Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó Extreme Digital posztunk, ami az ügyfélszolgálat tehetetlenségére és pronyóságára panaszkodik. Kedves ED, tényleg nem lehetne kicsit hatékonyabban és főleg udvariasabban csinálni? Utóbbi még csak nem is feltétlenül pénzkérdés.
Kedves Homár!
Tibor 2015.05.15-i történetét olvasva ragadtam tollat, mint az Extreme Digital ügyfélszolgálatának másik 'áldozata'. Bár az én történetem annyiban tér el a Tiborétól, hogy részemre kiszállították a megrendelt Indesit típusú gáztűzhelyet, csak a csomagolás eltávolítása után észleltük, hogy hiányzik az egyik gázrózsa teteje.
A futárszolgálat nagy sietségben lévő munkatársa opcióként azt kínálta, hogy vagy visszaviszi az egészet, vagy pedig felvezethetjük a szállítólevélre, hogy a termék hiányos. Én balga sajnos ez utóbbit választottam. Majd ezt követően este ezt fényképek csatolása mellett emailben jeleztem is az Ügyfélszolgálatnak. Amelyre jött is a visszaigazoló levél, hogy igen, megkapták a panaszom és átlagosan két nap a várakozási idő.
Aztán azért a két nap elteltével kezdtem kicsit türelmem veszteni, hogy semmi reakció nem érkezett. Arról nem is beszélve, hogy a panaszomat kvázi nem is tudnák rögtön megoldani, mivel az Indesit ügyfélszolgálatának tájékoztatása szerint a hiányzó darabot meg kell rendelnie az Extreme Digitalnak, majd ugye azt még részemre megküldeni. És addig a gáztűzhely csak áll a konyha közepén, hiszen beüzemeltetni nem lehetséges.
Türelmem vesztve elhatároztam, hogy panaszomat megpróbálom élőszóban is előadni, így tárcsáztam a telefonos ügyfélszolgálatot, Amiről el lehet mondani, hogy a várakozási idő, amíg az ügyintéző felveszi, ha felveszi úgy kb. 10-15 perc körül mozog. És felveszi az ügyintéző de minek, mert gyakorlatilag cselekvésképtelen mindegyik. Első reakcióként azt kaptam, hogy legyek türelmes. Akkor még ezt lenyeltem. Másodszor az ügyintéző közölte, hogy igen, ő ért engem, de most kell megkapaszkodni, hogy ő mint telefonos ügyintéző nem lát rá az emailben érkezett panaszokra ezért nem tud mit kezdeni az én gondommal. Ekkor azért erősen elgondolkodtam, hogy akkor minek is vannak ők ott? Azon kívül, hogy borsos telefonszámlát csináljanak amíg felveszik a telefont, aztán semmi sem történik.
Ezt megunva, nagy naivan tegnap ellátogattam a társaság miskolci szaküzletébe, hátha ők tudnának valamit tenni. de miután előadtam a gondom, az eladó úriember közölte, hogy ezekre a rendelésekre ők nem látnak rá. (hú de szupertitkos ez a rendszer, ahol az alkalmazottak kb. semmire nem látnak rá) szóval ő nem tud semmit sem tenni. És amikor nehezményeztem az "ügymenetet" vagyis az ügy állását úgymond, akkor vevőbarát módon, ha nem tetszik küldjem vissza című mondatot intézte hozzám. Na azt hiszem ekkor bántam meg igazán, hogy átvettem a terméket.
Este megint telefon, ahol megint panasz előad, telefonos ügyintéző nem tud semmit sem tenni, de beszél a kollégájával, aki azt mondja, hogy akkor majd ma felveszik velem a kapcsolatot. Mit mondjak szkeptikus vagyok.
Nagy tanulság, melyet a vezetőség felé erős megfontolásra ajánlanék, hogy sürgősen kezdjenek valamit az élet- és cselekvésképtelen izével, amelyet ők ügyfélszolgálatnak neveznek, de én inkább nagyon rossz viccnek mondanék, mert így lehet stabil vevőket erősen elrettenteni a további vásárlásoktól. És hogy ezért még fizetnek is az "dolgozóknak". Hát....
