Bárki, bármit is mond, ha én azt olvasom egy specifikációban, hogy "Billentyűzet: magyar (NEM matricázott, háttérvilágítás nélkül)" hétszentség, hogy olyan billentyűzetre számítok, amire nincs ráragasztva semmi, egy mégoly tartós és esztétikus fólia sem.
Kedves Tékozló Homár,
a xoomstore nevű online boltban rendeltem két laptopot, ismerősöknek. (Összesen kb. 360e) A laptopok specifikációjánál fel volt tüntetve (most is ott van a legtöbb esetben), idézem:
Billentyűzet: magyar (NEM matricázott, háttérvilágítás nélkül)
Igen, így, kiemelve.
Megjött a két gép, és a telepítésnél feltűnt hogy a billentyűzet bizony mindkét gépen matricázott (kép csatolva - lásd a posztkép szerk.). Hívtam is őket, és kérdeztem, mi a teendő, mert hát sajnos olyan gépek jöttek amik matricásak. Ekkor kaptam a meglepő a választ:
Xoomstore: "Az nem matrica, hanem fólia."
Naiv én: "Mi a különbség?"
Xoomstore: "A matrica az olcsó és hamar lejön, ez tartós és jobban néz ki"
Naiv én: "Nem gondolják, hogy ezt fel kéne tüntetni a holnapon?"
Xoomstore: "A gyári billentyűzetek esetén fel van tüntetve, hogy gyári"Ja, én kérek elnézést.
Nyilván belekezdhettem volna egy végeláthatatlan beszélgetésbe, hogy szerintem matrica, szerintük fólia, de a vége úgyis az lett volna hogy nem értünk egyet, és visszaküldöm 14 napon belül. Sajnos az ismerőseim már nagyon várták a gépeket, és azt kérték hogy ne küldjem vissza, de azért ezért vérlázító pofátlanság.
Hát, tőlük nem rendelek többet.
Üdvözlettel,
SA
Lássuk, fogyasztóvédelmi szempontból minek minősül ez a nyelvészkedés:
Kedves Homár Olvasó!
Valóban, jelen helyzetre a legegyszerűbb megoldás az lett volna, ha a jogszabályban meghatározott és a termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható elállási jogoddal éltél volna. Érthető azonban, hogy a laptopra szükségetek volt, így idő hiányában nem volt lehetőség az ezzel kapcsolatos ügyintézés lefolytatására.
Álláspontunk annak megállapításához, hogy a vállalkozás tájékoztatása megtévesztőnek tekinthető-e azt kell vizsgálni, hogy a billentyűzet használhatóságát mennyiben befolyásolja az, hogy az nem gyárilag magyar, hanem fóliázott. Egy kereskedelmi gyakorlat ugyanis akkor megtévesztő, ha az áru valamely lényeges jellemzője tekintetében valótlan információt tartalmaz, és ezáltal olyan ügyleti döntés meghozatalára késztet, melyet egyébként nem hoztál volna meg.
Jelen esetben a leírtaknak megfelelően olyan billentyűzetet küldött, ami nem matricázott, hanem a fóliázással biztosították, hogy magyar nyelvű legyen. Kérdésként merült fel, hogy az a körülmény, hogy nem eredetileg magyar a billentyűzet, hanem fóliázott jelentősen érinti-e a használhatóságot és ezáltal érdemben befolyásolhatta-e döntésedet. Amennyiben igen, akkor valóban megtévesztőnek tekinthető a vállalkozás tájékoztatása, amivel kapcsolatban bejelentést tehetsz a területileg illetékes járási hivatalnál.
Felhasznált jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi magatartás tilalmáról
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
milyen nőazilyen 2017.03.06. 10:59:01
sáros_tehén 2017.03.06. 11:01:01
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 11:03:37
Terézágyú 2017.03.06. 11:05:20
- Ez nem festett, hanem színezett.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 11:05:31
Terézágyú 2017.03.06. 11:07:47
"bili, vihar"
Persze, de ha ilyen dolgokban sem értjük egymást...
Majd legközelebb az lesz, hogy "ÚJ GÉP" - Ja jó, hát már volt használva, de attól még új, nemrég gyártották.
Esetleg:
- Ez nem használt gép. Igaz, hogy tele van fotókkal, feltelepített játékokkal, de nem HASZNÁLT, csak kipróbált...
