Tékozló Homár

Egy véletlenül Vidanet-ügyféllé váló előfizető sirámai

2016.04.19. 10:37 | Homár Hilda | komment

download_1.png

Semmi különös, csak a hétköznapiságában, unalomigismételtségében hervasztó valóság.

A düh beszél belőlem, de szerintem érthető. Volt már lehetőségem jó pár internet szolgáltatót kipróbálni (UPC, Telekom, Datanet, Nordtelekom, etc..) de ezek közül is a legszánalmasabb a Vidanet volt.

A megboldogult Nordtelekom előfizetésem elkezdett vándorolni cégről - cégre, szinte évente, míg végül kikötött a fent nevezett garázscégnél. A vándorlás előtt általában levelet, e-mail -t, sőt jobb esetben telefonhívást is kaptam a szolgáltatótól, hogy közöljék velem a "jó hírt". Vidanet-től semmilyen ilyen jellegű értesítést nem kaptam. Az előző szolgáltató még odaböffentett egy e-mail -t, amiben tudatta, hogy akkor ő most átadott a Vidanet -nek. Nagyjából ennyi! Se szerződés, se valamilyen hivatalos értesítés. SEMMI! 

Az internet ment, ezért túlságosan nem is törődtem vele. A minősége olyan volt amilyen. Már beletörődtem, hogy az ígért 15 MB/s -os letöltést sohase fogom elérni, nem is pattogtam érte, tűrtem, mint szamár a gabonaőrlőben. Aztán egyik napról  másikra bepottyant egy számla levél, amiben már a szép színes Vidanet értesített róla, hogy akkor fizessek, mert ADSL -t használok. Szerződés itt sem volt. Ok, befizettem, majd gyorsan felmentem a honlapjukra, hogy a csekkes fizetést módosítsam e-számlára, mert nagy támogatója vagyok a környezetvédelemnek.

Így telt el nagyjából egy év, amikor is kaptam egy online számlaértesítőt, benne a szokásos havidíj másfélszereséről. Rácsodálkoztam erősen, hogy ez meg mi a fene?!?! Ohh, kis böngészést követően kiderült, hogy a hűségidő lejárt, ezért az általuk megállapított teljes árat számlázták ki nekem. A jó édes anyátokat, gondoltam! Ez övön aluli volt! Jobb helyeken az embert értesítik róla, hogy le fog járni a hűségidő, és hogy akarja -e folytatni, vagy inkább felmondja a szerződést.

Első felindulásomban rájuk dobtam egy e-mail -t, amiben közöltem, hogy azonnal fel szeretném mondani a szerződést. Majd miután kifújtam magamat, és a vérnyomásom is visszaállt a szokásos szintre, kerestem egy másik szolgáltatót. Ott elmondták, hogy nem kel lfelmondanom, csak egy AD kódra lesz szükség a mostani szolgáltatótól és ők szépen elintéznek mindent a háttérben. Gyorsan megírtam a Vidanet -nek, hogy felmondás stornó, AD kódot küldjék.

Legnagyobb megdöbbenésemre a válasz pontosan két hét múlva érkezett meg! KÉT HÉT! Nem két óra, nem két nap! KÉT HÉT! Két hét kellett a Vidanet ügyfélszolgálatának arra, hogy egy AD számot előhalásszanak a rendszeréből és ezt megírják nekem. Ezután hirtelen kapcsoltak, és megvilágosodtak, hogy ez a fránya ügyfél el akar menni tőlük, hogyha az AD számot kérte, és az nem jó a cégnek (ki fog fizetni a szolgáltatásért), ezért telefonon felhívott egy ügyintéző, hogy elújságolja:  most 20 MB/s -es csomagot kaphatok az előző áron, és csak 1 év hűséget kell aláírnom. 

Nosza, egészen jónak tűnik, legyen! Érdekes módon, alig egy óra múlva már jött is visszaigazolás, hogy akkor megköttetett a szerződés. Hihetetlen, gondoltam magamban. Ha nekik fontos, akkor villámgyorsak, ha nekem, akkor ráér... 

