Tékozló Homár

Nem mind fehérarany, ami ezüst, sőt, konkrétan semmi

2016.09.15. 09:46 | Homár Hilda | komment

shutterstock_203210746.jpg

Az ember azt gondolná, hogy ha nem a piacon, hanem egy bevásárlóközpontban lévő ékszerboltban veszi a szerelmi zálogot a csajának, nagy meglepetés legfeljebb akkor éri, ha a nő váratlanul nemet mond, erre tessék! Reméljük az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban.

Barátnőmnek szülinapja alkalmából megkértem a kezét egy nagyon szép gyűrűvel, amit Budapesten az Árkádban vásároltam egy ékszerboltban.

Sajnos közben kiderült, hogy az ékszer, amit fehéraranynak adtak el, egy kb 6000 forintos ezüstgyűrű!! (A barátnőm műkörmös, és az egyik vendége ékszerboltban dolgozik, látta az ujján, mondta, hogy milyen szép, ők is árulnak ilyen ezüst eljegyzési gyűrűt. A baratnőm mondta, hogy ez fehérarany, erre a hölgy megnézte, mi van belülre írva, és az az ezüst száma. Ezután a baratnőm elvitte még egy ékszerboltba is, ott is azt mondták, hogy ezüst, vigyük vissza, és ha nem veszik vissza, tegyünk feljelentest.)

Visszamentünk a boltba, természetesen blokkal, garanciával (a gramm se stimmelt, ami a jótállásra lett írva, majdnem egy grammal kevesebb a gyűrű!). Az eladók hebegtek-habogtak, nem jutottunk semmire. Egyáltalán nem voltak segítőkészek. Annyit mondtak, továbbítják a panaszt, és telefonszámot kértek.

Nem sikerült telefonálniuk, ezért másnap megint bementem. Sajnos akkor már a rendőrök és a biztonsági őrök is oda lettek hívva, mert  természetesen még ők voltak megsértve!

Este ismét visszamentünk, beírtunk a panaszkönyvbe.  A főnökról össze-vissza hadováltak, hogy külföldön van, meg itt van, meg ott van. Akkor még azt mondták, igyekeznek megoldást találni az ügyre.

Este fél 9 körül jöttünk el a boltból, rá 10 percre felhívott a kedves tulajdonos, hogy másnap menjünk be személyes beszélgetésre (érdekes hirtelen itthon termett külföldről!!!). Azt hittük, másnap megoldódik minden, de sajnos nem így lett.

A kedves tulajdonos, akit hagy ne jellemezzek, nem hogy segítőkész nem volt, de azt mondta, ilyen sorszámú gyűrűt nem is árulnak. Mondtam, akkor megyek és megteszem a feljelentést! Azt mondta a kedves úriember, hogy ha jogi útra tereljük a dolgot, nem hagyja annyiba. Itt le is zárult a beszélgetés, bánom, hogy nem vettem fel, mert sajnos ezt fenyegetésnek szánta!!  Persze egy bekamerázott üzletről beszélünk, ami segítene az előrejutásba, de ehhez állítólag nem sok jogunk van!!

Természetesen a feljelentést megtettük a rendőrségen, ahol semmi együttérzést nem tapasztaltunk szintén, sőt ! Hirtelen az üzlettulajdonos is ott termett a rendőrségen masodmagával! Nem tudjuk, mert valószínű ő meg ellenünk tett lépéseket! Fogyasztóvédelemnél és Navnal is megtettük a kellő lépéseket!! Sajnos nem gondoltuk, hogy egy ékszerboltban ellenőrizni kell, mi van a gyűrűbe írva. Tanuló pénz volt!! Nem hiszem el, hogy ilyen embereknek van boltjuk bevásárlóközpontokban!!

Úgy érezzük,sehol nem vesznek minket komolyan. Hogy nekünk kell szégyelni magunkat, aki meg átvert minket, röhög a markában és még ő fenyegetőzik. Jól jönne egy kis önkéntes jogi segítség is, mert erre nekünk nem telik, ezért is szeretnénk az Önök segítségét kérni.

Köszönöm a figyelmet, üdvözlettel

Attila és Enikő

UPDATE

Kedves Attila!

A törvényi rendelkezések egyértelműen meghatározzák az eladó kicserélési kötelezettségét és kártérítési felelősségét is, ha aranygyűrű helyett ezüstöt ad el, valamint annak tömegét is helytelenül tünteti fel.

A jogvita során azonban neked kell tudnod bizonyítani, hogy a gyűrűt abból az ékszerboltból vásároltad, illetve azt is, hogy az eladó tájékoztatása szerint az aranyból van. Ha a rendelkezésedre álló okiratok alapján (pl. számla vagy nyugta, jótállási jegy) ez a tájékoztatás nem igazolható, akkor egy esetleges igényérvényesítés vélhetően nem járna sikerrel.

Ha a megtévesztő tájékoztatás igazolható, véleményünk szerint akkor sem elsődlegesen a rendőrség vagy az adóhatóság hatáskörébe tartozó kérdésről van szó, hiszen ezek a hatóságok nem hozhatnak döntést a felmerült jogvitával kapcsolatban. Az igényérvényesítését az eladónál kell kezdeményezni, ahogyan ezt megtetted. Itt is érdemes a panaszt írásban, levélben igazolható módon közölni a céggel, amelyre köteles indokolással ellátott választ adni legkésőbb a panasz kézhezvételét követő 30 napon belül. Ha az eladó a panaszt elutasítja, akkor az igényt az illetékes békéltető testület előtt vagy a bíróságon lehet érvényesíteni. Ha az eladó nem válaszol a panaszlevélre, az már megalapozza a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is a fogyasztó jogainak megsértése miatt.

Alkalmazott jogszabályok:

- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=117819.252687
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096.323414

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pa2 2016.09.15. 13:10:20

Valami nem kerek a sztorin,mert ennyire buta modon egyszeruen nem lehet mar rovidtavon se lehuzni az embereket.
Ok,az csak egy veletlen, hogy valaki kiszurta,de az mar joval gyakoribb,hogy eladjak,vagy valami mast csinaltatnak beleole(beolvasztas).
Szerintem annyira buta csak nem lehet valaki,hogy ekkora kockazatot vallal.

