt elküldték a számlázási címre... tehát még aznap sem kaptam meg a kicsi gépemet csak 2 nappal később...
Vicc volt az egész, soha többet edigital....
süti beállítások módosítása