Tékozló Homár

Rákos betegért nem ment időben a betegszállító

2016.06.15. 14:16 | Homár Hilda | 88 komment

screenshot_2016-06-15_14_06_54.png

Nehéz és nagy felelőséggel járó munkát végeznek az egészégügyben dolgozók, általában rettenetesen túlterhelve ráadásul, ami csak növeli a hibázás lehetőségét. Az alábbi sztoriban nem is az a megbocsáthatatlan, hogy a betegszállító cég diszpécserközpontja félrekavart valamit, hanem ez a rész: "A túloldalon flegma pasas jelentkezik, kioktatja anyámat. Majd jönnek, most elfoglaltak, dolguk van. Ne aggódjon, asszonyom, a kórházban úgyis ott vannak délutánig."

Édesapám súlyos beteg, áttétes daganatoktól szenved. Folyamatosan különféle kezelésekre kell vinni, ami csak mentőautóval történhet. Számos betegszállító cég kínál ilyen szolgáltatást, sajnos elég borsos áron. A lakástól a kórházba 6000 forintot kérnek, és vissza is annyit. Egy 10 alkalmas sugárterápiánál tehát csak a szállítás 120 ezer forintba kerül. 

Ma reggel 10 órára időpontra kellett (volna) mennünk az Uzsokiba sugárterápiára. Reggel 9 órára rendeltünk egy betegszállítót a Pártos-Med Kft-től. Külön a lelkükre kötötte édesanyám, hogy pontosan jöjjenek, mert a beteg nem tud órákig várakozni a folyosón, míg sorra kerül, pontos időpontra kell odaérni.

De a kocsinak sem 9 órakor, sem 10 órakor nem volt se híre se hamva. Kétségbeesett telefonok a kórháznak, hogy várjanak. Rendben, áttették az időpontot 11-re. Telefon a cégnek, hol a fenében vannak? A túloldalon flegma pasas jelentkezik, kioktatja anyámat. Majd jönnek, most elfoglaltak, dolguk van. Ne aggódjon, asszonyom, a kórházban úgyis ott vannak délutánig. 

A kórház azoban 11-nél tovább nem tudott várni. Édesanyám ismét felhívta őket, és mondták, hogy már jobb, ha el sem indulnak. Át kellett tenni a kezelést másnapra. 

A 9-re rendelt kocsi végül fél 12-re állított be, és édesanyám épp most küldi el őket, amint ezt írom. Holnap egy másik céggel próbáljuk édesapámat eljuttatni a terápiára. Igaz, ők még drágábbak, velük 9600 forint egy út. Remélem, az ő nevüket már nem kell a Tékozló Homár olvasóinak figyelmébe ajánlanom.

A Pártos-Med weboldalán - ami a 90-es évek végéről felejtődött itt - azzal büszkélkedik, hogy "pontos, megbízható szállítást" vállalnak. Nos, ez nem sikerült! A mentő személyzetének becsületére legyen mondva, hogy szirénával rohantak, és a főnökük helyett is szégyellték magukat. Ők csak tíz perccel korábban kapták meg a címet. Az eredmény: egy súlyos beteg embernek késik a kezelése, a kórházban potyára rendezgették át az időbeosztást, és a drága sugárterápiás felszerelés üresjáratban állt, mert nem érkezett meg a beteg. Ezalatt nyilván kezelhettek volna valaki mást.

Gratulálunk, Pártos-Med, gratulálunk, ügyvezető igazgató úr. Remélem, egy napon Önt is hasonlóan szolgálják majd ki.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sáros_tehén 2016.06.15. 14:28:58

Ez a weboldal... édes istenem.. ezelőtt 10 évvel ha ilyet csináltam égett a pofám miatta.
Egyszer tegez, egyszer magáz..

Abban tud segíteni valaki, hogy pl miért nem tud / lehet taxival mennyi? Csak mert ennyiért gondolom az is elvinné. (most hogy szopatják az UBERT az ne említsük)

Egysimaegyfordított 2016.06.15. 14:36:32

Mit várnak amúgy áttétes daganatok esetén a sugárterápiától? Csak kérdezem.

Terézágyú 2016.06.15. 14:42:42

A sima betegszállítók simán megteszik, hogy a reggel kilenc helyett reggel hatkor(!) állítanak be!!!!

homar4prez 2016.06.15. 14:49:50

A betegszállítást nem állja a TB? Amikor rokont hordták sugarazásra 70km-re, egy fillért se kellett fizetnie.

The Crazy One 4égy 2016.06.15. 14:53:38

Norbi haverom volt hererákos. Ő bulira vette, minket sokkal jobban megviselt. Rettenetes...

Manyecska. 2016.06.15. 14:59:08

Na, ezért fogok én posztot írni az oxigénpalackos cégről..@Egysimaegyfordított: mindent megpróbálnak. Párom anyukája kéthetente kapott enyhe kemót, egy évig. Egyszer leállt a veséje aztán a következő vitamin helyett mégis azt kötötték be újból. Általában úgy van hogy odaérkezel és harc!!! kezdődik az ágyakért aki nyer az nyer, mert korlátozott számban vannak ágyak..:( pesti kórház..

Manyecska. 2016.06.15. 15:00:25

@The Crazy One négypontnulla: nekem meg az unokatesóm. 25%-ot adtak neki. Most ennek már húsz éve tegnap volt Bordeaux-ban a meccsen vóta tévében, láttuk :D.. /nem a vénszivar!/ :) ON

szupermacs 2016.06.15. 15:02:09

@sáros_tehén: Ne vicclegeljé már! Tök jó az a háttérkép ami ismétlődni akar a jobb oldalon, közben meg mégsem.

Manyecska. 2016.06.15. 15:02:23

@homar4prez: lehet már nem volt kapacitásuk? Nem csodálkoznék:((

szupermacs 2016.06.15. 15:05:06

@homar4prez: Burzsulykáéknál az nem jár. Nincs platina-belépőkártya utópijába.

Lángharcos 2016.06.15. 15:07:40

@Egysimaegyfordított: Lehet, hogy későn derült ki, ezért áttétes. De lehet, hogy a terápiára jól fog reagálni. Hadd próbálkozzanak, mégis mi történhet?

szupermacs 2016.06.15. 15:08:47

,,Számos betegszállító cég kínál ilyen szolgáltatást, sajnos elég borsos áron."

Hallottam valami mentőautóról, ami a kórházból szokott gurigázni ki-be. Azok asszem ingyé vannak talán. Valaki erősítse már meg. Vagy csal haluzom az ilyet?

