Tékozló Homár

A Trans-O-Flexnek sikerült egy 81 ezer forintos csomagot elhagynia

2018.01.04. 09:58 | Homár Hilda | 48 komment

screenshot_2015-05-04_16_40_37_1.pngKarácsony előtti sztori még, de hogy ne csak mindig szegény Magyar Postát üssük. 

Kedves Tékozló Homár Blog!

Elég türelmes embernek tartom magam, ezért sem írtam eddig semmit, de a trans o’flex a pofátlanság egy olyan szintjét érte el, amit nem vesz be a gyomrom. Hogy úgy mondjam, soha nem gondoltam volna, hogy valaha azt fogom mondani, hogy van a Magyar Postánál lejjebb. Pedig van.
Van egy tematikus Facebook csoportunk, ahol bizonyos dolgokkal foglalkozunk és szoktunk külföldi oldalakról is rendelni, amennyiben találunk valami különlegességet. Ilyen az osztrák Tassenzeit is. Nos, van egy dolog, ami elég felkapott a csoport körében, ezért elég sokan rendeltünk tőlük. Az oldal az osztrák postával küldi a csomagjait, és nem tudom, milyen elképzelhetetlen oknál fogva, de ezek a csomagok mind a trans o’flex kezére kerülnek. Nos, csak pepitában: 1. van, akinek a csomagját kézbesítés nélkül visszaküldték, nem is egy ember, 2. értesítőt sem hagynak, ha esetleg a futárok ott járnak, és mivel az osztrák postával küldi a cég a csomagokat, senkinek nem jut eszébe ezeknél a jóképességűeknél kerestetni.

Nos, én már ennek tudatában kezdtem a csomagomat kerestetni.

2017.12.02-án rendeltem a csomagot, amit 2017.12.04-én hétfőn azonnal postára is adott a feladó. Nos, immáron 19-e van, és azon túl, hogy a raktárban van, semmit nem tudok róla.  Akkor kezdett a helyzet gyanús lenni, amikor a Magyar Posta képes volt egy levelet 3, azaz 3 nap alatt kézbesíteni Németországból nem kis megdöbbenésemre. Azt a terméket is ugyanazon a napon adták fel. De gondoltam, várok még, hiszen minden futárszolgálat el van úszva, én pedig nem akartam még pluszban foglalni az idejüket. 

A gond ott kezdődött, amikor 2017.12.12-13. környékén elkezdtünk telefonálni, de nem vették fel telefont. Nem is értem, minek tartanak panaszvonalat, amikor van, hogy ki sem csöng. A helyzet legröhejesebb pontja akkor érkezett el, amikor 2017.12.13-án szerdán pontosan ugyanarra a címre kézbesítettek egy csomagot. Tudni kell, hogy ez egy szálloda 0-24-es recepcióval, illetve mellette van egy pizzéria ugyanazon a cím alatt. Viszont mivel a két cég szoros együttműködésben áll egymással, így ha bármelyik címre megérkezett volna a csomag, átvették volna. A párom, aki a címzett is egyben, illetve középvezető a szállodában, ezért ismerték volna a nevét a pizzériában, ha hozzák a csomagot, éppen lenn volt a recepción, és a futár után ment. A futár emlékezett a csomagra és az alakjára, és a kérdésre, hogy mégis hol van, azt a választ kapta, hogy a raktárban. Nem teljesen tiszta, mégis miért nem hozta ki egy címre a két csomagot, de jó, legyen, fejetlenség van. Párom ígéretet kapott, hogy minél hamarabb kézbesítik. A kézbesítés sikertelenségéről a levelem tanúskodik.

Másnap annyira berágtam, hogy küldtem egy e-mailt, amit alant csatolok, illetve jött rá egy kamuválasz is, amiben kvázi mi voltunk hibásak a kézbesítés sikertelensége miatt. De mindegy, megígérték, hogy legeslegkésőbb hétfőn kézbesítik a csomagot. Hétfőn ismét levelet írtam, amire természetesen nem jött válasz. Most pedig újabbat. 

Felháborítónak tartom, hogy nem kevés pénzt fizetek egy szolgáltatásért, amiért cserébe ezt a szart kapom. Soha egyetlen futárszolgálatnak sem jelentett még problémát egy csomag pár napon belüli kiszállítása. És a legnagyobb baj az, hogy még választani sem választhatok, milyen cég kapja meg a csomagomat, hiszen automatikusan ezek kapják meg. Ennyi ügyfélellenes céggel még sosem volt dolgom. 