Üdvözlettel:
Adrienn
zuhanorepulesss 2015.06.01. 14:42:00
Előbb tájékozódni, aztán rendelni. Eccerű.
hobbitroll 2015.06.01. 14:58:22
Vadásznak lenni alapvető emberi jog
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 14:59:47
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:05:28
+jegyezném, amig csak híváshang van, nem ketyeg a telefon
Napokban X mobilszolgáltatót hivtam, ami ugye ingyenes
Az is vagy 10 perc volt mire felvette
Kérdem miért ilyen sokára?
Sok a hivás kevesen vagyunk
Milyen szolgáltató az ahol este 9 körül sok hivás jön be hibabejelentésre?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:08:35
www.youtube.com/watch?v=aqhugmcssUg
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 15:09:20
Már miért ne lenne leheséges???
"borsos telefonszámlát csináljanak amíg felveszik a telefont"
Hehe, te 90-es körzetű szexvonalat hívtál. Nyilván azért nem tudnak segíteni. Legfeljebb virtuálisan leszopnak.
Egész biztos vagyok benne, hogy lesz megnyugtató megoldás, de a fentiek miatt addig se tudom sajnálni a posztert.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.06.01. 15:09:28
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:13:16
Lidl nem jutott eszedbe?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:14:19
Szexvonal felveszi azonnal?
Az miért, ha ..
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 15:16:10
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.01. 15:16:14
Dezsike 2015.06.01. 15:21:20
Radzeer 2015.06.01. 15:23:01
Olaszoktól Lamborghinit, Motoguzzit, Espresso kávéfőzőt, de mosógépet és tűzhelyet nem érdemes venni!
RS-MBIK 2015.06.01. 15:29:51
Manyecska 2015.06.01. 15:30:23
2015.06.01. 15:31:07
Színtiszta logika és én erre nem jöttem rá, hogy így kell vásárolni! Ezek után semmiképpen nem veszek négerek által gyártott szánkót!
Manyecska 2015.06.01. 15:32:31
Manyecska 2015.06.01. 15:39:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:40:17
Ma már állitólag távirányitos "VOIP" vibrátor is van, olyat keress
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 15:41:25
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:42:46
Spirál"
rugókészitő
patika
könyvkötő
fénymásoló szalOOn
Megannyi lehetőség
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 15:44:06
Valamelyik fórumon olvastam, de rákeresve nem találtam sehol
Pedig nagy 5let lenne távollévőknek
Manyecska 2015.06.01. 15:45:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.01. 15:45:45
az maga a gazrozsa
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 15:46:43
Atörökk 2015.06.01. 15:59:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.01. 16:11:03
gabors 2015.06.01. 16:24:16
meg nem lattam kettonel kevesebbett de biztos van ilyen is ..
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.01. 16:25:06
Akkor menjen át oda ahol van monitor.
Különben meg ügyvéddel íratni levelet, fogyasztóvédelem, az edigital meg szarjon sünt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.01. 16:42:36
kilatasgaleria.blog.hu/2015/06/01/madaras_11_verebes
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.01. 16:45:35
Dr. Magyar Gyorgyot javaslom elso korben
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 16:51:51
gabors 2015.06.01. 17:22:42
killerkaller 2015.06.01. 17:24:06
Komojtalan 2015.06.01. 17:46:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.01. 18:06:57
Csaba Szikora 2015.06.01. 18:11:58
mt-03 2015.06.01. 18:22:10
masik opcio a hibas teljesites miatti elallas, szinten visszafuvar a dija.
es termesztesen egy bejegyzes a vasarlok konyvebe melyet 30 napon belul ki kell vizsgalniuk.
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.01. 18:27:49
Aztat régen nem tábori fapinának hívtuk-e? :)
Manyecska 2015.06.01. 18:52:59
Aureliano Buendía 2015.06.01. 19:03:50
nagyonköcsögduda 2015.06.01. 19:49:45
Persze csak akkor, ha nem vadász. Ha valaki orális örömöket keres, bátran vásároljon Iponéktól.
nagyonköcsögduda 2015.06.01. 19:55:41
A probléma akkor kezdődik, amikor az általuk eladott selejtes fos 1 (!!!) hónap után megadja magát. Na, akkor mindenki hibás, még a szomszéd kutyája is, de garancia az nincs. Moslék egy banda.
nagyonköcsögduda 2015.06.01. 20:02:08
"szarrágás megrendeljük a legócsóbat aztán elvárjuk hogy fényesre nyalják a seggünket... világosan elmondták, hogy tessék várni türelmesen! mit nem lehet ezen érteni? (Egy gázrózsa tetejének hiánya miatt még be lehet üzemelni a gépet, legfeljebb azt a rózsát nem nyitod ki nagyokos csaj! )"
Igen, mivel ott vásároltam elvárom, hogy fényesre nyalják a seggem. Érted faszikám? Vagy a seggnyalás csak bizonyos érték fölötti szolgáltatás?
