Gebasz volt az Ubernél a fizetéssel, de ami még rosszabb, a panaszkezeléssel is. Ha ez nem csak egyedi eset, akkor hamar oda lehet a bizalom.
Tisztelt Szerkesztő !
Szeretnék a nyilvánossághoz fordulni az Überrel kapcsolatos rossz tapasztalatommal. Az Übert már régóta ismerem, Amerikában elégedetten és gyakran használtam, és amikor novemberben megjelent itthon,itt is rendszeresen velük közlekedtem. Ennek oka a megbízhatónak tűnő háttér, a szellemiség és persze elsősorban a kedvező ár-érték arány volt.
Az elégedettségemnek akkor lett vége, amikor két hete arra lettem figyelmes, hogy a fuvar megrendelése után nem jött meg a levonás, sem a visszaigazoló email. Rá egy héttel viszont gyakorlatilag özönleni kezdtek a banki sms-ek,óránként kaptam eltérő (kb. 1000 Ft-os) összegekről terhelést, azonban számlát és emailt csak egyszer. Összesen kb. 10 000 Ft plusz „lehúzást” jelentett ez eddig. Ez 3 útból jött össze, amit utanként 3x vontak "már le" és 1-1 db "nyugta jött csak róluk".
Természetesen írtam az ügyfélszolgálatuknak, akik szombaton még készségesnek tűntek (gondolom az üzenetsablonok alapján) , és öt napon belüli „helyreállítást” ígértek. Persze ez nem történt meg! Ezek után jött a következő, már korábban kifizetett út további kétszeri levonása. Erre új levelet is írtam a harmadik összegről, amire sablon válaszban a "köszönjük,hogy jelezte" érkezett.
A bankomnál már panasszal éltem , és rendőrségi feljelentést is teszek. A bizalmam elveszett, de a bankkártyámon így pénzt tartani kérdés jobban aggaszt... Az ügy jelenleg itt tart.
Gábor
UPDATE
Az alábbi választ kaptuk az Ubertől:
Egy technikai hiba folytán sajnos néhány felhasználónk bankkártyáját valóban többször terhelte a rendszerünk. Az Ubernél minden ilyen esetet nagyon komolyan veszünk, a probléma elhárításán már dolgozunk és a kérdéses fuvardíjakat tételesen ellenőrizzük. Ezt követően napokon belül vissza fogjuk téríteni felhasználóinknak a tőlük tévesen levont összegeket.
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.10. 11:22:27
AtiSnatch 2015.06.10. 11:29:05
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.10. 11:32:01
gabors 2015.06.10. 11:38:10
ALLAMOSITANI A GECIK koze
RS-MBIK 2015.06.10. 11:40:05
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.10. 11:40:59
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.06.10. 11:46:08
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.10. 11:46:57
Atörökk 2015.06.10. 11:56:47
Atörökk 2015.06.10. 11:58:30
Egyél mellé egy uberkát, hogy ne borujj fel tőle!
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.10. 12:08:14
VonBraun 2015.06.10. 12:08:49
Egyébként az effajta cégeknél/intézményeknél semmi mással (panasz, logikus okfejtés, figyelemfelhívás, stb.) nem érsz el megfelelő ügyintézést, csak adott szervnél tett feljelentéssel. Rendkívül készségesek és nyájasak lesznek utána.
Beerhead 2015.06.10. 12:10:38
VonBraun 2015.06.10. 12:11:17
Atörökk 2015.06.10. 12:13:33
Oké. Nálam olyan szellemiséget lehet választani, amilyent csak akarsz, óránként 8000-ért! Különlegesen hülyéknek kedvezménnyel csak itt, csak most, fél órára 9000!
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.10. 12:14:39
H3rold 2015.06.10. 12:16:12
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.06.10. 12:17:20
Dezsike 2015.06.10. 12:19:30
2. Elvileg egymás utáni azonos összegű tranzakció után automatikusan letiltják a kártyát, lehet panaszkodni a banknak, hogy ezt miért nem tette meg.
3. Úgy tudom, hogy amíg nem került be a bankközi rendszerbe a tranzakció, azaz még a bankodnál van a pénz, meg lehet szakítani a tranzakciót, de ehhez azonnal hívni kell a bankot mert amint bekerül cseszheted, nem lehet visszacsinálni.