Aztán telt - múlt az idő, és váratlanul házvásárlási lehetőséghez jutottunk, és mivel kihagyhatatlan volt, belevágtunk! Gondoltam, átviszem oda a meglévő ADSL -t, hogy a hűségidő miatti büntetést ne kapjak. Fifikás voltam, és FELHÍVTAM TELEFONON az ügyfélszolgálatot a 1203 -on, ahol közölték, hogy oda bíz nem tudják vinni az ADSL -t, mert nem szolgáltatási terület, de no problem, mondjam fel. Az ügyintéző szerint átvett ügyfél vagyok, így nincs hűségidő büntetés. Whooo! - gondoltam magamban

Április másodikán elköltöztünk, így elérkezett az idő, hogy az ADSL szolgáltatást felmondjam a Vidanet -nél. Tanulva az eddigi válaszidőkből, már telefonon hívtam őket a felmondás miatt. Ekkor az ügyintéző hölgy közölte, hogy ejha, hát akkor itt bünti lesz ám (nem ezekkel a szavakkal), mert a hűségidőn belül mondom fel. Említettem neki, hogy a kolléganője nem ezt mondta, de ő bíz kötötte az ebet a karóhoz (jogosan). Nosza, pillanatok alatt elhadarta, hogy akkor én nyilatkozzak arról hogy tisztába vagyok azzal hogy fizetnem kell a büntit, és behajtót is küldhetnek rám. Mondtam, hogy igen, tisztába vagyok. De azt is megjegyeztem, hogy én át akartam vinni az új helyre, és az ő "hibájukból" nem lehet. A hölgy csak hümmögött, végül megegyeztünk abban, hogy írjak az ügyfélszolgálatra egy levelet, amiben méltányossági alapon kérjem a több mint 18.000 Ft -os "hűségbüntetés" csökkentését.

Meg is írtam az e-mail -t (ÉN HÜLYE), és vártam. A levélben kifejtettem, az előzőekben leírtakat, és azt is, hogy nem volt szándékomban megszüntetni a szerződést, ez csak miattuk történt így. Eltelt egy hét, semmi válasz. Feltételezem, hogy nagy ívben tojtak rá (ügyfél panaszkezelés = 0). Végül 8 nap után egy kurta elektronikus levélkében közölték, hogy ez bukta számomra, ők bizony nem engednek abból a pénzből egy árva kanyit se! Mindezt úgy, hogy nagyjából 2 évig panaszmentes, pontosan fizető ügyfelük voltam! A legviccesebb azonban a levél végére biggyesztett mondat volt: Köszönjük, hogy ügyfelünk volt.

Mint a fenti nem túl rövid történetből is látszik, a Vidanet Zrt az a fajta cég, akik nagy ívben szarnak az ügyfélre, és csak az Önös pénzügyi érdekeik vezérlik. Ezúton üzenem a Vidanet -nek, hogy én sajnos nem tudom azt mondani: Köszönöm, hogy az ügyfeletek lehettem!


Üdv,
Gábor
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.19. 10:46:06

Szerinted anno a Telenor mindenkinek küldött új szerződést amikor megvették a Pannont?

"Jobb helyeken az embert értesítik róla, hogy le fog járni a hűségidő" - ilyen a világon sehol nincs szerintem, de majd az okosok kijavítanak.

"Nosza, egészen jónak tűnik, legyen!" - Eddig még majdnem sajnáltalak is, de úgy látom ha szopatnak, akkor te egyenesen mélytorkot akarsz. Eddig tele volt a tököd velük, de 5mb/s-ért hirtelen megint jók lettek. Fillérbaszó-e vagy?

Kötbér pedig mindenhol van, akármilyen hűségszerződésről van szó. Ez a lényege ugyanis.

sáros_tehén 2016.04.19. 10:46:45

Nem értem mi a gond. Ő egyezett bele az 1 éves hűségbe. Aztán amikor felmondja, akkor panaszkodik, hogy a cég kéri a szerződésben leírt jussát.
Mellesleg nem a cég tehet róla, hogy te olyan helyre költözöl, ahol Ők nem szolgáltatnak.