Szabó Melinda nevű észlénynek szintén járna egy koki:
"Jól értem, hogy az a picike fémlap hiányzik, ami a tüzet széttereli? Párszáz forintért lehet venni rengeteg háztartási boltban, probléma megoldva :)"
Igen, jól érted te hülye liba.
Jusson eszedbe akkor is, ha legközelebb pénzt szeretnél váltani és az 5000Ft-ért csak 4000Ft-ot kapnál. Semmi gond, majd a következő havi fizuval/segéllyel/nyugdíjjal megkapod a maradék ezrest.
CID 2015.06.01. 20:12:23
CID 2015.06.01. 20:13:31
FDToth 2015.06.01. 20:15:23
gabors 2015.06.01. 20:58:14
igen csakhogy beszopja a visszaszallitast meg lehet kar 2 honapig sem latja viszont a penzet
Ja es hab a tortan, hogy mivel hianyos az aru ne veszik vissza .... csak hogy tippet is adjak az ED-nek
FDToth 2015.06.01. 21:28:41
gabors 2015.06.01. 21:31:56
FDToth 2015.06.01. 21:55:11
Manyecska 2015.06.01. 23:07:47
Manyecska 2015.06.01. 23:10:29
EzWokEn · http://www.puruttya.hu/ 2015.06.01. 23:19:00
Amúgy gyárts magad és problem solved! vagy veszel egy sparhelt tűzhelyet... elhunyt nagyanyótól elhozod, azt jóvan! Fával befűtöd a házat, vizet melegítesz rajta (bojler sem kell) és még kaját is tudsz rajta csinálni, míg fűtöd a házat! :DDD
Viccen kívül, ettől még miért nem lehet beüzemelni!? Max. azt a rózsát nem használja az ember... illetve típusszám alapján rákeres és esetleg megrendeli maga a pótalkatrészt, ha a ED semmit nem lép (bár a türelem nem derül ki, napba mennyi... ha csak pár nap 1-2hét, akkor ez ilyen... ha rendelős termék... 1hó és talán lesz belőle valami)
Cseber Lajos 2015.06.01. 23:52:55
Black Hole 2015.06.02. 00:44:22
Ja, és cask!! 44!!!4!
Black Hole 2015.06.02. 00:47:42
Manyecska 2015.06.02. 05:58:36
nagyonköcsögduda 2015.06.02. 06:52:06
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.02. 07:24:38
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.06.02. 08:11:43
@EzWokEn: Eszemben sincs elbújni. Én tartom el az MM-et. Nélkülem kihalnának. Más nem is vásárol ott, vigyáznom kell, hogy rendszeresen visszajárjak oda.
Azt a mondást ugye ismered, hoyg rajtam kívül mindenki partizán volt? Valami ilyesmi. Amúgy meg, igazad is lehetne. Páréve ott vettem a sütőt és a kerámialapot is. Sőt , azt hiszem hűtőben is sáros vagyok, és egy porszívóban. Igaz, hogy azokkal nincs is probléma.
Most komolyan. Nem a MM van probléma, hanem hogy nem jó márkájú cuccot vesz az ember. Speciel a Toshibával megszívtam. Így jártam, de ettől szép az élet. Nem sikerülhet minden.
Manyecska 2015.06.02. 08:23:22
időnként szétszedem és kipucccolom.szólnék. Szombat este átköltözöm a pasimhoz megint és hentestokányt fogunk a rózsáin gyártani:D hamár szakács-teológia-közigazg.szakos.:P
Manyecska 2015.06.02. 08:26:32
továbbá ha beírja hogy Rose Gas, kidob egy bazi nagy tankert. Egyeseknek semmi nem jó.
