Samsung, Telemax és egy csalódott Krisztián, akinek azt ígérték, hogy ő lesz a világ közepe, aztán valahogy mégsem jött össze.
Kedves Homár !
2014.11.08.-án vásároltam az Euronicsban Samsung Galaxy S5 sorozatú telefonomat. Mindegyik széria megvolt már, soha egyikre sem volt panaszom, tette a dolgát, ahogy egy prémium telefonnak kell. Szerencsére nem volt dolgom a Samsung ügyfélszolgálattal. 2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék, és onnantól kezdve a telefon használhatatlan lett, fényképezni, alkalmazásokat megnyitni lehetetlen volt, pillanatok alatt lemerült, megkeserítve ezzel a mindennapi munkámat.
A Samsung a prémium telefonjaihoz prémium assistance szolgáltatást is biztosít, gondoltam bejelentem ezen keresztül a problémámat. Napokon belül jelentkezett is a Telemax Kft-s ügyintéző hölgy, és közölte, hogy a telefont a helyszínen a kolléga cserélni fogja, nem szoktak helyben javítani.
Kolléga április 8-án meg is érkezett, nagyon segítőkész volt kicserélte a telefont. Viszont ez a telefon is aznap estétől ugyanazokat a hibákat produkálta. Újabb bejelentés, újabb telefon a Telemaxos hölgytől, most már a telefon felküldése mellett döntöttek.
Felküldtem a telefont néhány nap múlva visszajött, de megint nem sikerült megjavítani. Ezt még egyszer eljátszottákt, elefon fel, telefon le, a helyzet ugyanaz. Közben gyermekemtől visszakönyörögtem játéknak használt Samsung Galaxy S3asomat, mert cseretelefont az első felküldésnél ígértek, de nem kaptam, utána meg már nem is kértem.
Utolsó sikertelen javítás után felhívtam a Samsung Magyarország ügyfélszolgálatát, hogy most már jó lenne, ha valami más megoldást fel tudnának ajánlani, mert ez így nem igazán jó, hogy a telefonom hetente utazik Győr és Budapest között, de a Magyar Posta futárja nem tudja megjavítani útközben, a Telemax Kft meg valahogy nem tudja, mit is kellene tennie vele. Az ügyfélszolgálatos ügyintéző sűrű elnézés kérések közepette adott ügyfélkódot és megkért, hogy írjam le a Supportnak, hogy mi a problémám, mellékeljem a javítási jegyzőkönyveket, garancia papírjaim, számlám. Meg is történt, majd 3 nap múlva jött a válasz, hogy a Telemax Kft-hez küldjem fel a végső bevizsgálásra és azt követően válaszolni fognak, hogy mi lesz telefonom sorsa. 2015.04.29.-án ismét jött a futár és a telefont elvitte szervizbe.
2015.05.06.-án elkezdtem érdeklődni, de e-mailjeimre semmi választ nem kaptam, az ügyfélszolgálaton meg csak a „megértjük , nagyon sajnáljuk” válaszokat kaptam, de érdembeni választ a bevizsgálásról nem.
2015.05.07.-én visszahívott egy kedves ügyfélszolgálatos hölgy, hogy a bevizsgálás megtörtént, és még aznap megkapom a választ e-mailen. Hát ez többszöri telefonálás, sűrű bocsánatkérés közepette 2015.05.11.én megjött, amiben tájékoztattak, hogy a telefont ismét javították, és használjam nyugodtan, de ha a késöbbiek folyamán valami hiba lenne, vegyem fel velük a kapcsolatot.
Bármilyen kérdéssel fordultam e-mailben hozzájuk, választ nem kaptam. Kérdem én, ha ez a prémium kiszolgálás, akkor mit csinálnak nem prémium készülékek garanciális problémáival? Ahogy utána olvastam, nagyon sok Galaxy S5tel volt hasonló probléma, de volt akiét cserélték, volt akinek utalványban visszaadták a pénzét. Nekem már ettől a telefontól teljesen elment a kedvem, mert nem támogatta, hanem hátráltatta a munkám és megkeserítette a mindennapjaimat. Pedig a Samsungnak van 1 mottója: A Samsung célja, hogy állandóan változó világunkban is Te legyél a középpont! De szerettem volna egyszer én is ez lenni!