Köszönöm, ha a történet kikerül a blogra, hátha mások szerencsésebbek lesznek és kikerülhetik ezt a komolytalan bandát, akiknek a Google értékelései alapján még egy matracot is sikerült elhagyniuk. 

Üdvözlettel,
M. Szilvia

UPDATE

Kedves Homár!

Úgy tűnik, összcsaládilag problémánk akad ezzel a hányinger céggel. Ma véletlenül szóba került, hogy édesanyám egy csomagja is ezeknek a rohadékoknak a kezébe került, december 3-án. Természetesen ő sem érte el őket telefonon, illetve e-mailen sem, pedig többször írt nekik. Ráadásul a férje is elment a trans o’flex depójához a BILK-hez, ahol rejtélyes módon nem talált senkit. A mai napon pedig ezt a levelet kapta:

A csomag sajnos elveszett. Kérem vegye fel a kapcsolatot a csomag feladójával és nyújtsák be a kárigényt. Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk.

Most ez komoly?! Ezt megtehetik? hogy karácsony előtt ezt közlik egy 82.000 forint értékű csomagról, hogy bocs, elhagyták? És ennyivel le lehet rendezni?! Egy időben megrendelt karácsonyi ajándékról beszélünk, ami ráadásul 82.000 forintba került! És hozzávágják az emberhez, hogy bocs, elhagyták

Mindenesetre mi megtesszük a bejelentést az illetékes szervek felé.

Üdvözlettel, 

Szilvia

u.i. úgy néz ki, az én tegnapi csúnya levelem megtette a hatását és legalább az én csomagomat kézbesítik a mai napon. Nagyon szomorú, hogy ezt nem lehetett fenyegetőzés nélkül elérni.

UPDATE

Jó hírek Szilviától a történt-e valami azóta kérdésre:

Először is köszönöm! Másodszor pedig igen, történt. Én is megkaptam a csomagomat végül, illetve miután meg lettek fenyegetve a cégbíróságtól kezdve a NAV-ig mindenkivel, a 82.000 forintos csomag, amiről azt állították, hogy elveszett, csodával határos módon előkerült. Továbbra sem értem, hogy "veszhetett el", amikor a csomag embernagyságú és két ember kell a mozgatásához. Mindenesetre december 27-én édesanyám kapott egy levelet, hogy megpróbálták kézbesíteni az egy hete még eltűntnek nyilvánított csomagot, de nem volt itthon senki... Ezt ott hibázták el, hogy éppen itthon voltam egész nap, pont az ablak előtt dolgoztam, ahol mindig meghallom a futárok autóit, és teljesen biztos, hogy nem jártak aznap itt. Ha esetleg mégis, akkor sem hívtak senkit és nem is csengettek. Úgyhogy 28-ára ígérték a csomag kézbesítését, ami nem meglepő módon átcsúszott 29-re. Ilyenek ezek a karácsony utána "csodák". 
Köszönettel,
Szilvia
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dezsike 2018.01.04. 10:07:16

A külföldi postáknak vannak itthoni partnerei, akik az adott országban feladott küldeményeket szállítják. A brit Királyi Postának pl. a GLS. De hogy a postát is szidjuk, pont tegnap érkezett egy külföldi küldemény. Egész nap otthon voltunk, a postás nem csöngetett be, csak értesítőt hagyott. Semmi baj, volt már ilyen, hogy a méretei miatt nem hozta ki a postás, csak az értesítőt, így aznap kiadták. A postán jött a hidegzuhany, hogy ez biza a kézbesítőnél van... Amikor szóvá tettük, hogy miért nem csöngetett, annyit mondtak, hogy nekik semmi közük a kézbesítőkhöz... Akkor őket ki foglalkoztatja, egy alvállalkozó?

Terézágyú 2018.01.04. 10:12:08

Öööö... nyilván igaza van a pószternek, de azért hadd kössek bele egy részletbe:

"Ezt megtehetik? hogy karácsony előtt ezt közlik egy 82.000 forint értékű csomagról, hogy bocs, elhagyták? És ennyivel le lehet rendezni?! "

Hát, ha egyszer karácsony előtt hagyták el, akkor karácsony előtt közlik, hogy elhagyták.

Örüljünk, hogy legalább bevallották/bevállalták és nem kezdenek el sumákolni...