Girhes macska 2016.06.15. 15:34:05

@szupermacs: Azt az izét nem lehet igénybe venni, ha csak kezelésre megy a beteg.

Girhes macska 2016.06.15. 15:35:56

Az ártáblázatban következetesen a "helyiség" szót használják. Ha a szobából a konyhába akarok menni, az mibe kerül?

szupermacs 2016.06.15. 15:36:11

@Girhes macska: Ilyenkor saját magát hibáztathatja, hogy nincs autója, amivel vinné.

Girhes macska 2016.06.15. 15:40:38

@szupermacs: Lehet, hogy már eladta, hogy fizethessék a hálapénzt.

szupermacs 2016.06.15. 15:42:14

@Girhes macska: Ilyenkor saját magát hibáztathatja, hogy ennyi esze volt. Éljen a korrupció. És majd ha beteg leszek én is, ezért kell fizetnem a hullapénzt, mert előttem lév 2352352546 generáció így próbálta megoldani a gondját. Grat!

Reactor 2016.06.15. 15:45:08

Na ez a röhej, amikor már a maszek egészségügyi cég is szarul teljesít, nemcsak az állami.
Ha ilyesmi fordul elő, hogy nem akaródzik nekik bevinni a kórházba a beteget, vagy elhozni onnét, tárcsázni kell taxit vagy Übert, a maszek céggel meg közölni, hogy lóné örömét a valagukba...aztán pedig keresni egy másik maszek egészségügyi céget, van elég szerencsére, ha már az állami egészségügy egy nagy nulla.

Terézágyú 2016.06.15. 15:52:23

Azt írja a pószter, hogy
"Folyamatosan különféle kezelésekre kell vinni, ami csak mentőautóval történhet."

Dikusz 2016.06.15. 16:17:38

Ez a poszt nem ide való, hanem a Praxisra. Ott is éppen ugyanilyen poszt fut, azt hittem ugyanazt tették ki ide.

@szupermacs: @Girhes macska: jól írta a posztoló, a 6000 Ft az átlagár Budapesten belül. Vidékre Ft/km alapján szállít a fizetős. Ha vizsgálatra szállítják a beteget, a háziorvos előre megrendeli a (térítésmentes)mentőt, aztán lehet várni. Többnyire órákat, de valahol ez érthető, kevés a kocsi, nyilván a súlyosabb betegeket látják el. Az ingyenes betegszállító kocsin meg nem is mindig tudja elszállítani a beteget.

A posztoló azt írja, hogy ők rendelték a fizetős betegszállítást, nekünk mindig a háziorvoson keresztül kellett ezt kérni, csak úgy nem lehetett rendelni. Olyan még nem fordult elő, hogy panaszunk lett volna rájuk.

Terézágyú 2016.06.15. 16:24:54

@Dikusz:
"Ez a poszt nem ide való, hanem a Praxisra."

Na, ott aztán pörögnek az "a beteg a hibás!"-kommentek. Az egészségügyisektől...

Dikusz 2016.06.15. 17:11:25

@Terézágyú: itt meg a vásárló a hibás. A vásárlóktól...:)
Egyébként igazad van, de annak a blognak aztán tényleg nincs gazdája. Ugyanakkor kezdtem azt is olvasni, mint a Homárt, nagyon sokat romlott az is.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.15. 17:19:26

@Dikusz: "@Terézágyú: itt meg a vásárló a hibás"

A zugugyved.blog.hu/ romlott a legtöbbet. Bár ott sose a vásárló volt a hibás.

Terézágyú 2016.06.15. 17:22:03

@Dikusz:
" itt meg a vásárló a hibás. A vásárlóktól...:)"

Éppen erről van szó, hogy nálunk nem a sok bejelentkezett boltos mondja azt, hogy hülye volt a vásárló, hanem a többi vásárló.
Tehát nem a saját brancsát védi.

Mint a Praxisnál a sok egészségügyis.

gabors 2016.06.15. 17:45:31

@szupermacs: /"Ne vicclegeljé már! Tök jó az a háttérkép ami ismétlődni akar a jobb oldalon, közben meg mégsem. " ettol "mobil friendly" !!!

gabors 2016.06.15. 17:48:56

allamositani a gecibe hozzacsapni a NER-hez rogannak vagy szijjgyartonak biztosan van valami haverja aki ebbol is penzt tud kilopni ...

es uj neven Nemzeti Mento es Betegszallito ZRT-kent tovabb uzemelhet sokkal rosszabb nem lessz (jobb sem) ... (minden jog fenntartva)

dani27bpbp 2016.06.15. 19:49:55

Megértem a posztolót és a fájdalmát is, de kívánni rosszat nem kívánunk másnak, max. gondoljuk, mert visszaüt...

gabors 2016.06.15. 20:13:11

milyen jol jonne az uber ??????

megamenn 2016.06.15. 20:32:01

OFF: nemtuggya valaki, mikor játszanak a mink a osztrákokkal?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.15. 20:37:49

@gabors: a mentőautó és a skoda fabia közötti különbség megvan?

gabors 2016.06.15. 20:48:29

@sugargiraffusplumps.: "a mentőautó és a skoda fabia közötti különbség megvan? "

meg hat .. de nem minden "kezelesre" jaronak kell mentoauto (a posztbol nem derul ki hogy miert kell vagy esetleg nem kell mento)

ja es nem mento hanem csak betegszallito pont ezt szervezte ki a kurmanyunk .... vagyis egy mikro busz amiben semmi komolyabb egeszsegugyi szerkezet nincs (gondolom mento apolo sem )

ööö,izé 2016.06.15. 21:17:30

@Terézágyú: A kápó is ezt csinálta, de még az is becsületesebb, mert ők az életükért futottak. Az itteni hszólók mindezt puszta jóérzésből nyomják.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.15. 21:55:41

@gabors: a poszt második mondata. szerinted viccből nem biciklizik be a kórházba a beteg?

amúgy annak a hüjepicsának a kommentjét a fészbukkcsíkban miért is nem törölted, Hilda?
ezért téged jobb helyeken úgy megbasznának, hogy kettéállna a füled is, kérlekszépen.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2016.06.15. 22:10:43

@sugargiraffusplumps.: Te most komolyan azt hiszed, hogy Helga/Hilda/akárki foglalkozik is ezzel? A feladat, hogy posztot tegyen ki, ami kattintást hoz. Hogy erkölcsileg ez egy nulla, azt senkit nem érdekel ...

gabors 2016.06.15. 22:15:05

@sugargiraffusplumps.: " a poszt második mondata. szerinted viccből nem biciklizik be a kórházba a beteg? "

nem tudom lehet ... te sem tudod (ha nem te vagy a posztolo)

Radzeer 2016.06.15. 22:32:38

Keszei Kriszta !
Vicc ahogy írsz!
"azonnal felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, Imre Sárközy-vel"
Magyarországon ezt az embert Sárközy Imrének hívják.
De mint látható te Facebookiában élsz.
Mert leszólták a weblapod teljesen jogosan, már azt hiszed te vagy hivatott hülyeségeket nyilatkozni a rád egyáltalán nem tartozó ügyben?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.15. 22:41:21

@Andrass9: a kezdeti svungja egy zsírosbödönben fuldokló polip csapkodásába fordult át. végül is nekem nyóc, csak kár a pixelekért, érted.

