Tékozló Homár

Teknőc Ernő viszi a számlákat a fővárosban

2016.09.26. 09:44 | Homár Hilda | 69 komment

screenshot_2016-09-26_09_34_22.png

Nem nagyon akarnám nagyon piszkálni a Postát, van elég bajuk, de 10 nap alatt kézbesíteni egy levelet, az mi? Olvasónknak pedig, akinek láthatóan nem gond az internetelérés, meleg szívvel ajánljuk, hogy álljon át netes ügyintézésre. Egy új, boldogabb élet nyílik meg vele!

Kedves Homár!

Tudom sok panasz érkezik hozzád, de nekem elegem van a Telekom/Posta garantált büntetésből.... Most a Császári és Királyi Posta a bűnös, de azért világosan látszik, hogy a Telekom se ártatlan kiskutya, hiszen világosan látszik, hogy szándékosan gyúr az "ingyen" 750Ft-ra, ami szerintem a pofátlanság netovábbja..... Azt nem is merem megemlíteni mekkora jogtalan haszonhoz jut ezzel a pofátlan összeggel....

Üdv.

István

Tisztelt Magyar Posta!

Szeretném tájékoztatni Önöket, hogy szolgáltatási színvonaluk áraikkal ellentétben a béka segge alá süllyedt. Nem tudok kedvesebbet írni, mert minősíthetetlen, hogy Önök egy levelet Pesten 10 napig szállítsanak, - úgy, hogy ennyi idő alatt Kínából ideér egy levélként feladott csomag - ezzel kárt okozva nekem és nem utolsó sorban azoknak a szolgáltatóknak, akik önökkel küldik meg számláinkat és fizetnek ezért. 

Természetesen levelemet másolatban megküldöm a szolgáltatóknak is.

Káromat tovább fogom hárítani minden esetben Önöknek, hiszen Önök nem szolgáltatnak, a szolgáltatási díjaik magasak, az ezért elvárt színvonalat messze nem érik el. Ha nekem nem hisznek keressenek rá az interneten, mert az is  tele van panaszos emberekkel.

A gondom: A mai napon (09.22) a levélszekrényembe kézbesítettek több levelet, többek között a UPC Direct és a Telekom számlaleveleit is. A borítékon az automatikus dátumozás szerint az Önök feldolgozó rendszerében 2016.09.12-én bekerültek a levelek, melyek10 napig pihentek az Önök rendszerében és dolgozóik szorgos keze között..... ELFOGADHATATLAN!!!

posta_panasz.jpg

A Telekom számlája 2016.09.22-vel lejárt, a UPC Direct korábban már 21-én. Ezzel csak egy gond van, a Telekom ezt egy 750Ft-os kéedelmi díjjal és további késedelmi kamattal honorálja, ami NEM AZ ÉN HIBÁMBÓL KELETKEZETT!!!

Nem ez az első eset, így azért ragadtam virtuális tollat, hogy leírjam véleményemet. 

Kérem Önöket, hogy adjanak kielégítő választ a szolgáltatásnak nevezett csigaságukra, mindannak fényében, hogy a hőn szeretett "VIKTORUNK" szerelmes levelét is ki tudták postázni de az csak 17-én került be a feldolgozóba, gondolom ha az nem jött volna meg időben Önöknél fejek hullottak volna a porba, hiszen azt az én és a hozzám hasonló adózók pénzéből adták fel...

Kérem a UPC Direct és a Telekom képviselőit is, hogy vizsgálják felül, hogy ezért a szolgáltatásért mennyit érdemes fizetni, mellesleg kérem a 750 Ft-ot a Magyar Posta Zrt-nek kiszámlázni szíveskedjenek, mert én nem fizetem ki helyettük.

Csatolva a borítékok és számlák képe. Természetesen a számlákat a holnapi napon befizetem a 62-es postán...

Üdvözlettel:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarostehen 2016.09.26. 09:59:09

Elektronikus számla, és netbankon keresztül átutalásos fizetés. Nem olyan nehéz dolog 2016-ban.

Putyur 2016.09.26. 10:01:24

Szerintem aki a XXI. szazadban papiralapu szamlat/csekket ker, es sorbaall a postan csekkbefizetni, az megerdemli hogy gyalogfutar vigye ki neki a levelet, Also-Kualalumpurbol indulva.

