Tékozló Homár

Magyar ember magyarul gyalázkodjon! / Frissült a Piknik Pavilon reakciójával

2015.12.01. 09:26 | Homár Hilda | 151 komment

 
This photo of Piknik Pavilon is courtesy of TripAdvisor

Az vajon miért van, hogy a legtrendibb helyek sem tudják elviselni a kritikát, és kezelni a Facebookon érkező nem ajnározó véleményeket? Tök egyszerű lenne pedig összeütni valami olyasmit, hogy: "Kedves vendégünk! Köszönjük a véleményét. Sajnáljuk a rossz tapasztalatot. Utánanézünk. Fájdalomdíjul felajánlunk egy valamit. Csókpuszi"  Mennyivel jobban venné ki magát, mint a kommentcsörte, pláne abba belekötve, hogy milyen nyelven elégedetlenkedik a vendég.

Sziasztok,

A következő történés akasztott ki a budai várban található Piknik Pavilonban:

A barátaimmal a várban forgattunk, és megálltunk kávézni, forralt borozni a pavilonban. A kiszolgálás botrányos volt; flegmák és lekezelőek voltak. Ezt meg is szoktuk a magyar vendéglátó helyek 80%-tól.  Egyébként szerintem életemben ez az első nyilvános, negatív visszajelzésem egy cég számára, mert alapvetően elég toleráns vagyok. De ezek... ezek totál kiakasztottak.

Az árakról csak azért nem írok, hogy milyen drága, mert ez külföldi pénztárcákra lett szabva, viszont az ár/érték arány katasztrófa. Mi forralt bort, sört, kávét ittunk - hozzáteszem nem olcsón - és a bort konkrétan egy műanyag pohárba, majd egy csorba bögrében szolgálták fel. Ráadásul minden asztalon egy műanyag, full retkes, szétszakadt, LESZÖGELT abrosz volt. Vélhetően a 80-as évekből maradt ott...az előző tulajtól. A wc-ért még vendégként is 300 forintot kell fizetni úgy, hogy se wc papír, se szappan se semmi nincs. És azt hazudják, hogy az nem hozzájuk tartozik. Közben pedig mindenhol ott a logójuk... A várban ezt hogy engedhetik meg maguknak? És amúgy is...

Mivel én is vállalkozó vagyok, a Facebookon írtam nekik egy negatív reviewt, azzal a szándékkal, hogy magukhoz tér a vezetőség. 1 hónap után méltattak válaszolni a következővel:

screenshot_2015-11-30_18_27_54.png

Nem bírtam cérnával, hogy még ezek után is nekik áll feljebb, sőt szinte "hazugnak" neveznek, hogy kitaláltam a sztorit, ezért írtam hozzátok. Sőt még a TripAdvisorra is írtam egy reviewt. Remélem észhez térnek és normálisan csinálják a dolgaikat. Addig is NE menjetek a Piknik Pavilonba, mert a leggázabb banda, akivel valaha találkoztam. Nem itt kéne 2015-ben tartaniuk... 

Bízom benne, hogy kikerül a homárra :)

Üdv,

Timi
UPDATE dec. 6. 19:11
A posztot a FB-on elküldtük a Piknik Pavilonnak. Ezt a választ tették ki az oldalukra.

Kedves Vendègeink!

Sajnàlattal tapasztaljuk az elmúlt napok törtènèseit!

Sajnos tulajdonosokkènt ki vagyunk tève egy embernek, aki anno a bizalmunkat èlvezte ès kapott lehetősèget, hogy az oldalunkat, a vendègeinket és a hírnevünket kezelje! Jogilag hosszú időbe telik mire letiltjuk, hogy a nevünkben és helyettünk eljàrjon. Akkor ő, sajàt " szorgalomból" hozta létre az oldalt...ès a hibàkat is ő hozta létre...  Így időbe telt, hogy vègre kommunikàlni tudjunk Veletek. Megnyugtatàsként màr nincs, de még így is àrt.  Social media.

Egy dolog amit nem fogunk tudni megvàltoztatni, hogy a hatósàg a kàvèzónkat kijelölte nyilvànos toalett-nek is, mivel a környéken messze nincs lehetőség semmilyen módon megoldani a szükség dolgàt, -ami a területünkön van, de nem a hely rèsze-. Ezért mindenkinek van joga és lehetősége hasznàlni a helyünket, ezt sajnos nem fogjuk tudni ingyenesen a rendelkezésre bocsàjtani.

A vendéglàtàsra màr most sem szeretnènk ha panasz lenne, de kérünk ha bàrmi probléma adódik, azonnal jelezzétek a helyszínen lévő vezetőnél és rögtön korrigàljuk. 

Meg fogjuk szüntetni az oldalt az àrtalmas személyektől, és kijavítjuk a hibàinkat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra tudjuk élvezni a bizalmatokat! Vígasztal minket, hogy a negatív kritikàk mellet azért ugyan annyi pozitív is elhangzik és reméljük hamarosan még több fog!

Tisztelettel és üdvözlettel!

A PP tulajdonosai.k

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2015.12.01. 09:30:32

"írtam nekik egy negatív reviewt"

(v)rájtoltál nekik egy rivjút? verikúl.

AtiSnatch 2015.12.01. 09:33:14

A Csabi otthagyta Bekakált?

Terézágyú 2015.12.01. 09:34:19

"Az vajon miért van, hogy a legtrendibb helyek sem tudják elviselni a kritikát"

Kedves Hilda, elárulom neked.
Azért mert SENKI, az átlagmagyar sem tudja elviselni a kritikát. Szólsz neki, hogy ne bagózzon ott, ahol tilos? Még ő háborodik fel. Szólsz neki, hogy hangos a fülhallgatója? Még ő háborodik fel. Szólsz neki, hogy a hátizsákját szinte belerakta az öledbe a buszon állva? Még ő háborodik fel.

Ilyen egyszerű ez. A magyar ember mindent beszólásnak érzékel, és még ő van felháborodva. Olyat, hogy "bocsika, igazad van" olyat nálunk nem hallasz.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.01. 09:34:43

Szentendrén tök jó pavilonok vannak ilyen lángok égnek mellette, pedig nem Vár..

Terézágyú 2015.12.01. 09:37:16

Valószínűleg maga a poszter sem tudja elviselni a kritikát... :(
Hiszen ő is derék magyar ember - még ha rivjúkat szok is írni...