ööö,izé 2016.06.15. 22:58:30

@gabors: "Folyamatosan különféle kezelésekre kell vinni, ami csak mentőautóval történhet." Ez így le van írva a a posztban. Ezt te miért kérdőjelezed meg? Orvosként többet tudsz az itt hozzászólóknál és ez puszta tényfeltáró, ártatlan meghazudtolása a poszternek? Ha írt volna dg-t, akkor itt a homáron a magadfajta eldönti, hogy esetleg arra a BNO-ra nem is kell a mentő, megint hülye a poszter, ugorjunk? Korrektnek akarod magad láttatni, nem látszol annak. Sőt. Amikor a hülye okoskodik tipikus esete:-(

nyakira 2016.06.16. 01:15:52

@Manyecs: minek harcolni az életért? Meghalni könnyebb. Áldás, akinek könnyen jön.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.16. 02:46:33

@gabors: hüjevagy fiam, csak nem forogsz.
betegszállító qrvára nem egyenlő a taxival, uberrel, lóháttal, de a te kedvedért talán kivételt tennék egy trágyaszállító lovaskocsival (már ha téged kellene beszállítani vhova)

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800019.NM
ne válaszolj, mert nem fogom látni. te is mész a többi agyhalott közé (gyk.: szűrés)

sáros_tehén 2016.06.16. 08:24:52

Keszei Kriszta:
1 remélem a beteg családja az utolsó filléredet is kiperli belőled, amiért nagy nyilvánosság előtt megosztottad az egészségügyi adatait

2. Ha ilyen munkát végzel weboldalszerkesztésben, online kommunikációban.. akkor kérlek NE TEDD.. hagyd abba.... csak lejáratod a többi lelkiismeretes szakembert.
Ez nem neked való szakma. Menj el inkább répát pakolni a tescoba.

AtiSnatch 2016.06.16. 08:39:32

@sáros_tehén: A képeiből és a posztjaiból kiindulva valószínűleg a főnök rokona lehet.

"Nem azért, de ez a fajta hozzáállás se igen korrekt .... én ugy gondolom .... Nekünk nem volt bajunk, időre jöttek amikor időre kértük őket ...." :D

Rongyosgárda 2016.06.16. 08:41:15

Mit írt ez a csodás asszony? Le van tiltva a pofakönyv.
Köszi!

AtiSnatch 2016.06.16. 08:45:53

@Rongyosgárda:

Keszei Kriszta :
"Kedves Ágh Ferenc és Kovacs Laszlo! Olvastam a cikket és igen meglepett amit olvastam. Én szerkesztem a weboldalt és a facebook-os oldalukat is ebből kifolyólag állandó kapcsolatban vagyunk, de ezt olvasva nem vártam a következő találkozásig, hogy tisztába tegyük a céget és a kollégákat egyaránt. Ezért aztán azonnal felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, Imre Sárközy-vel aki informált a valós tényekről. A Tisztelt szállítást megrendelő hölgy sms-ben rendelte meg a a férje betegszállítását (mely nem az első eset volt, hiszen a beteget több alkalommal szállította már a Pártos-Med Kft. kezelésre), melyben nem volt szó a 10 órai kezelés pontos időpontjáról, ellenben a 9-12 közötti betegszállításról igen. Vagyis! Konkrétan nem 9 órára rendelte az autót, csak az sms végén említi meg, hogy 9- 1/2 10-kor indulnánk. Olvasatomban nem pontban 9-re rendelte az autót, mert akkor, akkor is ért volna oda (mint esetünkben is számtalan alkalommal). Az, hogy a sofőr előtte 10 perccel kapta meg a címet szintén nem fedi a valóságot, mert a betegszállító kollégák előző nap kapják meg a pontos címeket és a hozzájuk tartozó időpontokat is.
Imre Sárközy engedélyével most bemásolnám a megrendelő hölgy sms-ét:
"Jun.14 kedd 9-12 kozott sugarkezelesre kell a ferjemet ...... vinni a .... cimrol az Uzsoki korhazba, majd a kezeles utan vissza, hazahozni. 9 -Fel 10 - kor indulnank. Gerincattetes ember!"
Ennek tudatában azt gondolom a Pártos-Med Kft. nem okolható az elmaradt kezelésért ... a Kórházat kellene inkább megkérdezni, hogy ha 9-12-ig végeznek sugárkezelést, akkor 11 órakor miért mondják a betegnek, hogy már le se induljanak és átteszik másnapra (amit persze megértünk mindannyian, hogy nagyon rossz egy betegnek, ha nem rákbeteg akkor is). "

A pontok helyére először beírta az adatokat. Majd ezután beírta ezt:

"Nem azért, de ez a fajta hozzáállás se igen korrekt .... én ugy gondolom .... Nekünk nem volt bajunk, időre jöttek amikor időre kértük őket ...."

Rongyosgárda 2016.06.16. 08:53:01

@AtiSnatch: Köszi

Enyhén Tajgetosz pozitív.... we miss u, Lipótmező :( Persze, csak ha a (qrmány)Pártos-Med a tranzit...

gabors 2016.06.16. 09:21:14

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
"hüjevagy fiam, csak nem forogsz."

nyugi nyugi ... ez a homar nem valami jogaszklubb ... :-)

sáros_tehén 2016.06.16. 09:33:31

Megértem a posztert. Nagyon idegesítő tud lenni, hogy ember kiad 1-2 havi fizetését egy gépért (amivel mondjuk dolgozna 5-6 évig) és nem képesek egy normális géped adni.