Terézágyú 2016.09.26. 10:04:40

Na, itt csak a pószter lesz szidva...
Ilyen esetben nem működik az az elv, hogy "ő egy szolgáltatást vár el, ami nem teljesül, neki ehhez joga van - milyen pofátlanság már, hogy ezen a blogon mindig szidják az ügyfelet"....

sarostehen 2016.09.26. 10:14:01

Mellesleg az itt a gond, hogy nem igazán bizonyítható a poszter állítása.
Teszem azt a posta válaszol, és ők azt mondják hogy 09.15-én minden levelet kézbesítettek. Kinek hiszel?
egy állítás mindkét oldalon..

FDToth 2016.09.26. 10:18:48

így van, e-számla és nincsen gond. Továbbá a Telekom a fizetési felszólításokat nem tértivevénnyel küldi, így bizonyítani sem tudja h kiküldte és átvetted
Az további érdekesség, hogy erőltetik az e-kommunikációt, így is küldik a számlákat, de pl. panaszra hol e-mailben, hol levélen válaszolnak (utóbbi igen lassú, és szintén simán csak postaládába kézbesítik, így hivatalosan meg sem kapod - e-mialről bizonyítható, hogy elküdlték)

csomagos 2016.09.26. 10:20:47

@Putyur: Sok olyan ember él az országban, akik koruknál, szellemi képességiknél fogva nem képesek az elektronikus bankolásra. Olyan települések is vannak, ahol bank nincs, de posta és postás van. Nem várhatod el a 80 éves Alsó-akárhol élő Marika nénitől, hogy hirtelen megtanulja a XXI. század "elvárásait". Szerinted velük szemben ez a korrekt eljárás?

CID.. 2016.09.26. 10:20:49

Molnárné Szentendre :D

Tehetséges ugandai buzi 2016.09.26. 10:22:26

Tegyük félre egy pillanatra az elektronikus számlát! Nem azon van a hangsúly! Hanem azon, hogy 1980-ban EGY nap alatt feljött vidékről Pöstre egy levél, pedig akkor még kézzel szortírozták az éjszakai postavonatokon! Több, mint harminc évvel később, egy modern, Siemens levélosztályozóval megtámogatva a munkát, sikerült ezt feltorznázni 3-5 napra, vagy mint a jelen post toló írja, tíz napra.

Terézágyú 2016.09.26. 10:24:49

@sarostehen:
"Mellesleg az itt a gond, hogy nem igazán bizonyítható a poszter állítása."
Így van.

Én sem tudnám bizonyítani, hogy csütörtökön kaptam meg azt a számlát, amelyet hétfőig kellett volna befizetni...

"Teszem azt a posta válaszol, és ők azt mondják hogy 09.15-én minden levelet kézbesítettek. Kinek hiszel?"

Hát, semmiképpen nem a postának :)

lanAlaturB 2016.09.26. 10:30:14

Velem is ugyanezt csinalta a Budapest Bank-Posta parosa.
A BB nem tudta elobb "legeneralni" a szamlat/csekket, mert a havi zaras idopontja fix.
Tobbszor volt olyan,hogy a 11.-en kezbesitett levelen alul a narancssarga savban otodike szerepelt.
Elvileg az a sav a budaorsi feldolgozo kozpontban kerul ra,ergo a BB-nek tenyleg nem sok koze van hozza.
2-3 (egyenkent 3 ezer forintos) buntetes utan tele lett a faszom, es elkezdtem ossze-vissza csekkeken befizetni a torlesztoket.
A BB-t csak az osszeg erdekelte, hogy mi a csekk sorszama,az nem,igy nem volt gond belole.

Biztosan sokan fognak kulonfele alternativakat ajanlani neked,valoban vannak jobbak,de ez meg nem valtoztat azon a tenyen, hogy felhaborito a kozonseges levelek kezbesitesi tempoja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 10:34:32

@Tehetséges ugandai buzi: Nem a gép a baj, hanem hogy mindent Budaörsre visznek a központba, így megtöbbszörözik a feladatot. A szomszéd utcába menő levél és meg kell járja Budaörst.

lanAlaturB 2016.09.26. 10:50:24

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:
Az lenne az igazan gaz,ha nem ejszaka a kozpontban szortiroznak a leveleket,hanem minden hivatalban napkozben egyesevel atneznek oket,hova mennek.
Arrol nem is beszelve,hogy 4-5 postabol egy vallal kezbesitest is ( a nagy,kozponti) a tobbinek nincs is olyan dolgozoja,aki elhagyhatja munkaidoben az epuletet.