Terézágyú 2016.09.15. 13:14:16

@Manyecs:
gyereket vársz? Hányra jön?

Terézágyú 2016.09.15. 13:23:44

@Zirowe:
"Az meg, hogy vásárlás után nem nézi meg mi van a gyűrűbe írva, hát, csak gratulálni tudok. "

Nyilván nem a vásárlás után kell, hanem közben, sőt előtte. De hát ha nem ért hozzá, akkor hiába is nézi meg - feltételezte, hogy azt kapja, amit mondanak neki

Mellesleg ha én a felügyeleti szerv embere lennék, már kiszállnék, és ránéznék a bolt körmére (képzavar!), mert az ilyesmi, hogy egy hivatalos ékszerbolt csal, az egész szakmának a kárára van...

Na jó, ez most naív dolog... Mindennap van hír a taxishiénákról, mégsincs kárára ez a taxisoknak...

2016.09.15. 13:40:57

"Nem hiszem el, hogy ilyen embereknek van boltjuk bevásárlóközpontokban!!"

PEDIG PONT HOGY DE!

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 13:55:56

@Manyecs: "megér egy fehérarany lámpavast amire felköthetem magam"

:))

Kérlek, ne tedd!

cmx85s 2016.09.15. 14:05:36

@Manyecs: a lámpavasat ingyenesen elszállitom!

Manyecska. 2016.09.15. 14:05:43

@atpijkamo116: mmégjóhogynem ..:D egész este faktoráltam vektorokkal /matek/:P:))
Amúgy én két perc alatt megmondanám ezüst-e mert minden másra allergiás vagyok kb. öt perc alatt ellepnek a vörös pöttyök a fehéraranyt bevonják általában lehet perdöntő lenne :D ? @Terézágyú: hát nyolc órája lesz.:D

The Crazy One 3om 2016.09.15. 14:19:15

Amúgy mekkora ötlet már: van egy 7,5 grammos ezüstgyűrű meg a papír a 8,5 grammos fehérarnygyűrűről. Eddig ez egy-egy, tehát rágalmazás. Kamerafelvétel? A 480 x 320 pixel felbontású fimen mit látunk? Valaki vesz egy apró valamit?

Terézágyú 2016.09.15. 14:34:17

@The Crazy One 3om:
"Amúgy mekkora ötlet már: van egy 7,5 grammos ezüstgyűrű meg a papír a 8,5 grammos fehérarnygyűrűről. "

ha ilyen egyszerű, akkor egy ezüstözött ólomgyűrűről is mondhatnák, hogy ezt kapták az árány helyett...

Egysimaegyfordított 2016.09.15. 14:36:58

Tök egyszerűen lehetne bizonyítani vagy cáfolni: Meg kell nézni az árujegyzéket. Ilyen gyűrűknél is fel kell írni, hogy hány db, milyen stb. gyűrű kerül értékesítésre, ha van sorszám stb. Pár hónapra visszamenőleg is megnézni. Ha van köztük ezüst gyűrű, azzal a sorszámmal,amit eladtak: a vevőnek van igaza.

Egysimaegyfordított 2016.09.15. 14:38:25

Mert igazság szerint egy kamerafelvétel mi a fenét bizonyít?? Hogy eladtak egy kis kerek gyűrűt? Az lehet ezüst , lehet fehérarany is, az nem fog látszani.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 15:00:43

@Egysimaegyfordított: "Tök egyszerűen lehetne bizonyítani vagy cáfolni: Meg kell nézni az árujegyzéket."

Alkalmazott vesz egy bizsut a bolhapiacon, ügyféllel kifizetteti az aranygyűrűt, a bizsut adja oda, és hazaviszi az aranyat. Hajadra kenheted a jegyzéket.

Manyecska. 2016.09.15. 15:04:31

@atpijkamo116: hmm:D megyek most úszni, ne tudjátok meg hány aranyfülbevalót/láncot/pénzt! lehet találni a medence alján.:)!!

Nick-son 2016.09.15. 15:20:13

Rendőrökre soha nem lehet számítani. Főleg ha baj van akkor legkevésbé. Eddig háromszor követtek el ellenem bűncselekményt - ennél komolyabbakat - mindegyik alkalommal meg is mondták kerek perec a rendőrök ne számítsak semmire, ha valamiért elkapnak valakit az legfeljebb a véletlen műve. Látványosan más dolgokkal vannak elfoglalva.

A legjobb az volt amikor ellopták a motorom. Alig pár perce. Hát épp ott tankol két rendőr pisca. Ember így nem örült még rendőrnek mint én akkor. Mondom mi a helyzet tekintettel a forró nyomra azt mondják: - Hát mi már ezzel nem nem foglalkozunk mer leadósok vagyunk, de valamelyik nap menjen be a kapitányságra jelentse be. Ennyire keresik a bűnözőket. Felhívom azért a 112 -őt, mégis valaki vágtázik a motorommal, legalább bemondják hátha valamelyik ténfergő járőr épp meglát egy motorost... de nem. Azt mondják majd valamikor ha gondolom fáradjak be hozzájuk :) Nosza benyargalok a rendőrségre, az üti szerepében egy őrmester pisca, annyit csinál hogy üljek le aztán várjak. Várok egy órát, lejön egy civil ruhás pisca - ír jó sok papírt aztán szevasz.

Teljesen beléjük van ivódva ez a "magyar rendőr" mentalitás. Írjunk sok papírt, lehetőleg senkinek se fájjon, főleg a statisztikáknak ne, meg a főnökeiknek ne, aztán úgyse lesz meg semmi féle elkövető, legfeljebb véletlen.

Terézágyú 2016.09.15. 15:35:34

@Nick-son:
Szomorú....

Nyilván a rendszer ilyen.

Ha rögtön utánamentek volna, sőt elkapták volna, valószínűleg nem kitüntetést kaptak volna, hanem letolást, hogy mi jogon csinálták, meg hogy számoljanak el a benzinnel stb. stb.

melaena 2016.09.15. 15:41:54

@Nick-son: Ez igy eleg szarul hangzik,de azert az eremnek ket oldala van :
odamesz a rendorokhoz,aki egy 8-12 oras muszak vegen vannak,es elvarod, hogy gta-t jatszanak az iden ezerotszadikkent ellopott motorod miatt. Legalabb annyira irrealis elvaras,mint amikor a poszt bevezetojeben benne van,hogy mar harmadik napja nem valaszol az a szolgaltato,akinek a panaszkezelo osztalya epp a harom hettel ezelotti ugyeknel tart.

