Tékozló Homár

Ne dőljön be az Euronics netes árainak!

2018.01.22. 09:58 | Homár Hilda | komment

9531362901.png

Nehéz megmondani, hogy bénázás vagy csapda, mindenestre érdemes tudni, hogy az Euronics honlapon látható árak netes árak, az üzletekbe rongyolva más, akár jóval magasabb összeggel is találkozhat "a szomszédban készleten" jelzésen fellelkesült vásárló. Ja, és persze mindez benne van az ÁSZF-ben, de tegye fel a kezét, aki ezt böngészi, amikor rendelni nem akar, csak keresgéli a neten a tuti mosogatógépet a legjobb áron! 

Sziasztok!

>Nekem is volt problémám az Euronics-al, ami megérne egy fogyasztóvédelmi panaszt!

Kinéztem egy Whirlpool mosogatógépet még régebben, amit meg is rendeltem az internetes felületen Soroksári átvétellel, de észrevettem, hogy a  89 998 Ft vételárral hirdetett termék a honlapjukon, Euronics Budapest - Soroksár: Azonnal átvehető - státusszal volt jelölve!

Elmentem az üzletbe 50 km-t autókázva, ahol ki volt írva, hogy 124. 900 Ft.  Az eladóval beszéltem, aki azt bizonygatta, hogy két külön ár van, van internetes, meg bolti. Mondtam, hogy a weboldalon nincsen feltüntetve  ilyen jelző, csak a termék ára, és hogy azonnal átvehető Soroksáron. Annak ellenére, hogy az Euronics hivatalos weboldalán 89. 998 Ft volt írva, nem volt hajlandó a meghirdetett áron eladni a terméket. 

A weboldalon lévő ÁSZF csak az internetes vásárlásokra vonatkozik, amiben benne van, hogy külön árszabás van az online felületen és a bolti termékekre! Azonban aki megnézi a honlapjukat és szeretne terméket vásárolni, az nem fogja elolvasni az online ÁSZF-et, mivel személyesen szeretne vásárolni! A weboldal megtévesztő és tévedésbe ejti a vásárlókat, akik a helyszínen szembesülnek a kettős árszabásról.

Panaszt tettem az Euronics ügyfél-szolgálatán, ahol egy sablon levelet kaptam vissza és nem is a panaszomban feltett kérdésekre válaszoltak, hanem az online ÁSZF-re hivatkoztak!

Megjegyezni kívánom, hogy pl. a MediaMarkt oldala ebből a szempontból korrekt, mert fel van tüntetve, ha online az ár, illetve az online rendelés után, ha elérhető a termék, akkor egyből átvehető az üzletben. Ezzel ellentétben az Euronics-nál ki volt rakva a keresett mosógép, a raktárukban is volt, de azért nem adhatták azon az áron, mert az online rendelt terméket egy külön raktárból szállítják ki, az üzlet termékeiből pedig csak az üzlet árszabása alapján vásárolhatok személyesen!

A tanulság, ami az Euronics oldalán van ár, az csak online ár, a terméket személyesen sehol sem lehet annyiért megkapni a kettős árszabás miatt, ami nincsen feltüntetve a weboldalon és amivel tévedésbe ejtik a vásárlókat! 

 

Kedves Zoltán!

Amennyiben a honlap adott termékre vonatkozó aloldalának tartalma alapján nem lehetett megállapítani, hogy a termék elérhetősége és ára csak az online vásárlásra vonatkozik, úgy a leírt kereskedelmi gyakorlat tisztességtelennek minősülhet az alábbiak szerint:

A 2008. évi XLVII. törvény melléklete a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok körébe sorolja az alábbi esetkört

Áru meghatározott áron való vásárlására felhívás, majd

a) a felhívásban szereplő áru fogyasztóknak való bemutatásának visszautasítása,

b) az árura vonatkozó megrendelés felvételének vagy az áru ésszerű időben való szolgáltatásának visszautasítása, vagy

c) hibás példány bemutatása

egy másik áru eladásösztönzésének a szándékával (bait-and-switch reklám).

Tekintettel arra, hogy a megjelölt vállalkozás (Euronics) szolgáltatásait online nyújtja és termékeiket a 8 budapesti átvételi hely mellett több mint 20 vidéki városban is át lehet venni, így valószínűsíthető, hogy a kérdés országos érintettségű és hatású, így ebben az ügyben a Gazdasági Versenyhivatalnál lehet panasszal élni (akár egy formai kötöttségeket mellőző e-mailben is).