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:00:21

tálcájuk van-e?
vizet adnak-e ingyér?
zsebbeköpést hogyan tolerálják?
húszforintosból vajon tudnak-e visszaadni?

sáros_tehén 2015.12.01. 10:01:01

Kedves Timi Vas!

Magyar cégnek, magyar emberként,Magyarországon ILLIK magyar nyelven írni.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:06:22

@sarostehen_: azért írta angolul, hogy a túrisztok is megércsék a fészbukkon.
ezt mennyi ideig tart megérteni, magyar emberként?

természetesen magyar seggbe csakis magyar lófasz dukál.

McZozo 2015.12.01. 10:07:34

Nem akarnam vedeni a Piknik kosarat, mert sunt nekik is mar csaka valaszaik alapjan is, de a poszter igazan konkretumot nem ir le hogy tulajdonkeppen mi is a Baja. anyi jot le ogy nem tetszett az abrosz es draga votl a hely, de hogy miben volt nagyon paraszt a kicszolgalas arrol semmit nem tudni

sáros_tehén 2015.12.01. 10:10:16

@McZozo: Ha piknik kosár tökös akar lenni, akkor elmegy a poszter nyelviskolájába, és utána ír ide a egy konkrétumok nélküli posztot, hogy drága volt, és nem is tanult meg angolul.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 10:10:48

"Ezt meg is szoktuk a magyar vendéglátó helyek 80%-tól."
Figyelj? Kukinak mentek akkor behh? Hm? Mi? Tesséknemhallom? Jajó.
Meg még ez az ár-dolog is. Teljességgel nem értelek. Kollektív flancolnivágyás vagy mi vezetette lábikráitokat ama flegmatikus helyrajzi számra?
smile emoticon:DD Ez olyan, mint amikor a droidról lejön egy helyen a bőr és kilátszik a villódzó elektronika. Várjál, visszaigazgatom, nyálas ujjal tapasztva, gondosan.
A választ egy nő írta amúgy, ez látszik. Meg egyébként is; éljen a vendéglátósmorál és ész. Mondjuk a vendégse kutya soxór.
Timikém, azzal nem lesz a te elégtételed nagyobb, hogy hitelrontod ezt az ürülék - gratulálok Hilda - helyet. Szóval ez valahol infantilis, persze érthető, főleg a asztalterítő miatt. Bennem lesz egész héten a képzelt szocreál látvány.:* Amiatt viszont kevésbé érthető, hogy hászhosz mentetek a pofonért (műanyagpohárért).
@Terézágyú: volt hogy utaztam buszon, előttem fészkelődött egy fiatal egyetemista, még csak hátra sem hajtotta az ülést, csak igazgatta magát és hátra szólt, hogy nem-e zavar engem, minden oké-e, így távolságilag-elférésileg. Mondtam, hogy perszehogy oké. Ilyen is van. Mondjuk nem gyakori, há' ja.
@Megvan a nyúl, köcsögök! XD: jó, de ha megégsz, sikítasz.
Mit forgathattak... Pszichedelikus áfterpartihoz videódiszkóanyagt? Tényleg kíváncsi vagyok.

sáros_tehén 2015.12.01. 10:11:30

@Józsi, a migráns köcsög: Tehát mondható az hogy szándékos lejáratás volt a cél? Mert ha nem akkor megírhatta volna magyarul is..

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:11:50

hamár ilyen kis önélzetesek a kis latlok, akkor miért nem az a hely neve, hogy "Szabadtéri eszem-iszom kerti sátor" ?

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 10:11:59

@Józsi, a migráns köcsög: "húszforintosból vajon tudnak-e visszaadni?"
Régiből vaj újból?

Terézágyú 2015.12.01. 10:13:26

@felbüfizett ajtókilincs:
"Ilyen is van."

Van. Lottóötös is van. Na jó, mondjuk, hogy lottónégyes.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:13:28

@sarostehen_: véleményed szerint a negatív tapasztalatok nyilvánosságra hozása az lejáratás?

2015.12.01. 10:14:40

A kiszolgálás botrányos volt; flegmák és lekezelőek voltak.

Ugyan már! Én rá sem nézek a pincérre úgy mondom neki hogy "hozzál egy korsó sört meg egy fél deci szatmári szilvát kurva gyoran"és kész. Nincs ideje flegmáskodni.

Manyecska 2015.12.01. 10:14:42

Sütibaba és Obihód találkozása.....:P@Józsi, a migráns köcsög: Pingvinbefőtt se volt..xdxd.. van egy ilyen szám..2.53.-nál félrenyeltem épp munka közben hallgattam.eszt a hangot ki kell még csiholnom valahogy xdxdxd..on..xd

Dikusz 2015.12.01. 10:16:05

@AtiSnatch: nem hagyta ott, mert a posztoló hölgy nem említett tálcát, csak retkes abroszt. Azzal meg nem lehet verekedni, mert elfújja a szél.

A poszthoz - a hölgy nem tudja review szó magyar megfelelőjét? legalább a posztba írhatta volna magyarul. Kicsit úgy tűnik villogni akar az angol nyelvtudásával.
A Piknik Pavilon hibája(finoman szólva) a retkes abrosz (leszögezni talán azért kell, hogy a szél ne vigye el), a csorba pohár. Fizettetni a mosdóért a nem fogyasztó vendégekkel kell, ellenkező esetben mindenki odajárna a dolgát végezni ingyért. Az árakon nem kell meglepődni, tudomásul kell venni, hogy ott annyit kell fizetni.
A válaszokat olyan hangnemben írta a cég, amilyen stílusban a hölgy írt. Tulajdonképpen ígérte is, hogy kicseréli a csorba poharat. Gondolom, hogy azért a pénzért amit fizet, nem fog kapni valóban pincérnek tanult dolgozót még erre a helyre sem. Holnap jönnek ugyanilyenek, mert a képzettek már külföldön vannak. Balatonon is gond volt a nyáron.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 10:16:59

@Cicmen: hát ha így mondod, lehet, hogy köpet is lexx az itókák egyikében. Rizikós. Most megkívántam a kettőt együtt! Már a sörpálinkát.
@Manyecska: izgi, de mi ebből nem értünk semmit. Nekem meg 3:68-nál volt olyan, hogy húú, xdé. De így átéled, nem? Dééé.