Tudom, vannak lusta emberek,meg sok allamilag penzelt helyen egy nemet ceg hatekonysagnak,munkamoraljanak a tiz szazaleka sincs meg,de sokszor a masik oldalnak is teljesen enkozpontu,irracionalis elkepzelesei vannak,mintha mas nem is letezne a vilagon.

Terézágyú 2016.09.15. 15:42:16

@Nick-son:
Kicsit olyan ez, mint amit a ferencjózsefi osztrák-magyar hadseregről írtak: hogy a tisztektől nem azt várják, hogy hősiesek, bátrak stb. legyenek, hanem hogy pontosak (az akták gyártásában), tisztelettudók a feletteseikkel szemben stb.

melaena 2016.09.15. 15:45:08

@melaena: kozertekben is megfigyelheto,hogy kimegy az egyik penztaros budira,vagy kajalni,mire visszaer,mar 5-6 ember all minden sorban,es nemelyik akar embert is olne azert,mert nem 2-3,hanem 6-7 perc mulva fog sorra kerulni.

Terézágyú 2016.09.15. 15:46:05

@melaena:
"odamesz a rendorokhoz,aki egy 8-12 oras muszak vegen vannak,es elvarod, hogy gta-t jatszanak az iden ezerotszadikkent ellopott motorod miatt. "

Ez kétségkívül nagy igazság, de ha a műszak elején lettek volna, akkor sem csinálták volna ezt, attól tartok... :(
Mint ahogy a központ sem szólt oda a környékbeli összes járőrnek, hogy nézzenek szét.

Igen, igen, irreális elképzelések.

uns97 2016.09.15. 15:51:15

@Nick-son: na akkor ugynezem nem csak en latom eleg soteten a helyzetet ha rendorsegi ugybe keveredik az ember. Foleg ertsd, ha elszenvedoje az ugynek... mert az elkovetoknek ez a mostani rendorsegi szinvonal tokeletesen megfelel.

@Zirowe: senki sem varna el, hogy a rendor egyutt sirjon a bajba jutottal, sot boci szemeket sem kellen mereszteniuk. Azonban a szardarabnak nezesen, vagy a "mit akarsz itt, mit zavarsz te minket a hulye ugyeddel" hozzaallasnal azert kicsit tobbet varna az ember, foleg ugy, hogy ugye van a sokszor elcsepelt szoveg, hogy EZEKET a mi adonkbol tartjak el, ha ugy vesszuk valos gazdasagi hasznuk zerus, s akkor ha meg a munkajuk is olyan amilyen akkor joggal panaszkodhat az ember a rendorre... aztan az lehet nyomozo, lehet utcai setalgato, vagy autoval cirkalo illeto. Eddig mast sem hallottunk, hogy milyen rossz korulmenyek kozt dolgoznak, szinte "nincstelenek", nos azota mind a technikai oldal igencsak javult, nem beszelve a fizetesukrol, de istenigazabol a munkamoraljuk, a munkahoz valo hozzaallasuk tovabbra is kritikan aluli - sot megvannak sertodve, ha valaki valamivel "zaklatja" oket. (mondom, legyen az kozteruleten levo rendor akit rongalas, csendhaboritas miatt keres az ember, vagy nyomozo akit lopas, csalas, stb ugyben...) Az igazi fehergallerosokkal szemben ugysem lepnek fel, de mostanra mar az alapfeladatokkal is baj van. Csak a penzbeszedeshez ertenek, arra nagyon fel vannak keszitve, persze mindig megvan a magyarazat, hogy igazabol nem is penzbeszedes, hanem az egesz lehuzas csak ertunk atlagemberekert van....

melaena 2016.09.15. 15:52:29

@Terézágyú: lehet,hogy azert,mert minden olyan arc ,aki ugymond "korulnezhetne" a 2-3 nappal ezelotti bejelenteseken dolgozik.

Terézágyú 2016.09.15. 15:55:03

@melaena:
a normál országúti járőrök hol vannak? nincsenek is?

melaena 2016.09.15. 15:56:08

@Terézágyú:
Par eve napi par ( 50-nel kevesebb) kilometerre elegendo benzin volt a kvotajuk. nem tudom, hogy ez mennyiben valtozott.

Terézágyú 2016.09.15. 16:00:11

@melaena:
"Par eve napi par ( 50-nel kevesebb) kilometerre elegendo benzin volt a kvotajuk. nem tudom, hogy ez mennyiben valtozott. "

Erre írtam fentebb, hogy nyilván nem rohannak a bűnözők után, mert el kell számolniuk a benzinnel.

De ebből az derül ki, hogy ha bemondja a központ (HA bemondja, mert eszerint be se mondja), hogy a Nemzeti Múzeum előtt elloptak egy ilyen és ilyen kocsit, éppen ebben a percben(!), akkor a járőrkocsi, amelyik éppen az Astoriához ér a Keleti felől, nem csinál semmit, mert úgysem lesz rá benzin?

homar-fan 2016.09.15. 16:01:18

De miért a rendőrségre megy egy fogyasztóvédelmi kérdéssel? A rendőrség bűncselekményekkel foglalkozik - az meg itt nem nagyon történt (leszámítva a fenyegetést, amit nem tud bizonyítani).

Terézágyú 2016.09.15. 16:02:41

@homar-fan:
"De miért a rendőrségre megy egy fogyasztóvédelmi kérdéssel? A rendőrség bűncselekményekkel foglalkozik - az meg itt nem nagyon történt"

Ezüstöt aranyként adni el nem bűncselekmény?

The Crazy One 3om 2016.09.15. 16:08:50

@homar-fan: szerintem a poszter fenyegetett, amit be is váltott. Én visszakínálnám hitelrontásért...

Terézágyú 2016.09.15. 16:14:03

@The Crazy One 3om:
"szerintem a poszter fenyegetett, amit be is váltott."

Annak közlése, hogy ő itt bűncselekményt lát, ezért feljelentést tesz, az is fenyegetés? :)

The Crazy One 3om 2016.09.15. 16:16:13

@Terézágyú: "feljelentlek" Az fenyegetés. Azt nem kell közölni, hogy valakit feljelentesz, mert jogod van hozzá. Csak azért mondod, hogy kikényszeríts valamit...