És úgy tűnik nem "rendezik le ennyivel", hiszen írták, hogy a pószter "vegye fel a kapcsolatot a csomag feladójával és nyújtsák be a kárigényt"...

Dr. Dnim El Kotajposz 2018.01.04. 10:17:36

Na ezért nem rendelek én külföldről, ha valami kell, elmegyek érte én magam. Aki meg lusta az számoljon azzal, hogy hülyére veszik, mert ilyen világot élünk, ennyi.

Terézágyú 2018.01.04. 10:34:59

"trans o’flex"

Vajjjon miért így írja folyamatosan a pószter a cég nevét???

.Manyecska 2018.01.04. 10:53:44

@Terézágyú: biztos Szinéd O' Connor írta.

Nyuszi vagy, McFly! 2018.01.04. 10:59:56

LOL, terveztem én is, hogy írnék Hildának a ToF-ról, mert a poszter jelezte időszakban én is hasonlóképp jártam a "céggel", nekem egy november 30-ra kiszállításra ígért monitort + CPU pasztát tökítettek el, és hoztak ki végül december 19-én (tehát laza két és fél hét késéssel), de legalább két darabban a bolt szerint egy pakként feladott csomagot. Ráadásul úgy, hogy noha a kiszállítás előtt ~5 nappal címet + értesítési számot is változtattam náluk (a közben szabadságolt rokonok ugyanis vállalták, hogy majd átveszik a küldeményt), végül mégis az eredetileg megadott címre vitték ki a csomagot, de úgy, hogy a rokonságot sikerült felhívniuk előtte (tehát a számváltoztatás átment, a címmódosítás már nem :D).

Maga a csúszás ténye az ünnepi szezonban szerintem érthető is, de a kedves címzettekre szaró, nullkommunikációs "szolgáltatást" nem tudom én sem benyelni tőlük. Mondanom sem kell, nekem sem sikerült az ügyfélszolgálatot nagyon elérni telón (ha igen, akkor sem kaptam érdemi infót a kiszállítás idejéről), az e-mailekre nem válaszoltak, előzetes automata SMS + e-mail értesítés meg vagy ötször jött úgy, hogy nem is futott be futár aznap. A csomagkövető oldaluk egy rossz vicc, amellett, hogy többnapos késéssel frissült, mellé értelmetlen infókkal volt tele - aszerint vagy négyszer hagyta el a raktárat a pakk és érkezett vissza oda, mondjuk hogy miért, az rejtély.

Utolsó fos futárcég, gondolom harácsolva minden melót bevállaltak a szezon előtt, aztán szartak rá, hogy nincs elég emberük a normális teljesítésre. Én személy szerint biztosan kerülni fogom őket a jövőben, és nem rendelek futáros kiszállítással olyan webshopból, ahol ők a szerződött partnerek, mert náluk még az MPL is kommunikációbarátabb.

Nick-son 2018.01.04. 11:04:39

A trans-o-flex -nél simán rajt maradt a két ünnep között az ügyfélszolgálati automata bla-bla, hogy a megnövekedett forgalom miatt bla-bla 4-5 napos kézbesítési időre számítsanak a címzettek.

Olyan aprócska tények, hogy karácsony és újév között nincs megnövekedett forgalom nem számítanak, épp úgy ahogy az se, hogy a feladó a 24 órás szolgáltatást fizette ki.

Nagy nehezen felhívom az ügyfélszolgálatost, azt mondja tele a depo, lehet aznap már meg se találják a csomagom :)) Vicc. Mivel mindketten tudtuk, hogy a depo nincs fullon, ahogy a többi futárszolgálaté is szinte pang a két ünnep között.

Mondom nem gond, fontos a dolog, ki is lett fizetve a 24 órás kézbesítés, hát nem érdekel majd bemegyek érte a depo -ba. Erre azt mondják azt se lehet, mert a depó vezető is futárkodik és árva lélek sincs ott.

A gyakorlati valóság az, hogy a futárok zöme elment szabira, ott tartani nem tudták, kevés az emberük és aki van az se motivált. Gondolták elkummantanak pár csomagot, pár települést kihagynak a körökből, úgysincs sok csomag. A címzetteket meg megvezetik a túlterheltek vagyunk szöveggel és aki nem tudja mi a valóság akár el is hiheti.