AtiSnatch 2015.12.01. 10:19:15

"Szeretettel làtunk egy személyes talàlkozàsra is, h megtapasztald személyesen is a kérdèst!" Mé baj, hogy ők meg englisül írtak? Tik se tudtok magyarszki.

Manyecska 2015.12.01. 10:21:39

@felbüfizett ajtókilincs: mondom élőben szeretném hallani eccer ...XDXD
Épp el akarok menni a Piknik Galériába-ott ahol ilyen festmények vannak- mer találtam Kultúrha Utalványt többezerér a polcon /régóta kerestem/ .....oszt majd viszek magammal viaszosabroszt ...írok egy pozitív poszt a pavilonról. Vagy nem.

Terézágyú 2015.12.01. 10:21:56

@Józsi, a migráns köcsög:
" véleményed szerint a negatív tapasztalatok nyilvánosságra hozása az lejáratás? "

vót má ilyenre példa...

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:22:46

@Dikusz: a pószter legalább tud magyarul is meg angolul is, miközben a pikinikkpavilonék se magyarul nem tudnak, se angolul.
namostakkor?

sáros_tehén 2015.12.01. 10:22:57

@Józsi, a migráns köcsög: Nem. Egészen addig amíg próbál normális visszajelzést küldeni. pl magyarul ír nekik. Háta így észbe kapnak, és javítanak a szolgáltatáson. De nem.. egyből angolul.. hogy minél jobban le tudja járatni.
A flegma és pofátlan válasz után jogos a nagyobb nyilvánosság. De elsőnek szerintem jobb egy figyelem felkeltő üzenet.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:25:54

@sarostehen_: ja értem. szerinted ha magyarul mondja el, hogy szar a hely az jobb mert az magyarul van. teljesen logikus.

karira kűggyek neked trikolor karácsonfát? kokárdás csengettyűt? kárpátiakazettát? nem? azt se? de kár.

AtiSnatch 2015.12.01. 10:26:27

Ja, a satírt(nem szatír) én sem értem.

2015.12.01. 10:26:30

@felbüfizett ajtókilincs: hát ha így mondod, lehet, hogy köpet is lexx az itókák egyikében. Rizikós.

Mondanivalóm lényege hogy nem tárgyalgatok a pincérrel, nem problémázok, ha nem tetszik valami akkor sem kezdem el megreformálni az éttermet megnevelni a személyzetet, ha nagyon nem tetszik továbbállok.

AtiSnatch 2015.12.01. 10:29:58

@Cicmen: "Tovább állok" Remélem fizetés nélkül :D

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:32:54

@sarostehen_: rólad ez a vicc jut eszembe: :D :D

látod, ezek is hány nyelven karattyolnak oszt mire mentek vele?

ciccmen úr (törölt) 2015.12.01. 10:33:42

@AtiSnatch: Mi az hogy fizetés nélkül, még a sótartót is ellopom!!!

Terézágyú 2015.12.01. 10:35:21

@Cicmen:
de a piknikeseknél még showtartó se vót a zasztalon!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.01. 10:36:42

" Ráadásul minden asztalon egy műanyag, full retkes, szétszakadt, LESZÖGELT abrosz volt."
Romkocsma? Sokan elhanyagoltsággal keverik.
Magyar vendéglátósok, ennyire telik.

A Várban hogy engedhetik meg maguknak? Hát úgy, hogy övék a koncesszió, a lé meg úgyis dől :D Ha nem lenne csókos a tulaj, akkor nem ő lenne a tulaj, ha meg csókos, akkor meg azt tesz, amit akar...

ciccmen úr (törölt) 2015.12.01. 10:36:58

@Terézágyú:Jaj ne bactassál már! Akkor viszek valami mást, mondjuk egy széket!

AtiSnatch 2015.12.01. 10:37:16

@Cicmen: ja, azt én amúgy is. :D

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.01. 10:39:48

@ColT: ha még csak csókról lenne szó! nekem inkább egy jólfejlett hangyászsün képe ugrott be!!

Terézágyú 2015.12.01. 10:39:52

@Cicmen:
vagy az abroszot.
szögezzük le, hogy az meg le van szögezve.

ciccmen úr (törölt) 2015.12.01. 10:45:05

@Józsi, a migráns köcsög: jólfejlett hangyászsün képe ugrott be!!

Hagymás sün az fincsi!

Terézágyú 2015.12.01. 10:45:52

"Mivel én is vállalkozó vagyok, a Facebookon írtam nekik egy negatív reviewt"

Szóval akkor nem is magánemberként írta eztet?...

"A barátaimmal a várban forgattunk"...

Manyecska 2015.12.01. 10:49:48

@felbüfizett ajtókilincs: Sütibaba félrelép. Vagy hasonló.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 11:07:11

@Cicmen: igaz, hogy sokszor le kell fektetni az erőviszonyokat, már a legelején és nem xxabad teret hagyni a szarnak. Mint a lovaknál, le kell játszani, hogy ki a jani. Utálom az ösztönlényeket.
@Manyecska: a mázolmányok tekintése közben meg többszínű gumicukrokat eszel majd.

rarabel 2015.12.01. 11:07:53

Lejáratni?
Ezeket?
Mosoda!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.12.01. 11:29:49

Normális ember ilyen helyekre nem megy be. Gyakorlatilag nincs olyan vállalkozásra alkalmas kocsi, amelynek a csomagtartójába ne lehetne beszerelni egy minibárt, hűtővel-grillezős mikróval-rezsóval (külföldiül reugeot)-kávéfőzővel-kenyérpirítóval. Köcsögmágnes mellé beparkol, elárasztja valódi illatokkal a környéket és elfogyasztja a frissítőket.

ptspts 2015.12.01. 11:40:26

Én nem megyek olyan helyre vissza, ahol nincs hozzátartozó vécé vagy a vécéért külön fizetni kell (még azután is, hogy fogyasztottam), engem ezzel a húzással egy étterem azonnal elveszít. Ahol nagyon rossz ételt--italt vagy kiszolgálást kapok, arról megírom az élményeimet tárgyilagosan Tripadvisorra. Ezután elengedem az esetet, továbblépek.