Manyecska 2015.06.10. 12:24:31
Manyecska 2015.06.10. 12:26:26
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.10. 12:39:53
:))
Szerintem az ENSZ-nél.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.10. 12:43:07
Mondjuk én is inkább letiltanám...
hobbitroll 2015.06.10. 12:49:47
releváncsnak szánt komment:
BÖ
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.10. 12:55:47
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.10. 13:04:38
European Court of Human Rights, Council of Europe
F–67075 STRASBOURG CEDEX, Franciaország.
Komojtalan 2015.06.10. 13:05:31
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.10. 13:29:50
- mit nézöl, geca, tanulmányt akarsz?
- miért, akarod, hogy legyen tanulmány?
:presszóDé
Manyecska 2015.06.10. 13:44:38
Fiona_kedvence 2015.06.10. 13:44:59
2. Elvileg egymás utáni azonos összegű tranzakció után automatikusan letiltják a kártyát, lehet panaszkodni a banknak, hogy ezt miért nem tette meg. HÜLESÉG, minden tranzakció külön engedélyszámot kap, függetlenül az összegtől és hogy ki terhelte meg a kártyát, valóban van lehetőség, ha a bank monitoring csoportja észreveszi, a gyanús tranzakciók szűrésére, de itt különböző összegekről van szó
3. Úgy tudom, hogy amíg nem került be a bankközi rendszerbe a tranzakció, azaz még a bankodnál van a pénz, meg lehet szakítani a tranzakciót, de ehhez azonnal hívni kell a bankot mert amint bekerül cseszheted, nem lehet visszacsinálni. - HÜLESÉG, mivel minden tranzakció más engedélyszámot kapott, ezért később ennek az engedélyszámnak a birtokában a tényleges terhelés is benyújtható, még akkor is ha a kártya közben tiltásra kerül (ez az előautorizáció vagy pending tul.képpen)
ha az üf szerint nem valósak a költések valóban csak a kártyaperes eljárás, leánykori nevén chargeback a lehetséges lépés, kb 3-4 hónap az átfutási idő
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.06.10. 13:49:10
Manyecska 2015.06.10. 14:03:48
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.10. 14:08:52
@dr. phil. Sün‼ ツ: keves, mar reg be kellett volna tiltani
venszivar 2015.06.10. 14:12:39
Gazsibacsi 2015.06.10. 14:25:58
Manyecska 2015.06.10. 14:28:08
ON
FDToth 2015.06.10. 15:07:37
Hajdú Intercity 2015.06.10. 15:08:36
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.06.10. 16:17:20
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.06.10. 16:23:58
index.hu/gazdasag/2015/06/09/tulszamlazott_az_uber_masnak_is/
nem mellesleg felhívnám még a figyelmet a cikk felett lévő képre! ha egy taxis a fogarasiról a hungárián menne a fehérvárira, kirúgnák...
De tényleg olcsóbb! utazz velük sokat! :o) "BAROM"
Aureliano Buendía 2015.06.10. 18:29:16
www.youtube.com/watch?v=xL24b5RrfWU&feature=youtu.be
Aureliano Buendía 2015.06.10. 18:32:49
Aureliano Buendía 2015.06.10. 18:37:35
Nincs azzal baj, ha valaki a überben él nemi életet a fillérrel, de ha szombaton jelezted, és ott öt napot mondtak, akkor az pl. holnap telik le.
Javaslom, hogy a Varsói Szerződésnél is nyomd fel őket, azok majd jól lebombázzák a gecibe.
Disznó Úr 2015.06.10. 19:05:44
Jack__Bauer 2015.06.10. 19:40:23
www.wundercar.org/hu/
Atörökk 2015.06.10. 20:13:33
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.10. 22:51:05
Black Hole 2015.06.10. 23:26:01
Metamorfi 2015.06.11. 09:42:30
Írtam nekik azonnal 1 mailt, amire 1 órán belül reagáltak és másnap visszautalták az összeget.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.11. 14:21:51
Az a pár Ft. különbség megéri a nyugalmat amikor a jól bejáratott társaságomtol rendelek taxit
Escaped 2015.06.11. 20:07:40
hobbitroll 2015.06.11. 21:18:10
felmerül bennem a kérdés, AZ ÖSSZES KÖLTSÉGET MEGTÉRÍTIK? Vagy csak azt adják vissza, amit megpróbáltak hmmm magukévátenni? namer', tranzakcijósilleték, kártyatoszásidíj, ilyen-olyankőccség, van olyan bank, amelyiknél -vicc, igaz rossz, de attól még így működik- könyvelési tételenként húznak le, igaz, ezek nem nagy pénzek (10~100Ft-okról "beszélünk"), de sok kicsi ... ezeket is visszatérítik?