Manyecska. 2016.06.16. 09:39:06

@nyakira: lehet, de neki volt/van három gyermeke. Párom a középső..Ja, meg öt unokája.
na pont ezért futok a hospice-alapítványnak..még otthon a jobbik eset, nagyapám is hazaszökött a kórházból /:D/ annó..de ilyen alapon most is leugorhacc a hídról problem solved.

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 09:46:55

@AtiSnatch: Aaaaa... Azt is masold be neki @Rongyosgárda: , mikor a kriszta elegedettugyfel kommentet irt be, hatha elfeljtettuk, hog nekik dolgozik. Pricelessss.

AtiSnatch 2016.06.16. 10:00:19

@atpijkamo108: azt csak kétszer másoltam be. Nem tudom,vajon a Cavington ezeken a problémákon is segít?

@sáros_tehén: Nem akarták megvenni a betegszállítót! ;D

Manyecska. 2016.06.16. 10:06:38

@nyakira: amúgy két kemó közt simán elmentek még ősszel Rodoszra egy hétig, Prágába két napig:) hidd el te sem akarnál..ONlány.

Rongyosgárda 2016.06.16. 10:14:08

@atpijkamo108: Ez a priceless: "de ezt olvasva nem vártam a következő találkozásig, hogy tisztába tegyük a céget és a kollégákat egyaránt."
én nem rendelnék innen "fuvart", ha tisztába kell tenni a dolgozókat :D El tudom képzelni az operátort a helyen:
"- Pista bácsi, volánhoz! Menni kell a betegéééért!!! PISTAAA BÁÁÁCSI!!! már megint elfelejtette a hallókészüléket?! NA TESSÉK JÖNNI ELŐBB, CSERÉLÜNK PELENKÁT!
- Kedveském, jó lenne, mert már megint találtam időben benzinkutat"

Amúgy ne sziggyuk itten krisztát, hisz multifunkciós: webszerkesztő és higiénés gondozó is egyben, ezek szerint. Csak a PR nem megy neki, dehát senki nem lehet tökéletes, ugye...

@AtiSnatch: Cavinton cianiddal keverve HALÁLOS!!

Rongyosgárda 2016.06.16. 10:19:13

@Rongyosgárda: *nem találtam.
ez a fránya afanal...anfalna... analfabetizmus... :(

otgorbebogre 2016.06.16. 11:12:20

uramatyam a beteg adatait csak igy kidobni a netre.
nehogy barki is hozzajuk forduljon!

McZozo 2016.06.16. 11:42:19

@Reactor: gondolom itt tobb szukseges szolgaltatas van nem cask fuvar a bol b be mert akkor eleg lenne a taxi is, de peldaul lehet van oxygen palack fekves .... dolgok amiket egy taxiba nem lehet megoldani en ilyenekre gondolok ami miatt ezek a betegfutarok kellenek es nem eleg egy szimpla uber

Manyecska. 2016.06.16. 13:08:12

@McZozo: na az oxigénszolgáltató is elmehet a búsba alig volt nyomás a palackba. maszkot nem adtak.. már régen rossz ha oxigénen van nem hinném hogy szállíthatók..:((( ez most OFF?

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 13:18:00

@Manyecs: "az oxigénszolgáltató is elmehet a búsba"

Azzal nekem nem szokott bajom lenni. De a hőmérsékletszolgáltató mostohán bánt velünk most tavasszal

Manyecska. 2016.06.16. 13:23:21

@atpijkamo113: én 38 fokban érzem jól magam, jó mondjuk félázsiai vagyok:D bammeg alig volt nyomás az oxigénpalackban!!! maszk helyett meg odabasznak egy orrcsövet tudod mennyire értékeli azt bárki is..nemhogy..hagyjuk:(((

Majmász Gedeon 2016.06.16. 13:36:29

Idézet András Fekete (ha már Imre Sárközy van a cikkben): Élelmiszerek és természetes gyógykezelések a rák ellen c. könyvéből:

"A Nagy Hármas"

Amennyiben Ön rákos, elég valószínű, hogy orvosa azt tanácsolta, vagy azt fogja tanácsolni, hogy az egyedül tartós kezelések az operáció, a kemoterápia vagy a sugárkezelés. Ha daganata van, az orvos megpróbálja sebészeti beavatkozás által felvágni vagy „kimetszeni” azt. Operáció után az orvosok általában kemoterápiát javasolnak, hogy toxikus „mérgekkel” próbálják elpusztítani a megmaradt rákos sejteket. Végezetül a sugárkezelés következik, hogy „elégessék” az esetlegesen megmaradt rákos sejteket. Ezért én, úgy, mint mások, a „Nagy Hármas” protokollra utalok, amely a „vágás, mérgezés és égetés”. Ez a toxikus protokoll, amellyel mindnyájunkat félrevezettek azt illetően, hogy ez a rák kezelésének legjobb módszere. Jelenleg a modern orvoslás előrehaladtával egyesek azt gondolhatnák, hogy a „Nagy Hármas” javította a rák prognózisát, nem igaz? Nem gyógyítjuk meg nagyobb százalékban az embereket, mint 1950-ben? A válasz egy visszhangzó „NEM!”. A „Nagy Hármas” története igazából annyira patetikus, hogy a rákipar úgy véli, „sikert” jelent, ha a „Nagy Hármast” alkalmazó páciensek túlélési hányada megfelel azoknak a pácienseknek a hányadával, akik nem tesznek semmit! Ezeknek a kezeléseknek mindegyike invazív, pusztító mellékhatásaik vannak, és csupán a tüneteket kezelik, nem a rák okozóját.
A „Nagy Hármas” igazából a rák terjedését és kiújulását okozza! Ahogyan a New England Journal of Medicine című orvosi folyóirat 1989. szeptember 21-i számában olvasható: "A másodlagos rák valójában a Hodgkin-limfóma és a nem-Hodgkin-limfóma, illetve egyéb rákformák kezelésére alkalmazott kemoterápia és sugárkezelés ismert komplikációja". Egy ismert onkológus kihangsúlyozta könyvében, hogy van néhány olyan tanulmány, amely kimutatja, hogy a sugárkezelésnek alávetett páciensek sokkal hajlamosabbak az áttételre a test egyéb részein is. A rákos sejtek elpusztítására használt radioaktivitás DNS-mutációkat okoz, ezek pedig új rákos sejteket alkotnak. Ebben, A rákipar című könyvben a szerző elmondja, hogy: „1902-ben egy német orvos jegyzi az első sugárzások okozta rákos megbetegedést: a daganat egy X-sugarak okozta krónikus fekély területén jelent meg. Az 1906-ban végzett kísérleti tanulmányok azt mutatják, hogy a leukémiát (vérrák) a rádium nevű, radioaktív elemnek való behatása okozhatja. 1911-ig 94 sugárzás okozta rákesetet jegyeztek, amelyeknek több mint fele (54) orvosoknál és szakértőknél jelentkezett. 1922-ig több mint 100 radiológus halálozott el X-sugarak által okozott rákban ... volt egy agyrák-specialista ismerősöm, aki az ebédlőmben állt, és azt mondta, hogy sosem alkalmazna magán sugarakat, ha agydaganatban szenvedne. Megkérdeztem: „De te sugarazásra küldöd az embereket?”, és ő azt mondta: „Persze. Kitennének a kórházból, ha nem ezt tenném”.
Ahogyan az az orvos mondja, aki 1980. július 27-én a Seattle Times című lapba írt cikket: „A mellrák esetében alkalmazott nagy mennyiségű sugárkezelés komplikációi: fibrózis, aszott mellek, törött bordák, tüdősebek, az idegek elpusztítása, hegek a szív tájékán ... a vérsejtek csökkenése, az immunitás csökkenése”. És folytatja, „A sugárzások számos komplikációja a kezelést követő néhány éven belül nem jelentkezik, hamis biztonságot nyújtva ezáltal az orvosnak és a páciensnek a kezelést követő egy vagy két évben. A csontvelő, ahol a vérsejtek keletkeznek, a sugárzások ideje alatt károsodik ... Ez vissza nem fordítható hatás”. A Megértve a rákot című könyvében a szerző rámutat arra, hogy amikor a kemoterápiát sugárkezeléssel párosítják, a másodlagos daganatok jelentkezésére való hajlamosság huszonötször nagyobb, mint a normális hányadnál.