Az eljárásról bővebben itt olvashat: http://www.gvh.hu/jogi_hatter/gvh_eljarasrendje/panasz_bejelentes

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2018.01.22. 10:05:14

Esetleg megért volna egy telefont, mielőtt elindul az ember 50 kilométerre.

Rejtélyes 2018.01.22. 10:06:57

Az uzletben mobil bongeszovel megvenni, es verni az asztalt, hogy hol a mosogatogep :)

2018.01.22. 10:16:09

@Rejtélyes: nem kell verni az asztalt. Én mindig ezt csináltam, ha lényegesen olcsóbb volt neten rendelve. Volt, hogy az eladó segített, mert a kapkodásban nem találtam a mobilon, hogy mit, hol... :)

-creeper- 2018.01.22. 10:17:35

Én is így jártam, igaz, kisebb volumenű dologgal. Azt hittem, úgy működik, mint pl. az Extreme Digital, ahol teljesen mindegy, hol veszed át vagy hol akarod megvenni az átvételi pontok közül, mindenütt ugyanannyit fogsz fizetni. Az Euronics üzletek viszont önmagukban külön üzletekként működnek, s a honlapon lévő árak csakis online megrendelés esetén érvényesek, "hirtelen személyes felbukkanás" esetén nem. Más kérdés, hogy attól még gusztustalan, ha a weblap "azonnal átvehetőként" jelzi a gépet. Valóban meg kellett volna rendelni mobilböngészővel az eladó előtt, aztán közölni, hogy lám, meg is jöttem az azonnal átvehető mosógépért a visszaigazolt, netes áron.

H3rold 2018.01.22. 10:38:36

Én tavaly mosógépet akartam venni az Euronics-nál, online rendeléssel. A kiválasztott termék mellé az volt írva, hogy csak üzletben kapható, online nem. Az helyi üzletben a kiírás szerint volt ilyen típus raktáron. Bementem, de azt mondta az eladó, hogy náluk nincs. Még másnap is az szerepelt a weboldalon, hogy van ilyen termék a boltban.
Úgyhogy inkább megrendeltem a Media Marktól.

Kicknick 2018.01.22. 10:58:36

@-creeper-: ez csak azért nem játszik, mert hiába rendeled meg online, kb 10 napot kapsz az első értesítőben, hogy mikor veheted át. Aztán ha jól megy pár nap múlva üzennek, hogy mehetsz érte.
Én viszont nem értem a posztert. Mi a rongyért nem rendelte meg online azon kívül hogy "ő úgy gondolta?
ez meg "Azonban aki megnézi a honlapjukat és szeretne terméket vásárolni, az nem fogja elolvasni az online ÁSZF-et, mivel személyesen szeretne vásárolni!" Ezek a legjobbak. A marhája nem olvas ASZF-et, de azért reklamál. A rendőrnél is azzal védekezik, hogy a tököm se olvassa el az egész KRESZ-t , mert Ő csak a faluba vezet?

Darth Revan 2018.01.22. 11:40:06

@Kicknick:

az emberek 99% nem olvas ASZF-et. A maradek 1%-meg hazudik.

Tehetséges ugandai buzi 2018.01.22. 12:05:11

Tehát ha jól értem, a kedvezményes ár akkor érvényes, ha a poszt toló a neten adja fel a rendelést.

Miután megrendelte (olcsóbban) a neten, átvenni simán átvehette volna a boltban személyesen.

Én a helyében annyit mondtam volna az eladónak, hogy ein moment bitte, elővettem volna a netes mobiliomat, oszt kettőt kattintottam volna.

Problem solved.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2018.01.22. 12:15:07

@Tehetséges ugandai buzi: Majd, ahogy @Kicknick: írta, vársz 10 napot, amíg visszaigazolják, odaviszik neked, stb. Az online vásárlás -gondolom- azért olcsóbb, mert több idő van a logisztikára, össze lehet szervezni a fuvarokat a raktár és a bolt közt, kevesebb az üres kör.

Vajmaci 2018.01.22. 12:17:41

A poszter gondolkodni nem képes? A neten megrendeli olcsóbban,és soroksári átvétellel kéri.
Problem solved.