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 11:07:51
Szartranszplantáció 2017.03.06. 11:11:43
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 11:13:43
Vazzeg örüljön, hogy letesztelték, és nem nála áll fejre. Újrahúzza a vinfost, és örül a szarnak.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 11:13:57
"visszaküldöm 14 napon belül ... kérték hogy ne küldjem vissza"
tisztában volt a megoldással, mégsem élt vele. Mi a nyígás tárgya?
mégegyszer:
bili, vihar
Terézágyú 2017.03.06. 11:16:47
Ja jó.
Szartranszplantáció 2017.03.06. 11:25:38
Ne fárasszál mán. Az újlaptopok előtt hogyan éltek, s léteztek? Inkább van az, hogy nem akkora problem ez nekik. Már ha felnőttek mógyára akarjuk értelmezni az eseménysorok fennforgásátenter.
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 11:26:22
enrico palazzo 2017.03.06. 11:29:08
"A gyári billentyűzetek esetén fel van tüntetve, hogy gyári"
Baszki, egy új gép esetén nincs olyan, hogy nem gyári (persze, ha a leírásban ott lenne korrekten, hogy fólia van, vagy matrica, akkor oké, tudtál róla).
"Jelen esetben a leírtaknak megfelelően olyan billentyűzetet küldött, ami nem matricázott, hanem a fóliázással biztosították, hogy magyar nyelvű legyen. Kérdésként merült fel, hogy az a körülmény, hogy nem eredetileg magyar a billentyűzet, hanem fóliázott jelentősen érinti-e a használhatóságot és ezáltal érdemben befolyásolhatta-e döntésedet."
Nem! Azt írta a poszter, hogy a termékleírásban az volt: magyar billentyűzet. Akkor nincs mellédumálás, hogy csak fóliázott. Könyörgöm egy szakértő ennyire következetlen, amikor pontosan tudja, hogy a termék leírása nem felel meg a valóságnak?
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 11:33:29
Szartranszplantáció 2017.03.06. 11:34:27
Nem osztom eszt a véleményt. Habazmeg csengettyűvel, pónival és tejszínhabbal, annak tetején cherryvel álmodtam meg a terméket és még véééletlenül van olyan meghírdetve, _úgy és olyan_ és én arra számítok, meraztakarom, akkor aztkapjam bazmeg. Ne hivatkozzon a hülyeségre senki, az nem más hangulata, nem más várománya, hanem az enyém és feltételezzük, hogy mint agyas, s célirányos vásárllo, tudtam mit szeretnék, aminemvéletlen.
Tök' gáz lenne, ha meglátná valaki az billentyűzetemen a matriczát, merthát egyesek tudnak elvont fogalmakat is kezelni, példáulhogy nem azt a karaktert jeleníti meg a billentyű. Meg egy köztes réteg, idegen, csúszkál, ha nem, akkor is a legritkább esetben szerencsés, lekopik, problémázik, meg szarabb használni úgy. Ezek súlyos sajátérvek, s nekem ne jőjőn senki egy kereskedelmi és féregérdek által jóól meghajlítgatott, "mindenki által elfogadott"-nak bemesélni akart érvrendszerrel, mert fell ruggom.
CorsairS 2017.03.06. 11:35:40
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 11:36:19
Cycmen 2017.03.06. 11:36:45
Ha nem akar matricásat, akkor nem akar! Nem tudom miért nem lehet ezt tudomásul venni? A fólia nem olyan, nem jön le, izé hozé dzsozé, én személy szerint gyűlölöm hogy ha én megmondok valamit és elkezdenek győzködni meg szövegelni összevissza! Nem kell olyan billentyűzet amire felragasztott szar van téve, mi nem érthető???
Szartranszplantáció 2017.03.06. 11:43:02
Talán az arany, s talán legszerencsésebb középút, amit hirdetésekben lehet látni mostanság és virágnyelv ugyan, de mégsem kúr át 100%-bann, az az "EU kiosztás". Mondjuk laikus ennek is bedőlhet, de nehezebben.
@Cycmen: most akkor mikor kell elültetni a paprikát?