2015.12.01. 11:46:15

@rarabel: minek lejáratni ezeket, megoldják azt maguktól is a rendkívül paraszt hozzáálással

Humpfrey (törölt) 2015.12.01. 11:48:22

@Terézágyú: csak tudod az a legszomorúbb, amikor valaki egy éttermet "képviselve" így válaszolgat a vendégeiknek, azzal van a legnagyobb baj

magánemberként azt firkál amit akar, csakhogy ez ilyen esetben meglehetősen drága mulatság

Terézágyú 2015.12.01. 11:56:23

@Humpfrey:
Mindenki olyan az üzletben is, mint a magánéletben...

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
"rezsóval (külföldiül reugeot)"

Ez így rözsó :)

Manyecska 2015.12.01. 12:02:44

@Terézágyú: valami barom felgyújtotta a vásárban a tűzhelyt majd füstmérgezést kaptam tegnap-arra jártam- gondoltam kérem a Panaszkönyvet :P xd OFF

lcsaszar 2015.12.01. 12:08:53

Jó hely lehet, van paprika, kukorica annak, aki szereti. Piknikezni nem a szabadban szoktak, fűre terített pokrócon? Szmájl emotikon - hiába írom le, nem lájkolnak, szólok is a fészbúk vezetőségének.

Terézágyú 2015.12.01. 12:15:08

@Manyecska:
"gondoltam kérem a Panaszkönyvet"

felesleges. az is nagyon füstölve ég...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.12.01. 12:18:48

@ptspts: "hozzátartozó vécé " Csak a közvetlen jó, vagy lehet közeli, esetleg távoli is? Fontos, hogy egyenesági legyen vagy oldalági is elfogadható?

@Manyecska: Megvan a nótád: "Én elmentem a vásárba fél ésszel (...)"

ifjú vénszivar 2015.12.01. 12:22:03

timi!

EZT benézted! Vakuljak újra meg HA a homárra be-be néző 20-25-30 paraszt közül évente tán HA egyszer felmenő 2-3fő pont oda esik be , pláne, hogy éppen a piknik pavilonban költi el (majd ha hüjje lesz!) a nála lévő 7-11-14 000 ruppóját....., most ennyi.

ptspts 2015.12.01. 12:22:18

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Igen.

Manyecska 2015.12.01. 12:25:12

@Terézágyú: kötöttem egy Rendezvény-szerződést tegnap /rendezvény lesz.../ majd írok poszt. Tavaly ételmérgezést kaptam xd

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 12:30:12

@Humpfrey: erre írtam, hogy tipikus vendéglátói szövegezés és agyi szint. Ezek mind ilyenek.

rarabel 2015.12.01. 12:30:50

@Terézágyú: Darage csípett meg a nyári melegben.
A reugeoton volt, ami a Peugeoton állt, a garageban.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 12:32:21

@lcsaszar: fonottkosár, kockáspléd, kristálypohár, réz nagyothallókészülék, gramofon, vizsla, ló, fodros ruhában lévő kisasszony. Ezek nélkül el sem szabad indulni.

FDToth 2015.12.01. 12:35:07

Ez a stilus a vendeglatohelytol eleg proszto. Azert egy vizsgalat mjd pedig egy par hetes bezaras nem artana nekik... De hat ez csak slom, uzemelnek tovabba hasonlo helyek.
Anno en egy belvarosi szorakozohelyen kertem a pultnal egy buzasort, a csaposprdig muanyag poharba kezdte csapolni. Gyorsan szoltam h buzas korsoba kerem, ugy tett, mintha meg sem hallana, csapolta tovabb... Szoltam neki meg jo parszor, aztan egyszer csak ramontotte az egeszet! Nrm kicsit meglepodtem, szoltam h hivja a feletteset es nezzuk meg a kamerafelvetelt. A felettese megvonta a vallat, mosolygott, es otthagyott. Persze en is elmentem rogton, es vissza se megyek. Mereszeltem buzasoros korsot kerni, en hulye... :D

Manyecska 2015.12.01. 12:35:21

@Kitalátor (másként) gondolkodó: na ezért kell a Panaszkönyv, a lapokat kitépni belőle ha már fogy a klotyópapír..

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 12:45:17

@Manyecska: mindig kell valami arisztokratikus díszítőellem is. Különben mivé lennénk, ha csak a puxxta fukcionalitás mentén lélegeznénk? Equilbirum.avi megvan.
@FDToth: slom? Papaslom a Hupikékből? Aszondod prosztó. Most komolyan, tudtál te már beszélgetni magyarvendéglátóssal, aki ízig-vérig az és nem csak egy beugró pincérmondjuk és a látottnál magasabb mondanivalóval vagy szókinccsel, EQ-val bírt? Merén nem, pedig kaptak lehetőséget jól. Nem vagyok az állatkodás híve, de egy ideálig világban ilyen leöntésért betonba fejverés azért erősen megajánlható. Kész, ami történt veled.

Dikusz 2015.12.01. 12:49:15

@Józsi, a migráns köcsög: ha már visszakérdeztél válaszolok (bár nem biztos, hogy érdekel a válaszom:)
Nem azt írtam, hogy nincs igaza a posztolónak.Ez jött le a hozzászólásomból? Nekem mindössze az volt a gondom vele, hogy miért nem tudta a posztban leírni magyarul, miért kellett ide is review-t írnia. Abban meg biztos vagyok, hogy a Piknik Pavilonban beszélnek angolul(és még több nyelven). Nem vagyok rajta a facebook-on, így csak az itt láthatóak alapján tudom megítélni a posztoló és a tulaj(?) vitáját. Ott azért, legalábbis számomra egy kicsit árnyaltabbnak tűnik a kép. Sétáltam már arrafelé pár éve, azt tudomásul vettem, hogy azt azok az árak nem nekem valók. Nem vagyok sem kirúgott, semmilyen alkalmazottja a cégnek. Közöm nem volt a vendéglátózáshoz soha.

Manyecska 2015.12.01. 12:52:36

@Dikusz: Pickwick Pavilon. What else?

Vadászok Őrangyala 2015.12.01. 12:52:51

@AtiSnatch: Kőműves Kelemenné is ott vár.