Üdvözlettel :
Krisztián
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:18:21
Megjavították, boldogan használod, szóval?
"2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék"
Ne kapjon! Ami jó, azt nem kell megjavítani.
De ha mégis valami unortodox dolgot akarsz vele csinálni, előtte mentsed le az egészet, és ha kaka van a palacsintában, a régi jó állapothoz visszatérhetsz. Szoftverváltoztatás miatt nem kell szervizbe küldeni.
gabors 2015.05.13. 16:34:46
Na vegre egy sikeres ember is ir a homarra nem csak panaszkodni akar ...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:38:21
"Mindegyik széria megvolt már,"
Fura izlése van. Nekem meg egy lány röplabdacsapat volt meg. Sikeres ember-e vagyok-e?
pisda 2015.05.13. 16:38:44
Baze 8 munkanapon belül javították és kivitték a telefont neked. Borzasztó.
pisda 2015.05.13. 16:40:08
Attól függ hány évesek voltak a lányok a röplabdacsapatban, mert, ha senior korosztályos csapat volt akkor annyira nem.
enrico palazzo 2015.05.13. 16:42:34
De ez most komoly, hogy bárki "prémium" szolgáltatást vár itthon???
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:43:03
Ne küldj levelet 2015.05.13. 16:47:01
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:48:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 16:52:15
Amúgy hívd a nemzetközi ügyfélszolgálatot, hátha hatásosabb lesz :D
De lehet ez attól pérmium, hogy nem javítják meg. Nem bug, hanem feature...
sarostehen 2015.05.13. 16:58:36
Kaptál egy másikat amivel, szinte az első dolgod volt feltenni ugyan azt az update csomagot.
Hát ehhez tényleg csak gratulálni lehet.
hobbitroll 2015.05.13. 17:00:08
Másodszor: atpi lyólmonnya', ami múkodik, azt nem kell megjavítani.
Harmadrészt: a megoldás szerintem factory reset
gabors 2015.05.13. 17:03:38
egy kerdes marad volt-e neked Galaxy 1/2/3/4/5/6-osod ... (es a mini-k???)
Terézágyú 2015.05.13. 17:23:48
És aztat tudja-e a poszter, hogy a télapó se létezik, valamint a husvéti nyúl se (csak tepsiben, de az más)?
atörökkk 2015.05.13. 17:36:25
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:51:50
A nap vicce:)
mbalint987 2015.05.13. 17:53:16
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:56:02
AtiSnatch 2015.05.13. 18:30:15
atörökkk 2015.05.13. 18:42:38
Poffffádlapossss :D
zooDoo 2015.05.13. 18:45:29
Aureliano Buendía 2015.05.13. 18:52:50
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.05.13. 18:53:49
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 18:56:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 18:58:42
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/974892592543739/?type=1&theater
zooDoo 2015.05.13. 19:05:26
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.05.13. 19:11:30
igi1 2015.05.13. 19:40:53
igi1 2015.05.13. 19:45:25
Amúgy meg, ha otthon is megoldható, gyanús, hogy rögtön cserélnék a telót. Azonnal faképnél hagynám őket az tuti.
Ja, fentebb írták, Factory reset nem segít!? Az minden bajra megoldás. :)
igi1 2015.05.13. 19:47:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 22:14:16
SH4RK 2015.05.13. 22:20:58
igi1 2015.05.13. 22:30:25
atörökkk 2015.05.13. 22:45:07
Főleg hogy nem tanultál meg.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 22:53:59
Bár neked úgyis mindegy.
gabors 2015.05.13. 22:57:39
es van mikor a fagyi visszanyal
Hajra Galaxy !!!
Mint a regi klasszikus: "A long time ago in a galaxy far, far away" na most ott van a Galaxy S99 is ...