Leone_510 2016.04.19. 10:53:04

@Firestarter.18: nekem a upc a számlalevélben előre jelezte, hogy a következő hónapban lejár a hűségidő és lista áron fognak számlázni ha nem teszem ismét a fejem hurokba, az hbo nem kellett a net-tv-telefon kombó maradt, persze sok másban sunyi dögök

shred 2016.04.19. 10:56:22

Alap, hogy amikor a szolgáltatónak hasznos a változás, villámgyors a kommunikáció, amikor pedig hátrányosan érinti őket, mindent megtesznek az információáramlás megakadályozásáért. Hátha megunja az ügyfél és feladja.

joska141 2016.04.19. 10:59:09

@Firestarter.18:
"Jobb helyeken az embert értesítik róla, hogy le fog járni a hűségidő" - ilyen a világon sehol nincs szerintem,"

nem vagyok okos, nem is akarom kijavítani, csak saját esetemet írom le:

UPC-nél május 17-én jár le a hűségidőm. Most az áprilisi számlán már rajta volt, hogy le fog járni, de ha maradok akkor ennyi és ennyi és így tovább.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.19. 11:28:20

"csak az Önös pénzügyi érdekeik vezérlik"
Mint minden népnyúzó, mocskoskapitalista, csak a nyereségért fenntartott céget.
Mellesleg pószter is írta volt, 20mbit/1év hűség volt az ajánlat. Akkor mi a hőbörgés tárgya? Előző ügyfélszolga dezinformált kicsit, ez annyira szokatlan és meglepő?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.19. 11:33:50

@sáros_tehén: ez biza ászf függő. Egyik (igaz jogász) ismerősöm abban talált fogást. Vidékre költözött, pestről. Ugye a zelőfizetést nem tudta magával vinni. Szerencséjükre volt valami kiskapu az ászf-ben, így megúszták ingyen. (lehet azóta bezárták ... már a kiskaput :P)

@joska141: nekem is volt már ilyen (hogy lejárt a hűségidő), igaz LYó régen. Meg is lepődtem, hogy nem emelkedett az előfizetési díjam. Mondjuk a mai napig nem értem ez hogy sikerült, de ki vagyok én, hogy azért verjem az asztalt, mert többet akarok fizetni? :D

The Crazy One 2016.04.19. 11:37:44

Én boldog vagyok a tévé hűség lejárása után a UPC direct szlovák változatánál. e-számlázást kértem, járt hozzá havi 20 cent kedvezmény. Lejárt a hűségidő és a januári számla leglegleglegalján írják is, hogy mostantól ám nagyon megemelik havidíjat: konkrétan elvették a 20 cent kedvezményt. Észre se vettem, csak a minap hívott egy nőszemély és magyarul szólt, hogy hahó, van negyven cent tartozásom, nézzem már meg a számlát, meg az utalási megbízásaimat. Így is lehet.

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 11:41:00

Nem tudom, hogy pontosan ez volt-e a Hilda célja. Zsinórban jönnek az érdektelen posztok, és a hozzá illő érdektelen kommentek. Véletlenül becsúszik hetenként egy izgalmasabb poszt, de az nem védi meg ezt a fórumot a teljes elérdektelenedéstől.

metal · http://electric.blog.hu 2016.04.19. 11:45:47

" levélben kifejtettem, az előzőekben leírtakat, és azt is, hogy nem volt szándékomban megszüntetni a szerződést, ez csak miattuk történt így."

Szóval a cég tehet róla, hogy elköltöztél! Aha mesélj még....

Terézágyú 2016.04.19. 11:51:55

@The Crazy One:
"Észre se vettem, csak a minap hívott egy nőszemély és magyarul szólt, hogy hahó, van negyven cent tartozásom, nézzem már meg a számlát, meg az utalási megbízásaimat."

ugye ugye, sose olvassátok el a számlalevelet!!!!!!!!!!!!!!!! irgum és burgum!
lehet hogy a pószter se olvasta el, pedig benne vót...

sáros_tehén 2016.04.19. 11:53:03

@atpijkamo132: Reméljük nyáron valaki lemegy nyaralni EDE-hez...

Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2016.04.19. 11:55:07

Kedves Poszter!
Szerintem a saját nyakad raktad a hurokba.
Lehet, hogy az ügyfélszolgának igaza volt, hogy más szolgáltatótól átjött ügyfélként nem volt hűségidőd (bár ebben azért kételkednék egy kicsit), de azzal, hogy a 20 megás netért aláírtad az egy év hűséget, ezt mindenképpen buktad, ugyanis azt már Vidás ügyfélként tetted.
Számomra azért az is kérdéses, hogy ha az ADSL kiépítés nem tudta számodra kiszolgálni a 15M-át, akkor miből gondoltad, hogy a 20-at ki fogja? Az ADSL sebessége erősen függ attól, milyen messze vagy a bekötési ponttól, lehet, hogy ez volt a gond. Azt meg naivitás elvárni a szolgáltatótól, hogy majd +5M-ért cseréli a madzagot a bekötési ponttól kezdve...