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 11:45:35
Szartranszplantáció 2017.03.06. 11:48:38
Cycmen 2017.03.06. 11:49:11
Cycmen 2017.03.06. 11:52:33
Kiküldenek olyat amit nem kérek? De van!www.youtube.com/watch?v=c6DZktvqlIE
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 11:57:28
Cycmen 2017.03.06. 11:59:26
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 12:01:49
Manyecska. 2017.03.06. 12:08:31
Dezsike 2017.03.06. 12:08:33
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 12:08:59
Szartranszplantáció 2017.03.06. 12:13:51
@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: én a gyerekkel voltam így, nem teccett, túl sokat ordított, így visszatettük az anyába. Tiszta sor. (Volt erről film is, nem a mi esetünk röll, szóval nem egyedi a dolog).
@Dezsike: ne fárasszon, ön sem. A németeknél a Ctrl pl. Strg. Érted mán? Értem a gondolatodat különben, meg jogos, majd valaki megg válaszója, de inkább ahhoz van közelebb, hogy: ha indigót helyezel a papírlapra, s arra írsz, akkor az a papírvédő. Brainfuck.
Manyecska. 2017.03.06. 12:17:23
Jelenleg csak nekem lenne alapos okom kiborulni, itt. :DD:P
ptspts 2017.03.06. 12:33:23
Énnél is jobb lett volna még egy linket betenni, ahol elmagyarázzák, mi a különbség a matrica és a fólia között.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 12:33:47
- Na de Lajos, már elmúlt 10 éves!
- Akkor legalább azt a rohadt hegedűjét?
Szartranszplantáció 2017.03.06. 12:41:32
@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: LóL
Manyecska. 2017.03.06. 12:58:33
Nick-son 2017.03.06. 13:03:12
Pont azért mert internet, pont azért mert nem a boltban adják a kezedbe, de mégis olcsóbban akarod, de mégis legyen jó.
De a lényeg, hogy ez az egész elállási jog intézmény pontosan erre van kitalálva. Tetszik a termék, nem tetszik, te úgy gondoltad, az eladó másképp gondolta, bármi gond, probléma van lehet élni a visszaküldés jogával.
Ezzel pont nem élsz, mert hát nem.
Viszont így ennek a mellőzésével mit is lehet tenni az érdekedben?
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.06. 13:04:25
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 13:11:52
Szartranszplantáció 2017.03.06. 13:15:35
@Manyecs: én is jártam már alva, jó volt. Rádiót hallgattam. Meg láttam a tapétát.
A mai nap kifelyezése.... taramm és dobpörrgés.........felragasztott szar! Költeményeket a homárd szerkesztőségében várunk.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 13:22:54
Dikusz 2017.03.06. 13:27:55
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.06. 13:28:40
Szartranszplantáció 2017.03.06. 13:36:05
Manyecska. 2017.03.06. 13:36:50
lcsaszar 2017.03.06. 13:49:11
Beerhead 2017.03.06. 14:10:09
fabatka2 2017.03.06. 14:18:56
Ennyi. Minden más magyarázat csak parasztvakítás.
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 14:38:10
neménvagyok 2017.03.06. 14:42:33
Dr. Archivum Pál 2017.03.06. 14:43:35
GiaMarie 2017.03.06. 14:48:43
Szartranszplantáció 2017.03.06. 14:48:51
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 14:59:03
GiaMarie 2017.03.06. 15:13:54
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 15:27:07
Több vevő, több bevétel, több haszon.
"egy ülőgarnitúrát már "illik" ingyen kiszállítani"
Az eladó döntése. Én occón adnám, de drágán szállítanám ki, az nem jár vissza.
És az eladó döntése, hogy kell neki ez a biznisz. A gombamód szaporodó websopokból nézve sokan döntenek így.
GiaMarie 2017.03.06. 15:42:42
GiaMarie 2017.03.06. 15:57:10
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 16:04:04
A szállítási költség nem jár vissza. Pont.
GiaMarie 2017.03.06. 16:12:45
GiaMarie 2017.03.06. 16:16:24
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 16:21:39
"Amennyiben azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő, drágább kiszállítási módot (pl: expressz kiszállítás) választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget."
magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html
Akkor 3 hétre kell szállítani alaphangon, és jó drágán expressz.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 16:24:09
Szartranszplantáció 2017.03.06. 16:31:52
GiaMarie 2017.03.06. 16:31:55
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 16:32:41
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 16:35:22
sajnos ez sem így van, de bele se menjünk :(
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 16:37:54
ez meg konkrétan törvénybe ütközik, fel kell jelenteni, és meg is kapják a jól megérdemelt büntetést.