Terézágyú 2018.01.04. 11:20:44

@Nick-son:
"A gyakorlati valóság az, hogy a futárok zöme elment szabira, ott tartani nem tudták, kevés az emberük és aki van az se motivált. ... A címzetteket meg megvezetik a túlterheltek vagyunk szöveggel és aki nem tudja mi a valóság akár el is hiheti."

Hááát ha úgy vesszük nem hazugság, hiszen ha nincs is sok csomag, de a futár még kevesebb, mert szabadságon vannak, tehát az ottmaradt emberek tényleg túlterheltek...

Nick-son 2018.01.04. 11:38:10

@Terézágyú: hazugság, mert arra hivatkoztak, hogy sok csomag van, tele a depo, meg se lehet most találni. Két ünnep között. Miközben a valóság az, hogy nincs sok csomag, csak nincs ott egy teremtett lélek sem aki odaadná.

De hát ez az én hibám? Én menjek oda hozzájuk, vegyek fel embereket akik hajlandóak ott dolgozni? Oldja meg a problémáit az aki felveszi a pénzt a szolgáltatásért.

Ennyi erővel sose kell kivinni semmit időben, sőt meg kell szüntetni a 24 órás szolgáltatást és helyette 5 naposat bevezetni, hiszen most már mindig is kevés ember lesz és mindig is alul motiváltak lesznek, de ez nem az én gondom, hanem az övék.

@Nyuszi vagy, McFly!:

Ez pont így van ahogy írod. A feladó, meg a címzett egy szükséges rossz ennél a cégnél.

Most kristályosodik ki melyik futárszolgálat megbízható, használható, vagy legalább elfogadható és melyik a kutyaütő és ez már nem is nagyon fog változni, több okból is. Az egyik, hogy a normálisabbak most már magasabban tartják az áraikat, ezt a feladók már el is fogadják - látva mi várhatna rájuk, vagy már meg is tapasztalták - és kézben tudják tartani a folyamataikat és alvállalkozóikat és betartatják a szabályaikat, a kutyaütők már emelni nem tudnak és az 5-10 éve leszarom stílusú alvállalkozókon és alkalmazottakon már akkor sem tudnak változtatni, ha duplájára emelik a fizetésüket.

Terézágyú 2018.01.04. 11:46:00

@Nick-son:
"De hát ez az én hibám? Én menjek oda hozzájuk, vegyek fel embereket akik hajlandóak ott dolgozni? Oldja meg a problémáit az aki felveszi a pénzt a szolgáltatásért."

Persze, de ezzel az erővel karácsony előtt sem hivatkozhatnak arra, hogy sok a csomag, mert vegyenek fel elég embert. És arra se, hogy tele a depó, mert ha tele van, akkor építsenek/béreljenek egy másikat. Az ő dolguk ugyebár.

Vagyis teljesen felesleges bármit mondania a cégnek, mert úgyis az a válasz, hogy oldják meg, az ő dolguk.
És valóban az - de azon felesleges dühöngeni, hogy ezt vagy azt válaszolták...

.Manyecska 2018.01.04. 12:02:18

@Terézágyú: ..erre jó példa az én 30.000.000 ! HUF-os . tegnapi céges csomagom. amit a UPS azért hozott ki "később" - 12.22.-e helyett 01.03.. sebaj csak várják az olaszok.. mert "szabadságon vannak a kollégák" :((( ráadásul hétfő helyett kedden gondolom francse akart emelgetni lévén hogy 35 kg volt két dobozban.. Há' vegyenek fel diákmunkást, közmunkást, börtönlakókat LOL .:D :D

.Manyecska 2018.01.04. 12:06:40

@Terézágyú: ..folyt..de erre van kitalálva a kötbér ugye..majd áthárítjuk.:D..

FDToth 2018.01.04. 12:13:09

én is rosszul jártam velük, 12.14-én rendeltem, 01.03-án kaptam meg, 8-9 munkanapot állt a depojukban a nyomonkövetés szerint.
GLS nálam a favorit, másnapra belöldön mindehol ott van (lb. kettő hetene veszem igéynbe a szolgálttaásikat), külföldree 23- munkanap, eU_n belül.