The Crazy One 2016.04.19. 11:55:30

@Terézágyú: nem, nem olvastam el. 12 ugyanolyan e-számlát küldtek, mindig ugyanaz a közlemény rovat, mindig ugyannyi az összeg. És igen, tényleg benne volt. Nálam egyelőre a tót júpíszi a gecikorrekt cég kategória.

Terézágyú 2016.04.19. 11:58:59

@The Crazy One:
Veľmi vám ďakujem v mene spoločnosti

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 12:03:24

@sáros_tehén: Baszhatod, ha Hilda nem teszi ki. Helyette lesz egy "nem kaptam meg a csomagom mert nem voltam otthon" típusú dögunalom poszt.

The Crazy One 2016.04.19. 12:07:48

@Terézágyú: Szívesen. Érdekes, engem automatikusan magyarul beszélő ügyfélszolga szokott hívni. Nekem ez is tetszik....

Terézágyú 2016.04.19. 12:10:11

@The Crazy One:
Csak van valami haszna trianonnak.... :-/

Dikusz 2016.04.19. 12:18:14

Nem vagyok otthon abban, hogy melyik szolgáltató a legjobb, kivétel nélkül mindegyikről lehet jó-, és rossz tapasztalatról hallani.
Túl sikeres sem vagyok a Homáron olvasottak szerint, mert amióta telefonunk van több mint 30 éve, a T-nél vagyunk. A csomagért havonta 10e Ft-ot fizetünk (TV-internet-telefon).
Lehet, hogy van ennél sokkal olcsóbb, de hol, és mennyi? Próbáltam megnézni a többi szolgáltatónál mennyit fizetnénk, nem nagyon jött ki kevesebb.

Nem értem miért gond a posztolónál, hogy megjegyezze mikor jár le a hűségidő. Ha mást nem is, de ezt képes vagyok megjegyezni. Nem figyel oda a lejáratra, de ment az internet, ez a lényeg. Amikor látja a számlán, hogy többet kell fizetnie, akkor elkezd kapkodni. Ennek ellenére két hétig vár az AD kódra. Majd megetetik valami kedvezménnyel, akkor rögtön köt egy hűségszerződést, innentől kezdve szerintem már nem mondhatja azt, hogy átvett ügyfél. Egy év hűséget írt alá, nem írta mennyi volt még hátra, nem lehet tudni mi lett volna a jó megoldás.

Amúgy a T is a 2 hónappal előbb jelezte a számlán, hogy lejár a hűségidő.

Műszaki 2016.04.19. 12:18:45

Birka.
Ha a Holdra költöznél akkor is a szolgáltató lenne a hibás, hogy nem tud ott szolgáltatni?
Esetleg úgy vásároltál kihagyhatatlan házat, hogy megnézted tud -e ott a szolgáltató szolgáltatni? Vagy ez a 18 000 Ft olyan sok, hogy így már nem érte meg házat venni?
Matematikai alapműveletek mennek?
Kiszámolod, hogy melyik a nagyobb veszteség, fizetni tovább a szolgáltatást a hűségidő végéig, vagy kifizetni a büntetést. A kisebbik összeget hozzáadod a ház vételárához. Ha így is megérte, akkor örülj, ha nem akkor verd a fejed a falba!

Dikusz 2016.04.19. 12:29:13

@atpijkamo132: remélem nem haragszol meg rám, de szeretném megkérdezni, milyen az érdekes poszt? Van elképzelésem, pl vendéglős-tálcás-kékszalagos-vendégkönyves, de lehet csak ilyen nyomi posztokat küldenek be.

Azt megígérhetem, ha nekem lesz posztolni valóm (üdülés), akkor beküldöm. Vagy ha egészségfelmérésre hívnak, akkor nem hagyom ott az agymosás előtt, azt is megírom. A baj akkor van, ha az üdülésnél jó tapasztalatot szerzek, akkor meg azért nem lehet megírni, mert az tényleg nem érdekel senkit.

sáros_tehén 2016.04.19. 12:37:38

@Dikusz: Az a jó posz ahol a poszternek igaza van. Mostanság 90%-ban olyanok jönnek, ami végén kiderül, hogy a poszter egy segghülye volt. (vagy simán hazudott)

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 12:43:42

@Dikusz: "10e Ft-ot fizetünk (TV-internet-telefon).
Lehet, hogy van ennél sokkal olcsóbb, de hol, és mennyi?"