Majmász Gedeon 2016.09.15. 16:17:29

Reméljük az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban. -> Reméljük, az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban.

akit hagy ne jellemezzek -> akit hadd ne jellemezzek

A többi hibát hadd ne javítsam! Úgyis profiltisztítás van...
mno.hu/velemeny/profiltisztitas-1361453

Terézágyú 2016.09.15. 16:18:09

@The Crazy One 3om:

Tehát ha a szomszédod éjjel flexel, te meg átszólsz neki, hogy "hagyd abba, mert kihívom a rendőrséget", akkor ez fenyegetésnek számít, és másnap ő ballag be a rendőrségre, hogy feljelentést tegyen?

The Crazy One 3om 2016.09.15. 16:24:26

@Terézágyú: szerintem annak számít. Ha a szomszédom flekszelne éjjel, akkor másképpen mondanám neki. Ne azért hagyja abba a flekszelést, hogy ne hívjak rá rendőrt, hanem azért, hogy a szomszédai tudjanak pihenni.

Egyébként mivel menthetetlenül vizuális típus vagyok, eszembe jutott a volt szomszédom: igazi oláhcigány kalapban, kígyőbőrcipőben. Elképzeltem a kezébe a flekszet. Szegény szerszám :D

Terézágyú 2016.09.15. 16:25:48

@The Crazy One 3om:
"Ne azért hagyja abba a flekszelést, hogy ne hívjak rá rendőrt, hanem azért, hogy a szomszédai tudjanak pihenni."

Ne röhögtess már.

kombusz 2016.09.15. 16:29:16

Nem tudom milyen sorszámrol beszélnek egyesek a gyürüben.Nem sorszám van benne hanem az ezüst jelzése a 925.Ha arany akkor ha 14k-s akkor 585 ha 18k-s akkor 750 a jelölés.Semmi sorszám nincs benne ez nem luxusora hogy sorszámozzák.

Terézágyú 2016.09.15. 16:33:54

@kombusz:
A dolog innen indult ki:
"A kedves tulajdonos, akit hagy ne jellemezzek, nem hogy segítőkész nem volt, de azt mondta, ilyen sorszámú gyűrűt nem is árulnak. " - írta a pószter.

Terézágyú 2016.09.15. 16:34:56

@atpijkamo116:
"Most ezt így hogy? Elvétette Helga, és egy olyat posztolt, ahol a poszternek van igaza?"

Úgy látom afelé tartunk, hogy itt sem lesz igaza a pószternek mégse :)

Terézágyú 2016.09.15. 16:38:01

@The Crazy One 3om:
Na...

De mondhattam volna, hogy a házadba betörő tolvajnak sem mondhatsz semmit, mert feljelent fenyegetésért...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.09.15. 16:40:19

@borso: Ez ide túl releváns válasz. A poszt toló fel sem foghatja.
@Terézágyú: Ittapirosozni is szoktak emberek, legalább 2500-3000 éve. Vadászösztön...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.09.15. 16:41:51

@The Crazy One 3om: Azt hiszed, hogy ő nem tudja kivágni a rezet, pláne flexszel?

Terézágyú 2016.09.15. 16:42:46

@borso:
"Az ékszerboltok felügyeleti szerve az MKEH-NEHITI (nemesfémhitelesítő intézet) Ha itt megteszed a bejelentést"

Mondjuk felmerülhetne, hogy a rendőrségen ezt miért nem mondták a pószternek...

Nick-son 2016.09.15. 16:45:23

@melaena: na nem is azt vártam volna, hogy azonnal tűvé tegyék a várost, vagy lezárják a kivezető utakat, de azért annyi elvárható lenne, hogy beleszólnak abba a nyomorult rádióba, hátha valamelyik kolléga előtt egy elhúz egy motoros feltűnően sietve pont egy olyan típusú motorral. Hátha hátha. Persze nem akarásnak nyögés a vége. Egyszerűen nincs is meg bennük, hogy a bűn üldözés mit is jelent valójában. Töltögetik ugyanazokat a papírokat, egyiket a másikról másolják csak a neveket meg a helyszínt írják át és ahogy látom a lényeg pontosan ez, hogy a papírok meglegyenek.

Nekem ne mondja senki, hogy le vannak harcolva 8-12 órás szolgálat után. Aztán mibe? A papír írogatásba? Bűnözők után túl sokat nem szaladgálnak az biztos.

Még kétszer volt velük dolgom, minden alkalom hasonlóan zajlott. Szokásos papírok és a szokásos zéró eredmény.

Egy dologra jók, pénzt szedni minden féle KRESZ kihágásért. A felcsúton forgató német riportereket megmotozni is van rendőr. Semmi gond, csak pont nem ott vannak ahol kellene.

Ha szerinted ez így jó akkor oké igazad van, nem vitatkozom én, de sajnálni nem fogom őket.

Szennymester 6000 2016.09.15. 18:11:52

@FDToth: leöntelek szarral, te fos. Még mindig nem megy, hogy megtiszteld a többit azzal, hogy átolvasod a hányásod? Szeretnélek kibaszni. De inkább engem basztak ki. Ez is valami.

Szennymester 6000 2016.09.15. 18:19:12

A helyes írás híven tükrözi miféle réteg is rajong a fehérdarany iránt!!! Azért együtt érzésem (ilyet is ritkán fir-kan-tok). Szar az, ha szar keveredik a csákletes pudingba.

Szennymester 6000 2016.09.15. 18:29:22

Most akkor számlablokkal vagy az eladó szavával kell bizonygatni, hogy aranyként árulták? (ezek az árulóóók) Baszki, komolyan hangi felvételt kék (blue) készítni, S lee fényképezni a kirakott égszert, hogy alá ranytitulus van firkantva? Vásárlás előtt, aznapi újsággal?
Kőkemény az egész: Békéltető, Fogyvéd, a hajára kenheti mindkettőt (tecőleges sor rendben) az átkúrott, az eladói mentalitást meg látjuk.
:/

homar-fan 2016.09.15. 18:36:16

@Terézágyú: Nem, nem az. Hanem hibás teljesítés.

