Tékozló Homár

"Közölte, hogy NEKEM személy szerint nem ad el babakocsit!!!!"

2015.11.17. 10:22 | Homár Hilda | 160 komment

screenshot_2015-11-17_10_11_52_1.png

Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval  mindeképp rákérdezünk az esetre a bababoltnál is.

Kedves Szerkesztők!

Megosztanám a tapasztalatom, hátha más nem jár hasonlóképpen, sokan vagyunk kis pénzből gazdálkodó, babáikat imádó és nekik mindent megadni próbáló anyukák... Velem ilyen undorítóan még nem sok boltban bántak, főleg nem bababoltban. A délután nagy részét sírással töltöttem, hátha 1 valakit is megóvhatok ettől...

Van egy bababolt Gyálon, a weboldaluk: pelikanbaba.hu Vannak társcégeik, pl. a Nagykőrösi úton (Béby Farm Kft.) és Nyíregyházán.

Péntek este felhívtam a gyáli boltot, egy elég drága babakocsit szerettem volna venni. Nem megy vmi jól a szekér, gyed... gondolom senkinek se kell bemutatni. Csakhogy az 5 hós gyerekem 8 kilót is átlépte és már nem bírom el, így a család összedobna karácsonyra nekünk nagyon szép kis babakocsi szettre. Ezt szerettem volna megvenni.

Tehát pénteken beszéltem a nővel 4-szer, milliószor rákérdeztem, biztos hogy 5 kg e váz (sérvem van, fontos szempont), biztos hogy 100 e ft e( ez van a holnapon feltüntetve) és biztosan van e most készleten a gyáli boltban, mert messziről jönnék, nem szeretnék potyára elautózni 10eft-t... Az életére esküdött, hogy így van, menjek.

Másnap délelőtt még felhívtam, hogy hol van pontosan a bolt, és akkor is ugyanezekre a kérdésekre igennel válaszolt, van kocsi, abban a színben, meg tudom nézni, bele tudom próbálni a gyereket - ez fontos volt mert már majdnem megvettem egyszer egy kocsit, de a hordozójába nem fért bele a kisfiam (kemény férfi vállak :P). Na szóval elmentünk, de ami ott fogadott.... Lekezelő, gusztustalan stílusban közölte, hogy nincs itt olyan babakocsi, egy hasonló (tök más) hordozó van nála, abba bele tudom próbálni, aztán menjek át a másik üzletükbe és ott megvehetem 130eft-ért!!!! de csak úgy, hogy nem nézhetem meg, mert nem bontják ki nekem a dobozt.

Mondani se kell, kikértem magamnak, ezért telefonáltam csomószor, hogy ne járjak így, és esküdött hogy ez nem lesz. Mivel már ennyit elautóztam, hagytam volna magam hülyére venni. Megadta az új címet, ami az Európarknál volt, a címen egy önkormányzat. Bababoltról nem is hallottak. Hívtam a nőt, kinyomott. Sokszor. Nagy netes keresgélés, idegrohamok és a nyűgösödő gyerek mellett megtaláltam szinte Gyál mellett (visszamentem odáig) a másik boltot, a Nagykőrösi úton (bébifarm a neve, azt mondta az eladó).

Udvariasan köszöntem, majd megkérdeztem, hogy van e esetleg ilyen babakocsi ebben a színben. Nincs.  Hát pedig mondom a gyáli boltból jövök, ahol ide irányítottak, hogy itt van készleten. Hogy rövidre fogjam, felhívta a nőt, és utána nem hogy kiszolgálni nem volt hajlandó, egyszerűen hátat fordított nekem mikor megkérdeztem, hogy akkor lesz-e babakocsi!!!!!!!!!!! És próbáltam kérdezni tőle, hogy most akkor mi van, itt van nálam a pénz, vinném a kocsit, már megnézni se akarom, csak menni haza, mert ez a viselkedés felháborító.  

Ekkor a boltban nézelődő másik 3 párocska közül 2 megelégelte az eladó viselkedését és távoztak, az egyik férfi még le is üvöltötte az eladót, hogy hogy viselkedhet velem ilyen tahó módon... A vége az lett, hogy a  Mondom miért is? CSAK! Ekkor elpukkant az agyam, ordítottam, dühöngtem, fogyasztóvédelemmel fenyegetőztem, de le se sz...ta. Uh ott volt a babakocsi, és nem tudtam megvenni. Én pedig elautókáztam 10.000ft-t, és fogalmam sincs ilyen hogy történhet, pláne nem egy bababoltban....

Hazaérve megosztottam az élményem néhány közösségi oldalon működő, főleg Anyukákból álló fórumban, ahol a legnagyobb meglepetésemre százszám ömlöttek a kommentek, ahol mások is elmesélték, ugyanígy jártak, vagy még rosszabbul. Borzasztó történeteket meséltem róluk, mindhárom bolt így működik, csalás, ámítás, átverés, megtévesztés a fő profiljuk. Egy időre még a NAV is bezárta a boltot, mivel hamisított bababútort találtak, ami ráadásul mérgező anyagokból készült!!! Pár hétig zárva voltak, azóta újra bőszen árulják a hamis, életveszélyes, megtévesztő áruikat...