Évi 120 ezernél olcsóbb? Az könnyű.

Digi TV műhold: 33 eFt/év.
Internet: mondjuk 32 eFt/év.
VOIP mondjuk 1600 perc/év: 8 eFt/év.
Összesen 73 eFt/év. A maradék 47 eFt-on nyaraltok két napot Hévízen.

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 12:54:51

@Dikusz: "milyen az érdekes poszt? Van elképzelésem, pl vendéglős-tálcás-kékszalagos-vendégkönyves"

Megválaszoltad.

Aztán szükséges, de nem elégséges amit @sáros_tehén: mond, hogy a poszter ne legyen idióta.

Nézem az elmúlt hetek termését:
"Megkereslek, levadászlak, megöllek"
Mitől trágár egy levél / Frissült a Café Frei válaszával
És ez a kettő, amit találtam, még nem jó poszt, de legalább az eladó és a vevő egy szinten vannak.

"ha nekem lesz posztolni valóm (üdülés), akkor beküldöm"

Hiába, ha Hilda nem teszi ki. (Eleve hátrányból indulsz, mert tudod az anyanyelvedet, tudsz fogalmazni, és nem vagy segghülye. Esetleg próbálj meg modoros lenni, gondosan tölölj minden vesszőt, írj külön minden összetett és ragozott szót, használj pár kifejezést hibásan, majd a végén töröld a két kulcsmondatot a balladai homály érdekében...)

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 13:02:29

@Dikusz: "Internet: mondjuk 32 eFt/év."

Ebben nem vagyok biztos, ez lehet, hogy telefon előfizetéssel. De 50 eFt/év alatt mindenképp van. Fontos, hogy hol.

www.internetet.hu/hasznos-tan%C3%A1csok/olcs%C3%B3-internet.html
www.szelessavkereso.hu/

Dikusz 2016.04.19. 13:13:38

@atpijkamo132: biztos igazad van, de ennek ellenére én nem mertem váltani. Kiszámolták nekem, hogy ugyanezekkel a paraméterekkel amit a T ad, Digi mit ajánl. Kb a fele jött ki, mint amit számoltál. Nem lenne ennyi a különbség, de a telefon vezetékes. Ha azt nem számolom bele, és ha VOIP lenne, akkor kb ugyanannyi a T ajánlata is.
Hévízre csak ritkán járok (ötévente) fürdeni, jó drága. A magyar vendég a legkevesebb.

amindenes.blog.hu 2016.04.19. 13:24:37

Lehet tolmácsra lett volna szükséged. ;3

Dikusz 2016.04.19. 13:27:51

@atpijkamo132:
De akkor meg a kommentelők szednek szét, a helyesírás, meg a modorosság miatt.
Sokszor meg észrevettem, hogy alapból tudok hülyeséget írni, pedig nem is akarok:)

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 13:33:16

@Dikusz: "akkor meg a kommentelők szednek szét"

Álnéven írd, te dinka! Modjuk Szukid.

"alapból tudok hülyeséget írni"

:)) Na ugye! Egy kis gyakorlással sztárposzter lehecc.

apadomil 2016.04.19. 13:44:31

Üdv, itt a poszter!

@Lakatos Gábor:
A hűségidővel nem volt gondom, tudtam, hogy fizetnem kell, ha lelépek. De mivel a szolgáltatást alapvetően azért nem tudtam tovább vinni, mert Ők ott nem szolgáltatnak., mondhatták volna, hogy ok, akkor felezzünk, vagy legyen a 18.000 Ft helyett 12.000 Ft.

@sáros_tehén: Ha rendelsz interneten az új csajodnak / pasidnak egy szexi fehérneműt, de kiderül, hogy nem tetszik neki a színe, akkor mit tartasz korrektnek az eladó részéről:
1. fizesd ki, mert megrendelted. punktum!
2. visszaküldöd, és levásárolhatod az árát.

Tudom, hogy nem tökéletes a példa, de én a kettes verzióban bíztam, hogy a szolgáltató korrekten áll hozzá a problémámhoz.