mechanikus körte 2018.01.04. 12:29:47

Rendeltem külföldről is, itthonról is most a karácsonyi időszakban, összesen 6 csomagot, és azt kell mondjam, kellemes meglepetés ért. 18-i, sőt, még 20-i rendeléseim is mind megérkeztek időben, a webshopok segítőkészek és korrektek voltak, a futárok szintén. DPD és GLS szállított, csomagpontra és házhoz is, a GLS maximálisan profin, a DPD is fejlődött a korábbi tapasztalataimhoz képest. Eddig is szerettem netről rendelni, kényelmesebb és sokkal nagyobb választási lehetőséget ad, de ha így haladunk tovább, még inkább érdemes lesz átállni erre.
Csak, hogy legyen már valami pozitívum is így az új év kezdetén.:-)

Terézágyú 2018.01.04. 12:35:18

@mechanikus körte:
"Csak, hogy legyen már valami pozitívum is így az új év kezdetén.:-) "

Az pozitívum, hogy szándékosan dicséred azt, amit mindenki szid? Hogy nem fogadod el a többiek véleményét? Hogy megpróbálsz meghazudtolni, hitelteleníteni ennyi embert?

:))))))))))))))))))

cmx85s 2018.01.04. 12:43:47

@mechanikus körte: nekem novemberben hozott egy csomagot a dpd, összenyomorítva, töredezetten.
Az volt a mázli, h a feladó nagyon alaposan csomagolt, mert törékeny cucc volt benne, szal kis dobozokba, újságpapírral bélelve, a kis dobozok a nagy doboza, szintén kibélelve papírral.
Különben ha a dpd-n múlik, csak mozaikutat építhettem volna...

mechanikus körte 2018.01.04. 12:51:30

@Terézágyú: Mivel hazudtoltam meg bárkit?:D Nem a ToF-ról írtam. A véleményemet pedig hadd ne rendeljem már alá másokénak.:-) Számomra pozitívum, hogy minden ijesztgetés ellenére minden csomagom rendben, időben megérkezett, én magam se számítottam erre. Ha téged, vagy bárki mást bánt, hogy neten intézem a vásárlásaim jó részét, és egyre jobbak a tapasztalataim ezzel, sajnálom, de nem az én hibám, át lehet ugrani a kommentemet, ha lelki problémákat okoz.:-)

.Manyecska 2018.01.04. 12:56:04

OFF @Terézágyú: az Ikeás posztban 12.50-kor hívásod volt.:D

Terézágyú 2018.01.04. 12:56:37

@mechanikus körte:
Na tessék, most még össze is veszel velem, holott ott volt a sok szmájli a kommentem végén, hogy csak viccelek...
Hát mégse vagy valami pozitív...

ojoco 2018.01.04. 13:32:10

Ez a cég 1 rakás sz@r!Debrecenből rendeltem árút az is sérült csomagolással érkezett ,lefényképeztem erre elnézést kértek.A debreceinek visszaírták hogy ők nem így adták át nekik a csomagott.Azt nem értem ha ilyen sok a panasz rájuk akkor miért engedik szolgáltatni ezt a csaló céget?

Abdab 2018.01.04. 13:33:38

„2. értesítőt sem hagynak, ha esetleg a futárok ott járnak”

Ez azért van, mert a futárok valójában nem járnak ott. Nálunk eddig mindig az volt a menetrend, hogy kiszállítást ígértek X napra, senki nem csengetett fel, ennek ellenére megjelent a csomagkövető rendszerükben a sikertelen kézbesítési kísérlet a „címzett nem tartózkodott a címen” megjegyzéssel, néha csomagonként többször is. Ha jól sejtem, azért, mert így senki nem reklamálhat a sürgősségi felárral rendelt termékek csúszásáért, hiszen ők megpróbálták. (Otthonról dolgozom, a kapucsengő hihetetlen hangerővel sikít, ennyiszer nem tévedhettem én.)

Sajnos a német Amazonról rendelt dolgok nagy része is rajtuk keresztük érkezik, mindig minimális idő alatt eljut a határig, majd hosszan kempingezik a TOF raktárában. Engem egyébként még a vacak szolgáltatás is kevésbé zavar, mint ez a sunnyogás. Mindenki hibázhat, de ne nézzük már egymást teljesen hülyének.

.Manyecska 2018.01.04. 13:36:54

@ojoco: nem is vehetnék át sérülten....! Saját érdekük is.. volt róluk már itt pár poszt..:D

Snagal 2018.01.04. 15:47:20

most akkor 81000 vagy 82000 Ft-os csomagot hagytak el?