Szennymester 6000 2016.09.15. 18:36:18

@atpijkamo116: én meg nem értem mi nem jó a népeknek a pezsgőszínben. Pezsgőarany.

MIÉRT NINCS KÉT POSZT?

Szennymester 6000 2016.09.15. 18:51:32

@Egysimaegyfordított: mert ha 1 ezüst volt köztük, mind az volt? Miért egyértelmű ebből, hogy jelen esetben igazsága van Fehéraranyéknak? Aki 1x csalt máskor is csal? Jóllehet, de az eseti csalást ez nem bizonyítja. Látom én, hogy nőből van az agyad. Sebaj, azért próbálkozol, gépelsz, meg minden.

Szennymester 6000 2016.09.15. 19:02:47

@Szennymester 6000: bocs, ezt benéztem. De aptijankónak igaza van.
@melaena: ne mosd össze a rendőri _hivatást_ (haha) a magad kis pultos világával, már bocs. Igenis a forrø nyom sokat számít(ana). Bazmeg. Kikre számítsunk akkor mégis? Jahogy senkikre. Nem nekik kell GTA-t jácani, de a drótot leadhatták volna. Kívánok neked rendőrségi ügyet szopóági oldalon, hasonló hozzáállással! Utána is megnézzük a véleményed.

1gazsagos1 2016.09.15. 19:31:18

Ajjaj

MÉR NEM TANULNAK AZ EMBEREK SEMMIBŐL SEM JOGAITOK VANNAK b+ JOGAITOK

JOOOOOOGAAAAAIIIIITTOOOOOKKK!!!

1. ÜGYVÉDDEL MÉGY VISSZA EGYBŐL NAGY ÉRTÉKNÉL!!!

2. HA RENDŐRSÉGET KIHÍVJÁK CSAK BŰNCSELEKMÉNY ESETÉRE, TEHÁT EZ ÖNBÍRÁSKODÁS!!!!!

3. MAX TE HÍVHATTAD VOLNA FEL EGYBŐL A RENDŐRÖKET FELJELENTÉS!!!

+1
SZEMÉLYES ELBESZÉLGETÉS??? VÉGÜL IS AGYON IS VERHETTEK VOLNA TITEKET A TULAJ EMBEREI!!!!

1gazsagos1 2016.09.15. 19:34:13

Felmérte a tulaj, hogy mennyire vagytok balekok. Sajnos. Örök hiba. Ha egyből ügyvéddel mégy be a boltba mindjárt lett volna intézkedés nélküle is.

NEM CSINÁLUNK ILYET CSAK HA ÖNGYILKOSOK AKARTOK LENNI POSZTER.

Személyes elbeszélgetés? Engem hívott volna be, de sajnos fel volt készülve utána már mindenre így ti hiába pattogtok.

Valószínűleg nem ez volt az első eset csak a többi balekot sikerült elhallgattatni titeket meg csak félig, lemérte ezt rólatok, hogy nem hagyjátok magatokat zsarolni.

Azért erre fel lehetett volna készülni, de hiába mert telefonnal sem mégy semmire.

Elsőre mentem volna ügyvéddel rendőrrel vissza a boltba! Itt buktad a dolgot! Ékszereknél nem tréfálunk!

1gazsagos1 2016.09.15. 19:37:49

Meg nekem valahogy az is furcsa, hogy egy plázában lévő ékszerbolt ilyet megjátszik

nem furcsa az tekintve hogy a hazai ékszerbiznisz is egy manufaktúrából fakad tehát a csóka joggal érezhette magát védettnek a szakmában a pattogó ügyfél ellen

valami lehetett a poszterban mert felmérte a terepet, láthatta hogy fel fogja őt jelenteni a 99%-a kussol és lenyeli

a poszter ne keseredjen el mert sajnos a tulaj úgyse fog sokáig élni, aki ugyanis idáig süllyed le a szakmában az már a végét járja

(külföldön van = lelép a behajtók elől hogy ne találják meg) de hipp-hopp itthon van mikor valaki követelné a pénzt elhallgattatja amint lehet és akiről tudja hogy lehet

egy pláza nem fog senkit sem megvédeni a csaló tulajok ellen miért gondolják hogy az mindentől megvéd csak mert forgalmas helyen van a bolt ?

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 20:05:06

@Terézágyú: "afelé tartunk, hogy itt sem lesz igaza"

Igen, második olvasatra kissé hihetetlen az eset.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 20:08:59

@Terézágyú: "@The Crazy One 3om:
Na...
De mondhattam volna, hogy a házadba betörő tolvajnak sem mondhatsz semmit, mert feljelent fenyegetésért... "

Nem tudom, mit értetek fenyegetésen. De az nem zsarolás, ha közlöd, hogy élsz állampolgári jogoddal, és feljelentést teszel a rendőrségen, vagy bepereled a bíróságon, ha nem adja vissza a pénzed. Az a zsarolás, ha azzal fenyegeted, hogy eltöröd a lábát, ha nem fizet.

K.Attila88 2016.09.15. 20:23:48

@metal: 2,5 gramm fehérarany áráról van szó, egy jobb ügyvéd ennek többszörösét is elkérheti

K.Attila88 2016.09.15. 20:26:38

@pa2: sajnos igaz minden szó, ha nem így lenne nem vállalnám a sok utánajárást a megfelelő helyeken tett bejelentésekkel, a sok kellemetlenséget

K.Attila88 2016.09.15. 20:36:34

@Egysimaegyfordított: egy ezüst gyűrűért nem fizetek annyit ami látszódik a kamerafelvételen, legalább is remélem hogy látszódik

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 20:38:55

@Nick-son: "@melaena: na nem is azt vártam volna, hogy azonnal tűvé tegyék a várost, vagy lezárják a kivezető utakat"

Amit rendőrökből láttam:

1. Bagatell ügyön dolgoztak. Két kihallgatáson voltam ott, tiszta időpocsékolás, az egyik tanút én sem értettem, miért hívták be, hisz mondta, hogy ott se volt. Aztán eredménytelenül lezárták az ügyet.

2. A betörő helyett a sértettet ütötték le.

3. Iratlefoglaláshoz 5-en jöttek, fegyverekkel. Elbasztak 3 órát mindenki idejéből. Kézzel írtak jegyzőkönyvet vállallahatlan helyesírással, fogalmazással.