Óva intek mindenkit ettől a 3 bolttól, nem tudom mi perverz örömtől vezérelve csinálták ezt meg velünk, de az egész havi spórolt pénzünk elment erre a kis kalandra. Köszönjük Pelikán bababolt....

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.11.17. 13:18:54

@pengusz: egy P.Cardin mózes nélkül ugyanezen funkciókkal/tartozékkal újonnan 30.000 HUF. Persze nem akarok senki pénztárcájában turkálni..Van félmilkáért is. Abban már gyerek is van :D

juhaszvik 2015.11.17. 13:22:46

epic részek:
" fogalmam sincs ilyen hogy történhet, pláne nem egy bababoltban...." - a mondandója is zseniális, de kiemelném a négy pontot a mondat végén.
"megkérdeztem, hogy akkor lesz-e babakocsi!!!!!!!!!!!"

Amúgy eléggé el van rejtve a szövegben, de akkor most annyi volt a baj a második boltban, hogy nem stimmelt a szín (7. bekezdés, első mondat)? Csak mert a levél elejéből nekem nem derül ki, hogy megegyeztek volna a színben.

Terézágyú 2015.11.17. 13:25:07

"A délután nagy részét sírással töltöttem, hátha 1 valakit is megóvhatok ettől..."

Igen, a sírás tényleg megóv 1 valakit ettől...

pengusz 2015.11.17. 13:26:06

@Manyecska: Én sem azért írtam, mi is használtat vettünk annakidején (50/Chicco), de 10-ért biztos nincs új szett. Csak az okoska beüti a googleba, hogy babakocsi, és kiadja a tízezres esernyőt. Gyereke nincs, de egyből a téma szakértőjének érzi magát...

anarch 2015.11.17. 13:28:05

Ha már a használtat reklámozzátok - mi használtat vettünk, mert arra futotta... Azóta kellett kerékcsere, meg fékcsere és már gari időn túl vagyunk bőven. Nem mondom, hogy ha újat vesz az ember az nincs... ööö... de gondolom. Pénzben nyilván olcsóbbra jön ki, de nem egyszerű a plusz utánajárást logisztikázni.

Egyébként miért kéne 3-6 hónap után lecserélni? Egy babakocsi moduláris, van 2-3 feltét hozzá amit cserélgetni kell mérettől függően, meg lehet ráakasztani "utánfutót", ha többen vannak az utódok.

ifjú vénszivar 2015.11.17. 13:33:03

@anarch: "utánfutót"

Már régen van tető csomagtartó IS! Elöl s hátul is túllóghat, csak rongyot kell rákötni....:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.17. 13:37:22

@juhaszvik: De, azt írja az elején, hogy megkérdezte, van-e az a szín, ami neki kell.
Ez amúgy nem meglepő, csomó eladó azt hiszi, hogy ha te valamit keresel, akkor majd elad neked egy másik valamit, ha az első nincs.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 13:48:55

@juhaszvik: :))

@ColT: Én az évekkel korábbi posztokról beszélek, nem a Hilda éráról.

Az tényleg sokszor igaz, hogy mindkettő hülye.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.17. 13:50:45

@anarch: Jó csak akkor a szomszéd nem láSSa milyen szép újad van.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 13:50:48

@Manyecska: Mondd el neki, hogy a mostani magam felpofozná a negyven évvel korábbi magamat, ha találkoznánk, mert bukósisak nélkül biciklizett.

juhaszvik 2015.11.17. 13:51:48

@ColT: és tényleg. aznap reggel beszélt róla. de akkor jól látom, hogy a szín miatt bukott ki? értem én, hogy ne hagyjuk magunkat, de a hisztéria nem vezet sehová...

Köpe Bálint 2015.11.17. 13:53:20

"A délután nagy részét sírással töltöttem" Szerintem meg írással.

Manyecska 2015.11.17. 13:55:29

@atpijkamo: amúgy hálistennek nem szokott, ez csak példa! Valaki írta "az, hogy szereted a gyerekeidet még nem jelenti azt hogy nem utálod őket" :DDD:P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 13:56:43

@juhaszvik: @ColT: A szín nagyon fontos!!! Rohadt idegesítő, ha piros babakocsiban tolod a fiadat, és minden nyanya megállít, hogy jé, milyen aranyos kislány!

juhaszvik 2015.11.17. 14:07:45

@atpijkamo: a piros a vér, a harag, a királyi bársony, a lenyugvó nap a katonák feje felett Vietnám egén. nincs ennél férfiasabb szín, hüpp.

ja és a tékozló pacman (királyrák) színe is piros.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 14:12:30

@juhaszvik: Akkor rózsaszín, mittomén.

Pár évig piros kocsit vezettem. Nagyon rossz választás volt, soha nem engedett be a többi autós, aszitték béna női sofőr. De tényleg, állunk a sorban, besorolás, szépen egy innen, egy onnan, de engem nem...