Xezs6 2018.01.22. 12:32:53

Már csak azért is érdemes megrendelni előre a neten, mert lehet, hogy fél órával később már nincs az üzletben az adott termékből, amíg ő levezeti az 50 km-t. Ha megrendeli, akkor meg kap egy értesítést arról, hogy mikor mehet érte.

ember a holdon? 2018.01.22. 12:58:53

ászf:
A weboldalunkon feltüntetett áraink a www.euronics.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek. A www.euronics.hu webáruházban kínált termékek nem a webáruházban, hanem a Szolgáltató által üzemeltetett EURONICS Műszaki Szaküzletekben történő megvásárlásának esetére vonatkozó árak eltérhetnek a webáruházban feltüntetett ártól.

ember a holdon? 2018.01.22. 13:00:23

Le van írva. Ennyi. Ez miért lett poszt?

ember a holdon? 2018.01.22. 13:01:39

hozzáteszem, ha 2990Ft-ért még házhoz is szállítják, akkor miért vágja kocsiba magát és megy 50km-t? Meg is akarta simogatni?

Nick-son 2018.01.22. 14:58:09

Amennyiben valaki a megoldást keresi és nem a problémát - és ez igaz az eladóra és vevőre egyaránt - akkor szépen a telefonjáról megrendeli az eladótér közepén állva, ha nincs telefonja akkor az eladó segít neki. Miután azonnal átvehető, azonnal átveszi. Az eladó segít neki.

-creeper- 2018.01.22. 14:58:49

@Kicknick: Na ez az! Akkor már csak egy kérdésem van: hogy mit jelent magyarra fordítva az a juronikszi kifejezés, hogy "a soroksári áruházban azonnal átvehető".

crazy tizen3rom 2018.01.22. 15:05:52

nem kell ászf-et olvasni.

.Manyecska 2018.01.22. 15:22:09

..komolyan én egyszer bementem a Kökiben lévőbe és öt perc alatt idegállapotba' kerültem Mónikám, valami lehet a vízben :D

Malekith 2018.01.22. 18:26:42

Nem akarom védeni az Euronicsot, de az ÁSZF-ben világosan, érthetően, magyarul le van írva, hogyaszongyja:"A weboldalunkon feltüntetett áraink a www.euronics.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek. A www.euronics.hu webáruházban kínált termékek nem a webáruházban, hanem a Szolgáltató által üzemeltetett EURONICS Műszaki Szaküzletekben történő megvásárlásának esetére vonatkozó árak eltérhetnek a webáruházban feltüntetett ártól." . Szerintem csak az írható a számlájukra, hogy az oldalukon, a termékek áránál nem tünteti fel, hogy az ár csak online rendelésnél érvényes.

2018.01.22. 23:49:14

@Malekith: te hányszor olvastad el az apróbetűt vásárlás előtt? Mert ez kb. ugyanaz a kategória. Az emberek többség látatlanba úgy gondolja, tisztességes kereskedő nem trükközik az árakkal.
Mondjuk ez még az elviselhető kategória, bár kíváncsi lennék, mi oka lehet ilyen mértékű eltérésnek (jól láttam, közel 40-50%-kal drágább "offline", mint weben rendelve???)

vanek ur 2018.01.23. 08:42:14

Tény és való, az emberek nem olvasnak, nem szeretnek olvasni. ÁSZF-et, használati útmutatót, termékleírást, szerződést, semmit. Homárt se :) (ide is csak írnak, ha már baj van). Hogy mindez mikor vezet az emberiség kipusztulásához, brit tudósok már vizsgálják (kérdés persze, ki fogja elolvasni a jelentést :) ).
Visszatértve az ár kérdésére. ÁSZF-ben benne van? Benne. Nem olvasta el? Egyéni szoc. prob. Különösen, hogy a vásárláshoz egyébként azt kötelelző jelleggel el kell fogadni. Szabályos? Jogászok jól elvitatkozgatnak majd róla. Etikus? Nem igazán. Semmibe nem kerülne a termék ára mellé odaírni, hogy csak netes vásárlásnál érvényes ár, ahogy azt többen is írták.

Egyébként jogászkörökben több sztori is terjeng arról, mi mindent tettek már bele vicces és kevésbé vicces kedvű emberek ilyen neten egy kattintással (elolvastam és elfogadom) jóváhagyható szerződésekbe.

Kotit 2018.01.23. 09:58:31

Az vótmá, hogy benne van az aszf-ba?
És az, hogy rendelje meg telcsin a bótban?
És ki mondja meg, hogy vóót-e má, ha a zemberek nem olvasnak? Pláne, ha még ki is halnak???