4. Jegyzőkönyvet hamisítottak. Ilyen 3x volt.

K.Attila88 2016.09.15. 20:40:48

@Terézágyú: @Egysimaegyfordított: egy ezüst gyűrűért nem fizetek annyit ami látszódik a kamerafelvételen, legalább is remélem hogy látszódik

1gazsagos1 2016.09.15. 21:08:42

@K.Attila88: a pénztárt minden esetben jól figyelik hiszen azért van a kamera hogy az alkalmazottak ne lopjanak talán még a mérés is látszik maga a mérleg

pedig ez esetben egy ügyvéd baráttal kellett volna alapból megjelenned a boltban + rendőrséggel elsőre

aztán pattogjanak hogy kicserélnek -e

1gazsagos1 2016.09.15. 21:10:55

@atpijkamo116: hiába magyarázod nem fogják fel hogy JOGÁLLAMBAN ÉLÜNK, JOGAINK VANNAK

ez esetben tényleg kellett volna közölni hogy jó másnap rendőrség és feljelentés + ügyvéd

igen, az ok, hogy a gyűrű kis értékű egy ügyvédhez de egy sitteléshez már elegendő lenne ha kb. 100 rugóval számolsz

meg lehetett volna kérni egy barátot hogy jöjjön és nézzen el vele a boltba

személyes elbeszélgetés örüljön a poszter hogy ép bőrrel megúszta a tulaj helyében én megkötöztem volna és bedobtam volna a Dunába végül is ki keresné utána

miket mondhatott ott a poszternak, na arról meséljen mert azt fene mód titkolja valamiért

Beerhead 2016.09.15. 21:36:03

Két dolog lehet:
Vagy a boltos adott el könyvelésben nem szereplő gyűrűt, a fehéraranyat meg okosba máshová.
Vagy a t.poszter, esetleg az asszonykája váltotta be némi készpénzért ezüstre.
Egyik esetben sem látom, hogy hogyan lehetne bizonyítani. A kamera képén nem fog látszani sem a sorszám, de még szerintem a színe sem.
Az ékszerbolt könyvelése meg stimmelni fog, mert az ezüstöt sosem könyvelték, a fehérarany meg elment máshová kéz alatt. (Ha ez történt)
Kurva szar helyzet mindkét félnek. Valami jogászféle mondjon már valami okosat.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.15. 21:42:15

@1gazsagos1: "meg lehetett volna kérni egy barátot hogy jöjjön és nézzen el vele a boltba"

Igen, hozhatott volna tanút. Az ilyen ellen nem lehet védekezni. De nem is kell. Lefényképezhette volna még ott a boltban a számlát a gyűrűvel, meg a környezetet, akkor lenne bizonyítéka. vagy valami.

De egy ékszerboltba nem megyek be gyanakodva. Az egy bizalmi helyzet, nem szoktak visszaélni vele. A boltos nem fogja párezer fointért veszélyeztetni az üzletét.

Ez a poszt nem hihető. De nem tudom megmagyarázni, mi történhetett valójában. Csak azt, hogy az alkalmazott csalt. A boltos hozzászólhatna.

1gazsagos1 2016.09.15. 22:00:26

@atpijkamo116: na ja nekem gyanús ez a sztori de nem a poszter részéről itt most tényleg a tulaj csinált suttyomban valamit

fene mód fel volt mindenre készülve és az alkalmazottak is vagyis felmérik azt kivel lehet balekot játszani talán alkalmaznak ott valakit aki épp akkor nem volt ott, amikor reklamáltak, de amikor vásárolt akkor a boltban volt

hm valami itt nagyon sántít és a tulaj csinál valamit titokban ami ha kiderülne akkor se lenne belőle nagy ügy

nem tudom erről a posztert kéne megkérdezni de valószínűleg ő se láthatta az illetőt aki a vásárláskor a boltban volt lehet meghúzódott hátul a boltban

az alkalmazottak azért merték ezt megcsinálni mert leadták nekik a drótot hogy megtehetik nem lesz belőle gond

túlságosan klappol a sztori a tulaj részéről és ő érinthetetlen aki érinthetetlen az mindent megengedhet magának mert tudja hogy megteheti és hogy miért

én gyanítom mi az, de azt hiszem a poszter ezt jobb ha nem tudja

1gazsagos1 2016.09.15. 22:03:45

nem fogják nagyon bántai a posztert én a helyében ezt most kivételesen annyiban hagynám azért jó hogy megírta a homárra

veszélyes helyek ezek, ahol ezt megengedhetik maguknak van is mire

ne bánkódjon a poszter mert ha az amire gondolok még egyebeket is megtudhattak róla mint olyanról aki pattogni mer majd később fel fogják használni ha tovább izmozik

jótanács: ezt most tényleg hagyja annyiban és örüljön hogy ennyivel megúszta mert már mostanra teljesen feltérképezték őt és a családot rokonságát is

a kamerafelvétel esetleg büntit kap a pali az se játszik itt szerepet itt a lényeg hogy nagyon fel volt mindenre készülve és fene bátor viselkedést tanúsított

cigók szoktak így viselkedni mert nekik van is mire tudnak valamit miért tehetnek meg bármit

1gazsagos1 2016.09.15. 22:06:45

legyen elég neked ennyi poszter elégtételnek, most hagyd a fenébe az ügyet mert kifogtál olyan valakit akivel nem tanácsos cicaharcot vívnod akkor se ha nyersz a végén

annyiban kell hagynod most az ügyet, később meglesz érte a jutalmad majd egyszer megérted az viszont jó hogy megírtad a homárra mert így más is tudomást szerez az ott levő dolgokról szerintem ezzel megmentetted magad

hallgass rám

1gazsagos1 2016.09.15. 22:08:41

majd az élettől visszakapod a most elvesztett összeget, de szerintem jó ember, amúgy ez az egyetlen szerencséje különben mostanra már egy rakparton kaparták volna össze a hulláját

nincs igaza most a posztert fikázóknak

1gazsagos1 2016.09.15. 22:10:42

@The Crazy One 3om: a feljelentelek csak közlés hogy élne államplgári jogaival feljelentelek a rendőrségen nem fenyegetés csak közlés hogy nem hagyja annyiban a dolgot

a másik félnek is joga van ezt mondani, hiszen neki is vannak jogai ő is feljelentheti a posztert

a fenyegetés az hogy azt mondod ha feljelentesz eltöröm a lábad és bedoblak a Dunába megkötözve

a fenyegetés az hogy feljelentelek rádküldöm a rendőröket és agyonveretlek velük

Terézágyú 2016.09.16. 07:49:12

Én ugyan sok minden feltételezek az eccerű magyar állampógárokrul - de még több mindent azokról, akik ilyen boltokat nyitnak. Sokkal hihetőbb az, hogy a tulaj a sáros az egészben, mint az, hogy a két posztíró így felépítse és eljátssza ezt azt egész sztorit. Ha ügyeskedők lennének, akkor eleve lenne nekik ügyvédjük is - valami haver, aki benne van...