Énmégújvagyok 2018.01.04. 17:05:53

@Dezsike: Igen! Hiszed-e vagy sem alvállalkozók foglalkoztatják a kézbesítőket a m. királyi Postánál. Környékünkön egy időben általános volt, hogy a szomszédok egymásnak hordták át a rossz helyre kézbesített leveleket és amikor ezt a postán számonkértük, akkor árulták el, hogy a kézbesítők nem a Magyar Posta, ha nem alvállalkozó alkalmazottai!

Nick-son 2018.01.04. 17:32:43

@Terézágyú: igazad van, csak én évente egy kisebb ház árát kifizetem csomagszállításra, gondolom eldöntöm melyiknek adom :)

Nagyon is figyelemmel kísérem melyikkel mi van.

sanyi_a_hegyrol 2018.01.04. 18:53:12

addig amig nem lehet rendesen picsanrugni (jogilag ervenyesiteni barmit is) zaros hataridon belul az ilyen szolgaltatokat, addig semmi nem fog valtozni.
Nem akarok bezzegamerikabanozni, de ha valamilyen oknal fogva haza kellene koltoznom, biztos az egyik stresszfaktor az eletemben az lenne megint, hogy fizettem valamiert aztan verjem a seggem a foldhoz ha az ellenszolgaltatast is latom.

NAV tolmács 2018.01.04. 20:35:24

Három csomagomat hozták ők, az első osztrák posta által felvett prémium csomag, sajnos ezeket ők hozzák kis hazánkban. Ezt három nap múlva simán visszavitték, sem értesítő, sem telefonálás nem volt. A tracking sem működik, mert mikor ők átveszik a csomagot, kap egy másik tracking számot, amelyet nem tudsz. Tehát csak addig van tracking, míg hozzájuk megérkezik. Második alkalommal Németországból kaptam csomagot, ott a Hermes volt a szállító. A Hermesnek is ők a hazai partnerei. Ezt is visszavitték három nap múlva. Erre az ügyfélszolgálatos annyit mondott, mikor reklamáltam, hogy általában nyolc nap után küldjük vissza, nem tudom, hogy ez miért lett ilyen hamar visszaküldve.
A harmadik csomagnál már éber voltam, minden reggel telefonáltam nekik, így nehezen, de sikerült hozzájutnom. Azóta osztrák posta, német hermes általi csomag tiltólistán van. Sikerült egy ebay vásárlás alkalmával lebeszélnem az eladót a hermesről, elküldte DHL-el.
Ezekre figyeljen mindenki.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.01.04. 23:29:06

@Dezsike: "A postán jött a hidegzuhany, hogy ez biza a kézbesítőnél van... " Nagy összegben mernék fogadni, hogy az értesítődön szerepelt, hogy az értesítés napján nem vehető át... A hozzád hasonlóknak egyébként szoktam örülni, mert gyorsabban halad a sor. ;)

chili wili 2018.01.05. 06:09:16

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: dezsikének teljesen igaza van abban, hogy ha a csomag a kézbesítőnél van, akkor meg kéne próbálnia kézbesíteni. Miután ez nem történt meg, joggal gondolhatta, hogy mivel nagy a csomag, eleve a postán hagyta. jó eséllyel így is történt, csak a postán sem szeretnek dolgozni, ezért inkább automatikusan kioktatják az embert. Ahogy te is teszed.

Terézágyú 2018.01.05. 08:17:35

@Nick-son:
"igazad van, csak én évente egy kisebb ház árát kifizetem csomagszállításra, gondolom eldöntöm melyiknek adom :)
Nagyon is figyelemmel kísérem melyikkel mi van. "

Helyesen teszed, hogy odafigyelsz az ilyesmire (is), én pusztán arra céloztam, hogy ha a szállító cég hibázik, akkor teljesen mindegy, hogy milyen mentséget fog felhozni, akkor sem fogod elfogadni.

Olyan ez, mint amikor a főnököd megkérdezi, hogy miért késtél ma, és amikor te elkezded sorolni az indokaidat, akkor letorkol, hogy "nem érdekelnek a kifogásaid, az a dolgod, hogy időben itt legyél, oldd meg!" - amire te nyilván azt válaszolod (ha más nem, magadban), hogy "Jó, akkor vond le a fizetésemből, vazze - de akkor miért kellett megkérdezni egyáltalán, ha úgyse fogadod el a mentségeimet???"...