A legjobb kocsi szín meg a cégeslogós. Pár évig olyannal nyomultam, hát mindenki előre engedett, jól tudták, hogy abban olyan nyikhajok ülnek, akiknek nem kedves az élete. És jól tudták, minden évben meghalt egy-egy kereskedő csávó.

juhaszvik 2015.11.17. 14:15:37

@atpijkamo: cégeslogós: Országos Mentőszolgálat? :)

Manyecska 2015.11.17. 14:18:06

@atpijkamo: kutyám hámja is piros pedig fiú!!! hányszor verekedett ezért össze más kanokkal mert más gazdák lánynak nézik alapból és mire kiderül már rég összeverekedtek a másikkal. Ehh. UFF

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 14:20:34

@Homár Hilda: Hiányolom az orosz lobogót a bal alsó sarokból. Az orosz repülővel 217 ártatlan utast - köztük 17 gyermeket - robbantottak fel a terrosristák.

www.origo.hu/nagyvilag/20151117-hivatalos-hogy-terrorcselekmeny-miatt-zuhant-le-az-orosz-repulo.html

juhaszvik 2015.11.17. 14:25:54

@atpijkamo: ott van, csak meg van cserélve a színek sorrendje. amúgy meg ne politizálj, mert az fogyasztóvédelmi szempontból aggályos, meg a babakocsik sem fogynak tőle jobban.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 14:26:55

@juhaszvik: Oké, akkor meg eggyel több francia zászló van a bal alsó sarokban. Egy vindózos gépen láttam.

lcsaszar 2015.11.17. 14:32:30

100e nem irreális egy normális babakocsiért. Esernyőre hajtható kocsi is van már 30e körül, kis szerencsével. Meg van 5e körül, ami kimondottan tömegközlekedéshez való.
Sajnos a bababoltok többsége a lehúzásra megy, illetve megint itt a nyugati árszínvonal vs. hazai fizetések probléma. Tudni kell, hogy jó babakocsit valamiért tőlünk nyugatabbra tudnak csak gyártani. Mikor is zárt be az utolsó magyar babakocsigyár? Továbbá a kereskedőnek nyilván jobban megéri drágább árut tartani, mert azon nagyobb a haszon.
A posztoló miért nem kérte telefonon, hogy tegyék félre másnapig az áhított babakocsit? Bár lehet, hogy akkor is ugyanígy járt volna.

Darth Revan 2015.11.17. 14:33:35

Jajj, szerencsetlen eladok, akiknek az eletukre kell eskudozni, ha a posztoloval uzletelnek :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2015.11.17. 15:05:55

Amikor megy a szekér, olyankor mennyiért vesznek babakocsit?

lcsaszar 2015.11.17. 15:07:45

@atpijkamo: Engem még ilyenben tologattak :-)

Jimbo75 2015.11.17. 15:10:23

Kicst erősnek érzem az elautózott 10k-t. Milyen kocsijuk van, Chevrolet Impala?

hobbitroll 2015.11.17. 15:11:03

@atpijkamo: Adblock Plus + Element Hiding Helper & megszűnnek a zavaró körülmények (ctrl-shift-f3, 1et kattintok arra amit el akarok tüntetni, ha az tünik el amit akarok még 1 entert is, és kész)

Honeyy 2015.11.17. 15:19:07

@piroshangszóró: OFF férjuram is kínlódott, végül kikötött a reserved-nél. Azóta én kínlódom, mert minden kell neki. Próba cseresznye.

2015.11.17. 15:20:10

@vulgarian: 3-400 ezerét is van babakocsi. Én, ha kisgyerek lennék, ennél olcsóbba be se ülnék !

halor 2015.11.17. 16:27:44

Él a szomszédunkban is egy ilyen nő. Nincs már férje. A minap kertészekkel csináltatta a kertjét. A vége az lett hogy az egyik kertész belevágta az ásóját a kertre nyíló portálüvegbe, a nő meg a földkupacon hánykolódva visítozott, mint valami ördöngős.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 16:36:07

@halor: Milyen finoman fogalmazol, hogy a kertésszel műveltette a kertecskéjét... De gondolom, nem kint, hanem a hálószobában...

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.17. 16:50:47

@atpijkamo:

A szabályzat szerint csak sárlik halálakor kötelező a médiahisztéria.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 16:58:55

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: :)) Az egyenlő bánásmódot hiányolom.

Egyébként jogos. A Sárliknak több mint 50%-át lelőtték, azért jogos a médiahiszti. A 130 a 66 millió franciának csak 0,002 ezreléke. Bár mondjuk a családban, ahol lelőtték a mamát, ez így is durva nagyon.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 17:32:47

@anarch: mi használtat vettünk, mert arra futotta.."

Elöször azt hittem a gyerekröl beszélsz

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 17:35:52

@juhaszvik: Bíbor az urak szine, és csakis csigábol készitve

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 17:40:19

Óva intek mindenkit ettől a 3 bolttól,"

Már nem aktuális, de ha kellene csakazért is oda mennék babakocsiért. Kiváncsi lennék a fickóra amikor felkapok egy babakocsit, pénzt odavágom és kisétálok

Aureliano Buendía 2015.11.17. 17:40:25

kismamaszaurusz akcióban:D

Aureliano Buendía 2015.11.17. 17:45:18

@Hilda: ugye írtál a cégnek is? Én ugyanis szeretném meghallgatni a másik oldalt is. Elsőre azt mondanám, hogy ez csak az egyik nézőpont, nem 100%, hogy pont így történtek a dolgok.