Malekith 2018.01.23. 10:47:10

@hullajelölt88: Nem fogod elhinni, de én olyan vagyok, aki száz helyen megnézi a kiszemelt terméket (online és a boltban is, szakítok rá időt, nem kapkodok), lehetőség szerint mindent elolvasok - igen, az ÁSZF-et is - mert én nem vagyok a saját magam ellensége, pláne a saját pénzem, időm és idegeim ellensége. Az a baj, hogy a magyarok többsége megvezethető/megtéveszthető. Nem mondom, engem is b@sztak már át a palánkon, de tanultam belőle és nem dőlök be az első találatnak, amit a Google feldob.

Tikakukac 2018.01.23. 12:28:00

@vanek ur: Épp azért nem olvassa el senki, mert a jogászkörök mindig vicces kedvükben vannak és olyan hosszú lett minden ÁSZF, főleg úgy teliverve értelmetlenül megtekert kifejezésekkel, hogy inkább kattintanak vagy aláírnak a népek.
Vastagabban szokott fogni a ceruza ilyenkor nekem is, ha már vicceskedni kell, akkor én is hadd röhögjek :)

ember a holdon? 2018.01.23. 13:44:44

@-creeper-: @Nick-son: Azért erre az "azonnal átvehető"-re kíváncsi lennék. A poszter gondolta, hogy ez a jelentése, vagy tényleg ez volt? Én megnéztem jó néhány terméket, mindenhol csak az szerepelt, hogy "készleten". Így viszont a jelentése sem ugyanaz. Bár lényegtelen, mert igazából meg sem rendelte, csak odament.

commentes nikk 2018.01.23. 14:06:12

Van fordított eset is, egy westendes óraboltban néztem egy órát, 42 rongy, mondom az eladónak, hogy a weboldalatokon ez 28 volt, erre mondja, hogy ja, tudjuk biztosítani azt az árat :) Szóval bemegy a palimadár megveszi 42-ért, szemfüles meg mondja jelszót aztán 28 :) Egyébként nem egy órájuk volt ilyen, hanem kb az összes.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2018.01.23. 14:27:21

Ez a más készlet sztorija kicsit büdös.
Mi van akkor ha ott helyben a telefonomon megveszem és kapok róla egy visszaigazolást, hogy ja, át is vehetem mert készleten van?
Mert a kettős árazás kitolás lehet ugyan a fogyasztóval, de a tudatos vásárló, ha olyan visszaigazolást kap, hogy átvehető, akkor mégsem fáradt oda hiába, ha ott helyben azonnal megrendeli a telefonjáról.
Mielőtt megkérdezné valaki, minek okostelefon, hát pl. ezért. Facebookon kívül is sok mindenre jó.

Tudod Te azt jól! 2018.01.23. 14:45:37

Akkor eu már a hétvégi lesz?
Addigra talán összejön 42 hozzá(m)szólás

betm3n 2018.01.23. 15:41:02

eddig két tévét és most karácsonykor egy tabletet vettem online áron az üzletben különböző Euronics-okban.
bementem, kérdeztem az eladótól, hogy oda adja-e netes áron, és megoldotta. 300 ezres tévénél és 50 ezres tabletnél is, gond nélkül. nem hivatkozott online árra, nem mutogatta az ÁSZF-et, csak kiszolgált.
talán hőbörgés nélkül eleve kedvesen az eladóhoz állva a kedves problémázónak is sikerült volna? nem tudjuk már meg...

.Manyecska 2018.01.23. 15:56:19

@betm3n: nem volt gyanúsan hosszú és hófehér szakálla az eladónak???