Dikusz 2015.12.01. 12:52:53

@Józsi, a migráns köcsög: Ja és nekem légyszi ne küldj trikolór karácsonyfát, kárpátia kazettát meg pláne ne:)
Kokárdát (csengettyű nélkül) csak azért, hogy emlékezzem rá, valamikor miért tűztük fel.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 12:57:55

@Dikusz: mi gond volt a Balatonon a nyáron? (Hogy lehet oda menni egyáltalán? Meg minek?) Igen és a retek súlya is hozzájárult a szélelvihetetlenségi tényező javításához, világos. Azt te sem gondolod komolyan, hogy bármiféle igéret egy ilyentől jelent valamit is. Még a mondatvégi pont bevitele előtt el is felejtette amit ígért, elterjedt ez a fajta jellem.
Az árakat tudomásul veszi az egyszeri ember szerintem. Azt már valamivel nehezebben, ha >köszönőszinkronban< sincs az ár és a szolgáltatás. Ezt mér' hagyod ki, te nyugdíjközeli topsztorizgató kommenthölgy.
Azért írta angolul, mert olyan élet(kor)szakaszban van, ahol és amikor ez trendi. Mások számára meg idétlen, szerintem is az. Kinövi esetleg.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 13:04:10

Menyecskát mutatta sárgán nekem. Ez már a káosz maga. Nem forrtunk össze, nem kúrtunk! Miért ilyen a rendszer? Valaki írja újra, biztosítom a narancslét mellé.

ifjú vénszivar 2015.12.01. 13:08:34

@felbüfizett ajtókilincs: te még "nem kúrtál" @Manyecskaval? most panaszkodsz v. dicsekszel?!?

Manyecska 2015.12.01. 13:14:09

@felbüfizett ajtókilincs: az csak akkor izgi ha a barinőd ott dolgozik! :D Cssssst má!! :D

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.12.01. 13:36:04

@sarostehen_:

2015-ben erre hivatkozni legalább olyan kínos és lúzer dolog, mint az interneten a helyesírási hibákba belekötni. Szeretném még megélni, hogy egyszer ebben az országban nem okoz problémát egy angol nyelvű rivjú posztolása és a forma helyett a tartalomra reflektálnak.

Terézágyú 2015.12.01. 13:47:35

@Lesből Támadó Szárítókötél:

Én is szeretném megélni, hogy nem esünk hasra valamitől, ami angol nyelvű és igenis elvárjuk azt, hogy aki magyar az jól tudjon magyarul beszélni és írni. Ha ezenfelül jól tud angolul beszélni és írni az egy jó dolog - de az elsődleges az anyanyelve.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.01. 14:00:40

@Dikusz: a magyart@Terézágyú: miért elsődleges az anyanyelve? az valami erkölcsi magaslat és ab ovo tökéletesség?
ha neked az anyanyelved az elsődleges az frankó, más meg hadd döntse el maga, hogy neki is az-e.

Majmász Gedeon 2015.12.01. 14:02:37

Sziasztok, -> Sziasztok!
a budai várban -> a Budai Várban
a magyar vendéglátó helyek 80%-tól -> a magyar vendéglátóhelyek 80%-ától
Az árakról csak azért nem írok, hogy milyen drága... -> Az árakról csak azért nem írok, hogy milyen magasak...
hozzáteszem nem olcsón -> hozzáteszem, nem olcsón
a bort konkrétan egy műanyag pohárba -> a bort konkrétan egy műanyag pohárban
full retkes -> teljesen retkes
A wc-ért -> A WC-ért
wc papír -> WC-papír
...se szappan se semmi nincs. -> ...se szappan, se semmi nincs.
negatív reviewt -> negatív véleményt, kritikát, bírálatot
azzal a szándékkal, hogy magukhoz tér a vezetőség. -> azzal a szándékkal, hogy magukhoz térjen a vezetőség.
Remélem észhez térnek és normálisan csinálják a dolgaikat. -> Remélem, észhez térnek, és normálisan csinálják ezentúl a dolgaikat.
a leggázabb banda -> a leggázosabb banda (főnevet nem fokozunk melléknévként)
Bízom benne, hogy kikerül a homárra :) -> Bízom benne, hogy kikerül a Homárra. :)
Üdv, -> Üdv:

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.01. 14:08:13

na, megjött a rövidfarkú főemlős is, örömbódottság.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 14:26:54

@Majmász Gedeon: +

Én az "Üdvözlettel" után vesszőt szoktam tenni.

Dikusz 2015.12.01. 14:31:04

@sugargiraffusplumps.: Úgy látszik ma bal lábbal keltem fel, hogy félreérthetően írtam a hozzászólásaimat.
Még mielőtt valaki azt gondolná, hogy irigyelem a fiatalokat, hogy nyelveket beszéltek, én meg nem, nincs igaza. Régen is lett volna, és most is lenne lehetőségem nyelveket tanulni, kizárólag a saját lustaságomnak köszönhetem, hogy nem tudom. Azt sem gondolom, hogy a magyar nyelvtant kizárólag én tudom helyesen, direkt litániákat a tutiról meg nem szoktam írni. A véleményünk meg különböző is lehet, az biztos nem baj, hogy ezt megbeszéljük normális hangnemben. Én még mindig azt gondolom, hogyha van az angol helyett magyar kifejezés, úgy kellene írni.
Azért tiszta szívből remélem a fentebb üdvözölt főemlőst nem rám értetted:)

ifjú vénszivar 2015.12.01. 14:35:29

"Apa" kezdődik! popcorn a mikróba....

Manyecska 2015.12.01. 14:44:34

@Majmász Gedeon: "Majmász Gedeon" = "A Majmász Gedeon "

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 14:57:48

@Dikusz: Majmászra értette a rövidfarkú főemlőst.

@sugargiraffusplumps.: "@Terézágyú: miért elsődleges az anyanyelve?"

Talán úgy értette, hogy elsődleges dolog, hogy valamilyen nyelven tudja magát helyesen kifejezni - mondjuk azon a nyelven, amivel az emberekkel beszélni szokott, ez leggyakrabban az anyanyelve -, és ha ez megy neki, akkor villoghat egy második, sokadik nyelva valamilyen szintű ismeretével.

Az a legszánalmasabb, mikor kitántorog valaki mondjuk amerikába, amerikaiul még nem tanult meg, de magyarul már felejt.

Na jó, talán még ennél is szánalmasabb, ha még az anyanyelvét se sajátította el soha társalgási szinten.