Manyecska 2015.05.14. 03:26:33
gabors 2015.05.14. 04:20:09
CID 2015.05.14. 05:34:11
EvilHedgehog 2015.05.14. 07:42:11
igi1 2015.05.14. 08:43:18
minek vennék iPhone 6-ot ha eccer 4s-től meghalt az iPhone is
az legalább meg egyszer se romlott el 3 év alatt se visszaállítani nem kellett
akinek meg kell a samsung ződ kuka az vegyen azt de egy s5 után nem sz@rnak neki jobbat
@atörökkk: mondod te aki utánoz és jósolni akar kristálygömbből :)
RS-MBIK 2015.05.14. 09:32:44
Samsung, én így szeretlek!
Manyecska 2015.05.14. 09:55:03
joska61 2015.05.14. 10:46:53
Inda Administrator (törölt) 2015.05.14. 11:03:15
melaena 2015.05.14. 11:07:58
Konkretan megnyomom a home gombot,megjelenik a hatterkep,majd 20 masodperc alatt rajzolja ki a 4-5 inditikont.
Termeszetesen downgrade lehetoseg nincs hivatalosan.
A Nem hivatalos meg 19 pontbol all,amiben a negyedik-otodiken sem jutok tul (az mondjuk valami dotnetes win problema).
A "vegye ajfont" tippre meg csak annyit mondok : rakd fel a 8-as iost a 4S-re,aztan beszeljunk ujra :)
melaena 2015.05.14. 11:12:44
Kb. annyira ertelmes, mintha azt mondanad,h "gyogyszert gyogyszertarban nem veszunk"
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 11:59:36
A Nem hivatalos meg 19 pontbol all"
Le kell menteni a teljes tartalmat, mielőtt valami izgalmasat csinálnál. Illteve reguláris időközönként. Aztán ha beüt a kakai, a telefon indulásánél be kell nyomni bizonyos gomokat, előpjön a boot menü, és ott kiválasztod, hogy a mentésből induljon. Pik-pak megvan, s akkor a régi, megbízható állapotban ébred. Na persze, ha nem csináltál mentést...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 12:01:33
Azt mondjuk, hogy ami nem rossz, azt nem kell megjavítani. Ha boldog vagy a telóddal, semmi szart nem frissítesz.
melaena 2015.05.14. 12:27:53
Nem lehet ilyet csinalni.Ez kb. olyan,mintha win 8 rol szeretnel win 7 re visszamenni biztonsagi mentessel.
Over the air update az ota.
annyi a lenyege,hogy amikor a gyarto kiad egy frissitest a telohoz,akkor folyamatosan jon a pofadba,h frissitsd.
Le tudod tiltani az ertesitest,de nyilvan nem azert adtak ki.
Meg ha barmi bajod van, a szervizben ugyis stoftverfrissitessel kezdenek.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 12:30:46
Nem. Olyan, mintha a régi merevlemezt dugnám vissza a nótbúkba.
"Le tudod tiltani az ertesitest,de nyilvan nem azert adtak ki."
Leszarom, miért adták ki. Dugják fel maguknak.
"a szervizben ugyis stoftverfrissitessel kezdenek."
Csk nugodtan, úgyis a visszaállítom a régi jólbevált állapotba.
Terézágyú 2015.05.14. 13:08:10
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 13:28:38
Nem ördőgtől való a frissítgetés, de tanácsos óvatosan kezelni a helyzetet, pl. rendszeres mentésekkel.
amindenes.blog.hu 2015.05.14. 17:14:11
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 12:05:27
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 12:57:05
Meglátszik, hogy öreg vagy.;D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.15. 12:58:20
Szarazkoro 2015.05.15. 16:00:42
HörcsögGuppi 2015.05.15. 19:31:43
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.21. 09:40:09
Telefonos ügyfélszolgálatuk nincs, e-mailre nem válaszolnak.
Ha a Samsung egy kicsit is adna magára, keresne más partnert.
MCTY 2015.05.25. 09:39:54
Krisz101 2015.06.15. 20:48:27
Krisz101 2015.06.15. 20:50:41
M3e3tya 2015.06.26. 10:12:01