hu.scribd.com/doc/205784605/Elelmiszerek-Es-Termeszetes-Gyogykezelesek-a-Rak-Ellen

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 13:42:39

@Majmász Gedeon: Te Majmász! Én szeretlek, imádlak! De ilyen hazug baromságokat ne kommentelj ide, mert biztos lesz egy-két együgyü, aki készpénznek veszi.

Lécci, maradj meg nyelvtannácinak, ahhoz értesz, és kellesz is itt, mint egy falat kenyér!

CID. 2016.06.16. 13:46:48

Na, azért a mami nem egyszerűen fogalmazott.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 13:52:07

@CID.: De ha kihámozod az értelmét, akkor se stimmel.

Kilenc és fél tíz közé rendelte, és vartyogott, hogy nincs ott kilencre. (Na jó, délre se, de az más tészta.)

CID. 2016.06.16. 13:55:26

@atpijkamo113: Hát ja, ez a 9-12-ig tartó időpont, nem tudom mire fel.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:02:24

@CID.: Az azt jelenti, hogy a kocsit ebben az időintervallumban fogja igénybevenni, mert ott meg is várják, és visszahozzák.

"9-re kérem a szállítást, várhatóan 12 előtt végzünk."
Ezt kellett volna mondania.

Majmász Gedeon 2016.06.16. 14:50:06

@atpijkamo113: Konkrétan mi ebben a hazug baromság? Mert ha leírok egy következtetést a fentiekből, miszerint szándékosan mérgezik az emberiséget, azt esetleg hívhatnád hazug baromságnak (ha nem ismernéd a háttérerők szándékait), de ezt így egyszerűen hazug baromságnak nevezni elég megalapozatlannak tűnik.
Egyébként nem együgyü, hanem együgyű.

Manyecska. 2016.06.16. 15:13:54

@Majmász Gedeon: :) +2 :P amúgy állítólag a kemóban is aszkorbinsav /is/ van dúlva dózisban, vagy azt nem kemónak híjják de azzal is próbálkoznak.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:23:56

@Majmász Gedeon: "Konkrétan mi ebben a hazug baromság?"

Konkréten minden egyes szava.

"hazug baromságnak nevezni elég megalapozatlannak tűnik."

Maga az egész írás teljesen megalapozatlan.

"a „Nagy Hármast” alkalmazó páciensek túlélési hányada megfelel azoknak a pácienseknek a hányadával, akik nem tesznek semmit!"

Ez egyszerűen nem igaz. Sokszorosára nő a túlélési esély.

"Ezeknek a kezeléseknek mindegyike invazív, pusztító mellékhatásaik vannak, és csupán a tüneteket kezelik, nem a rák okozóját."

Nem a tüneteket kezelik, hanem a tünetek okozóját, a rákos sejtet pusztítják.

Nem sok értelme van, hogy leírjam ennek a tömény hazugságnak a fordítottját modatonként.

A magyar onkológia, a rék gyógyítása világszínvonalú. Általában az egészségügy miatt sok szégyellni valónk van, pont ez nem.

Kellene több CT, gamma kés, jobb gyógyszerek, de nincs rá pénzünk. Kicsit javítanának, de nem sok százalékot. Az elvárható túlélési esély lényegében megvan.

A rák kezelése nem fáklyásmenet, többet kell kimetszeni, mint a daganat, a biztonság kedvéért több sejtet kell elpusztítani sugárral és kemoterápiával, mint a szükséges minimális, súlyos mellékhatások vannak, károsodik a nyirokkeringés... De ez a tudomány jelenlegi állapota. Ha a legnagyobb eséllyel túl akarod élni, alá kell vetned magad.

A rákgyógyítás a sarlatánok paradicsoma. Tényleg szeretlek, kérlek, ne dőlj be az ilyeneknek!

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:29:52

@Manyecs: "aszkorbinsav"

Székrekedésem volt, tonnaszámra ettem az aszaltszilvát, szilvalekvárt, semmi. Monta a lányom, hogy a cévitamin megfosat. (Szerintem három nap felkészülés után ledoktorálhatna az orvosin.) Mit veszthetek, bevettem 80 grammot. Semmi. Bevettem még 80-at. Hú, apám, szökökút lettem! A nyugger nem ér olyan gyorsan a kukához, mint én a klotyóra. Túllőttem a célon egy kilométerrel, de leszartam - szószerint -, boldog voltam.

A cévitamin semmi rosszat nem okoz. ami nem kell a szervezetnek, azt kipisiled.

Majmász Gedeon 2016.06.16. 16:32:30

@atpijkamo113: Oké. Neked ez a véleményed, nekem meg más. Nem baj az, ha nem egyezik. Mindenki maga rendelkezik a saját teste fölött, én mindenesetre nem mérgezném magam kemóval (és sugárkezeléssel), ha. De nem lesz ha, mert úgy élek, úgy gondolkodom és úgy táplálkozom, hogy erre esély sincs. (A negatív gondolatok is lehetnek megbetegítő hatásúak, nem csak a mesterséges adalékanyagokkal, cukorral és hússal teletömött élelmiszerek.)