Dikusz 2015.12.01. 15:11:51

@atpijkamo: mertem remélni, hogy nem rám gondolt. Ha igen, akkor talán nem külön hozzászólásba írja. Ez a Gedeon nem egy rossz emlékű hozzászóló (L.Pityu) reinkarnációja lehet?

Manyecska 2015.12.01. 15:16:02

Szerintem magyar ember NE gyalázkodjon..
Ennyi. XD

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 15:19:36

@atpijkamo: kinek mi a társalgási szint. Sokan elvannak 50 szóval, "oszt csá".
@Dikusz: nekem is van, hogy az idegen eredetű - ám magyarul is használatos - szó jön nyelvpofámra a tradícionális magyar helyett, de van eközött különbség és aközött, amit ma láttunk. Nyelvet úgy könnyű tanulni, ha rá vagy szorítva. Ha magyarul jönnek a tévéadások, magyarul internetezel, maradsz mindig a "helyeden". Meg felesleges is tanulni, úgy is meghalunk, aztán hiába volt az egész.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 15:40:24

@felbüfizett ajtókilincs: :)) Egy "bazmeg"-gel már megvan minden második szava.

@Dikusz: Lencsés Nempityu egy futóbolond, akinek lövése nincs a helyesírásról, csak ezt nem tudja. Majmász Gedeon egy (legalább a nyelvhelyességben) művelt ember, és van olyan előzékeny, hogy ezt a hasznunkra kamatoztatja. Ne merd egy lapon/napon emlegetni vele a L.NP.-t! Majmász egyébként is a védelmem alatt áll.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 15:41:55

@Manyecska: "NE gyalázkodjon"

Van az a helyzet, mikor szükség van rá. Mondjuk úgy, hogy feleslegesen ne gyalázkodjon!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 15:44:33

Szerintem addig nincs baj, míg csak az asztalterítő van odaszögezve, s nem a kedves vendég keze.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.01. 15:59:10

@atpijkamo: de mi az a szituáción, amikor előremutató a gyalázkodás? Általában az egyén energialeadásáról, fröcsögéséről van szó. Úgy meg nem lehet gyalázkodni, hogy "kérem, uram, ön egy !#^@&đĐ.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 16:01:30

@felbüfizett ajtókilincs: Eccer volt egy problémám egy szolgáltatóval, nem akarták megérteni, elfogadni, javítani. Kurvavanyáztam nekik egy levelet, mint megtudtam, feljutott az igazgatóig, az meg ki is akadt rajta. Ugyan így se oldották meg, de legalább elgondolkoztak rajta.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.12.01. 16:09:52

Ostoba barom aki ilyen helyekre jár, meg is érdemli. Ilyen helyre épeszű ember angol nyelven írt review olvasása nélkül is tudja, hogy nem ülünk be. Amúgy meg az egész környék egy túlárazott a nyolcvanas évek óta nem fejlesztett lehúzós hely.

Mérgező Hulladék 2015.12.01. 16:15:25

@ptspts: A Várkertnél lévő létesítményben épp fordítva csinálják a WC-s dolgot, de úgy is jó: nincs, használd a nyilvánost. Ők az egyszeri kiadást spórolták meg, nem a rendszeres bevételre mentek.
Amúgy igazad van, mit csináljon a fogyasztó, adjon az ellenőrzőjükbe titkos feketepontot vagy boszorkányos pecsétet, hátha attól rájönek, hogyan kellene a vendéglátást művelniük? Szarok voltak, nem megyek többet, és aki kíváncsi rá, annak elmondom a véleményem róluk.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.01. 16:21:31

@Dikusz: talán neked is rövid a farkad? :)
@atpijkamo: a nyelv egy eszköz amely képlékeny, folyton változó és célja van, mégpedig az a célja hogy az ember kifejezze magát.
semmiképpen nem egy díszes, öncélú valami hanem egy nagyon is funkcionális dolog, éppen ezért kár a nyelvet önmagáért létezőként kezelni.
aki rosszul használja, az is kifejez vele valamit, nemdebár?
ráadásul soha ne ítélj elhamarkodottan az anyanyelvet illetően. sok embernek van anyanyelve, mellette apanyelve és még akár nagymamanyelve is.
a világ legnagyobb prosztósága olyasmit követelni másoktól aminek a megszerzésére esetleg esélye sem volt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 16:37:02

@sugargiraffusplumps.: "aki rosszul használja, az is kifejez vele valamit, nemdebár?"

Igen, a saját bunkóságát - ha leszarja az olvasóit -, és tudatlanságát - ha nem képes emberi módon írni.

Magamat hozom fel példának. Sose kaptam nyelvtanból hármasnál jobb osztályzatot. Viszont ha nem vagyok valamiben biztos, kiguglizom, próbálok, tanulni, fejlődni, megtisztelem az olvasóimat azzal, hogy igyekszem helyesen írni. Meg nem csak miattuk, magamért is teszem. Ez olyan, minthogy nem megyek az uccára mocskos nadrágban.

"a világ legnagyobb prosztósága olyasmit követelni másoktól aminek a megszerzésére esetleg esélye sem volt."

Így van. Mauglitól ebből következően nem illik elvárni, hogy oxfordi legyen a kiejtése.

Magyarországon gyakorlatilg felszámolták az írástudatlanságot. Aki meg nem járta ki a négy elemit, az ne írogasson homárposztot. Vagy ha mégis ír, akkor beleírhattya, hogy nem volt gyerekszobája, és akkor megengedők leszünk vele.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.01. 17:02:07

@atpijkamo: sajnos a funkcionális analfabétizmus nincs felszámolva.
egy kukkot se értettél meg a kommentemből :(

_Neville 2015.12.01. 17:48:16

@Majmász Gedeon: "a leggázabb banda -> a leggázosabb banda (főnevet nem fokozunk melléknévként)" A főnév melléknevesüléséről nem hallottál még? Az gáz!

The Crazy One 2015.12.01. 18:00:23

Ha Párkányban a Parasztétteremben a cincér azzal kezdi, hogy " Mivan csürhe, gyütté zabányi? Szlopányi is fogú? " , akkor én milyen nyelven írjam a rivjút?

Aureliano Buendía 2015.12.01. 18:16:57

@Terézágyú: ez menynire így van. Akkor nemcsak én látom így.
És b+, rászólsz (akár építő jelleggel, udvariasan), és neki áll feljebb.