vanek ur 2018.01.23. 16:27:16

@Tikakukac: Megnéztem, 15 gépelt oldal (12-es betűvel, normál sortávval), elég sok táblázattal és fejezetcímmel tagolva. Nyilván benne van minden a szállítástól az elálláson át a jótállásig, mert ennek így kell lennie (hála a nagyságos EU-nak). Nem olyan vészesen hosszú, és messze nem jogi bikkfanyelven íródott. (Ehhez képest a Kindle licenszszerődését 9 órán át olvasta fel egy színész - ha nem hiszed, a youtube-on még fent van... Na AZ hosszú.)
Amúgy addig nem baj az ÁSZF (szerződés, használati útmutató, stb.) el nem olvasása, amíg minden úgy alakul, ahogy azt a felek elképzelték. Kérdés, az ember mennyire számít arra, hogy a dolgok mégsem az előzetesen elképzeltek szerint alakulnak. Ha számít rá, akkor jobb előre elolvasni pl. az ÁSZF-et, hogy még az előtt lássa, mire számíthat a másik oldalon, mielőtt venne onnan valamit. (Mivel az ÁSZF egy blanketta szerződés, a vállalkozások a lehető legjobban levédik magukat benne - ez teljesen normális.)
Vicces dolgok? 2 sztorit hallottam jogász ismerősömtől:
1. Egy szoftver licenszszerződésében volt olyan pont, hogy 1 havi amerikai átlagkeresetnek megfelelő pénzt kap az, aki az ott megadott címre elsőként küld e-mailt.
2. Honlap előfizetői szerződésben április 1-jén volt olyan pont, hogy az olvasó halála után a lelke örök időkig a honlap tulajdonosainak fog dolgozni.
Mivel ezeknek a szerződéseknek az át nem olvasása teljesen hétköznapi dolog, csak szerencse kérdése, hogy a vásárlót komolyan hátrányosan érintő pontok mindeddig nem kerültek bele.

2018.01.23. 16:36:58

@Malekith: akkor te vagy az egy százalék.

Laredo 2018.01.23. 16:50:57

Ma az Euronics oldalán láttam egy cuccot 6000 ft-ért. Bementem,megvettem 6000 ft-ért. 1500 ft-tal olcsóbban,mintha a gyártójától vettem volna. Még bontott fizetést (bankkártya+kp) is megoldottak!

Poszternek miért nem sikerült?

KaTe 2018.01.23. 17:47:05

"Mivel az ÁSZF egy blanketta szerződés, a vállalkozások a lehető legjobban levédik magukat benne - ez teljesen normális."

- szerintem meg egyáltalán nem frankó, hogy a cég az ASZF-be egyoldalúan beleír mindent, ami számára kedvező, a fogyasztó meg örüljön, ha egyáltalán szóba állnak vele. Egy VÁSÁRLÓI szerződésnek pont az a lényege, hogy a tartalma mindkét félnek kedvezzen. Attól függetlenül, hogy a fogyasztó azt előzetesen elfogadta-e, vagy sem. Szerintem elég lényeges pontja az ASZF-nek és komoly megtévesztés, hogy az EURONICS.hu oldalán feltüntetett árak nem érvényesek az EURONICS boltokban, függetlenül attól, hogy mi van az ASZF-ben és hogy valószínűleg 2 külön cégről van szó.

- most olvastam egy el utazásszervező egy darab A4-es ASZF-ét és lényegében azt a következtetést vontam le belőle, hogy vegyem megtiszteltetésnek, hogy egyáltalán hajlandók megszervezni nekem egy utazást és hogy fizethetek érte. Tényleg, le a kalappal. Akkor inkább passzolom.

Xezs6 2018.01.23. 17:59:02

@KaTe: Még szép, hogy a tulaj azt ír az ÁSZF-be amit akar, hiszen az ő vállalkozása. Ha valakinek nem tetszik, megy máshova. Mint ahogy te is tetted az utazásszervezőnél. Nem értem hogy hol itt a probléma?

KaTe 2018.01.23. 19:06:18

@Xezs6: Szerintem a termék ára az a termék egy elég lényeges tulajdonsága, ezzel kapcsolatos információnak semmi keresnivalója az ASZF-ben, kizárólag a termék adatlapján kell(ene) feltüntetni, És ha itt arról van szó, hogy adott egy EURONICS nevű bolt, meg egy EURONICS nevű weboldal, akkor a fogyasztó joggal feltételezi, hogy a kettő ugyanaz, sőt, a webshopban megadott ár, mivel másként nem szerepel a termék adatlapján érvényes a boltban is. Én elhiszem, hogy az Euronicsnak olcsóbb, ha nem kell a boltokban külön raktározni a hűtőket, hanem elég hozzá egy darab központi raktár is, de akkor az a MINIMUM hogy ezt tüntessék fel a termék webes adatlapján, mint ahogyan az teszi más cég is. Nevezetesen: Bolti ár és Online ár. Lassan eljutunk oda, hogy a pékségben veszek egy kiló kenyeret és még fizetés előtt a kezembe adnak egy 10 oldalas ASZF-et, hogy legyek szíves elolvasni. Minek? Miért bonyolítjuk egymás életét? Miért nem lehet inkább tisztességesen csinálni valamit? És akkor az emberek a bürokrácia miatt panaszkodnak.

hubelejakab 2018.01.23. 23:17:19

Teljesen más költségek vannak, ha központi raktárból viszik vagy boltban adják. Emellett van egy rakat franchise Euronics bolt. Teljesen észszerű és logikus az árképzés.

hubelejakab 2018.01.23. 23:25:37

Lehetett volna jelezni külön is a terméknél, hogy csak online á -elegánsabb lenne-, de nem kötelező. Felesleges GVH-val foglalkozni ebben az esetben. Az ÁSZF tartalmazza a szerződés feltételeit.