Terézágyú 2018.01.05. 08:22:48

@chili wili:
"jó eséllyel így is történt, csak a postán sem szeretnek dolgozni, ezért inkább automatikusan kioktatják az embert. Ahogy te is teszed. "

Ha rá van valami írva az értesítőre, akkor ezt kell figyelembe venni. Még akkor is, ha esetleg előfordult már, hogy még aznap kiadták valakinek.

Terézágyú 2018.01.05. 08:24:03

@Terézágyú:
"ezért inkább automatikusan kioktatják az embert. Ahogy te is teszed. "
Meg most te is ezt tetted.
Meg én is veled.
Na bumm :)

Baluci 2018.01.05. 09:52:50

Hány történet kell még az embereknek, hogy rájöjjenek: karácsony környékén nem rendelünk semmit!... Aki nem bírja kivárni az ajándékát január-februárig az kapja be! Ennyi...

Zephyré 2018.01.05. 11:12:06

@Abdab: sajnos német amazonos TN nélküli csomagok nem tudom kin keresztül jönnek, amik TN-esek, azt ki lehet deríteni, de a TN nélkülieknél legtöbbször a refund a megoldás a trehány magyar csürhe miatt. (portaszolgálatos irodaház, soha senki nem hagy értesítőt)

zdanee 2018.01.05. 22:51:44

@Dr. Dnim El Kotajposz: Milyen jó, hogy Magyarország olyan világhatalom, ahol minden városban mindent _is_ árulnak, ezért soha nem kell külföldről rendelnie annak, aki nem lusta felkelni a fotelból!

zdanee 2018.01.05. 22:53:53

@Dr. Dnim El Kotajposz: Milyen jó, hogy Magyarország olyan világhatalom, ahol minden városban mindent _is_ árulnak, ezért soha nem kell külföldről rendelnie annak, aki nem lusta felkelni a fotelból!

beste12 2018.01.06. 10:43:22

@Terézágyú: ez így van. Mindenhol előfordul az árueltűnés, és egy raktári leltárnál előkerülnek a cuccok. Nyilván ez történt. TOF megírta, hogy mit tegyen. Azt kell tenni.

Kiara1907 2018.01.06. 19:14:01

ToFval mi is úgy járunk. Konkrét példa tegnap. Jön az email 13-15 között jön a rendelt csomag. Szuper! Várjuk. Direkt az ablaknál, hogy lássuk mert már tanultunk az esetből, hogy egyet dudál aztán lelép. Három óra elmúlt, sehol semmi. Nyomkövetés megnézem, mi áll benne, máskorra kértem kiszállítást. Ügyfélszolgálat hív. Másodszorra fel is veszik. Panasz elmond. Hívja a futárt. Hát ő ott volt, de senki nem ment ki. Mondom itt tuti nem. Még azt is elmondta mi van a ház előtt. Csak rohadtul nem stimmelt. A szám amit az emag adott téves volt. Aláirom,az emag is hibázott. Nem ez az első eset, hogy ezt csinálja a futár. A story azért pozitív véget ért. Átvette egy másik futár és visszahozta nekünk. Ettől függetlenül nem szeretjük.

KékFény6 2018.01.07. 00:13:02

Másik oldal: Havi 200 csomagot adunk fel velük, és évente kb. 2 szokott elveszni, ami kevesebb, mint 1 ezrelék. Szerintem ez nem olyan hatalmas arány. És minden utánvétet megkapunk tőlük, ellentétben a postával, ahol havonta 1-et "benyelnek" (havi kb. 50 csomagból!), nekünk kell szólni nekik, hogy ugyan, utalják már át...

kolompa lole 1111 2018.01.07. 02:37:54

@Nick-son:

"kevés az emberük és aki van az se motivált"

Ja, hát akit nem fizetnek meg...

Nick-son 2018.01.08. 00:32:36

@Terézágyú: ezzel nem teljesen értek egyet. Mivel ebben élek, látom hogy a hibák egyszerűen időnként bekövetkeznek. Ezt 1000% -ig kiküszöbölni nem lehet. Az nem mindegy, hogy milyen gyakran (ez a szám lehet 50-1000 csomag amire esik egy hiba, nagyon nem mindegy), meg az se hogyan oldják meg, meg az se mikor és hogyan közlik. (Pl. időben, hogy valamit még tudj csinálni, elmenni érte, megszerezni ugyanazt máshonnan, vagy pótolni mással, vagy legalább egyeztetni az ügyféllel hogy valami késni fog amihez kellett az anyag). Az nem sokat segít, ha első körben megpróbálják elkummantani, másodikban megpróbálnak megvezetni, harmadikban meg a saját szabályaikat megszegik és túllépik a 24 órát egy nem karácsony előtti időszakban.