Aureliano Buendía 2015.12.01. 18:18:31

@Józsi, a migráns köcsög: jogos, de szerintem az lett volna a korrekt, ha mindkét nyelven leírja. Mindegy.

Aureliano Buendía 2015.12.01. 18:21:21

@Vadászok Őrangyala: én hiányolom a patásóóórbánképet a történetből

Aureliano Buendía 2015.12.01. 18:29:43

azért ez is a titánok harca
de az, hogy a menedzsmentnek ennyire futja válaszként, az elég szomorú

de

hiányolom
-a GVTI szakértői véleményét
-ptspts összefoglaló bölcsességét, mely szerint a fentiek fényében mindenki fontolja meg, be akar-e ülni a piknikteraszra

@posztoló: ha tudod, hogy gecire drága, és nem a magyar pénztárcára van szabva, miért ülsz be, vagy ha beülsz, utána miért reklamálsz? Ismerted az árakat, nem fogtak rád fegyvert, hogy rendelj ott.

üveges csirkeszem (törölt) 2015.12.01. 18:34:15

Vendeglatas....hah...broaf. Mindenhol atbasznak. Errol szol a vendeglatas. A lenyeg, hogy a kedves vendeg mennyire erzi magat atbaszva.

Dikusz 2015.12.01. 20:09:03

@sugargiraffusplumps.: nemnem, Apti már megmagyarázta, hogy kinek írtad. Nekem nincs is farkam:)

Matteo79 2015.12.01. 20:26:39

Ilyen arrogàns vendèget... Èn csakazèrtia ida fogok menni :)

Dikusz 2015.12.01. 20:26:40

@atpijkamo: nagyon jól tudom, hogy Lencsés Nempityu kettyós. Azért olvasd át légyszíves Majmász úr legutóbbi javításait. Több olyan van, amit így is, úgy is lehet helyesen írni. De amit biztosan nem írt jól (és ettől okoskodásnak tűnnek a javításai):
"azzal a szándékkal, hogy magukhoz tér a vezetőség. -> azzal a szándékkal, hogy
magukhoz térjen a vezetőség." A javítás ebben az esetben rosszabb, mint az eredeti. Szerintem a helyes (javíts ki kérlek, ha nem ez a jó):
"azzal a szándékkal, hogy magához térjen a vezetőség."

BéLóg 2015.12.01. 20:34:50

Hajrá Poszter, fasza gyerek vagy! Teljesen egyetértek veled.
A pavilon feldughatja.

Advanced Flight 2015.12.01. 20:50:41

@Majmász Gedeon: "magukhoz térjen a vezetőség"

Talán magához térjen, nem? Ha már nyelvtannáciskodsz, legalább érts is a témához, mert ez így elég égő :P

johnm 2015.12.01. 20:55:43

"Az árakról csak azért nem írok, hogy milyen drága..."

Biztos azért drága, mert piaccá lett nyilvánítva, oszt alkudni kell.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.01. 21:18:06

@Advanced Flight: tenkjúvermács! tényleg rohadtul idegesítő egy lény.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 21:51:44

@Dikusz: Pfff, én nem tudok ennyire magyarul. Én azt írnám, hogy "magához térjen a vezetőség". A magyar fül szereti az egyes számot, ez biztos jó. Az "azzal a szándékkal, hogy magukhoz tér a vezetőség" egyszerűen értelmetlen. A "magukhoz térjen a vezetőség" kicsit bántja a fülemet, de ettől akár jó is lehetne, nem tudom. A vezetőség több embert jelöl. "magukhoz térjenek a vezetők".

A Kárpátok útját állták a hideg beáramlásának.
A Kárpátok útját állta a hideg beáramlásának.
Mindkettő jó.

Ha a mondat alanya a mind névmás, az állítmány egyes számba is kerülhet, meg többes számba is:
Mind elment.
Mind elmentek.
Az ilyen mondatokban a mind eredetileg nem alany volt, hanem az alanyra vonatkozó állapothatározó. A mondat állítmánya tehát voltaképpen nem a mind szóval, hanem az elmaradt, de odaérthető alannyal egyezik:
A vendég mind elment.
A vendégek mind elmentek.

1. találós kérdés, ezek hibásak?
"hozzám már hűtlen lettek a szavak"
"Legyen szívesek segíteni!"
2. találós kérdés, miért nem?

Sándor, József, Benedek zsákban hozzák a meleget.
Sándor, József, Benedek zsákban hozza a meleget.
Mindkettő jó.

Jutalmat kapott Gábor és Jóska.
Jutalmat kaptak Gábor és Jóska.
Mindkettő jó?

Gábor és Jóska szorgalmas.
Gábor és Jóska szorgalmasak.
Mindkettő jó?

A papírok és a toll leesett az asztalról.
A papírok és a toll leestek az asztalról.
A toll és a papírok leesett az asztalról.
A toll és a papírok leestek az asztalról.
Mindegyik jó?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.01. 22:07:03

Szemét leszek.

Szorgalmasak voltak ma Gábor és Jóska.
Szorgalmas volt ma Gábor és Jóska.
Mindkettő jó?

A toll és két papír leesett az asztalról.
A toll és két papír leestek az asztalról.
Mindkettő jó?

Dikusz 2015.12.01. 22:27:57

@atpijkamo: ezzel az érveléssel már nem tudok vitába szállni:)

FDToth 2015.12.01. 23:05:24

@felbüfizett ajtókilincs: namarmost ha ejszakai szorakozohelyen osszerugod a portapincerrel, akkor jonnek a kopaszborton toltelekek, aztan ossze visszaeszkabalnak. Mar megjartam veluk, ebbol tobbet koszonomnem kerek.

Ahoj- 2015.12.01. 23:09:21

Mi lenne ha az Önkormányzatnak írnál, Ők adják ki a helyet!

Vadászok Őrangyala 2015.12.01. 23:27:33

@Aureliano Buendía: pts megírta már, hogy köszöni a 300 forintot, abban az étteremben, ahol fizetni kell a posztért, a jövőben brunzolni se hajlandó.

Intelli 2015.12.02. 01:47:45

A tripadvisor-on elolvastam az értékeléseket és asszerint valami bunyevác hülyegyerekek a pincérek ott és általánosságban a seggnyalókat - akik valszeg a tulaj és alkalmazottak rokoni köre - kivéve senki nincs annyira megelégedve a hellyel.