@Lakatos Gábor, @Firestarter.18: Azért hittem a 20MB/s -ben, mert az ügyfélszolgálatos hölgy megemlítette, hogy új ADSL modemet hoznak, és ezzel stabilabb, jobb minőségű internet lesz. Tény, hogy stabilabb és gyorsabb lett a Huawei modemmel! :)

@metal: Vannak olyan lehetőségek, amiket nem lehet kihagyni. Ez a költözés olyan volt. Fent leírtam, hogy a szolgáltató részéről a korrektséget vártam volna el (problémamentes ADSL igénybevevő, pontosan fizet, nem b*szogatja az ügyfélszolgálatot, egyszóval ideális ügyfél). Ha Te a költözésnél kivárod a hűségidő végét, akkor még ideálisabb ügyfél vagy! Hahahaha!

Kevésbé happy end (számomra), de hogy túl legyek rajta, kifizettem a hűségadót. :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.04.19. 13:48:40

@Firestarter.18: Telekom értesít és az elektronikus számlán is ott van a lejárat időpontja. Vodafone-nál minden számlán ott van. Csak el kell olvasni.

Tron65 2016.04.19. 14:17:31

Ha költözöl, ŐK bukták a hűségidőt.

sáros_tehén 2016.04.19. 15:00:16

@apadomil: Te egy szolgáltatást hasonlítasz egy használati tárgyhoz. Hülyébb vagy mint gondoltam.

Ismétlem. A szolgáltatónak SEMMI köze hozzá, hogy Te hova költözöl. Ezért nem fog engedményt adni a kötbér összegéből. És ha ezt nem tudod felfogni akkor veled van a baj. Még a nagy (T, Digi, Invitel, UPC) sem szolgáltat mindenhol az országban. Gondolod akkor egy garázscég pont fog??
És mivel Te egy érvényes hűségszerződést akarsz felbontani... ki kell fizetned a kötbért.. ennyi.

Bombaló 2016.04.19. 15:08:13

@apadomil:
Megmagyarázza... ejj posztoló.

Kezdjük ott, hogy a saját költözésed miatt te kezdeményezted a szerződés felmondását. Innentől már ne kérj jófejséget a cégtől. Semmi közük hozzá, hogy te miért költözöl.
Amire metal utalt az annyi, hogy a volt lakásod új tulajdonosának/bérlőjének is felkínálhattad volna a bekötött netet, hovatovább a kérdés az volt, hogy a hűségidőből hátralévő hónapok x havidíj az kisebb-e mint a 18000 Ft. Érted?

A példád nagyon rossz, mert fehérneműt sehol nem váltanak vissza. Ha jobban tetszik, akkor a pl. a színe miatt semmiben nincs jogod cserét kérni, ha az adott tárgy működőképes... Olvass egy kis Homárt visszafelé és megtanulod, hogy mit lehet és mit nem.

Phil Necro 2016.04.19. 15:11:46

Az visszazatero motivum nem cska a levelekben,de a homaros felvezetokben is,hogy a "mocskok csak ket het mulva valaszoltak".
Ha a torvenyek,es az aszf szerint is 30 napon belul kell valaszolni,akkor ez kb. olyan,mintha valaki arra panaszkodna,hogy ejfelkor nem tudta kicsereltetni a hibas konyvet a konyvesboltban,pedig vasarlaskor egy oraval a zarora utan is kiszolgaltak.

metal · http://electric.blog.hu 2016.04.19. 15:52:13

@apadomil: Ez most komoly, vagy szórakozol? Kötöttél egy szerződést, amiben vállaltad, hogy olcsóbb havidíjért cserébe x ideig nem szünteted meg. Majd mégis megszünteted, és elvárod, hogy a szolgáltató ne kérje a szerződés szerinti kötbért? Pusztán azért, mert ahova költözöl, ott a szolgáltató nem szolgáltat? Ha Alaszkába költözöl, akkor is elvárod, hogy ott is legyen szolgáltatása a Mo-i szolgáltatónak?
Gondolkozz! Tudom nehéz, de próbáld meg:)

FDToth 2016.04.19. 21:21:12

Erdekes ez az itthoni valaszadaasi hatarido. Az elmult hetekben tobb kulfoldi nagy gyartonak vagy kereskedonek irtam, meg aznap mindegyik rogton valaszolt, angolul. Itthon irsz, mar jon is vissza egy mail h blabla x torveny meg y rendelet uh 30 nap... Miert megy gyorsabban a valaszadas kulfoldon, mint itthon?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.20. 07:25:25

@apadomil: "azért nem tudtam tovább vinni, mert Ők ott nem szolgáltatnak., mondhatták volna, hogy ok, akkor felezzünk"
Milyen alapon? Ha a szolgáltató ászf-jében erre nincs kibúvó, akkor I.J.