Terézágyú 2018.01.24. 07:29:39

@KaTe:
"- szerintem meg egyáltalán nem frankó, hogy a cég az ASZF-be egyoldalúan beleír mindent, ami számára kedvező, a fogyasztó meg örüljön, ha egyáltalán szóba állnak vele. Egy VÁSÁRLÓI szerződésnek pont az a lényege, hogy a tartalma mindkét félnek kedvezzen. "

Elvileg igazad van - gyakorlatilag viszont el vagy tévedve.
Hidd el, ha odakerülnél, hogy neked kellene megírnod egy ilyen ÁSZF-et (pláne ha a saját vállalkozásodhoz), akkor te is ugyanilyet írnál...

Persze ha írtál már ilyet, és az totálisan más volt, mint a fenti cégeké, akkor bocs :)
És persze egyértelmű, hogy a cégek ügyeskedni akarnak - főleg ha magyar emberek vezetik...
Mint fentebb az euronics is...

köszönöm a kommentált 2018.01.24. 15:12:49

Egyszer tv-t vettem egy kirendeltségükben, véletlen hülyeséget mondtam a felbontással kapcsolatban, az eladó nem javított ki, ez nem tetszett.

köszönöm a kommentált 2018.01.24. 15:15:48

@commentes nikk: webshopban vettem DVD playát, DivX-es korszak. 36500Ft, oké. Megveszem, megjön, öröm und bódottá. Haver közli pár napra rá, hogy 20000Ft mostmár. Miattam ment le, jót tettem a világgal.

Erőlködj csak 2018.01.24. 21:59:42

@KaTe: Eleg sok olyan terulet van, ahol az online vasarlas olcsobb mintha helyben vasarolnal megsincs feltuntetve a weblapokon a kulinbozo ar, sot, valoszinuleg az aszf-ben sincs benne. Ilyen fokent a repulojegy vasarlas, megveszed neten vagy az irodaban a repteren oriasi kulonbseg lesz az arban meg akkor is, ha egy idoben veszed a jegyeket.

.Manyecska 2018.01.25. 08:18:29

@köszönöm a kommentált: lehetne már újabb poszt éjjel álmomban Csurka karácsonyfa-égőkkel díszítette a lakásomat miközben a fészbukkon egy négytagú asszonykórus bekövetett... méghogy nekem nincs életem.. ON

Tehetséges ugandai buzi 2018.01.25. 08:25:41

@stakeholder Manyecs: Ez meg mi ez a véreb? Hogy-hogy képet váltottál?

.Manyecska 2018.01.25. 08:32:03

@Tehetséges ugandai buzi: www.pic-upload.de/view-34719543/100_2511.jpg.html
:)))) reggeli szelfink #rohadtul elkéstem#ne küldprivit# mermár #43 leszek #fél lábbal a sírban. ON :D most tényleg nem lesz poszt,?? /elnézést de mostanában kisebb bajom is nagyobb volt a szemöldök-igazításnál:D../

.Manyecska 2018.01.25. 08:34:23

@Tehetséges ugandai buzi: amúgy mi szeressük a Lyurónixot fiam képes Óbudáról elmenni a KÖKI-be mert jóval olcsóbbak a cuccok. Bár amit írtak a fészbúkk-csíkban a netes ár-üzleti ár különbségnél...elgondolkoztató...ekkora különbség..!! /??/

Kicknick 2018.01.29. 16:42:28

@-creeper-: nem tom, amikor én rendeltem akkor nem ez volt odaírva, csak az hogy készleten van. Az megrendelés után meg kaptam egy emilt hogy majd kb 10 nap múlva mehetek érte. Ott kicsit idegbe kerültem, de 2-3 nap múlva jött a másik emil hogy mehetek a cuccomért.

InTheGajd 2018.02.18. 10:16:02

@Leadfoot: Itt jön a képbe a józan ész. Vagyis a posztoló esetében csak jönne...
süti beállítások módosítása