Meg hát figyelmbe kell venni a naív, jámbor és jólelkű külföldit, aki már csak azért ad 3 csillagot mert jó a kilátás és finom a limonádé.

Az ítéletem Piknik Pavilon, hogy kapjátok be a méteres kékeresemet...

Humpfrey (törölt) 2015.12.02. 08:32:53

@Majmász Gedeon: köszönjük miszter nyelvtannáci

Humpfrey (törölt) 2015.12.02. 08:36:37

@üveges csirkeszem: erm, no?

Egyik nagybátyám vendéglàtásban melózik, tanúsíthatja neked hogy ez rohadtul nem így van

Tudod van különbség a normális vendéglátóhelyek és a váci úti "lehúzunkmindenlúzertanyagilag" helyek között. Mondjuk a szar helyeknek olyan tilajdonosaik is vannak.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.02. 10:05:12

@atpijkamo: egyik melleim nagyobbak mint a másikok, szemeim picsognak! Sminkjeim elkenődtek emiatta!(ebadta)
@Dikusz: szerintem megvan annak a maga hangulata, ha a profi téved. És nem kárörvendési hangulat az, hanem semmilyen, elnézzük neki. Nagy szolgálatot tesz a köznek, akik helyesebben mívelik a nyelvet, azok számára is nyújt mindig emlékeztetőt. Én így tekintek erre a szolgálataira és őrá. Mivel nem az érzelmeimmel fogom fel a jelenséget, hanem az agyammal. Te ugyan nem, de majdnem arra hajlasz, hogy te is. Nem okoskodás, csak az egód retteg, hogy lenyom/megszégyenít valaki. Ez a gyökere ennek, még ha nem is kapcsolod össze.
Na lássunk egy fákin' új posztot.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.02. 10:26:55

@sugargiraffusplumps.: a kifejezés eszköze, csak hogy alkalmazásának minősége, mívessége, igényessége vagy igénytelensége pozicionál téged. Ahogy beszédben a hanksúly is és az öltözködés és minden egyéb. Ezt kár vitatni/ezen kár vitatkozni. Az megint más dolog/érdekes kérdés, hogy akinek nem az anyanyelve, azzal szemben milyen mértékben "kell" tűréshatárt alkalmazni avagy azonnal ignorálni. Engem nagyon tud karcolni, amikor valaki hallás után bunyeváckodik a képernyőn, aztán megőrül mindenki. Ha rendszeres a megnyilvánulás, akkor igenis nézze át a posztot, de akármilyen kinyilatkozását is, ahogyan a színmagyar is átnézheti stilisztikailag, központozásilag, mindenhogyan. És ahányan nem teszik meg, ugye. Nem kell hivatkozás-halmokat gyártani, vannak magukra többet, s vannak kevesebbet adók.
Jó lenne mekktudni mely családtagodat vagy a múltad mely szeletkéjét véded ezzel az aptijankó felé intézett kirohanásoddal, mert ez így teljesen olyan volt most, mintha igenalacsony EQ-val rendelkeznél, persze tudjuk, hogy nem, de akkor meg mi a retek ezszóval.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.02. 10:30:44

@felbüfizett ajtókilincs: nekem niccsen ekúm :D aszociális vagyok, ráadásul büszke is!

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.02. 10:35:02

@Józsi, a migráns köcsög: a szociális munkás munkakörét sejtjük. De mit működik egy aszociális munkás?

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.02. 10:36:57

@Majmász Gedeon: "főnevet nem fokozunk melléknévként" Ezt add be azoknak a fiataloknak, akik folyton "ésígy"-eznek.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.02. 10:48:06

@felbüfizett ajtókilincs: szocialistakomenistaantiimperalista keményen dolgozó kisember!
amúgy gondolom az azokkal foglalkozhtaik akiknek semmi bajuk sincsen.
vagy akik igénylik az elhanyagolást. :D

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.02. 10:57:02

@Józsi, a migráns köcsög: ááá.:D Ez egy nagyon jó kis nullával osztás volt így a végére, mégtöbb ilyetmindennapra. Egy. Et.pls.

2015.12.02. 12:51:52

Ha már úgyis forgattak, lehetett volna a pavilonban is egy jó kis szociodrámát, magyar flegmasággal, seggbesünnel, román lovakkal meg a kis faszenessel :-)

Majmász Gedeon 2015.12.02. 16:20:11

@Dikusz:
@Advanced Flight:
Igaz beszéd, nem jártam el kellő körültekintéssel. A helyes megoldás valóban "azzal a szándékkal, hogy magához térjen a vezetőség."
Legközelebb jobban figyelek, ígérem!

amindenes.blog.hu 2015.12.02. 20:30:38

'h miért" -> Látom van valami tizenéves a vezetőség feje.

Black Bride 2015.12.08. 22:52:18

@atpijkamo: A te írásaid is hemzsegnek a hibáktól ahhoz képest,hogy te olyan fenemód szereted megtisztelni az "olvasóidat".

Gab_89 2015.12.11. 00:50:23

@atpijkamo: Például:
„Ez olyan, minthogy nem megyek az uccára mocskos nadrágban.”

„Eccer volt egy problémám egy szolgáltatóval, nem akarták megérteni”

Ezek magyar órán tuti három pontos helyesírási hibák. :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.11. 00:54:52

@Gab_89: Nem, ez a beszélt nyelv kiejtés szerinti írása. Nem hiba, hanem szándékos, oldLYa a társalgást.

Egyébként ilyenektől nem hemzseg az írásom, de időről-időre megengedem magamnak.

Biztos vannak hibáim, de igyeXem fejlődni. Ne tudd meg, 50 éves koromban milyen hibásan írtam!

lobster thermidor 2015.12.16. 10:24:08

Ezek fikázzák az angol nyelvű bejegyzést, amikor egy értelmes mondatot nem tudnak magyar nyelven összerakni?
Bár bennem, aki 20 évig éltem a Várban, ismerve az ott garázdálkodó, magukat félistennek képzelő tévés, filmes, egyéb stábokat, ez a " várban forgattunk" felütés némi gyanakvást kelt.

Reactor 2016.04.24. 15:22:57

@rarabel: Ezen beszarásig röhögtem kis híján :D darage! :D
süti beállítások módosítása