GiaMarie 2017.03.06. 16:44:46
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 16:47:00
GiaMarie 2017.03.06. 16:48:28
GiaMarie 2017.03.06. 16:50:22
Beerhead 2017.03.06. 17:03:25
GiaMarie 2017.03.06. 17:12:11
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 17:50:05
Evvan.
Tegnap meg nekem jött egy ló.
Szubrina 2017.03.06. 17:56:29
Arról nem is beszélve hányan kapnak eleve nem működő hibás terméket, aztán győzik megmagyarázni (homár) hogy nem ők baszták el.
Vicces, hogy videofelvétellel javasolják a szakemberek rögzíteni a postástól való átvétel, kibontás, használatba vételt, hogy bizonyítékod legyen arról, a terméket eleve hibásan, törötten stb. kaptad.
Bőven buli ez a webshopoknak.
.
Régen volt frufrum, de nyáron nagyon szokott idegesíteni, mert melegíti a homlokomat, lenövesztettem...de egyszer csak véletlenül rátaláltam egy webshopra, ahol egész türhető áron igazi hajból, pótfrufru-t lehetett rendelni, na mondom eccer élünk.
Lehetett választani egyenes és oldalfrufruból. Számomra egyértelmű volt, h egyeneset szeretnék, meg is rendeltem annak rendje és módja szerint. Mire megérkezett csodák csodájára oldal frufru lett belőle, persze ez már csak KICSOMAGOLÁS után derült ki (én geci fogtam és kimerészeltem csomagolni, a jóédeskurvaanyámat!!!). Azonnal telefonáltam, mire az ügyfél szolgálatos sűrűn exkuzálta magát és mondta, h küldenek egy futárt érte és kicserélik, még meg is lepődtem, h ennyire rendesek...eltelt pár nap senki nem jött érte, majd újra telefonáltam, ugyan az az illető volt a telefonnál és közölte, h az egyenes frufru, az újabban ilyen oldalas...én itt feladtam...átbasztak, kifizettem a tanulópénzt webshop-átbaszshop ( és ismerőseimnek is van sok sztorija ezekről...)
Szubrina 2017.03.06. 18:13:12
Anyukám kinézett a BonPixből egy kötött ruhát, anyukám mérete 50-es, ezen magazin mérettáblázata szerint. Megrendeltük, ami 48/50-esre volt kalibrálva, nagy volt, gondoltuk kicseréltetjük egyel kisebbre 44/46-osra, ez is geci nagy volt, mindháromszor kellett postaköltséget fizetni, negyedszerre csak azért nem, mert úgy döntöttünk szarunk rá, habár szegényen a méreteinél 4-mérettel kisebb ruha is lóg, mint tehénen a gatya.
GiaMarie 2017.03.06. 18:13:41
Nick-son 2017.03.06. 18:17:59
Szartranszplantáció 2017.03.06. 18:20:32
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.06. 18:35:46
Szubrina 2017.03.06. 18:41:50
Saját tapasztalatból tudom, h a jog a kereskedőket védi...olyan kanosszát jártam egy (nem webshopos) Batz-papuccsal, h ihajda-csuhajda, ugyan is a jog útja kibaszottul rögös, hónapok mentek el az életemből egy szaros 20 ezer forintra, arról nem is beszélve, h addig a sportcipőben rendszeresen nagyon fájt a lábam.
GiaMarie 2017.03.06. 18:44:13
Havonta kb 5% az a csomag, amit utánvétesen rendelnek meg, és nem veszik át, így rajtam marad a szállítási költség. Várom szakértő tanácsaidat, hogyan tudnám ezt a jelenséget megszüntetni? Mit csinálok rosszul? Kb 50%-ot ezek közül ki tudnék szűrni BIZONYOS vezetéknevek mentén, nyilván ez sem lenne túl polkorrekt. És nem, ebben az országban nem opció megszüntetni az utánvétet. Persze ha Te jelentősen magasabb árfekvésű terméket árulsz, akkor ez a jelenség nem érint. Egy 250.000 forintos designer dohányzóasztalt sem rendel meg senki egy hétvégére, mert ki kell előre fizetni, ahogy feltételezem a papír-írószer szegmensben sem jellemző az elállás, vagy az eleve a megtartás leghalványabb szándéka nélküli vásárlás.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 19:03:31
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.06. 19:05:56
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.06. 19:06:59
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.06. 19:07:53
Szubrina 2017.03.06. 19:16:24
Ti a Holdon éltek? Elméletben minden kurvagyönyörű, de gyakorlatban még azt sem veszik vissza, amit eredetileg törötten küldtek, mondván a vevőnél tört el, ha nem bizonyítsa be.