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 16:52:42

@Majmász Gedeon: "Neked ez a véleményed, nekem meg más. Nem baj az, ha nem egyezik."

Ne haragudj, de ebben nincs igazad. Ez olyan, minthogy én azt mondom, hogy a föld a nap körül kering, te meg azt, hogy egy tengerben úszó teknősbéka egyensúlyozza a hátán. Ezek nem vélemények, hanem tudományosan megalapozott "igazságok".

Nem lehet az a véleményed, hogy a gondolatátvitel működik. Semmilyen módon nem sikerült igazolni, pedig ezernyi kísérletet végeztek, csak anekdoták vannak.

"Mindenki maga rendelkezik a saját teste fölött"

Ez pontosan így van.

"én mindenesetre nem mérgezném magam kemóval (és sugárkezeléssel)"

Ha nem vagy rákos, akkor nagyon jól teszed. Ha rákos beteg vagy, akkor felelőtlen dolog, ha nem követed az orvosod utasításait. A Steve Jobs egy jól kezelhető rákba halt bele így. Természetesen lehet, hogy ígyis-úgyis meghalt volna, de így nem sok esélyt hagyott magának.

"úgy élek, úgy gondolkodom és úgy táplálkozom, hogy erre esély sincs."

Nagyon helyes! Az egészséges táplálkozást az iskolában is tanítani kéne! És gyakorolni!

"A negatív gondolatok is lehetnek megbetegítő hatásúak"

Ez így igaz. Tudományosan igazolva van.

élhetetlen 2016.06.16. 18:19:02

@szupermacs: Van mentő csak nem elég. És vannak sürgős, és nem sürgős esetek. Ez 13 éve volt, (gondolom, nem sokat javultak a viszonyok), reggel 10-kor hazamehettem volna, de mondták, hogy valószínű, hogy csak este tudnak hazavinni. Én már össze voltam csavarozva, nem voltam sürgős eset. Én is magán mentőt hívtam, nem volt egy élmény. Arról nem tehettek, hogy meg kellett egy tüntetés miatt kerülni a fél várost, de nem volt senki hátul velem, hogy kérhessek egy takarót, majdnem megfagytam, mire hazaértünk. Aztán (tény, hogy szűk a képcsőforduló), lerúgták a gipszes lábammal a szomszéd virágcserepét. Szóval nem egyszerű.

élhetetlen 2016.06.16. 18:40:55

@sáros_tehén: Nem tudom, ez a mentőzés nekem csak a combig gipszben esetnél kellett, és van egy emeletem lift nélkül. Nem hiszem, hogy bármelyik taxis levinne. Mankóval meg egyedül, esetleg még jobban összetörtem volna magam. Van olyan, hogy a ház előtt megálló taxi nem elég.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.16. 23:28:38

@Majmász Gedeon: figyejj már te maki, van eladó gyógykristályom meg grabovojszám gyűjteményem.
neked olcsóbban adom, csak 150000 huf +áfaszlófasz mert neked nagy a bajod!

Majmász Gedeon 2016.06.17. 13:35:34

@atpijkamo113:
"Ne haragudj, de ebben nincs igazad."
Miben nincs igazam? Abban, hogy nem baj, ha véleménykülönbség van köztünk? Miért lenne baj? Akkor lenne baj, ha mindenki egy véleményen lenne.

"Ez olyan, minthogy én azt mondom, hogy a föld a Nap körül kering,..."
Korábban sokáig azt hitték, hogy a Föld lapos. Aztán jött Kopernikusz és Galilei. Ők is hazug baromságokat terjesztettek?

"Ezek nem vélemények, hanem tudományosan megalapozott "igazságok"."
Mitől lesz valami tudományosan megalapozott "igazság"? Attól, hogy valaki - például egy szaktekintély - leírta? És utána még sokszor leírták? És aztán kezdték az emberek elhinni? Ha valamit kezdenek tömegesen elhinni, akkor abból előbb-utóbb "igazság" lesz?

Ezzel kapcsolatban hadd idézzek Julius Andan: A világ a színfalak mögött c. könyvéből.

"Mondok egy példát. 1961-ben a CIA megpróbálta meggyilkolni Fidel Castrót; ezt az akciót hívják "Disznó-öböl akciónak".
Ön ezt tudja.
Onnan tudja, hogy mondták önnek, hogy így volt.
Ha nem mondták volna, nem tudná.
Ha másképpen mondják, másképpen tudja.
És ha mást mondanak, mást tud.
Így megy ez; ilyen egyszerű, és ennyire nincs köze a valósághoz.
Ön összetéveszti a közleményeket és a tényeket. Ez az egyik módja, ahogyan manipulálják az életét."

"Semmilyen módon nem sikerült igazolni, pedig ezernyi kísérletet végeztek,..."
Ezt nem tudhatod biztosan, mivel nem voltál ott (és főleg nem dokumentáltál) egyiknél sem.

"Ha rákos beteg vagy, akkor felelőtlen dolog, ha nem követed az orvosod utasításait."
Az orvosok (is) a gyógyszermaffia zsebében vannak, és sokszor csak azt tudják, amit tanítottak nekik. De mi van, ha félrevezették őket? Egy volt munkatársam mondta mindig, hogy az orvosok annyit tudnak az emberi testről, mint a csillagászok a csillagokról. Vagyis nem sokat.
Én azt állítom, hogy felelőtlen dolog orvosokra bízni az életünket.

"A Steve Jobs..."
Nevek elé általában nem teszünk névelőt, tehát: Steve Jobs.
Te őt hozod fel példának, én pedig Beata Bishop-ot, aki a Gerson-terápia segítségével meggyógyult, még 1983-ban. És ez csak egy az igazi, hatékony gyógymódok közül.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.17. 19:25:39

@Majmász Gedeon: "Miben nincs igazam?"

Azt kell mondanom, hogy szinte semmiben.

"véleménykülönbség van köztünk? Miért lenne baj?"

Nem véleménykülönbség van küztünk. Az van, hogy te bedőlsz egy hazug propagandának. Csak szólok, hogy ne tedd. ha még védelmedbe is veszed, az csak annál rosszabb. Az ügyésznek és a tolvajnak nem véleménykülönbsége van. (Nem akarlak tolvajnak nevezni, csak így világosabban tudom megfogalmazni. A tolvaj helyett vegyél valami elítélendő nemigazmondást.)