Manyecska 2015.06.02. 08:31:27
draz77 2015.06.02. 08:34:33
az a baj, hogy gáztűzhelyt -ha szeretné, hogy éljen a garancia- csak szakemberrel köttethet be. És mi az, hogy vegyen magának? megvett egy tűzhelyet, amit nem lehet rendeltetésszerűen üzembe helyezni, mert hiányzik róla valami. Akármelyik cég is adta el, az árut hiányosan adta át. Vagy vigye vissza az eladó saját költségén, és hozzon újat, vagy pótolja az alkatrészt és helyezze üzembe. Nem akarok más márkákat és ügyfélszolgálatokat fényezni, de érdekes módon Zanussiék meg tudták oldani ugyanezt a problémát pár órán belül. (kihozták, hiányzott, tudomásul vették, futár telefonált és oda-vissza úttal pótolta. És üzembe helyezték)
Manyecska 2015.06.02. 08:37:44
draz77 2015.06.02. 08:38:33
Manyecska 2015.06.02. 08:43:00
:DD
AtiSnatch 2015.06.02. 08:44:40
Már meging egy nick 2015.06.02. 08:45:35
Az ilyen alkatrészeket nehezebb beszerezni, mint magát a tűzhelyet. Nem csak a felhasználónak, de az ED -nak is.
A kérdés már csak az, hogy mennyire tudják, akarják érteni, megérteni, segíteni egymást az adott helyzetben.
Próbálja csak ki valaki. Gáztűzhelyet 20 perc alatt veszek, no de láng elosztót pontosan adott típushoz...
Manyecska 2015.06.02. 08:48:43
Tudod ki rohangálna hozzájuk..Valami nyóccáz pénz ahogy nézem. Mondjuk el kéne olvasnom végig a poszt.:D
Manyecska 2015.06.02. 08:51:25
2015.06.02. 09:06:12
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.06.02. 09:06:15
a mondat lemaradt része "X hálózatából..."
Már meging egy nick 2015.06.02. 10:03:42
Eleve hiába 800 Ft, ha egyezik egyáltalán, + 1.200 Ft a szállítás. Szóval megjött az új tűzhely aztán dobjunk rá 2.000 Ft -ot, nyomozzuk ki milyen alkatrész lesz jó hozzá, reméljük hogy tényleg jó lesz hozzá amit rendeltünk és nem üt el majd túlzottan a többi gázrózsától.
Ugyan már.
Ez tipikusan a kereskedő dolga, hogy utána menjen. Biztos nem egyszerű, mert nincs 100 féle tartalék alkatrész az ED -nél raktáron, végül is nem gázkészülék a fő profiljuk, de aki ilyen készüléket ad el annak be kell vállalni, hogy foglalkozni is kell vele. Azon túl, hogy nyomtatnak egy számlát meg egy csomagcímkét.
megamenn 2015.06.02. 10:11:03
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.02. 12:44:04
Sorra mennek a dokihoz, fogy a sor, csak a pali marad...
Nővér kérdezi:
-Uram ide vár?
-Igen.
-Biztos jó helyre jött?
-Ha itt teszik fel a nőknek a spirált, akkor igen...
-Jöjjön be... (!?)
-Mit óhajt? ..kérdezi az orvos.
-Maga tette fel az asszonynak a spirált???
-....igen!
-....És mondja le is tudja szedni a cerkáról?????
:)
melaena 2015.06.02. 12:58:00
Sokkal nagyobb ceg volt, mint az ED, de mi sem lattunk ra az emailekre.
A problemas ugyeket mindig irasban kertuk.
Nem csak azert, mert igy sikerult lerazni az ugyfelet.
A fo oka az volt, hogy a leveleket, emaileket egy masik osztaly kezelte.
Nalunk a hivasokrol statisztika keszult, nem tehettuk meg azt, hogy felallunk kerdezoskodni,meg 20 percig turkalunk a levelekben.
Illetve a leveleket kezelo kollegak alaposabb kikepzest kaptak,a rendszerben is sokkal komolyabb hozzaferesuk volt.
Az irasbeli panaszok atlagos feldolgozasi ideje olyan 30-35 nap volt annal a cegnel.
A boltban ugyan nyers volt az elado, de o mondta meg a frankot : el kell allni a vasarlastol.
Nem ugy mukodnek ezek a nagy cegek,ahol naponta tobb ezer vasarlas tortenik, hogy mindenkinek par ora alatt megoldjak a problemajat.
KaTe 2015.06.02. 15:20:23
A különbség mindössze a következő volt:
- A termék mérete nem akadályozott abban, hogy én magam visszavigyem.
- A vásárlás bár online történt, az átvétel azonban személyesen.
zooDoo 2015.06.03. 19:33:38
zooDoo 2016.01.19. 14:05:17
Fény post küld!?