Szubrina 2017.03.06. 19:17:57
További magyar hang 2017.03.06. 19:20:26
GiaMarie 2017.03.06. 19:25:09
GiaMarie 2017.03.06. 19:31:41
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.06. 19:37:53
Hibátlan példa! Így lett a céges telefonom. Anyám borogass, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így visszaküldte a kretén bubis fóliába. Mert joga van rá. Igen, meg lehet nézni a hardveraprón, tízezer forint a különbség, ha dobozt, huszerzer, ha gyári fülest adsz az iPhone hathoz...
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 20:00:37
Pusztán nem foglalkozom a kérdéssel. Aki annyira hülye, hogy attól a cégtől vásárol, az megérdemli, hogy átbasszák. Én azért egy fűszálat nem fogok odébb tenni, hogy egy 1bites usernek alkalomadtán könnyebb legyen.
Szubrina 2017.03.06. 20:01:59
Én arról beszélek, h a törvényeket a vevők érdekében kéne hozni, nem pedig a cégek érdekében, de sajnos ilyen mocskos világban élünk, h a kisembernek annyi joga van, h idepanaszkodik a homárra és közben szopja a torkos borzot, mert a pénzét nem kapja vissza, meg a békéltető testülettel is kitörölheti a szaros seggét...szegény annyit stresszel, h 2-3 évvel megrövidül az élete is.
Én például tipikus esete vagyok annak, h utálok vásárolni, ha még is ráveszem magam nagyon megnézem, hogy mit, hol és ha jónak ítélem egyszerre 2-3 db-ot is megveszek, h minél később kelljen újabb bevásárlókörútra mennem.
Rendelni már végképp nem rendelek, remélem az én éltemben még nem jön el annak az ideje, h mindent csak neten lehet megrendelni, ugyan is a saját, ismerőseim és a homáros tapasztalatok sem nyugtatnak meg.
Nemrég megjelent egy cikk az origón, amiben arról mutattak statisztikát, h a websopok mintegy 2/3-a csaló.
Arra építenek, hogy az emberek úgysem küldenek vissza semmit, mert az macera, de ha még is, akkor ők furmányosan használják a megfelelő paragrafusukat.
Nem tartom magam balfasz vásárlónak, de a minap vettem egy kártyás telefont, amit telefonon lehetett aktiválni, előtte javasolták, h olvassam el az ÁSZF-jüket...HATVANHÁROM A4-es oldal tömény jogi blablát...szted van ember, aki ezt el tudja olvasni, pontról pontra értelmezi esetleg még be is magolja, hogy tisztában legyen a jogi következményekkel?
GiaMarie 2017.03.06. 20:10:53
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 20:12:58
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.03.06. 20:13:27
"FIGYELMEZTETÉS!!!" szerzőtől:
"A férfi, aki csinálja a webáruházat egy megrögzött HAZUDOZÓ és CSALÓ! Senki ne vásároljon tőle! Kamu készletek a webshopon, megbízhatatlan (németországi) forrásból származó apple termékek, kamu ajánlások itt az árukeresőn, valamint saját magát hitelesítő posztok saját magától. Nem is értem, hogy hogy nem csukták még le szegényt. Járjatok kicsit utána, egy fél óra sem kell, és mindenkinek nyilvánvaló lesz, amiket leírtam. SENKI ne vásároljon tőle, mert megbánja."
- aki csinálja a webáruházat egy megrögzött HAZUDOZÓ és CSALÓ - az állítás nincs alátámasztva: rágalom
- Kamu készletek (...) posztok saját magától - az állítások nincsenek alátámasztva: rágalom
"xoomstore" válasza:
Tisztelt FIGYELMEZTETÉS!!!!