@poszter: a jófogás tele van eladó, remek állapotú babakocsikkal (olcsóbban persze). Ha túl tudod magad tenni rajta, hogy nem a fiad fingott először a hordozóba, anyagilag jobban jársz. És még meg is mutatják neked.

Aureliano Buendía 2015.11.17. 17:49:10

@milyennőazilyen: de ugye? Itt adja rázza a rongyot.

Ha nincs pénz újra, néz a jófogáson, vannak megkímélt állapotúak is. Merthogy akinek van előrelátása, az vigyáz rá, hogy később el tudja adni, ha már a kölök kinőtte.

De amúgy a Brendonban, Mária Bababoltban, Babaszafariban is vannak 100 alatti megfelelő babakordék, jó barátod a google kereső jeligére a szerkesztőségbe.

Aureliano Buendía 2015.11.17. 17:56:00

@metal: ezen én is gondolkodtam.
Az én autóm tankja 55 liter, annyit nyilván nem lehet bele tankolni. 53-54 liter dér bele, ez mostanság cca. 18e ft. Ezzel szoktam kb 700-750 kmt- autózni telitanktól telitankig.
Ha tehát több, mint féltaknnyit autózom el, akkor az legyen alsó hangon 400 km. Az irdatlan sok.

Most vagy Bázakerettyéről jött a posztoló, vagy nem tud számolni, vagy túloz. Én a két utóbbira tippelnék fele-fele arányban.

Aureliano Buendía 2015.11.17. 18:03:33

@atpijkamo: én látatlanba neked hiszek jobban, mint a posztolónak.

-Minek telefonál 4x pont ugyanazért, ha már egyszer hallotta a választ?
-Miért nem néz körül az interneten? A tesztektől a vásárlói véleményekig mindent megtalál.
-Miért nem vesz használtat, ha megerőltető 100 pénzt kiadnia? Még akkor is, ha a család segít? És akkor miért autózik el (állítólag 10e) forintot, ha nincs két egyforma forintja?
-Miért nem nézi meg a nagyobb babaáruházak kínálatát (Brendon, Mária Bababolt, Babaszafari, Minimanó), baszott nagy készlet, baszott nagy választék, segítőkész eladók. Mindig vannak akciók, így egy 120as babakordét elhihet 80-ért is, ha szerencséje van. Avagy jófogás.
-Miért jön már megint valaki ezzel a hányinger dumával, hogy a gyerekének minden jót megadó anyuka. Mert a többi anyuka nem az? Ezzel csak szánalmat kelt, nem együttérzést.

Aureliano Buendía 2015.11.17. 18:05:40

@hobbitroll: ha négyet vallott be, akkor kb kilencszer:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 18:05:55

@igike01: Nem igénylem a +hatódottságot. Kocsi felkap, pénz szájába tömve, eljövök.
Ha kétajtós szekrény akkor kicsit fürgébben távozom

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 18:06:03

@Aureliano Buendía: :)) Köszönöm a bizalmat!

"gyerekének minden jót megadó anyuka. Mert a többi anyuka nem az? Ezzel"

+

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 18:07:27

@Aureliano Buendía: Használt babakocsit amit már teleszart valami csimóta?

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 18:08:42

@piroshangszóró: Hívd házhoz a szabót, ne szarozz a pénzen!

Aureliano Buendía 2015.11.17. 18:09:19

@atpijkamo: nekem szolgálunkésvésünkös kéne:D

Aureliano Buendía 2015.11.17. 18:10:53

@halor: biztos nem mocskolta meg a kertész meló után, ez lehetett a baja:D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 18:11:07

@Aureliano Buendía: :)) A pepszis jobb, jobban félnek tőle. A rendőr nem megy beléd esztelenül.

Aureliano Buendía 2015.11.17. 18:16:24

@horex: hát iz. Egyrészt a csomita a mózesben mondjuk agyig be van öltöztetve (pelenka-body-rugdalózó-melegebb ruha, alatta természetesen pléd, textilpelenka, anyámkifordítva. A szarnak esélye nincs. Ha szarul adják rá a pelenkát, vagy épp rosszabb minőségűt adnak rá (hisz kis pénzből gazdálkodnak), akkor max a rugdalózóig juthat.
Sportkocsis rész: ott is jobban be van öltöztetve a kölök, gondolom én. De ha tele is szarja, ki lehet mosni.
Ez pont ugyanolyan, mint amikor autót vesz a barom. Nincs pénze rá, de olyan autó kell neki, amibe még nem fingott más előtte. Megveszi 0% önerővel a szutyukit.

Még jó, hogy babakocsihitel nincs.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.17. 18:27:15

@igike01: Mindig van az a pénz! Csak nem kell fillérb@szóskodni. Ha én megfizetem, ellohol a gyárba is a kocsiért még ha utálja is közben a pofámat

kajo 2015.11.17. 19:20:30

Kíváncsi vagyok a másik oldal verziójára, de nagyon! Valami itt nem kerek.