"Korábban sokáig azt hitték, hogy a Föld lapos. Aztán jött Kopernikusz és Galilei. Ők is hazug baromságokat terjesztettek?"

Ez egy nagyon jó példa. A rák gyógyítása - remélem - még nem ért el a lehetőségei határaihoz. Mint ahogy Kopernikusz azt hitte, hogy a Nap a világ közepe. (Most nemtom pontosan, de tegyük föl.) Ez elég nagy baromság, de a kor színvonalán forradalmi felismerés volt. A teknős hátán billegő lapos Föld hívei semmivel sem megalapozott állítást mondtak, és az elméletüknek ellentmondó határozott bizonyítékokat figyelmen kívül hagyták. Az általad idézett hazug cikk pont így tesz.

"Mitől lesz valami tudományosan megalapozott "igazság"? Attól, hogy valaki - például egy szaktekintély - leírta?"

Huh, megint jőt kérdezel. A tudomány gyakorlatában akkor lesz egy elmélet elfogadott, ha sokan meg tudják ismételni az igazolásását jelentő kísérleteket vagy megfigyeléseket. Nem véletlen, hogy a nőbeldíjat nagyon sokára kapják meg a díjazottak, ezerszeresen ki kell állniuk ezt a próbát.

Mikor Einstein elmélete még friss volr, egy koferencián az egyik tudüs megkérdezete a másikat, hogy szerinte helyes-e az elgondolás. az széttárta a kezeit: - Hát sokan azt mondják.

Dawin elméletét is sokáig támadták, nehezen lett elfogadott. De mára annyi igazolást nyert, hogy egy alternatív elméletnek nulla a valószínúsége. Persze finomítani, pontosítani, részleteiben javítani lehet, sőt kell.

"nem voltál ott"

Ez gyerekes érvelés. A dinoszauruszok korában sem voltam ott, mégis nagyon sokat tudok róluk.

A gondolatátvitelt számos alkalommal próbálátk tudományosan igazolni, de nem sikerült. Semmi akadálya, hogy valaki ezt kutassa, de értelme se semmi. Én pénzt nem adnék rá.

"Az orvosok (is) a gyógyszermaffia zsebében vannak"

Nem tudom, nem hiszem, hogy az általános, erről lehet vitatkozni. De ettől még választania kell a rákos betegnek egy orvost, akiben megbízik, és követi az általa megjelölt terápiát. Attól még, hogy nem minden orvos tökéletes, nem jó ha az összes orvos segítségéről lemond, és monjuk egy 60%-os túlélés helyett csak 10% esélyt hagy magának.

"az orvosok annyit tudnak az emberi testről, mint a csillagászok a csillagokról"

Szerintem még sokkal kevesebbet. De ez nem igazolja, hogy egy 60%-os túlélés helyett csak 10% esélyt hagyjon magának.

"A Steve Jobs..."

Nem név, fogalom.

Minden természergyógyász sarlatán fel tud mutatni csodálatos gyógyulásokat, hogy már minden orvos lemondott a betegről, ő mégis meggyógyította. A képet árnyalja, hogy az igazi orvosok tízszer annyiról tudnak beszámolni. Persze, a csúf bukásokat nem hirdetik.

Majmász Gedeon 2016.06.20. 16:27:38

@atpijkamo113: "Az van, hogy te bedőlsz egy hazug propagandának."

Sajnos kettőnk közül Te vagy az, aki bedől a hazug propagandának. De mentségedre szóljon, nem vagy vele egyedül, az emberiségnek kb. a 99%-a nagyon csúnyán át van verve.

"Az ügyésznek és a tolvajnak nem véleménykülönbsége van."
Hallottál már olyanról, hogy ártatlanul elítélnek valakit? Most csak egy nevet írok: Tánczos Gábor. És egy cikk (feltöltöttem, mert nem találtam a neten):
kepkezelo.com/images/29dt1cuk625n1e7jkgb8.jpg

"Az általad idézett hazug cikk pont így tesz."
Nem idéztem semmilyen cikket. Két különböző könyvből idéztem.

Darwin elméletéről ezt ajánlom elolvasásra:
azevolucioscsalas.com/
És egy Southpark-videó, ami nagyon jól kifejezi az elmélet igazságát:
www.youtube.com/watch?v=9Wu1SJCM6EI

"Ez gyerekes érvelés. A dinoszauruszok korában sem voltam ott, mégis nagyon sokat tudok róluk."
Szerinted gyerekes érvelés, mégis igaz. Mivel nem voltál ott, csak azt tudhatod róluk, amit olvastál. Azt pedig, hogy mit olvastál róluk, valakik leírták. Akik pedig leírták, azt írták le (és általában azt és úgy írják le), amit (és ahogyan) el akarnak hitetni az emberiséggel.

"A gondolatátvitelt számos alkalommal próbálátk tudományosan igazolni, de nem sikerült."
Ha nagyon ragaszkodsz valaminek a tudományos igazolásához, akkor hadd írjak a lélekről.
Ismét Julius Andan: A világ a színfalak mögött c. könyvéből idézek:
"Nos, ezen már túl vagyunk. 1952-ben, egy magántőkéből finanszírozott kísérletsorozat, az említett módon, laboratóriumi körülmények között bebizonyították a lélek létezését.
(Érdemes megemlíteni, hogy ugyanerről az évezredes feljegyzések is tanúskodnak, és mivel a korabeli leírások némelyike meglehetősen pontosan adja vissza az 1952-ben tudományosan is megtapasztalt jelenségeket, látható, hogy nagyon is létezik olyan, amit egyesek „elveszett tudásnak” neveznek.)
Azóta több ezer, tudományos igénnyel dokumentált kísérletet végeztek el mindenfelé a Földön, minden esetben azonos eredménnyel. (És természetesen ezek mindegyikét privát személyek finanszírozták a saját magánvagyonukból, mert amióta világ a világ, csak az egyéni kísérletezéssel lehet eredményeket elérni.)"

"Minden természergyógyász sarlatán..."
Szerinted minden természetgyógyász sarlatán?
"A képet árnyalja, hogy az igazi orvosok tízszer annyiról tudnak beszámolni."
"Csak abban a statisztikában hiszek, amit én magam hamisítok"

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.20. 17:01:45

@Majmász Gedeon: "az emberiségnek kb. a 99%-a nagyon csúnyán át van verve."

:)) Nem zavar téged, hogy mindenki szembejön veled az autópályán?