Az ön által gyűlölettől és lejáratástól fröcsögő véleményének fő célja a lejáratás. Név nélkül vagy álnéven hazugságokat állítani csak a tartás/gerinc nélküli beteg emberek tudnak. Tény, hogy a rövid ámde tömör lejáratási kampánya első elolvasásra hatásosnak tűnik, de bárki aki elolvassa ezt a véleményt átlátja, hogy itt nem egy ügyfélről van szó aki nem azt kapta volna amit megrendelt, vagy esetleg késett volna a kézbesítés, hanem ön egyszerűen beteg...már korábban is találkozhattunk öntől hasonló beírásokkal a webshopunk értékelésénél. Ön valószínűleg pszichopata és ezt minden túlzás nélkül állíthatjuk. "Mivel csak önös érdekeik vezérlik őket, ezért nem riadnak vissza a hazudozástól, álnévhasználattól, csalástól, mások becsapásától sem." Ez szinte kivétel nélkül jellemző önre, legfőképpen az álnév használata. Mivel az alap szellemi fejlődési szintet nem éri el, ezért nem is lehet önt felelősségre vonni. Az egyetlen sajnálatos dolog, hogy az ehhez hasonló (nem a bolthoz vagy konkrét vásárláshoz tartozó) bejegyzések is helyet kaphatnak itt az oldalon."
- "véleményének fő célja a lejáratás" - az állítás nincs alátámasztva: rágalom
- "önös érdekeik vezérlik őket" - azért értékel, oszt meg véleményt, mert más érdekeit nézi: hamis állítás
- "beteg ember", "pszichopata", "az alap szellemi fejlődési szintet nem éri el" - hát, hogyismonnyamcsak...
Szubrina 2017.03.06. 20:17:12
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 20:48:27
Ne merd bántani, én Szubrinával vagyok. Megverexünk? :))
szanalmas 2017.03.06. 20:57:36
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 21:01:59
Meg az Y és a Z is össze van keverve.
USA billentyűzeten írok.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 21:06:55
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 21:09:44
[ ] kő
[ ] papír
[ ] olló
1, 2, ...
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 21:10:42
Papír.
fda 2017.03.06. 21:17:09
De addigra már letelt a 14 nap, amíg vissza lehetett volna küldeni.
Kegyetlen 2017.03.06. 21:24:08
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 21:29:35
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 21:32:34
Melyik részét nem érted te nyomorult?!
Ha a cég azt mondja, hogy az isten faszára (mindegy hova, határon kívülre) küldheted csak vissza a cuccot, AZ TÖRVÉNYTELEN. Ha ennyire nem megy a szövegértés, gondolkozás, akkor inkább a wc papírra irkálj, használat után.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 21:34:04
mi a faszt akarsz még ezen javítani? Pont ezt tiltja a törvény te egysejtű
@blogmocifejlesztőgyökér, te is rohaggy el 2 komment között
GiaMarie 2017.03.06. 21:56:16
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 22:06:31
Ha azt mondod, hogy nem kell, akkor azzal azt is kijelented, hogy nem vonatkoznak rá a magyar törvények. Tehát, ha alapítasz Hollandiában egy céget, akkor árulhatsz büntetlenül drogot webshopon keresztül Magyarországon? Mert ha nem vonatkoznak rá a törvények, akkor ugye szabad ...
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.06. 22:08:13
Pedig pofonegyszerű. Törvénytelen.
ptspts 2017.03.06. 22:19:28
Érdekes kérdés, hogy milyen jogi szabályozás élénkítené leginkább a gazdaságot, az eladók és vevők elégedettségére. Nem néztem alaposan utána, ötletszinten el tudnék képzelni 3 védelmi réteget, melyek közül a vevő választhat. Általában a kevés szabályozás híve vagyok, de az eladók előzetes tájékoztatási kötelességét szigorítanám (valahogy úgy, hogy ha a tájékoztatón csak ,,nem matricázott'' szerepel, és a billentyűzet fóliázott, akkor az rossznak minősüljön), és hibás vagy hiányos tájékoztatás esetén azt írnám elő, hogy az eladó vegye vissza a terméket, adja vissza az árát és az összes költséget (beleértve az oda-vissza szállítást), és még 5%-ot. Ettől azt várnám, hogy pontosabbá válna a tájékoztatás, mert így lenne olcsóbb az eladónak.