Terézágyú 2016.09.26. 10:55:02

@lanAlaturB:

A lényeg, amit fentebb is írtak: akár helyben, akár vidékre - a levelek kézbesítési ideje 4-5-6 nap stb., holott ez régebben 1 nap volt még vidékre is.

no.nick.today 2016.09.26. 11:07:12

Nem a Posta védelmében!

Ha a panaszkezelés során a szolgáltatónak van 30 napja, akkor az ügyfélnek miért nem jár ugyanennyi a számla befizetésekor?

Szennymester 6000 2016.09.26. 11:11:26

Szoktatok szalonnat is enni? Vagy az tul parasztos lenne?

Manyecska. 2016.09.26. 11:14:32

@Szennymester 6000: a Főtt téren volt a borfesztivál mondom, rohadt jó kaják voltak!!

a postások korával fordított arányban van a levelek gyorsasága ezt komolyan mondom, itt legalábbis amióta más a postás..

Terézágyú 2016.09.26. 11:16:50

@no.nick.today:
"Nem a Posta védelmében!
Ha a panaszkezelés során a szolgáltatónak van 30 napja, akkor az ügyfélnek miért nem jár ugyanennyi a számla befizetésekor? "

Nem a szolgáltató védelmében:
az ügyfélnek eleve tudomása van arról, hogy jönni fog x-edikén egy számla, amivel y forintot be kell fizetni, ez nem "hirtelen" dolog...
Viszont a szolgáltatónál "hirtelen" jön egy panasz, amelyet "egyénenként" kell kivizsgálni...

(Persze ennek se kéne 30 napnak lenni...)

Egyébként sok helyen küldik ki előre a számlákat, szerintem ez nem jó ötlet, sok embernél könnyen elsikkad egy számla, ami ott hever, és majd két hónap múlva kell befizetni...

sarostehen 2016.09.26. 11:18:22

@Terézágyú: "Hát, semmiképpen nem a postának :)"

Itt kb a poszterek is annyira hazudnak mint a posta :))

Terézágyú 2016.09.26. 11:20:07

@sarostehen:
"Itt kb a poszterek is annyira hazudnak mint a posta :)) "

Ez kétségkívül igaz.
De ez az általános tapasztalat, hogy a posta késik...

Egyébként ők tudnák ezt bizonyítani, hogy ők márpedig kivitték aznap a levelet?...

no.nick.today 2016.09.26. 11:26:25

@Terézágyú:

"az ügyfélnek eleve tudomása van arról, hogy jönni fog x-edikén egy számla, "

Az ügyfélnek arról van tudomása, hogy milyen beérkezési határidőt vár el a szolgáltató, mert többnyire azt szokta feltüntetni.

Terézágyú 2016.09.26. 11:35:40

@no.nick.today:
Nem. Most írjam le még egyszer?

Kovács János előre TUDJA azt, hogy elseje körül (*) jönni fog egy számla az elmütől, és azzal be kell fizetni nagyjából ennyi forintot.

Az elmü viszont nem tudja, hogy mikor/kitől (vajon Kovács Jánostól-e)/milyen ügyben kap panaszlevelet...

(*) Éppen az a baj, hogy csak a "körül"-t lehet tudni mostanában, mert a posta összevissza kézbesíti a számlákat. Ez a poszt tárgya.

The Crazy One 3om 2016.09.26. 11:38:11

Tehát megint nem a problémát kívánjuk megoldani, például a befizetés módjának megváltoztatásával, hanem arról szól a sirám, hogy a kárt tovább fogja hárítani. Aha, persze.

Egyébként én a UPC Direct szlovák változatánál, a szintén Budapestről irányított freesatnál a 12 hónapos hűség alatt 12 alkalommal csúsztam. Le se szarták.

Szennymester 6000 2016.09.26. 11:39:47

Beledharitom a karomat - mondotta a legeny.
@Manyecs: ez nem valasz, milyen kajak (kenuk) voltak?

Terézágyú 2016.09.26. 11:41:46

@The Crazy One 3om:
"Tehát megint nem a problémát kívánjuk megoldani, például a befizetés módjának megváltoztatásával"

Ha most kiderülne, hogy az átutalás nem működik rendesen, akkor te egyetlen szó nélkül átállnál egy másik befizetési módra?... :)

Nem, fel lennél háborodva, hogy neked ez a jó, neked így jó, tessék kiküszöbölni a hibát, és ne azt várják, hogy a fizető kuncsaft alkalmazkodjon!

Nick-son 2016.09.26. 11:42:45

A posta megpárszorozta az árait, főleg a csomagfeladásét, a színvonal természetesen a régi.

Szerintem teljesen jogos elvárás, hogy ha valamiért pénzt kérnek biztosítsák a számla kiküldését időben, ez nem az ügyfél dolga.

NAV bemegy egy boltba, vesz egy fél gombot 2,50 -ért aztán már nyomatja is a bírságot, ha nincs számla vagy nyugta. Ők se fognak várni, hogy a boltos majd egyszer valahogy előállítja aztán majd tevés futárral elvitesse hozzájuk.

Annak, hogy valaki nem akar elektronikus számlát meg lehet az oka, én ezt nem látom emberiség elleni bűncselekménynek, bár egyértelműen elegánsabb az elektronikus számla, ha nem okoz bonyodalmat.

Terézágyú 2016.09.26. 11:48:40

@Nick-son:
"A posta megpárszorozta az árait, főleg a csomagfeladásét, a színvonal természetesen a régi."

Vagyis - ahogy többen írtuk - nem a régi, hiszen régen jobbvót... :)

lanAlaturB 2016.09.26. 12:12:11

Az is elkepzelheto,hogy egy sima level 100 forint,de tékomnak egyedi szerzodes alapjan 30-40-ert elviszik.
Csereben a tökom vallalja,hogy amig el nem fogynak a 100 forintos levelek Budaorson,addig ki se bontjak az o zsakjaikat.
Ha ez igy van, akkor a szolgaltato is tudja,hogy baromi szuk az idoablak,amig befizetheto a "csekk" ,es ok is ludasak.

Terézágyú 2016.09.26. 12:16:48

@lanAlaturB:
Gondolom ebben az esetben sem indokolt a 10 nap késés :)
Nyilván a feltételezett szerződésben nem ennyit mondott a posta, legfeljebb egy napot :)

Terézágyú 2016.09.26. 12:27:28

az upcnak külföldre kell utalni? :)
nincs magyar címe az upcimagyarországnak?

epertorta 2016.09.26. 12:51:34

Nálunk most ugyanez a helyzet. Eleve sok levelet kapok, mert a cégem is itt van, ezért majdnem mindennap dobott be a postás valamit. De a régi postás eltünt, szerintem nem tudták megoldani a helyettesítést. Ebben a hónapban volt olyan, hogy egy hétig nem jött semmi utána meg legalább 20 levél volt a ládába dobva. Én is nézegettem a bélyegzőket,
10-12 nappal korábbi bélyegzések is voltak rajta. És nem a pusztában lakok.

Dikusz 2016.09.26. 12:56:04

@Terézágyú: először én is azt hittem, hogy külföldre megy a fitying (Luxemburg), ahogy a képen látszik. Aztán láttam, hogy felül is van egy bankszámlaszám, az azt hiszem az valamelyek itthoni banké.

Én a T-t, meg az egyéb befizetéseimet is csoportos beszedési megbízással teljesítem. Sok régebben itt olvasott hozzászólás szerint ez nem jó. Valaki meg tudná magyarázni, hogy miért nem? Egyenlőre nem érzem szükségét, hogy neten intézzem a dolgaimat, és így sem kell postára járnom a csekkekkel.

joc_ 2016.09.26. 13:08:22

@epertorta: Alá tudom támasztani.
Kézbesítő postással beszéltem. Mivel jó részüket elküldték, a maradék kézbesítőkre több "címhely" (=nagyobb terület) jut. Manapság van, hogy egy-egy konkrét házhoz hetente legfeljebb kétszer jutnak el, de lehet, hogy csak egyszer. És ez nem helyettesítés meg hiány, hanem a "racionalizálás" során a kézbesítőket könnyebb volt leépíteni, mint az irodai vízfejet.
És ez valóban nem a puszta, az én konkrét információm például a 11. kerület belső részéről (Móricztól nem messze) származik.

epertorta 2016.09.26. 13:22:28

@joc_: A mi postásunkat valószínűleg nem elküldték, hanem önként lépett le. Tavalyelött már elment egyszer, pedig legalább 10 éve járta a körzetet, de akkor valamiért visszajött, abban az időben is volt, hogy napokig nem volt levél.
Szerintem most végleg megunta. Eleve késön jött, 1/2 4 felé, de volt mikor 1/4 6-kor hozta a leveleket, gondolom nekik is reggel kezdődik a munkanap.

lanAlaturB 2016.09.26. 13:35:06

@Dikusz:
Csoportosnal adtal meg felso limitet?
Vagy ha kijon egy 120k-s szamla,akkor siman levonjak,es olyan poziciobol reklamalsz,hogy a penzed mar naluk?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 13:48:48

@lanAlaturB: "@Dikusz:
Csoportosnal adtal meg felso limitet?
Vagy ha kijon egy 120k-s szamla,akkor siman levonjak,es olyan poziciobol reklamalsz,hogy a penzed mar naluk?"

Dikusz nem hülyébb nálam, úgyhogy merek helyette válaszolni. Nyilván 120e limitet nem ad meg épeszű ember. Legjobb egy 2,5* havidíjat megadni, mert ha elbénázzák a beszedést, következő hónapban kéthavit emelnek. És ha jogtalanul egyszer elviszik a maximumot, nincs sírás-rívás, fogaknak csikorgatása, 1-2 hónap alatt úgyis ledolgozódik.

Nincs egyszerűbb a csoportos beszedésnél.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.09.26. 13:50:50

az elektronikus számlát a papíralapúval szembeállítóknak üzenem, ha van lehetőség a választásra, akkor had' döntsem el én, hogy melyiket választom. És ha a papír alapú befizetést választom, akkor nem tartok igényt harmadik személy közreműködésére a késedelmes befizetéshez. Ha erre van szükségem, előidézem magamnak, de ne a posta döntse el helyettem, hogy időben vagy késve rendezem! Mert pölö nekem az a hobbim, hogy a budit ilyen kis sárga buziságokkal tapétázom ki :P

@lanAlaturB: amit persze vissza nem adnak :D

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.09.26. 13:50:54

@Terézágyú:

De működik, csak épp annyira hiábavaló, mint az állatkertben rákiabálni az orrszarvúra, hogy büdöset kakil. Lehet küzdeni az igazunkért amolyan Don Quijote-ként, de egyszerűbb negligálni az orrszarvút.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 13:51:46

@epertorta: Egy postás nálunk pár évet húz ki, aztán jön a következő. Már nagyon unom. A mostani nagyon rendes, jattolok neki rendesen - remélem, mások is -, meg tudjon élni, és maradjon.

amindenes.blog.hu 2016.09.26. 13:55:06

Magyar Posta: its super effective

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 13:55:22

@Lesből Támadó Szárítókötél: "@Terézágyú:
De működik, csak épp annyira hiábavaló, mint az állatkertben rákiabálni az orrszarvúra,"

Mint a borozóban rászólni a vendég csajára, hogy oltsa le a WC-ben a villanyt, és csukja be az ajtótt, különben egy bunkóval helyrerakják.

Terézágyú 2016.09.26. 14:20:19

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:
"A mostani nagyon rendes, jattolok neki rendesen - remélem, mások is -"

Én az életben nem adtam pénzt postásnak.

Igaz, nem is találkozom velük...

Doryyka 2016.09.26. 14:51:10

@Terézágyú: pedig tökre igaza van. A szolgáltatás szinvonala a béka segge alatti.

Doryyka 2016.09.26. 15:01:48

@Tehetséges ugandai buzi: egyszer kaptam egy Lurdy hátban feladott levelet 14 nap múlva meg-a cimem a kerületen belül, sétatávolságra volt. Ezt 2006-ban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 15:19:40

Na, ezt kibeszéltük. Nyomás elsőzni az újposztba!

Bluemotion 2016.09.26. 15:21:15

@Doryyka: Valószínűleg ez egyre kevesebbeket érint.

chili wili 2016.09.26. 15:24:02

Nekem ezt egyszer nagyon szepen megmagyarazta egy postas: o esoben es hoban nem kezbesit. Pont. Há' hulye vagyok, ennyi penzert? Nem es kesz.

ideális hangyászsün 2016.09.26. 15:26:07

@Terézágyú: Én se találkozok velük, csak a megoldásaikkal. Az albi ajtaján van nyílás a leveleknek, olyan ameriaki filmes. Eddig 2x használta a postás - egyszer egy termékmintát gyömöszölt át a nyíláson, hogy a boríték fele elszakadt (ami nem érdekelt, mert csak termékminta volt, de azért mégis), egyszer pedig egy értesítőt küldeményről, amit szerencse, hogy észrevettem, mert üres PET-palackokat tartunk az ajtó mögött, amíg ki nem dobjuk. Eszembe se jutott, hogy azt a lukat egy postás küldemények bedobására alkalmasként regisztrálja.

Megj. #2 Magyarázzátok meg nekem, hogy a p↕csömbe tudta a postás belerakni a kb. 20x6x6 centis dobozt a kb. 2-3 centis nyílású postaládába úgy, hogy nem nyomta össze és semmilyen sérülés nincs a dobozon? Én tuti nem adtam neki kulcsot...

ideális hangyászsün 2016.09.26. 15:28:15

Ja, hogy itt poszt is van. A posta szar, ez tény. De eddig nekem mindig időben kihozták a gáz- és villanycsekket, mindig volt legalább pár nap a határidőig. Lekopogom. Albista lévén nem fogok online szórakozni egy dologgal, ami nem is az én nevemre jön. A UPC-s netet viszont online fizetem, mert én fizettem elő, kapok érte 500 forint kedvezményt havonta. Hol itt az igazság?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 15:42:06

@Terézágyú: Nekem fontos, hogy megkapjam a leveleim. És nem akarom senki élete árán. Tudom, hogy nem kap annyi pénzt a postás, amennyi munkát végez, és ezen nem tudok máshogy segíteni.

Dikusz 2016.09.26. 16:06:28

@lanAlaturB: természetesen, pontosan amiatt, amit írtál. Még nem volt gondom vele.
A csekkekről többek között azért álltam le, mert én sem szeretek a postán sokat várakozni, meg gyakran elfelejtettem feladni a csekkeket, vagy elkevertem őket.

Dikusz 2016.09.26. 16:13:45

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

Úgy adom meg a leemelhető összeget, hogy a fizetendőnek a másfélszerese legyen. A T-s számlám 10e Ft körüli, 15e Ft a maximum. Néha előfordul, hogy pár ezerrel több a számla, de a maximumot még sosem érte el.

Terézágyú 2016.09.26. 16:18:40

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok:

Ó, te ember, ezt a címemet nem használtam már..... éve...

de azért megnéztem.
köszönöm az infót, de nem tetszik ez a lehetőség, és nem is látom értelmét a magam esetében...

Nouby 2016.09.26. 16:44:31

Persze, hogy a poszter a hibás hiszen magyarországon él és tetézve a bajt írt a blogra de még csak nem is magyarszakos tanár. Igazi vadász.

Ebben a hónapban én is 22-én kaptam meg a 21-ig befizetendő UPC-s csekket hálisten ők azért elszokták nézni.

Postától pedig mindenkit, de mindenkit, az utolsó sepregetőt is kikéne rúgni, próbálják már ki magukat a versenyszférában. Az Állami Sorsjegy Árusító ZRT-nél könnyű...

Mar22 2016.09.26. 17:17:48

4 évig dolgoztam kézbesítőként Budapesten. 3 év posta és 1 év magán/hivatali.

Sajna sok esetben nem engednek be minket a házba a postaládákhoz. És ha nagy a terület nincs rá idő,hogy órákat szobrozzak egy ház előtt,hogy valaki beengedjen. Kapukódot/kulcsot sem mindenhol adnak. Azt pedig senki se várja el,hogy akkor menjek vissza vele ha odahaza van a lakó,hiszen nemem is van munkaidő vége.

Ja,és sok esetben felveszik a kaputelefont de sem a nyitógombot nem nyomja meg sem le nem jönne megnézni,hogy tényleg a kézbesítő vagyok-e.

Kajafutárok dettó sokat szívnak.

melaena 2016.09.26. 17:36:08

@Nouby:
El szokták nézni,
ki kéne rúgni
neked ezt nem tanitottak ?

epertorta 2016.09.26. 18:10:45

@Mar22: Nade családi házas övezetben miért csak hetente egyszer jön a postás?

MrZed001 2016.09.26. 22:00:45

@epertorta:
És miért nem képes megtalálni a 10 centis számokkal a kapura kitett házszámot ?
És miért nem képes megtalálni az utcát, és miért dobja be 2 utcával arrébb másnak az én leveleimet ?
És miért vesznek el levelek ? Talán a várost/kerületet sem találják el?
És miért éppen csak csönget, ebben a pillanatban már dobja is be a menj be a pics... postára a cuccért fecnit és már robog is el tova ?
És miért lusta néha még azt a fecnit is bedobni és robog el ?
És miért 2 hét késéssel jönnek a levelek?
És miért én vagyok megc.patva a kézbesítési vélelem miatt, ha a postás b.szik bedobni a levelem, illetve róla az értesítőt ?!?!!

Ez utóbbi amúgy igen komoly. Bírósági papírt elhánynak. 8 nap fellebbezés, kézbesítve 14 múlva, vagy soha. Instant copás.
Ha ügyvéd lennék az egész mocsok postát betámadnám, és töröltetném a jogrendből az összes a kézbesítési vélelemre vonatkozó passzust.
Amcsiba nem véletlen az illető kezébe KELL adni az idézést.
Külön vicces, hogy a szolgáltatónak megadod tel számot, email címet is, és se egy SMS-t, se egy INGYENES email-t nem képes küldeni neked. Ja, csak ha reklámozni akar valamit.

Az átutalásos fizetés jó dolog ... amíg nincs vitád a T. szolgáltatóval (na nem úgy T ... bár akár úgy is).
Majd amikor szolgáltató kéri az utolsó 1 év minden befizetéséről a hivatalos banki tranzakciós igazolást, akkor lepődsz meg. Darabja ilyen laza 1500-3000 Ft banktól függően.
3000 x 12 és máris 36.000 Ft mínuszba vagy, amit sose kapsz vissza.
Csekken fizetve meg a pofájába nyomod a kis sárgát, hogy nesze kötsög.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.09.27. 11:43:28

@Putyur: A papíralapú számla nagy előnye, hogy az erre rendszeresített fiókba bekurjantva évekkel később is előszedhető, ha szükség van a befizetési igazolásra. A postán való sorban állás meg nem szükséges, egész jó kis appja van a postának arra, hogy a QR kódos csekket befizesd otthonról, kártyával. (iCsekk) Szóval más csak azt kéne elérni, hogy az a k..a csekk meg is jöjjön.

Putyur 2016.09.27. 12:04:34

@Csokis:

"... A papíralapú számla nagy előnye, hogy az erre rendszeresített fiókba bekurjantva évekkel később is előszedhető, ha szükség van a befizetési igazolásra. ..."

Az elektronikus számla es elektronikus bankszamlakivonat nagy előnye, hogy az erre rendszeresített email fiókba/tarhelyre bekurjantva évekkel később is előszedhető, ha szükség van a befizetési igazolásra. Es meg (fizikai) helyet sem foglal.

Az utobbi ~30 evben nem volt szuksegem arra, hogy barmilyen befizetest is igazolnom kellett volna barkinek is utolag.
De biztosan en vagyok tul szerencses.

Józsi, a migráns köcsög 2016.09.27. 16:32:35

@Putyur: jó esetben. volt már nekem olyan tárhelyem amit egyszer feltörtek és soha többé nem tudtam hozzáférni. biztosra menni soha nem lehet.

Putyur 2016.09.27. 16:54:31

@Józsi, a migráns köcsög:

Nekem meg volt olyan dobozom a pinceben, amiben szetragtak a papirokat az egerek. :-)

KétismeretlenS 2016.12.10. 14:20:48

- Csoportos beszedési megbízás
- Utalás
- Telecom számla esetében azonnali közvetlen számlafizetés postán
- Interneten való bankkártyás fizetés
- UPC esetében telefonon való bankkártyás fizetés

Csekre várni 2016-ban? Ha olcsóbb lenne az a számla akkor se...

Rossz kifogás poszter. Tudod, hogy számlafizetési kötelezettséged van, negemeled a feneked és fizetsz másképp.
süti beállítások módosítása