"ártatlanul elítélnek valakit? Most csak egy nevet írok: Tánczos Gábor."

Szerintem is ártatlan volt a táncos, de hogy jön ez ide?

"hogy mit olvastál róluk, valakik leírták"

Nagyon el vagy tévedve. A tudomány nem úgy működik, hogy valaki leír valamit, aztán aki akarja, elhiszi.

Elmondom. Leírom egy cikkbe a kutatásomat, annak eredményét, következtetéseket. Azt beküldöm egy referált folyóiratba. Odaadják két referensnek, akik az adott terület elismert kutatói. Azok értékelik, és ez alapján, ha hihető és előremutató amit leírtam, megjelenik a folyóiratban. Más kutatók elolvassák, ha kétségeik vannak, migismételhetik a kísérletet. Ugyanakkor bárki felhasználhatja az eredményeimet az ő további kutatásaihoz. Ebbe a láncolatba nem fér bele egy hazugság. Vagy ott bukik ki, hogy nem tudják reprodukálni, vagy ott bukik ki, hogy a ráépülő kutatások eredménytelenek, visszalépnek, és az alapokat, az én kutatásaimat ellenőrzik, és megint csak buktam. tehát a tudomány nem egy szalmabála, hanem egy gondosan megszőtt szövet, nem esik szét. Természetesen lehetnek tévedések, rossz irányok, de ezek korrigálhatók, korrigálandók. Volt a hidegfúzió. Vagy véletlenül, vagy szándékosan csináltak kísérletet, ami a hidegfúziót igazolta. Nem tudták mások reprodukálni. Vissza kellett vonni az állításukat. Ettől még persze lehet, hogy van hidegfúzió, csak még nem tudtuk igazolni a létezését.

A gondolatátvitel, perpetuum mobile, homeopátia, isten, nyerő rulett stratégia, stb. nem olyan dolgok, hogy MÉG nem tudták igazolni. Nem lehet igazolni, mert nyilvánvaló blődségek. Nem érdemes rá időt pazarolni.

Ha már itt tartunk, nilvánvaló hülyeségnek hangzik az a vitorlás, amit szélcsendben a rá telepített propellerrel a vitorlára fújt szél hajt, de azt olvastam valahol, hogy valamennyire működik.

"Szerinted minden természetgyógyász sarlatán?"

Az képzett, munkáját végző orvos nem sarlatán. Ha kilép az orvoslás területéről a fantazmagóriák világába, hogy sarlatán lehessen, akkor sarlatán. Az az orvos, aki pl. az egészséges, természetes életet, táplálkozást hirdeti, igazi orvos, nem kell szögre akasztania a diplomáját. Ha kivesszük a csoportból a munkájukat lelkiismeretesn végző orvosokat, akkor csak a sarlatánok maradnak. Igen, mindegyik sarlatán sarlatán.

"csak az egyéni kísérletezéssel lehet eredményeket elérni"

Nem. A tudományos eredmények döntő többsége mások (állam, cég, filantróp magánszemély) által finanszírozott, kutatócsoportok által lett elérve. Az őrült tudós valahol száz évvel ezelőtt kihalt. Ettől még persze lehetnek egyéni találmányok, pl. Einstein, de az a kivétel.

Az téveszthet meg, hogy keverik a tudományt az áltudománnyal, hazugsággal. Persze, hogy egészéges, ha természetes ételeket eszel, de ettől még nem lesz hatásos a homeopátia. Ez egyébként egy régi reklámtrükk. Figyeld meg, a reklámokban mondanak egy triviális igazságot, és mellé tszik a reklámjukat. Az emberi elme a kettőt öszekapcsolja, és a reklámot is hajlamos igazságnak felfogni.

Majmász Gedeon 2016.06.23. 16:32:30

@atpijkamo107: "Nem zavar téged, hogy mindenki szembejön veled az autópályán?"
Nem zavar, mert nem biztos, hogy az a helyes, ha mindenki egyféleképpen viselkedik.

"Szerintem is ártatlan volt a táncos, de hogy jön ez ide?"
Nem a táncos, hanem Tánczos. Már írtam egyszer, hogy nevek elé nem teszünk névelőt. És úgy jön ide, hogy írtál egy - egyébként rossz - példát, miszerint az ügyésznek és a tolvajnak nem véleménykülönbsége van. Erre írtam én is egy példát, hogy nem biztos, hogy mindig az ügyésznek/bírónak van igaza. És linkeltem egy cikket is. Elolvastad egyáltalán?

"A tudomány nem úgy működik, hogy valaki leír valamit, aztán aki akarja, elhiszi."
Valóban nem így kellene működnie, de sajnos pont valahogy így működik. Rengeteg a tudományos csalás, régészeti leleteket, statisztikákat vagy akár ősi leírásokat hamisítanak meg vagy éppen hallgatnak el, csak hogy olyanra formálják a világképünket, amilyenre akarják.
Én már sokmindent megtapasztaltam (tehát nem csak olvastam róla), ezért tudom, hogy szándékosan mérgeznek bennünket. Főleg az ételekkel, de egyéb módokon is. Konkrétan magamon tapasztaltam például, hogy a fogkrémbe tett fluorid méreg. De voltam a boszniai piramisoknál is, amiről valahogy hallgatnak, pedig nagyobbak és régebbiek az egyiptomi piramisoknál, mégsem tanultunk róluk történelemből.

"A tudományos eredmények döntő többsége mások (állam, cég, filantróp magánszemély) által finanszírozott, kutatócsoportok által lett elérve."
Nagyon nem látod át a világot. Tesla szabadenergiával működő autóját sem az állam finanszírozta, ellenben a mai napig elhallgatják, és valahogy leégett a raktára is a kutatási anyagaival nem sokkal a halála után. Majd szólj, ha elolvastad a könyvet, amiből kétszer is idéztem, utána vitázhatunk tovább.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 16:44:50

@Majmász Gedeon: Nem tudok veled vitázni. Amit mondok, nem érted, vagy nem akarod megérteni, ugyanakkor súlyos üldözési mániád van. Nem haragból mondom, rokonszenvezek veled, de ez így menthetetlen. Szerintem az segíthetne rajtad, ha tudománytörténetet olvasnál. Plusz még érdekes is.

Majmász Gedeon 2016.06.27. 16:10:54

@atpijkamo109: Bárcsak igazad lenne, és tényleg üldözési mániám lenne. Ez esetben minden szép és jó lenne ezen a bolygón, és ez a blog sem létezne.
süti beállítások módosítása