Manyecska. 2016.09.16. 09:09:41

@Szennymester 6000: a párom öccse rendőrkapitány nagyon rendes ember..! :) De tényleg. Csak jót mondhatok róla..:)@1gazsagos1: dúlva sztori én hagynám a pi...csába hogyan bizonyítja még kamerafelvétellel is?? Ehh.

2016.09.16. 10:20:09

"Nem sikerült telefonálniuk, ezért másnap megint bementem."

Naháááát, megígérték hogy visszahívnak aztán mégse? Mikor tanulják meg már az emberek, hogy ez a legősibb lerázó szöveg?

Bluemotion 2016.09.16. 13:11:02

Kérdés, mi van a számlán? Ezüst eljegyzési gyűrű? :)

PaszteLART 2016.09.16. 14:21:51

Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem MLM, és klikkelős] valodipenzkeresesaneten.blogspot.com/

K.Attila88 2016.09.16. 16:08:35

@Bluemotion: Természetesen a jótállási és szavatossági jegyen 14 K fehérarany van feltüntetve , ezen kívül gramm, gyártási szám, dátum stb. És a blokkon sem egy ezüst gyűrű ára van, amit kifizettem. Ezt gondolom a kamerafelvételen is látható lenne, hogy mennyi kp-t adtam.

K.Attila88 2016.09.16. 16:24:13

@Terézágyú: Nincs ügyvédünk, nem vagyunk, voltunk felkészülve arra, hogyan bizonyítsuk az igazunkat. Mindig van egy első eset, jelen esetben ennek az üzletnek a világában, bár egy hozzászóló szintén így járt egy pár fülbevalóval, csak neki kicserélték. Ha valótlan állítanék, ahogy az ékszerbolt tulaja állítja, nem vállalnám nevemet, arcomat adva a hivatalos szerveken túl a nyilvánosság előtt is . Ki az a hülye aki így próbálkozik ?!

Black Bride 2016.09.16. 17:04:44

@uns97: Hozzánk betörtek tavaly a lakásunkba.Március volt,nagyon beteg volt a macska, menni kellett érte az állatkórházba ezért felkerekedtünk olyan fél 7 felé, mivel közölték,hogy este kell érte menni.Az elsőn laktunk egy 3 szintesben ,aminek egy ilyen fás bokros kertrészre nézett minden ablaka és az erkélye.Az alattunk lakó "idős hölgy" mindig mindent látott/hallott addig a napig. Aznap 2 órára rá hazaértünk,nagyon fújt a szél.Beérve az ajtón láttuk,hogy minden ki van borogatva,nyitogatva,feltúrva,a redőnyök leengedve,kivéve az erkélyajtón,mert azon félig volt csak leengedve és az erkélyajtó tárva-nyitva. Azonnal hívtam a rendőrséget,amíg a férjem leszaladt a kertbe és az utcára, hogy körülnézzen, mert mikor jöttünk befelé találkoztunk egy arcba húzott kapucnis fiúval.A rendőrség kb. 1,5 perc után vette fel, ahol egy hölgynek (úgy ahogy tanultam és illik) elmondtam tárgyilagosan és röviden a lényegi infókat, hogy hol,kinél,mikor és mi történt illetve ,hogy mit tapasztalunk. Közölte,hogy mivel nincs közvetlen életveszély, ezért MAJD jönnek....ne nyúljunk semmihez.Másfél óra múlva megjelent egy fiatalabb illetve egy idősebb férfi,akik közül az egyik kelletlenül csinált néhány fotót ,amíg a másik egy kis notebookon legyezte ,hogy mi tűnt el.A fotós közölte, hogy szerinte a betörők kesztyűt használtak,így nem sok értelme van összecseszni a lakást ujjlenyomatporral, de HA AKARJUK az erkélykorlátot és az erkélyajtót megnézi nagy kegyesen. Ott ültek vagy egy órát,amikor is az egyik csendben írogatta a jelentését a másik pedig kifejtette, hogy legtöbbször sajnos ez van és ,hogy hideg vizet ihatunk az eltűnt holminkra, mert nem szokott meglenni. Az önálló keresgetéstől pedig tartózkodjunk, mert még a végén testi sértés lesz belőle és akkor MEGÜTHETJÜK bokánkat.Értitek?Mi. A betörők amúgy kifigyeltek minket, az alattunk lakó erkélyére másztak fel ,onnan az ő klímájára ,majd onnan a mi erkélykorlátunkra.A klímán illetve a kertben lábnyom is volt.A nő,aki alattunk lakik nem akart nekünk ajtót nyitni,holott hallottuk a lépteit ,hogy otthon van.Ő persze nem hallott és nem látott semmit.Másnap délelőtt kopogtak (szombat volt), a felső szomszéd házaspár jött le hozzánk, hogy úgy hallják hozzánk is betörtek.Mondom mi az hogy hozzánk is?Hát kiderült, hogy feljebb is másztak (merész cingár gyerekek lehettek,hogy rá mertek állni a másodikon is a klímára).Ők is kihívták a rendőröket.Most másik kettő jött ki, akik találtak egy komplett tenyérnyomot is a falunkon,ahová letámaszkodott a betörő,miközben leeresztette a redőnyt,hogy ne lehessen belátni.A rendőr nem kívánt innen nyomot venni, mivel elmondása szerint nem megfelelő a felület az ujjlenyomatvételhez. :DDDD Amikor be kellett menni a rendőrségre a jegyzőkönyv miatt még nekünk kellett illetékbélyegért keresni egy postát ,ugyanis nincs a rendőrség épületében és közvetlen közelében ennek megvásárlására mód! Szóval az ebből a tanulság, hogy jó előre le kell kapcsolni a villanyt, ha elmegyünk, lehúzni a lehetőleg műanyag nyílászárókra még a redőnyt is, beüzemelni a risztót ,amit beköttetünk a távfelügyelethez is,betörésre is fizető biztosítást kötni és reménykedni,hogy megmaradnak az értékeid, ugyanis ha egy betörő KESZTYŰT HÚZ ,akkor nem lesz meg a tettes! Zugló/2015 Az már más kérdés ,hogy a fenti remekbe szabott biztonsági óvintézkedéseket igen nehéz kivitelezni egy albérletben...