Szvsz a poszter (nevezzük pl. Ildikónak) szeret túlozni. Elsősorban az útiköltség utal erre. Annyi nagyon valószínű, hogy kb. 70 km (Kápolnásnyék - Gyál - Nagykőrösi út - Kápolnásnyék) volt a túra egy irányban, eltévedés nélkül. Oda - vissza tehát kb. 150 km lehetett - autópályán is. Erre kicsit sok a 10 000 HUF. (8 literes fogyasztással számolva is, az úgy 4 000 HUF, de 6 liter körül csak 3 000 HUF). Nem csodálkoznék, ha a beszámoló is ki lenne színezve, vagy épp hiányozna belőle valami.

Bár fektetett volna annyi energiát a kockázat kielemzésébe (szakmába vágóan) a vásárlás előtt, mint utána a panaszkodásba. Ismerősei körében valószínűleg népszerű, mert vasárnap sikerült nyolc egy csillagos értékeléssel gazdagítaniuk a bolt oldalát (facebook). Vasárnapig másik három vásárló egymástól függetlenül 5-5 csillagot adott nekik.

Tűkön ülve várom a bolt válaszát.

Csak halkan jegyzem meg, nem biztos, hogy jó ötlet nyilvános profilt tartani a facebookon.

Nick-son 2015.11.17. 19:29:55

Amúgy emlékeztek még a számítógépesre? Megírta kerek perec sajna Önt nem szolgáljuk ki, tudja miért, a múltkori eset végett. Én nem értettem egyet vele, de sokan írták, nem lehet ilyet, ha nem akarják kiszolgálni akkor tagadják le a készletet... Na, hát az meg ilyen. Ez így szerintem sokkal rosszabb.

reunalla 2015.11.17. 20:02:48

van egy 21 éves autóm, 8+ litert eszik százon, napi 50 km-t megyek vele, heti 5 nap, 2 hetente tankolok 14ezerért bele...vagyis ha a poszternek is az enyémhez hasonló a kocsija, akkor ezek szerint kb 180 km-re lévő üzletbe autókázott el egy olyan babakocsiért, amit minden internetes áruházból hazaszállítanak ingyen és van 14 nap elállási joga....minek?

netrunner71 2015.11.18. 07:44:19

@anarch: Hát, igen. Használt vásárlás esetén kötelező a szíjfeszítők, ékszíjak, vezérműszíj, olaj, olajszűrő légszűrő, stb csere!

neet 2015.11.18. 08:10:00

Öcsém, ezt a picsogást már bocs, de én se olvasom végig. Gyed meg csóró, de 100as babacsocsi kell. A marketingesek megint nyertek a konzumidióta csinovnyik felett. Most példálózhatnék, h anno a korában (ejtsd: cora) anno 10ért vettem egyet, egyszer kölcsön is volt adva egy évre, most a 3. gyerekem koptatja, 8gyk: summa 4 kölyök) és voila, még gurul. Fék, bolygó kerék, tömlős (nem ereszt le soha), téli lábzsák, pakolós rész, anyám kínja, stb, mindent tud, csak a fordíthatós kar hiányzott róla, de azt is megoldottuk máshogy (ha szembesüt a nap, pelus rácsipeszel, kész) Már akkor 50ért vettem kocsit (hehe), mikor más 100-200 körül babakocsit. Margitok ezek, eskü.

neet 2015.11.18. 08:20:08

Na baz, mégis végigolvastam. Életveszélyes termékek? Utólag érdeklődik véleményekről fészbúkon? Örülhet, h nem kapta meg az életveszélyt. Na, most elolvasom a hsz-eket is. :)

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.18. 09:29:22

@neet: na jóvan, de neked könnyű mert neked nem volt lobotómiád!!

ember a holdon? 2015.11.18. 10:06:29

@Aureliano Buendía: jó, de ő S6-al ment, nyélgázon, azért nem az S8 mert nem megy vmi jól most a szekér...

Manyecska 2015.11.18. 10:30:52

@neet: onnan akartunk mi is, emléxem rá, volt 10.000 huf-ért...de olyan alacsony volt hogy bár nem vagyok magas de kényelmetlen volt tolni, nekem olyan játékbabakocsinak tűnt..régen nem volt középkategória arra is határozottan emléxem, csak drágák meg gagyik...volt két bababolt Újpesten aztán slussz. Jó tizenöt éve..