@kolompa lole 1111: igen, ebben van valami, de egy idő után a pénz már nem segít. Ha el vannak rontva az elején, nem sajátítják el a vállalati kultúrát, eleve nem tartják sokra a céget ahol dolgoznak, vagy a régiektől rossz példát, mentalitást vettek át akkor azon már segíteni igen nehéz.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.01.08. 18:11:00

@chili wili: Ha úgy van, ahogy írtad, akkor nincs az értesítőn, hogy "~ma nem~"
De lehet öntudatosan megmagyarázni a saját faszságot...

Pink Pancser 2018.01.08. 18:36:12

Akkor hogy van ez a postaláda meg levélméret a postánál? Csönget a postás kislány karácsony előtt. Kezében egy vastag csomag (üveg fólia telefonra, 6 centis hungarocelbe csomagolva) és egy értesítő, hogy a másik cuccért be kell menni a postára. A másik pakk egy icipici kártyaolvasó amiből egyszerre 50-et be lehet dobni a postaládába.
De futárcéggel is volt kaland. Várom a csomagot, nézem a trackinget, csomag úton. Másnap nézem, csomag kézbesítve. Csak nem tudom hol, mert én se vetem át meg a család se. Telefon, ügyfélszolgálat, megadták a futár számát, kérdezem mi van. Erre jön a válasz: Nézzem meg a sövény mögött, oda dobta be...

tlantos 2018.01.10. 06:29:48

Hiba, elveszett csomag mindenhol van (bar azt nem tudom, hogy tud elveszni).
Nekunk egyszer a Fedex hagyott el a parizsi atrakasnal egy csomagot. Ami raadasul fontos lett vona, ellenben a tartalma annyira egyedi volt, hogy ellopni nem erdemes, mert hasznalhatatlan.
Par het mulva felhivtak ,hogy esetleg nem kaptuk meg, mert ok nem tudjak, hol van. Sose lett meg.

KisIst 2018.01.16. 12:55:44

"ahol bizonyos dolgokkal foglalkozunk" - Hmm...
"amennyiben találunk valami különlegességet" - Hmm hmm...

"Az oldal az osztrák postával küldi a csomagjait, és nem tudom, milyen elképzelhetetlen oknál fogva, de ezek a csomagok mind a trans o’flex kezére kerülnek." - Csak lehet, de nem biztos, hogy az osztrák posta nem kézbesít külföldre... Ahogy - meglepetés! - a magyar posta sem... A posták szerződést kötnek külföldi cégekkel, amelyek megteszik azt... Nem kötelező a postának postával szerződnie...

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2018.02.28. 19:56:45

Volt velük dolgom :D Egymás után többször sem a megadott időkereteken belül jöttek, hanem előbb :D:D:D:D:D (Ez azért baj, mert akkor a kutya ne volt ott, aki átvegye a cuccot :D )

szoszo9inda 2022.08.19. 16:32:25

Jó magyar szokás némely futárszolgálatnál, hogy az értékesebbnek tűnő csomag eltűnik. Nyilván a lopós futárnak ezzel morális problémája nincsen, hiszen majd a csomagbiztosítás fedezi. Azzal hogy kicsit kiegészíti a keresetét senkinek nem lesz kára belőle. Gondolja...

Persze.. főleg ha a küldemény tartalma a kifizetett kártérítés ellenében sem pótolható. Pl. aukción "jó áron" vásárólt termék.

Ennél törvényesebben csak a Ebay Globasl Shipping Programját bonyolító Pitney Bowes cég tud lopni. Ha valamire rámondják "veszélyes" vagy "egyéb okból "nem kézbesíthető" csomag, akkor mint magáncég "elkobozza", és az ellenértékét megfizeti. AZ elkobzott terméket meg saját belátása szerint hazsnosíthatja... Komolyan mondom... Ez van az ÁSZF-ben. Én már mint vevő rá is bactam velük. Persze kártalanítottak. Csak a terméket olyan nyomott áron sosem tudtam többet megvenni.

szoszo9inda 2022.08.19. 16:33:41

Csessze meg... német Hermes-el adta föl... :(
süti beállítások módosítása