GiaMarie 2017.03.06. 22:24:24
ptspts 2017.03.06. 22:25:59
GiaMarie 2017.03.06. 22:27:35
ptspts 2017.03.06. 22:34:09
Azon is lehetne javítani, hogy a vevő gyorsabban kapja vissza a pénzét, max. 24 órán belül a visszaküldéstől (feladástól) számítva. El tudok képzelni egy késedelmi kamatos és egy biztosítós rendszert is (tehát a biztosító fizet a vevőnek 24 órán belül, az eladó és a biztosító pedig lerendezik egymás közt). A vevői visszaélések elkerülésén kéne még gondolkozni.
v2peti 2017.03.06. 22:54:59
Apám egyszer vett egy ragasztót vagy valami hasonlót (120 fabatkáért) egy sima OFF-line boltban. (Festékbolt), majd benézett a másikba, és ott látott egy neki jobban megfelelőt. Ezt megemlítette az eladónak. Az eladó meg becserélte a másik boltban vett terméket (itt 130 Fabatka volt az ára, így ennyiért vették be tőle), és megvehette a másik terméket 150-ért, amiből lejött a 130, így 20 fabatkáért! Jó 20 éve, még az ON-line világ előtt!
Na szóval ilyen is van!
GiaMarie 2017.03.06. 23:28:35
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 23:37:46
És ha nem vagy éppen otthon? A webshop nem tudja azt se, melyik héten szállít. Hogy lehetnél benne biztos, hogy pont az azt következő 3 napon otthon leszel? 8 napnál rövidebb idő nem elfogadható. A 14 nap még jobb.
GiaMarie 2017.03.07. 07:49:37
Nick-son 2017.03.07. 08:42:26
@GiaMarie:
Műszaki cikkeket árulok. Nincs román székhely, se szlovák, normális magyar vállalkozásom van.
Olyan szokott lenni, hogy valaki nem veszi át az utánvételes csomagot kb. havonta egy ilyen. Ezt nem szeretem, de azért vannak ez ellen praktikáim. Milyen fura olyan még soha nem volt, hogy előre kifizetett csomagot nem vesznek át :)) Azt mindig megoldják :))) Valahogy mindig sikerül időt szakítani, átvevőt megjelölni :)
Olyan is van, hogy valamivel van garanciális gond, de nyilván az nem az elálláshoz tartozik. Ezeket oda-vissza szállítással cseréljük, kivéve ha az ügyfél arrogáns bunkó és úgy kommunikál, mert akkor "csak" azt kapja ami jogszabály szerint jár.
Én igazából a posztert nem értem, azért is hoztam fel ezt az egész elállásos témát. Tudja mi a törvényes, jogos útja a rendezésnek, de nem él vele. Innentől fogva ennyi.
KaTe 2017.03.07. 11:59:22
Ha neked nem jön be a (RÁADÁSUL EU-S) törvény, akkor a következőket tudom javasolni:
- ne üzemelj webáruházat, vagy csak "kirakatként" szolgáljon, helyette tarts fent egy vagy több üzlethelyiséget, meg alkalmazottat, aki kiszolgálja a vevőket. Majd megnézzük mennyi járulékot fizetsz ki csak az alkalmazottra, az üzlethelyiség költségeiről nem is beszélve.
- emeld meg az árakat annyival, hogy fedezze az elállásokból származó veszteséget, esetleg csökkentsd a hasznod, vagy egyezkedj a beszállítóiddal,
- vannak bizonyos termékek (pl ruházat, cipők) ahol érthető okokból nagyobb az elállás valószínűsége. Én például a büdös életbe nem rendelnék meg úgy egy cipőt interneten, hogy előtte nem próbáltam fel a boltban személyesen. De várjunk csak, akkor mi értelme interneten megrendelnem?! Erre a legjobb megoldás, hogy nem foglalkozol az adott termékcsoporttal.
Mellesleg gyökér vevők mindenhol vannak, ehhez nem kell webáruházat üzemeltetni.
Ha a lét megiszod a tudat elszáll 2017.03.08. 12:28:14
KaPé 2017.03.11. 07:08:29
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.03.14. 07:34:30
tlantos 2017.03.19. 09:49:20