"Ha rendelsz interneten az új csajodnak / pasidnak egy szexi fehérneműt, de kiderül, hogy nem tetszik neki a színe...
Tudom, hogy nem tökéletes a példa, de én a kettes verzióban bíztam, hogy a szolgáltató korrekten áll hozzá a problémámhoz."
Mmmm ... fincsi lehet belebújni egy olyan fehérneműbe, amit ESETLEG előtte felpróbált valami gombatenyészet, majd visszaküldött, mert nem tetszett a színe. Aztán majd vakarózhatsz, járhatsz orvoshoz. Akkor azért is reklamálni fogsz?
FEHÉRNEMŰT NEM CSERÉLNEK/VESZNEK VISSZA. NEM VÉLETLENÜL! Ha valahol mégis, ott én inkább nem vásárolnék.
A példád nem hogy nem tökéletes, hanem egyenesen SZAR!

"Vannak olyan lehetőségek, amiket nem lehet kihagyni. Ez a költözés olyan volt."
na, pont ilyen a hűségidőn belüli szerződésbontás. Kihagyhatatlan a büntetés kifizetése.
De írták korábban. Az új tulajjal kellett volna beszélned, hogy átvegye. Panaszkodni persze egyszerűbb, mint (előre) gondolkozni.

@Dikusz: "...Hévízre csak ritkán járok (ötévente) fürdeni, jó drága..."
ÖÖööö ... ezzel én nem dicsekednék :) Az emberek nagy része naponta (legalább) egyszer szokott (még én is) :P
Hévíz helyett ajánlanám Mosonmagyaróvár-t. Nekem nem tűnt vészesen drágának (már ha gyógyferedő)

KisIst 2016.04.20. 07:35:24

@Firestarter.18: A Telenor nem vette meg a Pannont, mindig is az övék volt, csak egységesítették az arculatot...

Dikusz 2016.04.20. 08:53:55

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
:))) hehe... Nem azt írtam, hogy ötévente fürdök:P
Mosonmagyaróváron még nem voltam, bár sokat túrázunk országszerte. Tervbe is van véve, hogy meglátogatjuk Szigetközt, akkor elmegyünk a gyógyfürdőbe is.
Megnéztem a fürdő/szálloda honlapját, tényleg jó lehet, de a képgaléria elsőnek beugró képén egy hölgy hátán az iszappakolás (vagy mi) olyan, mintha egy háromnapos tehénlepény volna.

joska61 2016.04.20. 09:53:18

"olt már lehetőségem jó pár internet szolgáltatót kipróbálni" Akkor tudhatnád, hogy MIND szar, csak kicsit másképp.

atpijkamo135 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:19:36

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: ""Vannak olyan lehetőségek, amiket nem lehet kihagyni..."
@Dikusz: "...Hévízre csak ritkán járok (ötévente) fürdeni, jó drága..."
ÖÖööö ... ezzel én nem dicsekednék"

:)) Nem bírtad kihagyni. Nah, nagy szerencséd, hogy Dikusz nem vette zokon, mert talán elfelejtetted, de Dikusz a védelmem alatt áll.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.20. 21:12:07

@atpijkamo135: Valóban, tartottam magam ameddig tudtam :(
Tudom, hogy Dikusz nem olyan :P :)
Viszont ha már majd' mindenki a védelmed alatt áll ... mi a helyzet a homárgazdával?

@Dikusz: azt nem próbáltam, csak a kénes vizest. Első nap még elég kellemetlen volt, másnap már alig vettem észre.

Matteo79 2016.04.20. 22:29:54

Ezt a barom posztolot... Baratom itt te vagy a hulye nem a szolgaltato. Nem lehetsz egyszeru eset

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.21. 00:55:43

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Kezdetben volt, láttam benne fantáziát, azt mondta, van egy álma, tanácsokkal segítettem. Aztán mikor mindnek pont az ellentétét csinálta, és sokakkal szemétkedett, beláttam tévedésem, és levetem róla a kezem. Kurva okos vagyok, de még nem jézuskrisztus.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.04.21. 09:10:13

@atpijkamo132: Hévízen? Amikor Edéhez is mehetne? Nooórmális?
süti beállítások módosítása