Az Extreme Digital és az idő nem barátok (és nemcsak azért, mert a cég olyanokat bír írni, hogy "Rendelésed átadtuk a Futárszolgálatnak, melyet 2000.01.01. szállít ki."), Tibor pedig egy hete nem tud mosni emiatt. Mi - minden visszafogottsága ellenére - a hónap egyik legkeményebb olvasói levelét köszönhetjük e viszonynak.
[csúnyaszó] Extreme Digital
Múlt pénteken online vásároltam tőletek egy raktáron lévő terméket, amit azonnal online fizettem is. Azt ígértétek (a weboldalatokon, és még a visszaigazoló emailben is), hogy 2 munkanapon belül megérkezik a termék. Ez szerény számításaim szerint e hét keddet jelentette.
Mivel ezt kedd késő délutánig nem sikerült megoldanotok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatotokat (akikről kiderült, hogy a vásárlói panaszok meghallgatásán kívül semmire sem alkalmasak). Hosszas beszélgetést követően azt a határozott ígéretet kaptam, hogy bár a szállítás elmaradása a ti hibátok, ezen a héten pénteken megkapom a megvásárolt terméket. És ha a vezetőség felé panasszal szeretnék élni, akkor azt írásban tehetem meg.
Én persze nem adtam fel a dolgot. Egyrészt reggel elküldtem az írásos panaszom emailben, amire azt a visszajelzést kaptam, hogy: "Kedves Ügyfelünk! Levele beérkezett postafiókunkba. Minden levelet a beérkezés sorrendjében dolgozunk fel és válaszolunk meg! Levelekre átlagosan 48 óra alatt tudunk válaszolni, nyitva tartási időben(Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9 és 19 óra között, szombaton 9 és 14 óra között), telefonos megkeresés esetén pedig körülbelül 1-2 perc várakozási idővel tudunk hívást fogadni. Megértését köszönjük! "
No tehát, ha majd csütörtök-péntek táján kívántok foglalkozni az írásos panaszommal, az nem megoldás, hisz elvileg addigra (az ígéretetek szerint) már talán a megrendelt termék is megérkezik, és az nekem késő, ezért telefonáltam szerdán délelőtt is - mert mint már említettem, a megvásárolt termékre nagyon szükségem lenne -, akkor ismét csak azt a választ kaptam, hogy majd most pénteken kapom meg.
Tegnap, csütörtökön kaptam egy email értesítést tőletek, hogy a rendelésemet átadtátok a futárnak. Csak hogy mindenki lássa, mennyire [csúnyaszó] a rendszeretek, szó szerint idemásolom a levél tartalmának egy részét (a fuvarlevélszámot, amit véletlenül sikerült helyesen megadnotok, töröltem):"Kedves V... Tibor! Rendelésed átadtuk a Futárszolgálatnak, melyet 2000.01.01. szállít ki.
Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban kérdésed lenne, kérjük, hívd a Futárszolgálatot a telefonszámon és hivatkozz a xxxxxxx fuvarlevélszámra."Most péntek van. Mint jól látható, a leveletekből nem derül ki, hogy milyen futárszolgálatot, és milyen telefonszámon kellene hívnom, egy több mint 15 évvel ezelőtti szállítási dátum ügyében. Nem baj, kinyomoztam.
Megismétlem, most péntek van; kétszeresen is megígértétek, hogy ma megkapom a terméket. De nem. Mert miután beszéltem a futárszolgálattal, kiderült, hogy csak holnap, szombaton kapom meg, mert ti voltatok annyira [csúnyaszó, akár több is], hogy bár kétszeresen is megígértétek a pénteki szállítást (ami már azért is fura, mert keddhez képest a két munkanap az ugye csütörtök), a raktáron lévő, már kifizetett terméket a futárszolgálat szerint (és tulajdonképpen az értesítő levél szerint is) csak tegnap adtátok fel. És még örülhetek is, mert holnap csak azért lesz kiszállítás, mert a futárszolgálatnak van annyi kézbesítendője, hogy megéri holnap is szállítaniuk, egyébként csak jövő hét hétfőn vagy kedden(?) kapnám csak meg...
Ja igen, és most ismét próbáltam az ügyfélszolgálatotokat hívni, de az jelen pillanatban "technikai okok miatt nem elérhető, próbálkozzon a hívással később" üzenettel fogad (miután végigbillentyűztettétek velem a fél gombsort, hogy eljussak addig a menüpontig, hogy ügyfélszolgálatos munkatárssal szeretnék beszélni). És persze az írásos panaszra sem sikerült még semmit válaszolnotok.
Szóval [sok csúnyaszó] Extreme Digital, úgy tűnik, teljesen alkalmatlanok vagytok az online kereskedelmi tevékenység végzésére, hát még az oldalatokon hirdetett "Az ország boltja 2014" címre.
Álljon tehát itt ez a jelenleg még véget sem ért történet tanulságul minden jövendőbeli, online vásárlás előtt álló számára, hogy lehetőleg ne essenek abba a hibába, hogy a pénzüket nálatok költik el.
Tibor
Az utolsó 100 komment: