Jön a tavasz, nyakunkon az évszak- és cipőváltás, sűrűsödnek a lábbelikkel kapcsolatos levelek, ami alapján úgy tűnik, nem lehet elégszer átvenni, mikor és hogyan reklamálhatunk, ha valami mégsem jön össze a vadiúj csukával. Például az oké, ha a bevizsgálás után csak a blokk ellenében akarják visszaadni a cipőnket?
Kedves Homár!
Történt az, hogy 2017.01.14-én a barátnőmmel sétálni indultunk a Naplás-tó körüli szép behavazott erdőbe, ahol sajnos az utcai bakancsomról kiderült, hogy nem vízálló. Sebaj gondoltam, úgy is itt van a közelben a csömöri Dechatlon, beugrunk egy száraz melegebb fajta bakancsért, meg egy pár zokniért. Vásároltam is egy saját márkás bélelt bakancsot, amit rögtön fel is vettem és hazaautóztunk a belvárosba. Sajnos már aznap este, pár száz méteres gyaloglás után elkezdtem érezni, hogy a jobb lábam nyomja cipő, úgy sejtettem a bélése lehet "tömöttebb". Úgy döntöttem, hogy legközelebb az útba eső, nyugati téri üzletbe viszem vissza a cipőt.
Ez 01.18-án történt meg, amikor is egy pultban álló fiatal hölgy segítségét kértem. Elmondtam a panaszomat, miszerint a jobb lábamat nyomja a cipő, és hogy valószínűleg a bélésével lehet gond. Azt, hogy mit szeretnék, már nem várta meg, ránézett bakancsra majd, közölte, hogy mivel hordtam - itt kell megjegyeznem, a cipő sértetlen, felső része tiszta volt, egyedül a talpáról lehetett megmondani, hogy sétáltam benne (legfeljebb 1 kilométert) - már nem tud mit tenni. Ha jól emlékszem meg se szólaltam, már a felhúzott szemöldökeimre válaszul közölte, hogy jó akkor szól egy vezetőnek.
Érkezett is rögtön egy szintén fiatal hölgy, akinek ismét elmondtam a problémám, miután belenyúlt mindkét cipőbe és közölte, hogy nincsen semmi bajuk, a varrás nem áll ki sehol. Az első igazán rossz érzés ekkor kapott el. Ez az eladó, most a kezével fogja megállapítani, hogy az egyik 45-ös méretű bakancs belülről 3 mm-el tömöttebb? Illetve, szó se volt arról, hogy a lábam varrás nyomná. Mikor elmondtam neki ismét akkor arra kért, hogy mutassam meg hol nyom. Erre kissé türelmetlenül megkérdeztem, hogy "ha nem tudom megmutatni, akkor nem nyomja a lábam?" amivel arra próbáltam utalni, hogy egy patthelyzet felé közelítünk, és harmadszorra is el kellett volna mondjam, hogy az egész cipő érzésre jobban van kitömve. (Fontosnak tartom megjegyezni, hogy még soha nem tapasztaltam ilyet, pedig pár cipőt már vásároltam életemben, így nem merült fel bennem, hogy esetleg az én lábfejemben van a hiba.)
Ezt követően még számonkérő hangnemben a "miért nem próbáltam fel rendesen az üzletben?", illetve a "miért nem mászkáltam benne otthon?" kérdések hangzottak el, illetve az, hogy mivel használtam a cipőt, nem tudnak mit kezdeni vele. Ezután még hátrament egy irodába, beszélni valakivel, ahonnan úgy tért vissza, hogy ha szeretném 1 hónapra elviszik a cipőt a - hangsúlyozottan - saját költségükön (kién kéne?) bevizsgáltatni. Szkeptikusan álltam a dologhoz, de mivel nem kívántam az egész délutánt egy parttalan vitával tölteni, így belementem.
Ezután egy harmadik hölgy jött oda és vette fel a jegyzőkönyvet, akit csak azért említek meg, mert Ő volt az egyetlen, aki normális hangnemben beszélt velem az üzletben. Hozzátenném, hogy egyetlen egyszer sem kérdezte meg tőlem senki, hogy mit szeretnék, pedig én még csak nem is a pénzemet szerettem volna visszakérni, bőven megelégedtem volna azzal, ha adnak csak egy jobbos csere cipőt (mondjuk egy másik hibás pár, hibátlan felét).
Ma 02.14-e van, tegnap (vasárnap) kaptam egy hívást, hogy mehetek a cipőmért, - annak ellenére, hogy azt mondták kipostázzák (nem én kértem) - és hogy sajnálatos módon nem találtak problémát. Visszamentem hát ma délután, amikor is miután elmondtam, hogy miért jöttem közölték, hogy nem tudják visszaadni a bakancsot, csak ha hozom a jegyzőkönyv saját példányomat, illetve a blokkot. És gyorsan ki is oktattak, hogy a telefonban is el lett mondva, hogy kell hozni ezeket. Egy szót se szóltam, csak elköszöntem, nem volt kedvem belemenni abba, hogy mondott-e ilyet a telefonáló kolléga (nem!), hogy nem igazolhatom-e magam a személyigazolványommal, vagy a telefonommal, amit a központi számuk hívott, vagy csak szimplán azzal, hogy az az én cipőm amit kifizettem, tehát az enyém (sajnos).
Komoly aggályaim vannak a Dechatlon panaszkezelési protokolljaival és/vagy alkalmazottjainak hozzáállásával kapcsolatban.
Bocs a hosszú levélért.
Lássuk, mennyire volt oké a Decathlon panaszkezelése.
Kedves Homár olvasó!
Elsőként érdemes tisztázni, hogy a kötelezett akkor teljesít hibásan, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Fontos azonban tudni, hogy nem beszélhetünk hibás teljesítésről akkor, ha a hiba már a vásárláskor észlelhető volt. Utóbbi szabály a fogyasztókra ró kötelezettséget azáltal, hogy megköveteli tőlük, hogy mielőtt meghozzák döntésüket alaposan nézzék át a terméket nincs-e rajta hiba, illetve cipő esetén próbálják fel, az passzol-e lábukra. Ha úgy látjuk a termék minden követelménynek megfelel, valóban érdemes még otthon felpróbálni, és járni benne egy kicsit, így, ha mégsem tartjuk megfelelőnek még lehet, hogy a bolt külön vizsgálat nélkül hajlandó visszavenni, és az árát visszaadni. Utcai használat után már, hiába csak egy rövid ideig viseltük a lábbelit, a bolt joggal mondhatja, hogy nem veszi vissza a cipőt, így már csak hibás teljesítésre hivatkozva érvényesíthetjük igényünket.
Persze függetlenül attól, hogy éppen milyen panasszal, kéréssel keressük fel a vállalkozást, az elvárható tőlük, hogy a jogszabályokat betartva, fogyasztóbarát módon járjanak el. Ennek része, hogy panaszunkat komolyan vegyék, és a jogainkról való megfelelő tájékoztatás mellett, törekedjenek a helyzet mielőbbi, békés megoldására.
Jelen helyzetben a leírtak alapján úgy tűnik, hogy a vállalkozás először azt a lehetőséget vizsgálta meg, hogy saját üzletpolitikája alapján vissza tudja-e venni a cipőt anélkül, hogy azt vizsgálnák szenved-e a termék valamilyen hibában. Miután a cipőt már használtad, úgy döntöttek ennek lehetőségét nem tudják biztosítani.
Következő lépésként, panaszodat minőségi kifogásként kezelték, és jegyzőkönyv felvétele mellett úgy döntöttek, hogy kivizsgálásra elküldik a cipőt. Sajnos ennek eredményeként azt állapították meg, hogy a cipő nem anyaghibás ezért elutasították kérésedet.
A bolt ezen a ponton még a jogszabályokat követve járt el, azonban az már kifogásolható, hogy cipőt csak a bizonylat vagy jegyzőkönyv felmutatása ellenében voltak hajlandóak a terméket visszaadni. Ilyen kötelezettséget nem ír elő egyik jogszabály sem, így ezt nem is kérhették volna tőled. Persze érthető felháborodásod, hiszen, ahogy leírtad hangnemük és ügykezelésük nem volt méltó a helyzethez, de a leírtak alapján az utolsó mozzanatot kivéve úgy tűnik, hogy a jogszabályokat követve jártak el.
A következőkben, ha ügyedben mielőbbi, gyors előrelépést szeretnél, javasoljuk, hogy fordulj Békéltető Testülethez, melynek eljárása ingyenes, és a meghallgatásain az adott megyében székhellyel rendelkező vállalkozások kötelesek személyesen megjelenni. Ott lehetőség van annak vizsgálatára, hogy az elkészült szakvélemény mennyiben alkalmas arra, hogy azzal a vállalkozás mentesülhessen a hibás teljesítésből fakadó helytállási kötelezettsége alól, és döntés születhessen lábbelid sorsáról.
Felhasznált jogszabályok:
Zsidófalvi Zsidó 2017.02.28. 10:10:50
enrico palazzo 2017.02.28. 10:18:07
Most ez komoly, szakértők? Mégis mivel fogja igazolni a bolt, hogy az visszaadás a részükről megtörtént?
Fausto(tm) 2017.02.28. 10:21:07
Cycmen 2017.02.28. 10:23:18
Gyártási hibára kell hivatkozni!
Cycmen 2017.02.28. 10:26:03
ÁÁÁÁÁÁÁ!!!! ÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!! ŰŰŰŰŰŰŰŰŰ!!!!!! JAJJJJJJJJJJJ!!!!! MARHA!!!! BAROM!!!! ÁLLLAT!!!!!! MAAAARGÍÍÍÍT!!!
Manyecska. 2017.02.28. 10:29:08
Tök jogos én se venném vissza.
Nekem ugyanez vóta csizmával de nekem dagad a lábam a törés után, fogtam és erőteljes módon tágítgattam a bélésénél oldalirányba -az eladót- .. :D ill. a csizmát, azóta se érzem a tolófájásokat vagy mit írt a poszter? Erőteljes nyomást. :D Az ilyenek rántsák ki a dobozt a kutya alól ezeket ugyanaz a poszter írja...? :DD
Anikó Hajdú 2017.02.28. 10:30:02
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 10:31:24
Manyecska. 2017.02.28. 10:32:13
De tényleg, szarba lép, stb..miért vennék vissza?? Én vissza sem vinném..
Terézágyú 2017.02.28. 10:36:16
Józsi, ippeg van a raktárban egy ugyanilyen típusú, színű és méretű cipő, amit visszahoztak, mert a BAL nyomta az illető lábát, hozzad mán ide, majd megkapja a zúr a párját. - Ugye nem baj, hogy már használták aztat a cipőt?...
Manyecska. 2017.02.28. 10:38:32
Cycmen 2017.02.28. 10:45:04
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 10:46:56
Cycmen 2017.02.28. 10:49:58
-Vajon tudja hogy miben sántikálok? Gondolta Stirlitz.
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 10:55:09
Manyecska. 2017.02.28. 10:56:15
Terézágyú 2017.02.28. 10:56:27
"puskát is kell hozzak"
helyesen:
puskát is kell hoznom
A másikfajta fogalmazás Erdélyből jön: az ottani magyarok átvették a románoktól(!!!)
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 10:57:23
:-D
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 10:59:14
Terézágyú 2017.02.28. 11:00:08
nem. csak hasogassa a fülemet a zilyen fogalmazás.
sáros_tehén 2017.02.28. 11:00:16
A boltban rendesen fel kell próbálni. Ami pár száz méter alatt nyomja a lábát, az egy tisztességes felpróbálás alkalmával is fogja a lábát nyomni.
Manyecska. 2017.02.28. 11:00:16
Én itt tesztelek nektek vótmá ilyen poszt a lejárt gyóccerekről....úgyis.. :P
Cycmen 2017.02.28. 11:00:48
Olyan néptől eltanulni valamit amelyiknek Drakula a nemzeti hőse ősi balfasz szokás!
Cycmen 2017.02.28. 11:02:31
Lyól fogsz fosni! :DDDDD
Manyecska. 2017.02.28. 11:04:41
Ki jön Konyhakiállításra? Vagy van konyhátok otthon?? :DD
Cycmen 2017.02.28. 11:05:52
amíg nem áll fel
Manyecska. 2017.02.28. 11:07:27
Carradine a gardróbszekrényben 2017.02.28. 11:09:52
Terézágyú 2017.02.28. 11:12:12
nem baj, a lényeg, hogy kedves legyél, humoros és ápolt.
metal · http://electric.blog.hu 2017.02.28. 11:12:22
Egy ennyire hülye ügyfelet nehéz komolyan venni!
"A bolt ezen a ponton még a jogszabályokat követve járt el, azonban az már kifogásolható, hogy cipőt csak a bizonylat vagy jegyzőkönyv felmutatása ellenében voltak hajlandóak a terméket visszaadni. Ilyen kötelezettséget nem ír elő egyik jogszabály sem,"
Most komolyan az a gond, hogy csak annak adják vissza a cipőt, aki bizonyíthatóan a tulajdonosa?
Klafa 2017.02.28. 11:13:23
A retket ingyen adtam.
tipp:
Akkor menj legközelebb reklamálni amikor kurva sok vásárló van.
Meg vigyél magaddal egy nőt drága ruhákban, aki időnként szigorúan az órájára néz és megvetően méregeti az ügyfélszolgálatost.
Manyecska. 2017.02.28. 11:17:29
Terézágyú 2017.02.28. 11:18:33
Igen, nekem :)
Majd ha megöregsző, neked is.
andand 2017.02.28. 11:26:24
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 11:31:18
Carradine a gardróbszekrényben 2017.02.28. 11:34:03
napinapinapi 2017.02.28. 11:37:12
Egy Air Max 90 Lunar.
Az a fuzo elotti reszen nyomta az egyik labfejemet.
Mar azon filoztam,mi a faszt csinaljak,megis csak 45k volt a csuka,ki nem baszhatom a kukaba.
Aztan 4-5 alkalom utan felvette a labam formajat, es olyan lett,mint a tobbi Max : elkepzelhetetlenul kenyelmes.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 11:46:20
:))
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 11:49:05
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 11:54:34
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 11:56:07
Manyecska. 2017.02.28. 11:59:23
Az semmi kollégámék vettem macskát száz ropiért- kimiskároltatták, aztán most elszökött..:D itt anyázik..már nem a cica..
Manyecska. 2017.02.28. 12:00:42
Cycmen 2017.02.28. 12:05:59
Hálátlan dög!
Szartranszplantáció 2017.02.28. 12:06:05
- Te De-Zső! Mit szóllnáll, ha elhagynálak és feleségül mennék egy másik férfihez? Sajnálnád?
- Mit salnyájak egy idegen férfin?
...::LóL::...
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 12:07:17
Manyecska. 2017.02.28. 12:23:09
sáros_tehén 2017.02.28. 12:23:19
Ilyet lehet bérelni valahol? Persze nem a kurvák árfolyamán, mert abból simán kijön 2 pár cipő.
sáros_tehén 2017.02.28. 12:26:40
Stefánia vagdalt 2017.02.28. 12:39:25
sáros_tehén 2017.02.28. 12:42:57
Manyecska. 2017.02.28. 12:50:42
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.28. 12:57:33
Manyecska. 2017.02.28. 13:00:52
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.28. 13:12:23
Stefánia vagdalt 2017.02.28. 13:15:09
joska61 2017.02.28. 13:57:08
Tony Almeida 2017.02.28. 14:08:00
De ezért is veszek mindig egy számmal nagyobb cipőt, mint kellene, és egyik sem szorított soha.
Cycmen 2017.02.28. 14:09:42
Ilyet lehet bérelni valahol? Persze nem a kurvák árfolyamán, mert abból simán kijön 2 pár cipő.
Ha meg annyit fizetsz érte akkor ne vidd a cipőboltba hanem mássz rá, csak vigyázz le ne lőjenek róla mint a szegény vadkant!
Terézágyú 2017.02.28. 14:18:01
"Rendszeresen elfog a kétség, hogy vajon miért megy a kereskedelembe dolgozni olyan, aki utálja a vevőket? "
1. Pénzért. Mert nem tud máshova menni.
2. Nincs olyan, hogy "vevő". Emberek vannak, akik esetenként tahó módra viselkednek egy szituációban - és a vele kommunikáló másik ember így vagy úgy reagálja le.
Dikusz 2017.02.28. 14:45:55
Dikusz 2017.02.28. 14:50:17
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 15:07:02
Dikusz 2017.02.28. 15:12:06
Hogy elkezdjem az ekézést: a kedves(nem) posztíró miért gondolja azt, hogy 1 km gyaloglás, ami az elején még párszáz méter volt, közben lehet megkerülte mégegyszer a Naplás-tavat. Miért kellene egy üzletnek egy hordott cipőt újként visszavenni. Ő megvette volna teljes áron a hordott bakancsot? Mit szólna ahhoz, ha csodálatos ötlete alapján kapott cserecipőt hordva kapott volna egy jó kis lábgombát? Alapvető dolog, hogy cipőt próbálni nem mezítláb megyünk (a Deicmannál van is próbazokni), és ha reklamálunk, akkor legalább megtisztítjuk a cipő talpát. Ha véletlenül kutyaszarba lépett a posztoló, akkor az eladónak miért kellene megfogni a cipőt? Az a csoda, hogy egyáltalán foglalkoztak így a vevővel.
Manyecska. 2017.02.28. 15:20:06
Én csodálkozom hogy ezt az opciót nem ajánlották ott a boltban fel!!! :D ...bocsánat.. ON@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Lángosképű állat a babám" :D intézz már újposzt!!
Cycmen 2017.02.28. 15:25:22
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 15:27:08
Tessék. :))
The Recipe 2017.02.28. 17:01:50
Másik. Az én nézőpontom szerint, ha egy cipőről kiderül, hogy hibás akkor teljesen mindegy, hogy egyszer hordtam-e. Ha internetről rendelem meg ugyanezt a cipőt, akkor is ugyanez az álláspont? Nem jogi értelemben kérdezem, mert tisztában vagyok azzal, hogy más vonatkozik az online vásárlásra.
Ps: A lábgombámat, ami egyébként nincs, akkor is átadhattam volna egy másik szerencsés vásárlónak, ha pár sor séta után észlelem a hibát, és visszateszem a cipőt a polcra. :)
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 17:03:06
Mit fogsz csinálni vele, ha visszakapod?
The Recipe 2017.02.28. 17:10:10
The Recipe 2017.02.28. 17:12:40
Valószínűleg odaadom egy csövinek, hátha őt nem zavarja. Amúgy egy kicsit kisebb lábú embernek nem hordhatatlan, csak zavaró.
Hipóallergiás 2017.02.28. 17:19:16
The Recipe 2017.02.28. 17:20:01
Hipóallergiás 2017.02.28. 17:21:14
The Recipe 2017.02.28. 17:23:46
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.28. 17:32:20
Cycmen 2017.02.28. 18:59:29
Ja egy csomó elmebajos jár ide, nekem is feltűnt már!
metal · http://electric.blog.hu 2017.02.28. 19:03:55
Amúgy súgok, de a cipővásárlásra nem vonatkozik más akkor sem, ha online rendeled, mert azt nem kötelesek visszavenni 14 napon belül.
The Recipe 2017.02.28. 19:19:32
Amúgy meg ne súgj (mert arrogáns), hanem hivatkozz. Forrás nélkül ez túró, persze ettől még lehet igaz.
Jessybátsi 2017.02.28. 19:21:44
metal · http://electric.blog.hu 2017.02.28. 20:18:27
Ugye azt nem kell megmagyarázni, hogy egy használt cipő miért ebbe a kategóriába tartozik?
Dikusz 2017.02.28. 20:25:35
A poszthoz: először nem értettem, miért válaszoltál ilyen stílusban, aztán láttam jogos, én is így írtam, nem szoktam, sőt igyekszem úgy hozzászólni, hogy ne legyen sértő más hozzászólónak, de ezért is kaptam már megjegyzést épp olyantól, aki maga is keményen odaszólt másnak.
Megmondom miért: abban az időben, amikor én a szakmát tanultam (nem vittem sokra az életben, emiatt lehet viszont engem ekézni, a halálomat kívánni), külön volt választva több szakma: ruházati/cipő/műszaki-cikk/papír-írószer, stb. Emiatt talán többet tudok a másik oldalról, még akkor is, ha már nem dolgoztam a szakmámban. Miért várja el valaki, hogy egy eladó megfogja a levetett cipőjét, még akkor is, ha rövid ideig volt rajta. Láttam már üzletben (lehet épp a Deichmannban) kiírva, hogy a reklamációra/javításra visszavitt cipőket csak tiszta állapotban tudják átvenni. Az alatt az idő alatt, amíg kiderült számodra, hogy nem megfelelő a cipő miért ne léphettél volna bele kutyaszarba (jó kis kanyar azért eljutni addig, hogy sajnálod azt, fizetned kell helyettem), de mégegyszer megkérdezném: ha véletlenül (ezt írtam az előző kommentemben) mégis belelépsz, akkor az eladónak kellene azt lepucolnia? Igaz, azt írod két nappal később vitted vissza a cipőt. Ha tiszta állapotban, akkor vissza az egész, de akkor sem kötelesek visszavenni a cipőt, amikor már viselték.
Egy tanácsot azért engedj meg, nem kell megfogadni. Saját tapasztalatból mondom: ha az ember kér valamit akár szívességet, akár reklamál valamit, műszaki cikket cserél, felvilágosítás kér, sokkal többre megy, ha normális hangnemben teszi. Magad is írod a posztban, hogy türelmetlen voltál te is.
Egyben viszont egyetértünk azt hiszem: mivel nem feltétel az üzletekben a szakmai végzettség, nem tanulják meg az eladók, az ilyen helyzeteket kezelni.
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.28. 20:40:29
2017.02.28. 20:47:46
Hipóallergiás 2017.02.28. 20:52:24
The Recipe 2017.02.28. 21:05:29
A cipő egyébként tiszta volt, ahogyan írtam is a talpán látszódott csak minimális "kosz". Egyébként, ha az emlegetett boltban levesz egy cipőt a polcról az ember, akkor jó eséllyel találhat egy némileg koszos talpú cipőt.
The Recipe 2017.02.28. 21:07:09
Dikusz 2017.02.28. 21:07:15
The Recipe 2017.02.28. 21:09:00
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.28. 21:19:24
Dikusz 2017.02.28. 21:22:11
De akkor sem kötelesek visszavenni a cipőt. Láttam már én is olyan cipőt a Deichmannban, aminek a talpán látszott, hogy nem új. Látszik a különbség amikor csak az üzletben próbálják, vagy amikor hordják, mégha csak rövid ideig is. Az előbbinél még nem is írtam, az ember két lába nem feltétlenül egyforma. Általában a bal láb erősebb, arra kell felpróbálni a cipőt. Ahogy meg idősödik az ember, ha a láb hossza nem is változik, de szélesebb, vastagabb lehet, egy idő után nagyobbat kell venni 1-1,5 számmal.
Dikusz 2017.02.28. 21:24:38
The Recipe 2017.02.28. 21:28:16
Egyrészt azért, mert az egész bakancs túl van tömve. Nem egy ponton nyom, hanem körben szorít az egész, ezt el is mondtam mindkét hölgynek. Másrészt pedig sajnos nem tudom a hangsúlyt és a fejvágást linkelni az eladó(k)tól.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.02.28. 22:43:25
Persze, majd a vevő betámolyog fél-egy év múlva, az átvételkor kapott papírral, hogy akkor vinné a cipőt ...
attack 2017.02.28. 23:10:58
Nem is cserélték, visszadobták, h basszam meg.
Online rendeltem más márkát, típust, hát ezek a gyökerek használtat küldtek az új áráért...
De komolyan, kavicsok voltak a talpában, meg tiszta sár volt az orra. Arra nem vették a fáradtságot, hogy rendesen lecsutakolják a büdös bunkók.
Tanulság: hanyagolni kell a dekatlont, főleg a látatlan rendeléseket...
KaTe 2017.03.01. 00:16:55
Richard Xenos 2017.03.01. 01:59:54
Manyecska. 2017.03.01. 08:09:52
The Recipe 2017.03.01. 09:28:04
Többen jöttek már azzal, hogy nem egyformák a lábaim, de minden banális feltevésre nem volt kedvem reagálni, most mégis megteszem. A néhány általam élt évtized alatt megvásároltam (illetve kissrác koromban édesanyám :*) legalább 30 pár cipőt, amik közül egynél sem tapasztaltam hasonlót. Tehát: vagy ezek a cipők voltak direkt a lábamra szabva, vagy a Dechatlonossal nem stimmel valami. Úgy tippelem az utóbbi lehet.
Ha olvastad a korábbi hozzászólásaimat, akkor kivehetted a szavaimból, hogy nem kívánok békéltető testülethez fordulni, mivel a szakértő egyértelműen leírta, hogy jogilag a panaszaim közül, a minőségre vonatkozó nem állja meg a helyét.
Cycmen 2017.03.01. 09:34:43
joska61 2017.03.01. 11:13:14
KaTe 2017.03.01. 11:59:59
Tudom, most jöhetnek a kifogások, hogy nem éri meg az utánajárást, mert nem is került annyiba stb. - Akkor miért írtál homár posztot belőle? Most azt írod, hogy "jórészt az alkalmazottakról" szól a történet. A törvényben foglalt kötelezettségüknek eleget tettek, vagy nem? Az a rész különösen vicces, hogy nem tudtad megmondani, hol nyom a cipő. Gondolom ránézésre megállapítottad, hogy ez az alkalmazott nem ért a munkájához, ezért is kerülhetett elő a vezető. (és erre biztos, hogy nem a felhúzott(?!) szemöldököd volt a kiváltó ok) Tehát simán el tudom képzelni az elutasító magatartásodból, illetve negatív/lekezelő kommunikációdból eredő szintén "lekezelő" reakciót az ügyfélszolgálat részéről. Általánosságban írom, de a vevők egy része igazán felfoghatná már, hogy - még - nem robotokkal beszélget akik a kurvaanyázásra is kedvesen visszamosolyognak és "elnézést uram, hogy a kurvaanyámat szidta" mondattal válaszolnak.
Jut is eszembe! Ha úgy ítélted meg, hogy a cipő hibás, akkor miért nem próbáltál fel az üzletben egy azonos méretűt? :)
Szubrina 2017.03.01. 14:52:16
Viszont abban nincs igaza se a törvényeknek, se a boltnak, hogy pár perc alatt vagy otthoni sétálgatás alatt ki kell derülnie annak, h az egyik cipő jobban nyom, mint a másik. Saját példámból tudom, hogy itthon másképpen jövök-megyek, mint kint az utcán.
ha egy cipő idő előtt tönkremegy, az a probléma bizony a vásárláskor is már fennáll elrejtve mélyen a cipőben.
Szubrina 2017.03.01. 14:55:21
Teljesen felesleges ilyen lekezelő stílusban viselkedni, az biztos, h a vevőt többé egyik üzletükben sem látják, azokat sem, akiknek elmeséli a történetet.
Szubrina 2017.03.01. 14:59:12
Nem lehet egy fűzőt rosszul bekötni, jó, h nem az volt az indokuk, h nem a lábadon kellett volna hordani és nem járásra.
A neten küldött vacakra van 14 napos visszavásárlási garancia...a legújabb tanács, hogy kamerafelvételt kell készíteni a kibontásról és azzal tudod bizonyítani, hogy milyen állapotban kaptad meg.
The Recipe 2017.03.01. 15:06:20
Kérlek, ha mindenáron kötözködni szeretnél, legalább legyél alapos, olvasd el az egész posztot, vagy gyakorold a szövegértést. Nem a Dechatlon szakértője írta, hogy "jogilag a panaszaim közül, a minőségre vonatkozó nem állja meg a helyét. " hanem a Homáré, aki jogszabályra hivatkozik.
Kifogások nem jönnek (vicces, hogy előre írsz mindig egyet), a hol nyom és miért nem mutatom meg kérdésre már többször válaszoltam, ha érdekel olvass vissza. A fentiek fényében pedig a többi ötleted/tanácsod beláthatod, hogy értelmetlen. :)
The Recipe 2017.03.01. 15:09:12
"A bevizsgáltatáskor megadtam a nevem, címem, telefonszámom. A cipőmért a személyi igazolványommal, lakcímkártyával mentem, a telefon amin értesítettek a zsebemben volt."
Szubrina 2017.03.02. 19:29:14
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.03.04. 22:11:52
Gyerekkoromban próbáltam én is, és be kellett látnom, hogy neked 100 %-ig igazad van. A bal lábamon a jobb cipő nem volt kényelmes.
The Recipe 2017.03.05. 23:55:30
Egyébként a cipőt nem viszem én már sehova, így is az egész hajcihővel annyi időt töltöttem el, a panaszlevél írást, meg az itt válaszolgatást együttvéve, amit ha munkával töltök, (ami számomra kellemesebb időtöltés) akkor már bőven összejött volna egy másik ilyen bakancs ára. Érdekes tapasztalat volt, kipróbáltam ezt is, de el kell engedni.
Szubrina 2017.03.06. 19:53:24
Pedig tök jó leveleket küldtem, még sem tette közzé homár hilda...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.03.14. 07:37:03