Eniko Magyar 2016.09.16. 18:25:59

Sajnos muszáj nekem is hozzászólni nem egy tobbszazezres gyururol beszélünk amiért megérné ezt vállalni!!Engem nem erdekel ha nem látjuk viszont a pénzünket de nekünk ez a dolog fontos volt és ezzel sajnos tönkretették nagyon elkeserítő h ilyen világot élünk és a végsőkig el fogunk menni mert mi vagyunk a károsultak!!A tékozló homár pedig megfelelő utánajárás után foglalt allast!!További szép napot!!

anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2016.09.18. 12:38:01

@Eniko Magyar: Kedves Eniko! Borzasztoan sajnalom, hogy igy jartatok. Olyan nagy boldogsag amikor az ember lanyanak megkerik a kezet. Ezutan eleg keseru lesz erre emlekezni. En sok boldogsagot kivanok nektek! Remelem az eskuvotok tokeletes lesz......

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 13:32:35

@Homár Hilda: Az ilyen szarevőket törölnéd inkább, ha már olyan nagy törölgethetnéked van: @PaszteLART:

Homár Hilda 2016.09.19. 10:52:22

@atpijkamo116: nagyon nehéz lett volna ezt szarevőzés nélkül beírnod?

atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 10:59:37

@Homár Hilda: A buksiját ne simogassam meg?

Ha kibaszod a picsába, nem is kellett volna semmit írnom.

Homár Hilda 2016.09.19. 11:08:34

@atpijkamo117: nem kell senkit megsimogatni, akit nem akarsz, de beszélj már normális hangnemben légy szíves

zsolt33 2016.09.19. 11:42:40

@atpijkamo118: Hilda szerintem az ilyen férgeket mint atpijkamo118 nyugodtan kitilthatod nem fog hiányozni senkinek.

Homár Hilda 2016.09.19. 11:54:07

@zsolt33: te se férgezz plz, neki ilyenek miatt van 118-nál a nickje

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 12:01:50

@Homár Hilda: Nem édesem, az első százat olyanokárt pusztítottad, mint amikor azt írtam, hogy forduljon a poszter békéltető testülethez. Megvan az összes törölt komment.

zsolt33 2016.09.19. 12:03:39

@Homár Hilda: Teljesen igazad van csak felmérgelnek az ilyenek emberek. Mondjuk ezek miatt az emberek miatt kéne bevezetni, hogy ip cím alapján is lehessen tíltani.

zsolt33 2016.09.19. 12:06:46

@atpijkamo119: És akkor m i van vele ha megvan? Te abban leled az örömöd , hogy visszaolvasod milyen baromságokat írtál be?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 17:48:40

@zsolt33: "ip cím alapján is lehessen tíltani."

:)) Tíííííltani? Csórikám, tanujj meg először magyarul!

2005-ben azért zárták be a Homárt, mert csak IP szerinti tiltás volt, és a fasz panda minden tiltási próbálkozás ellenére folyton teleszemetelte. Aztán egy évig reszelték ezt a szar blogmocit, hogy jelszavas bejelentkezés legyen.

zsolt33 2016.09.20. 09:19:13

@atpijkamo119: Mi az te szerelmes vagy a homárba? Ha ennyire bajod van a bloggal akkor minek jársz ide?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.20. 09:46:26

@zsolt33: Ezt a hülyeséget kitől hallottad, hogy nekem bármi problémám lenne a Homárral?

zsolt33 2016.09.20. 10:02:32

@atpijkamo119: Ja értem te csak szereted magad kitiltatni oldalakról.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.20. 10:19:10

@zsolt33: :)) Szerintem ne erőltesd. Nagyon nem megy neked se a szövegírás, se a szövegértés.

zsolt33 2016.09.20. 10:23:57

@atpijkamo119: Oh értem már. Ilyeneket a libsinácik írnak. Gondolom migráns simogató vagy te is.

Szűcs Viktor 2016.09.24. 16:12:42

Na, még egy embver jár tátott szájjal a fasz rengetegbe.......

RedWing 2016.09.27. 15:38:58

@atpijkamo116: Jók is az ilyen rendőrsztorik! Tanúnak hívtak be 3 évvel az esetet követően. Tök komolyan a szemembe néz és megkérdezi: Hol tartózkodott és mit csinált pontosan 2012. szeptember 7.-én, 17 órakor? Mindezt 2015 nyarán...

pendinguser 2016.10.27. 15:50:17

Egyszer (hányszor szokott az ember?) karikagyűrűket készíttettem a menyaszonyommal egy manufaktúrában. Nem olcsó, titánt választottunk, mivel majdnem 0 design-el, ezért egy hétre vállalták a munkát. Előleget fizettem, majd távoztam. Két nappal később telefonon lemondtam a rendelést, mivel úgy döntöttünk, hogy ez mégiscsak túl drága nekünk, és van hasznosabb dolog amire költhetünk. Azt mondta a tulaj a telefonba, hogy OK, menjek el az előlegért. Kb két nappal később elmentem, mikor tájékoztattak, hogy már elkészült a gyűrű. Mondom, már lemondtam, sajnálom de nekem ez drága. Felajánlottam, hogy (én hibámon kívül) legyártották a gyűrűt, megveszem némileg olcsóbban, mégicsak nehéz lesz nekik ugyanilyen ujjú és izlésű párt találni. Azt mondta, hogy nem ad kedvezményt, visszaadta az előleget és megköszönte a találkozást. Ezt nevezem én tökéletes tudatos európai szolgáltatásnak!
süti beállítások módosítása