2015.11.18. 10:36:35

Györgynek Antalnak · Kölcsey Ferenc Gimnázium
Én ott voltam, szombaton . és egész egy hazúgság.minden baba boltost óvok ettől a hőlgytől, elme osztályra való, Gyereket nem tudom hogy engedik hogy egyedűl vigye,Gyálon a baba boltban mikor be lépet. eladó azonnal segitő kész volt ki bontotta hordozót és a babát belle próbálták.tőkéletesen jó .Azután bontani akarta tőbbi részét arra lett figyelmes hogy gyerekhez beszélve hölgy, ezt ,mondogatta folyamatosan csunya néni, csunya néni,Ezután az eladóhoz fordulva hogy ó már sokk boltott fell jelentett és mindig ő nyert ha valami nem úgy lesz ahogy ő szeretné,elmondása szerint
már pénteken egy másik boltban is volt azokat is feljelentette Szerintem ezért nem akarta ki szolgálni az eladó a boltban.,Kamera is van ha valaki kiváncsi rá.Partnel cégnél is bement,ez a hőlgy. Budapest Babaáruházba.már be lépéskor ott lévő eladónak rőgtőn ell kezdte hogy másik boltban búnkók
Ezzek halatán ő sem szolgálta ki ezt a hőlgyet.. Babakocsikbol náluk kint is vannak a bolt előtt mérgében ki tolta a forgalmas útra,és fenyegetőzőtt hogy ki fogja csinálni ezt a boltott Kamera nem hazúdik mivel nálúk is kint is bent is van.Tulaj nagyon fontolgatja hogy tegyen e fell jelentést.botrány okozásáért. szombaton sokk vásárló van.a boltoknak akkor érnek rá az emberek dolgoznak,hét tőbbi napján.Nem vagyok orvos bocsánat de olvastam már szűlés útán vannak tűnetek.amit kezelni lehet. és nem igy végződik. .

le is érettségiztél?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.18. 10:46:52

@Mostanában: Harmadik elemiből nem lehet rögtön érettségire menni.

lcsaszar 2015.11.18. 15:14:40

Ilyenkor kissé furcsa, hogy a posztoló hallgat.

2015.11.18. 15:28:29

@Mostanában: szinte fájt ezt elolvasni.. megtalálta a zsák a foltját ?

Potpolett 2015.11.18. 18:19:18

Drága babakocsink van és imádjuk. Mivel nincs autónk, így nem költünk benzinre, parkolásra, nem költünk autóbiztosításra sem (bérletünk van, de többnyire sétálunk). Tádám, van pénz a gyerekre és a mindent tudó babakocsira is volt, nem kellett gyáli kisboltok eladóinak viselkedését eltűrnünk.

Egyébként nagyon durva, hogy a Brendonon kívül sehol nem találtunk a tágabban értelmezett belvárosban olyan bababoltot, ahol tologatni, kipróbálni lehetne a kocsikat. Mindenhol "emeleti" magasságból egyesével kellene a - női - eladóktól lekérni a modelleket...

KCicó 2015.11.19. 02:31:15

"Nem megy vmi jól a szekér, gyed... "

Ebből a pénzből x hónapig vett volna inkább pelenkát, abból nem jó a használt, babakocsiból igen.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 02:42:21

@KCicó: Mindkét gyereknél mostuk a pelenkát. Volt közte új is, használt is. Igaz, hogy volt vagy harminc éve. Ma már mindenki eldobhatót használ?

Egy pelenka 100 Ft? Mondjuk napi 5 darab, az napi 500, egy hónapban 15000 Ft. Ha egy kis autózás anyagilag annyira megterhelő, akkor mosással megspórolhatna havi több autóutat.

VT Man 2015.11.19. 09:22:07

10 ezer Forint benzin? Az kb. 300-400 kilométerre elég, azaz 150-200 km-ről jött fel gyálig a posztoló?

100 ezres babakocsi, amikor "nem megy jól a szekér" -- hát... Kinek mi kell. Használt szerintem van 20-40 ezerért is bőven, jó, az használt, nem csillog olyan szépen. Általában ahogy nőnek a gyerekek, kinövik a babakocsit, és egy jobb babakocsi azért kibír egynél több gyereket is, tehát van használtpiac.

Amúgy a posztolónak a bolttal és eladókkal kapcsolatban biztosan igaza van.

@atpijkamo:
Egy pelenka nem 100 ft, hanem 35-50 Ft körül (márkás), vagy lejjebb. De havonta kb. 10-12 ezer Ft elmegy pelenkára.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 09:31:47

@VT Man: "egy jobb babakocsi azért kibír egynél több gyereket is, tehát van használtpiac."

A használtautó piacon 8 éves az átlag, egy ember átlag 22 éves korától kezd el vezetni, tehát az emberek születéskor várható élettartama 30 év.

AtiSnatch 2015.11.19. 09:32:56

@atpijkamo: jobb, ha elkezdesz spórolni :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 09:36:32

@AtiSnatch: Hát ha tudtam a gyerekeim pelenkáit mosni*, akkor tudom az unokáimét is. Maj megláttyuk.

* Őszintén magambatekintve be kell vallanom, inkább életem értelme foglakozott a pelenkamosással. Azt az istentelen szarszagot a nők jobban elviselik.

AtiSnatch 2015.11.19. 09:47:44

@atpijkamo: nem az unokáidra gondoltam pelenkázás ügyben :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 10:01:12

@AtiSnatch: :)) Hülye. Addig még sok teendőm lenne...

Homár Hilda 2015.11.19. 11:37:41

@Aureliano Buendía: írtam, nem akartak reagálni, a levelük stílusa eléggé hasonlít György Antaléra

efne07 2015.11.19. 14:01:42

A nyíregyházi György Antal éppen a boltban volt szombaton. Micsoda mázli.

Black Bride 2015.11.20. 01:45:22

@efne07: Végülis, Nyíregyházán is van üzletük a posztoló szerint. Lehet ő viszi az árut ide-oda és a kérdéses babakocsit pont ő felejtette el átszállítani az egyik boltból a másikba.

Black Bride 2015.11.20. 01:50:49

@Homár Hilda: Azért megoszthatnád updateként azt a remekművet is.Szívesen nevetnénk/sírnánk.

Humpfrey (törölt) 2015.11.20. 11:55:16

ufóknak elad akkor babakocsit? XD

avan 2015.11.25. 18:12:17

Nekem is kell ilyen mózes nélkül Egyiptom hercegével. Lehet?

avan 2015.11.25. 18:14:02

Ha van hozzá mózes, akkor áttom tolni a Balatonon?

Humpfrey (törölt) 2015.12.02. 08:38:21

@avan: viccelsz? Mózes egyenesen kettényitja neked a Balatont xDD

Beus181 2016.02.10. 18:06:23

Én egy etetőszéket néztem ki náluk ami 16000 Ft volt, telefonon érdeklődtem hogy van-e, akkor közölte a nő hogy fejlesztés alatt van a webshop, nem jók az árak,, és nem működik a webshop 20.000 a szék. Jó, mondom akkor is kell, megrendeltem (persze működött a webshop), hogy tudják melyik az és tegyék félre. Ez volt hétfőn, persze csak az automatikus igazolás jött róla. Többször hívtam őket, hogy mizu, pénteken hívtam őket, hogy ha Gyálon van a szék elmegyünk érte. Igen ott van, menjünk. Kibumliztunk, ja, szék nincs, nem erre gondoltak (megjegyzem összesen 2 etetőszék volt az egész nyamvadt boltban). Hát ez egy külső raktárban van, hétfőn kiküldik. Mondtuk hogy menjen át érte,állítólag ott van a szomszédban Vecsésen, de nem volt hajlandó bezárni a boltot, elmenni meg nem tud senki mert nála van a kulcs. Jó, belement hogy zárás után oda tudja hozni, mondtuk semmi baj visszajövünk. Ott kolbászoltunk 2 órát, mikor visszamentünk már úgy fogadott minket hogy volt a férje (akit persze odarángatott zárásra) a araktárban és sajnos nem tudott bemenni. Persze, mert azt mondta hogy csak neki van kulcsa, nála van, ezt akkor már letagadta. Közben csak azt hajtogatta hogy hétfőn küldik futárral ingyen. Össze-vissza hazudozott, én embert ennyit és ilyen rosszul hazudni még sosem hallottam. Amíg ott voltunk volt egy pár párocska vásárolni, ebből valaki fehér és fekete színű síneket kapott a kiságyához, egy másiknak utólag ígértek postázni valamit, ha jól sejtem szegényeknek nem lesz gombjuk a szekrényen... És már ők is másodszor jöttek vissza mert először nekik is kamuztak hogy van amit rendeltek, már így jöttek be, erre megkaptuk hogy elijesztjük az elégedett vásárlókat...hhahahah..

Persze a héten sem küldtek semmit, amikor már harmadszorra írtam nekik hogy könyörgöm legalább annyit mondjanak hogy nincs szék, ne várjam itthon, de erre is képtelenek, annyit írtak vissza hogy nézzek vissza később, átalakítás van, nincsenek nyitva és kiszállítás sincs.. Jeleztem hogy semmi baj, de panasszal fogok élni a megfelelő helyeken, mire azt írták hogy ha fenyegetem őket jogi lépéseket tesznek...

Én ezt el sem hiszem hogy ilyenek vannak ha nem élem át. Hogy működhetnek így?

György Antal 2016.03.07. 15:55:14

@Beus181:
Üdvözlöm kedves "okos" vásárló!
A Webshop ténylegesen nem működött és nem azért mert ön vásárolni akart 16.000ft-ért hanem azért mert folyamatosan termék fotó feltöltések voltak és az ár rublika esetenként tévesen voltak kitöltve. Többek között ez a 16.000ft-os tájékoztatás is téves volt. De fel volt tüntetve, hogy az árváltozás jogát fent tartjuk. Továbbá Dunaharaszti vagy Dunakeszi pontosan már nem emlékszem kedves vásárló mivel ön honnan is jött mert ritka az olyan vásárló aki 3.000-4.000ft-al olcsóbban ha vásárol képes furikázni meg elautókázni 5.000ft-ot, hogy ön ezt ennyivel olcsóbban megveszi. A csepeli bababoltban is megvehette volna a szükséges terméket és nem reklámozna bennünket kéretlenül. A Cégünk kereskedelmi partnereket is kiszolgál sem önnek sem pedig más polgári személynek nem vagyunk kötelesek magyarázkodni a termékek tárolásával a típus darabszámával illetve az értékesítés menetével vagy elhelyezésével kapcsolatosan. A JOG-i iskolát végzett mint ön aki legalábbis azt állítja magáról kedves vásárló....azok az emberek nem írnak felelőtlenül alpári hangnemben és meggondolatlan kijelentéseket nem tesznek. Illetve a tapasztalt nézeteiket nem sajátítják ki és nem hajlítják az igazságot illetve nem tesznek hozzá mindenféle kitalált meséket és nem is vesznek el belőle vagy nem hallgatják el a fontosabb részleteket. A HAMIS BEÁLLÍTÁST ha lehet akkor kérem mellőze a közeljövőben kedves vásárló.

Beus181 2016.03.08. 08:52:26

@György Antal:

Drága Antal, örülök hogy maga nyíregyháziként mindig a boltban tartózkodik, valahányszor egy idióta vásárló ok
nélkül problémázik a boltban...

Csak egy pár kiegészítés a kedves válaszára:

1. Én sem kérdőjeleztem.meg a maga iskolai képesítését (pedig lehetne), kérem maga se tegye..

2. A Csepeli bababoltban sincs már a kinézett etetőszékből, csak ők magukkal ellentétben telefonon ezt közölték is, nem hazudtak hogy potyára elmenjünk hozzájuk, ahogy azt is mondták hogy nem is lesz igy ne várjak rá mert nem rendelhető.

3. Ha nem azt mondják hogy ott van az etetőszék.nem autózunk oda feleslegesen

4. Ahogy nem az olcsóbb ár miatt választottuk a Pelikán bababoltot hanem mert a kinézett szék kifutó modell volt és csak maguk mondták (hazudták) hogy van is belőle, az összes többi bababolt korrekten.megmondta hogy nincs belőle, ne menjünk el feleslegesen...

Továbbá a honlapjuk elég régóta feltöltés alatt van, érdekes módon olcsóbb árakkal, ami másnak is feltűnt mát rajtam kívül.

A válaszukat pedig persze hiába vártam hogy annyi gerinc legyen magukban, hogy annyit írjanak hogy NINCS szék. Korrekt kereskedői hozzáállás!

Én részemről befejeztem. Ha mondanivalója van majd az NFH-nak és a GVH-nak lehet előadni.

Hortobágyi Petra 2016.07.09. 04:16:41

Én pont így jártam velük !
Láttam hogy van fent náluk Kunert Vip 2013 kék fehér 3 funkciós babakocsi !
Fel hívtam mondtam melyik babakocsit szeretném 69 ezer ft volt plusz szállítás 5 ezer nem mondható drágának én használt kocsiba semmi képp nem tenném bele!!!!!!!!!
Nem azért mondom nem milliómos vagyok de millió ment el mire meg lett minden a kisfiamnak!
Hát beszéltem a hölgyel aki már eleve nagyon buta lekezelő volt , mondta utaljam a pénzt és meg lesz a babakocsi mert ő lengyelektől hordja be és akárkinek nem ad el egy ilyen kényes babakocsit!
Hát jó az nap meg is tettem az utalást !
Felhívtam másnap hogy utaltam és ő közölte semmilyen pénz nem érkezett be utána szóltam a bankba hogy lehetséges e azt mondták nem !
Hát újra hívtam de a szám jelenleg nem kapcsolható !!!
15 alkalom volt hogy hívtam nyitva tartás időben de semmi !
Hát küldtem neki egy sms-t hogy bízom benne hogy egy új életet nem fog már most kihasználni és a pénz lenyúlni !!!!
2 hét eltelt nem jött semmi újra hívtam nem vette fel !
Elmentem a rendőrségre feljelentést tenni !
Tájékoztattam is róla !
Egy üzenetben hogy mivel nem hajtotta végre tiszteségesen a szállítást feljelentettem , mélységesen szégyelje magát hogy egy csöpp gyermek pénzét elmeri venni !
Ez volt hétfőn !
Kedden csörög édesanyám telefonja hogy ma adta fel a babakocsit szerdára itt lesz !
Meg is érkezett de soha többet onnan!!!!!!

Budapest Babaáruház 2016.11.06. 12:29:35

@Hortobágyi Petra:
Tisztelt Hortobágyi Petra.
A régi levelére válaszolva szerintem eltévesztette a boltot. Önre egyáltalán nem emlékszünk. Tovább a Kunert Vip babakocsi nem 69.000ft hanem 39.000ft. Megkérjük önt és a konkurenciához tartozó vagy együttérzően segítek haragudni másokra és az önhöz hasonló nagy vehemenciával kirohanó mint Zrínyi a várból típusú emberek legyenek szívesek keressenek magunknak hasznosabb elfoglaltságot és időtöltést mint hogy nem egy kis vállalkozással foglalkozzanak.
További szép napot.
Üdvözlettel: Budapest bababolt. :)

2017.06.29. 13:37:01

A bababoltról, babakocsiról és a durung eladókról szól a poszt. Miért beszél a nagytöbbség itt pelenkákról, hogy mi mennyibe kerül??
Miért kell egy kismamának védekeznie hogy babakocsit szeretne venni?! Miért kell minden hülyeségbe belekötni?! Nem vagytok jobbak a Pelikán durung eladóinál.
süti beállítások módosítása